» »

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!

genius11 ::

Vi mešate hruške, jabuke, buče pa še kaj.
V LJ se vozi vsak dan ogromno ljudi.

šernk ::

. S tem da na določenih delih parkiranje na cestišču JE dovoljeno


to mi pa res ni jasno, zakaj je parkiranje na cesti dovoljeno? ker so se redarji tako zmislili in tam ne dajejo kazni?

v LJ mi gre izjemno na živce ko vidim razne stole itd. na parkplacih, če bi imel kakšno staro kripo bi z veseljem vrgel v bližnji smetnjak tiste stole in tja parkiral. žal se bojim, da mi pojde kakšna šipa.

na javnem parkirišču lahko vsak parkira, medtem ko na zasebnem travniku, mislim da parkiranje ni dovoljeno?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mavrik ::

to mi pa res ni jasno, zakaj je parkiranje na cesti dovoljeno? ker so se redarji tako zmislili in tam ne dajejo kazni?


Zato ker to tako piše v 58. členu ZVCP.
The truth is rarely pure and never simple.

civic_ ::

LOL
Ljubljančani govorijo kako je premalo parkirnih mest, VEČINA teh pa je volila Jankovića ki načrtno uničuje zastojn parkirna mesta in jih zaračunava.
Po inteligenci niso ravno na vrhu. (so pa po vsem ostalem)
Ilirska Bistrica parkirnih mest kot peska, župan gradi garažno hišo, da ni treba it čez cesto...

ahac ::

Ljubljančani govorijo kako je premalo parkirnih mest, VEČINA teh pa je volila Jankovića ki načrtno uničuje zastojn parkirna mesta in jih zaračunava.

Kwa?
A lahko to razložiš za tiste, k "po inteligenci niso ravno na vrhu"?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

para! ::

Pri parkiriščih je problem, če živiš v bloku, ki ima za namen parkiranja stanovalcev, postavljeno parkirišče in se potem na to parkirišče usajajo tisti, ki ne živijo tam, kljub tabli "Samo za stanovalce". Ampak vsaj v naselju, kjer sem do nedavnega živel, teh težav ni bilo. Stanovalci so tako ali tako vedeli kdo živi v naselju in kdo ne, če se je kak nestanovalec vrinil na parkirišče, so mu dežurni blokovski špijuni takoj dali vedeti, da tu ni prostora zanj. Na vsake toliko časa se je našel kakšen heroj, ki so mu pravila postala jasna šele, ko mu je mladež naredila nekaj škode na avtu in mu je policija razložila, da storilca nikoli ne bodo našli, drugače pa se ne spomnim, da bi bile zaradi tega večje težave. Če odštejem, da je gmota avtomobilov resno kazila okolico naselja, ampak ok, tako pač je.

Kar se tiče študentov, pa je zadeva taka, da je naša vrla država napačno predvidela, da se bodo študentje na študij vozili s kolesi in avtobusi, ker denarja za avtomobile itak nimajo. No, wrong, vsak študent ima za avto, faksi pa nimajo parkirišč. Situacija je zato takšna kot je, parkirajo kjer pač lahko in potem najebejo.

Da bi se pa izven Ljubljane živeči posamezniki imeli večjo pravico voziti z avtom po Ljubljani, kot nje prebivalci, pa je absurd. Vsak se zase odloči s čim se bo vozil, ne glede na težave, ki jih to povzroča drugim.

lp
Death before dishonor!

thramos ::

Mavrik je izjavil:

Po tej retardirani logiki lokalci avta sploh ne potrebujejo, ker imajo LPP! Potem pa problema itak ni! Daj malo razmisli prej kot se pizdiš no.

Če kršijo CPP pač pokliči redarstvo pa bodo dobili kazni in nehali parkirati. S tem da na določenih delih parkiranje na cestišču JE dovoljeno in si samo tipičen favš Slovenček, ki bi drugim samo škodo delal, namesto da bi konstruktivno reševal problem.


Hja, tedensko parkiranje nepremičnine žal ni kaznivo, vsekakor pa ni najbolj prijazno do mestnih sostanovalcev.

Rezanje gum in podobne neumnosti, so pač edini, spet žal, kazniv način ukrepanja proti brezobzirnim provincialcem. Pogovor se izkaže kot popolnoma neučinkovit.

Mipe ::

Obstaja način, ki ni nezakonit. Vzemi veliko kartonsko polo, nanjo napiši, kaj si misliš o lastniku "parkiranega" avtomobila ter polo položi na vetrobran. Naredil ne boš nobene škode, le še ena smet, ko jo bo besen lastnik odvrgel, medtem pa se mu bodo pešci muzali.

para! ::

thramos je izjavil:

Rezanje gum in podobne neumnosti, so pač edini, spet žal, kazniv način ukrepanja proti brezobzirnim provincialcem. Pogovor se izkaže kot popolnoma neučinkovit.


Valjda je jasno, da če nisi ravno zelo lesen, te pri tem dejanju (rezanje gum, vzgojne škode,...) nihče ne more dobiti?

lp
Death before dishonor!

ahac ::

thramos je izjavil:

Rezanje gum in podobne neumnosti, so pač edini, spet žal, kazniv način ukrepanja proti brezobzirnim provincialcem.


Primitiven balkanski način.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Mavrik ::

Hja, tedensko parkiranje nepremičnine žal ni kaznivo, vsekakor pa ni najbolj prijazno do mestnih sostanovalcev.


Čakaj te logike ne razumem:
- imam stanovanje v Ljubljani
- živim v Ljubljani
- imam službo v Ljubljani
- parkiram svoj avto v bližini stanovanja na dovoljen način na javno parkirišče

in sem zaradi tega NEPRIJAZEN samo zato ker se nisem rodil v Ljubljani?

Po drugi strani, če se pa z avtom vozim v službo namesto z LPP pa se pizdite da vam gužvo delam na cestah in da naj vzamem avtobus?

A se vam je čist zmešalo?

Rezanje gum in podobne neumnosti, so pač edini, spet žal, kazniv način ukrepanja proti brezobzirnim provincialcem. Pogovor se izkaže kot popolnoma neučinkovit.


Tule bi se morda primitivci začeli počasi zavedati da so hiše načeloma več vredne kot pa avti.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

šernk ::

Mavrik je izjavil:

to mi pa res ni jasno, zakaj je parkiranje na cesti dovoljeno? ker so se redarji tako zmislili in tam ne dajejo kazni?


Zato ker to tako piše v 58. členu ZVCP.


najbrž si mislu 52. člen?
vseeno hvala, sedaj celo vem, da je to res dovoljeno in ni le dobra volja redarja, da ne daje kazni :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mavrik ::

najbrž si mislu 52. člen?


Meh, ja, 52. člen je :)
The truth is rarely pure and never simple.

solatko ::

ahac - Balkanski je vaš način razmišljanja, da lahko svojo rit odložite povsod kjer vam paše, ne glede in neoziraje se na druge. Proti balkanskemu razmišljanju, pa so na žalost učinkovite samo in edino balkanske metode.

Mavrik - Razmišljaj malo bolj razumno. V 3. sobnem stanovanju so po navadi najmanj 4-je študenti in vsak se pripelje s svojim avtomobilom, ki ga seveda mora nekje odložit. Glede na to, da pride v večini sosesk 0,70 PP, ti mora biti jasno, da ste študentje s svojimi nepremičninami, zadosti velik problem. V bloku imamo cca 30 stanovanj, ki se oddajajo študentom in vsi so prepričani, da so poleg stanovanja dobili garantirani PP, katerih pa ima blok v lasti točno 0. Zato parkirajo kjer se jim zdi. Na opozorilo, da so kakšno zadevo zaparkiral - zelenico, garažo ali pralnico, ki pripada garažam (privatna lastnina), ti mirno odbrusijo, da pač plačujejo najemnino in imajo pravico parkirat v bližini bloka. Načeloma vse te škatle stojijo od nedelje zvečer do petka popoldne.

Nekateri najemodajalci oddajajo tudi garaže za ceno 50-70EUR mesečno, pa je to za večino predrago.

Je pač tako, da v časih, ko je bilo narjeno večina blokov in stolpnic v Ljubljani, arhitekti in investitorji niso razmišljali o ureditvi mirujočega prometa pa tudi število škatel, je bilo nekajkrat manjše.

Je pa za študente izredno hudo, če bi jih pripeljali sorodniki (čast nekaterim izjemam), lahko pa bi se posluževali tudi vlaka ali avtobusa.

Mimo študentov, pa je že tudi v skoraj vsaki družini večje število avtomobilov - nekaj zaradi preseravanja, manj zaradi dejanskih potreb.
V večjih velemestih, praviloma ne moreš imeti več kot en avto/stanovanje, ostale moraš parkirat na prostorih ali v garažah izven mesta, seveda za precej visoko najemnino.

Največji problem je pač v tem, da smo prebivalci vseh mest precej omejeni, kar se tiče prilagajanja situaciji s prometom, sploh pa za tak kaos nismo krivi. Verjetno pa bi se vozači - delo in študij, lahko z dobro voljo in manj komoditete posluževali vsaj prevoza polnega avtomobila in v kratkem bi bil problem 4X manjši za vsa mesta v Sloveniji.

Tudi ne zastopim tega, da čisto vsi balkansko naučeni vozniki, izredno dobro vedo, kako in kje parkirati, ko gredo čez mejo v sosednje ali bolj oddaljene države. Tam pa nimajo problema s plačljivimi PP, pa tudi če so nekajkrat dražji - parkiranje na letališčih, v lukah..., ko se odpravijo na kašen izlet iz tujine - en teden tudi do 500EUR
Delo krepa človeka

Mavrik ::

Glede na to, da pride v večini sosesk 0,70 PP, ti mora biti jasno, da ste študentje s svojimi nepremičninami, zadosti velik problem.


Enako kot ste vi prebivalci s svojimi avti za nas problem ker ne moremo parkirat. Kako točno si ti jemlješ večjo pravico parkirati kot jo imam jaz?

Na opozorilo, da so kakšno zadevo zaparkiral - zelenico, garažo ali pralnico, ki pripada garažam (privatna lastnina), ti mirno odbrusijo, da pač plačujejo najemnino in imajo pravico parkirat v bližini bloka.


Če je parkirišče javno, imajo vso pravico. Če ni pač pokliči redarje, ker nepravilno parkirajo.

Je pa za študente izredno hudo, če bi jih pripeljali sorodniki (čast nekaterim izjemam), lahko pa bi se posluževali tudi vlaka ali avtobusa.


Lahko bi se vi lokalci posluževali vlaka ali avtobusa pa bili brez avtov. ZAKAJ moram jaz biti brez avta, ti pa ga lahko parkiraš? Kaj si ti več posebnega kot najemnik kot sem jaz? Zakaj se maš ti pravico vozit jaz pa avta za to da grem na službeni sestanek ne smem imeti?


Največji problem je pač v tem, da smo prebivalci vseh mest precej omejeni, kar se tiče prilagajanja situaciji s prometom, sploh pa za tak kaos nismo krivi. Verjetno pa bi se vozači - delo in študij, lahko z dobro voljo in manj komoditete posluževali vsaj prevoza polnega avtomobila in v kratkem bi bil problem 4X manjši za vsa mesta v Sloveniji.


In verjetno bi se tudi vi lokalci lahko več posluževali LPPja in tako ne zasedali mest nam, ki nimamo lih izbire avtobusov na 5 minut in razdalje 3 km do službe.
Razmišljaj malo bolj razumno.


Enako tudi ti razmišljaj bolj razumno in mi razloži zaboga že enkrat zakaj moram biti jaz manjvreden kot večletni stanovalec Ljubljane in najemnik samo zato ker moj avto nosi tablico MS in ne gužvam Ljubljanskih cest ampak grem tistih 200m do službe peš. In zakaj nimam jaz pravice za razliko od tebe imeti avta da grem do družine, punce ter se zapeljem do službenih zadev, še posebej ker uporabnega javnega prevoza nimam.
The truth is rarely pure and never simple.

noraguta ::

Čak, a oni ko pa plačujejo najemnino za stanovanje v študentskem domu pa po tvoje ne stanujejo v Ljubljani in ne smejo meti avtomobila ali kaj? O.o Četudi rabijo avto precej bolj kot pa nekdo ko se lahko na LPP usede do trgovine in službe?
ni point študentskih domov za ljudi kateri si lahko privošćijo avtomobil. niti naj a nebi potreboval če živiš v mestu. ako ima pa kdo toliko viška , da si v mestu lahko privošči avto na pa plača tudi parkirni prostor.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Šimpanz ::

Evo še moje mnenje. Živim v centru Ljubljane v bližini KC. Ko grem zjutraj ob 7:30 v službo na našem parkirišču pred blokom stojijo 2-3 avtomobili, ki čakajo na kakšen parkirni prostor. V glevnem so to ljudeki ki delajo v KC ali pa gredo tja na kakšne preglede. Ko pridem domov dobim včasih celo kakšen prazen parkirni prostor drugače pa se znajdi kakor se znaš. Mam pa v bloku upokojenca ki gre nekajkrat na teden z avtom od doma dopoldan in pride nazaj čez nekaj ur. Ni šans da bi parkiral na domačem dvorišču saj je vse zasedeno od prišlekov. Model dobi minimalno 2 kazni za nepravilno parkiranje na mesec in je valjda popizden. Hvala bogu da smo sedaj dobili dovoljenje za zapornico tako da bomo sedaj fizično zaprli naše parkirišče.

Matako ::

Ja parkirišč preprosto NI. Kaj tukaj točno ni jasno? Saj če so si ljudje kupili avte še ne pomeni, da se morajo cela mesta sedaj kar prilagajati in splanirati (skupno) kvadratne kilometre prostora, zato, da se prilagodijo temu. Pa da ne bi zdaj kdo o modernih potrebah - večina ljudi pride in gre v službo točno 1x na delovni dan - kot vedno.

Mesto ima v bistvu več koristi, če npr. enega študenta (samo primer, velja za ostale) prepriča, naj se NE vozi z avtomobilom, kot če mu naredi ZASTONJ parkirišče - zakaj bi torej dajalo inciativo proti svojim interesom? Altruizem? Glede tega je so recimo pobude za razna širjenja vpadnic ipd. strateški kiks - promet hočeš zmanjševati (zmanjšati število), ne povečevati in kot rečeno Slovenija ima po večini ZELO avtomobilom prijazna mesta. Preveč.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Mavrik ::

Matako: tako je. To sicer ni samo problem mesta samega - če ni urejene infrastrukture po državi potem lahko ti migrante 100 let prepričuješ da naj ne hodijo z avtom, ker preprosto nimajo izbire.

Obenem pa je na žalost tako, da je Ljubljana v zadnjem času sprejela ukrepe, ki kvečjemu odvračajo od uporabe javnega prevoza vse, ki niso stalni prebivalci, obenem pa pospešeno gradi parkirišča točno v centru mesta, kar se razume kot celo vzpodbujanje prevoza z avtom točno v center. Popolnoma zgrešena smer.
The truth is rarely pure and never simple.

solatko ::

Mavrik -
- Potem predlagaš, da ljubljančani parkiramo v MS in se z vlakom peljemo v LJ domov. - kak ti je IQ
- Govorim o odlaganju škatel povsod, ne samo na občinskih PP.
- Lokalci pač živimo tu, kam s svojimi vozili, morda v MS
- Nekateri moram k strankam po računalnik, ga pripeljati v delavnico in ga odpeljati nazaj. Misliš, da se to da z javnim prevozom in da so stranke pripravljene to tudi plačat? Težko to počneš, če imaš pred garažo parkirano kišto iz MS.
- Poleg stanovanja najemi še garažo, pa ti ne bo nihče nič rekel.

Parkirni prostor pred občino Šiška je skoraj prazen 0,60EUR/h, zelenice med bloki pa natlačene z avtomobili neljubljanskih tablic. S tem se kaže balkanska kultura in takega početja vas bodo, hočeš, nočeš odvadile samo balkanske metode.
Mirujoči promet se v LJ ni urejal zadnjih 50.let, sedaj pa, ko je Zoki to začel urejat, je problem plačilo parkirnine. V naslednjem obdobju pričakujem povečano število komunalcev, zadolženih izključno za pobiranje kazni, za napačno parkiranje. Okoli blokov bomo pa tako poskrbeli z balkanskimi ukrepi.
Delo krepa človeka

Matako ::

Ja saj to pravim Mavrik. Povečevanje pretoka prometa je v resnici strel v nogo. Edino zmanjševanje števila avtomobilov ima blagodejen učinek na PRAVO zmanjšanje prometa.

Če se že dela nove pasove in dostope bi morali biti samo za "carpool" ali javni prevoz, sicer si bodo mesta samo še poslabševala situacijo. No saj v LJ je Janković nekaj sanjal o tem, samo vprašanje, ali je sploh izvedljivo.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

SkipEU ::

Tear_DR0P je izjavil:

Maribor je vedno strašno užaljen, ker ima Ljubljana očitno geografsko prednost

kakšno prednost točno? maribor je geografsko le malo na slabšem kot murska sobota, iz katere je 200km do 5 evropskih prestolnic (Dunaj, Bratislava, Budimpešta, Zagreb in Ljubljana) in če ti ljudje ne znajo sami potegniti koristi iz svoje jebeno dobre geografske pozicije, to ni problem ljubljane.


Ravno v tem je problem. Okoli so premočna mesta in posledično Maribor in Murska Sobota izgubljata, ker finančno ne moreta konkurirati. Lega je prednost, če naokoli nimaš močne konkurence.

noraguta ::

Šimpanz je izjavil:

Evo še moje mnenje. Živim v centru Ljubljane v bližini KC. Ko grem zjutraj ob 7:30 v službo na našem parkirišču pred blokom stojijo 2-3 avtomobili, ki čakajo na kakšen parkirni prostor. V glevnem so to ljudeki ki delajo v KC ali pa gredo tja na kakšne preglede. Ko pridem domov dobim včasih celo kakšen prazen parkirni prostor drugače pa se znajdi kakor se znaš. Mam pa v bloku upokojenca ki gre nekajkrat na teden z avtom od doma dopoldan in pride nazaj čez nekaj ur. Ni šans da bi parkiral na domačem dvorišču saj je vse zasedeno od prišlekov. Model dobi minimalno 2 kazni za nepravilno parkiranje na mesec in je valjda popizden. Hvala bogu da smo sedaj dobili dovoljenje za zapornico tako da bomo sedaj fizično zaprli naše parkirišče.

al pa če bi bil ukc v predmestju ? on obvoznici?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Matako ::

noraguta je izjavil:

Šimpanz je izjavil:

Evo še moje mnenje. Živim v centru Ljubljane v bližini KC. Ko grem zjutraj ob 7:30 v službo na našem parkirišču pred blokom stojijo 2-3 avtomobili, ki čakajo na kakšen parkirni prostor. V glevnem so to ljudeki ki delajo v KC ali pa gredo tja na kakšne preglede. Ko pridem domov dobim včasih celo kakšen prazen parkirni prostor drugače pa se znajdi kakor se znaš. Mam pa v bloku upokojenca ki gre nekajkrat na teden z avtom od doma dopoldan in pride nazaj čez nekaj ur. Ni šans da bi parkiral na domačem dvorišču saj je vse zasedeno od prišlekov. Model dobi minimalno 2 kazni za nepravilno parkiranje na mesec in je valjda popizden. Hvala bogu da smo sedaj dobili dovoljenje za zapornico tako da bomo sedaj fizično zaprli naše parkirišče.

al pa če bi bil ukc v predmestju ? on obvoznici?


Zdravstveni objekti izven centra mesta sploh niso slaba zamisel. Recimo, vedno se mi je zdelo, da je bila lokacija novega oddelka ljubljanske porodnišnice napačno izbrana - tam je čisto iz zgodovinskih razlogov.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Meizu ::

solatko je izjavil:


Parkirni prostor pred občino Šiška je skoraj prazen 0,60EUR/h,


Kar je seveda logično, saj bi to za dnevnega migranta ob 8 urnem delavniku vsak mesec prišlo natanko 96€. Če se tebi zdi to sprejemljivo... Naj mi firma krije takšno parkirišče, pa bo. Ali pa naj zmozgajo mesečne karte, ki bojo stale 20-30€. Ok potem, problem solved. Boljše namreč, kot da ostaja prazno. Vsaj nekaj cashflow-a.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

username ::

boss-tech je izjavil:

gre se tudi za službo, kjer vsak misli da mora biti firma v lj da je kaj iz nje.
Če ti misliš da je firma lahko izven LJ in je kaj iz nje, pa naredi sam svojo firmo.
Akrapovič in Boscarol, pa čeprav že totalno klišejska primera, sta oba izven LJ, pa glej kako sta uspešna in že skoraj zvezdniško slavna...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Matako ::

Meizu je izjavil:

solatko je izjavil:


Parkirni prostor pred občino Šiška je skoraj prazen 0,60EUR/h,


Kar je seveda logično, saj bi to za dnevnega migranta ob 8 urnem delavniku vsak mesec prišlo natanko 96€. Če se tebi zdi to sprejemljivo... Naj mi firma krije takšno parkirišče, pa bo. Ali pa naj zmozgajo mesečne karte, ki bojo stale 20-30€. Ok potem, problem solved. Boljše namreč, kot da ostaja prazno. Vsaj nekaj cashflow-a.


Lastništvo avta stane - parkirnine so del te računice. Če ti ni všeč, avta ne uporabljaj, parkiraj nekaj kilometrov stran (čas hoje v zameno za tistih 96 evrov) ali prepričaj šefa, da ti poviša plačo zaradi stroškov, če se ti ne da oz. imaš zdravstvene težave - če si nepogrešljiv, ne bo težav s tem, sicer.. jebi ga.

Samo zastonj park placa ne dobiš. Komu na čast? Ker si ravno ti? Izbij si to iz glave!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Mavrik ::


Lastništvo avta stane - parkirnine so del te računice. Če ti ni všeč, avta ne uporabljaj, parkiraj nekaj kilometrov stran (čas hoje v zameno za tistih 96 evrov) ali prepričaj šefa, da ti poviša plačo zaradi stroškov, če se ti ne da oz. imaš zdravstvene težave - če si nepogrešljiv, ne bo težav s tem, sicer.. jebi ga.


Saj očitno je da parkirajo nekje drugje, kjer so parkirišča cenejša - kar je tudi to kar je Meizu hotel povedati. Kaj si zdaj hotel s svojim postom povedati? Da bi bilo po tvoje logično da bi ljudje hodili parkirat na draga parkirišča namesto 150m stran?
The truth is rarely pure and never simple.

Matako ::

Ma hotel sem se navezati na splošnejši očitek, ki ga slišimo glede pomankanja predvsem zastonj parkirišč. V bistvu je to težava samo če nisi pripravljen delati kompromisov. Moj odgovor o ceni lastništva avta je bil mišljen širše kot samo odgovor Meizuju.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Poldi112 ::

para! je izjavil:

Pri parkiriščih je problem, če živiš v bloku, ki ima za namen parkiranja stanovalcev, postavljeno parkirišče in se potem na to parkirišče usajajo tisti, ki ne živijo tam, kljub tabli "Samo za stanovalce". Ampak vsaj v naselju, kjer sem do nedavnega živel, teh težav ni bilo. Stanovalci so tako ali tako vedeli kdo živi v naselju in kdo ne, če se je kak nestanovalec vrinil na parkirišče, so mu dežurni blokovski špijuni takoj dali vedeti, da tu ni prostora zanj. Na vsake toliko časa se je našel kakšen heroj, ki so mu pravila postala jasna šele, ko mu je mladež naredila nekaj škode na avtu in mu je policija razložila, da storilca nikoli ne bodo našli, drugače pa se ne spomnim, da bi bile zaradi tega večje težave. Če odštejem, da je gmota avtomobilov resno kazila okolico naselja, ampak ok, tako pač je.


To se pravi da v vašem bloku niso zaželjeni:
- gosti
- serviserji
- pleskarji
- vodovodarji
- pečarji
- gasilci
- rešilec
...

In ko si zaželiš družbe greš TI v goste nekam, kjer živijo normalni ljudje. In ko ti crkne pralni stroj namesto telefonskega imenika odpreš škatlo z orodjem?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Matako ::

Poldi112 je izjavil:


To se pravi da v vašem bloku niso zaželjeni:
- gosti
- serviserji
- pleskarji
- vodovodarji
- pečarji
- gasilci
- rešilec
...

In ko si zaželiš družbe greš TI v goste nekam, kjer živijo normalni ljudje. In ko ti crkne pralni stroj namesto telefonskega imenika odpreš škatlo z orodjem?


Ampak to lahko razumeš tudi obratno: ravno ZATO, ker stanovalci želijo, da imajo npr. obrtniki lažji dostop, bi radi videli, da jim drugi ne parkirajo pred bloki. Pač odvisno kako gledaš na stvar. Saj preprečiti pa tega ne morejo, če je povšina javna.
/\/\.K.

maddog ::

Avenger je izjavil:

Kar se tiče kupovanja/prodaje itd. je pač tako da je Ljubljana geografsko v centru Slovenije, poleg tega je precej velika verjetnost, da bo nekdo iz kjerkoli že, imel v roku 1 tedna nek opravek, ki ga bo vodil do ali skozi Ljubljano; zato je predlog - ap se dobimo v Ljubljani, precej na mestu. Če bi bil recimo iz Murske, verjetno ne bi avtomatsko rekel nekomu po mejlu, hej, dejmos e dobit tuki, gotovo mate kakšno pot sem! Tko da, to bo to.

Maribor je vedno strašno užaljen, ker ima Ljubljana očitno geografsko prednost, preko LJ greš od Kopra do MB ali Jesenic ali Krškega, ma sej veste, no in potem išče razne žaljivke, da bi zapacal imidž.

Eh, ta provincialnost...


Fora je da v 2011, kjer je svet manjsi kot nikoli poprej, smo samo balkanci tako zabaceni, da se nategujemo. Mater, ce lahko svabu nakazem 400€ za robo in mi jo poslje za 10€ iz 1000km oddaljenega kraja sa tren oka, potem nevem kje se je v nasi mali kuri zalomilo. Pa saj imamo Posto in odkupnino a ne ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: maddog ()

noraguta ::

Matako je izjavil:

Poldi112 je izjavil:


To se pravi da v vašem bloku niso zaželjeni:
- gosti
- serviserji
- pleskarji
- vodovodarji
- pečarji
- gasilci
- rešilec
...

In ko si zaželiš družbe greš TI v goste nekam, kjer živijo normalni ljudje. In ko ti crkne pralni stroj namesto telefonskega imenika odpreš škatlo z orodjem?


Ampak to lahko razumeš tudi obratno: ravno ZATO, ker stanovalci želijo, da imajo npr. obrtniki lažji dostop, bi radi videli, da jim drugi ne parkirajo pred bloki. Pač odvisno kako gledaš na stvar. Saj preprečiti pa tega ne morejo, če je povšina javna.
to naj bi mestni orbanizem zagotavljal.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Meizu ::

Matako je izjavil:

Meizu je izjavil:

solatko je izjavil:


Parkirni prostor pred občino Šiška je skoraj prazen 0,60EUR/h,


Kar je seveda logično, saj bi to za dnevnega migranta ob 8 urnem delavniku vsak mesec prišlo natanko 96€. Če se tebi zdi to sprejemljivo... Naj mi firma krije takšno parkirišče, pa bo. Ali pa naj zmozgajo mesečne karte, ki bojo stale 20-30€. Ok potem, problem solved. Boljše namreč, kot da ostaja prazno. Vsaj nekaj cashflow-a.


Lastništvo avta stane - parkirnine so del te računice. Če ti ni všeč, avta ne uporabljaj, parkiraj nekaj kilometrov stran (čas hoje v zameno za tistih 96 evrov) ali prepričaj šefa, da ti poviša plačo zaradi stroškov, če se ti ne da oz. imaš zdravstvene težave - če si nepogrešljiv, ne bo težav s tem, sicer.. jebi ga.

Samo zastonj park placa ne dobiš. Komu na čast? Ker si ravno ti? Izbij si to iz glave!


No ma daj mi ti pametnjakovič (upam, da ne zameriš izrazu) razloži na kakšen način naj jaz pridem iz 80km oddaljenega mesta redno v službo v Ljubljano. Avtobus odpade, ker ni avtobusne povezave, železnica pravtako ne. Prosim, če mi to razložiš prvo kot prvo. Najbolje bo, da pridem z avtom do Vrhnike, potem pa jo peš mahnem proti Ljubljani. Sej ni panike, pač ustajal bom ob 3.30 zjutraj, da bom ob 7ih zjutraj na delovnem mestu, v rekelcu ter kravati bom pa šprintiral bo Ljubljani, da bom ujel uro. Tebi je vse tako samoumevno. Seveda, ko pa nisi v takšni situaciji. Če bi pa bil, bi se pa še kako pizdil tu naokrog. Saj ni problem vrtet jezika naokrog, če sam nisi v takšnem dreku. Potem pa jokat in stokat, ko se ti kaj takšnega zgodi.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

Matako ::

Ja no saj razumem, če ni možnosti pač je ni - imaš smolo glede tega. Saj pravim, moj odgovor je bil mišljen splošneje - ni letelo ravno na tvoj konkreten primer!

Samo po drugi strani, mene kolegi včasih prav čudno pogledajo ko izvejo, da hodim okoli 2 km od službe do prve postaje mestnega potniškega prometa (smo na obrobju) - pa mi v resnici vzame dobre četrt ure v vsako smer, meni se zdi to malo. Osebno sem se tako navadil, da bi mi manjkalo, če ne bi mel tega sprehoda - predvsem po službi! Imam avto sicer - je pa res da doma imam postajo 5 minut stran in ne prestopam.

Samo tudi jaz njih težko razumem, da včasih recimo stokajo kako ni prostora za parkiranje - a se začnejo prosta parkirna mesta (zelo širok dolg dovoz na periferiji, 100% legalno) manj kot 100m od vhoda, pogosto samo 50m. In noben od njih ne izgleda, da je kak invalid ali karkoli.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Meizu ::

Sej, glej, nisem mislil nič osebnega tam gor, sam mi gre pa na živce, kako nekateri lahko miselno vedno rečejo nekaj v stilu "če nočeš, ti ni treba". Pač če ni druge možnosti, potem je res ni, kaj češ.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

Matako ::

Meizu je izjavil:

Sej, glej, nisem mislil nič osebnega tam gor, sam mi gre pa na živce, kako nekateri lahko miselno vedno rečejo nekaj v stilu "če nočeš, ti ni treba". Pač če ni druge možnosti, potem je res ni, kaj češ.


Ja saj razumem - samo glej, te težave imajo še marsikje drugje. Recimo v Londonu marsikdo enostavno ne uporablja svojega avtomobila, ker se ne izzide, javni promet pa je na določenih relacijah... več kot neprijeten- in argument, ki mu ga servirajo je točno ta: tvoj problem, pa pojdi drugam, če ti ne paše. Saj pravim Ljubljana je za svetovne razmere ekstra prijazna za avtomobilski promet - prave vsakodnevne jebade z avtom pri nas marsikdo ni niti še videl!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Looooooka ::

Keyser Soze je izjavil:

U, so se razkurčili. Najbrž Ljubljančani, ko so uvideli, da "hribovci" le nimajo tako zahojenega življenja.:D

Glede

Glede na tvoj post jaz vidim obratno.Pises kilometrske poste, kjer pises o Ljubljani stvari, ki jih jaz(pa zivim v Lj ze celo zivljenje nisem nikoli videl).Obem se zelo trudis pljuvati po Ljubljani med tem ko se vecina Ljubljancanov v tej temi zgolj sprasuje kaj vam manjka, da vam gre Ljubljana tako v nos.
Ergo...prihajam do sklepa, da ko govoris o cistem zraku sklepas da je center Ljubljane LJUBLJANA.Ko govoris o nekih mini stanovanjih ignoriras dejstva, da so najdrazja in najvecja stanovanja/hise skrite ravno v Ljubljani.Ko govoris o nekih problemih s parkiranjem spet sklepas, da so vsi bloki zgrajeni leta 1970.
Vidim da v bistvu zavidas Ljubljancanom toliko stvari, da se moram zopet vprasati...kaj hudica vam fali, da vam gre Ljubljana tako v nos?
EDINA stvar, ki bi jo Ljubljancan lahko pogresal izven Ljubljane je nocno zivljenje in izbira pri nakupovanju(pa se to ne ce se preseli v Maribor,Celje ali Koper(se opravicujem primorcem...nikoli si ne zapomnim v katerem mestu imate tiste mega centre).

SkipEU ::

Problem v Sloveniji je, da bi vsi radi nekam prestavljali avtomobile. Ljudje nekje parkirajo in se oblast čez čas odloči, da se to več ne sme. Potem se ljudje spet prestavijo drugam itd. Začaran krog. Avtomobili so tu in ne bodo šli nikamor, zato je edino smotrno, da se vse gradi tako, da je čimveč parkirišč.

V Avstraliji sem v mestih kot so Ljubljana vedno brez problema parkiral direkt v centru, pa še zastonj. Praznih parkirišč pa povsod kot smetja in ob vsaki cesti. Temu se reče smotrna gradnja, česar v Sloveniji še danes ne premoremo.

imagodei ::

> "Problem v Sloveniji je, da bi vsi radi nekam prestavljali avtomobile."

Že res, ampak izvoren problem je katastrofa od javnega prevoza. Kako presekati ta gordijski vozelj mi ni jasno, dejstvo pa je, da bi bilo treba vložiti težke milijone, (morda celo milijarde) v izgradnjo modernih železniških povezav, preureditev failov socialistične gradnje oz. zagotovitev zadostne količine parkirnih prostorov v večjih mestih, spremembo politike oz. režima parkiranja (npr. po vzoru Amsterdama: v centru mesta so parkirne hiše svinjsko drage, na obrobju so smešno poceni).


solatko> "Proti balkanskemu razmišljanju, pa so na žalost učinkovite samo in edino balkanske metode."

Nikakor. To seveda ne vodi nikamor, razen v poglabljanje prepada med Ljubljančani in Neljubljančani. Kot da ti iz te teme ni jasno, da je že tako dovolj globok.

Poleg tega, solatko, če ti je jasno, da je nesmotrna gradnja v 70-ih letih uspela povzročiti fail v obliki 0,7 PP/stanovanje, potem je morda čas, da stanovalci nehate samo jamrat in da greste s peticijo na občino oz. da se zberete v obliki civilne iniciative, pa da naredite nekaj zoper to. Zgleda, da živite v nekem shizofrenem precepu: po eni strani veste, da živite v mestu in da je problem s parkirnimi prostori, po drugi strani pa se niste pripravljeni odpovedati zelenici pred stolpnico. Stisnit in prdnit hkrati se ne da. Pač ne živite na deželi. Druga večja mesta imajo v namene sproščanja v naravi parke, faili socialistične gradbe so pa privedli do mentalitete, da imate lahko prebivalci Ljubljane najboljše iz obeh strani: prednosti večjega mesta in prestolnice, pa še cel kup zelenih površin. E, ne bo šlo.

Če gre za naselje tipa Fužin, vas je čisto dovolj stanovalcev, da bi začeli resno razmišljati o iskanju investitorja in morebitni participaciji pri sofinanciranju izgradnje kake nizke garažne hiše. Morda en nivo, max dva pod zemljo, pa podobno še nad zemljo, pa imate nenadoma kakih 1000 parkirnih mest več.
- Hoc est qui sumus -

JanezekNovak ::

Kratka ideja za ureditev Ljubljane in centraliziranosti Slovenije:

Kaj pa, če bi v prihodnosti si izbrali neko študentsko mesto, kjer bi načrtno zgradili fakultete in podjetniške inkubatorje.

To mesto, bi moralo imeti tudi študentske domove, jedilnice in parkirišča...

O lokaciji tega mesta bi se seveda dalo še debatirati.

Poleg tega, bi tudi lahko dali recimo v Vrhniko (samo primer, lahko tudi kje drugje...) vsa ministrstva od prvega do zadnjega.

Obe mesti, ministrsko in študentsko, bi seveda morali imeti tudi avtobusno, železniško in avtocestno povezavo.

S to rešitvijo, bi delno popravili promet v Ljubljani, poleg tega bi se Slovenijo decentraliziralo, dobili bi pa tudi velik "think tank" v tem študentskem mestu.
http://www.euroairsoft.com/

solatko ::

Meizu - Poglej kako se znaš sprenevedat.
Nekemu kulturnemu Evropejcu ni jasno, da boš zaradi šparanja, delal probleme drugim.
Zaradi tvoje lagodnosti (komoditete 90% vozačev), bi se morali ljubljančani odpovedati zelenicam, parikirnim prostorom in potrpeti, če moramo z otroškim vozičkom na vozno površino med avtomobile, samo zato da tebi in podobnim prišparamo cca 100EUR. Tako razmišljanje ni ravno odraz neke visoke mere kulture.
Mi smo pač prisiljeni živeti tu, kjer smo, saj tudi nam dohodki večinoma ne dajejo možnosti, da bi kar tako menjali mesto bivanja.
Ko takole na uč računam, je 100EUR/mesec manj, kot dajem jaz kot domačin, za najem parkirnega prostora v novo zgrajeni garažni hiši ob urgenci (150EUR) in 70EUR za najem garaže za drugi avto. Že dolgo časa je od takrat, ko sem ugotovil, da mi vsakodnevno iskanje PP preveč najeda živce.
Sedaj pa je situacija taka, da ko pripeljem mašino domov, da bi jo popravil, ne morem v najeto garažo, saj pred njo stoji parkiran avto, prestavna ročica strogo v 1. prestavi in zategnjena ročna zavora - skratka nepremičnina. Kličem na mestno redarstvo in mi povedo, da lahko sicer pridejo avto odstranit na moje stroške, sam pa naj potem tožim lastnika, saj je prostor pred garažami privatna površina. Pokličem policijo, ta napiše plačilni nalog, poizkuša dobiti lastnika, vendar vsak polpismeni pravnik ve, da na privatnem zemljišču, za napačno parkiranje ni potrebno plačat, saj uspe s pritožbo. Policija za te zadeve pač ni pristojna, nastopi šele takrat, ko se zaradi takega parkiranja pojavi fizično obračunavanje ali povzročitev škode na vozilu od neznanega storilca. Balkanski vozniki nimajo tudi toliko etike, da bi na vidnem mestu pustili listek s tel.št., da bi lastnik v primeru potreb, lahko poklical in lepo prosil za umik vozila.
Mimo grede se mi v roki znajde kapica za odvijačenje ventilčkov in dva končata v travi, lastnik avta pa naj si beli glavo, kako bo prišel domov, oziroma kje bo dobil ventilčke, pumpo in gdo mu bo pomagal napolniti gume.
Zanimivo, da takih problemov z balkanskimi vozniki nimajo nikoli v Trstu, Gorici, Celovcu, Gradcu in drugje po Evropi.

imagodei - Ti predlagaš, da stanovalci Ljubljane rešujemo problem vašega prihoda na delo. Halo!!!
Kolikor vem se mora tisti, ki je gost, prilagoditi domačinu, saj nekako v obratni smeri ne gre. Če veš, da vsako jutro porabiš več kot pol ure, da najdeš luknjo (po navadi ne gledaš ali je to slučajno na zelenici, pred vhodom v blok ali zapreš dostavo za trgovino, če je na pločniku, razen za tvoj avto, še prostor za invalidski voziček), bi bil že čas, da malo razmisliš, o uporabi plačljivih PP, ki jih je v LJ prostih kar nekaj (vsaj za tiste, ki res parkirate ekstremno nekulturno), spremeniš način prihoda v službo ali menjaš službo, s tako, ki zagotavlja, da boš imel pokrite stroške prihoda in parkiranja svoje komoditete.
Peticije ne pomagajo nič, saj se nekaj na področju mirujočega prometa dela, vendar je tako, da morajo domačini kupiti dovolilnico, katero dobijo samo za en avto/stanovanje, ostali prostori pa so večinoma prazni, ker je potrebno PP plačat, zato se število avtomobilov na zelenicah ne zmanjšuje. Tako smo zopet pri istem problemu. Pločnike nam poizkušajo zavarovati s količki, stanovalci postavljamo rampe, vendar to vse kazi izgled mesta in to, zaradi balkanske kulture voznikov.
Dejansko pomagajo samo in kar za dolgo, edino balkanski načini reševanja težav. Prazne gume, odlomljeno vzvratno ogledalo, potrgani brisalci nekaj dni zapored in glej čudo, nekaj dni ali tednov, skoraj nihče več ne parkira tam.
Delo krepa človeka

Mipe ::

Avto zavzame koliko kvadratnih metrov? In to samo za eno osebo.

Dokler se vsakdo vozi s svojim avtom za vsako malenkost, bomo imeli to sranje.

Rešitev je v spodbujanju alternativnih prevoznih sredstev oz. metod. Brezplačna kolesa, železniška in avtobusna postaja. Čim več parkirišč zapreti in na njihovih mestih postaviti kolesarske parke. Čim več ulic zapret za avtomobilski promet. Šele, ko ljudje ne bodo imeli več kam iti z avtom, bodo zganili svoje lene riti.

Avtomobili so mišljeni za daljše vožnje, ne za skočit v trgovino 200m stran.

techfreak :) ::

maddog je izjavil:

Fora je da v 2011, kjer je svet manjsi kot nikoli poprej, smo samo balkanci tako zabaceni, da se nategujemo. Mater, ce lahko svabu nakazem 400€ za robo in mi jo poslje za 10€ iz 1000km oddaljenega kraja sa tren oka, potem nevem kje se je v nasi mali kuri zalomilo. Pa saj imamo Posto in odkupnino a ne ?


Odkupnina se ne obnese zaradi tega:
Od uporabnika sem preko Bolhe kupil telefon Galaxy S. Danes sem prevzel paket, plačal po povzetju in dobil prazno škatlo. Na pošti (tako moji kot njegovi) so mi rekli da ne morejo narediti ničesar, da ne morejo zadržati oz. povrniti denar če jim jaz vrnem prazno škatlo (oz. njemu). Kam se lahko obrnem in kaj lahko naredim, preden grem na 160km dolgo pot, da mu izbijem par zob?

Keyser Soze ::

JanezekNovak je izjavil:

Kratka ideja za ureditev Ljubljane in centraliziranosti Slovenije:
...

Pa ti misliš, da imajo Ljubljančani realno tak interes? Razen tule na forumu?

Verjemi, da denar, ki ga prinese s sabo tale "gužva", realno več kot odtehta vse ostale tegobe.
OM, F, G!

thramos ::

ahac je izjavil:

Primitiven balkanski način.


Res je.

Če pa poznaš enako učinkovit, neprimitiven in nebalkanski način, prosim na dan z njim.

Mavrik je izjavil:

Čakaj te logike ne razumem:
- imam stanovanje v Ljubljani
- živim v Ljubljani
- imam službo v Ljubljani
- parkiram svoj avto v bližini stanovanja na dovoljen način na javno parkirišče

in sem zaradi tega NEPRIJAZEN samo zato ker se nisem rodil v Ljubljani?



Nauči se brati. Neprijazno je, da vsako nedeljo zvečer, vseh pet študentov iz enega stanovanja parkira svojo nepremičnino in je ne premakne do petka popoldne. Povsem legalen, a primitiven, balkanski način.

Matako ::

Določene ideje razbremenitve LJ so sicer pred časom bile. Recimo preselitev določenih (manjših) fakultet v kake Domžale (15km iz centra LJ) ipd.

To bi imelo za pozitivno posledico tudi oživitev satelitskih krajev, kjer se res nič ne dogaja.
/\/\.K.

Mipe ::

Zakaj ne bi prebivalce izselili iz Ljubljane nekam drugam? Problem rešen.

energetik ::

Keyser Soze je izjavil:

Pa ti misliš, da imajo Ljubljančani realno tak interes? Razen tule na forumu?

Verjemi, da denar, ki ga prinese s sabo tale "gužva", realno več kot odtehta vse ostale tegobe.
Kakšen denar? Kaj pa imam jaz kot stanovalec od tega denarja? Vzpenjačo? 100m kolesarske, ki se konča v avtobusnem nadstrešku? Javno razsvetljavo vsakih 5 metrov, ki mi sveti v spalnico?
Interes za čimveč gužve v LJ imajo kakšni pri koritu na občini in špekulacijski nepremičninarji. Stanovalci pa sigurno ne.

Keyser Soze ::

energetik je izjavil:

Kakšen denar? Kaj pa imam jaz kot stanovalec od tega denarja? Vzpenjačo? 100m kolesarske, ki se konča v avtobusnem nadstrešku? Javno razsvetljavo vsakih 5 metrov, ki mi sveti v spalnico?
Interes za čimveč gužve v LJ imajo kakšni pri koritu na občini in špekulacijski nepremičninarji. Stanovalci pa sigurno ne.

Na enga tebe pride 9 drugih Ljubljančanov, ki se ne bodo hoteli ločit od raznoraznih ustanov, ki jim prinašajo denar in delovna mesta. Garant. Sploh če bi prišlo do javnega odločanja o tej stvari.
OM, F, G!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1448216 (4137) Saul Goodman
»

Nekdo mi je preluknjal pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13514242 (8177) nevone
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15623506 (18072) solatko
»

[živce parajoče] Kraja parkirnih mest v centru LJ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13811525 (5151) ender
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
619989 (5204) krho

Več podobnih tem