» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

Temo vidijo: vsi
««
9 / 9
»
»»

a_borlak ::

Če ne bi spomladi kupil Zoe, bi sedaj resno gledal Springa, ker več ne rabim za drugi avto. Ne rabim se z njim peljati na morje, na drugi konec Slovenije, največ 100km dnevno in temu ta avto zadošča. Pa še majhen je za parkiranje. Bi z njim več vozil za tovornjaki? Bi, a bi preživel.

roCkY ::

Če bi bila EU v resnici le malo EKO bi davno izenačila hitrost tovornjakov in osebnih vozil na avtocestah. Seveda na hitrost tovornjakov. Motorje v osebnih pa prilagodila tej hitrosti.

tony1 ::

Ah, resnični EKO nikogar ne zanima, če si vzamem pol minute, morali bi:
-prižgati nazaj vse JE, graditi nove
-uzakoniti obvezen hibridni pogon v vseh dostavnih vozilih
-uzakoniti električne motorje za pismonoše in prepovedati prodajo novih dvotaktnih prdalic vseh vrst (raziskave obstajajo, ki so pogruntale, da 1 ura leaf blowerja v luft spusti toliko onesnaževal kot 3 tonski pickup, ko prevozi več 100 km)
-ukiniti prazne lete gor in dol po EU samo zato, da se ohrani slote
-uzakoniti obvezen priklop ladij v lukah na luško elektriko in izklop ladijskih motorjev
...

DamijanD ::

ukiniti prazne lete gor in dol po EU samo zato, da se ohrani slote

A je to EU ali svetovni dogovor? Ker to je največja neumnost ever.

uzakoniti obvezen priklop ladij v lukah na luško elektriko in izklop ladijskih motorjev

A obstaja kakšen standard za tole?

Samo a ni stellantis zelo na izi šel v EVje? Mislim da imajo skupno platformo za ICE in BEV (vsaj 5008 in 308 vem, da se dobi v obeh verzijah)?

starfotr ::

bm1973 ::

tony1 je izjavil:

Ah, resnični EKO nikogar ne zanima, če si vzamem pol minute, morali bi:

Lahko bi bila strategija, pa zelena mafija tega ne bo odobrila...

tony1 je izjavil:

-prižgati nazaj vse JE, graditi nove

Evropa nima znanja za nove JE, niti priozvodnje, pri ugasnjenih pa v Nemčiji rušijo hladilne stolpe. So pohiteli, da jih kdo ne bi reaktiviral.

tony1 je izjavil:

-uzakoniti obvezen hibridni pogon v vseh dostavnih vozilih

To bi bilo super, to bi lahko prenesli tudi na navadne avte. Električni pogonski sklop in ICE generator za elektriko.

tony1 je izjavil:

-uzakoniti električne motorje za pismonoše in prepovedati prodajo novih dvotaktnih prdalic vseh vrst (raziskave obstajajo, ki so pogruntale, da 1 ura leaf blowerja v luft spusti toliko onesnaževal kot 3 tonski pickup, ko prevozi več 100 km)

Jap, te 2 taktne prdulje so res navadno in precej glasno sranje...

tony1 je izjavil:

-ukiniti prazne lete gor in dol po EU samo zato, da se ohrani slote

Letalska industrija je pa čisto svoj pacient, kar se tiče pravil. Bo težka.

tony1 je izjavil:

-uzakoniti obvezen priklop ladij v lukah na luško elektriko in izklop ladijskih motorjev

Pravzaprav bi moralal imeti vsaka ladja nad 50.000 BRT svojo jedrsko elektrarno gor. Če lahko naredijo JE za vojaške ladje, ki trajajo 50 let, ni hudič, da ne bi mogli še za velike križarke in tovorne ladje. Sam kdo bo potem kuril tisto sranje, ki ostane po predelavi nafte?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Sparkxl ::

MikeRotch je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Preden vas tukaj raznese od navdušenja nad šrotom, ki ga sami ne boste kupili, bojda pa ga bodo množično drugi, priporočam branje

https://balkangreenenergynews.com/roman...

7.7k€ ga plačajo romuni in v 4 dni tam sem videl enega. Še sami ne kupujejo tega šrota. Samo lokalne ev drkalice omendlevate tukaj ob njem, kupi pa to v resničnem svetu živi bog ne.

Ja vem, par 10k so jih prodali. Če damo to v kontekst 10mio prodanih avtov letno v eu, je to peechkin dim


Joj, ti pa si trd.

Lani so jih prodali približno toliko kot id3. Kaj ma veze koliko si jih ti videl?


Kaj ima to veze s tem koliko id3 so naredili? Ker si se ti odločil da je id3 neki benchmark?
Gre se za to, da to kanto tu hajpate kot absolutni best buy. Po vaših blodnjah je to bojda taki value for money, da človek dobi občutek da jih štancajo v milijonskih številkah.

Lani so jih naredili 35k. Vseh vozil je dacia lani naredila preko 650k.

Torej ljudje masovno kupujejo poceni dacije, samo ne poceni ev dacije. Še za dacio je to nišni produkt. Logan stane v Romuniji skoraj duplo od spring in jih je na cesti ogromno.

In točno na tem primeru pade argument, da se bodo poceni evji prodajali kot nori in nadomestili iceje

Utk ::

Gre se za to, da to kanto tu hajpate kot absolutni best buy.

Kot ponavadi si si nekaj izmislil v svojih zblojenih možganih in potem to pretepaš do onemoglosti, čeprav ni tega NIHČE v resnici delal.

In točno na tem primeru pade argument, da se bodo poceni evji prodajali kot nori in nadomestili iceje

Prodajali se bojo poceni in dobri EVji, ne poceni in slabi, niti dragi in dobri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Sparkxl je izjavil:

Da VW šefi še niso odstopili je prav bizarno. Oz še bolj bizarno je, da jih niso kmalu brezposelni delavci ven odnesli.
Podobno je zayebal stelantis, ko so šli do jaja not v evje. To so zdaj rezultati, ko ne delaš to kar znaš in stranke hočejo, ampak delaš tisto, kar se sliši dobro.

https://ca.news.yahoo.com/stellantis-ce...

Spušili so sicer "samo" 50 miljard

Tavares had championed Stellantis' EUR50bn electrification investment, aiming for 100% battery electric vehicle (BEV) sales in Europe by 2030.

2030 bodo še samo evje štancali v eu? Kot recimo fiat500 za 30k :)))
Mene res zanima s čim se filajo, da jim tako dogaja v glavi. Sumim na lsd. In na podlagi lsd rečeš "ok, dajmo ene 50 miljard v moje sanje, pa da vidimo..."



Čisto realno, to jih je tudi EU "špitzenkandidat" politika namočila in potunkala s političnim in nepremišljenim forsiranjem EV v EU, Stelantis je pa nasedel. V prvi vrsti DE eko fašisti, ki imajo največ zaslug za brezglavo vsiljevanjem svoje agende. Tudi zaradi tega gospodarsko propada DE in EU ter firme, ki so vezane na EU.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Sparkxl ::

To je res, ampak samo do neke določene mere. Jasno da EU forisira evje skozi razne mahinacije, ampak na podjetjih je, kako to dosežejo. Lep primer je toyota. EVji so praktično neobstoječi, ker ne verjamejo v eu sanje. In kljub temu dosegajo zahtevano in prodaja v eu jim je eksplodirala. Potem pa imaš na kontra strani VW recimo, kjer je vodstvo okuženo z EV ideologijo in je slepo zasledovalo neke cilje, ki so komplet nerealni. Isto stelantis, sicer v manjšem obsegu kot vw.

Pod črto...bolj so sledili EV blodnjam, bolj so v dreku zdaj

fikus_ ::

Točno tako. To uvajanje EV bi moral biti bolj "naraven" proces, ne pa da politika postavi datum, industrija pa šprinta na to, rezultati se pa vidijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

AngelOfDeath ::

edit: Slovnica

Sparkxl ::

Kak že gre pregovor? Vsi smo zeleni, dokler nas ne udari po denarnicah. Isto velja za države. Ko je pri švabih zaškripalo, so prvo skinli subvencije ze evje. Zdaj šrkipa pri francozih in eden prvih ukrepov je zmanjšanje subvencije.

"In France, the government has cancelled the 2025 environmental bonus for the purchase of electric vehicles. The maximum subsidy for electric cars has been reduced from 7,000 to 4,000 euros - and the total budget has also been cut by a third. "

To bo povzročilo še dodatne bolečine pri stelantisu, ki je kar močen na francoskem trgu.

mikhaair ::

In kako si predstavljate, da bodo proizvajalci razvijali ICE za EU in EV za CHN? Ker kitajci ne želijo več velikanskih količin EU klasike. In kriza ni zaradi trga EU, temveč kitajskega. Torej je treba subvencionirat EV vozila in razvoj le teh. Vsa ostala travmiranja glede zelenega prehoda so mimo. Odločne je treba ukrepat, polnilnice, omrežje, baterije, zgradit omrežje za EV postajališča tovornjakov. Ne pa kot fikus z rusko propagando o obveznem kurjenju plina in nafte. Saj se bo še dolgo to kurila, se ni za bat. Investirat je pa treba v prihodnost. In tukaj zeleni prehid ni velikanska zmota, temveč edini način.

gruntfürmich ::

kamiKaZaA je izjavil:

Dacia Spring
45 konjev
19 sekund do 100 km/h
Končna 125 km/h
Dolžina: 3,70 m

Ni variante, da si kupim avto, kateri ima od mopeda mašino noter. Končna 125 km/h je čisto v redu, pospeški so pa žal tisti, ki bi me odgnali od nakupa. Dolžina pa tudi ni presežek. V rangu Twingota. To je avto za 2, čeprav ima 4 sedeže. Je pa cena zaradi subvencije mamljiva. To pa ja. Za po mestu je čisto v redu avtek ali pa do službe in nazaj zmes pa v trgovino, ampak žal moreš res imeti prazno cesto, ko se vključuješ iz stranske na glavno cesto, čeprav včasih doživim, da ima Mercedes ali Audi 30 konjev pod pokrovom, ko mi včasih vzame prednost in potrebuje do 50 km/h kakšnih 400 metrov razdalje in resnično ultra počasi pospešuje. Od zadaj pa oznaka, da ima 2.0 dizl.. ;((

tudi Dacia Duster ima zanič motor noter, in tak avto ljudje ne morejo kupiti.

pač je več kot očitno da si evropska avto industrija sama strelja v kolena, ampak krivi pa so baje kitajci...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

fikus_ ::

mikhaair je izjavil:

In kako si predstavljate, da bodo proizvajalci razvijali ICE za EU in EV za CHN? Ker kitajci ne želijo več velikanskih količin EU klasike. In kriza ni zaradi trga EU, temveč kitajskega. Torej je treba subvencionirat EV vozila in razvoj le teh. Vsa ostala travmiranja glede zelenega prehoda so mimo. Odločne je treba ukrepat, polnilnice, omrežje, baterije, zgradit omrežje za EV postajališča tovornjakov. Ne pa kot fikus z rusko propagando o obveznem kurjenju plina in nafte. Saj se bo še dolgo to kurila, se ni za bat. Investirat je pa treba v prihodnost. In tukaj zeleni prehid ni velikanska zmota, temveč edini način.


Podtikaš besede in označuješ kar nekaj na pamet!
Kritiziram na horuk zapoved EV z datumom 2030, kot je bil najprej. Ko so ugotovili, da to ne bo šlo skoz so države začele odstopat od tega.
Zeleni prehod je že OK, ampak ne stihijsko, nepremišljeno, .... ker na konci navadni ljudje plačajo to, prikoritniki/politiki so itak preskrbljeni in jih ne boli.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mr.B ::

mikhaair je izjavil:

In kako si predstavljate, da bodo proizvajalci razvijali ICE za EU in EV za CHN? Ker kitajci ne želijo več velikanskih količin EU klasike. In kriza ni zaradi trga EU, temveč kitajskega. Torej je treba subvencionirat EV vozila in razvoj le teh. Vsa ostala travmiranja glede zelenega prehoda so mimo. Odločne je treba ukrepat, polnilnice, omrežje, baterije, zgradit omrežje za EV postajališča tovornjakov. Ne pa kot fikus z rusko propagando o obveznem kurjenju plina in nafte. Saj se bo še dolgo to kurila, se ni za bat. Investirat je pa treba v prihodnost. In tukaj zeleni prehid ni velikanska zmota, temveč edini način.

Ne si hotel reči Ameriška propaganda. Imaš statistiko...

Največji Facpalm bo pa če bo Kitajska postala Carbon nevtralna, kljub svoji industriji pred celim G7 paradnim konjem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

starfotr ::

Kitajska bo postala CO2 nevtralna samo v primeru, da ne bodo več svetovna tovarna in da gredo nazaj na bicikle, pest riža in revščino.

fikus_ ::

Če JE šteješ za CO2 nevtralne, potem se zna zgoditi, da bo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

Ne bo. Tudi v 100 letih ne bo.

Sparkxl ::

Polovico premoga na svetu požrejo kitajci. Kaj točno bi ga naj nadomestilo?

In predvsem s čim bo nadomeščen cooking coal, s katerim se recimo dela železo, iz katerega se delajo med ostalim eko propelerji?

In zakaj bi sploh to želeli postati? Niso to mentalno moteni švabi in angleži

nekikr ::

starfotr je izjavil:

Ne bo. Tudi v 100 letih ne bo.

Mislim, da si zadnje novice s kitajske gledal 40 let nazaj? Ni to več nacija zastonj rumencev, ki vsi po vrsti delajo za pest riža in so 500 let za nami.

V vednost.

Evropa takega projekta ni več sposobna speljati. Pri nas za eno lokalno dovozno pot rabimo 20,30,40 let. In v tej birokratični LGBTIQ+ politični korektnostni se bomo vsi počasi utopili in bili povoženi s strani Vzhoda. Padec nemške avtoindustrije kot stebra ekonomije EU je le začetek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Sej bojo tudi oni prišli enkrat do človekovih pravic in vsega tega, rodnost imajo pa že zdaj v kurcu. Imajo to srečo da se hitro razvijajo zdaj ko je tehnologija tu kjer je.
Če bi imeli avtoceste, elektriko, avte in železnico že 70 let, bi imeli zdaj iste probleme kot mi. Tako so jih pa nekaj preskočili, morda bojo nekatere rešili še za nas, bomo pač kopirali, nazadnje bomo pa vsi približno na podobnem.

starfotr ::

Kitajska bo napredovala, dokler bo partija, tovarne in izvoz ter brez človekovih pravic in brez raznih okoljskih in podobnih regulacij.

Če se karkoli od tega spremeni, ne bomo poznali več Kitajske, kot jo poznamo sedaj.

Kitajska že ima probleme, kot zahod. Od debelosti, bolezni do gneče avtov. Treba je vedet, da so še pred nedavnim prešli s koles na avte. Mi pa že gremo nazaj na kolesa. Kdaj bodo šli oni?

Telbanc ::

Ko je WW pobiral mastne milijarde na kitajskem trgu, niso nikogar zanimale človekove pravice, tiranija, odnos do okolja. Zaj ko WW tam prodaja tovarne, se je to spremenilo, zanimivo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

feryz ::

Nehajte sanjati, da na Kitajskem ni pravic.
Normalen človek jih ima popolnoma enako, kot tukaj. Še raje več.

gruntfürmich ::

starfotr je izjavil:

Mi pa že gremo nazaj na kolesa. Kdaj bodo šli oni?

ko jih bo dopizdilo avtov in smoga.

ampak oni tudi takoj naredijo podzemno ali železnico če vidijo da jo potrebujejo. v evropi je to misija nemogoče.
tako da oni bodo svoje probleme hitreje rešili kot pri nas.
kaj pa bo potem, ko bodo rešile še ta problem, medtem ko ga v evropi ne bomo sposobni?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bm1973 ::

No, Kitajci so prepovedali tiste dvotaktne moped prdulje. So vsi na elektriko.

EU ima še cel kup tega sranja.

Dvotaktni motorji bi morali biti prepovedani.

fikus_ ::

Novih 2T za splošno uporabo ne moreš več kupiti v EU že nekaj let, so pa še tekmovalni 2T.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

sbawe64 ::

mikhaair je izjavil:

In kako si predstavljate, da bodo proizvajalci razvijali ICE za EU in EV za CHN? Ker kitajci ne želijo več velikanskih količin EU klasike. In kriza ni zaradi trga EU, temveč kitajskega. Torej je treba subvencionirat EV vozila in razvoj le teh. Vsa ostala travmiranja glede zelenega prehoda so mimo. Odločne je treba ukrepat, polnilnice, omrežje, baterije, zgradit omrežje za EV postajališča tovornjakov. Ne pa kot fikus z rusko propagando o obveznem kurjenju plina in nafte. Saj se bo še dolgo to kurila, se ni za bat. Investirat je pa treba v prihodnost. In tukaj zeleni prehid ni velikanska zmota, temveč edini način.

Subvencije so komunizem, naj nevidna roka trga uravnava kaj se prodaja.

Vsaj tako pravi kapitalistična mantra.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

socialec ::

sbawe64 je izjavil:

Subvencije so komunizem, naj nevidna roka trga uravnava kaj se prodaja.

Vsaj tako pravi kapitalistična mantra.

Naj se prašičja fabrika takoj preseli v rajon s cenejšo delovno silo, ko ne dosega več lastnih planov, državi mora tudi biti vseeno, kaj bo z delavci, ki ostanejo!

Nagnat jeben Revoz, povedat vladi, da naj zahteva nazaj svoje že plačane subvencije iz kdo ve, kakšnih razlogov!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

Daniel ::

kamiKaZaA je izjavil:

Dacia Spring
45 konjev
19 sekund do 100 km/h
Končna 125 km/h
Dolžina: 3,70 m

Ni variante, da si kupim avto, kateri ima od mopeda mašino noter. Končna 125 km/h je čisto v redu, pospeški so pa žal tisti, ki bi me odgnali od nakupa. Dolžina pa tudi ni presežek. V rangu Twingota. To je avto za 2, čeprav ima 4 sedeže. Je pa cena zaradi subvencije mamljiva. To pa ja. Za po mestu je čisto v redu avtek ali pa do službe in nazaj zmes pa v trgovino, ampak žal moreš res imeti prazno cesto, ko se vključuješ iz stranske na glavno cesto, čeprav včasih doživim, da ima Mercedes ali Audi 30 konjev pod pokrovom, ko mi včasih vzame prednost in potrebuje do 50 km/h kakšnih 400 metrov razdalje in resnično ultra počasi pospešuje. Od zadaj pa oznaka, da ima 2.0 dizl.. ;((


Obstaja tudi "Extreme" verzija, ki ima pospešek do 100 km/h tam okrog 13 sekund.

Gregor P ::

V tem kontekstu je bil omenjen električni (mini) Smart, ki ga sicer žal več ne prodajajo; ta ima oz. je imel okoli 11 sekund do 100 km/h. Je pa bil tudi neprimerno dražji od Dacie Spring, verjetno rabljeni še sedaj držijo ceno najmanj novega Springa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nekikr ::

ampak oni tudi takoj naredijo podzemno ali železnico če vidijo da jo potrebujejo. v evropi je to misija nemogoče.

Pri nas v Mengšu zdaj teče že 16. leto od kar bi morala biti narejena ena dostopna cesta, lokalna, dolžine cca. 2km. V naslednjih 5 letih sigurno še ne bo narejena. To je dobri dve desetletji za 2km lokalne, vaške ceste.

Je to na kitajskem en teden ali dva, s papirji vred?

Sparkxl ::

To ni nič, v MB se južna obvoznica planira že od 90ih in nič ne kaže na to, da bo v naslednjih 10 letih narejena

Mr.B ::

starfotr je izjavil:

Ne bo. Tudi v 100 letih ne bo.


Sedaj ko je Trump na mestu, je #e napovedal ukinjanje Eko in gremo full in Nafta in Jedrska, Jedrska zato zato ker Kitajci nekako iz nekega neznanega razloga so prehiteli Američane v razvoju jedrske energije.


Tole je bilo pa poleti...
Solar, wind surpass coal for first time in China
For the first time ever, wind and solar energy in China have as of June this year collectively eclipsed coal in capacity, according to the latest data from the country’s National Energy Administration (NEA).
Rystad Energy’s analysis forecasts that by 2026, solar power alone will surpass coal as China’s primary energy source, with a cumulative capacity exceeding 1.38 TW or 150 gigawatts GW more than coal.


Še CNN članek :
Trump might nix America as a climate tech leader. 5 charts show China winning that race.
Chinese solar is now expanding so fast that by the early 2030s, the country will generate more power from the sun than the amount of electricity the US will consume altogether, according to the International Energy Agency.


China’s EV Boom Threatens to Push Gasoline Demand Off a Cliff
The IEA sees “rampant, mass-market electrification” potentially pushing Chinese gasoline demand into decline from 2025. That will result in an average annual drop of 2.1% from 2023 through 2030. Others, like CITIC, see a more rapid retreat. Improvements in fuel efficiency and a peak in car ownership would help drive the declines, along with the uptake of EVs, the brokerage said in a note in late October.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Sparkxl ::

Lepe novice, sam ljubitelji kitajcev, propelerjev in panelov nekaj vedno pozabljate ob takih novicah: poraba energije! Vsako leto je večja in če kitajci na polno šopajo štrom iz panelov, to ne pomeni avtomatsko da je premoga in plina porabila kaj dosti manj.



https://www.ceicdata.com/en/china/energ...

Zanimivo pa je, da oni ne plačujejo kazni za propelerje kot angleži? Očitno niso pozabili dovolj debelih kablov položit kot blesavi angeži lol :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

fikus_ ::

Pozabljaš, da je CN tovarna za cel svet in to iz leta v leto večja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
««
9 / 9
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Loža
75547572 (2267) Utk
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
999158 (3956) Zimonem
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26332715 (19503) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20838090 (33312) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11814898 (12763) Marko54

Več podobnih tem