Forum » Na cesti » Športni avto po slovenskih cestah?
Športni avto po slovenskih cestah?
dottor ::
Dejansko sem menjal tako amortizer kot tudi feder
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
GrimReaper ::
Zakaj bi šel kdo namerno spustit avto, če ne dirka profesionalno? Zaradi izgleda ne more bit, ker spuščeni avti so grdi ko smrt.
Ravno zarad izgleda se gre, wheel gap, sam res ne trpim, če ga je več kot 3cm. Pa tam do 0cm še gre, ni mi pa lepo če so gume skrite pod blatniki.
Serijsko še vsi športni avti nimajo tega urejeno, kaj šele navadni.
Ne maram pa tudi če je avto res trd. Za Clia 3 RS Cup vsi pravijo da je trd, ampak meni je to ravno še meja sprejemljivega, vsakodnevno se vozim brez da bi kdaj razmišljal, da je pretrd. Res pa da imam povečini lepo cesto, pred Naklim, Kranj-Medvode, Begunje-Žirovnica, za tam podvozje itak ni nikol dost dobro.
Alfa Mito je bil precej trši, tam je pa že precej zabijalo čez pokrove jaškov, ki niso poravnani z asfaltom.
Spredaj imam odbijač sicer celih 15cm oddaljen od tal (pa v to ni vključen še upogib gumijastega podaljška, ki se upogne za kakih 2-3cm), ampak se mi je enkrat vseeno odlepil podaljšek. Sem že takoj sumil, da je nekam preveč razrit teren, ampak sem potem vseeno gor parkiral.
Potem sem ga zalepil s tole tesnilno maso, in sedaj bi moral res hudo napako narest, da ga še enkrat odtrgam.
http://www.tkk.si/si/izdelki/izdelki-gl...
Če imaš res nizek odbijač, kot je pri Mitu, se moraš pa hitro navadit parkirat vzvratno proti robniku. Ampak tam mi je pajsalo še če sem zapeljal do lokalne pošte (45° robnik), to zame ni uporaben avto.
Pa prejšnji lastnik je podaljšek pritrdil s knipingi, to ni ravno pametna ideja, ker drži ne dolgo, ostanejo ti pa velike luknje. Ali s knoflami kot je originalno, ali pa s prej omenjeno tesnilno maso.
8cm oddaljenost od tal pod motorjem je pa pri obeh, pri Cliu zarad tega še nisem imel problemov, pri Mitu se pa enkrat nisem mogel ognit par cm višji skali sredi ceste, ampak škode tudi ni bilo.
V glavnem, nizkih avtov ne bom nič pogrešal. Kaj šele da bi takšen avto naknadno nižal, kar se seveda v tujini tudi dela.
Drugače pa gledam avte pred firmo in se vsaj polovici res jebe za avto, v vsak jarek ga porinejo. Sam raje hodim 5 minut dlje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
dottor ::
Ja to da morem povsod parkirat vzvratno alpa upat da ne zadanem/nesedem na robnik na parkirišču tudi meni ni najbolj všeč ampak nimam kaj... kljub temu da so bli montirani original amortizerji in fedri (gledano po katalogu in primerjane številke modela na starih in novih) je avto pač 2-3cm nižji kar je treba upoštevat pri ležečih policajih, robnikih na parkirišču in vožnji po neasfaltiranih cestah. Če prilagodiš hitrost in način vožnje nimaš problemov. Le kakšen lokalni d(i)rkač za tabo je malo živčen ko greš 5km/h počasneje čez leželi kot on
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
IceBreakr ::
Sarma832: vozim R8 V10 že vrsto let in še tudi kako večjo eksotiko zadnje čase - brez problemov. Tudi po bolj zjebanih cestah, ki jih ni malo na gorenjskem koncu ;) Shmee150 je tudi s svojo karavano prepotoval precej Slovenije v zadnjem mesecu in ni nekih večjih problemov. Problem so predvsem nekatere garažne hiše, ki so preozke in moraš parkirati pri stebru da lahko normalno izstopiš ven, drugače pa ni težav.
IceBreakr
MadMax ::
Martin Krpan je izjavil:
Motiš se.Meni se je moja 156 po menjavi amortizerjev (original kataloški) spustila za ene 2-3cm in je avto precej bolj stabilen na cesti (v ovinkih in višji hitrosti), sploh ob dežju se pozna. Sicer je pri nas ležečih policajev (Koper) cel kup in je treba it malo bolj počasi čez njih ampak nisem še podrsal.
Si mislil po menjavi vzmeti , kajne ?!
Ker amortizerji na višino avta ne vplivajo niti za 1 mm !
Vplivajo lahko tudi do 10mm, in to pri 1.4t težkem avtu, ne le pri pegli od 700kg.
Natakni neko mehko "original" zadevo, pa premenjaj na npr. B6/B8.
Kdor razume zakaj je tako ok, drugim je pa itak škoda razlagat (sploh tistim s terenskimi kravami, kjer jim 5cm pač nič ne pomeni, medtem ko znižanim pomeni vsak mm).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
Potovati pa se voziti vsakodnevo po kaki zajebani cesti ni isto.
Jaz sem naredil ca. 50.000km v spuscenem polotu po resnicno zajebanih cestah, tak da sm se vcasih ze vprasal, kdaj bo kolo odpadlo. Madzarska, posavje (pecica itn.) ... mojbog, kva je to tam.
No pol se pa doma vsedem v "normalnega" polota.... heh, ko da bi se na oblakih pelal. Potem pa se opazis kok je dejansko pretrpela plastika, podvozje itd. napram "novemu2 mehkemu avtu.
Je pa tudi res, da verjetno ce je avto za udarce narjen ze v startu, jih boljse prenasa.
Jaz sem naredil ca. 50.000km v spuscenem polotu po resnicno zajebanih cestah, tak da sm se vcasih ze vprasal, kdaj bo kolo odpadlo. Madzarska, posavje (pecica itn.) ... mojbog, kva je to tam.
No pol se pa doma vsedem v "normalnega" polota.... heh, ko da bi se na oblakih pelal. Potem pa se opazis kok je dejansko pretrpela plastika, podvozje itd. napram "novemu2 mehkemu avtu.
Je pa tudi res, da verjetno ce je avto za udarce narjen ze v startu, jih boljse prenasa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
HotBurek ::
Že na felgah se pozna. Večje kot so, prej jih zviješ.
Podvozje isto bolj trpi. Že za klasične avte. Npr. Tržaška cesta 50 (LJ), smer center, je pri prehodu za pešce prava jama. Vsak malo bolj šprtni avto tam "trpi", ... podvozje, flege, vse roke itn.
Podvozje isto bolj trpi. Že za klasične avte. Npr. Tržaška cesta 50 (LJ), smer center, je pri prehodu za pešce prava jama. Vsak malo bolj šprtni avto tam "trpi", ... podvozje, flege, vse roke itn.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
korenje3 ::
problem je s športnimi, ponekod niti do doma ne moreš pridet zaradi ležečih policajev. zato recimo so v naši ulici veliko bolj popularni dragi SUVi ipd.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
KG-348 ::
Malo je odvisno tudi od dizajna ležečih policajev. Nekateri so čisto ozki in tam se mi zdi da spuščeni avti težje pridejo čez
ziga1990 ::
Že na felgah se pozna. Večje kot so, prej jih zviješ.
Podvozje isto bolj trpi. Že za klasične avte. Npr. Tržaška cesta 50 (LJ), smer center, je pri prehodu za pešce prava jama. Vsak malo bolj šprtni avto tam "trpi", ... podvozje, flege, vse roke itn.
mislim da pri bolj športnem vozilu podvozje bolj trpi, ker je trše sicer pa če nočeš da podvozje trpi kupiš terenca ali pa SUV-a.
Se strinjam z osalimi naši betonski policaji so zanimivi vsak drugačen a še najboljši so ti črno rumeni ki so samo priviti na tla
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
dottor ::
V Kopru imamo 2 kritična (pri osnovni šoli in pri mandraču) in se jih izogibam ker so res hudo visoki in moreš iz čet v prvi 10 na uro neglede na avto ki ga voziš
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Unknown_001 ::
Ravno danes testno peljal Toyoto 86 GT
Avto je strup sam ko sem peljal po cest me je kar mal stisnilo po kakih kolovozih moram to singerco matrat. Je pa avto presenetljivo bolj udoben oz. lepše prenaša udarce kot moj VW (nižji cenovni razred od te toyote) , čeprav je bolj trd in nizek. Sam načeloma tudi z ležečimi policaji ni imel ta avto problema. Bolj so verjetno problematične ekstra spuščene gare. Se pa da povsem normalno pelat po naših kolovozih sam vseen ni glih kul ker ruka. Kakorkol ideja je da se na voznem pasu s kolesom izmakneš luknam in jaškom ampak to se itak pri vsakem merka.
Avto je strup sam ko sem peljal po cest me je kar mal stisnilo po kakih kolovozih moram to singerco matrat. Je pa avto presenetljivo bolj udoben oz. lepše prenaša udarce kot moj VW (nižji cenovni razred od te toyote) , čeprav je bolj trd in nizek. Sam načeloma tudi z ležečimi policaji ni imel ta avto problema. Bolj so verjetno problematične ekstra spuščene gare. Se pa da povsem normalno pelat po naših kolovozih sam vseen ni glih kul ker ruka. Kakorkol ideja je da se na voznem pasu s kolesom izmakneš luknam in jaškom ampak to se itak pri vsakem merka.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Dr_M ::
Danes sem iz zanesljivih virov izvedel, da je v Sloveniji (baje v LJ) en Mclaren F1. Seveda, na cesti ga ne boste videli, ker je parkiran, sicer kupljen kot investicija.
Na tak nacin se pri nas skriva se kar nekaj ekstremnih avtomobilov.
Aja, pa ze dva dni poslusam tole na sihtu (zelen, od Draganovića). Zadeva je tako svinjsko glasna, da si po parih minutah skoraj gluh.
Na tak nacin se pri nas skriva se kar nekaj ekstremnih avtomobilov.
Aja, pa ze dva dni poslusam tole na sihtu (zelen, od Draganovića). Zadeva je tako svinjsko glasna, da si po parih minutah skoraj gluh.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
krneki0001 ::
Ja, je mclaren F1, potem morgan, pa caterhami, pa še par takih zanimivih vozil.
Kr nekaj od teh jih je od outfitovcev.
Kr nekaj od teh jih je od outfitovcev.
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
Kr nekaj od teh jih je od outfitovcev.
Ki jih vozijo prat na metlice v BTC. Skladiščnik od Big Benga se je skoraj jokal ko mi je to razlagal.
#TeamFelix
GrX ::
Gumball 3000 je leta 2011 potekal tudi po slovenskih cestah in sicer brez problemov in zapletov. Sicer pa menim da Slovenija nima tako zelo slabih cest, kot nekateri to trdijo..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Kr nekaj od teh jih je od outfitovcev.
Ki jih vozijo prat na metlice v BTC. Skladiščnik od Big Benga se je skoraj jokal ko mi je to razlagal.
Pa še to med 20 in 22 med tednom zvečer, ko je 50% popust v tej avtopralnici in te pride pranje samo 5 evrov.
m0LN4r ::
Gumball 3000 je leta 2011 potekal tudi po slovenskih cestah in sicer brez problemov in zapletov. Sicer pa menim da Slovenija nima tako zelo slabih cest, kot nekateri to trdijo..
What ? Jaz ti to potrdim z zaprtimi ocmi, ko se vsak 3 mesce peljem cez mejni prehod.
Prides v dezelo kolovozov in fliknaflik asfalta in neutrjenih bankin.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GrX ::
Gumball 3000 je leta 2011 potekal tudi po slovenskih cestah in sicer brez problemov in zapletov. Sicer pa menim da Slovenija nima tako zelo slabih cest, kot nekateri to trdijo..
What ? Jaz ti to potrdim z zaprtimi ocmi, ko se vsak 3 mesce peljem cez mejni prehod.
Prides v dezelo kolovozov in fliknaflik asfalta in neutrjenih bankin.
Več kot očitno je, da se nisi veliko prevozil po evropskih cestah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
m0LN4r ::
Zadnje dve leti 4x vec na severni strani alp kot juzni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
r3dkv1c4 ::
Danes sem iz zanesljivih virov izvedel, da je v Sloveniji (baje v LJ) en Mclaren F1
Ta avto je v Murglah, sem ga videl na lastne oči in ga ni moč ukrast, ker je McLaren postavil odličen varovalni sistem.
Ne bom napisal ime lastnika, lahko pa povem, da je avto fascinanten in je res paša za oči.
Tam v garaži sem bil leta 2007, torej je avto že skoraj "old-timer".
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
m0LN4r ::
Ce mas Sportn avto, gres znjim na Nurgburgring pa placas za nekaj krogov.
Sam verjetno jim je iz SLO predalec pa bencin predrag.
Sam verjetno jim je iz SLO predalec pa bencin predrag.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dottor ::
Poznamo to... Imam soseda ki ima A8 4.2 benzinarja in gre na pumpo natočit za 20€ ko pride plača. Pol se 2 dni vozi okoli in pol avto stoji
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
chucki ::
Se vsaj konkretno dva dni vozi :)
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
dottor ::
Pomoje nardi ene 90-100km ampak obratomer ne sme it čez 2500 obratov
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "mehek" avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7995 (5789) | Pac-Man |
» | Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22348 (19430) | D3m |
» | Spuščanje avtomobilaOddelek: Na cesti | 7522 (6270) | čuhalev |
» | cestne grbine (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14083 (12214) | BigWhale |