» »

Teror ležečih policajev

Teror ležečih policajev

1 2 3
4
5

feryz ::

7 - 18? Si pa optimist. 7 - 8 in 12 - 15 je max, ko lahko nekoga vidiš okrog šole.

Drugače se jo izogibajo kot hudič križa. Včasih je bilo šolsko igrišče glavno zbirališče mularije. Danes je to ograjeno in zaklenjeno območje, kamor je vstop za otroke prepovedan izven šolskih ur.

c3p0 ::

Fine tuning...

mirator ::

Vseno se mi zdi smešno jokanje nad ležečimi policaji. Do sedaj je moja izkušnja, da v večini primerov pri predvideni omejitvi hitrosti, ležeči policaj ne predstavlja kakšnega problema. Seveda so izjeme, n.pr. Izola na cesti Okt. revolucije, kjer je izboklina trapezne oblike in če kljub dovoljeni hitrosti 50 km/h pelješ več kot 10 km/h, imaš velike težave.
Velikokrat pa vidim težave voznikov po Jarški cesti v Ljubljani, kjer je omejena hitrost 30km/h in se z zadkom zabijajo v precej nizke izbokline ležečih policajev. Je pa tudi tukaj zanimivost, če v Jarško cesto zavijaš iz Clevlandske ceste, je znak za cono 30, kar na kandelabru javne razsvetljave.

OK, radarji. Ne vem kaj bi bistveno pripomogli, razen da bi profitirala občina, pri sedanjem načinu pa avtomehaniki in kleparji. Vobeh primerih pa velja, da gre osel samo enkrat na led.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Ne. Postaviš znak cona 30. In nato takoj za tablo en radar, ki meri v obe smeri. In čez 50 m še en radar. Isto v coni.

Treba se je zavedat, da je treba divjake spravit s cest. In če nekdo vozi s povišano hitrostjo, smrtnost in težke poškodbe ob morebitni nesreči eksponentno narastejo. Zato je tako zelo pomembno, da so hitrosti nižje. Izgubljen čas na cesti - ga praktično ni ker ni takih zastojev.

https://outsider.si/gregor-turnsek-kolo...

Treba je sistematično pristopit k problemu.

Danes je mnogim všeč to, da se ne kadi v zaprtih prostorih. Še kadilcem. Pred leti je bil cel revolt glede tega. Pa ustavne presoje in ne vem kaj še vse.

Prav tako je ljudem všeč, da mestno jedro zaprto za promet. Čeprav imajo prebivalci morda probleme zaradi npr. dostave, obrtnikov. Po drugi strani so pa pozitivne lastnosti tako velike, da odtehtajo vse ostalo.




Pa ti veš da smrtnost in poškodbe še bolje padejo če gremo iz 50 namesto na 30 kar na 10 ali na 5 ali na 2? AMpak kje je konec...?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

nejc_nejc ::

Pa ti veš da smrtnost in poškodbe še bolje padejo če gremo iz 50 namesto na 30 kar na 10 ali na 5 ali na 2? AMpak kje je konec...?
ko limitira k 0.

Mato989 ::

nejc_nejc je izjavil:

Pa ti veš da smrtnost in poškodbe še bolje padejo če gremo iz 50 namesto na 30 kar na 10 ali na 5 ali na 2? AMpak kje je konec...?
ko limitira k 0.


Je seveda ampak pol ukinimo prevoze in nazaj na pešaka za vse pa je...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

D3m ::

Zakaj pešak?

Jaz sem pomembnejši od tebe zato bom na konju.

Ti pa, kar peš Mato.
|HP EliteBook|R7 8840U|

bm1973 ::

Vozniki imate srečo, da se v naseljih danes mularija ne igra več tako zunaj kot se je včasih.

In potem divjate po naseljih...

mirator ::

Mato989 je izjavil:

Pa ti veš da smrtnost in poškodbe še bolje padejo če gremo iz 50 namesto na 30 kar na 10 ali na 5 ali na 2? AMpak kje je konec...?

Ja Mato989, tako je šel razvoj hitrosti v nasprotni smeri od tvojih predvidevanj. Ampak gostota prometa pa ravno nasprotno. In nekje je trba najti kompromis.
Ni problem na prazni dirkaški stezi, kjer ne pričakuješ nobenega križanja s stranskimi cestami, hitrost nad 300km/h, problem pa je lahko že 30 km/h v urbanem okolju, kjer je velika gostota vozil in veliko stranskih priključkov in raznih prehodov za pešce in kolesarje.
Samo, če pa razmišljamo dalje, pa je problem tudi v proizvodnji in namenski izbiri avtomobilov (zakaj, pa naj vsak pri sebi razmisli)

Mato989 ::

mirator je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Pa ti veš da smrtnost in poškodbe še bolje padejo če gremo iz 50 namesto na 30 kar na 10 ali na 5 ali na 2? AMpak kje je konec...?

Ja Mato989, tako je šel razvoj hitrosti v nasprotni smeri od tvojih predvidevanj. Ampak gostota prometa pa ravno nasprotno. In nekje je trba najti kompromis.
Ni problem na prazni dirkaški stezi, kjer ne pričakuješ nobenega križanja s stranskimi cestami, hitrost nad 300km/h, problem pa je lahko že 30 km/h v urbanem okolju, kjer je velika gostota vozil in veliko stranskih priključkov in raznih prehodov za pešce in kolesarje.
Samo, če pa razmišljamo dalje, pa je problem tudi v proizvodnji in namenski izbiri avtomobilov (zakaj, pa naj vsak pri sebi razmisli)



Ni problem hitrost, problem je nesposobnost voznikov overall... ker smatramo vozniško dovoljenje kot univerzalno PRAVICO ki vsakomur pripada če ni res moron ali hudo zdravstveno bolan... če bi zaostrili pridobitev vozniških za like faktor 5x kar je minimum bi imeli 10% manj vozniških in bi bilo več stvari rešenih, namesto tega ker nesposobnim in starcem z ušivimi refleksi 5 sekund ne vzamemo vozniških, pač delamo to kar je najbolj neumno, generalno vse potiskamo da vozimo vedno počasneje in počasneje...

In tako ustvarjamo še več živčnih ljudi ki prehitevajo in potem se samopotrjuje to da "hitrost ubija" in je nevarna ker ustvarjamo CPP ki dobesedno dela živčne nekatere ker se prilagaja najbolj nesposobnim...



Ti povem kaj bi rešilo 90% težav?

1. Ko greš v penzijo moraš še 1x naredit izpit da lahko voziš
2. Ko delaš izpit moraš dejansko dat skozi primere kjer se vidi tvoja odzivnost refleksov itd... na neki povprečni točki... ne podpovprečni... torej se pelješ 50km na uro ti vržejo lutko pred cesto in da vidimo če uspeš ustavit ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

predi ::

Največ prometnih nesreč so v letu 2024 zakrivili povzročitelji v starostni skupini med 25 in 34. letom
starosti in sicer 2.758 prometnih nesreč (2.713 v letu 2023). Sledi starostna skupina najstarejših
udeležencev (65 + let) - 2.729 povzročenih prometnih nesreč (2.811 v 2023). Največ udeležencev je
umrlo v prometnih nesrečah, ki so jih povzročili udeleženci v starostni skupini med 25. in 44. let. V teh
dveh skupinah je skupaj umrlo 26 oseb (po 13 v vsaki skupini). Sledijo jim starostna skupina 65+ in
starostna skupina 18. do 24. let s skupno 20 smrtnimi žrtvami (po 10 v vsaki skupini). V celotnem 5-
letnem obdobju, od začetka leta 2020 do konec leta 2024, so največ nesreč povzročili udeleženci iz
starostne skupine od 25. do 31. leta starosti, skupaj so povzročili 13.302 prometni nesreči.
V zadnjih treh letih v obdobju med 2022-2024 je zaznati povečanje deleža umrlih zaradi povzročitve iz
dveh skupin in sicer v skupini od 18. do 24. let, od 25. do 34. let in starostni skupini od 35. do 44. let.
Zmanjšanje pa se beleži predvsem pri starostni skupini nad 65. let.

https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Kakšno rešitev pa predlagaš za druge starostne skupine, ki statistično izstopajo, Mato?

Mato989 ::

predi je izjavil:

Največ prometnih nesreč so v letu 2024 zakrivili povzročitelji v starostni skupini med 25 in 34. letom
starosti in sicer 2.758 prometnih nesreč (2.713 v letu 2023). Sledi starostna skupina najstarejših
udeležencev (65 + let) - 2.729 povzročenih prometnih nesreč (2.811 v 2023). Največ udeležencev je
umrlo v prometnih nesrečah, ki so jih povzročili udeleženci v starostni skupini med 25. in 44. let. V teh
dveh skupinah je skupaj umrlo 26 oseb (po 13 v vsaki skupini). Sledijo jim starostna skupina 65+ in
starostna skupina 18. do 24. let s skupno 20 smrtnimi žrtvami (po 10 v vsaki skupini). V celotnem 5-
letnem obdobju, od začetka leta 2020 do konec leta 2024, so največ nesreč povzročili udeleženci iz
starostne skupine od 25. do 31. leta starosti, skupaj so povzročili 13.302 prometni nesreči.
V zadnjih treh letih v obdobju med 2022-2024 je zaznati povečanje deleža umrlih zaradi povzročitve iz
dveh skupin in sicer v skupini od 18. do 24. let, od 25. do 34. let in starostni skupini od 35. do 44. let.
Zmanjšanje pa se beleži predvsem pri starostni skupini nad 65. let.

https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Kakšno rešitev pa predlagaš za druge starostne skupine, ki statistično izstopajo, Mato?


Težko karkoli predlagam ker ne vem koliko prehitevanj/nesreč teh objestnežev je bilo zato ker so zgubili živce ko so vozili za 70 letnim dedkom ki je vozil 53km/h pri omejitvi 70/90 ker on ni videl table...

ko mi daš te natančne podatke ti lahko povem koliko manj nesreč bi lahko bilo brez teh voznikov ki ovirajo promet s prepočasno vožnjo...

Hvala pa da si potrdil da 65+ letniki prispevajo OGROMEN delež nesreč... in tu je večinoma krivda v padajoči sposobnosti tako umski kot refleksni...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

mirator ::

In tako ustvarjamo še več živčnih ljudi ki prehitevajo in potem se samopotrjuje to da "hitrost ubija"
Zadel si, čeprav se tega niti ne zavedaš, žebelj na glavico.
Hitrost sama po sebi ne ubija (ne zamenjevati hitrosti s pospeški), če ima prosto pot. Ko pa se pojavijo ovire, lahko postane tudi hitrost smrtonosna.
Kot sem na tem forumu v že različnih temah omenil, da so predpisi kompromisi, velja tudi za omejitve hitrosti. Omejitve so pač prilagojene z nekim zaščitnim faktorjem, glede na povprečne reakcije ljudi ob nepričakovanih ovirah. Od tu tudi definicija varnostne razdalje v času 2s pri trenutni hitrosti.
Nisem noben dušebrižnik ampak v prometu ravnam po svoji presoji. Na nepoznanem terenu sem previden in upoštevam prometne znake, nekje kjer sem s prometnimi razmerami na ti, pa tudi dam moji desni nogi, da si lahko da nekoliko duška.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

c23po ::

feryz je izjavil:

7 - 18? Si pa optimist. 7 - 8 in 12 - 15 je max, ko lahko nekoga vidiš okrog šole.

Drugače se jo izogibajo kot hudič križa. Včasih je bilo šolsko igrišče glavno zbirališče mularije. Danes je to ograjeno in zaklenjeno območje, kamor je vstop za otroke prepovedan izven šolskih ur.

Misliti je treba tudi na tiste, ki gredo po malico v bližnjo trgovino ter v podaljšano bivanje zgodaj zjutraj in po pouku. Zato bi morali dodati termine 5:45 - 6:15 in 16:30 - 17:00. Zanemariti ne smemo niti tiste nerde, ki še vztrajajo na popoldanskih krožkih in drugih neumnostih, ki si jih v šolah pač zmišljujejo. Torej bi pred šolami moral stati znak za omejitev hitrosti 30(+10%) km/h z dodatno tablo:
razen:
17:00 - 5:44
6:16 - 6:59
8:01 - 10:04
11:36 - 11:59
15:01 - 16:29
piflarje povozite
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

@Mato, skratka, za tistih 90% se boš moral malce bolj potruditi.

Ahim ::

predi je izjavil:

Največ prometnih nesreč so v letu 2024 ...

Hvala za podatke o stevilu nesrec, bi jih morda postavil se v kak vsaj priblizno relevanten kontekst? Recimo stevilo povzrocenih nesrec po starostnih skupinah glede na cas prezivet v prometu ali pa na prevozeno razdaljo? 8-O

Glede nesrec s smrtnim izidom gre pa (na sreco!) za premajhen vzorec, da bi na podlagi tistih podatkov lahko povlekel kaksne (statisticno) smiselne zakljucke. Dovolj je da se recimo prevrne en kombi (solarjev ali pa morda upokojencev) pa bodo stevilke bistveno drugacne, ne eni ne drugi od omenjenih pa ne bodo povzrocitelji nesrece ... torej povsem irelevantno, in tudi zavajajoce, kot tisto zgoraj.

feryz ::

c23po je izjavil:

feryz je izjavil:

7 - 18? Si pa optimist. 7 - 8 in 12 - 15 je max, ko lahko nekoga vidiš okrog šole.

Drugače se jo izogibajo kot hudič križa. Včasih je bilo šolsko igrišče glavno zbirališče mularije. Danes je to ograjeno in zaklenjeno območje, kamor je vstop za otroke prepovedan izven šolskih ur.

Misliti je treba tudi na tiste, ki gredo po malico v bližnjo trgovino ter v podaljšano bivanje zgodaj zjutraj in po pouku. Zato bi morali dodati termine 5:45 - 6:15 in 16:30 - 17:00. Zanemariti ne smemo niti tiste nerde, ki še vztrajajo na popoldanskih krožkih in drugih neumnostih, ki si jih v šolah pač zmišljujejo. Torej bi pred šolami moral stati znak za omejitev hitrosti 30(+10%) km/h z dodatno tablo:
razen:
17:00 - 5:44
6:16 - 6:59
8:01 - 10:04
11:36 - 11:59
15:01 - 16:29
piflarje povozite
Lepo.
In koliko teh je julija in avgusta, ko cone 30 kar vztrajajo? Točno nič, dva meseca.
Kakšen radar se najde tudi med počitnicami in to je to.

CopiumRovte ::

2dark je izjavil:

Vuli je izjavil:

poglej pa tale hrib sredi ceste
30


Nezaslišano. Če se v hrib težko na polno pelješ, da pa lahko iz hriba navzdol na polno.

TO, da je na tleh označba šola si očitno spregledal.


Na bovškem imajo ležeče policaje zaradi pomanjkanja kadra v policiji. Glede na število prebivalcev je tam največ umorov v Sloveniji. Pa so dal ležeče, da se manj folka pokolje med sabo.

c23po ::

feryz je izjavil:

...Lepo.
In koliko teh je julija in avgusta, ko cone 30 kar vztrajajo? Točno nič, dva meseca.
Kakšen radar se najde tudi med počitnicami in to je to.

Table so bolj poceni. Le update rabijo:
razen:
17:00 - 5:44
6:16 - 6:59
8:01 - 10:04
11:36 - 11:59
15:01 - 16:59
julija in avgusta
piflarje povozite ne glede na letni čas
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

predi ::

Ahim je izjavil:

predi je izjavil:

Največ prometnih nesreč so v letu 2024 ...

Hvala za podatke o stevilu nesrec, bi jih morda postavil se v kak vsaj priblizno relevanten kontekst?
Če si v tem primeru zgrešil kontekst, ti ne morem pomagati. Nihče ti ne more.

feryz ::

Sicer ne gre zgolj za teror ležečih policajev, ampak tudi za teror pešcev.
Kdor se vozi po Logatcu, lahko v tem križišču vidi totalen absurd. Vsaka čast izjemam, ki jih je ekstremno malo, zgolj par.
Peš ljudje so se povampirili in enostavno mislijo, da je cesta njihova lastnina. Zato 90 procentov ljudi v tem križišču prečka cesto brez da bi pogledali nazaj.
Enostavno hodijo proti križišču, stopijo na zebro in gredo čez. Čeprav slišijo, da je avto za njimi.
Očitno so zadeli na loteriji in mislijo, da bodo tudi na cesti. Vsakič, tudi večkrat na dan. Enkrat pa ne bodo.

Ahim ::

predi je izjavil:

Ahim je izjavil:

predi je izjavil:

Največ prometnih nesreč so v letu 2024 ...

Hvala za podatke o stevilu nesrec, bi jih morda postavil se v kak vsaj priblizno relevanten kontekst?
Če si v tem primeru zgrešil kontekst, ti ne morem pomagati. Nihče ti ne more.

Objavil si kup nesmiselne solate, kdo ve s kaksnim namenom. To da je v doloceni starostni skupini manj povzrociteljev nesrec, je toliko relevanten podatek kot da je z dolocenim prevoznim sredstvom najmanj nesrec - npr. z wingsuitom je bistveno manj smrtnih zrtev kot za potovanje z letalom. Je skakanje z wingsuitom varnejsi nacin potovanja?

c23po ::

Ahim, objavil si kup nesmiselne solate, kdo ve s kakšnim namenom. Tudi to, da je v določeni starostni skupini več povzročiteljev nesreč, je toliko relevanten podatek, kot da je z določenim prevoznim sredstvom najmanj nesreč.
(Iztočnica za nit je bila trditev, da starejši vozniki povzročijo več nesreč.)
Računalniki nimajo spominov.

Mato989 ::

To če povzročijo ali ne povzročijo več nesreč je težko resnično objektivno ocenit... ker statistika ki jo imaš preverja samo starost voznika ob nesreči... ampak v tej statistiki ni zavedeno, da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...

Tega statistika zajame kot 25 letnik ki je naredil nesrečo ampak vsi vemo da se je nesreča zgodila ker je starunkelj nesposoben za vožnjo ker ni opazil znaka 70 ali pa ne razume da je to namensko upočasnjevanje prometa kar policija preveč tolerira.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

nevone ::

da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...


Ha ha ha ha ... 25 letnik sfrustriran ker ne more 70 ampak mora 50.

Star voznik, ki vozi 50 na cesti kjer je max omejitev 70 ni v nobenem prekršku.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Mato989 ::

nevone je izjavil:

da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...


Ha ha ha ha ... 25 letnik sfrustriran ker ne more 70 ampak mora 50.

Star voznik, ki vozi 50 na cesti kjer je max omejitev 70 ni v nobenem prekršku.

o+ nevone


Saj to je glih problem da ni v prekršku, ker s tem zaviramo promet.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

starfotr ::

Prej pojdi od doma na pot, če si v časovni stiski.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Prej pojdi od doma na pot, če si v časovni stiski.


Maš prav, najboljše da skenslamo avte nasploh, pa gremo pač peš 14 dni prej če je kak problem 8-)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

starfotr ::

Tako je.

nevone ::

Mato989 je izjavil:

nevone je izjavil:

da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...


Ha ha ha ha ... 25 letnik sfrustriran ker ne more 70 ampak mora 50.

Star voznik, ki vozi 50 na cesti kjer je max omejitev 70 ni v nobenem prekršku.

o+ nevone


Saj to je glih problem da ni v prekršku, ker s tem zaviramo promet.


Tebi ne bodo dali delat prometnih predpisov, ker ti bi vse hitrosti navil na obvezen maximum, po možnosti tak, da ne bo zmotil najbolj sfurstrirane voznike, medtem ko bi voznike, ki vozijo previdno, prisilil, da vozijo nevarno, ali bi jih pa kar s ceste poslal.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::

starfotr je izjavil:

Prej pojdi od doma na pot, če si v časovni stiski.

Ni vedno problem v tem. Včasih je pomemben čas potovanja, ne to kdaj prideš tja.

Pa tudi sicer, včasih se pač ne da prej štartat. Če mora nekdo v službi biti do 15:00, ob 15:30 pa mora pobrati otroka v vrtcu, ker bo sicer otrok v vrtcu več kot 9 ur, ti filozofija "prej pojdi od doma" nič ne pomaga.

nevone je izjavil:

Star voznik, ki vozi 50 na cesti kjer je max omejitev 70 ni v nobenem prekršku.

Dokler za njim ni kolone, ne. Takoj za tem pa je. Že neštetokrat obdelano.

Mato989 je izjavil:

Tega statistika zajame kot 25 letnik ki je naredil nesrečo ampak vsi vemo da se je nesreča zgodila ker je starunkelj nesposoben za vožnjo ker ni opazil znaka 70 ali pa ne razume da je to namensko upočasnjevanje prometa kar policija preveč tolerira.

Ne drži. Nesreča se je zgodila, ker jo je povzročil 25 letnik z nevarnim prehitevanjem al karkoli že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

starfotr ::

V bistvu nobenega ne briga tvoj potovalni čas in tvoji opravki prav tako ne slab management časa.

Najdi si službo bližje ali delaj od doma, če te vsak dan baše tvoj čas in vrtec in ostalo.

GupeM ::

starfotr je izjavil:

V bistvu nobenega ne briga tvoj potovalni čas in tvoji opravki prav tako ne slab management časa.

Najdi si službo bližje ali delaj od doma, če te vsak dan baše tvoj čas in vrtec in ostalo.

Mene nič ne baše. Samo povem, da famozni "pojdi prej od doma," pač ne deluje. Zato imajo vozila na nujni vožnji lučke in sireno. Ker bi sicer morali prej od doma.

Lahko pa prebereš cel moj post, pa boš videl, da sem tudi Matotu povedal, da se motim.

Aja, pa tudi famozni "Najdi si službo bližje ali delaj od doma" pač ni primeren, ker obstajajo dela, ki se morajo delati na lokaciji. Ta lokacija je pa samo na točno določenem mestu v Sloveniji. Recimo ladjo boš težko vozil od doma ali v Radovljici. Tudi s potniškim letalom boš težko vzletel iz Kobarida. Nevrokirurgijo boš težko izvajal v Spodnjem Dupleku. Kontrolor zračnega prometa tudi ne more v Kočevju delat. Rop v Ljubljani boš težko preiskoval v Mariboru. Gradnjo trgovskega centra na Ptuju boš težko nadziral iz pisarne v Ljubljani, kjer imaš sicer pisarno, ... Tega je še ogromno, ampak nekateri imate pač plašnice in vidite samo naravnost, pa še to ne ravno daleč.

Pa včasih ne dobiš prostora v najbližjem vrtcu in moraš otroka voziti v bolj oddaljen vrtec. Eno leto sem celo enega otroka vozil v en vrtec, drugega v drug vrtec, ker ni bilo prostora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

nevone ::

Dokler za njim ni kolone, ne. Takoj za tem pa je. Že neštetokrat obdelano.


Ja, ampak eni bi ga že prej postavili s ceste. Sploh pa zaradi voznikov, ki vozijo 50, kjer je omejitev 70, ni kakšnih pretiranih kolon.

Včasih je pomemben čas potovanja, ne to kdaj prideš tja.


Spet, za konkreten primer se čas potovanja ne zmanjša toliko, da bi nekdo, ki si je vzel vsaj 10 minut rezerve ne prišel pravočasno na cilj.

To so sami slippery slope argumenti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Mato989 ::

nevone je izjavil:

Dokler za njim ni kolone, ne. Takoj za tem pa je. Že neštetokrat obdelano.


Ja, ampak eni bi ga že prej postavili s ceste. Sploh pa zaradi voznikov, ki vozijo 50, kjer je omejitev 70, ni kakšnih pretiranih kolon.

Včasih je pomemben čas potovanja, ne to kdaj prideš tja.


Spet, za konkreten primer se čas potovanja ne zmanjša toliko, da bi nekdo, ki si je vzel vsaj 10 minut rezerve ne prišel pravočasno na cilj.

To so sami slippery slope argumenti.

o+ nevone



Aja, zakaj misliš da celo traktorji morajo se na prvi možnosti ustavit in spustit avte pred sabo če ne dobijo kazen, enako je potrebno uredit z dedeki in babicami ki vozijo 50 tam kjer je 70 in je zunaj optimalni pogoj (ni dežja, poeldice itd...)

Saj pravim Večina bi se naredila če bi ko greš v penzijo moral še 1x pod strogim nadzorom opravit vozniški izpit ponovno... tako bi se rešili večino problemtičnih voznikov ki delajo GUŽVO ker imajo slabe reflekse bašejo krožne ker ne speljejo itd...

Naslednje pa je potem nesposobni šmrkavci ja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

nevone ::

Aja, zakaj misliš da celo traktorji morajo se na prvi možnosti ustavit in spustit avte pred sabo če ne dobijo kazen,


Tako počasi kot traktor ne vozi noben starejši voznik.

Spet en slippery slope.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::

Ti pa nisi veliko na cesti, kajne? Traktor mi je še najmanjši problem, ker mi je jasno, da hitreje ne more oz ne sme. Penzionisti v osebnih vozilih pa bi lahko, ampak niso več sposobni.

Ravno zdaj je znanec, 80 let, šel na pregled za podaljšanje. Že najmanj 5 let ne bi smel imeti izpita. Tam ga je zdravnik spraševal, kako se znajde na avtocesti in model reče, da se brez problema znajde. Realnost je pa žal drugačna. Ne moreš se s 40 km/h vključevati na AC, ker se pač bojiš pritisniti. Pa v 50 % zgreši izvoz, potem se pa lovi po Ljubljani, kako priti na destinacijo, ker mora še pol centra prevoziti, ker je šel prepozno z AC.

Smo mu že rekli, da imata z ženo kot penzionista zastonj vlak do Ljubljane. Ampak ona dva pa že ne bosta peš šla od železniške do UKCLJ. Taxi je pa tudi "predrag". Ampak 4+ ure parkirnine v garažni hiši Šentpeter pa ni predrago.

Smo jima tudi že ponujali prevoz, pa ga zavrneta.

Mato989 ::

nevone je izjavil:

Aja, zakaj misliš da celo traktorji morajo se na prvi možnosti ustavit in spustit avte pred sabo če ne dobijo kazen,


Tako počasi kot traktor ne vozi noben starejši voznik.

Spet en slippery slope.

o+ nevone


Še traktoristi hitreje speljejo na večini krožnih kot pa jebeni 80 letniki v cliotih...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

nevone ::

Pretiravata.

Starejši imajo omejitve in pogoje pod katerimi se jih še spusti na cesto. Če se ugotovi, da so še sposobni za na cesto, so pač še sposobni, in če imajo malo manjše reflekse kot prepotentni mladci in netakomladci, nič zato, če vedo, da morajo zato voziti malo počasneje/previdneje.

Če ne morete tolerirati tisti par situacij na cesti, je vprašanje, če ste vi sposobni/primerni za na cesto. Promet ni samo to, kako najhitreje priti na cilj.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Mato989 ::

nevone je izjavil:

Pretiravata.

Starejši imajo omejitve in pogoje pod katerimi se jih še spusti na cesto. Če se ugotovi, da so še sposobni za na cesto, so pač še sposobni, in če imajo malo manjše reflekse kot prepotentni mladci in netakomladci, nič zato, če vedo, da morajo zato voziti malo počasneje/previdneje.

Če ne morete tolerirati tisti par situacij na cesti, je vprašanje, če ste vi sposobni/primerni za na cesto. Promet ni samo to, kako najhitreje priti na cilj.

o+ nevone


Ne gre se izključno za to, ker je preohlapno merilo za vozniškega je posledica tudi gužva na cesti ker se ne krožnih čaka predolgo se nabijejo vrste... skratka radi bi rešili manj avtov v prometu ampak penzičem pa ne bi nič vzeli in ravno oni imajo največ časa čakat javni prevoz... vsi ostali smo bistveno bolj vezani na ure.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

nevone ::

vsi ostali smo bistveno bolj vezani na ure.


In si ne moreš vzet 5-10 minut lufta za morebitne take primere?

penzičem pa ne bi nič vzeli

Penzičem, ki po zakonodaji ustrezajo za vožnjo v prometu, ni treba nič vzeti. Prepotentnim mladcem bi pa priporočala kakšen hormon manj.

skratka radi bi rešili manj avtov v prometu ampak penzičem pa ne bi nič vzeli

Težave v prometu so zaradi penzičev še najmanjše. Zdej bi ti rad vse zastoje in vse težave v prometu naprtil penzičem. Ja sej to ti je podobno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::

Ne, niso penziči krivi za vse zastoje. V bistvu so v konicah vsi enako krivi. Večinoma je krivda v tem, da, od oka, 95 % voznikov blokira križišče, ko je jasno, da iz njega ne bojo mogli, ker je pred njimi promet. Posledično 10+ ljudi ne more zaviti levo v enem intervalu semaforja.

nevone ::

Ne, niso penziči krivi za vse zastoje.


V bistvu so krivi za zelo malo zastojev.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

delavec44 ::

Tudi v nasprotno smer po AC ali rondoju nikoli ne zapeljejo.

V nedeljo se prav vidi penzionistična vožnja po regionalki. 30 pod omejitvijo.

Legon ::

Mato989 je izjavil:

To če povzročijo ali ne povzročijo več nesreč je težko resnično objektivno ocenit... ker statistika ki jo imaš preverja samo starost voznika ob nesreči... ampak v tej statistiki ni zavedeno, da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...

Tega statistika zajame kot 25 letnik ki je naredil nesrečo ampak vsi vemo da se je nesreča zgodila ker je starunkelj nesposoben za vožnjo ker ni opazil znaka 70 ali pa ne razume da je to namensko upočasnjevanje prometa kar policija preveč tolerira.

Spet si revez s svojimi blodnjami med prvimi, ki bi ostali brez izpita, ce bi zaostrili pogoje.

mirator ::

Mato989 je izjavil:

To če povzročijo ali ne povzročijo več nesreč je težko resnično objektivno ocenit... ker statistika ki jo imaš preverja samo starost voznika ob nesreči... ampak v tej statistiki ni zavedeno, da če star voznik vozi 50 tam ko je omejitev 70 in razživcira 25 letnika ki ga objestno prehiti kar ga morda ne bi če bi starec vozil 69, in nato ta 25 letnik nardi nesrečo ker je živčen in sfrustriran...
In kaj je s tem narobe? Če se udeležuješ prometa, potem moraš biti sposoben kontrolirati svoje frustracije, sicer za na cesto nisi, niti ne bi smel imeti vozniškega izpita, čeprav si star samo 25 let, ker si nevaren sebi in drugim.

Saj pravim Večina bi se naredila če bi ko greš v penzijo moral še 1x pod strogim nadzorom opravit vozniški izpit ponovno... tako bi se rešili večino problemtičnih voznikov ki delajo GUŽVO ker imajo slabe reflekse bašejo krožne ker ne speljejo itd...
Pa saj ni problem vozniški izpit. Brez težav bi ga naredili, kaj boš pa potem pametoval?

Prav rad bi te slišal, ko boš ti dočakal penzijo ali boš star vsaj 60 let, kakšen bo potem tvoj pogled na penziče, reflekse, pokojnine itd. Verjetno jaz (ali pa mogoče vseeno bom) tega ne bom dočakal, bom pa nate opozoril svoje vnuke, da te bodo spremljali na tem forumu.

delavec44 ::

Kaj izpit, še zdravniškega ne bi naredili, če bi se izvajal pravilno. Če ni refleksov, ni zdravniškega. In to ni nujno vezano na starost.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Če ti nimaš refleksov, slabo vidiš, slabo slišiš, še ne pomeni da imajo enake težave tudi staejši od tebe. Da se razumeva, nekateri nedvomno ne pa kar na splošno.

delavec44 ::

mirator je izjavil:

Če ti nimaš refleksov, slabo vidiš, slabo slišiš, še ne pomeni da imajo enake težave tudi staejši od tebe. Da se razumeva, nekateri nedvomno ne pa kar na splošno.


Zakaj se spuščaš na osebni nivo? Rad projeciraš svoje težave na druge?

Prav tako ne vem kje vidiš kakšno posploševanje v mojem postu.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Zakaj bi se ustavili samo na vozniškem? Starci so nesposobni in rabijo pomoč že pri navadnem nakupovanju. Na blagajnah delajo eno samo štalo. Po 60. letu bi morali delati izpit iz poznavanja modernih plačilnih sistemov. Kdor ga ne naredi, se mu vzame opravilno sposobnost. Pa naj crkne od lakote. Sam si je kriv, če se ni učil, dokler je bil čas. Tudi v zdravstvenih domovih so vrste samo zaradi njih. Popolnoma neproduktivno! Takoj, ko kakšen faše neko resnejšo bolezen mu je treba vzeti zdravstveno zavarovanje. Rešen problem. Bi se pač bolje moral ahtati, ko je bil še mlad in zdrav.
Ma tisto, kar počnejo na cesti so kamilice v primerjavi z vsem ostalim.
(Ne Mato, nisem prestopil v tvojo vero. Samo sarkastičen sem.)
Računalniki nimajo spominov.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kakšni so postopki implementacije ovir oz. novih prometnih predpisov

Oddelek: Loža
261674 (997) MadMax
»

Na koga obrniti za ležeče policaje, višjo varnostno ograjo (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
759484 (3482) starfotr
»

Kam podati pobudo za omejitev na cesti oz. prepoved tovornjakov

Oddelek: Na cesti
444112 (2790) starfotr
»

2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33775476 (70294) m0LN4r

Več podobnih tem