» »

Parkiranje v Ljubljani

Parkiranje v Ljubljani

1
2
»

zodiak ::

Jaz sem v Ljublkani vedno parkiral na parkingu v pred neko kmetijsko gozdarsko zbornico. Ne spomnim se trenutno kje. Vem da je tam rumen kontejnar pa ko greš naravnost prideš do park tivoli pa pivovara union. Ne vem kaj je tam fužine ali šiška? Mislim , da je šiška je pa 80 centov na uro... bilo pred pol leta. Mogoče je zdaj kaj drugače...

nejc_nejc ::

feryz je izjavil:

Ljubljana ni premajhna za podzemno. Ampak, prilika zamujena, ne vrne se nobena. Če bi to mislili desetletja nazaj, bi bilo izvedljivo, danes je praktično nemogoče.
Čeprav bi se vseeno dalo. Z astronomskimi stroški in nedefiniranim časom izdelave. Plus neskončno aneksi.

Jaz sem že videl, kaj se da, tam kjer se ne da. Marsikaj.

DA se izvesti 100%.

starfotr ::

Saj se da tudi celo državo prekrit z zlatimi lističi. Pa tega ne bomo naredili.

zodiak ::

nejc_nejc je izjavil:

feryz je izjavil:

Ljubljana ni premajhna za podzemno. Ampak, prilika zamujena, ne vrne se nobena. Če bi to mislili desetletja nazaj, bi bilo izvedljivo, danes je praktično nemogoče.
Čeprav bi se vseeno dalo. Z astronomskimi stroški in nedefiniranim časom izdelave. Plus neskončno aneksi.

Jaz sem že videl, kaj se da, tam kjer se ne da. Marsikaj.

DA se izvesti 100%.


Pokaži projektno dokumentacijo ali animacijo . Karkoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zodiak ()

delavec44 ::

nejc_nejc je izjavil:

feryz je izjavil:

Ljubljana ni premajhna za podzemno. Ampak, prilika zamujena, ne vrne se nobena. Če bi to mislili desetletja nazaj, bi bilo izvedljivo, danes je praktično nemogoče.
Čeprav bi se vseeno dalo. Z astronomskimi stroški in nedefiniranim časom izdelave. Plus neskončno aneksi.

Jaz sem že videl, kaj se da, tam kjer se ne da. Marsikaj.

DA se izvesti 100%.


Kaj pa nadzemna enotirna na stebrih? Ni to ceneje od podzemne? Pa še barje je, vprašanje koliko se da kopati.

borut_p ::

Ljubljana je imela predvideno nadzemno zeleznico nad cesto - celovska, dunajska - obe sta imeli med nasprotnimi pasovi zelenico, ki bi to omogocala.
Je pa lj tako majhna, da zaenkrat se ne rabi kaj dosti. So avtobusi dovolj

jernejl ::

Urban ropeway (žičnica) je bistveno cenejša alternativa podzemni ali nadzemni železnici. Ni sicer blazno hitra, ampak Ljubljana tudi ni tako velika, da bi bila potreba po ekspresnih vlakih.
https://www.leitner.com/en/application-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

nejc_nejc ::

Pokaži projektno dokumentacijo ali animacijo . Karkoli.

To bo verjetno malo težko, kar, pa ne spremeni dejstva da JE izvedljivo....

starfotr ::

jernejl je izjavil:

Urban ropeway (žičnica) je bistveno cenejša alternativa podzemni ali nadzemni železnici. Ni sicer blazno hitra, ampak Ljubljana tudi ni tako velika, da bi bila potreba po ekspresnih vlakih.
https://www.leitner.com/en/application-...




Poleti se pa skuhaš v tem.

Invictus ::

mihor je izjavil:

starfotr je izjavil:

Če bi občine bile pametne, na teh zemljiščih ne bi nikoli pustili, da jih zasedajo avtomobili.


Bolje nabasat vse avtomobile drugod, al kaj? Morali bi urejat nove podzemne parkirne hiše tam, kjer pred desetletji niso predvideli takšne motorizacije. Blok, ki ima 60 stanovanj in 15 parkirnih mest pač ne spada v 2024. Pa ne mi s temi neumnimi 'pač se vozite s kolesi', ker to pri (ne)obstoječem javnem prevozu ni rešitev. Ampak Zokiju je bolj fajn vse prazne parcele za provizijo prodat dalje rođakom za ostudne 'vila bloke' po 10K na kvadrat...

V Ljubljani celo lahko preživiš z javnim prevozom in biciklom/skirco/skuterjem.

Problem je, da tudi za te stvari v bloku ni placa. Predvsem seveda za skuterje in kolesa...

Ostala mesta, pozabi na life brez avta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

estons ::

zodiak je izjavil:

Jaz sem v Ljublkani vedno parkiral na parkingu v pred neko kmetijsko gozdarsko zbornico. Ne spomnim se trenutno kje. Vem da je tam rumen kontejnar pa ko greš naravnost prideš do park tivoli pa pivovara union. Ne vem kaj je tam fužine ali šiška? Mislim , da je šiška je pa 80 centov na uro... bilo pred pol leta. Mogoče je zdaj kaj drugače...


Tisto je že pozidano, je en "vila blok" gor.

feryz ::

Drugače pa, meni je pajek že spizdil avto pred trgovino. V tujini.
Pri nas se sicer to ne prakticira, kar pa ne pomeni, da se tudi ne bo. Trgovina naroči odvoz in to je to.

Invictus ::

Trgovine imajo pri nas parkirišče z zapornico in omejenim časom. Potem je ura parkiranja 3 EUR ali več.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

delavec44 ::

feryz je izjavil:

Drugače pa, meni je pajek že spizdil avto pred trgovino. V tujini.
Pri nas se sicer to ne prakticira, kar pa ne pomeni, da se tudi ne bo. Trgovina naroči odvoz in to je to.


Zadnjič so na obali pred Eurospinom nalagali 2 nemška Porscheja. Verjetno ne ker bi se pokvarila.
Ni pa še avtomatskih ramp.

Magic1 ::

Nič več ne bo zastonj. Še za all inclusive v hotelu so parking ekstra zaračunal.
Magic

feryz ::

Ja, rampa je 3 evre na uro.
Paučina je pa 150, 200, 300 ... no limit.
Ni ravno primerljivo.

ginekk ::

Problem je itak samo za starejše bloke, tam je pač bilo dostikrat pokradeno/uzurpirano funkcionalno zemljišče, dodaten problem pa je več avtov na gospodinjstvo.

Novejši pa morajo od neke velikosti dalje, po odloku/zakonu nujno imet garaže in jih povečini imajo.

Za dnevne migrante pa se počasi rešuje z P+R in omejevanjem dosedaj brezplačnih javnih parkirišč. Prebivalci dobijo dovolilnice za nekih 100 eur/letno, dnevni migranti plačujejo na uro.

feryz ::

Jebeš dovolilnico, če nimaš kje parkirati.
Jaz bi jo lahko dobil za cono 1, pa si nimam kaj pomagati z njo.
Mogoče jo bom vseeno naročil, navsezadnje je navaden drobiž, mogoče kdaj prav pride.

Po drugi strani pa je ceneje na uro, kolikor se jaz tam sukam. Če se le da, se nič ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Magic1 ::

Ti bi imel dovolilnico za parkiranje 24/7 vedno prosto. To je garažna hiša, 100€+ na mesec. Za 100€ na leto dobiš nekaj socalističnega, ki je ko je.
Magic

feryz ::

Za garažo dam 100 evrov na mesec, ja.
Problem je, da je cona 1 zelo majhna in ima malo parkirnih mest. Se pravi da je dovolilnica skoraj neužitna.
Razen če se cele ure rad v krogu voziš in iščeš frej plac.

ginekk ::

feryz je izjavil:

Za garažo dam 100 evrov na mesec, ja.
Problem je, da je cona 1 zelo majhna in ima malo parkirnih mest. Se pravi da je dovolilnica skoraj neužitna.
Razen če se cele ure rad v krogu voziš in iščeš frej plac.


Ni, čisto tako, verjetno odvisno kje v Coni 1. Imam neke vaje na severni strani cone 1 in odkar je dovolilnica zvečer ob 20h vedno dobim prostor, brez izjeme jih je vedno nekaj po celi ulici.

Pa tudi čez dan je stanje boljše, ker enostavno ni več ljudi, ki so tam imeli avto po cel dan zastonj med tem ko so bili v službi.

Glugy ::

Bo treba podzemno železnico - metro nardit, bo marsikatera težava v zvezi z prometom in parkiranjem omiljena. Je drago k svina ampak na dolgi rok se splača. Namest kkšnga TEŠ-a recimo. Ti lahko širiš ceste pa gradiš nove parkiriščne hiše ampak s tem ne rešiš nič na dolgi rok ker folk vid ok sej se da in se začne naseljevat v okolici, in spet ustvari problem. Povečaš zmogljivost cest/parkirišč, ljudje vidijo aha sej se da, se jih še več naseli v bližini in krog se nadaljuje. Treba je pretrgat ta krog. In to se da naredit z učinkovitim, hitrim in pogostim javnim prevozom.

starfotr ::

Ti veš, da je TEŠ kaplja v morje v primerjavi z podzemno železnico?
Leta 2018 je bilo 100-300 millionov USD na km.

https://www.londonreconnections.com/201...

TEŠ je bil 1,41 milijarde evrov. Pa si malo izračunaj koliko metrov podzemne in ne kilometrov dobimo danes za ta denar.

Steinkauz ::

Kdorkol bluzi o podzemni v Sloveniji, nima pojma o ekonomski smiselnosti zadev.
Se da tudi drugače poštimat javne prevoze, ni podzemna silver bullet

Invictus ::

Podzemna se izplača tam nekje pri 2 milijona prebivalcev in seveda tudi ustrezno gostoto...

Mogoče je danes kaka druga cifra, ampak to je moja zadnja, ko sem bral o tem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

AndrejS ::

Saj ste ljubljančani imeli tramvaj - pa ste ga likvidirali

feryz ::

2 milijona? Ja ziher. Bluziš na veliko.
Že pri 200 tisoč glavah gre. Koliko evropskih mest pa je preko 2 milijona? Par.

List of metro systems in Europe @ Wikipedia

Cr00k ::

AndrejS je izjavil:

Saj ste ljubljančani imeli tramvaj - pa ste ga likvidirali

Zato, da se je za Štajerce, ki so z avti začeli v LJ rinit, plac naredil :)

Lonsarg ::

Podzemna je predraga, ampak ja je se veliko drugih nacinov za uredit javni prevoz kot se spodobi. Od srednje dragega skytrain, do zelo poceni zicnice, ki bi za majhno Ljubljano/Maribor/Celje bila super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Invictus ::

Ne-Ljubljančani se naj ukvarjajo z lastnim javnim prevozom, v lastni okolici, pa bo vse O.K.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Saj se.
Ampak eni smo na obeh bregovih. In neljubljansko je kul urejeno, medtem ko ljubljansko ...

Magic1 ::

Izven Ljubljane lahko narediš, pa še to ne povsod (Bled, obala). V Ljubljani lahko pa le prepoveš.
Magic

Gambino ::

Rešitev je samo decentralizacija in nič drugega. Preveč ljudi hodi v Ljubljano delat!

3p ::

blaz5 je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Odvisno kateri bloki, v Štepanjskem naselju so vedno fraj parkplaci recimo. Je pa to bolj izjema ja, se najdejo sem pa tja ulice tudi ki so vedno fraj sem pa tja.


Domačini zelo uživamo kadar pred svojimi bloki in lastniškimi parkirišči gledamo tuje tablice. Ali je ok če grem na izlet in pustim avto nekomu pred hišo ker je tam slučajno fraj?


Lastniška ali "pri-lastniška" parkirna mesta? Če so dejansko vaša, jih dajte za ograjo ipd.

AndrejS je izjavil:

Saj ste ljubljančani imeli tramvaj - pa ste ga likvidirali


Kakšna pa, misliš, da je prednost tramvaja pred avtobusom? (Če vozi po ulici, ki si jo deli z avtomobili.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Magic1 ::

Gambino je izjavil:

Rešitev je samo decentralizacija in nič drugega. Preveč ljudi hodi v Ljubljano delat!

Kaj čakaš, odpri podjetja po vaseh in dobi primeren kader. Danes ni več point biznisa, da štancas in zaposliš ljudi v okolici, ki ne rabijo nobenega znanja.
Pač je Ljubljana sredi Slovenije in vse poti itak vodijo mimo. Kam bi ti decentaliziral? V Maribor, kjer ljudje raje v Avstrijo hodijo?
Magic

bm1973 ::

Gambino je izjavil:

Rešitev je samo decentralizacija in nič drugega. Preveč ljudi hodi v Ljubljano delat!

Saj to si tudi Ljubljančani želijo...

Gambino ::

Magic1 je izjavil:

Gambino je izjavil:

Rešitev je samo decentralizacija in nič drugega. Preveč ljudi hodi v Ljubljano delat!

Kaj čakaš, odpri podjetja po vaseh in dobi primeren kader. Danes ni več point biznisa, da štancas in zaposliš ljudi v okolici, ki ne rabijo nobenega znanja.
Pač je Ljubljana sredi Slovenije in vse poti itak vodijo mimo. Kam bi ti decentaliziral? V Maribor, kjer ljudje raje v Avstrijo hodijo?



Samo prevozne stroške ukineš, pa se folk neha vozit oz delat v Ljubljani in okolici!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Magic1 ::

2/3 kadra v naši firmi v Ljubljani je iz različnih koncev. Če firmo prestavimo kamorkoli drugam, izgubimo pol ljudi takoj. Kot sem rekel, za podjetja s nizko dodano vrednostjo to ni problem. Takšna z večjo pa ponavadi odprejo še kakšno izpostavo. Oziroma ponavadi je bolj tako, da podjetja od drugje, odprejo novo izpostvo v Ljubljani, da se lahko širijo.

To je pa sploh zmaga, vsak dela v svoji vasi. Iz tujine mi pravijo, da se mi relativno malo furamo napram drugim. Marsikje uporabljajo več javnega prometa, samo pri nas to žal ni pretirano realno. Smo preredko poseljeni izven mest.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Magic1 ::

Magic

Arey ::

Gambino je izjavil:


Samo prevozne stroške ukineš, pa se folk neha vozit oz delat v Ljubljani in okolici!

Mega nacrt za se visje cene nepremicnin v lj.

starfotr ::

Ah, če so nam kljub temu da imamo plačane stroške prevoza praktično eksponentno šle cene nepremičnin gor v zadnjih letih in še naraščajo, ni to noben problem očitno.

Jnou ::

Magic1 je izjavil:

Gambino je izjavil:

Rešitev je samo decentralizacija in nič drugega. Preveč ljudi hodi v Ljubljano delat!

Kaj čakaš, odpri podjetja po vaseh in dobi primeren kader. Danes ni več point biznisa, da štancas in zaposliš ljudi v okolici, ki ne rabijo nobenega znanja.
Pač je Ljubljana sredi Slovenije in vse poti itak vodijo mimo. Kam bi ti decentaliziral? V Maribor, kjer ljudje raje v Avstrijo hodijo?


Prvi korak je selitev ministrstev oz. drugih državnih organov katerih državljani ne obiskujejo redno. Ministrstva za velike pare prodajo nepremičnine v Lj, ki jih sedaj uporabljajo in za ta denar kupijo/zgradijo stavbe v MB, KR, CE, KP itd. "Problem" je le pri zaposlenih na teh ministrstvih kar bi se do določene mere uredilo z prerazporeditvijo zaposlenih (npr. nekdo se sedaj vozi iz CE v LJ, v tem primeru se mu ni treba) pa itak za promet ni problem, če se ljubljančani vozijo v CE, saj gredo v nasprotno smer od gneče.

Za državljane spremembe ne bi bile občutne, saj ministrstev ne obiskujejo redno, navadni državljani večino stvari opravijo na lokalni UE, ki ostaja tam kjer je.

starfotr ::

Samo nepomembna ministrstva (aka ustanove, kjer so odsluženi in nesposobni kadri) so drugje, kot v Ljubljani.

delavec44 ::

Torej ca. 80% bi jih lahko preselili po tvoji definiciji :D

Sigurno se afera Litijska kje drugje kot v Lj težko zgodi.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Ko gre za korupcijo, se ta ali takšna afera, lahko zgodi kjerkoli.
Pa parkiranje v Ljubljani niti ni tako hud problem, samo zavedati moraš, da zasedanje nekega prostora, ki ni v tvoji lasti, moraš plačati. Vem, da me boste popljuvali, vendar če si ne moreš zagotoviti parkirnega prostora, potem pač ne hodi z avtom. Jaz, npr. sem si v nekem turističnem mestu, ki ga pogosto obiskujem, kupil lastniški parkirni prostor v garažni kleti stanovanjskega objekta (ni bil poceni, vendar nimam več nobenih skrbi).
Kar se tiče parkiranja v Ljubljani za občasne obiske, imaš veliko prostih parkirnih mest v parkirnih hišah, ki pa jih tudi ni tako malo. Veliko je tudi parkirišč pred oz. v trgovskih centrih, kjer vsaj do dveh ur lahko parkiraš zastonj. Res pa je, da se zelo težko pripelješ 2m do vhoda v inštitucijo in tam pustiš avto celi dan.

feryz ::

delavec44 je izjavil:

Torej ca. 80% bi jih lahko preselili po tvoji definiciji :D
Sigurno se afera Litijska kje drugje kot v Lj težko zgodi.
V naši vasi ziher ne. Edino cerkev je tolikšna. Pa še ta je zasedena. Par starih bab čepi noter.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

skupno parkirišče pred blokom (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8113290 (9533) Timurlenk
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14426457 (22378) Saul Goodman
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15635861 (30427) solatko
»

Mariborska okoljska cona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
13624746 (21361) floyd1
»

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26154037 (48929) Mehmed

Več podobnih tem