» »

HP želel pustiti stranke vsaj 15 minut čakati na prostega operaterja

HP želel pustiti stranke vsaj 15 minut čakati na prostega operaterja

Slo-Tech - HP poizkuša svoje stranke prepričati, da bi namesto telefonskega klica na oddelek za pomoč uporabnikom raje uporabili moderne načine komunikacije. Zato bodo v nekaterih državah na območju EMEA (Evropa, Bližnji vzhod, Afrika) uvedli obvezno čakanje na prostega operaterja. Z drugimi besedami: kdor bo poklical pomoč uporabnikom, bo moral obvezno čakati 15 minut na operaterja, četudi pred njim sploh ne bo vrste! Sprememba bo veljala v Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji, Italiji in na Irskem, kasneje pa tudi v drugih državah.

Spremembe so začele veljati že v torek in se nanašajo na NL IVR (Natural Language Interactive Voice Response) v oddelku za osebne računalnike in tiskalnike. S tem želijo vplivati na vedenje strank, da bi začele uporabljati digitalne načine reševanja težav, med katerimi na prvem mestu poudarjajo samopomoč.

V praksi bo to videti takole. Stranka ob klicu na klicni center dobila posneto sporočilo, da beležijo povečano število klicev, zato bo treba počakati približno 15 minut. Kdor želi rešitev takoj, se lahko odpravi na spletno stran, kjer so na voljo članki in digitalni pomočnik. Kdor želi govoriti s človekom, pa bo moral počakati 15 minut. Po 5, 10 in 15 minutah se bo ponovilo obvestilo o velikem številu klicev in možnosti rešitve težave na spletu.

Dodatek: nekaj ur pozneje je HP zamisel pokopal, ker je bil javni odziv izrazito negativen.

41 komentarjev

Stikalo ::

Pravzaprav je to zavajanje strank. Inšpekcija bi jim morala nabiti mastno kazen. Pač bi sporočili, da je boš moral čakati 15 minut+. Mimogrede sem se ravno ukvarjal z namestitvijo HP SW-ja od printerja. Nenormalno počasna inštalacija, mislim, da so tam tudi dodali 15 minut zakasnitve. Vse je narejeno zakomplicirano in nejasno. Ni čudno, da imajo polno dela z podporo. Zelo slabo.

socialec ::

Wow, v 15 minutah že kar!???
Zakon!

Glugy ::

To bi mogla EU takoj prepovedat. To je zaj..... kupcev. K da nimajo dost dobička za dost operaterjev najet. Ne me j....

Seljak ::

Jaz sem pa raje kar printer zamenjal. Japonski Brother je boljši (vsaj zame).

Glugy je izjavil:

To bi mogla EU takoj prepovedat. To je zaj..... kupcev. K da nimajo dost dobička za dost operaterjev najet. Ne me j....

Se strinjam. Bi bilo bolje, da bi enostavno rekli, da klicni center za pomoč uporabnikom ne obstaja več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Seljak ()

joez7 ::

Odkar sta mi zadnja dva HPja crknila (ena 4xxx in en 8600 - nič več (popravilo - nadomestni del dražje kot nov) pa še kartuše sem potem šenkal.
Zadnja zame dobra serija je bla HP690C. Neuničljiv, sam ko so pa z kartušami začeli ceno nabijat - zadnji nakup je bil nekje pri 47€ c + 25€ čb. Desetletje nazaj.
Od takrat Xerox nancenješi (laser), če pa je pa kaj nujno barvnega pa v kopirnico z USBjem.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

bajcert ::

Slovenski operaterji so očitno veliko pred HP-jem.
Mogoče je pa HP najel njihove svetovalce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bajcert ()

subscriber ::

Že več kot desetletje velja, da se HP-ja in Accerja ne kupuje.

Miki N ::

Vsesplošna "enšitifikacija" ni bajka.

Ganon ::

Rezanje stroškov na najbolj bizaren način. EU bi jim morala stopiti na prste. Naslednjič se ne kupi več izdelkov tega podjetja.

OK.d ::

Javna uprava ima skoraj vsepovsod čakalni čas za informacije več kot 15 minut;)
Btw, kdo pa še danes HP - uporablja, Brother rules.
LPOK.d

JanBrezov ::

S tem želijo vplivati na vedenje strank...

Seljak je izjavil:

Jaz sem pa raje kar printer zamenjal.

Vidim, da jim uspeva spreminjati vedenje strank :)

tony1 ::

HP se očitno gre sceno, ki se ji reče: najboljša reklama je antireklama.

Z njihovimi printerji smo na šihtu zaključili nekje leta 2010, ko je na le nekaj let starem printerju že drugič crknila mama plata. In še drugič smo ga peljali na servis, kjer so lepo povedali, da so jo prvič zamenjali, ker je bil hudič v garanciji, ta drugič ga pa ne bodo popravili, ker tega rez. dela izven garancije ne zagotavljajo. Printer se je pa sicer menda celo še prodajal. Nein, danke.

tikitoki ::

Vredu. Ne kupim vec hpja.

marvin42 ::

Po mojih izkušnjah je 15 minut zelo malo, naši mobilni operaterji te pustijo čakati dosti dlje, podpišem :D
Mostly Harmless

Gregor P ::

Kako je to lahko legalno v EU - naklepno in vnaprej napovedano zavajanje strank?!? Plus, od kod jim taka samozavest, da mislijo, da bodo stranke to prenašale? Kaj zapirajo trgovino?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fujtajksel ::

..."Vsi človekoidni podporni boti so ta teden na dopustu"

roCkY ::

Blokada HP za naslednjih 10 let.!

Sokrates ::

Saj, če bodo tako delali še vnaprej jih po 10. letih ne bo več...Upam
Baracuda

urli ::

Mogoče je to pri A1 že v uporabi. No, pri njih se čaka vsaj 30 minut na prostega operaterja. Dzizs faking krajst ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

dripac ::

Ojej, HP HP.... Iz moje bajte je HP-jev M209dwe letel direktno na deponijo. Se je majstr spomnil da ne bo več delal, nobena digitalna pot ni pomagala da bi ga nazaj usposobil. e serija printerjev namreč za aktivacijo in delovanje potrebuje konstanten dostop do interneta in ker se mu je zazdelo nekaj sumljivega z mojim tonerjem (še originalen, od nakupa ptinterja), mi je pač blokiral tiskanje. Original only! Na HP Slovenija so mi po resda le 5 minutnem čakanju na operaterja pojasnili da se moram kar direktno s HP-jem zmenit.

Skratka - upam in navijam da HP divizija za tiskalnike crkne čimprej.

chuck ::

Pa je kdorkoli sploh delal na tehnični pomoči? Folk je tko neumen, da jim rad ponudim brezplačen kondom (me zanima, če me sploh lahko tožijo za to izjavo ;), seveda se tudi zelo radi delajo neumne, še posebne predstavnice ženskega spola...

V praksi kaj dosti ne moreš rešiti po telefonu, razen če dobiš remote dostop na napravo, vse ostalo je bolj ali manj izguba časa.

Tudi trgovine ukinjajo direktne klice, ker enostavno folk večino časa sprašuje samo neumnosti, vedno več pa imaš pri nas neslovenskih družin, kjer "mož" zadaj nekaj nabija, "žena" pa v njegovem imenu sprašuje.

Pač edina je rešitev je vržit AI na telefon, ki ima neomejeno potrpežljivost in toliko časa se pogovarjat, da se tistemu, ki kliče zmeša. Seveda pa tudi naprave prirediti novi generaciji, tako da lahko takoj brez težav dobiš remote dostop do česarkoli in pogledaš kaj se dogaja.
Če par let pa upam, da se boš lahko remotal na lokalnega robota in zrihtal.

dripac ::

Jaz sem delal. Agreed, AI na telefon in to je to. Ne pa nameren zamik odziva za 15 minut. In ko končajo z enim klicateljem, drugi v vrsti ki je že čakal mogoče 12 minut faše še dodatnih 15 ali samo še 3 minute idiotske muzike na telefonu?

nekikr ::

marvin42 je izjavil:

Po mojih izkušnjah je 15 minut zelo malo, naši mobilni operaterji te pustijo čakati dosti dlje, podpišem :D

Točno to. Pod 15 minut redkokdaj čakaš. Edino Telekom ima ok, ko te najprej posiljuje s Cavazzo tistih 5 minut, potem ti pa ponudijo opcijo, da te pokličejo nazaj.
Po defaultu imajo pa že zadnjih 10 let vsi enak odzivnik "Zaradi povečanega...". Ni povečano, če je vedno enako.

hruske ::

Haha, to se je pa hitro obrnilo.

> HP ditches 15-minute wait time policy due to 'feedback'

https://www.theregister.com/2025/02/21/...
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

mtosev ::

hruske je izjavil:

Haha, to se je pa hitro obrnilo.

> HP ditches 15-minute wait time policy due to 'feedback'

https://www.theregister.com/2025/02/21/...

Tole pa je res hitro. Neumna ideja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Furbo ::

Dejansko so že tako navajeni, da kupci jedo govna, da so mislili, da lahko to kar javno objavijo in bo vse ok.

Zdaj bodo to potihem naredili čez par mesecev, ko se prah poleže.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

MIHAc27 ::

Enkrat sem enmu rekel... če hočeš poslušati zastonj glasbo, pokliči Telekom.

Pa mi tko reče čez en mesec... Ej, a veš da se je nekdo oglasu....

Podpišem teh 15 minut, če bi le potem telefonist na drugi strani imel kaj pojma. Sem že razlagal 2 dneva, da imajo z nastavitvami nekaj narobe... in šele 3. dan, ko se je končno eskalirala stvar do pravega tehnika... je tko v 1 urci rešil problem. Pred tem kot rečeno v 2 dneh se bil okol 4ure na telefonu z drugimi.

Rudolf ::

Parafraza se glasi: Pomagaj si sam in HP ti bo pomagal.

twom ::

Sej A1 dela to...

Ganon ::

Težava je, da HP ponuja človeško pomoč le prek telefona. Tukaj nekateri omenjate slovenske operaterje. Pri večini oz. pri vseh je možnost spletnega pogovora s človekom. Pri A1 se javijo zelo hitro. S Telekomom sem imel tudi dobre izkušnje.

2dark ::

Odlično. Bo kr Lenovo še naprej uporabljal. Zanesljivo in delujoče.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

bf4ed ::

Vedno mel HP printere, enega mam že 20 let. LaserJet 1300n

Starši rabili novega, kupil HP, težil z registracijo, samo par listov ti pusti printat brez. Zapakiral in nazaj poslal. Kupil Brothera.

HP nikoli več.

c23po ::

Ganon je izjavil:

Težava je, da HP ponuja človeško pomoč le prek telefona. Tukaj nekateri omenjate slovenske operaterje. Pri večini oz. pri vseh je možnost spletnega pogovora s človekom. Pri A1 se javijo zelo hitro. S Telekomom sem imel tudi dobre izkušnje.

Ne. Težava je sledeča: HP (zaradi zniževanja stroškov) naredi pomanjkljiv izdelek, ki ga kupci ne morejo uporabljati, zato potrebujejo tehnično pomoč. HP (zaradi zniževanja stroškov) želi ukiniti drago delovno silo v oddelku za tehnično pomoč in jo poceniti z UI. Pri tem (zaradi zniževanja stroškov) koristijo težave kupcev za treniranje UI. HP-jeva namera je čez 6 mesecev reči: "Čakanje na prostega operaterja je slabo za uporabniško izkušnjo, zato bomo to ukinili. Kupujte naše izdelke in četajte z našo UI, čez 6 mesecev boste imeli funkcionalni stroj."

O "spletnem pogovoru" s katerim koli ponudnikom imam tudi svoje mnenje: zakaj nas, za boga milega, silijo v tipkanje, če smo skozi evolucijo razvili pogovor kot najbolj efikasen način komunikacije? Pisava in pismo so nastali pozneje, za komunikacijo na daljavo in ohranjanje informacij pred pozabo.
Računalniki nimajo spominov.

socialec ::

In? Saj bo EU sprejela pravila, da mora biti podpora govorna ;)

Seljak ::

Jaz ne potrebujem podpore. Nikoli je nisem in nikoli je ne bom.
Kupim izdelek,če preneha delovati ga pošljem nazaj, saj ima garancijo. Ne ubadam se z Bredo na drugi strani telefona, ker itak nima pojma zakaj printer ne deluje in ponavlja 3 stavke, ki so ji napisali na listek.
Zaradi mene lahko podporo ukinejo.

paradajzos ::

Definitivno se je kvaliteta HP tiskalnikov in softvera za njih poslabšala. Sam jih menjam na cca 5 let, do zdaj sem jih kupoval, ker je njihov softver deloval super in brez nekih težav.
Pri zadnjem ni več tako in tako bo to dejansko moja zadnja HP naprava za tiskanje.
Najbolj mi gre na jetra fukfehtanje za uporabnikom in njegovimi podatki.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

owon22 ::

Seljak je izjavil:

Jaz ne potrebujem podpore. Nikoli je nisem in nikoli je ne bom.
Kupim izdelek,če preneha delovati ga pošljem nazaj, saj ima garancijo. Ne ubadam se z Bredo na drugi strani telefona, ker itak nima pojma zakaj printer ne deluje in ponavlja 3 stavke, ki so ji napisali na listek.
Zaradi mene lahko podporo ukinejo.

Ti in jaz ne potrebujeva podpore, kaj pa blond tajnica?

Seljak ::

Blond tajnica ne potrebuje podpore, ker ima podjetje kjer je zaposlena zagotovo IT strokovnjaka, ki poskrbi za težavo z printerjem. Vsaj tako je na naši firmi.

c23po ::

Seljak je izjavil:

Jaz ne potrebujem podpore. Nikoli je nisem in nikoli je ne bom.
Kupim izdelek,če preneha delovati ga pošljem nazaj, saj ima garancijo...

Potem pokličeš na servis in ti avtomat sporoči, da je tvoj tiskalnik pregledan, da z njim ni nič narobe in si ga lahko prideš iskati. Za diagnostiko zaračunajo 1 servisno uro. Hvalabogu, da si tako bogat, da jim tiskalnik podariš, sam greš kupiti novega. Saj je ta v garanciji in če ne bo delal, ga boš pač šenkal...

Seljak je izjavil:

Blond tajnica ne potrebuje podpore, ker ima podjetje kjer je zaposlena zagotovo IT strokovnjaka, ki poskrbi za težavo z printerjem. Vsaj tako je na naši firmi.

Hvalabogu, da delaš v tako bogati firmi, kjer vam ni treba razumeti, da sta tako IT strokovnjak kot tehnična pomoč HP-ja le podpora.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

Seljak ::

Ne, to slednje ne drži. Imamo Brother laserske tiskalnike za katere ne potrebuješ tehnične pomoči...ker ne povzročajo težav(vsaj ne v garancijskem roku). Ko pa le ti odpovedo(ker vse 1x odpove) jih zamenjamo za nove. Torej ne potrebujemo zunanjega izvajalca oz.tehnične podpore.
Pokličem Janeza, da printer nagaja. Čez 2 minuti pride Janez in zamenja printer, kartušo....

starfotr ::

Pri HP profesionalnih 3D tiskalnikih tiskalnik sploh ne dela, če ni povezan v internet. Jaz takega tiskalnika ne bi nikoli kupil. Pa tudi, če je najboljši možen na svetu. Že zaradi industrijske špijonaže. Kaj šele zaradi vsega ostalega.