» »

Teror ležečih policajev

Teror ležečih policajev

1
2
3

feryz ::

bm1973 je izjavil:

Tam, kjer jaz živim, je cona 30, cel kup stop znakov...

Okoliš, kjer je cel kup majhnih otrok, ki bodo zdaj počasi začeli letati okoli.

Pravila kršijo vsi, tudi policaji. Nikoli ne ustavijo pred stop znakom. Moram namontirati kamero in jim poslati...
Lepo si povedal, cel kup majhnih otrok, ki bodo kmalu začeli letati okrog po cestah. Najbrž tudi skakati direkt pod avto.
Ampak ja, krivi so vozniki.

starfotr ::

Half-Saint je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Pred parimi tedno je v blizini voznik smrtno poskodoval pet letno deklico.
Ta dogodek ni zvisal empatije do voznikov, ki jih motijo lezeci policaji. Zahvalite se tovrstnim voznikom.


Oprosti ampak kaj je tvoj argument? Če bomo mel povsod ležeče policaje, ne bo več takih nesreč al kaj? Lepo sem gor dal video z dobrimi praksami iz Nizozemske, ki ga seveda nisi pogledal. Point je, da se da čist lepo umirit promet brez faking ležečih policajev.


Cilj je 0 smrtnih žrtev v prometu. In še manj poškodovanih, kot jih je sedaj.

Če želiš to doseči, je treba norce in pijance spravit s cest in jim vzet avto ter povsod drastično omejit hitrost vožnje ter razširit območja namenjena vsem ostalim, samo avtom ne.

solatko ::

starfotr - Prepovedat premikanje.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Half-Saint ::

solatko je izjavil:

starfotr - Prepovedat premikanje.


Če prepovemo avte, bo 0 nesreč. Genijalno!
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

feryz ::

Lahko se je ljudem kurčiti, naj se omeji ali prepove promet, potem ko so davki od prometa vso to infrastrukturo zgradili.
Koliko je zgrajenega tam, kjer avtomobilizma ni, lahko vidimo vsi. Kakšna kozja steza.
Z davki od superg in biciklov glih kaj dosti ne moreš postaviti. Travo pokosiš in tablo postaviš. Potem se pa neha.

d0rK ::

Hitri je izjavil:

Na konkretnem primeru iz Ljubljane: na eni izmed ulic v coni 30 so med dve že obstoječi (in skoraj po pravilih izvedeni) hitrostni oviri postavili še dodatni dve hitrostni oviri - ozko (cca. 55 cm) varianto po celi širini ceste, seveda narejeno povsem mimo vseh predpisov, ki obstajajo na to temo. Zakaj so to naredili? Na pobudo enega od okoliških stanovalcev, ki je pač toliko časa težil, dokler ni dosegel svojega. Ker na tej ulici - med dvema obstoječima hitrostnima ovirama - so se maladane odvijale hitrostne dirke oziroma se dosegale blazne hitrosti. Če mu gre verjeti. Na 190 metrih razdalje...


Na Medvedovi ulici slučajno?

Hitri ::

Točno tam, na Medvedovi.

solatko ::

Half-Saint - Ni samo avto nevaren, nevarno je vsakršno premikanje.
Delo krepa človeka

bm1973 ::

feryz je izjavil:

Lepo si povedal, cel kup majhnih otrok, ki bodo kmalu začeli letati okrog po cestah. Najbrž tudi skakati direkt pod avto.
Ampak ja, krivi so vozniki.

To je dejstvo, kot dejstvo, da je večina voznikov kretenov s svojim plehom za 20k...

V strnjenem naselju moraš pač pričakovati, da je tam mularija. Čeprav vedno manj...

MadMax ::

Na cesti moraš pa pričakovat avte.
Ampak starši svojim snežinkicam več niso zmožni dopovedat, da cesta ni igrišče.
Tisti otroci, ki pa še res sploh niso zmožni razumet, pa imajo starše preokupirane s tričtrač čvekom, čiki in kofetkanjem, namesto da bi pazili na svojo deco.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

twom ::

2dark je izjavil:

...
Kva si ti prfu-knjen?
Kdo govori o divjanu? Vozim omejitev + 10 ali manj, če je treba (tudi z motorjem). Ne vozim drugim za ritjo, puščam prostor da se lahko vključijo izključijo ostali, uporabim smerokaze za najavit spremembo, ne tko kot večina ki da smerokaz ko že zavija. V krožiščih ne prehitevam, niti ne divjam skozi njih. Po avtocesti redko vozim več kot 140 po števcu (realno verjetno to ni niti 130). Ob konicah sem zelo zelo strpen in potrpežljiv, itd. Kaj bi še rad, pi*da?

Če moram na 50 omejitve zmanjšat na 30, da gre normalno, ne filmsko po zraku. Potem pač ležeči policaj ni pravilno oblikovan. Ali pa da je ko kaplja, da če pripelješ po omejitvi (40), da te zabije kot tam kjer zarežejo asfalt za flikat, pa je treba zmanjšat na 20.

starfotr je izjavil:

twom je izjavil:

Glugy je izjavil:

Drgač pa če ležeč policaj zahteva da voziš pod omejitvijo je treba al omejitev znižat al pa ležečega policaja zamenjat. Drgač nimam načeloma nič proti ležečim policajem, služijo svojemu namenu, sam postavljeni morajo biti tapravi za veljavno omejitev hitrosti.
Me je zanimal koliko časa bo trajalo brezvezno bluzenje, preden bo eden vsaj nekaj malega uporabnega napisal...

Še zmeraj pa ne vem kam podat prijavo ali pritožbo ali karkoli že.


Odgovor si dobil. Pa se tu sprenevedaš.
https://slo-tech.com/forum/t838523/p844...
Sorry. Se pravi napišem dopis na občino ali državo (katero službo?) in zraven še dopis na PP?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

recmajkemi ::

twom je izjavil:

Davno nazaj...


 aktualni pravilnik

aktualni pravilnik

V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

@twom
naslovi na "lastnika" ceste

1.občino recimo "Vzdrževanje občinskih javnih cest"
2.državo
DRSI - naslov
DARS - kontakti

DamijanD ::

Upam, da ne rabimo kontaktirati DARSa zaradi ležečih policajev :D

GupeM ::

DamijanD je izjavil:

Upam, da ne rabimo kontaktirati DARSa zaradi ležečih policajev :D

Kmalu bojo verjetno tudi pri njih v uporabi.

barakus ::

delavec44 je izjavil:

Še ena bedarija za katero mi ni jasno zakaj je potrebna. Med dvema rondojema na razdalji par 100m.

In ne, ne moreš zapeljati tako, da bi šle obe gumi mimo. Vsaj avto z normalno medosno ne.


To je za nadlegovanje avtov medtem ko so avtobusi in motorji oproščeni.

V aziji folk kupuje SUV in pickupe ker majo ceste tolk zluknjane, pri nas je oboje v porastu ker si sami postavljamo ovire. Naj rajši uredijo zagrajene peš poti, peš cone in nadhode

nejc_nejc ::

DamijanD je izjavil:

Upam, da ne rabimo kontaktirati DARSa zaradi ležečih policajev :D

Zakaj ne, saj nimajo sam avtocest.

DamijanD ::

Resno? to pa nisem vedel...

starfotr ::

DARS upravlja tudi priključke, počivališča, dovoze in podobno. Zagotovo je kje v njihovem upravljanju vsaj kak ležeč policaj.

primoz4p ::

nejc_nejc je izjavil:

@twom
naslovi na "lastnika" ceste

1.občino recimo "Vzdrževanje občinskih javnih cest"
2.državo
DRSI - naslov
DARS - kontakti

Dodajam še:
Odbor za infrastrukturo, okolje in prostor
Odbor za notranje zadeve, javno upravo in lokalno samoupravo

Večim jim zatežiš bolj veselo je.
Izplen pa v nobenem primeru ne bo takojšen.

solatko ::

V MB so vse intervencijske poti in ploščadi zaparkirane, tako, da mi ni jasno, če zagori v naši stolpnici, kako bojo prišli gasilci blizu in se noben kaj dosti ne sekira zaradi tega. To v LJ ne vidiš.
Delo krepa človeka

NuMaN ::

Ni ravno povezano z ležečimi policaji, hotel bi pripomniti nekaj glede Ljubljane.

A je še kje drugje v Sloveniji taka moda pokanja z auspuhi, pa divjanje s kakimi lizing poršeji, problematični so tudi abartovci.

Policaji se seveda vseh teh divjakov ne lotijo, čeprav se to dogaja redno vsak dan. Tu pa tam ustavljajo kolesarje in skiroje, ki se vozijo v nasprotni smeri, ali kako nedeljo dopoldne preverjajo voznike.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

starfotr ::

Vse te zadeve je treba dosledno prijavljat policiji.

Policija pač ni vseprisotna, kot signal za mobilni telefon.

NuMaN ::

Ne.
Občan tu ne more nič, a boš zdaj lovil divjake, tudi če imaš hitrejši avto?

Policija bi morala zaseči ta vozila in jih dati v razrez, prekrškar bi bil dolžan gledati strokovno uničenje vozila, po možnosti tudi zainteresirana množica, ki bi navdušeno ploskala.

To bi po moje zaleglo.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()

twom ::

Saj policaj ne upa kaznovati teh "občanov", da mu bojo hodil grozit na dom.

Glede teh bi morali delati red zamaskirani specialci.

NuMaN ::

Tudi prav. Ker tega je v Ljubljani enostavno preveč, morebiti bi bila dobrodošla neka sociološka raziskava, zakaj je temu tako.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

starfotr ::

MadMax je izjavil:

Na cesti moraš pa pričakovat avte.
Ampak starši svojim snežinkicam več niso zmožni dopovedat, da cesta ni igrišče.
Tisti otroci, ki pa še res sploh niso zmožni razumet, pa imajo starše preokupirane s tričtrač čvekom, čiki in kofetkanjem, namesto da bi pazili na svojo deco.


Na cesti je lahko tudi človek, žival, predmet, drugo vozilo, ki jr postavljeno čez cestišče ipd.

Torej dejstvo je, da če imaš avto, moraš pazit na vse to. Če si pešec ali kolesar, je potreba po tem bistveno manjša.

MadMax ::

Manjša?
Saj na nagrobnik se da napisat tudi "Tu počiva pešec/kolesar tapata, ki je imel prednost".
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Alexius Heristalski ::

feryz je izjavil:

Enkrat sem peljal mat z mojo zafiro, čez Sveti Gregor, tam se onadva dostikrat vozita. V vasi, sredi nič, sta dva robnika položena, niti budali to ne more biti podobno ležečim policajem, pač neka ovira je vržena na cesto.
V glavnem, jaz normalno peljem, mat se začne dreti:"Pazi, pazi ..."
Jaz jo svetlo gledam, ta čas malo zaropota in jo vprašam, kaj nori.
Ona mi reče, da bo kmalu ležeči policaj in da bom avto fental pri taki brzini.
In jaz ji povem, da ga ziher ne bom, ker sva že preko njega.
Mat ni mogla verjeti. Je rekla da gresta onadva pol počasneje in jima hoče vseeno kolesa odtrgati z avta.

Taki da tudi ležeči policaji niso za vse enako učinkoviti. Eni si bodo zobe polomili na njem, drugi ga pa še porajtajo ne.

V Mali Slevici je območje 30, na enem mestu gre cesta ozko in nepregledno med hišami.

Glede ležečih policajev nasplošno, zdaj veste, kako se počutijo kolesarji na "kolesarskih" pločnikih.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Prepovedi in omejitev imajo učinek rdeče cunje, ki jo biku nastaviš pred oči. Ker so nelogično kretenske.
Pri meni 100x bolj zaležejo opozorilne table. Če imaš tablo Pozor šola, izbuljiš oči in paziš na mulce. Če imaš Pozor križišče, paziš na avte. Če imaš Pozor ovinek...

Če imaš pa 10 metrov široko cesto, na vsaki strani kolesarsko progo in pločnik, zraven pa tablo Cona 30, si lahko ziher le, da se nekdo norca dela iz tebe.
In da je vrednost cestnih označb nekje blizu nule, zgolj za kasiranje in jebanje folka v glavo.

starfotr ::

MadMax je izjavil:

Manjša?
Saj na nagrobnik se da napisat tudi "Tu počiva pešec/kolesar tapata, ki je imel prednost".


Če si pešec ti ni treba pazit, da boš nekoga (po nesreči) ubil.

Verjamem pa, da ti misliš da morajo pešci pazit nase. Namesto, da bi ti v avtu pazil na njih.

MadMax ::

starfotr je izjavil:

Verjamem pa, da ti misliš da morajo pešci pazit nase.

Po tvoje torej pešcem na prometnih površinah ni potrebno paziti nase?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

solatko ::

starfotr - Glede na to, da se vsako bližnje srečanje pešca in vozila (kakršnega koli) slabše konča za pešca, bi moral delovati preživetveni nagon, torej, ustavi korak, saj je to lažje, kot ustaviti večino vozil. Včasih je bilo v zakonu napisano nekako takole - pokaži namen prečkanja, prepričaj se, če to lahko storiš varno in prečkaj vozišče po najkrajši poti, čim hitreje. Danes tega ni več, pešci imajo na določenih delih absolutno prednost, vendar st.Peter tega ne upošteva. Včasih je biio v zakonu, da mora voznik še posebej pazit na otroke, starejše in invalide, danes mora ob velikem povečanju prometa, paziti na vse. Ostalim ni potrebno paziti na nič, obnašajo se lahko kot domače in divje živali, saj jih pazijo vozniki. Statistika mrtvih pa pravi drugače.
Delo krepa človeka

twom ::

starfotr je izjavil:

Verjamem pa, da ti misliš da morajo pešci pazit nase. Namesto, da bi ti v avtu pazil na njih.
Še huje kot tako razmišljanje je, da ti kot starši tako učijo tudi svoje otroke.

Meni pa hčera pred časom pove, veš oči, če bi takoj stopila na cesto, ko se mi je prižgala zelena luč (govorimo o tej za pešče), bi me zbil avto. Zanjo (in zame), bi bilo res ful pomembno kdo je kriv.

Idijoti...

starfotr ::

In dejstvo je, da so hitrosti v naseljih previsoke, če moraš kot pešec pazit na svoje življenje na vsakem koraku. Vsako naselje bi moralo biti omejeno na 30 km/h.

Prav tako je preveč površin namenjenih avtom in premalo pešcem in kolesarjem. Te površine, ki so namenjene pešcem in kolsarjem so pa pogosto disfunkcionale. OP se pritožuje nad ležečimi policaji. Kolesarji imajo nešteto ležečih policajev in zavojev. Medtem ko cesta za avte je ravna (brez ovinkov) in sem ter tja so nameščeni ležeči policaji. Bistveno manj jih je, kot pri kolesarski stezi.

CiClon ::

Sej se dela počasi kampanja za znižanje omejitev, danes je spet en članek

https://n1info.si/poglobljeno/cona-30-k...

denabiker ::

Jaz pa ne razumem njihove logike, recimo primer Stopče pri Grobelnem, prej je bilo 60 brez pločnika in kolesarke steze, zdaj pa so razširili cesto, naredili pločnik, kolesarsko, razsvetljavo, ločeno z ograjo ampak po novem je manjša hitrost dovoljena. Iz 60 smo šli na 50, pa non stop radar, že moraš imeti srečo, da ni radarja. Veliko je takšnih odsekov v SLO, sploh sedaj ko se na veliko gradijo kolesarske zaradi EU sredstev, ampak hitrosti se pa zmanjšujejo... Glih berem, da so naši vladajoči zagreti, da bi zmanjšali hitrost na AC. Eh... Avti 100x bolj varni, tisoč enih sistemov za varnost, mi pa z hitrostjo samo dol...

Avenger ::

Idealna ovira bi bila mehanska, kjer bi, če voziš do omejitve, ne čutil nič, če nad, te pa rukne. Ampak seveda to ne gre.

Na par krajih kjer sem se vozil, so tisti ozki ležeči policaji, omejitev je 50, če ga prevoziš z več kot 15 se boš spraševal, če je kaj škode na podvozju ali feltnah... A je to prav?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

fikus_ ::

Obstajajo takšne ovire , samo pozimi niso uporabne. Gre za "ležeče policaje", blazine polnjene s posebno tekočo maso.

"A Newtonian fluid is a fluid in which the viscous stresses arising from its flow are at every point linearly correlated to the local strain rate -- the rate of change of its deformation over time"


Vir.:
Newtonian fluid @ Wikipedia

Ko pelješ počasi čez, se ta tekoča masa obnaša kot tekočina, pri večji hitrosti pa kot da bi bila trda.

Ponekod uporabljajo tudi "ležeče policaje", ki pri višjih hitrostih ustvarijo veliko hrupa, kar pa ni primerno za naselja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Hitri ::

Seveda ni. Pravilno bi bilo norcem pobrati denar, vozniško dovoljenje, prevozno sredstvo, prostost (...), ne pa da se terorizira večino normalnih udeležencev prometa.

GupeM ::

Radar in rdeča luč na semaforju, če greš čez omejitev...

feryz ::

Norci, pravite?
To me spomni na prigodo pred par leti. Šopam po AC, za mano provida, nemogoče spregledati.
Po določenem času zavijem na priključku dol in parkiram. Pripeljeta se za mano in parkirata tudi onadva. Brez luči, da ne bo pomote.
Vpraša me, zakaj sem ustavil in odvrnem, da bi me drugače onadva, kar sta tudi potrdila.
Ok, da skratim pričo, vpraša me, koliko sem vozil. Jaz pravim, da malenkost preveč.
Policaj mi pravi, naj se na zafrkavam. Pred odcepom je del AC z omejitvijo sto, šli smo 180 km/h in več.
Dobro, pravim jaz, mogoče smo šli, mogoče ne. Sem pa vprašal policaja, v kolikor smo res šli toliko, zakaj je torej tam omejitev 100 km/h.
Policaj pravi, da nima pojma in da resnično ni potrebe za to, ampak da omejitev je in jo je treba spoštovati.

In to je to, pod črto. Nek idiotski birokrat se je spomnil, da je vsaj nekaj naredil v celem letu, določil 100 km/h in zdaj bo do pamtiveka tako.

delavec44 ::

GupeM je izjavil:

Radar in rdeča luč na semaforju, če greš čez omejitev...


V praksi pa norec potegne čez preden ali ko se prižge rdeča, ostali nič krivi za njim in na nasprotnem pasu pa stojijo brez veze.
Pa da ne rečem, da nekje senzor postavijo na 50 km/h in vemo kako točni so ter se potem rdeča prižiga že, če pelješ 52 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

feryz ::

Točno tako je v Sodražici, ja.
Če greš 55 km/h zaglaviš, če greš 63 km/h, kar je še brez pik, na tesno pasaš.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Radar in rdeča luč na semaforju, če greš čez omejitev...


V praksi pa norec potegne čez preden ali ko se prižge rdeča, ostali nič krivi za njim in na nasprotnem pasu pa stojijo brez veze.
Pa da ne rečem, da nekje senzor postavijo na 50 km/h in vemo kako točni so ter se potem rdeča prižiga že, če pelješ 52 km/h.

100 m naprej občasno policaji s pištolo, pa dobi poleg kazni za prehitro vožnjo še vožnjo preko rdeče. Ali pa v Sloveniji končno uvedejo kamere, ki slikajo vožnjo preko rdeče luči. Zadeva bi morala biti precej cenejša kot stacionarni radarji.

bm1973 ::

Ni ustrezne zakonodaje, ker pri nas se smatra, da moraš ujeti prekrškarja na delu.

Osebo, ne avta... Naj končno nabijejo kazen na avto, pa naj se lastnik zafrkava s tem...

starfotr ::

O čem ti to? Saj pošiljajo kazni lastniku avta. Pa se potem mora on izgovorit oziroma dokazat, da ni bil on. Ni pa potrebno nobenega ovadit.

GupeM ::

bm1973 je izjavil:

Ni ustrezne zakonodaje, ker pri nas se smatra, da moraš ujeti prekrškarja na delu.

Če lahko s stacionarnimi radarji to počno, se lahko zakonodaja popravi, da bi lahko to počeli tudi s kamerami, ki zaznavajo vožnjo preko rdeče luči.

solatko ::

Zakonodaja je čisto v redu, samo tistim birokratom, katerim se ne da postavit policaja na točko, kjer prihaja do prekrškov, to ni všeč, kar je spremenilo ustavno sodišče in dodalo, da lastnik lahko kazen izpodbija, če vzpostavi sum, da prekrška ni storil on.
Bedasto pa se mi zdi, da se enako spoštuje pri nepravilno parkiranih vozilih, saj bi ga lastnik v parih dneh lahko premaknil pa ga ne in se zgovarja, da ni parkiral on.
Delo krepa človeka

c23po ::

feryz je izjavil:

Norci, pravite?... Pred odcepom je del AC z omejitvijo sto, šli smo 180 km/h in več.
Dobro, pravim jaz, mogoče smo šli, mogoče ne. Sem pa vprašal policaja, v kolikor smo res šli toliko, zakaj je torej tam omejitev 100 km/h.
Policaj pravi, da nima pojma in da resnično ni potrebe za to, ampak da omejitev je in jo je treba spoštovati.

In to je to, pod črto. Nek idiotski birokrat se je spomnil, da je vsaj nekaj naredil v celem letu, določil 100 km/h in zdaj bo do pamtiveka tako.

Vedno ostanem brez diha, ko preberem takšno napeto pravljico, v kateri nam pisatelj spet pokaže domet prebivalca Butal. Samo prebivalec te vasi se lahko sprašuje: "Zakaj je prepovedano vse tisto, kar si jaz upam?" Ko policaj potem (dobrohotno?) odvrne, da je (vse) zakone treba spoštovati, bi se naš pisatelj lahko ustavil in premislil. Mogoče bi se, zaradi verodostojnosti pravljice, zadovoljil z manjšo kaznijo ali celo oprostitvijo ob policajskem občudovanju šeststo kilovatne Zafire na novih gumah in nalepko o pravkar izvršenem servisu na "B" stebričku ..., pa se ne. Napetost pripelje do klimaksa, ko kot čarovnik v cirkusu potegne zajčka iz klobuka, domišljijsko bitje, "idiotskega birokrata", čigar smisel obstoja je tičati za vsakim grmom in z nesmiselnimi omejitvami greniti življenja poštenim Butalcem.
A iz publike se sliši samo navdušen "Uaaaaau, ko'k je zajček luštkan!"
Računalniki nimajo spominov.
1
2
3