» »

Športni avto po slovenskih cestah?

Športni avto po slovenskih cestah?

«
1
2

sarma832 ::

Žal (še >:D)nimam teh problemov, ampak me vseeno zanima.

Recimo lamborghinija ali pa audi r8 a bi se to teoretično sploh dalo po naših cestah vozit.

Se vozim z terenci pa je to tak cigumigu, pomoje bi kakšen nizek avto to pogosto po tleh vlekel. Ali je to pač tako narejeno in tako nizkega podvozja pa tudi nimajo?

bluefish ::

Lambota in R8 ter podobne se tudi v praksi vozi pri nas. In ja, niso tako nizki, da bi se drajsalo ob vsaki mali luknji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Utk ::

No, jaz poznam enga, ki je ferrarija moral dvignit za par centi, da ni drajsal.

shadeX ::

Novejši lamboti imajo gumb kjer lahko dvigneš vzmetenje (npr čez ležeče policaje, itd). Ne vem pa sicer a lahko s tistim voziš hitro (če sploh dovoli).

Dr_M ::

V bliznji okolici firme kjer delam, se vozi ogromno take eksotike, brez problema.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

JC Denton ::

sarma832 je izjavil:

Žal (še >:D)nimam teh problemov, ampak me vseeno zanima.

Recimo lamborghinija ali pa audi r8 a bi se to teoretično sploh dalo po naših cestah vozit.

Se vozim z terenci pa je to tak cigumigu, pomoje bi kakšen nizek avto to pogosto po tleh vlekel. Ali je to pač tako narejeno in tako nizkega podvozja pa tudi nimajo?


Po koroških cestah, ki so res katastrofa, se je še lani jajcal en Ferrari. Letos ga nisem več videl.

69charger ::

Se vozim v precej spuščenem športaku iz prejšnjega tisočletja pa ni preveč težav, razen tega da je vožnja trda ko hudič. Seveda pa obvezna zaščita čez karter ker drugače bi prebil že stokrat.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

LeQuack ::

Zakaj bi šel kdo namerno spustit avto, če ne dirka profesionalno? Zaradi izgleda ne more bit, ker spuščeni avti so grdi ko smrt.
Quack !

jype ::

PacificBlue ::

JC Denton je izjavil:

sarma832 je izjavil:

Žal (še >:D)nimam teh problemov, ampak me vseeno zanima.

Recimo lamborghinija ali pa audi r8 a bi se to teoretično sploh dalo po naših cestah vozit.

Se vozim z terenci pa je to tak cigumigu, pomoje bi kakšen nizek avto to pogosto po tleh vlekel. Ali je to pač tako narejeno in tako nizkega podvozja pa tudi nimajo?


Po koroških cestah, ki so res katastrofa, se je še lani jajcal en Ferrari. Letos ga nisem več videl.



Ta Ferrari je od mojega šefa:).Bolj ali manj parkiran v garaži.

Se raje vozim z terencom, kot pa z nizkimi avti, že recimo iz mojega volvota se je težko spravit, pa tud sem že doživel, da se je podrsal ob ležečega policaja.

LeQuack ::

Sam v terencu zgledaš povprečen Janez, Ferrari pa ti da statusni simbol.
Quack !

69charger ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj bi šel kdo namerno spustit avto, če ne dirka profesionalno? Zaradi izgleda ne more bit, ker spuščeni avti so grdi ko smrt.

Velik vpliv je tudi na legi na cesti, velik boljše se je peljat po ovinkih če se avto ne nagiba kot čoln. Itak če hočeš met ornk narejeno se ne spusti samo v poden, se tudi trša vzmetenje itd. In ne, to ni samo za na dirkališče ker drugače tega ne bi noben delal. Grdo pa zgleda samo tebi in verjetno nobenemu drugemu :)
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Dr_M ::

Mnogo lepse zgleda malo spuscen avto, kot tista pocivalisca za kure med gumo in koloteki.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

eric_cartman ::

Poglej si od 1:20 dalje kako to izgleda v praksi.

alexmarsic ::

Jaz imam spuščen avto ker se original višina na ovinku čuti kot da te bo na bok vsak čas hitlo. za 3 cm nižje pa sem tole zgubil.

Sicer pa vozim večinoma nižane avte ni problemov dokler ne prideš do ležečega policaja ali pa ko imaš cesto v riti takrat pa če je omejitev 70km/h bo za tvoj avto 50km/h več kot dovolj

P.S.
Pa na enih mestih mi useen drajsa sprednji odbijač z tisto zaščitno gumo in zavesico ob kolotekih če bi tisto odstranu nebi nič drajsalo

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

OP

M8 you joking? Športni avto pa slovenske ceste? No problemsky...

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

negotiator ::

Odvisno, kje živiš, oz. kje se boš vozil. Nekatere grbine so tako visoke, da še z običajnim avtomobilom podrgneš s podvozjem (očitno so jih neki kekci dizajnirali), tako da bi se jaz na tvojem mestu zelo bal, da bom nasedel na kakšni grbini. Ostalo, kar se samih cest tiče, pa verjetno ne bi bilo problema, razen mogoče kje, kjer so pretežki tovornjaki že jame na cesti naredili.
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

negotiator je izjavil:

Odvisno, kje živiš, oz. kje se boš vozil. Nekatere grbine so tako visoke, da še z običajnim avtomobilom podrgneš s podvozjem (očitno so jih neki kekci dizajnirali), tako da bi se jaz na tvojem mestu zelo bal, da bom nasedel na kakšni grbini. Ostalo, kar se samih cest tiče, pa verjetno ne bi bilo problema, razen mogoče kje, kjer so pretežki tovornjaki že jame na cesti naredili.



Imam serijski avto, karavan s skoraj 5 metri dolžine. Nič dvignjen, pa še nisem naletel na ležečega policaja na katerem bi podrgnil s podvozjem.

M-XXXX ::

negotiator je izjavil:

Odvisno, kje živiš, oz. kje se boš vozil. Nekatere grbine so tako visoke, da še z običajnim avtomobilom podrgneš s podvozjem (očitno so jih neki kekci dizajnirali), tako da bi se jaz na tvojem mestu zelo bal, da bom nasedel na kakšni grbini. Ostalo, kar se samih cest tiče, pa verjetno ne bi bilo problema, razen mogoče kje, kjer so pretežki tovornjaki že jame na cesti naredili.

Kje hudiča se pa voziš? Imam serijsko tudi dolg in relativno nizek avto in pri zadnjih 100 000km (s tem avtom) nisi niti enkrat bil blizu, da bi kje pošlajsal... Z ostalimi pa tudi še nikoli.

eric_cartman ::

M-XXXX je izjavil:

negotiator je izjavil:

Odvisno, kje živiš, oz. kje se boš vozil. Nekatere grbine so tako visoke, da še z običajnim avtomobilom podrgneš s podvozjem (očitno so jih neki kekci dizajnirali), tako da bi se jaz na tvojem mestu zelo bal, da bom nasedel na kakšni grbini. Ostalo, kar se samih cest tiče, pa verjetno ne bi bilo problema, razen mogoče kje, kjer so pretežki tovornjaki že jame na cesti naredili.

Kje hudiča se pa voziš? Imam serijsko tudi dolg in relativno nizek avto in pri zadnjih 100 000km (s tem avtom) nisi niti enkrat bil blizu, da bi kje pošlajsal... Z ostalimi pa tudi še nikoli.


Rjava cesta Ljubljana Polje in pa ležeči mimo City Parka so nemarno visoki, še za tiste avte, ki niso spuščeni. Kaj šele kašne športne makine, ki se tam čez več kot 5 km/h (če sploh) ne morejo pripeljat.

krneki0001 ::

V BTC-ju je omejitev 30km/h na vseh cestah. In na tiste ležeče brez problema zapelješ s 30km/h.

bambam20 ::

eric_cartman je izjavil:



pa ležeči mimo City Parka so nemarno visoki, še za tiste avte, ki niso spuščeni. Kaj šele kašne športne makine, ki se tam čez več kot 5 km/h (če sploh) ne morejo pripeljat.


So z razlogom takšni, da ne bi racerji koga povozili.

eric_cartman ::

bambam20 je izjavil:

eric_cartman je izjavil:



pa ležeči mimo City Parka so nemarno visoki, še za tiste avte, ki niso spuščeni. Kaj šele kašne športne makine, ki se tam čez več kot 5 km/h (če sploh) ne morejo pripeljat.


So z razlogom takšni, da ne bi racerji koga povozili.


No saj tam so jih postavili ravno zato, ker je pred leti nesreča že bila. Ampak se je vse dobro končalo. Potem pa si imel še paciente, ki so ob petkih in sobotah z BMWji prišli dirkat po krožnih v BTCju. Pa so prav zaradi njih tut tam vtaknili ležeče.

@nebivedu
V BTC-ju je omejitev 30km/h na vseh cestah. In na tiste ležeče brez problema zapelješ s 30km/h.

Tam čez se lahko pelješ 30, ampak pod pogojem, da ti na dolgi rok uniči amortizerje. Jst tam z Hyundai Coupe ne morem peljat več kot 15-20 km/h max.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Amortizerji so zato da blažijo zadeve. To je njihovo edino delo. Ko so zanič, jih pa zamenjaš, da se spet udobno voziš.

Kaj sicer zate pomeni dolgi rok, pa ne vem, vendar če misliš da pa morajo biti eni na avtu do konca, naj ti povem, da naj bi se po predpisih na bolj obremenjenih avtomobilih (veliko ležečih policajev, uničene ceste, veliko makadama) menjali fedri in amortizerji na 2 leti ali 50k kilometrov, kar seveda nihče ne dela.

Sedaj se bo sicer kdo našel, ki bo rekel, da ima prve na avtu že 20 let in bla bla bla.

Zgodovina sprememb…

dottor ::

Meni se je moja 156 po menjavi amortizerjev (original kataloški) spustila za ene 2-3cm in je avto precej bolj stabilen na cesti (v ovinkih in višji hitrosti), sploh ob dežju se pozna. Sicer je pri nas ležečih policajev (Koper) cel kup in je treba it malo bolj počasi čez njih ampak nisem še podrsal.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

negotiator ::

@nebivedu & M-XXXX

Recimo ljubljana, tiste ulice blizu zmajskega mostu, pa v trzinu in domžalah jih je tudi nekaj. S tem nisem hotel reči, da podrgnem, če grem 10km/h čez, pri 20 ali celo 30 pa ni šans, kot da bi na triglav zapeljal, ko zapeljem na te grbine.

PS: v bežigradu, v eni ulici sva se s prijateljem peljala z dovoljeno hitrostjo čez ležečega policaja in mi je počil odbijač, ko sem gor zapeljal. Seveda mi noben ne bo poravnal te škode, čeprav nisem jaz kriv, da so grbine tako narejene.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

jype ::

negotiator> nisem jaz kriv, da so grbine tako narejene.

Kaj majo pa grbine s tem da imaš ti slab avto?

Omejitev velja navzgor, ne navzdol.

Utk ::

Dr_M je izjavil:

V bliznji okolici firme kjer delam, se vozi ogromno take eksotike, brez problema.

Pa si siguren, da niso naknadno dvignjeni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

negotiator ::

jype je izjavil:

negotiator> nisem jaz kriv, da so grbine tako narejene.

Kaj majo pa grbine s tem da imaš ti slab avto?

Omejitev velja navzgor, ne navzdol.


Z mojim avtom ni nič narobe, bi rekel, da ima dokaj povprečen clearance.
All easy problems have already been solved.

jype ::

negotiator> Z mojim avtom ni nič narobe, bi rekel, da ima dokaj povprečen clearance.

In vendar drugi zmorejo preko ovir peljat brez težav z razbijanjem odbijačev.

Morda je pa težava v vozniku?

negotiator ::

jype je izjavil:

negotiator> Z mojim avtom ni nič narobe, bi rekel, da ima dokaj povprečen clearance.

In vendar drugi zmorejo preko ovir peljat brez težav z razbijanjem odbijačev.

Morda je pa težava v vozniku?


Ne bi rekel. Morda je razlog, da ostali že poznajo teren in se temu primerno prilagajajo. Drug razlog bi lahko bil, da ogromno voznikov itak vozi na polovici dovoljene hitrosti in ne vedo, kaj se zgodi, če zapelješ čez nekatere grbine pri max. dovoljeni hitrosti. Mogoče pa nisem edini, ki se mu to dogaja, morda pa ostali pač molčijo ali pa ni takih na tem forumu. Ta forum namreč ne predstavlja celotne slovenije. Se je pa to dogajalo že mojemu očetu, preden si je kupil višji avto. Vsakič, ko sem se z njim peljal po ljubljani, čez grbine, je bilo boleče poslušat, pa se je dobesedno ustavil na grbini, pa šel počasi naprej, pa je še vedno škripalo. Nosilce avspuha je bilo treba švasat vsaka dva meseca, tako da ja, očitno nisem jaz kriv, niti moj avto. In prepričan sem, da nisem edini, ki se mu je to že zgodilo.
All easy problems have already been solved.

bluefish ::

Pa smo spet pri debati iz teme o ležečih policajih, kjer se je omejitev hitrosti enačilo z zapovedano. Voznik, ki ni sposoben presoje o višini grbine in prilagoditve hitrosti tej, naj raje vrne izpit.

Dr_M ::

Utk je izjavil:

Dr_M je izjavil:

V bliznji okolici firme kjer delam, se vozi ogromno take eksotike, brez problema.

Pa si siguren, da niso naknadno dvignjeni?



Glede na kolicino in poreklo avtomobilov, sem siguren ja. Pride pa kaksen, ki je oddatno spuscen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

negotiator ::

bluefish je izjavil:

Pa smo spet pri debati iz teme o ležečih policajih, kjer se je omejitev hitrosti enačilo z zapovedano. Voznik, ki ni sposoben presoje o višini grbine in prilagoditve hitrosti tej, naj raje vrne izpit.


Tako je, in vsak, ki je kdajkoli imel nesrečo - zaradi premajhne varnostne razdalje, slabih razmer na cesti ali ker je bil izsiljen in ni upošteval, da ga lahko kdo izsili, naj vrne izpit.

Brez zamere, bluefish ampak, če ne veš, da mora biti pri preračunavanju grbin upoštevana najvišja dovoljena hitrost, na mestu, kjer bo grbina stala, potem pa mislim, da bi ti moral vrnit izpit (ali pa tudi ne, saj na izpitu te tega ne naučijo). Ampak, kakor ti gledaš na to, bi lahko po tvoje postavil grbino tudi sredi avtoceste, pa bo itak voznik kriv, ker pri 130 km/h ni znal pravočasno preračunati, da z več, kot 20km/h, čez ne bo šlo. Prilagajanje hitrosti velja za ovire, ki niso del ceste - za pešce ali vremenske razmere, naprimer. Grbina, ki pri dovoljeni hitrosti vozila, na slednjem naredi škodo, tam nima kaj delati.

Problem pa je v tem, ker grbine dostikrat delajo tisti, ki o tem nimajo pojma. Velikost grbine mora biti preračunana, ne pa da en župan najame par zidarjev, da zabetonirajo eno čisto predimenzionirano grbino, samo zato, ker bo njegov otrok začel hodit v šolo in bi rad zmanjšal hitrost v ulici, kjer živi.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Ja, se strinjam, da so grbine marsikje povsem neprimerno dimenzionirane. Ampak povprečen lastnik avtomobila menda ima dovolj pameti, da ne rine za vsako ceno čez z neko principelno hitrostjo, ki vodi v poškodbe vozila.

negotiator ::

bluefish je izjavil:

Ja, se strinjam, da so grbine marsikje povsem neprimerno dimenzionirane. Ampak povprečen lastnik avtomobila menda ima dovolj pameti, da ne rine za vsako ceno čez z neko principelno hitrostjo, ki vodi v poškodbe vozila.


Se vsekakor strinjam, zato pa tega ne delam ampak takrat je bilo to v ovinku, pa še oznake na grbini so se slabo videle - sicer sem pobremzal ampak je bilo že prepozno (mogoče sploh ne bi smel bremzat, saj se nos avta tako še bolj spusti...)
All easy problems have already been solved.

Invictus ::

negotiator je izjavil:

jype je izjavil:


Morda je pa težava v vozniku?


Ne bi rekel. Morda je razlog, da ostali že poznajo teren in se temu primerno prilagajajo.

Sem mislil da je osnovna funkcija voznika da gleda na cesto. Očitno sem se spet motil...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

smacker ::

Kaj bi gledal na cesto, če ma DSG z aktivnim tempomatom >:D

alexmarsic ::

Fantje spet se kregate za ležeče policaje. Jaz sem iz Kopra imam spuščen karavan pa kot sem že reku nimam teh težav razen na parih mestih kjer primem samo spodnjo zaščitno plastiko odbijača in zavesice. Ampak to ni bistvo.

Bistvo je, da se pri takšnih avtih zraven dodam tudi športne treba prilagajat cesti ali pa izbirat drugo pot.
Primer:
Vsaki dan se vozim iz Kopra proti SB Izola na markovcu me čaka 6 ležečih policajev od teh 5 ležečih naredim brez problemov tudi če kakšen krat grem 30km/h čez njih. Potem prideš pri cerkvi na Markovcu kjer bom mogel dat avto v 1 ali pa v 2 nizki obrati cca. 15km/h in speljat ležeči policaj. Za domov pa izberem raje pot čez tunel Markovec.

In potem imaš Italjana ki ima novega BMWja in od semaforja proti cerkvi nabije 80km/h in potem ostane brez prednjega odbijača in karterja ker je budala zagledala ležeči policaj šele ko ga je občutil z avtom. Point je, da moreš pred sabo gledat tako kot so nas v avtošoli naučili in moreš sklepat glede na tvoj avto ki ga pričakujem da ne voziš verjetno 1x na leto ampak vsaki dan da veš kako z njim brez da preizkusiš ali bo šlo z 30km/h ali z 10km/h.

V kopru imaš 4 sporne ležeče policaje in sicer pri OŠ Koper, pri Mandraču, če se voziš iz mokre mačke proti luki je tam eden in na markovcu pri cerkvi.
Pa zdaj ne da se hvalim sem se že vozu R8 ampak vam lahko povem, da so taki avti narejeni tako da glede na hitrost se tudi višina vozila prilagaja in greš čez vse te 4 ležeče policaje čisto lepo skozi če se ne preseravaš z hitrostjo.

Tako da na kratko rečeno športni avti nimajo težav če ima šofer kej v glavi.

m0LN4r ::

V kobilju so se na sveze postavljen lezeci nabil prvi policaji z sluzbenim karavanom.
Profesionalci pac.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Martin Krpan ::

dottor je izjavil:

Meni se je moja 156 po menjavi amortizerjev (original kataloški) spustila za ene 2-3cm in je avto precej bolj stabilen na cesti (v ovinkih in višji hitrosti), sploh ob dežju se pozna. Sicer je pri nas ležečih policajev (Koper) cel kup in je treba it malo bolj počasi čez njih ampak nisem še podrsal.


Si mislil po menjavi vzmeti , kajne ?!
Ker amortizerji na višino avta ne vplivajo niti za 1 mm !

alexmarsic ::

Martin Krpan je izjavil:

dottor je izjavil:

Meni se je moja 156 po menjavi amortizerjev (original kataloški) spustila za ene 2-3cm in je avto precej bolj stabilen na cesti (v ovinkih in višji hitrosti), sploh ob dežju se pozna. Sicer je pri nas ležečih policajev (Koper) cel kup in je treba it malo bolj počasi čez njih ampak nisem še podrsal.


Si mislil po menjavi vzmeti , kajne ?!
Ker amortizerji na višino avta ne vplivajo niti za 1 mm !


To ti praviš :) Poskusi odstraniti odzadaj amortizerje pa boš vidu če imaš originalne. Vzmeti so ponavadi tako narejene da če odpreš amortizer do konca ne moreš jih zašraufat na avto. Moreš podložit z dvigalko in dvignit da dobiš luknjo na pravem mestu za amortizer pritrdit :) Trust me sem menjal že par takih pa glih tako sem mogu z dvigalko dvignit da sem amortizer pritrdil kje je bilo

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Amortizer z višino avta nima nič. Višino avta določajo fedri. Če fedrov nimaš, se bo avto posedel do konca.

alexmarsic ::

krneki0001 je izjavil:

Amortizer z višino avta nima nič. Višino avta določajo fedri. Če fedrov nimaš, se bo avto posedel do konca.


Ne bom bil pameten ampak razloži mi potem zakaj ima Mercedes ML zračne amortizerje ki glede na zrak se potem višina premakne 2-3 cm gor ali dol ko stisneš gumb sport ali comfort.

Sem delal v mehanični delavnici sicer sem večinoma delal z terenci ki so bili 10cm+ višani ampak vseen.

Ne bom pa trdil da se to dogaja povsod so primeri ko se ampak to je vse odvisno zgradbe vozila

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Zato, ker so to zracne blazine. Citroen ima recimo hidravliko, ki je se boljsa. Ampak to ima bolj malo veze s klasicnim vzmetenjem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krneki0001 ::

alexmarsic je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Amortizer z višino avta nima nič. Višino avta določajo fedri. Če fedrov nimaš, se bo avto posedel do konca.


Ne bom bil pameten ampak razloži mi potem zakaj ima Mercedes ML zračne amortizerje ki glede na zrak se potem višina premakne 2-3 cm gor ali dol ko stisneš gumb sport ali comfort.

Sem delal v mehanični delavnici sicer sem večinoma delal z terenci ki so bili 10cm+ višani ampak vseen.

Ne bom pa trdil da se to dogaja povsod so primeri ko se ampak to je vse odvisno zgradbe vozila


Feder drži višino avtomobila. Če avto nima fedrov, ima pa ali hidravliko ali pa zračne blazine, ki prevzamejo vlogo fedra.
Ker je feder tak, da če bi avto zamajal, bi se še nekaj časa guncal, moramo zraven dodati še dušilko teh majanj. In to je amortizer, ki duši feder, da se ta ne maje dlje časa.

Torej amortizer je dušilka, ki z višino avta nima nič. Vso višino določa feder.


Tudi če si delal s terenci, ki so bili povišani za 10cm, bi moral vedet, da se pri terencih podlaga ali pa da daljše fedre, da ga povišaš. Amortizer se da pa daljši zato, da v pravem območju blaži guncanje fedrov.

aiko ::

alexmarsic je izjavil:


V kopru imaš 4 sporne ležeče policaje in sicer pri OŠ Koper, pri Mandraču, če se voziš iz mokre mačke proti luki je tam eden in na markovcu pri cerkvi.

Pa še 2 v šalari v naselju, kjer se moraš skoraj ustavit preden greš čez.

69charger ::

LOL, tudi amortizer lahko vpliva na višino, ta je odvisna od dolžine batnice... kamot lahko katerkoli amortizer skrajšaš, najbolj itak vpliva na funkcijo oz trdoto in pa tudi na višino, seveda je to le nekaj cm ampak da se... (ponavadi je zraven batnice skrajšano tudi ohišje - krajši amortizer - spust) da ne bo slučajno kdo preveč pameten :)

How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

Invictus je izjavil:

negotiator je izjavil:

jype je izjavil:


Morda je pa težava v vozniku?


Ne bi rekel. Morda je razlog, da ostali že poznajo teren in se temu primerno prilagajajo.

Sem mislil da je osnovna funkcija voznika da gleda na cesto. Očitno sem se spet motil...


Aha, če pa gledam na oba pločnika, zato, ker prihajam iz ovinka je pa narobe? Jaz sem gledal, če ni slučajno kje kdo, ki gre čez, da ga ne zbijem, ne morem biti zasanjan v grbino. Grbino sem pa tudi opazil, a kaj ko te včasih "nabije" veliko bolj, kot pričakuješ. Imaš grbine, za katere misliš, da bo prehod čisto gladek, potem te pa preseneti.
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

69charger je izjavil:

LOL, tudi amortizer lahko vpliva na višino, ta je odvisna od dolžine batnice... kamot lahko katerkoli amortizer skrajšaš, najbolj itak vpliva na funkcijo oz trdoto in pa tudi na višino, seveda je to le nekaj cm ampak da se... (ponavadi je zraven batnice skrajšano tudi ohišje - krajši amortizer - spust) da ne bo slučajno kdo preveč pameten :)



Sama batnica na nič ne vpliva. Je samo blažilnik. Če boš nižal avto moraš seveda menjat tudi amortizer, ker če boš dal samo nižje fedre in bo batnica ostala enako dolga, bo batnico zabijalo v nogo amortizerja.

enako je na terencih. Če boš zvišal fedre, bo batnico na vrhu zabijalo, ker jo bo preveč ven vleklo. Ne vpliva pa na višino avtomobila.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"mehek" avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627897 (5691) Pac-Man
»

Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16422126 (19208) D3m
»

Spuščanje avtomobila

Oddelek: Na cesti
327466 (6214) čuhalev
»

cestne grbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9513979 (12110) BigWhale

Več podobnih tem