» »

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!

ahac ::

Dejansko pomagajo samo in kar za dolgo, edino balkanski načini reševanja težav.

Po tej logiki na Balkanu ni več balkanskega obnašanja, ker so ga balkanske metode tolk super odpravile?
Sorry, ampak če boš ti po balkansko reševal ta problem boš enkrat tudi po balkansko orenk fasal.

Zanimivo, da takih problemov z balkanskimi vozniki nimajo nikoli v Trstu, Gorici, Celovcu, Gradcu in drugje po Evropi.

A misliš, da jim tam masovno gume režejo?

Če pa poznaš enako učinkovit, neprimitiven in nebalkanski način, prosim na dan z njim.

Glede na to, da smo na Balkanu že dolgo, ampak balkanskega obnašanja še nismo odpravil.. bi reku, da balkanski način sploh ni učinkovit. Ampak pri balkanski mentaliteti folka na obeh straneh je težko karkoli naredit.

Kratka ideja za ureditev Ljubljane in centraliziranosti Slovenije:

Saj ni nujno, da gre to izven LJ. Čisto lahko bi se vse to gradilo na enem koncu LJ, kjer bi bilo tudi dost parkirnih mest, urejen javni prevoz, itd...

Ampak pri nas je itak tko, da se vse dela po super majhnih koščkih.
Treba zgradit nov faks? OK, poglejmo kje je kakšna prazna njiva in ga nabašimo tam vmes...

Nekdo bi zgradil nov blok nekje na vasi... ni problema, dobi dovoljenje, čeprav tisti blok čisto nič ne paše tja, čeprav so ceste že tko zabasane, čeprav ni parkingov...
Drugi bi radi postavili hiše zato se naredi ena kratka ulica tam, kjer je pač plac... in hiše nameče zraven kot, da jih je nekdo vrgu z neba.
Potem se pa nekdo odloči, da bi imel nek biznis in to naredi na isti vasi... sredi naselja... tja pripelje hrup in tovornjake...
Prostora za razširit ceste ali samo naredit pločnik in kolesarske steze ni, ker so vsi gradil direkt za cesto.
Čez nekaj časa ima folk dost tega in je treba naredit neko obvoznico, ampak ker imamo malo denarja se naredi samo en majhen ovink okrog vasi in priklopi na isto staro cesto...
Meh... dokler se razmišljanje folka orenk ne spremeni bomo imel tak Balkanistan...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Matako ::

Ma itak. Zadnjič sem malo taval v Grosuplju in okrog. To mesto ima kar nekaj lahke industrije, samo bolj nasrane gradnje in totalno pomešane industrije z bivalnimi hišami ne vidiš ravno povsod. Malo tu, malo tam - na koncu imaš skladišča, ki nimajo dobrih dostopov in hiše, ki imajo zraven lesarski obrat. Drug drugemu zmanjšujejo ceno. Vmes je zatlačena še kaka trgovina, plus vse skupaj se je razlezlo po okoliških gričih in gozdovih - toliko o nekih lepotah Slovenije, saj je vse pozidano! Kaj se je zgodilo z idejo industrijskih con, agregiranim mestnimi področji ipd?
/\/\.K.

imagodei ::

solatko je izjavil:

imagodei - Ti predlagaš, da stanovalci Ljubljane rešujemo problem vašega prihoda na delo. Halo!!!

Ne, v tem odgovoru nisem govoril o problematiki prihajanja na delo. Govoril sem o urejanju parkirnih prostorov pred stolpnicami, ki jih je očitno premalo. 0,7 PP/stanovanje ni dovolj niti za običajno familijo z dvema odraslima otrokoma, kjer so na stanovanje vsaj trije avtomobili. Kje so potem šele študenti!

Ampak, ko sva ravno pri tem: ti sam omenjaš študente, ki da zaparkirajo zelenice. Jah, lej, čeprav ti to ni všeč, je dejansko tako, da če bivajo v stanovanju, imajo vendarle neko legitimno pravico parkirati avto nekje v bližini. Nima veze, koliko jih je v stanovanju. Kot rečeno, ti bi raje jamral nad nevzgojenimi provincialci, kot naredil nekaj za rešitev stiske s parkirnimi prostori. OČITNO - če je 0,7 PP/stanovanje, je že tudi brez študentov situacija nevzdržna! Ampak ne, ti greš raje lomit ogledala in rezat gume avtomobilom z registracijo, ki ni LJ?!

In ker v odgovoru spreminjaš temo in vpletaš tiste, ki hodijo na delo v LJ - ne pozabit, da nenazadnje podjetja, ki jih zaposlujejo plačujejo prispevke, od česar ima posredno spet nekaj občina. Saj veš tisto, lokalna samouprava, lokalni razvoj? Da ne omenjam, da ljudje, ki dnevno migrirajo v LJ, tam tudi nakupujejo, ter spet puščajo denar v LJ. Denar, ki posredno pripade občini preko državnega proračuna, se porablja za razvoj LJ, ne za razvoj drugih občin, iz katerih se živelj vozi na delo v LJ.

solatko je izjavil:

Kolikor vem se mora tisti, ki je gost, prilagoditi domačinu, saj nekako v obratni smeri ne gre. Če veš, da vsako jutro porabiš več kot pol ure, da najdeš luknjo (po navadi ne gledaš ali je to slučajno na zelenici, pred vhodom v blok ali zapreš dostavo za trgovino, če je na pločniku, razen za tvoj avto, še prostor za invalidski voziček), bi bil že čas, da malo razmisliš, o uporabi plačljivih PP, ki jih je v LJ prostih kar nekaj (vsaj za tiste, ki res parkirate ekstremno nekulturno), spremeniš način prihoda v službo ali menjaš službo, s tako, ki zagotavlja, da boš imel pokrite stroške prihoda in parkiranja svoje komoditete.

Deloma je to res, čeprav še vedno vztrajam na tem, da je javni promet (v celi državi, ne samo v LJ) katastrofa od katastrofe. Marsikdo bi pustil avto na P+R in se do delovnega mesta pripeljal s trolo, če le bi to prineslo dovolj prednosti - v času in denarju. Če moraš od P+R parkirišča do svoje kancelarije dvakrat prestopi in vsakič čakati po 5-10 minut v vsakem vremenu na postaji, ljudi ta ideja mine. Že res, da je mesečna vozovnica za trolo 34 EUR in da P+R parkirišča niso draga (1-2 EUR/dan), ampak še vedno je tu vprašanje časa. Ljubljančani sami poveste, da so nekatere linije tako božjastno zgrešene, da imate peš ali s kolesom 10m do službe, z avtobusom pa 20, pa še prestopit je treba.

Kar se tiče prihoda v službo oz. zamenjave le-te... Očitno je zadeva dost nerealna, sicer bi ljudje to množično počeli. Če pa vzameva hipotetično možnost, sta pa samo dve alternativi: ali se ljudje preselijo v LJ, s sabo pripeljejo tudi 1-3 jeklene konjičke na familijo in spet delajo dren; ali pa pustijo šiht v LJ in se zaposlijo nekje drugje. Slednje sicer deloma reši problem parkirnih prostorov (ampak ne pred tvojo stolpnico), ob enem pa množični odhod delovne sile iz LJ pomeni manj proračunskih sredstev za mestno občino, manjši razvoj itd.

solatko je izjavil:

Peticije ne pomagajo nič, saj se nekaj na področju mirujočega prometa dela, vendar je tako, da morajo domačini kupiti dovolilnico, katero dobijo samo za en avto/stanovanje, ostali prostori pa so večinoma prazni, ker je potrebno PP plačat, zato se število avtomobilov na zelenicah ne zmanjšuje. Tako smo zopet pri istem problemu. Pločnike nam poizkušajo zavarovati s količki, stanovalci postavljamo rampe, vendar to vse kazi izgled mesta in to, zaradi balkanske kulture voznikov.

Jaz pa mislim, da se sploh niste poskusili orenk organizirat; ali pa vam to organizacijo preprečuje taista nizka balkanska kultura, ki jo očitaš provincialcem. 30% lastnikov stanovanj ima svoje garaže in poskrbljeno za parkiranje, 10% jih oddaja stanovanja študentom in se jim prav tako jebe, preostalih 60% se pa skrega med sabo, ker "če sosed Francl, ki ima garažo, noče dat podpisa, pa jaz tud ne bom."

Boš rekel, da ste na svetu stanovalcev že sklenili, da greste v iskanje investitorja za garžno hišo, pa ni noben zainteresiran? Ste že šli na občino z izdelanim planom sofinanciranja, pa so vas zavrnili? Ste izčrpali vsa pravna sredstva, da bi občino prisilili v ureditev te problematike? Ste poklicali PopTV oz. ekipo Preverjeno, da bi povedali, kako vas občina onemogoča?

Ne? Jah, glede na to, da očitno redno režete gume legitimnim najemnikom stanovanj in jim lomite vzvratna ogledala. S takšno balkansko kulturo, se res ne čudim, sploh ne.

Mimogrede - lahko to tvoje samopriznanje posredujemo policiji? Verjetno je že kdo kdaj prijavil škodo na avtomobilu policiji, pa so jim prijazno povedali, naj uveljavljajo kasko, ker da praktično ni možnosti, da bi ujeli storilca? Zdaj, ko si priznal, da to počenjaš ti, bodo policaji verjetno zainteresirani za tvojo vigilantsko reševanje problemov. Pa verjetno zavarovalnice tudi, da ti izstavijo račun.
- Hoc est qui sumus -

maddog ::

techfreak :) je izjavil:

maddog je izjavil:

Fora je da v 2011, kjer je svet manjsi kot nikoli poprej, smo samo balkanci tako zabaceni, da se nategujemo. Mater, ce lahko svabu nakazem 400€ za robo in mi jo poslje za 10€ iz 1000km oddaljenega kraja sa tren oka, potem nevem kje se je v nasi mali kuri zalomilo. Pa saj imamo Posto in odkupnino a ne ?


Odkupnina se ne obnese zaradi tega:
Od uporabnika sem preko Bolhe kupil telefon Galaxy S. Danes sem prevzel paket, plačal po povzetju in dobil prazno škatlo. Na pošti (tako moji kot njegovi) so mi rekli da ne morejo narediti ničesar, da ne morejo zadržati oz. povrniti denar če jim jaz vrnem prazno škatlo (oz. njemu). Kam se lahko obrnem in kaj lahko naredim, preden grem na 160km dolgo pot, da mu izbijem par zob?


Zato pa ravno nevem kaj se drkamo med sabo ali je LJ sredisce sveta ali ni. LJ je v primerjavi z svetom malo selo. Slovencki smo majhni, ravno to nas pa frustrira, da se gremo take balkanske akcije. Balkanska je v tem primeru tudi Posta in Policija, kjer v primeru natega ne more naredit nic. Dokler bo tako, se bomo nategovali ali pa vozili kot bedaki po celi kuri za en kurcev paket. Zacaran krog.

energetik ::

Pa kaj zdaj posplošuješ, kdo je zafrustriran. Meni je vseeno od kje je kdo, dokler se kulturno obnaša.
Stanovalci LJ bi samo radi, da nam nekdo ne parkira pred lastno garažo in da pločniki/kolesarske/zelenice niso zaparkirane. Je to zafrustriranost?

Podobno kot ob omenjanju slovenske nevoščljivosti - očitno se gibljete v takih krogih, da to opazite. Ker od mojih kolegov ni noben tak, prav tako ne sorodniki, sploh pa meni se j... kaj ima sosed v garaži, pred njo ali kjerkoli drugje.

imagodei ::

> "Stanovalci LJ bi samo radi, da nam nekdo ne parkira pred lastno garažo in da pločniki/kolesarske/zelenice niso zaparkirane. Je to zafrustriranost?"

Problem je, ker eni tukaj gor želijo delat po balkansko in se potem čudijo, da to isto dobijo nazaj. Kot je že dejal ahac, bi človek pričakoval, da če je balkanski način tako učinkovit, bi samega sebe že davno izkoreninil. Pa se ni. Še vedno se tako eni kot drugi obnašajo šalabajzersko. Človeku je treba opraskat lak, polomit ogledalo, prerezat gume, ob enem na ves glas šinfat in pljuvat čez "seljake", da bi pa skupnost stanovalcev stopila skupaj in rekla: "Hej, imamo krasno zelenico, ampak jebat ga - jo je treba žrtvovat, ker imamo 0,7 PP / stanovanje, kar ne zadostuje niti za lastne potrebe," to pa ne.

Gorenjci smo poleti vsako nedeljo zvečer frapirani, ko za pot iz Bleda do Radovljice porabiš tudi po 30-40 minut - ker pač Ljubljančani in ostali prišleki iz cele Slovenije hodite nabirat gobe na Pokljuko, na izlet v Bohinj, na Bled, pa v gore... Na rit nas meče nečloveška gužva v Planici in v Kranjski gori pozimi, ko pridemo smučat.

Pa vseeno smo o Ljubljančanih in njihovi kulturi vsaj v teh primerih tiho, ker se zavedamo, da gre v osnovi za fail pri infrastrukturi. V primeru Bohinja in Pokljuke se že vrsto let govori o obvoznicah, ki pa verjetno še leta dolgo ne bosta meso postali. Parkiranje v KG je ravno tako poglavje zase. Če ni parkirnih prostorov in če nikomur ne pride na misel zgraditi neke normalne garažne hiše in urediti cesto tako, da bi bil možen normalen promet - Kaj, naj šinfam čez Ljubljančane, ki nosijo denar v te turistične kraje?! :))
- Hoc est qui sumus -

Mipe ::

Ne, sprazni jim gume! Potem bodo nosili denar k lokalnemu vulkanizerju. Še več denarja za regijski razvoj!

energetik ::

No ja, vsaj kadar sem jaz v KG in Planici, je tam dovolj parkirnih mest, na parkiriščih, ne na pločnikih.
Zastoji nastajajo, ker packajo tistih par km AC že nekaj let, kakor da bi gradili 100km predor.
Je pa res, da manjka obvoznica mimo Bleda proti Bohinju. Pa še kakšna parkirna hiša na Bledu. Za tistih 2 dni/leto, ko pridem na Bled, sem pripravljen plačati par EUR parkirnine, ker se zavedam, da ni nekega hudega prostora za frej parkirplac. Sedaj se pač peljem mimo Bleda, če ni za parkirati.

thramos ::

imagodei je izjavil:

> "Stanovalci LJ bi samo radi, da nam nekdo ne parkira pred lastno garažo in da pločniki/kolesarske/zelenice niso zaparkirane. Je to zafrustriranost?"
Problem je, ker eni tukaj gor želijo delat po balkansko in se potem čudijo, da to isto dobijo nazaj. Kot je že dejal ahac, bi človek pričakoval, da če je balkanski način tako učinkovit, bi samega sebe že davno izkoreninil.

O je učinkovit, je en zgoraj lepo opisal kako funkcionira, le na par mesecev je treba novega provincialca naučit sistema.

imagodei je izjavil:

>
Pa vseeno smo o Ljubljančanih in njihovi kulturi vsaj v teh primerih tiho,

Tole je šala, mar ne?

imagodei ::

imagodei>> "Pa vseeno smo o Ljubljančanih in njihovi kulturi vsaj v teh primerih tiho"

thramos> "Tole je šala, mar ne? "

Ne, zakaj? Pizdimo čez vas takrat, ko po cesti prehitevate in vijugate, kot da vozite po Celovški, pri čemer profitirate 2 avtomobila in 7 sekund prednosti na 10 kilometrov. Ne pa, kadar je iz Bleda dren. Vedno se najde kak ekstremni lokalpatriot, ki bo pizdil čez avtomobile LJ registracije, večina nas pa takrat pizdi čez občino in državo, ki že 15 let ne znata uredit ceste.

Pizdimo se na dren, ne na "neumne ljubljančane".

thramos> "O je učinkovit, je en zgoraj lepo opisal kako funkcionira, le na par mesecev je treba novega provincialca naučit sistema. "

Ti si tudi eden teh vigilantov, ki pravico jemlje v svoje roke? Lahko tudi to samoprijavo pošljem na policijo? Se boš malo pogovoril s policaji o primerih vandalizma na avtomobilih v tvoji soseski? In z zavarovalnico glede poplačila škodnih zahtevkov?

Mislim, da bodo zainteresirani, če jim boš z ravno tako odkritosrčno ravnodušnostjo povedal, da si prav ti tisti, ki seješ pravico v svoji soseski.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

thramos ::

imagodei je izjavil:


Ne, zakaj?


Ker povsod pizdijo čez Ljubljančane. Zaradi slabe vožnje, gneče, parkiranja vsepovsod, vremena, manjvrednostnega kompleksa ...

imagodei je izjavil:

Lahko tudi to samoprijavo pošljem na policijo?

Forum je javen, moje poste lahko posreduješ komurkoli.

para! ::

Mavrik,

če si najel stanovanje v bloku, imaš s tem enake pravice do parkiranja kot ostali najemniki/lastniki stanovanj, razen če gre za plačljiva parkirišča, ki niso del najemnine. Od kod dejansko prihajaš in kaj v Ljubljani počneš, tu nima nobene veze.

Solatko in Mavrik sta načeloma izenačena, ne glede na avtohtonost Solatkota :>

Se pa strinjam s težavo, ki jo izpostavlja Solatko pri študentih, ki živijo v enem stanovanju, na parkirišču pa parkirajo več avtomobilov. Ampak tu ne gre za pravico, gre za spoštovanje drugih tam živečih. Ve se koliko avtomobilov na stanovanje parkirišče še prenese in to se mora upoštevati, sicer pride do težav s parkiranjem. Izpostavljeni so študenti, ampak velja tudi za družine z več avtomobili.

Če živijo 4je študentje v enem stanovanju in prihajajo s štirimi avtomobili, medtem ko parkirišče prebavi enega/stanovanje, je to pač nesramnost, obrni kakor hočeš. Nesramnost je še nekajkrat višja, ko se ti avtomobili med tednom ne uporabljajo in zgolj služijo, da študent pride v Lj od par 100km oddaljenega kraja. Prilagajanje je ključ in ni hudič, da se ne bi mogli pripeljati z javnim prevozom.

Za rešitev takšnih težav pa se dogovori na raznih blokovskih sestankih, da se določi število avtomobilov/stanovanje, se namontira zapornica, imetnikom dodeli kodirane daljince in sankcionira posojanje drugim. Daljinec sicer stane 30 EUR, tako da obstaja možnost, da bojo študentje raje metali kocke v parlament, ampak verjetno se na koncu le sprijaznijo s situacijo :>

lp

lp
Death before dishonor!

Meizu ::

@Solatko
Meizu - Poglej kako se znaš sprenevedat.
Nekemu kulturnemu Evropejcu ni jasno, da boš zaradi šparanja, delal probleme drugim.
Zaradi tvoje lagodnosti (komoditete 90% vozačev), bi se morali ljubljančani odpovedati zelenicam, parikirnim prostorom in potrpeti, če moramo z otroškim vozičkom na vozno površino med avtomobile, samo zato da tebi in podobnim prišparamo cca 100EUR. Tako razmišljanje ni ravno odraz neke visoke mere kulture.


Kot je meni v tej temi brezskrbno že odgovoril Hamax. Pa bom še jaz tebi.

Torej - Skrajni čas, da začneš razmišljat o odselitvi iz Ljubljane.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

para! ::

Meizu, kje pa parkiraš, ko se pripelješ na delo? Ima firma parkirišče? Dvomim, da si tako neotesan, da iščeš parkirna mesta na parkiriščih naselj, katerih stanovalec nisi?

lp
Death before dishonor!

Šimpanz ::

Jaz sem imel pred pol leta podobno foro, ko pridem zjutraj pred blok in je moj avto zaparkiran z nekim drugim avtom (tablica NM). Počakam 5 minut potem kličem redarje. Fantje pridejo s pajkom ob 9:30 naložijo avto in ga odpeljejo, tako da grem jaz končno lahko v službo. Ko pridem domov ob 16.30 me pred blokom čaka jezni dolenček (ki smo zgleda sosedje povedali kdo je kriv so odpeljali njegovo kripo) in se začne neki repenčit, da naj mu dam 100 eur ki naj bi jih plačal za pajka. Seveda popizdim in mu povem da sem zamudil v službo za dve uri, ker je on pač primitivec in se mu sladko jebe koga bo zaparkiral.
On začne neki o tem da ni v bližini KC nobenega zastonj parkirišča in da je neki bolnik in da ne more daleč hoditi. O garažni hiši ki je 5 minut daleč ni hotel nič slišati, ker da je predraga. Poslal sem ga v 3pm in šel gor.

Meizu ::

para! je izjavil:

Meizu, kje pa parkiraš, ko se pripelješ na delo? Ima firma parkirišče? Dvomim, da si tako neotesan, da iščeš parkirna mesta na parkiriščih naselj, katerih stanovalec nisi?

lp


Parkirnega mesta seveda ne iščem, tam kjer je zapisano, da so parkirna mesta rezervirana samo za stanovalce. Drugje pa - kateri zakon mi preprečuje parkiranje?
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

para! ::

Meizu, noben zakon ti tega ne preprečuje in ne vem zakaj bi bil problem, če parkiraš na za to namenjenem mestu. Niti to nobenemu ne povzroča težav, če odštejemo, da je parkirišč premalo, samo to ni tvoja težava. Prvi pride, prvi melje.

Me veseli, da se strinjamo, da parkiranje na parkiriščih blokov, če tam ne živiš, ni sprejemljivo.

lp
Death before dishonor!

solatko ::

imagodei - 3X sem bil prisiljen spustiti gume (druge škode pač ne delam), 2X so bili vozniki opozorjeni od drugih, da so zaparkirali garažo, na to pa so dobili odgovor v smislu, a nimate vi kaj drugega za počet, kot gledat kdo narobe parkira. Vsakokrat sem lastnika počakal, mu povedal svoje in celo pokazal v katero smer so leteli ventilčki.
Ostalih zadev se poslužujejo drugi lastniki garaž in stanovalci, ki dostikrat ne morejo z vozičkom do vhoda v blok. To ni samoprijava, je pa dejansko dogajanje v nekaterih delih ljubljane tako, da drugače ne gre.
Nihče se ne spušča v avtomobile študentov in ostalih naključnih obiskovalcev, če parkirajo pravilno, sem pa že videl stanovalca, ki je šel iz sosednjega bloka po havbi in strehi avtomobila, lastnik pa je to opazoval nekaj metrov stran. Rezultat je bil ta, da je hitro sedel v avto in se odpeljal drugam - niti slučajno mu ni prišlo na misel, da bi klical policijo, saj je stal točno na rumenem križu, ki poleg prometnega znaka, prepoveduje parkiranje pred vhodom.
Delo krepa človeka

knesz ::

solatko je izjavil:

imagodei - 3X sem bil prisiljen spustiti gume (druge škode pač ne delam), 2X so bili vozniki opozorjeni od drugih, da so zaparkirali garažo, na to pa so dobili odgovor v smislu, a nimate vi kaj drugega za počet, kot gledat kdo narobe parkira. Vsakokrat sem lastnika počakal, mu povedal svoje in celo pokazal v katero smer so leteli ventilčki.
Ostalih zadev se poslužujejo drugi lastniki garaž in stanovalci, ki dostikrat ne morejo z vozičkom do vhoda v blok. To ni samoprijava, je pa dejansko dogajanje v nekaterih delih ljubljane tako, da drugače ne gre.
Nihče se ne spušča v avtomobile študentov in ostalih naključnih obiskovalcev, če parkirajo pravilno, sem pa že videl stanovalca, ki je šel iz sosednjega bloka po havbi in strehi avtomobila, lastnik pa je to opazoval nekaj metrov stran. Rezultat je bil ta, da je hitro sedel v avto in se odpeljal drugam - niti slučajno mu ni prišlo na misel, da bi klical policijo, saj je stal točno na rumenem križu, ki poleg prometnega znaka, prepoveduje parkiranje pred vhodom.

Primitivci

Meizu ::

para! je izjavil:

Meizu, noben zakon ti tega ne preprečuje in ne vem zakaj bi bil problem, če parkiraš na za to namenjenem mestu. Niti to nobenemu ne povzroča težav, če odštejemo, da je parkirišč premalo, samo to ni tvoja težava. Prvi pride, prvi melje.

Me veseli, da se strinjamo, da parkiranje na parkiriščih blokov, če tam ne živiš, ni sprejemljivo.

lp


No, pa saj je logično. Če ti nekdo pred stanovanje parkira njegov avto, ter so tam parkirišča rezervirana samo za stanovalce, potem imaš vso pravico poklicat policijjo/redarsko službo, ter jih o tej stvari tudi obvestit. Če tega namreč ne narediš, pa se še vedno pizdiš tu po forumih - je pa pač to le in samo - tvoj problem.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

Poldi112 ::

>Primitivci

Kako bi pa potem označil bumbarje, ki ti zaparkirajo garažo, da potencialno niti v službo ne moreš?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

para! ::

Meizu, se ne pizdim po forumih, ampak sodelujem v debati. Vedno, ko pridem domov pa me čaka prazno parkirno mesto :>

lp
Death before dishonor!

Mavrik ::

Kako bi pa potem označil bumbarje, ki ti zaparkirajo garažo, da potencialno niti v službo ne moreš?


Nekaj precej manj nesramnega kot opice, ko znajo samo škodo delati. Navsezanje je zgoraj Printer že omenjal da se da komot poklicat redarje, ki odvlečejo avto in bo tip moral plačati kazen, odvoz in še cel dan časa zgubit da avto sploh najde.

Ljudje ko se pa posložujejo "opica vidla, opica uničla" pa so kvečjemu zreli za tožbe.

Se pa strinjam s težavo, ki jo izpostavlja Solatko pri študentih, ki živijo v enem stanovanju, na parkirišču pa parkirajo več avtomobilov. Ampak tu ne gre za pravico, gre za spoštovanje drugih tam živečih. Ve se koliko avtomobilov na stanovanje parkirišče še prenese in to se mora upoštevati, sicer pride do težav s parkiranjem. Izpostavljeni so študenti, ampak velja tudi za družine z več avtomobili.

Če živijo 4je študentje v enem stanovanju in prihajajo s štirimi avtomobili, medtem ko parkirišče prebavi enega/stanovanje, je to pač nesramnost, obrni kakor hočeš. Nesramnost je še nekajkrat višja, ko se ti avtomobili med tednom ne uporabljajo in zgolj služijo, da študent pride v Lj od par 100km oddaljenega kraja. Prilagajanje je ključ in ni hudič, da se ne bi mogli pripeljati z javnim prevozom.


S tem se popolnoma strinjam. Je pa to problem vseh prebivalcev Ljubljane, ne pa samo tistih ko se vozijo, saj pomanjkanje parkirišč prizadene oboje ter znižuje kvaliteto življenja. Zato sem lih bil razočaran na Ljubljančani, ko so se v primeru LPP subvencij odločili, da bodo raje delali škodo nestalnim prebivalcem kot pa povečali kvaliteto življenja s tem da bi vzpodbujali uporabo LPP.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Meizu ::

para! je izjavil:

Meizu, se ne pizdim po forumih, ampak sodelujem v debati. Vedno, ko pridem domov pa me čaka prazno parkirno mesto :>

lp


Saj nisem mislil tebe s tistim postom, hotel sem pač zajeti vse pizdeče se ljubljančane, ki jim ni všeč, da jim nekdo zaparkira plac, čeprav stoji tam tabla, da je dovoljeno le za stanovalce. Prijavit ga, pa je mir. :) Saj ni tako težko. Pa še svoje frustracije si na nek način potešiš :)
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

para! ::

Subvencije javnega prevoza so debata za drugo temo, če me spomin ne vara ste se o tem že izpovedali.

Bi pa opozoril na naslednje: ko omenjate LPP kot javni prevoz of choice, ne pozabite povedati, da je zadeva pravzaprav neuporabna. Sej, nakteri bodo res šli z avtomobilom povsod, ne glede na vse, ampak večina ni takih. Meni na kraj pameti ne bi padlo, da bi šel z avtom v kino, če bi se lahko usedel na avtobus, ki bi me tja pripeljal v manj kot slabi uri. In grem stavit, da si velika večina za vožnjo po Ljubljani ne želi uporabljati avtomobila (odštej nakupe in podobne zadeve, kjer je prevoz nuja), ampak ga enostavno mora, če ne želi zgubljati časa na busu.

lp
Death before dishonor!

ahac ::

Poldi112 je izjavil:

>Primitivci

Kako bi pa potem označil bumbarje, ki ti zaparkirajo garažo, da potencialno niti v službo ne moreš?


Tudi primitivci.
Ker je cela Slovenija polna primitivcev je pa stanje tako kot je...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

hamax ::

če bi se lahko usedel na avtobus, ki bi me tja pripeljal v manj kot slabi uri.

Kje pa stanujes, da rabi avtobus do koloseja eno uro?

knesz ::

Jaz bi nadgradil dejanje Printerja.
Vsakič bi poklical redarja/pajka in slikal kako nalagajo avto. In potem bi postavil tablo, kamor bi lepil te slike :)
Nobene škode ne bi naredil, hribovci bi se pa zamislili :)

para! ::

Ne glede na to kje v Lj živiš, boš v primeru, da moraš loviti dva busa, porabil več kot pol ure, kar pa se že kvalificira kot "slaba ura" :>

lp
Death before dishonor!

solatko ::

Sem že višje napisal, da če je zaparkirana privatna, neprometna površina, to ne šteje med prometne prekrške, temveč med motenje posesti, za kar pa niso pristojne službe, ki urejajo promet. Lahko pokličeš pajka in vozilo proti plačilu prestavijo na drugo mesto, kjer ne ovira (ga niti pod slučajno ne odpeljejo). Ta poseg mora naročnik plačat (tega smo se poslužili, ko smo menjali streho na garažni hiši in sploh ni poceni zadeva), potem pa lahko po sodni poti iztožiš od lastnika avta in to najmanj 300X/leto.
Dejte bit malo pametnejši in preverite o čem je debata.
Tisti, ki smo najeli garaže izključno zato, da lahko mirno opravljamo svoj visoko obdavčeni posel (uporaba avtomobila izključno za prevoz od stranke do stranke in vmesni postanki zaradi popravil), kljub najemnini, tega ne moremo opravljat, če imamo vsak dan zaparkirane dostope do garaž.

knesz - Pristanem tudi na to, da sem primitivec, samo da imam prost dostop do enot, ki jih potrebujem in tam niti slučajno ni dovoljeno parkirat.
Objestneže pa, ki se ne znajo obnašat po normalnih civilizacijskih normah, si pa pelji domov pred svojo hišo, na travnik ali gozdno pot pa naj tebi grenijo življenje s parkiranimi nepremičninami.

Mavrik - škoda, ki jo povzročajo vozniški kreteni, je po navadi vzrok za opičje obnašanje stanovalcev.

Meizu - ne pizdimo za pravilno parkirane avtomobile, temveč za vse na pločniku, zelenicah, pred vhodi, garažami, s tem, da je samo okoli kliničnega centra na voljo v garažnih hišah, preko 500 praznih parkirnih mest, samo plačat se nobenmu ne da. Zastopli bi, če bi bile dejansko parkhiše polno zasedene, tako kot na Miklošičevi, včasih na tržnici, tako pa ob velikem številu praznih prostorov, pred garažo, ki jo potrebujem nekajkrat na dan, ne bom trpel pločevine nevzgojenih voznikov. Basta!
Delo krepa človeka

Meizu ::

solatko je izjavil:

Sem že višje napisal, da če je zaparkirana privatna, neprometna površina, to ne šteje med prometne prekrške, temveč med motenje posesti, za kar pa niso pristojne službe, ki urejajo promet. Lahko pokličeš pajka in vozilo proti plačilu prestavijo na drugo mesto, kjer ne ovira (ga niti pod slučajno ne odpeljejo). Ta poseg mora naročnik plačat (tega smo se poslužili, ko smo menjali streho na garažni hiši in sploh ni poceni zadeva), potem pa lahko po sodni poti iztožiš od lastnika avta in to najmanj 300X/leto.
Dejte bit malo pametnejši in preverite o čem je debata.
Tisti, ki smo najeli garaže izključno zato, da lahko mirno opravljamo svoj visoko obdavčeni posel (uporaba avtomobila izključno za prevoz od stranke do stranke in vmesni postanki zaradi popravil), kljub najemnini, tega ne moremo opravljat, če imamo vsak dan zaparkirane dostope do garaž.

knesz - Pristanem tudi na to, da sem primitivec, samo da imam prost dostop do enot, ki jih potrebujem in tam niti slučajno ni dovoljeno parkirat.
Objestneže pa, ki se ne znajo obnašat po normalnih civilizacijskih normah, si pa pelji domov pred svojo hišo, na travnik ali gozdno pot pa naj tebi grenijo življenje s parkiranimi nepremičninami.

Mavrik - škoda, ki jo povzročajo vozniški kreteni, je po navadi vzrok za opičje obnašanje stanovalcev.

Meizu - ne pizdimo za pravilno parkirane avtomobile, temveč za vse na pločniku, zelenicah, pred vhodi, garažami, s tem, da je samo okoli kliničnega centra na voljo v garažnih hišah, preko 500 praznih parkirnih mest, samo plačat se nobenmu ne da. Zastopli bi, če bi bile dejansko parkhiše polno zasedene, tako kot na Miklošičevi, včasih na tržnici, tako pa ob velikem številu praznih prostorov, pred garažo, ki jo potrebujem nekajkrat na dan, ne bom trpel pločevine nevzgojenih voznikov. Basta!


Sori, zdaj pa nabijaš že. Obiskujem ortodontijo zraven KC (tam, kjer majo vajalnico) in se vedno matram, da najdem še kak parkirni plac tam v parkirni hiši. Vedno so zgornja nadstropja totalno full, medtem ko ima klet še kakšnih 5-10 mest fraj. Se mi zdi kar konkretno zafilana parkirna hiša potemtakem.

Če se boš pa ozrl naokrog KC boš pa kaj hitro opazil, da je dejansko 3/4 avtov, parkiranih na cesti, z LJ registrsko. Da ne boš slučajno mislil, da so hribovci, ter mi primorci krivi. ;)
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

para! ::

solatko

14. na mestu, na katerem bi parkirano vozilo onemogočilo vključitev v promet že parkiranemu vozilu ali onemogočilo dovoz na dvorišče stavbe, do garaže, skladiščnega prostora ali drugega podobnega objekta ali do zasebnega zemljišča. Dovoz na dvorišče, v objekt ali k objektu, pred katerim je prepovedana ustavitev ali parkiranje, mora biti na vhodu označen s predpisanim prometnim znakom, če pa so na vozišču pri vhodu označena parkirna mesta, pa tudi s predpisano označbo na vozišču;

Zgornji (52.) člen ZVCP-ja, ne pride v poštev v tvojem primeru?

lp
Death before dishonor!

imagodei ::

Seveda bi prišla v poštev. Na dovoz se postavi znak "Prepovedano parkiranje in ustavljanje" z dopolnilno tablo "Dovoljeno za stanovalce", pa bi lahko vsakokrat poklicali pajka.

Ampak, solatko in ostala "balkanska zalega", ki goji "balkansko kulturo" da kontrirajo "balkanskim navadam" vaških prišlekov, se raje igrajo vigilante, kot da bi se usedli skup ter naredili nek načrt. Težko verjamem, da v naselju stolpnic ni niti enega pravnika, ki ne bi poznal zgoraj citiranega zakona; ali strokovnjaka prometne stroke, ki bi poznal ustrezno rešitev. Je bolj fino igrat se "boga in batino" in pri 50+ letih kot najstniška barabica laziti okoli avtomobilov in puščat ventilčke.

Verjetno se potem akterji počutijo polni adrenalina in testosterona? "I feel alive again!"

Da ne bo pomote - tudi meni se zdi svinjsko, da nek obiskovalec zaparkira nekoga. Če je to v manjšem naselju pred blokom z desetimi stanovalci, še lahko pozvoniš pri vsakem in prosiš, da frajer pride umaknit avto. Če je pa to v naselju stolpnic z več sto stanovanjskimi enotami, je pa takole nekoga zaparkirat res skrajno nekulturno.

Tako kot je naredil Printer, je čisto sprejemljivo. Imamo službe za to, da kaznujejo nevzgojence in ostalo golazen.
- Hoc est qui sumus -

Poldi112 ::

hamax je izjavil:

če bi se lahko usedel na avtobus, ki bi me tja pripeljal v manj kot slabi uri.

Kje pa stanujes, da rabi avtobus do koloseja eno uro?


Gameljne. Če pridem v eni uri z busom v BTC sem kar zadovoljen. Z avtom traja nekje 15 min.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

para! ::

Ah, Gameljne. Če si iz tistih koncev, potem je ena ura že nemogoč dosežek.

lp
Death before dishonor!

švrk ::

@solatko

A potem ko spustiš gume, popraskaš avto, odtrgaš ogledalo, itd. je pa problem rešen? A potem pa lahko prideš v svojo garažo?

Sem imel opravka s takšnimi primitivnimi bebčki, so mi dvakrat prerezal gume in moji cimri tudi, čeprav je bil avto parkiran pravilno na javnem parkirišču.

Prav privoščim ti, da naletiš na enega pravega "hribovca". Boš videl ko boš poleg "fentilčkov" še svoje zobe iskal.

imagodei +1

solatko ::

Meizu - garažni hiši sta dve in dela se še tretja - nova ima vedno po 60-80 prostorov v vsaki etaži, zdi pa se mi, da jih je 6 ali 7, čaka pa skozi kolona avtomobilov na začasni parkplac na makedamu, prostoru bivše gostilne.
Gre za dovoz v triplex garažno hišo v privatnem lastništvu, poleg tega pa ima del Grablovičeve tablo za prepoved prometa z motornimi vozili, dovoljeno samo za stanovalce, pa znaka sploh nihče ne jebe.
Sama površina okoli garažne hiše pa ni prometna površina.
Da prometnih znakov folk ne jebe spljoh lahko vidite v nakupovalnem središču Rudnik, kjer se promet navkljub znakom odvija v obe smeri (zaradi zgubanega, za avto nevarnega terena, so postavili znake za enosmerni promet. Postavite se tam za deset minut in vam bo vse jasno.
Ob taki kulturi in spoštovanju prometnih predpisov niso čudni kakšni opičji izpadi stanovalcev naproti vozilom parkiranim vsepovsod.
Bilo je o tej problematiki tudi pismeno obveščeno mestno redarstvo, vendar je redarjev premalo, da bi lahko vsak moment kaznovali voznike nepravilno parkiranih vozil v LJ in to vam je vsem tistim, ki dnevno kršite prometne, etične (zaparkirani prostori za invalide) in moralne norme, popolnoma jasno in veselo to izkoriščate, po drugi strani pa se zavedate svojih pravic in jih iščete na zavarovalnicah, policiji in pri odvetnikih.
Zadni čas bi bil, da zavarovalnice nehajo z izplačili za škodo, ki je bila pridobljena na mestih, kjer ni dovoljeno parkirati.

V tujini ne boš parkiral niti 10 minut, da ne bi bil štrafan, zato se tudi nevzgojeni balkanci tam lepo držite vseh predpisov.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

ahac ::

V tujini ne boš parkiral niti 10 minut, da ne bi bil štrafan, zato se tudi nevzgojeni balkanci tam lepo držite vseh predpisov.

Ja, v civilizirani tujini boš plačal kazen, ne bodo ti pa sesuval avta.
vendar je redarjev premalo

A pa je kdo iz vaših blokov zatežu županu naj zrihta več redarjev?
Če ima cela Ljubljana tak problem... organizirajte se, ffs!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Aston_11 ::

Hecna tema, he he.

solatko ::

Ni pa nič hecno vsakodnevno dogajanje, vsaj za stanovalce.
ahac - Smo tudi dobili odgovor, redarska služba ima tudi pooblastila represivnega organa in za redarje je potrebno šolanje, srednja izobrazba in tudi slučajno ne morejo zagotovit vsaj 1000 redarjev, da bi dosegli vse problematične ulice v vsaj dveh izmenah.
Kaznovanje doseže svoj namen, če dejansko plačaš vsakokrat ko te prime, da bi naredil kaj narobe.
Parkiraj na privatni površini (zaparkiraj garažo ali vhod, pa boš videl kako so lastniki civilizirani, saj ti brez škode avto lahko razšraufajo, tam je privatna lastnina tretirana malo drugače.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Aston_11 ::

Za stanovalce ljubljančane. Ostali so pritepenci z avtomobili.

solatko ::

Aston_11 - Nihče ne govori o pritepencih, temveč o neciviliziranem obnašanju voznikov (tudi ljubljanskih, ko gredo v drug del mesta z avtom).
Ko grem v MB, CE, KR in druga mesta, nikoli ne parkiram drugje, kot na uradno označenem pp, niti slučajno pa mi ne pride na misel parkirati nekomu pred garažo, vhodom na dvorišče ali vhodom v stanovanje.
V življenju še nisem parkiral na pločniku, površini za pešce, kolesarski stezi, nekomu pred vrati, na dovozu, zelenici....... pa imam za seboj kar nekaj mio km, po kar nekaj evropskih državah. Če si kulturen, ne rabiš redarjev ali policistov skozi za ritjo, da se držiš določenih pravil.
Delo krepa človeka

Mipe ::

Problem je, če ima vsak stanovalec Ljubljane svoj frdamani avto. Večina študentov si avta niti privoščiti ne more.

para! ::

Mipe je izjavil:

Problem je, če ima vsak stanovalec Ljubljane svoj frdamani avto. Večina študentov si avta niti privoščiti ne more.


Zakaj je to problem? Meni se večji problem zdi, da ni parkirišč za te avtomobile.

lp
Death before dishonor!

solatko ::

Mipe - Večina študentov v LJ še kako ima avto, morda ne vsi bruci, naprej pa skoraj 100%, se pa strinjam, da bi morali v mestu (mislim na področje v AC obroču) uvesti nalepke in na stanovanje največ 1 nalepka, za te bi moralo mesto zagotoviti prostor, za ostale pa bi morali poskrbeti stanovalci z najemom garažnega boxa ali parkiranjem na obrobju mesta. Približno tako imajo urejena večja mesta v evropskih prometno razvitejših državah.
Večina starih mest, je prostorsko pač omejena zato si prebivalci ne morejo privoščiti več, kot je kapaciteta, tisti, ki pa hoče imeti več, mora za tak hec precej globoko poseči v denarnico.
Za čestitat je Zokiju, da je dejansko zaprl mestno središče (nekaj pizdakanja, sedaj pa se počasi vrača življenje v središče), morda bi bil krog lahko še malce večji, urejajo tudi enosmerne ulice, vendar je to že večji problem, saj mora biti ureditev smiselna, da ne povzroči še več težav. Upam, da bo ekipa, ki se s tem ukvarja, uspešno rešila še nekaj teh stvari.
Vsi pa se bomo morali navaditi, da zastonj pp ni nikjer, potrebno bo pp plačati, kazni za napačno parkiranje pa naj postanejo eden od glavnih virov financiranja urejanja prometa in izgradnje parkirnih prostorov in hiš (seveda tam, kjer je to možno), cene morajo biti na obrobju kulturno nizke, v centru pa svinsko drage (razen seveda 1 parkirno mesto na stanovanje), tako, da bodo v strogi center šli samo tisti, ki res morajo. S tem bi lahko tudi mestni promet postal normalno učinkovit in vsem prijazen ter solidno hiter.

Ko sem se vsak dan vozil v Ivančno gorico (za pot sem od KC do službe porabil točno 25 min, iz službe pa kakšnih 30), mi ni bilo jasno, kako se vam vozačem ljubi za pot od Škofljice, pa do parkirnega prostora porabiti več kot 1 uro, enako iz Domžal, Medvod in Vrhnike. V večini avtov samo voznik, vsi živčni, nevljudni, že na vsezgodaj polni jeze. Železniških postaj je kar nekaj pa se izredno malo vozačev poslužuje, tega udobnega sredstva. Iz Zidanega mosta do LJ rabi vlak točno 1 uro, z avtom ni varjante, da prideš v tem času. Cesta Hrastnik - LJ je vsako jutro zabasana, da se vam ljubi. Iz Litije je vlak v dobre pol ure, iz Postojne malenkost več, da ne gomorimo o Kamničanu. Zato ne jamrajte, da nimate možnosti za lagoden, umirjen prihod v LJ. Večina služb ima tudi gibljivi delovni čas. Morda je kakih 10% vozačev, ki imajo problem s povezavami, vendar za te sem prepričan, bi se legalni, zastonj pp našli, brez da bi bil kdo jezen, za 100k pa samo ob St.nikoli.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Meizu ::

Jebiga, nismo vsi iz tistih krajev, pri nas (že 5ič govorim) je železniška povezava a zelo slaba. Dejansko ne morm bit ziher, da bo šel vedno ob istem času, ker še vsakodnevno ne vem če pelje. Avtobus je pa itak draga solucija, pa tako ali tako avtobusnega prevoza v LJ ni.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

solatko ::

Ravno to pravim, za morda 10% - ov je problem, vsi ostali pa so samo komot. Pol Litije, Zagorja, Hrastnika, Domžal, Kamnika, Celja, Maribora, Kranja, Škofje Loke, Trebnjega, Grosupelj.... je vsako jutro v LJ v lovu za luknami, kamor bodo porinli svojo škatlo. Več kot pol zaposlenih v KC se vsako jutro pripelje z avti, imajo pa 6 avtobusov in železniško postajo 200m stran, na očesni, ki je ravno nasproti ž.postaje je notranji pp zaseden malo pred 7. uro, namenjen pa naj bi bil pacientom.
Delo krepa človeka

cewapcic ::

Ma jebeš pa Kamničana, poščijem se nanga. Ko sem laufal ko budala, da bi ujel vlak, je bil pa na 8em peronu, če bi bil na 3em bi ga ujel. Boste rekli ja zakaj si pa tok pozn pršov na postajo. Jah kaj jst morm če rabi 6ka od Tržaške 25 do bavarskega tud po 25 min. Predavanja se pa itak končajo ob polni uri, vlak pa štarta 15 čez, kaj češ bolšga. Pol pa čakaj 1 uro na naslednjega. 45 min iz Kamnika do Ljubljane pol pa še na trolo. Ma v tem cajtu sem z avtom tja pa nazaj, če je le taprava ura.

SkipEU ::

solatko je izjavil:

V tujini ne boš parkiral niti 10 minut, da ne bi bil štrafan, zato se tudi nevzgojeni balkanci tam lepo držite vseh predpisov.


Res je, da boš v tujini najkasneje v 10 minutah dobil kazen. Brez da bi sploh kdo klical redarje. Nihče pa se ti ne bi nikoli spravil na avto, kot to počno "balkanci" v Sloveniji. To pa ne počno zaradi tega, ker bi radi zadevo rešili - ker vedo, da se tak ne reši, ampak ker so "balkanci" izredno destruktivni in so najbolj veseli, če lahko nekomu drugemu naredijo škodo.

Preprosto je potrebno začeti delati tako, da ima vsaka nova cesta, ki se gradi, na obeh straneh že predvideno možnost parkiranja. Če lahko tako gradijo v vsaki privatni ameriški stanovanjski soseski, pa se bo verjetno že našel denar za mestne ulice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkipEU ()

imagodei ::

Solatko,

ni problem v tem, da se ne bi zavedali, da obstajajo povezave. Žal za povezavo iz Jesenic lahko rečem, da ni prav nič hitra. Od odprtja šentviškega predora si z avtom v LJ hitreje kot z vlakom; da za povratno pot ne govorim. Z mednarodnim vlakom od glavne postaje v LJ do Jesenic prideš morda malce prej kot v eni uri, z navadnim vlakom rabiš za isto pot 1:15 - 1:20. Če greš iz centra Ljubljane popoldne z avtom, si na Jesenicah v 40-45 minutah. Ob tem ti ni treba čakati na vlak, ni ti treba prestopat trol in vmes čakati nanje, da o ceni ne govorim. Via Michelin stran mi zračuna, da poraba bencina na poti znaša ravno toliko, kot karta za mednarodni vlak; ko prištejem še karto za trolo, se mi že bolj splača hodit z avtom. Če na brzino pogledam ceno mesečne vozovnice za SŽ + ceno mesečne Urbane za LPP, pridem na cca 200 EUR, glede na izračun stroškov na Via Michelin pa se za cca 300 EUR / mes rešim čakanj na trolo, na vlak - skratka ene izgubljene ure na dan. Seveda ob upoštevanju, da dobim brezplačen parkirplac :)

Ko govorimo o prevozu na delo z lastnim avtom je tudi za razmislit, da bo verjetno ta luksuz koristilo veliko ljudi, dokler bodo slovenska podjetja plačevala prevoz na delo v taki obliki, kot ga danes.

Kakorkoli obračaš, je javni prevoz v Sloveniji, ne samo v Ljubljani, v riti. Kot pravi cewapcic, da trola potrebuje od FRI-ja do bavarca tudi 25 minut, je kriminal. Če mal hitrej stopiš, v tem času kamot prideš sam do bavarca! Pa iz bavarca vlaki običajno ne vozijo, mind you.

Kaj narest, da bi se to izboljšalo, mi ni jasno. Rešitev bi bila kakšna podzemna, ki pa je za Ljubljano definitivno nerentabilna in je nikdar ne bo. Mastodonti od zgradb so po parih desetletjih pod spomeniškim varstvom in se ne sme nič rušit, tako da kakšne dvignjene železnice tudi ni za pričakovat. Gorenjska bi že 20 let potrebovala drugi tir do LJ, pa ga verjetno še naslednjih 20 let ne bo dobila.

Zato ne jokat nad bebastimi "provincialci", jokajte nad zgrešeno urbanistično politiko in katastrofo od javnega prevoza.
- Hoc est qui sumus -


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1448217 (4138) Saul Goodman
»

Nekdo mi je preluknjal pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13514242 (8177) nevone
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15623506 (18072) solatko
»

[živce parajoče] Kraja parkirnih mest v centru LJ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13811525 (5151) ender
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
619989 (5204) krho

Več podobnih tem