» »

Tudi Japoncem pošel interes za električne avtomobile

Tudi Japoncem pošel interes za električne avtomobile

Slo-Tech - V minulem letu je prodaja električnih avtomobilov upadla tudi na Japonskem, kjer se je zmanjšala prvikrat v zadnjih štirih letih. V primerjavi z letom pred tem se je skrčila za tretjino, saj so Japonci lani prodali vsega 60 tisoč električnih avtomobilov.

Največji tržni delež ima Nissan, ki je prodal 30 tisoč vozil, kar pa je 44 odstotkov manj kot leta 2023 in celo manj kot leta 2022. Sakura je prodala 23 tisoč električnih avtomobilov. Drugi proizvajalci so imeli še večje upade, saj je Toyota na primer prodala le dva tisoč električnih avtomobilov, Leafova prodaja je padla za 48 odstotkov, Mitsubishijeva pa za 64 odstotkov.

Edini, ki so zabeležili rast, so kitajski in korejski proizvajalci. Njihove številke so v absolutnem merilu majhne, a so zaradi nižjih cen konkurenčnejši. Največ uspeha imata kitajski BYD in korejski Hyundai.

62 komentarjev

«
1
2

paradajzos ::

Japonci nimajo enega pametnega EVja.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Miki N ::

Ena stvar, ki ne bo šla kar tako stran je, da se za EVje očitno plačuje konkretna "premium" cena. To samo po sebi ni problem, lahko je dejanska tehnična prednost, lahko je "cool" faktor, lahko je končno "reševanje planeta" ... klinc končno to folk že od nekdaj dela, ko plačuje ko zmešan zgolj za znamke ... samo ni pa to nekaj kar je kar zagotovljeno, da bo trajalo v nedogled.

Scaramouche3 ::

Radi bi rešili problem co2 s tem da bi ga rešili na plečih revnega naroda,medtem so ugotovili da ne morejo prodajati v nedogled avtomobile s ceno, ki so jo lahko le tistim ki so nadpovprečno plačani!

Glugy ::

"a so zaradi nižjih cen konkurenčnejši."
Torej trg za električne avtomobile obstaja samo ne v tem cenovnem razredu.

Scaramouche3 je izjavil:

Radi bi rešili problem co2 s tem da bi ga rešili na plečih revnega naroda,medtem so ugotovili da ne morejo prodajati v nedogled avtomobile s ceno, ki so jo lahko le tistim ki so nadpovprečno plačani!

ne sej ravno v tem je problem da za revni narod še niso naredil električnega avtomobila. želijo višje cenovne razrede za večje marže ker se to lepo vid na grafiki na podlagi katere srkajo vodilni pol svoje letne bonuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Scaramouche3 ::

Glugy je izjavil:

"a so zaradi nižjih cen konkurenčnejši."
Torej trg za električne avtomobile obstaja samo ne v tem cenovnem razredu.

Scaramouche3 je izjavil:

Radi bi rešili problem co2 s tem da bi ga rešili na plečih revnega naroda,medtem so ugotovili da ne morejo prodajati v nedogled avtomobile s ceno, ki so jo lahko le tistim ki so nadpovprečno plačani!

ne sej ravno v tem je problem da za revni narod še niso naredil električnega avtomobila. želijo višje cenovne razrede za večje marže ker se to lepo vid na grafiki na podlagi katere srkajo vodilni pol svoje letne bonuse.


Njihov model je pač da bo navaden narod pač kupoval rabljene, ni več avtomobilov za narod, poglej tudi znamke ki niso velike, recimo KIA ima Ev samo ga ne dobiš za ceno bencinarja! JE 2x do 3x dražji!

Lonsarg ::

Strank za premium EV pač zmanjkuje. Sedaj pridemo na vrsto običajni ljudje, ko znižajo cene in razširijo EV v nižji rang modelov.

Dokler tega ne naredijo ne pridemo na vrsto :)

DamijanD ::

Škoda je predvsem, da nissan ne uspe nadaljevati tega kar je praktično začel

AvtoR ::

Če ne bo poceni baterij, ne bo poceni EVjev.
EV z manjšo baterijo in dometom bo samo za drugi avto.

Lowink ::

Zgleda je navrsti Ev na dva tranzistorja (žmigovc) če odštejemo "gas" drajverje.

Utk ::

Če jim je leaf najboljši adut, potem se naj ne čudijo.

Magic1 ::

EV imajo še veliko problemov. En je ta, da ga večina folka v stanovanjih nima kje polnit. Potem je še s količino vožnje. Če imaš predolge vožnje ni fajn, prav tako ni za malo letnih kilometrov.
Magic

kow ::

Click-bait clanek. Selektivno izbiranje drzav ne pojasni trga.

Webmojster ::

Miki N je izjavil:

Ena stvar, ki ne bo šla kar tako stran je, da se za EVje očitno plačuje konkretna "premium" cena. To samo po sebi ni problem, lahko je dejanska tehnična prednost, lahko je "cool" faktor, lahko je končno "reševanje planeta" ... klinc končno to folk že od nekdaj dela, ko plačuje ko zmešan zgolj za znamke ... samo ni pa to nekaj kar je kar zagotovljeno, da bo trajalo v nedogled.


Kaj pa vem ej .. če bi kupoval nov avto bi si verjetno nabavil KIA EV3 za dobrih 25K. Verjetno avto ni za vsakega, a za moje potrebe več kot dovolj. Ni ravno neka premium cena.

no comment ::

Pojasni pa koliko je "vreden" EV na področju, ki je že davno prej prepoznalo bistveno boljšo obliko transporta za dnevne migracije.

kow ::

Webmojster je izjavil:


Kaj pa vem ej .. če bi kupoval nov avto bi si verjetno nabavil KIA EV3 za dobrih 25K. Verjetno avto ni za vsakega, a za moje potrebe več kot dovolj. Ni ravno neka premium cena.



Zaenkrat lahko kvecjemu narocis avto.

IL_DIAVOLO ::

paradajzos je izjavil:

Japonci nimajo enega pametnega EVja.


Verjetno nimajo interesa se bosti s kitajski polizdelki.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Lonsarg je izjavil:

Strank za premium EV pač zmanjkuje. Sedaj pridemo na vrsto običajni ljudje, ko znižajo cene in razširijo EV v nižji rang modelov.

Dokler tega ne naredijo ne pridemo na vrsto :)

Tako nekako, z prakticnim primerom bi lahko rekli, saj je lepo da obstaja i.7 tourer (aka passat kombi), ampak to ni za siroko maso kupcev "golf variantov in touranov"
Drage stromarje so si penzionisti in dobro situirani ze nabavli, pa se mastne subvencije pokasirali. Drazji kot je bil avto, vecja je bila subvencija, kar je totalno sfaljena logika, ampak to odlocitev so sprejeli ljudje, kateri so v tem sloju druzbe, ki so te 50k EVje kupovali, ker plebejec z octavio kombi, se vedno vozi octaviocombi.

Tesla ima pa pac to sreco, da nimajo preteklosti in so startali z prodajo v boljse situiranem sloju ze od zacetka, tako da od tesle nihce ne pricakuje "ljudski voz" ala Fabio ali octavio combi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nekikr ::

Zdaj bo drugače in se bo to obrnilo. Evropski avto leta je postala Renault petka, s ceno 30.000€ bo lastnoročno obrnila trend. Nato sledi še preporod stoenke, pa bolhe in yuga. Skratka, prihodnost je svetla, rižasti Kitajci nam nič ne morejo.

Leif ::

Scaramouche3 je izjavil:

Glugy je izjavil:

"a so zaradi nižjih cen konkurenčnejši."
Torej trg za električne avtomobile obstaja samo ne v tem cenovnem razredu.

Scaramouche3 je izjavil:

Radi bi rešili problem co2 s tem da bi ga rešili na plečih revnega naroda,medtem so ugotovili da ne morejo prodajati v nedogled avtomobile s ceno, ki so jo lahko le tistim ki so nadpovprečno plačani!

ne sej ravno v tem je problem da za revni narod še niso naredil električnega avtomobila. želijo višje cenovne razrede za večje marže ker se to lepo vid na grafiki na podlagi katere srkajo vodilni pol svoje letne bonuse.


Njihov model je pač da bo navaden narod pač kupoval rabljene, ni več avtomobilov za narod, poglej tudi znamke ki niso velike, recimo KIA ima Ev samo ga ne dobiš za ceno bencinarja! JE 2x do 3x dražji!


Njihov model je, da bo navaden narod hodil na avtobus.

Scaramouche3 ::

Leif je izjavil:



Njihov model je, da bo navaden narod hodil na avtobus.


To, plus kolo, sred zime!

Gregor P ::

Ok sam sredi naše zime trenutno sploh ni noben problem iti kam s kolesom.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Poldi112 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Japonci nimajo enega pametnega EVja.


Verjetno nimajo interesa se bosti s kitajski polizdelki.


Polizdelki?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

starfotr ::

Da, polizdleki.

Saj je tudi Volvo kitajski. Ampak to ni kitajsko vozilo, kot je byd ali podobno.

IL_DIAVOLO ::

Poldi112 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Japonci nimajo enega pametnega EVja.


Verjetno nimajo interesa se bosti s kitajski polizdelki.


Polizdelki?


Oprosti, mislil sem rečt smeti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

IL_DIAVOLO ::

Recimo:



:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Poldi112 ::

Zanimivo torej, da mogočna EU in USA avtomobilska industrija ni sposobna konkurirati - smetem?

In kaj ti misliš, da boš vozil, ko bodo zahodne avtomobilske firme pocrkale?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

IL_DIAVOLO ::

Kako boš konkuriral materialom iz odpada?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Poldi112 ::

Malo preveč se zanašaš na rumeni tisk.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kako boš konkuriral materialom iz odpada?

Potem pa še naprej kupuj evropsko kvaliteto. Citroena, ali katerga si že imel. Top shit roba, ni?

matcat ::

Zanimivo... Lansko leto so potemtakem prodali 4,2M smeti. Električnih smeti.
Še link: https://cnevpost.com/2025/01/01/byd-sal...

Medtem volkswagen v lanskem letu prodal vse skupaj 4,8M avtomobilov.
Link: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matcat ()

darkolord ::

BYD $85B prihodkov
VW $350B prihodkov

Poldi112 ::

To samo pomeni, da ww prodaja precenjena jajca. Vejretno tudi zato zapirajo tovarne.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

BlackHole ::

Kje blokovčani polnijo svoje EV?
LP Marko

jlpktnst ::

Miki N je izjavil:

Ena stvar, ki ne bo šla kar tako stran je, da se za EVje očitno plačuje konkretna "premium" cena. To samo po sebi ni problem, lahko je dejanska tehnična prednost, lahko je "cool" faktor, lahko je končno "reševanje planeta" ... klinc končno to folk že od nekdaj dela, ko plačuje ko zmešan zgolj za znamke ... samo ni pa to nekaj kar je kar zagotovljeno, da bo trajalo v nedogled.


Meni se zdi abotno, da se nabija premium cena ker kao "razvoj". Bullshit. Baterije itak kupijo na trgu. Pa subvencije so pokasirali proizvajalci že davno. Zdej pa samo poskušajo cash out narest na "green tech" tako kot vsi ostali ki hitijo to in drugo zeleno sranje prodajat.

Super, torej če "želim rešit planet" bom jaz plačeval premium in me bojo lupli.

jlpktnst ::

m0LN4r je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Strank za premium EV pač zmanjkuje. Sedaj pridemo na vrsto običajni ljudje, ko znižajo cene in razširijo EV v nižji rang modelov.

Dokler tega ne naredijo ne pridemo na vrsto :)

Tako nekako, z prakticnim primerom bi lahko rekli, saj je lepo da obstaja i.7 tourer (aka passat kombi), ampak to ni za siroko maso kupcev "golf variantov in touranov"
Drage stromarje so si penzionisti in dobro situirani ze nabavli, pa se mastne subvencije pokasirali. Drazji kot je bil avto, vecja je bila subvencija, kar je totalno sfaljena logika, ampak to odlocitev so sprejeli ljudje, kateri so v tem sloju druzbe, ki so te 50k EVje kupovali, ker plebejec z octavio kombi, se vedno vozi octaviocombi.

Tesla ima pa pac to sreco, da nimajo preteklosti in so startali z prodajo v boljse situiranem sloju ze od zacetka, tako da od tesle nihce ne pricakuje "ljudski voz" ala Fabio ali octavio combi.


Po drugi strani rabiš pa mal večji družinski avto (7 sedežev) pa jih ni pod 65k, kar je zgornja meja za subvencijo. Kombiji so ajde, samo to je govno za vozit in parkirat ker so ogabno visoki in dolgi + baterije za 200km. Ker očitno družine nismo več proper kategorija za katere bi se delalo avte. In nam ostanejo neki shit SUV kvazi družinski avti ki pa so v resnici zelo nepraktični.

m0LN4r ::

Ja ciljna skupina so Boomerji v penziji, ker sedijo na gori denarja in ne vejo kam znjim.
Druga ciljna pa so DINKs

Tisti vmes pa bomo vozli rabljene sharane, ker jih vec niti proizvajali ne bojo.
Prihaja DINKs trend in maks 1,2 otroka na familijo. Vec kot to pa je ze prevelika redkost, da bi se kateremukoli proizvajalcu splacalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jlpktnst ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ciljna skupina so Boomerji v penziji, ker sedijo na gori denarja in ne vejo kam znjim.
Druga ciljna pa so DINKs

Tisti vmes pa bomo vozli rabljene sharane, ker jih vec niti proizvajali ne bojo.
Prihaja DINKs trend in maks 1,2 otroka na familijo. Vec kot to pa je ze prevelika redkost, da bi se kateremukoli proizvajalcu splacalo.


Zakaj pišeš v pretekliku. To je vse že fakt v sedanjiku :)

Načeloma ali ljudje imajo 0 otrok ali pa imajo 3+. Poznam kar dosti ljudi na obeh skrajnostih. Ubistvu zanimivo ker je tistih vmes nekako manj kot bi pričakoval.

m0LN4r ::

Verjetno se gibas v takih krogih, ker prinas v vrtcu absolutno nihce nima vec kot 2, pa edincev je ogrooomno. Zanimivo.

PS: Sem sel preverit, statista za recimo Nemcijo pravi, da druzin z vec kot 3 otroci je samo 13%, druzin z enim otrokom pa vec kot 50%

Zdaj ce se pristejemo DINKse in druzine, kjer so otroci ze odrasli, se teh 13% verjetno ze razpolovi.

Tako da je nekako razumljivo, da avtov z vec kot 3 isofixi so neprofitabilen biznis.

Zakaj pišeš v pretekliku. To je vse že fakt v sedanjiku :)
Mas prav, je ze sedaj trend, ampak druga polovica Gen Z sele odrasca, bo se huje.

Problem prepolnih vrtcev in premalo vzgojiteljic, se bo resil od samega sebe v 5-10 letih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

avani12 ::

PRI nas se je ze. Otroška igrišča so polna plakatov, da ima ta in ta vrtec se nekaj mest fraj.

OK.d ::

Babyboom se je končal za vedno.
LPOK.d

kow ::

Nihce ni predvidil, da bodo pametni telefoni zasvojili tudi indijce, arabce ipd. Rodnost pada prakticno povsod. V bistvu je masaker, ker bodo nekatere drzave ostarele, se preden bodo obogatele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Strel455 ::

matcat je izjavil:

Zanimivo... Lansko leto so potemtakem prodali 4,2M smeti. Električnih smeti.
Še link: https://cnevpost.com/2025/01/01/byd-sal...

Medtem volkswagen v lanskem letu prodal vse skupaj 4,8M avtomobilov.
Link: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...


BYD je zaščiten s strani kitajske države. Too big to fail. Med temi najdeš še Huawei, DJI in podobno. Pri teh firmah se ne ve, kakšne dejanske poslovne rezultate imajo, ker se napajajo iz kitajskega proračuna.

In zaradi tega so vrednotenja na borzah nizka.

Zimonem ::

Miki miška oddnehaj. To nima prv8č nobene veze z Hondo, niti nimaš pojma. Podjetja pokrivajo svoja tržišča precej uspešno.

hendriks ::

Scaramouche3 je izjavil:

Radi bi rešili problem co2


co2 ni problem. vidim da nekateri še vedno trobijo nesmisle.

kow ::

Extra CO2 povisuje temperature. Z gotovostjo trditi, da to ni problem, ne mores trditi.

bm1973 ::

Tudi z gotovostjo trditi, da je CO2 problem, ne moreš...

Gregor P ::

Razen če nista obadva top strokovnjaka na tem področju, je popolnoma vseeno kaj vidva mislita oz. trdita o tem. Znanstveni konsenz pač je, da to je problem.

Če pa slučajno sta strokovnjaka, vaju pa seveda z veseljem beremo in prosim napišite kaj več o tem, morda v ločeni temi:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bm1973 ::

Saj problem je v znanstvenem konsenzu, ne v dokazih...

In ko pogledaš, kdo financira ta konsenz, je vse jasno.

Medtem pa imajo rastlinjaki zraven CO2 generator, ki ga spuščajo noter, da pospešijo rast rastlin. Res v duhu GW.

no comment ::

bm1973 je izjavil:

Medtem pa imajo rastlinjaki zraven CO2 generator, ki ga spuščajo noter, da pospešijo rast rastlin. Res v duhu GW.

Verjetno bo zate novica, da rastline v rastlinjakih porabijo ta CO2...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
1818965 (4641) bluefish
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058134422 (94487) D3m
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4415784 (9317) nekikr
»

nuklearna elektrarna VS izpušni sistemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
669726 (4916) Smrekar1

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11814474 (12339) Marko54

Več podobnih tem