» »

Teror ležečih policajev

Teror ležečih policajev

1 2
3
»

DamijanD ::

Ne vem, če so vse omejitve na AC smiselne - ampak nekaj jih je na odsekih, ki so nepregledni in če pri 150+ naletiš na stoječo kolono iza ovinka, je verjetno malo drugače, kot če se takrat pelješ enih 100-110.

feryz ::

c23po je izjavil:

A iz publike se sliši samo navdušen "Uaaaaau, ko'k je zajček luštkan!"
Lej, nakladač in novodobni licemerec.
Jaz se nikoli ne pritožujem, vozim po svoje, če me dobijo mirno duše plačam.
Vozim že 35 let in to krepko prehitro. Ampak res krepko. Avta v življenju niti še opraskal nisem, kaj šele kaj drugega. Pik tudi trenutno nimam.
Tebi svetujem, da druge pustiš pri miru in se brigaš zase.

Naslov teme je dovolj zgovoren. Pri nas se birokrati delajo norca iz ljudi in cestnih predpisov. In ko enkrat nabijejo tablo na cesto ali napačno izdelajo ležečega policaja, poti nazaj ni. Policaji pa, butlji kot so, ponavljajo kot lajna, da so oznake pač oznake. Pa čeprav tudi oni vidijo, da je narobe in tudi oni to množično kršijo.
Enostavno nihče ne naredi nič proti nelogičnim, proti ljudem usmerjenim, predpisom.

Zame so ceste ceste. In to, da moraš na cestah paziti na otročke, mamice z vozički, pse in podobne reči, je dober pokazatelj, da je s cestami nekaj narobe. Ali da nekdo narobe zastopi koncept ceste. Ne vem, zakaj je na AC lahko to kristalno jasno, na vseh ostalih pa kristalno nejasno.

starfotr ::

DamijanD je izjavil:

Ne vem, če so vse omejitve na AC smiselne - ampak nekaj jih je na odsekih, ki so nepregledni in če pri 150+ naletiš na stoječo kolono iza ovinka, je verjetno malo drugače, kot če se takrat pelješ enih 100-110.


Katere pa niso smiselne? Meni se zdi nesmiselne splošne omejitve: 130 in 110 km/h izključno zato, ker so nastavljene previsoko. Treba bi jih bilo drsatično znižat. Seveda vse ostale, ki so naknadno postavljene se potem ali odstrani, če slučajno ni več potrebe ali pa ustrezno proporcionalno zniža glede na splošno omejitev.

delavec44 ::

Lahko bi bile 150 in 130 km/h. Razvoj gre naprej vi bi pa nižali omejitve.

feryz ::

To je zato, ker gre on že nazaj in po sebi sklepa. Vsak dan je manjši, možgani pa se počasneje vrtijo.
In namesto da bi se on prilagodil svetu, bi rad, da se svet prilagodi njemu.

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

Ne vem, če so vse omejitve na AC smiselne - ampak nekaj jih je na odsekih, ki so nepregledni in če pri 150+ naletiš na stoječo kolono iza ovinka, je verjetno malo drugače, kot če se takrat pelješ enih 100-110.

A ni poanta avtoceste, da je tako koncipirana, da taksne "nepreglednosti" ne obstajajo?

feryz je izjavil:

To je zato, ker gre on že nazaj in po sebi sklepa. Vsak dan je manjši, možgani pa se počasneje vrtijo.
In namesto da bi se on prilagodil svetu, bi rad, da se svet prilagodi njemu.

To pocne vecina boomerjev pred penzijo, v vseh panogah in politiki, ce pogledamo bolj podrobno. Sam na svojo rit gledajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bm1973 ::

m0LN4r je izjavil:


To pocne vecina boomerjev pred penzijo, v vseh panogah in politiki, ce pogledamo bolj podrobno. Sam na svojo rit gledajo.

Kot da so mladi kaj drugačni...

Itak vsaka generacija gleda samo nase...

m0LN4r ::

denabiker je izjavil:

V Dubaju sploh ne vem, če so sploh kje, pa narod zelo zelo kulturno vozi. Ja so pa radarji... Promet pa gre dol kot po maslu, ne tak kot pri nas zelo malo avtov pa se vse zabije, semaforjev kot listja, vse živčno, dol pa super, kljub temu da je ogromno avtov...

Jaz se tudi ne spomnim vec, kdaj sem sploh prevozil kakega (V Nemciji) v zadnih 10+ letih. Ko pridem dol je za vsako kulturni sok, takoimenovan lezeci policaj, se totalno odvadis, da se na cesti uporablja brute force proti narodu.

bm1973 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


To pocne vecina boomerjev pred penzijo, v vseh panogah in politiki, ce pogledamo bolj podrobno. Sam na svojo rit gledajo.

Kot da so mladi kaj drugačni...

Itak vsaka generacija gleda samo nase...

To ze, samo skoda edino, da razmerje vplivnih odlocitev v politiki in drugih vodilnih polozajev ni 1:1 ampak je pretezko dominanca boomerjev in je rezultat tudi boomerska politika in napredek. Ze ce primerjamo dve firmi, kjer je sef 65+ ali pa 40 je razlika, kot dan in noc.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bm1973 ::

Saj to je vedno bilo in vedno bo...

c23po ::

Ne moreš verjeti, misli, da bo on večno mlad.
(In, mladi kolega, ne napiši, da se boš umaknil, ko boš star. Ne boš. Star boš in siten tako, kot so to zdaj tastari.=
Računalniki nimajo spominov.

DamijanD ::

m0LN4r je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Ne vem, če so vse omejitve na AC smiselne - ampak nekaj jih je na odsekih, ki so nepregledni in če pri 150+ naletiš na stoječo kolono iza ovinka, je verjetno malo drugače, kot če se takrat pelješ enih 100-110.

A ni poanta avtoceste, da je tako koncipirana, da taksne "nepreglednosti" ne obstajajo?

Če šopaš iz južne LJ obvoznice proti Kopru in stojijo avti v koloni tam kjer se priključi zahodni del - tega ne vidiš - ovinek, ograje, drevesa.

feryz ::

V Švabiji, okrog Štutgarta, točneje v Črnem gozdu, nimajo ležečih policajev in podobnem golazni.
Imajo pa v popolnoma vsaki vasi dva radarja. Enega na vstopu iz vasi in enega na izstopu.
Če je vas daljša, pa še kakšnega vmes.
Milina proti našim kamnolomom.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

Ne moreš verjeti, misli, da bo on večno mlad.
(In, mladi kolega, ne napiši, da se boš umaknil, ko boš star. Ne boš. Star boš in siten tako, kot so to zdaj tastari.=


Jaz se bom umaknil. Tako kot se je moj fotr in gre raje z avtobusom kot z avtom. Pa z veljavnostjo vozniške ni težav.

DamijanD je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Ne vem, če so vse omejitve na AC smiselne - ampak nekaj jih je na odsekih, ki so nepregledni in če pri 150+ naletiš na stoječo kolono iza ovinka, je verjetno malo drugače, kot če se takrat pelješ enih 100-110.

A ni poanta avtoceste, da je tako koncipirana, da taksne "nepreglednosti" ne obstajajo?

Če šopaš iz južne LJ obvoznice proti Kopru in stojijo avti v koloni tam kjer se priključi zahodni del - tega ne vidiš - ovinek, ograje, drevesa.


Za take zadeve se lahko montirajo digitalni opozorilni znaki, ki se prižgejo v primeru gužve. Tako kot so jih za meglo.
Sicer pa aktivna navigacija že v naprej opozarja na zastoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

Ahim ::

NuMaN je izjavil:

Ni ravno povezano z ležečimi policaji, hotel bi pripomniti nekaj glede Ljubljane.

A je še kje drugje v Sloveniji taka moda pokanja z auspuhi, pa divjanje s kakimi lizing poršeji, problematični so tudi abartovci.

Policaji se seveda vseh teh divjakov ne lotijo, čeprav se to dogaja redno vsak dan. Tu pa tam ustavljajo kolesarje in skiroje, ki se vozijo v nasprotni smeri, ali kako nedeljo dopoldne preverjajo voznike.

Kolesarjev in skirojev, ki vozijo v napacni smeri po kolesarski steyi ali po plocniku za pesce (kljub temu, da plocnik poteka ob kolesarski stezi) prakticno nikoli ne ustavljajo. Podobno kot je z mobiteli ... ce bi se postavili na eno krizisce, bi dobesedno 80+% mimovozecih lahko izdali placilni nalog.

tikitoki ::

feryz je izjavil:

V Švabiji, okrog Štutgarta, točneje v Črnem gozdu, nimajo ležečih policajev in podobnem golazni.
Imajo pa v popolnoma vsaki vasi dva radarja. Enega na vstopu iz vasi in enega na izstopu.
Če je vas daljša, pa še kakšnega vmes.
Milina proti našim kamnolomom.


Ubozci. V skandinaviji radar aktivira lezecega policaja, ki nato pricaka podivjano golazen. Tako umirjeni vozniki vozijo brez skrbi, ce golazen trpi pa ni Skode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

c3p0 ::

Radarji bi bili v bližini šol, vrtcev super, ampak so razni šerif-župani v njih videli le free money, ki ga je treba optimizirat.

delavec44 ::

Pri nas te zraven šole v soboto ponoči isto opali kot v torek zjutraj. Razumi kdo mora.

c3p0 ::

Sem mislil še to omenit, gotovo sporno.

fikus_ ::

Sporno ne, ni pa prirejen razmeram na in ob cesti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

feryz ::

Že kdaj bi morale biti table dinamične. Ampak to je znanstvena fantastika za birokrate.

Ok, navzdol je še kakšna dinamična, kaj več pa ne. Kot na primer omejitev zaradi megle, ki vztraja na tablah še dve uri potem, ko megle ni več.

tikitoki ::

delavec44 je izjavil:

Pri nas te zraven šole v soboto ponoči isto opali kot v torek zjutraj. Razumi kdo mora.


Jebiga, v ZDA tud kazeb fases in na listi spolnih predatorjev koncas, ce te dobijo lulati v blizini sole med sobotno nocjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

bm1973 ::

Nasov tgeme bi se moral spremeniti v

Teror nenormalnih voznikov...

feryz ::

Jaz ljudem te kamne na cesti iz srca privoščim, res.
Sam se enkrat ali dvakrat v življenju peljem čez to, tisti, ki jih imajo pred nosom, se pa redno vozijo čez.
In kar naj se, če bolj so zajebani, bolj jim jih iz srca privoščim. Naj razbijajo svoje avte na tem, tako so si želeli.

Do moje bajturine in naokrog tega ni in si noben iz naše ulice niti ne želi, da bi bili. Ker ne rešijo popolnoma nič.

Magic1 ::

Kucli ne, radarje je treba požgat, a po omejitvah pa se ne bi vozilo. Kaj je potem primerna rešitev? Kucli so čist ok, samo morajo bit narejeni omejitvi primerno (kar pa velikokrat ni).
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Miki N ::

delavec44 je izjavil:

Pri nas te zraven šole v soboto ponoči isto opali kot v torek zjutraj. Razumi kdo mora.


"Noč ležečih policajev", dober naslov za B-produkcijsko grozljivko.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Pri nas te zraven šole v soboto ponoči isto opali kot v torek zjutraj. Razumi kdo mora.

Zadnji stavek je večplasten. Pove bistvo te teme.
Bravo avtor!
Računalniki nimajo spominov.

starfotr ::

Magic1 je izjavil:

Kucli ne, radarje je treba požgat, a po omejitvah pa se ne bi vozilo. Kaj je potem primerna rešitev? Kucli so čist ok, samo morajo bit narejeni omejitvi primerno (kar pa velikokrat ni).


S stališča lastnika ceste (občina, država) je postavitev ležečega policaja strošek. Je potrebno vzdrževanje (če je plastičen), dela škodo vozilom in povzroča hrup v okolici ter nepotrbne dodatne izpuste.

Namesto tega bi morali montirat stacionarne radarje. Če je treba tudi na vsake 50 ali 100 m, če je kršiteljev veliko, se jih lepo kaskadno polovi in kaznuje. In to je investicija.

1. Radar se sam od sebe izplača in plača za vso vzdrževanje ter upravljanje. Prav tako nudi kruh kar nekaj ljudem neposredno ali posredno (policija, redarstvo, sodišča, izterjevalci itd.)

2. Hitrost na teh odsekih se zniža. Hrupa ni. Uničevanja podvozja ni. Prav tako ni treba vzdrževanja ležečega policaja itd. Skratka, ne vem kaj javna uprava misli. Ampak so precej neumni če tega ne naredijo. Lahko bi že vsaj 20 let kasirali in hkrati imeli urejene hitrostne razmere na kritičnih odsekih. Ampak ne, raje mulcem dajejo rumene rutke in opozarjajo pešce naj pazijo. Ker niso nič krivi.

mirator ::

Zdej si ga povsem mimo vsekal.
Radarji, s katerimi se vozniki spoznajo (in to zelo hitro), so izguba. Res pa je, da se vsaj v določenm odseku hitrost zmanjša, včasih celo preveč.
Ležeči policaji so res strošek, vendar so kar učinkoviti. Seveda pa izredno jezijo divjake.

solatko ::

mirator - Ležeči policaji uničujejo vsa vozila, ki morajo preko njih, radar označi samo divjake, v vsakem primeru so boljše table s prikazom hitrosti in prst gor, prst dol, se hitrim hitrost občutno zniža, brez da bi kdorkoli kaj trpel zaradi tega. Ne vem zakaj morajo dušebrižniki vsak problem reševati skozi represijo.
Delo krepa človeka

starfotr ::

mirator je izjavil:

Zdej si ga povsem mimo vsekal.
Radarji, s katerimi se vozniki spoznajo (in to zelo hitro), so izguba. Res pa je, da se vsaj v določenm odseku hitrost zmanjša, včasih celo preveč.
Ležeči policaji so res strošek, vendar so kar učinkoviti. Seveda pa izredno jezijo divjake.


Radarji so izguba edino v primeru, da so ugasnjeni, da dosedno ne izdajo kazni ali če ležijo na toplem in niso v uporabi. V vseh ostalih primerih niso izguba.

Definica represije je
uporaba prisilnih ukrepov, sredstev za odpravljanje, onemogočanje kake dejavnosti, kakega stanja


Ukrepi (merjenje hitrosti) niso prisilni. Samo preverjajo upoštevanje CPP. In v primeru kršitve so sankcije. Če upoštevaš CPP, potem sankcij ni!

Pep3Laugh ::

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Ležeči policaji uničujejo vsa vozila, ki morajo preko njih, radar označi samo divjake, v vsakem primeru so boljše table s prikazom hitrosti in prst gor, prst dol, se hitrim hitrost občutno zniža, brez da bi kdorkoli kaj trpel zaradi tega. Ne vem zakaj morajo dušebrižniki vsak problem reševati skozi represijo.

Ne to ni res. Če se držiš omejitve hitrosi, potem ti prevoz ležečega policaja ne pvzroča nobene škode. Sicer se strinjam, da ponekod s temi ležečimi policaji pretiravajo, jih poznam kar nekaj. Ampak, ker vem za njih pač za prehod prilagodim hitrost, če je treba tudi 5 km/h ali manj. Pač, zjebali so me in so zmagali.
Ta oznaka s prstom gor ali dol sicer ni napačna in jo podpiram tudi jaz, vendar ne pomeni, da jo bodo upoštevali vsi vozniki.

link_up ::

hahaha, avto si bom razbil...ja bogi avtek no, res buci buci. Avto se zamenja, kaj drugega pa ne. Ce mene vprasate bi avte izvrgel v celoti iz mesta. Pa ne bo potrebnih nobenih lezecih policajev.
In and Out

GupeM ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

mirator - Ležeči policaji uničujejo vsa vozila, ki morajo preko njih, radar označi samo divjake, v vsakem primeru so boljše table s prikazom hitrosti in prst gor, prst dol, se hitrim hitrost občutno zniža, brez da bi kdorkoli kaj trpel zaradi tega. Ne vem zakaj morajo dušebrižniki vsak problem reševati skozi represijo.

Ne to ni res. Če se držiš omejitve hitrosi, potem ti prevoz ležečega policaja ne pvzroča nobene škode. Sicer se strinjam, da ponekod s temi ležečimi policaji pretiravajo, jih poznam kar nekaj. Ampak, ker vem za njih pač za prehod prilagodim hitrost, če je treba tudi 5 km/h ali manj. Pač, zjebali so me in so zmagali.
Ta oznaka s prstom gor ali dol sicer ni napačna in jo podpiram tudi jaz, vendar ne pomeni, da jo bodo upoštevali vsi vozniki.

No, tudi če ne uničujejo avta direkt, pa povečujejo porabo, onesnaženje in hrup. Plus problem so za intervencijske službe in za pluge pozimi.

Radar ne povzroča nič od tega. Ok, intervencijsko vozilo lahko dobi kazen, ampak ni noben problem dokazati, da je bilo takrat vozilo na intervenciji in se kazen po potrebi spregleda.

delavec44 ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:

mirator - Ležeči policaji uničujejo vsa vozila, ki morajo preko njih, radar označi samo divjake, v vsakem primeru so boljše table s prikazom hitrosti in prst gor, prst dol, se hitrim hitrost občutno zniža, brez da bi kdorkoli kaj trpel zaradi tega. Ne vem zakaj morajo dušebrižniki vsak problem reševati skozi represijo.

Ne to ni res. Če se držiš omejitve hitrosi, potem ti prevoz ležečega policaja ne pvzroča nobene škode. Sicer se strinjam, da ponekod s temi ležečimi policaji pretiravajo, jih poznam kar nekaj. Ampak, ker vem za njih pač za prehod prilagodim hitrost, če je treba tudi 5 km/h ali manj. Pač, zjebali so me in so zmagali.
Ta oznaka s prstom gor ali dol sicer ni napačna in jo podpiram tudi jaz, vendar ne pomeni, da jo bodo upoštevali vsi vozniki.


Ne to ni res. Maš gor primere plastičnih, pa ga prevozi z 50 km/h kot je tam omejitev.

Potem tudi udarnih jam ni potrebno flikati, saj avto vse preživi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

krho ::

mirator je izjavil:


Ne to ni res. Če se držiš omejitve hitrosi, potem ti prevoz ležečega policaja ne pvzroča nobene škode. Sicer se strinjam, da ponekod s temi ležečimi policaji pretiravajo, jih poznam kar nekaj. Ampak, ker vem za njih pač za prehod prilagodim hitrost, če je treba tudi 5 km/h ali manj. Pač, zjebali so me in so zmagali.
Ta oznaka s prstom gor ali dol sicer ni napačna in jo podpiram tudi jaz, vendar ne pomeni, da jo bodo upoštevali vsi vozniki.

Prid mal na Gorenjsko recimo tle v Zbilje. Omejitev 50, na začetku oz. koncu vasi. 50 čez ne gre. Gre dobrih 30, pa so ga že popravili, prej si moral skoraj ustavit.
Pa še na eno bolj ozko ulico tudi v zbiljah so nasral nizke polkrogle omejitev 40.. 30 ne gre čez njega.
Višje gor na Podreči, kjer je omejitev tudi 50, je ravno tako postavljen že vsaj 10 let, čez tega sicer tudi ne gre ravno 50, ampak je veliko bolj prijazen.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

feryz ::

To je tisto, tapravo, dvojni sistem.

Pa še ta ni, ker manjka še semafor. Za grmom pa par policajev.

c23po ::

Veliko strokovnjakov za teorijo učinkovite in dinamične vožnje, ki niso sposobni na uč oceniti niti ležečega policaja. Ob vsakem potrebujejo tehnične specifikacije in navodilo za uporabo.
Računalniki nimajo spominov.

primoz4p ::

starfotr je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Kucli ne, radarje je treba požgat, a po omejitvah pa se ne bi vozilo. Kaj je potem primerna rešitev? Kucli so čist ok, samo morajo bit narejeni omejitvi primerno (kar pa velikokrat ni).


S stališča lastnika ceste (občina, država) je postavitev ležečega policaja strošek. Je potrebno vzdrževanje (če je plastičen), dela škodo vozilom in povzroča hrup v okolici ter nepotrbne dodatne izpuste.

Namesto tega bi morali montirat stacionarne radarje. Če je treba tudi na vsake 50 ali 100 m, če je kršiteljev veliko, se jih lepo kaskadno polovi in kaznuje. In to je investicija.

1. Radar se sam od sebe izplača in plača za vso vzdrževanje ter upravljanje. Prav tako nudi kruh kar nekaj ljudem neposredno ali posredno (policija, redarstvo, sodišča, izterjevalci itd.)

2. Hitrost na teh odsekih se zniža. Hrupa ni. Uničevanja podvozja ni. Prav tako ni treba vzdrževanja ležečega policaja itd. Skratka, ne vem kaj javna uprava misli. Ampak so precej neumni če tega ne naredijo. Lahko bi že vsaj 20 let kasirali in hkrati imeli urejene hitrostne razmere na kritičnih odsekih. Ampak ne, raje mulcem dajejo rumene rutke in opozarjajo pešce naj pazijo. Ker niso nič krivi.

Nekoč v davnih časih je v mestu ob Dravi vladal župan. Imel je podobno mišlenje. Še več, da bi prihranil občinski denar in zmanjšal potencialna finančna tveganja, se je šel javno-zasebno partnerstvo. Razumljivo, požrešni kapitalisti pa to, da so se posledično radarji pojavili na območjih največjega finančnega izplena.
Pravlica zanj nima srečnega konca. Skupaj z radarji so ga odnesli vun.

starfotr ::

Maribor ni padel zaradi tega. Tam je bila korupcija in vse ostalo je bilo tudi narobe. Župan brez integritete odpade kot knof od gat. Da ne omenjam trdih buč naroda.

Če bi to naredili organsko in v lastni režiji (torej brez prisklednikov, kot je bila Iskra) in ne vse naenkrat, bi sistem živel.

Take zadeve je treba znat implementirat, psihologija je zelo pomembna veda za vodstva (firm, občin, države, tudi športnega društva ali pa doma v družini). Če se igronorira to, si seveda moker, če uriniraš proti vetru.

Če danes uvedeš cono 30 za celo naselje, bo jutri ogromno kršitev. Če pa uvedeš majhno območje, nato pa to vsako leto razširiš in sprva ob kontrolah obveščaš in ne kaznuješ, lahko v 5 letih celo mesto pokriješ z radarji in celo mesto postane cona 30. Brez izgredov, brez negativnega mnenja občanov in z visoko stopnjo upoštevanja pravil. Ker vidijo, da zadeve špilajo na območjih, kjer je to že uvedeno.

primoz4p ::

Korupcija, ki je prej ni bilo, potem pa je čudežno izginila. Nikoli dokazana. Je ne zanikam ... ampak to je že druga tema.

Da se pridobi kritična masa protestnikov mora biti ali že storjen kritičen dogodek ali pa mora groziti.
Ta grozeč kritičen dogodek so bili ti radarji, pravzaprav par radarjev, saj naj bi se uvajali postopoma; kuhanje žabe pa to. Bili pa so postavljeni na mesta največjega finančnega izplena; javno-zasebno partnerstvo; zaseben kapital zahteva povrnitev investicije v čimkrajšem času; v konkretnem primeru je obstajalo tudi veliko finančno tveganje - vožnja po predpisih.
In se je začelo potencirati, napihovati grožnjo radarjevne v smeri revizij hitrosti na posameznih odsekih cest in lokacij postavitev radarjev, ampak v smeri, da se odnese župana vun. Vsaka druga smer razprave razen "župana vun" je bila v kali zatrta.
Akcija je uspela.
Stranska posledica pa je bila zamrznitev postavljanja radarjev v drugih občinah. Strah ostalih županov je (bil) razumljiv. In prevladali so drugi ukrepi omejevanja hitrosti - ležeči policaji.

nejc_nejc ::

starfotr je izjavil:

Maribor ni padel zaradi tega. Tam je bila korupcija in vse ostalo je bilo tudi narobe. Župan brez integritete odpade kot knof od gat. Da ne omenjam trdih buč naroda.

Če bi to naredili organsko in v lastni režiji (torej brez prisklednikov, kot je bila Iskra) in ne vse naenkrat, bi sistem živel.

Take zadeve je treba znat implementirat, psihologija je zelo pomembna veda za vodstva (firm, občin, države, tudi športnega društva ali pa doma v družini). Če se igronorira to, si seveda moker, če uriniraš proti vetru.

Če danes uvedeš cono 30 za celo naselje, bo jutri ogromno kršitev. Če pa uvedeš majhno območje, nato pa to vsako leto razširiš in sprva ob kontrolah obveščaš in ne kaznuješ, lahko v 5 letih celo mesto pokriješ z radarji in celo mesto postane cona 30. Brez izgredov, brez negativnega mnenja občanov in z visoko stopnjo upoštevanja pravil. Ker vidijo, da zadeve špilajo na območjih, kjer je to že uvedeno.

Da...
Skratka, folk je treba pravilno preparirat in se vse, tudi nebuloze lahko uvede.8-)

primoz4p je izjavil:

Korupcija, ki je prej ni bilo, potem pa je čudežno izginila. Nikoli dokazana. Je ne zanikam ... ampak to je že druga tema.

Da se pridobi kritična masa protestnikov mora biti ali že storjen kritičen dogodek ali pa mora groziti.
Ta grozeč kritičen dogodek so bili ti radarji, pravzaprav par radarjev, saj naj bi se uvajali postopoma; kuhanje žabe pa to. Bili pa so postavljeni na mesta največjega finančnega izplena; javno-zasebno partnerstvo; zaseben kapital zahteva povrnitev investicije v čimkrajšem času; v konkretnem primeru je obstajalo tudi veliko finančno tveganje - vožnja po predpisih.
In se je začelo potencirati, napihovati grožnjo radarjevne v smeri revizij hitrosti na posameznih odsekih cest in lokacij postavitev radarjev, ampak v smeri, da se odnese župana vun. Vsaka druga smer razprave razen "župana vun" je bila v kali zatrta.
Akcija je uspela.
Stranska posledica pa je bila zamrznitev postavljanja radarjev v drugih občinah. Strah ostalih županov je (bil) razumljiv. In prevladali so drugi ukrepi omejevanja hitrosti - ležeči policaji.

Ja in folk se je spontano organiziral?:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()
1 2
3
»