Novice » Rezultati » Tudi Japoncem pošel interes za električne avtomobile

Mr.B ::
Strank za premium EV pač zmanjkuje. Sedaj pridemo na vrsto običajni ljudje, ko znižajo cene in razširijo EV v nižji rang modelov.
Dokler tega ne naredijo ne pridemo na vrsto :)
Tako nekako, z prakticnim primerom bi lahko rekli, saj je lepo da obstaja i.7 tourer (aka passat kombi), ampak to ni za siroko maso kupcev "golf variantov in touranov"
Drage stromarje so si penzionisti in dobro situirani ze nabavli, pa se mastne subvencije pokasirali. Drazji kot je bil avto, vecja je bila subvencija, kar je totalno sfaljena logika, ampak to odlocitev so sprejeli ljudje, kateri so v tem sloju druzbe, ki so te 50k EVje kupovali, ker plebejec z octavio kombi, se vedno vozi octaviocombi.
Tesla ima pa pac to sreco, da nimajo preteklosti in so startali z prodajo v boljse situiranem sloju ze od zacetka, tako da od tesle nihce ne pricakuje "ljudski voz" ala Fabio ali octavio combi.
Po drugi strani rabiš pa mal večji družinski avto (7 sedežev) pa jih ni pod 65k, kar je zgornja meja za subvencijo. Kombiji so ajde, samo to je govno za vozit in parkirat ker so ogabno visoki in dolgi + baterije za 200km. Ker očitno družine nismo več proper kategorija za katere bi se delalo avte. In nam ostanejo neki shit SUV kvazi družinski avti ki pa so v resnici zelo nepraktični.
Zakaj se pa Američani tako bojijo potem konkurence...
In da Japonci so začeli delat hibride, ker jim je Američan dal finger no rekel je da so hibridi in (poišči gor čalnkov kako ameriška avto industrija v letu 2024 vidi hibride in), odkar nimajo možnosti konkurirat na trgu, ter seveda če misliš da je Elon zraven Trumpa zato ker nima interesov je bilo včeraj napisano kitajski in ruski HW/ sw v avtih je prepovedan. Kar dodatno nakazuje da zahod ni konkurenčen. Vse idicije so tudi da kompletni ameriški čudež zadnjih let bazira na pumpanju delnic in vrednosti nepremičnin ter raznih fiktivnih idej dvigovanja vrednosti. Če misliš da temu ni tako, zagotovo nebi bral o rekordnih deficitih ob rekordni ekonomski rakteti… pustimo da paradni konji ne morejo preživeti brez subvenicj denarja za to kar bi morali že sami poskrbeti…
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.

starfotr ::
CO2 je univerzalni izgovor. Na to temo se prelije toliko črnila in obrne toliko denarja, da tudi če je koncept napačen, bodo to branili z vsemi mogočimi silami. Ker gre za preverjeno dober nateg in od tega imajo vsi koristi (korporacije, države itd.), plačajo pa seveda ljudje.
Če bi karkoli od trditev bilo resnično škodljivo, bi že zdavnaj prenehali črpat nafto, kopati premog, kuriti plin, izdelovati plastiko, proizvajati elektriko ... Tako pa je vse skupaj biznis. In še več biznisa je na račun kvazi zelenih rešitev. Torej EV in ostale "zelene rešitve", ki bodo spremenile svet.
Že v osnovni šoli so nas spraševali, če bi bili pripravljeni plačat več za čistejše okolje. In če kot mulc rečeš "DA", potem je lovna sezona na denar odprta. Ob tem ti pokažejo fake sliko nuklearnih odpadkov. Kot je na primer:
Namesto realne slike:
Pač fake news se sistematično izvaja že desetletja. Prav tako se sistematično izvajajo razne krize. Kot je bilo v preteklosti pomanjkanje nafte itd. Dobički se morajo povečat, zato je edino dejstvo da se dela na tak način. Potem pa še kaka vojna vmes in to je to.
Če bi karkoli od trditev bilo resnično škodljivo, bi že zdavnaj prenehali črpat nafto, kopati premog, kuriti plin, izdelovati plastiko, proizvajati elektriko ... Tako pa je vse skupaj biznis. In še več biznisa je na račun kvazi zelenih rešitev. Torej EV in ostale "zelene rešitve", ki bodo spremenile svet.
Že v osnovni šoli so nas spraševali, če bi bili pripravljeni plačat več za čistejše okolje. In če kot mulc rečeš "DA", potem je lovna sezona na denar odprta. Ob tem ti pokažejo fake sliko nuklearnih odpadkov. Kot je na primer:
Namesto realne slike:
Pač fake news se sistematično izvaja že desetletja. Prav tako se sistematično izvajajo razne krize. Kot je bilo v preteklosti pomanjkanje nafte itd. Dobički se morajo povečat, zato je edino dejstvo da se dela na tak način. Potem pa še kaka vojna vmes in to je to.

nekikr ::
Razen če nista obadva top strokovnjaka na tem področju, je popolnoma vseeno kaj vidva mislita oz. trdita o tem. Znanstveni konsenz pač je, da to je problem.
Če pa slučajno sta strokovnjaka, vaju pa seveda z veseljem beremo in prosim napišite kaj več o tem, morda v ločeni temi![]()
Za en kup stvari je veljal znanstveni konsenz, pa so se izkazale za napačne. Znanstveniki so samo ljudje. Če kdo danes podvomi v karkoli kar je povezanega s tem co2 konsenzom, je takoj označen za čudaka in se lahko poslovi od nadaljnje kariere. Kaj misliš, kaj se potem zgodi? Kar naenkrat ima ideja 105% podporo.

ginekk ::
no comment je izjavil:
Medtem pa imajo rastlinjaki zraven CO2 generator, ki ga spuščajo noter, da pospešijo rast rastlin. Res v duhu GW.
Verjetno bo zate novica, da rastline v rastlinjakih porabijo ta CO2...
To je OŠ nivo podatek, tam se uči fotosintezo. Torej, zato ga pumpajo v rastlinjake. Ampak dovolj in enak efekt, če bi pumpali več zraka, ne pa še umetno in dodatno generiran CO2.

Gregor P ::
Razen če nista obadva top strokovnjaka na tem področju, je popolnoma vseeno kaj vidva mislita oz. trdita o tem. Znanstveni konsenz pač je, da to je problem.
Če pa slučajno sta strokovnjaka, vaju pa seveda z veseljem beremo in prosim napišite kaj več o tem, morda v ločeni temi![]()
Za en kup stvari je veljal znanstveni konsenz, pa so se izkazale za napačne. Znanstveniki so samo ljudje. Če kdo danes podvomi v karkoli kar je povezanega s tem co2 konsenzom, je takoj označen za čudaka in se lahko poslovi od nadaljnje kariere. Kaj misliš, kaj se potem zgodi? Kar naenkrat ima ideja 105% podporo.
Znanstveniki so samo ljudje z znanjem in to ne kar enim, ampak zelo strokovno usmerjenim; za kar so rabili leta študija, prakse in razvoja. Tako da tudi če bi ti slučajno kdaj zadel oz. uganil nekaj, je vesolja daleč od tega, da bi bil dejansko sposoben ugotoviti, kdaj se je znanstveni konsenz izkazal za napačnega.
Cela poanta znanosti pa je ravno v tem, da so znanstveniki na neki točki sposobni ugotoviti oz. priti do strokovnega spoznanja, da je nek znanstveni konsenz zastarel oz. po novem napačen in ga ustrezno zavreči.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::
Meni se jebe za CO2. Ne se mi pa jebe za vse ostale strupe, ki se spuščajo v zrak in ki so pa zares direktno škodljivi.
CO2 je, če je, globalni problem, ostali strupi so lokalni problem.
Globalni problem se lahko rešuje globalno, lokalni se pa MORA reševat lokalno.
In lokalno, tudi in celo v okolici Šoštanja, so električni avti bistveno čistejši kot naftaši.
ČE je proizvodnja EV nekje bolj umazana, je to spet lokalni problem (tam) in ga naj tam rešujejo.
CO2 je, če je, globalni problem, ostali strupi so lokalni problem.
Globalni problem se lahko rešuje globalno, lokalni se pa MORA reševat lokalno.
In lokalno, tudi in celo v okolici Šoštanja, so električni avti bistveno čistejši kot naftaši.
ČE je proizvodnja EV nekje bolj umazana, je to spet lokalni problem (tam) in ga naj tam rešujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

nekikr ::
Cela poanta znanosti pa je ravno v tem, da so znanstveniki na neki točki sposobni ugotoviti oz. priti do strokovnega spoznanja, da je nek znanstveni konsenz zastarel oz. po novem napačen in ga ustrezno zavreči.
V idealnem svetu, res je. Ker ne živimo v idealnem svetu pa za raziskave o segrevanju dobiš financiranje ker je to "in" in je vsem v interesu, za raziskavo o nesmiselnosti tega pa dobiš 0€, brco v rit in javni posmeh. Koliko znanstvenikov se bo potem priključilo prvim in drugim?

fikus_ ::
Ker smo ravno pri "znanosti":
https://damijan.org/2025/01/10/planckov...
Povztek: znanstvena agenda vprašljivih trditev se menja, ko zagovorniki umrejo.
https://damijan.org/2025/01/10/planckov...
Povztek: znanstvena agenda vprašljivih trditev se menja, ko zagovorniki umrejo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

no comment ::
Meni se jebe za CO2. Ne se mi pa jebe za vse ostale strupe, ki se spuščajo v zrak in ki so pa zares direktno škodljivi.
CO2 je, če je, globalni problem, ostali strupi so lokalni problem.
Globalni problem se lahko rešuje globalno, lokalni se pa MORA reševat lokalno.
In lokalno, tudi in celo v okolici Šoštanja, so električni avti bistveno čistejši kot naftaši.
ČE je proizvodnja EV nekje bolj umazana, je to spet lokalni problem (tam) in ga naj tam rešujejo.
Meni se pa jebe za tistih par dizlov, ki gredo mimo bajte, ker v MB ljudje v pečeh predelajo toliko svinjarije, da je dizel najmanjši problem. Pravijo, da njih pa na zeleno že ne bodo oprali (dokler ne bo zadnji afričan ali indijec nehal kadit). Tudi tebi se jebe za človekovemu zdravju (in naravi) najbolj prijazen prevoz - vlak.
To je verjetno tudi odgovor zakaj Japonci ne jebejo kaj dosti EV. Ker so pred 50 leti pogruntali bistveno boljši način in ga danes množično uporabljajo ravno v situacijah kjer naj bi bil EV že konkurenčen ali superioren ICE. Japonski avto v povprečju prevozi pod 7.000 km na leto. V avto gredo, takrat ko hočejo biti manj vezani na urnike in redne povezave in se jim verjetno spontanost in planiranje rute glede na polnilnice ne sešteje.

bm1973 ::
Ker smo ravno pri "znanosti":
https://damijan.org/2025/01/10/planckov...
Povztek: znanstvena agenda vprašljivih trditev se menja, ko zagovorniki umrejo.
Ta empirično dokazana teorija je najboljša zadeva zadnjih let


Utk ::
Meni se pa jebe za tistih par dizlov, ki gredo mimo bajte, ker v MB ljudje v pečeh predelajo toliko svinjarije, da je dizel najmanjši problem.
Dobro, to je tema o avtih, ampak normalno, "mokrih drv in plastike tudi ne damo!!!".

ginekk ::

nekikr ::
Se pravi 0.0000102 kilograma na kvadratni meter? Ne vem no, se mi zdi da je kurjenje plastike in iverke večji problem.

MrStein ::
Ne zdaj s... poškili... številkami!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kow ::
no comment je izjavil:
To je verjetno tudi odgovor zakaj Japonci ne jebejo kaj dosti EV. Ker so pred 50 leti pogruntali bistveno boljši način in ga danes množično uporabljajo ravno v situacijah kjer naj bi bil EV že konkurenčen ali superioren ICE. Japonski avto v povprečju prevozi pod 7.000 km na leto. V avto gredo, takrat ko hočejo biti manj vezani na urnike in redne povezave in se jim verjetno spontanost in planiranje rute glede na polnilnice ne sešteje.
Honsu ima skoraj 450 prebivalcev na kvadratni kilometer. Pa ce bi gledal samo obalo, se precej vec. To je glavni razlog. Ni pa edini, seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

primoz4p ::
no comment je izjavil:
Meni se jebe za CO2. Ne se mi pa jebe za vse ostale strupe, ki se spuščajo v zrak in ki so pa zares direktno škodljivi.
CO2 je, če je, globalni problem, ostali strupi so lokalni problem.
Globalni problem se lahko rešuje globalno, lokalni se pa MORA reševat lokalno.
In lokalno, tudi in celo v okolici Šoštanja, so električni avti bistveno čistejši kot naftaši.
ČE je proizvodnja EV nekje bolj umazana, je to spet lokalni problem (tam) in ga naj tam rešujejo.
Meni se pa jebe za tistih par dizlov, ki gredo mimo bajte, ker v MB ljudje v pečeh predelajo toliko svinjarije, da je dizel najmanjši problem. Pravijo, da njih pa na zeleno že ne bodo oprali (dokler ne bo zadnji afričan ali indijec nehal kadit). Tudi tebi se jebe za človekovemu zdravju (in naravi) najbolj prijazen prevoz - vlak.
To je verjetno tudi odgovor zakaj Japonci ne jebejo kaj dosti EV. Ker so pred 50 leti pogruntali bistveno boljši način in ga danes množično uporabljajo ravno v situacijah kjer naj bi bil EV že konkurenčen ali superioren ICE. Japonski avto v povprečju prevozi pod 7.000 km na leto. V avto gredo, takrat ko hočejo biti manj vezani na urnike in redne povezave in se jim verjetno spontanost in planiranje rute glede na polnilnice ne sešteje.
Samo dodam, da slovenski avto prevozi letno cca 13000km.
Vir je Mato989 v sosedni temi - zaklenjeni temi (35*365)
https://slo-tech.com/novice/t833598/149

no comment ::
Honsu ima skoraj 450 prebivalcev na kvadratni kilometer. Pa ce bi gledal samo obalo, se precej vec. To je glavni razlog. Ni pa edini, seveda.
Ja. Tam kjer imaš veliko gostoto prebivalstva, tam se splača preskočit EV in prestaviti ljudi na vlak. Če slučajno do sedaj nisi bil dovolj pameten, da bi že imel vlak.
EV bi pa pospeševali s subvencijami v tovornem prometu, če že imamo preveč denarja.

kow ::
Skratka, takih pogojev v Evropi prakticno nimamo. Nizozemska ima podobno gostoto, vendar so prebivalci bolj enakomerno porazdelji. Ekonomika za vlake je slabsa. UK gradi progo iz londona proti Birminghamu (in potencialno naprej). Gradnja je izredno pocasna in draga. Ce bi gradili v 70ih, bi slo veliko hitreje in ceneje. Bi pa kaksen lep ekosistem izginil (noben se ne bi pretirano sekiral).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

no comment ::
Ja, evropejci z zemljo delamo kot z drekom. Vsak bi imel hišo vsaj 1km stran od najbližjega soseda in potem vlečemo inrastrukturo do vsakega takega avtista. Po eni strani nam to lepša življenje, po drugi(h) pa ne.

socialec ::
Kakšne 50m je že v redu, zakaj pa vsaj 1 km, pa ne vem.
In še vsak bi imel avtocesto do doma, je en drug forumaš zapisal nedavno.
Ne bom ugibal o vzgibih za takšna pretiravanja.
In še vsak bi imel avtocesto do doma, je en drug forumaš zapisal nedavno.
Ne bom ugibal o vzgibih za takšna pretiravanja.

nekikr ::
no comment je izjavil:
Ja, evropejci z zemljo delamo kot z drekom. Vsak bi imel hišo vsaj 1km stran od najbližjega soseda in potem vlečemo inrastrukturo do vsakega takega avtista. Po eni strani nam to lepša življenje, po drugi(h) pa ne.
Ne, ne vlečemo je tja. Investitor jo na lastne stroške zgradi in brezplačno preda v uporabo operaterju.

no comment ::

socialec ::
Dovolj pošteno, 40000km bi napisala Annalena :D
Mogoče 40072km, dokler še lahko popravim...
Mogoče 40072km, dokler še lahko popravim...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

no comment ::

socialec ::
Imaš prav, bom dal ChatGptu, da subtilno vplete, če ne že kar subliminalno, bodo morali s posebnimi očali pogledati pred vsako sklenitvijo vsake pogodbe.

MrStein ::
Samo dodam, da slovenski avto prevozi letno cca 13000km.
Vir je Mato989 v sosedni temi - zaklenjeni temi (35*365)
https://slo-tech.com/novice/t833598/149
Uradna statistika je 18 000 km, če se ne motim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::
Razen če nista obadva top strokovnjaka na tem področju, je popolnoma vseeno kaj vidva mislita oz. trdita o tem. Znanstveni konsenz pač je, da to je problem.
Če pa slučajno sta strokovnjaka, vaju pa seveda z veseljem beremo in prosim napišite kaj več o tem, morda v ločeni temi![]()
Samo za koga je problem? Planet? Sploh ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

tikitoki ::
no comment je izjavil:
Ja, evropejci z zemljo delamo kot z drekom. Vsak bi imel hišo vsaj 1km stran od najbližjega soseda in potem vlečemo inrastrukturo do vsakega takega avtista. Po eni strani nam to lepša življenje, po drugi(h) pa ne.
Avtist si zgolj ti. Prakticno nikjer ne obstaja toliko ovir situaciji, kot si Jo opisal. Prakticno nikjer zemlje ne ohranjajo, kot Jo v evropi.

m0LN4r ::
Citiram Trumpa, we have the most oil and gas and we are gonna use it for sure
Medtem pa evropejci jemo poli salamo da odplacamo Teslo in Solarne celice.
Medtem pa evropejci jemo poli salamo da odplacamo Teslo in Solarne celice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

ttzavod ::
Električni avti so seveda cenejši od ICE in bodo ljudem pocenili mobilnost. Le stari avto industriji to ni v interesu, ker pteveč služijo z poprodajnimi prihodki naftnih vozil.
Trenutna maloprodajna cena LFP baterij je 50EUR/kWh, kar pomeni 3000EUR za sposobnih 60 kWh (350 km avtonomije). LFP s 60 kWh drži kapaciteto do 80% začetne do vsaj milijon km.
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
Zdaj pa naj kdo primerja s ceno ICE motorja, menjalnika, katalizatorja.
Prodajna cena je le refleksija pripravljenosti kupcev, da plačajo.
Da CO2 ni problem lahko misli le oseba, ki je tolk neumna da misli, da nek "lobi" financira 99% znanstvenih raziskav, da laže o CO2, a ubogi fosilni lobi (ki mimogrede obvladuje le 12 mio$ subvencij držav na minuto, 90% mega jaht, zlata letala....) pa ne financira nobenih raziskav, da bi potrdile, da CO2 ni kriv.
Uboga, nebogljena fosilna industrija, ki se ji dela krivda.
Ne gospodje, interes fosilne industrije je, da s svojim denarjem financira medije in kvazi znanstvene raziskave, relativizira znanost, da ljudje postanejo negotovi, da ne verjamejo nobenemu in da seveda še naprej nesejo denar na bencinske črpalke. Ne da bi si sami naredili energijo na lastni strehi. Pa verjamite, da imajo več denarja od vseh zelenih fondov. NEPRIMERLJIVO več denarja.
Trenutna maloprodajna cena LFP baterij je 50EUR/kWh, kar pomeni 3000EUR za sposobnih 60 kWh (350 km avtonomije). LFP s 60 kWh drži kapaciteto do 80% začetne do vsaj milijon km.
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
Zdaj pa naj kdo primerja s ceno ICE motorja, menjalnika, katalizatorja.
Prodajna cena je le refleksija pripravljenosti kupcev, da plačajo.
Da CO2 ni problem lahko misli le oseba, ki je tolk neumna da misli, da nek "lobi" financira 99% znanstvenih raziskav, da laže o CO2, a ubogi fosilni lobi (ki mimogrede obvladuje le 12 mio$ subvencij držav na minuto, 90% mega jaht, zlata letala....) pa ne financira nobenih raziskav, da bi potrdile, da CO2 ni kriv.
Uboga, nebogljena fosilna industrija, ki se ji dela krivda.
Ne gospodje, interes fosilne industrije je, da s svojim denarjem financira medije in kvazi znanstvene raziskave, relativizira znanost, da ljudje postanejo negotovi, da ne verjamejo nobenemu in da seveda še naprej nesejo denar na bencinske črpalke. Ne da bi si sami naredili energijo na lastni strehi. Pa verjamite, da imajo več denarja od vseh zelenih fondov. NEPRIMERLJIVO več denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()

ttzavod ::
"Uradna statistika je 18 000 km, če se ne motim."
Uradno je 38 km na dan..
Statistični zavod RS.
Uradno je 38 km na dan..
Statistični zavod RS.

DamijanD ::
Električni avti so seveda cenejši od ICE in bodo ljudem pocenili mobilnost. Le stari avto industriji to ni v interesu, ker pteveč služijo z poprodajnimi prihodki naftnih vozil.
Trenutna maloprodajna cena LFP baterij je 50EUR/kWh, kar pomeni 3000EUR za sposobnih 60 kWh (350 km avtonomije). LFP s 60 kWh drži kapaciteto do 80% začetne do vsaj milijon km.
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
Zdaj pa naj kdo primerja s ceno ICE motorja, menjalnika, katalizatorja.
Prodajna cena je le refleksija pripravljenosti kupcev, da plačajo.
Glede na tole, potem tudi vsi dinozavri delajo mastne zaslužke pri BEV. Po drugi strani pa eni pravijo, da vsi (razen Tesle) delajo izgubo.

jan_g ::

DamijanD ::
prvi Audiju, ostali upam, da imajo kaj ceneje... Je pa drugače pri motorju pogosto treba samo ležaj zamenjat, tako da se da tudi popravit

Mr.B ::
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
In vendar, če pride do tega, da je potrebna menjava (izven garancije), je cena bolj v rangu 10k.
Kolikšna je pa verjetnost ? Verjetno taka kot da ko bo baterija izven garancije bo takoj potrebno le to menjat.
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.

kow ::
Električni avti so seveda cenejši od ICE in bodo ljudem pocenili mobilnost. Le stari avto industriji to ni v interesu, ker pteveč služijo z poprodajnimi prihodki naftnih vozil.
Trenutna maloprodajna cena LFP baterij je 50EUR/kWh, kar pomeni 3000EUR za sposobnih 60 kWh (350 km avtonomije). LFP s 60 kWh drži kapaciteto do 80% začetne do vsaj milijon km.
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
Zdaj pa naj kdo primerja s ceno ICE motorja, menjalnika, katalizatorja.
Prodajna cena je le refleksija pripravljenosti kupcev, da plačajo.
Glede na tole, potem tudi vsi dinozavri delajo mastne zaslužke pri BEV. Po drugi strani pa eni pravijo, da vsi (razen Tesle) delajo izgubo.
Njegovi podatki niso resnicni in (nalasc) zavaja. Nekaj je cena baterijske celice, drugo je cena celotnega baterijskega sklopa. Poleg tega je cena (cele) baterije v EU skoraj 50% visje kot na kitajskem. Sicer ni ekonomskega razloga, da se razlika v prihodnje ne bi zmanjsala s povecano proizvodnjo v EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

fikus_ ::
ttzavod je ST Inženir in še nekaj 10 uporabniških imen, človek, ki trola zeleno agendo, lepi povezave, ki mu ustrezajo ter se ponavlja pri tem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mr.B ::
Električni avti so seveda cenejši od ICE in bodo ljudem pocenili mobilnost. Le stari avto industriji to ni v interesu, ker pteveč služijo z poprodajnimi prihodki naftnih vozil.
Trenutna maloprodajna cena LFP baterij je 50EUR/kWh, kar pomeni 3000EUR za sposobnih 60 kWh (350 km avtonomije). LFP s 60 kWh drži kapaciteto do 80% začetne do vsaj milijon km.
Elektromotor je cca 500EUR v proizvodnji....
Zdaj pa naj kdo primerja s ceno ICE motorja, menjalnika, katalizatorja.
Prodajna cena je le refleksija pripravljenosti kupcev, da plačajo.
Glede na tole, potem tudi vsi dinozavri delajo mastne zaslužke pri BEV. Po drugi strani pa eni pravijo, da vsi (razen Tesle) delajo izgubo.
Njegovi podatki niso resnicni in (nalasc) zavaja. Nekaj je cena baterijske celice, drugo je cena celotnega baterijskega sklopa. Poleg tega je cena (cele) baterije v EU skoraj 50% visje kot na kitajskem. Sicer ni ekonomskega razloga, da se razlika v prihodnje ne bi zmanjsala s povecano proizvodnjo v EU.
Cena menjave baterije + delo nima NIKAKRŠNE veze s tem kje se oziroma izvira baterija. To pomeni da če bomo v EU imeli naenkrat večjo proizvodnjo, bo zgolj vprašanje apetitov kapitalistov, in nikakršna realna povezave konkurence, oziroma kot ti Američani prodajajo oprti trg in konkurenca.
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.

kow ::
Cena baterij je v EU visja kot je napisal, kar si tudi implicitno priznal in presel na whataboutism.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Mr.B ::
Cena baterij je v EU visja kot je napisal, kar si tudi implicitno priznal in presel na whataboutism.
Kaj te moti, sej sem JASNO napisal, da cena nima veze kje je baterija narejena. Še link lepo nakazuje da temu ni tako. In da kao v Evropi bo cena baterij cenejša če bodo večje kapacitete kot analogija na podani vri, jasno kaže da temu ni tako.
Če pa misliš whataboutism ? a je to spet uno podani viri se ne skladajo z realnostjo na terenu ?
Dlje ko boste plačevali influencerjem za čustveno stanje,
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
slabše bo za ukjince in posledično tudi Evropo.
Vseeno je včasih potrebno pogledati stanje na terena.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Na Norveškem električnih avtomobilov že več kot bencinarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10220 (5896) | bluefish |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 140114 (100179) | D3m |
» | Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponovOddelek: Novice / Rezultati | 16632 (10165) | nekikr |
» | nuklearna elektrarna VS izpušni sistemi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10151 (5341) | Smrekar1 |
⊘ | MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15212 (13077) | Marko54 |