Forum » Loža » Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!
Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta!
qwzyx ::
Neki casa nazaj se je ze govorilo da bodo uvedli t.i. rumene pasove za trole, taxije.
Drugace je pa vecinoma voznja s kolesom v LJ po eni izmed vpadnic kateri se peljem hitrejsa kot s trolo.
Drugace je pa vecinoma voznja s kolesom v LJ po eni izmed vpadnic kateri se peljem hitrejsa kot s trolo.
Mipe ::
@solatko - ko sem študiral, sem se vozil z vlakom in nato 25 min peš do faksa. Na vlaku sem videl veliko študentov in dijakov, prav tako na pločnikih. Kje je ta tvoja večina?
cewapcic: zato sem vedno šel peš :) Trole so preveč nezanesljive... čakaš dolge minute, se kar naprej ustavlja... eh, peš je bolj gotovo, pa še zdravo je in prihraniš denar. Ne razumem teh ljudi, ki bi se vozakali za vsako malenkosti, medtem ko v centru LJ peš prideš povsod in pravočasno. Ni mi treba parkirati, zato tudi prihranim na času. Poznam nekoga, ki je enkrat celo uro iskal parkirišče in zamudil na izpit.
cewapcic: zato sem vedno šel peš :) Trole so preveč nezanesljive... čakaš dolge minute, se kar naprej ustavlja... eh, peš je bolj gotovo, pa še zdravo je in prihraniš denar. Ne razumem teh ljudi, ki bi se vozakali za vsako malenkosti, medtem ko v centru LJ peš prideš povsod in pravočasno. Ni mi treba parkirati, zato tudi prihranim na času. Poznam nekoga, ki je enkrat celo uro iskal parkirišče in zamudil na izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
energetik ::
Za čestitat je Zokiju, da je dejansko zaprl mestno središče (nekaj pizdakanja, sedaj pa se počasi vrača življenje v središče), morda bi bil krog lahko še malce večji, urejajo tudi enosmerne ulice, vendar je to že večji problem, saj mora biti ureditev smiselna, da ne povzroči še več težav.Vidiš, to je problem pri Zokiju. Da kar zapre, ne da bi vprašal stanovalce, ki tam živijo že 50 let in morda celo furajo kakšno firmo. Tako bo naredil v naši ulici, ki ima že od vekomaj znak, dovoljeno za stanovalce. Kljub temu da na našem privatnem dvorišču lahko parkiramo 4-5 avtov, nam bo dal samo 2 daljinca za količek. Adijo pamet.
Sosed ima firmo in parkira pred svojo bajto ob cesti - tam kar naenkrat ne bo smel več. Firmo lahko očitno kar zapre.
Ne moreš kar zapirati - potrebno je zraven ponuditi odkup bajte, pa naj jo spremeni v muzej in kaže turistom. Sploh pa naši ulici, ki je izključno stanovalska soseska, brez trgovin in lokalov - jo je zapr zaradi tistih 20 turistov na leto, ki se mogoče sprehodijo skozi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
ahac ::
Jaz sem tud veliko peš hodil iz žel. postaje na FRI.
Je blo pa tud tko, da smo šli iz predavanja 5 min prej, laufal do trole, se počasi vozil do bavarca, potem pa laufal na žel. postajo. Edino tako smo ujel vlak (če smo imel srečo), drugače ga je pa treba 1 uro čakat.
V katerem mestu gre pa ena glavnih mestnih bus prog direkt mimo žel. postaje?
Je blo pa tud tko, da smo šli iz predavanja 5 min prej, laufal do trole, se počasi vozil do bavarca, potem pa laufal na žel. postajo. Edino tako smo ujel vlak (če smo imel srečo), drugače ga je pa treba 1 uro čakat.
V katerem mestu gre pa ena glavnih mestnih bus prog direkt mimo žel. postaje?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
solatko ::
SkipEU - Samo en primer - kolega iz stare Gorice je v Trstu parkiral ob privatni hiši (lep pp z napisom private), ko je prišel čez dobro uro nazaj, je bil avto na 4-ih klocnah, gume pa v smeteh kakih 500m stran, na vetrobranskem steklu je imel listek z narisanim zemljevidom do gum. Da ne bo kdo kaj mislil, je imel italjanske goriške tablice.
Pa še kakšno bi vam lahko opisal iz A, D ali pa iz bivših bratskih republik. Nikjer nihče ne vidi rad, da se moti njegovo posest.
imagodei - Odličen izračun in tako verjetno računate vsi vozači, potem pa pizdite na nas, ker bi vas radi samo naučili, da je zastonj uradnih pp vedno manj in da nadomestek niso pp pred bloki, sploh če je znak dovoljeno za stanovalce, zelenice in vhodi v razne objekte. Ko boste to spoštovali (seveda je vse podkrepljeno s predpisi), ne bo nihče več pizdil na vas.
Seveda se ti bo račun krepko sfižil, če boš vsak dan plačal kazen (polovička 40EUR), odvoz s pajkom ali lisičenje.
Od vas vsi računate samo čisto vožnjo, kaj pa pol ure iskanja zastonj pp dnevno, izguba živcev, ko se premikaš po 10m skozi center (tu je tudi odgovor na postavljena vprašanja o času vožnje MPP, zaenkrat še nimajo kril), vprašaj voznika, koliko časa rabi ob sobotah ali nedeljah.
Tudi moraš računat, kakšna je cena predrte gume, zlomljenega ogledala ali brisalca, če parkiraš nekomu pred vrati......
energetik - verjetno si stanovalec starega dela LJ. Roko na srce, ta del je precej lepši, bolje urejen in primernejši za bivanje, kot je bilo prej. Na žalost je tako, da je potrebno del, kjer nočeš prometa, dobesedno zaprt in dovolit samo dostavo do določene ure in nujne prevoze, sicer pride do toliko izjem, da zapora ni več to, kar je bilo mišljeno. Vemo kako je bilo z Volfovo, uradno je bila zaprta, če pa si poznal varnostnika, ki je odpiral rampo, si se lahko mirno pripeljal v kateri koli konec mestnega jedra. Namesto klopc in gostinske ponudbe, so bili smrdeči avtomobili. Če se ti je zapora tako zamerla, lahko komot stanovanje v tem delu mesta zamenjaš za stanovanje v Fužinah, Šiški, Viču ali na Vodmatu, kjer bodo kmalu avtomobili parkirali v 9. nadstropju, pred stanovanjem.
Seveda pa se je potrebno ob takih spremembah malo tudi prilagodit, za vse pač nikoli ne bo v redu.
Pa še kakšno bi vam lahko opisal iz A, D ali pa iz bivših bratskih republik. Nikjer nihče ne vidi rad, da se moti njegovo posest.
imagodei - Odličen izračun in tako verjetno računate vsi vozači, potem pa pizdite na nas, ker bi vas radi samo naučili, da je zastonj uradnih pp vedno manj in da nadomestek niso pp pred bloki, sploh če je znak dovoljeno za stanovalce, zelenice in vhodi v razne objekte. Ko boste to spoštovali (seveda je vse podkrepljeno s predpisi), ne bo nihče več pizdil na vas.
Seveda se ti bo račun krepko sfižil, če boš vsak dan plačal kazen (polovička 40EUR), odvoz s pajkom ali lisičenje.
Od vas vsi računate samo čisto vožnjo, kaj pa pol ure iskanja zastonj pp dnevno, izguba živcev, ko se premikaš po 10m skozi center (tu je tudi odgovor na postavljena vprašanja o času vožnje MPP, zaenkrat še nimajo kril), vprašaj voznika, koliko časa rabi ob sobotah ali nedeljah.
Tudi moraš računat, kakšna je cena predrte gume, zlomljenega ogledala ali brisalca, če parkiraš nekomu pred vrati......
energetik - verjetno si stanovalec starega dela LJ. Roko na srce, ta del je precej lepši, bolje urejen in primernejši za bivanje, kot je bilo prej. Na žalost je tako, da je potrebno del, kjer nočeš prometa, dobesedno zaprt in dovolit samo dostavo do določene ure in nujne prevoze, sicer pride do toliko izjem, da zapora ni več to, kar je bilo mišljeno. Vemo kako je bilo z Volfovo, uradno je bila zaprta, če pa si poznal varnostnika, ki je odpiral rampo, si se lahko mirno pripeljal v kateri koli konec mestnega jedra. Namesto klopc in gostinske ponudbe, so bili smrdeči avtomobili. Če se ti je zapora tako zamerla, lahko komot stanovanje v tem delu mesta zamenjaš za stanovanje v Fužinah, Šiški, Viču ali na Vodmatu, kjer bodo kmalu avtomobili parkirali v 9. nadstropju, pred stanovanjem.
Seveda pa se je potrebno ob takih spremembah malo tudi prilagodit, za vse pač nikoli ne bo v redu.
Delo krepa človeka
imagodei ::
solatko,
že parkrat si zastavil pisanje v drugi osebi množine ("tako verjetno računate", "ko boste")... Naj ti pojasnim, da me to vkalupljanje rahlo moti in da sem v LJ narobe parkiral morda 3x v življenju, od tega sem enkrat plačal kazen. Poleg tega ne delam v LJ, tako da načeloma ne odžiram parkirnih mest.
Če se le da, se v LJ poslužujem plačljivih PP in parkirnih hiš, sicer pa pač bentim nad pomanjkanjem parkirnega prostora. Po moji logiki je vse graje vredno, da imajo javni objekti odločno premalo parkirišč. Enkrat tedensko sem skoraj ziher na Slovanu v Kodeljevem in vedno znova me vrže božjast, ko vidim dren... Fakulteta, Zveza športnih društev, športna dvorana, športni park, fitnes, aerobika, treningi in tekme košarke ter rokometa... Parkir placa pa nikjer. WTF?! Taki objekti bi nujno morali imeti prostor za parking - magari plačljiv, me nič ne moti. Ne pa, da se pripelješ na PP 15 min pred določeno uro, na koncu pa zamudiš ogrevanje, ker se voziš v krogih kot debil! Tam me je že parkrat prijelo, da bi avto parkiral na sredo zelenice, pa basta. Javnim objektom z velikim obratom obiskovalcev bi moral pronicljiv in v prihodnost zazrt župan nujno naložiti ureditev parkiranja npr. do leta 2016. Ne moreš imeti športne dvorane, v kateri nenazadnje igrajo uradne tekme tudi klubi ala Union Olimpija pa Krim, ob enem pa imeti 200 parkirnih prostorov! Saj je lisičenje in odvoz narobe parkiranih vozil s pajkom plemenit namen, ampak - daj za božjo voljo odpravi vzrok, ne pa posledice!
solatko> "Odličen izračun in tako verjetno računate vsi vozači, potem pa pizdite na nas, ker bi vas radi samo naučili, da je zastonj uradnih pp vedno manj in da nadomestek niso pp pred bloki, sploh če je znak dovoljeno za stanovalce, zelenice in vhodi v razne objekte. Ko boste to spoštovali (seveda je vse podkrepljeno s predpisi), ne bo nihče več pizdil na vas."
Jasno, da to dajemo na tehtnico... Kaj pa misliš? Popoldan je treba iti še v trgovino, po otroka v vrtec, skuhati kosilo - in če katastrofa od javnega prometa pripelje 5 minut prepozno na železniško, si zamudil vlak in si za vsaj naslednje pol ure ujet v LJ.
solatko> "Od vas vsi računate samo čisto vožnjo, kaj pa pol ure iskanja zastonj pp dnevno, izguba živcev, ko se premikaš po 10m skozi center (tu je tudi odgovor na postavljena vprašanja o času vožnje MPP, zaenkrat še nimajo kril), vprašaj voznika, koliko časa rabi ob sobotah ali nedeljah."
Nazadnje, ko sem gledal, so bile garažne hiše in plačljivi parkir placi v LJ kar precej zasedeni. Če poleg tega ljudje parkirajo še na zastonj PP in še na mestih, kjer ne bi smeli, je morda nekaj narobe z infrastrukturo, ka-li? Ali pa z režimom vožnje... Že večkrat je bilo predlagano, da bi se center LJ kar zaprl za osebna vozila.
Če z osebnim vozilom pridem od FRI do Železniške postaje v 5-10 minutah, je nekaj zelo čudnega, da trola ne pride od FRI do Bavarca v 20 minutah.
Seveda bi se dalo rešit - zapreš center LJ za osebna vozila, postaviš zadostno število parkirnih hiš okoli centra ter na mestnih vpadnicah in cene hiš razdeliš po conah: tiste na obrobju mesta so smešno poceni, tiste tik ob jedru so svinjsko drage. Nato globoko razmisliš o avtobusnih progah, opraviš temeljito analizo in s simulacijo preveriš, kako bi morale potekat nove proge, da bi bile najbolj učinkovite. Magari poženeš kvalitetne vhodne podatke skozi neko prilagojeno različico Thomasovega Criticalla.
Skratka, spet je problem predvsem v ureditvi. Nekomu pač paše, da je tako kot sedaj, v resnici sta pa prometni režim in infrastruktura v kurcu. Ampak ti spet raje jamraš nad prišleki. V kurcu je tudi centralizacija. Naj pa eminentna podjetja, ki delajo dren v centru, prestavijo svoje prostore nekam na obrobje LJ ali celo morda v drugo mesto! Razdalja med LJ in npr. Kranjem je za nekega tujega poslovneža, ki živi v velemestu, nenavadno kratka - tako po razdalji, kot po času!
In potem smo spet tle - pri resnični provincialnosti oz. malomeščanski miselnosti... V velemestih se ljudje na šiht vozijo z urejenim javnim prevozom iz enega konca mesta na drugega - pri čemer je razdalja kamot tudi po 30, 40km - a se vozijo z modernimi non-stop vlaki, ki za to pot potrebujejo 20-25min... Ja, toliko, kolikor trola rabi od FRI-ja do Bavarca.
že parkrat si zastavil pisanje v drugi osebi množine ("tako verjetno računate", "ko boste")... Naj ti pojasnim, da me to vkalupljanje rahlo moti in da sem v LJ narobe parkiral morda 3x v življenju, od tega sem enkrat plačal kazen. Poleg tega ne delam v LJ, tako da načeloma ne odžiram parkirnih mest.
Če se le da, se v LJ poslužujem plačljivih PP in parkirnih hiš, sicer pa pač bentim nad pomanjkanjem parkirnega prostora. Po moji logiki je vse graje vredno, da imajo javni objekti odločno premalo parkirišč. Enkrat tedensko sem skoraj ziher na Slovanu v Kodeljevem in vedno znova me vrže božjast, ko vidim dren... Fakulteta, Zveza športnih društev, športna dvorana, športni park, fitnes, aerobika, treningi in tekme košarke ter rokometa... Parkir placa pa nikjer. WTF?! Taki objekti bi nujno morali imeti prostor za parking - magari plačljiv, me nič ne moti. Ne pa, da se pripelješ na PP 15 min pred določeno uro, na koncu pa zamudiš ogrevanje, ker se voziš v krogih kot debil! Tam me je že parkrat prijelo, da bi avto parkiral na sredo zelenice, pa basta. Javnim objektom z velikim obratom obiskovalcev bi moral pronicljiv in v prihodnost zazrt župan nujno naložiti ureditev parkiranja npr. do leta 2016. Ne moreš imeti športne dvorane, v kateri nenazadnje igrajo uradne tekme tudi klubi ala Union Olimpija pa Krim, ob enem pa imeti 200 parkirnih prostorov! Saj je lisičenje in odvoz narobe parkiranih vozil s pajkom plemenit namen, ampak - daj za božjo voljo odpravi vzrok, ne pa posledice!
solatko> "Odličen izračun in tako verjetno računate vsi vozači, potem pa pizdite na nas, ker bi vas radi samo naučili, da je zastonj uradnih pp vedno manj in da nadomestek niso pp pred bloki, sploh če je znak dovoljeno za stanovalce, zelenice in vhodi v razne objekte. Ko boste to spoštovali (seveda je vse podkrepljeno s predpisi), ne bo nihče več pizdil na vas."
Jasno, da to dajemo na tehtnico... Kaj pa misliš? Popoldan je treba iti še v trgovino, po otroka v vrtec, skuhati kosilo - in če katastrofa od javnega prometa pripelje 5 minut prepozno na železniško, si zamudil vlak in si za vsaj naslednje pol ure ujet v LJ.
solatko> "Od vas vsi računate samo čisto vožnjo, kaj pa pol ure iskanja zastonj pp dnevno, izguba živcev, ko se premikaš po 10m skozi center (tu je tudi odgovor na postavljena vprašanja o času vožnje MPP, zaenkrat še nimajo kril), vprašaj voznika, koliko časa rabi ob sobotah ali nedeljah."
Nazadnje, ko sem gledal, so bile garažne hiše in plačljivi parkir placi v LJ kar precej zasedeni. Če poleg tega ljudje parkirajo še na zastonj PP in še na mestih, kjer ne bi smeli, je morda nekaj narobe z infrastrukturo, ka-li? Ali pa z režimom vožnje... Že večkrat je bilo predlagano, da bi se center LJ kar zaprl za osebna vozila.
Če z osebnim vozilom pridem od FRI do Železniške postaje v 5-10 minutah, je nekaj zelo čudnega, da trola ne pride od FRI do Bavarca v 20 minutah.
Seveda bi se dalo rešit - zapreš center LJ za osebna vozila, postaviš zadostno število parkirnih hiš okoli centra ter na mestnih vpadnicah in cene hiš razdeliš po conah: tiste na obrobju mesta so smešno poceni, tiste tik ob jedru so svinjsko drage. Nato globoko razmisliš o avtobusnih progah, opraviš temeljito analizo in s simulacijo preveriš, kako bi morale potekat nove proge, da bi bile najbolj učinkovite. Magari poženeš kvalitetne vhodne podatke skozi neko prilagojeno različico Thomasovega Criticalla.
Skratka, spet je problem predvsem v ureditvi. Nekomu pač paše, da je tako kot sedaj, v resnici sta pa prometni režim in infrastruktura v kurcu. Ampak ti spet raje jamraš nad prišleki. V kurcu je tudi centralizacija. Naj pa eminentna podjetja, ki delajo dren v centru, prestavijo svoje prostore nekam na obrobje LJ ali celo morda v drugo mesto! Razdalja med LJ in npr. Kranjem je za nekega tujega poslovneža, ki živi v velemestu, nenavadno kratka - tako po razdalji, kot po času!
In potem smo spet tle - pri resnični provincialnosti oz. malomeščanski miselnosti... V velemestih se ljudje na šiht vozijo z urejenim javnim prevozom iz enega konca mesta na drugega - pri čemer je razdalja kamot tudi po 30, 40km - a se vozijo z modernimi non-stop vlaki, ki za to pot potrebujejo 20-25min... Ja, toliko, kolikor trola rabi od FRI-ja do Bavarca.
- Hoc est qui sumus -
SkipEU ::
Ne razumem te slovenske obsedenosti z zaprtjem širšega centra. V evropskih velemestih se lahko pravzaprav vedno pripelješ direkt v center, pešcem pa so običajno namenjene en glavni trg in krajše navezujoče ulice. Da imaš lahko delujočo peš ceno, ki ekonomsko ne propada, moraš namreč ustvariti dovolj veliko gostoto pešcev. Pa tudi sicer ni racionalnih razlogov za večje peš cone, saj ni dovolj pešcev in ni nobenega smisla v tem, da imaš zaprte prometne površine, pešcev pa tudi nimaš.
Mipe ::
Očitno nisi bil v vseh evropskih velemestih. Vsa imajo cone za pešče. Sicer pa je primerjava neumestna; ta mesta so velika za deset ali več Ljubljan. Center Ljubljane je kot kak park v kakšnem velemestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
Aston_11 ::
Ko pridem v LJ, parkiram makino pri železnici in hajd peš v mesto - tja do prešerca max, par minut peš torej. Na drugih lokacijah izven centra težav ponavadi ni. Po izkušnjah že veš, kam se dati. Dobiš prosta mesta.
Ko sem bil še študent, sem bil na vlaku ene 3 ure za gor, 3 ure za domov 1x tedensko. Z avtobusom bi sicer rabil manj, vendar je delal take ovinke, da si približno zblaznel.
Žal v mojem kraju ni bilo fakultete. Zaradi tega sem imel stroške, ki jih povprečen Lj ni imel in določenih stvari že s tega stališča ne more/noče razumeti.
Nekateri študenti, vsako leto je bilo takih več, so pač prihajali z avtomobilom in so ga parkirali, kjer lahko.
Dvomim, da če ne bi bilo študentstkih avtomobilov, da bi bilo manj parkiranih vozil. Tisti, ki jih sedaj parkirajo na parkiriščih ali garažnih hišah, bi jih pač parkirali tam, kjer jih parkirajo študenti.
Dnevni vozači, ki se vozijo v ljubljano, pač parkirajo kjer lahko. Lastniki pa itak dokaj učinkovito preprečujejo, da bi jim taki parkirali na njihovih zemljiščih in parkiriščih. Razne rampe, itd. Tisti, ki pa ne, pa še bodo, če jih moti.
To, da imajo Ljubljančani neko nedoumljivo pravico, ki jim daje več pravic kot vsej ostali Sloveniji, pa je idiotizem brez primere.
Sicer pa je razumljivo - življenje v Ljubljani je res nekaj posebnega - vedno sem vesel, ko zginem iz mesta ven. Življenje v tistih zaporih po imenu bloki - priceless. Vreme - priceless. Promet - priceless. Zguba časa v prometu pred semaforji - priceless. Je pa vse na dosegu roke - trgovine, šole, ni, da ni.
Tako da ob vsem tem je jasno, da je folk v Lj živčen - sekira ga vse - pritepenci iz preostanka Slo, vozači, študenti, pleh, semaforji, vreme, birokrati itd.
Primerjati Ljubljano z mesti v Europi je isto, kot da bi primerjal Fobco s Koprom.
In če bi ista pravila veljala za ljubljačane, ko gredo izven ljubljane, potem bi to razsajanje in pluvanje čez vse preostale razumel, tako pa to gornje prerekanje čisto sprenevedanje, dvoličnost in zguba časa.
Ko sem bil še študent, sem bil na vlaku ene 3 ure za gor, 3 ure za domov 1x tedensko. Z avtobusom bi sicer rabil manj, vendar je delal take ovinke, da si približno zblaznel.
Žal v mojem kraju ni bilo fakultete. Zaradi tega sem imel stroške, ki jih povprečen Lj ni imel in določenih stvari že s tega stališča ne more/noče razumeti.
Nekateri študenti, vsako leto je bilo takih več, so pač prihajali z avtomobilom in so ga parkirali, kjer lahko.
Dvomim, da če ne bi bilo študentstkih avtomobilov, da bi bilo manj parkiranih vozil. Tisti, ki jih sedaj parkirajo na parkiriščih ali garažnih hišah, bi jih pač parkirali tam, kjer jih parkirajo študenti.
Dnevni vozači, ki se vozijo v ljubljano, pač parkirajo kjer lahko. Lastniki pa itak dokaj učinkovito preprečujejo, da bi jim taki parkirali na njihovih zemljiščih in parkiriščih. Razne rampe, itd. Tisti, ki pa ne, pa še bodo, če jih moti.
To, da imajo Ljubljančani neko nedoumljivo pravico, ki jim daje več pravic kot vsej ostali Sloveniji, pa je idiotizem brez primere.
Sicer pa je razumljivo - življenje v Ljubljani je res nekaj posebnega - vedno sem vesel, ko zginem iz mesta ven. Življenje v tistih zaporih po imenu bloki - priceless. Vreme - priceless. Promet - priceless. Zguba časa v prometu pred semaforji - priceless. Je pa vse na dosegu roke - trgovine, šole, ni, da ni.
Tako da ob vsem tem je jasno, da je folk v Lj živčen - sekira ga vse - pritepenci iz preostanka Slo, vozači, študenti, pleh, semaforji, vreme, birokrati itd.
Primerjati Ljubljano z mesti v Europi je isto, kot da bi primerjal Fobco s Koprom.
In če bi ista pravila veljala za ljubljačane, ko gredo izven ljubljane, potem bi to razsajanje in pluvanje čez vse preostale razumel, tako pa to gornje prerekanje čisto sprenevedanje, dvoličnost in zguba časa.
solatko ::
imagodei - Zoki je prvi, ki se je sploh lotil urejanja mirujočega prometa v zadnjih 50 letih, vendar karkoli naredi, mu vsa opozicija in razne civilne inciative mečejo polena pod noge. Promet je pač kompleksna zadeva in brez preverjanja na terenu ne gre. Veliko je po posameznih delih že lepo urejeno, tam pa kjer se pokažejo problemi, to hitro uredijo.
En mandat, za ureditev vsega sranja v LJ, je vrjetno premalo. Je pač tako da so se župani in županje do sedaj ukvarjali predvsem sami s seboj, porabili ves proračun, za ljubljančane pa ni bilo narejenega praktično nič.
Sprememb je vsako leto veliko in morada bo tudi mirujoči promet v mandatu ali dveh, tak, da bo zadovoljil tako vozače, kot domačine, do takrat pa se je le potrebno držati nekih civiliziranih norm in ne postavljati svoje pločevine drugim v napoto, saj to normalno sproži negativne posledice, saj se to na določenih delih dogaja vsakodnevno in z drugimi udeleženci.
Včeraj v novi parkirni hiši og Hoferju - 80; 75; 0; 33; 72; 68; 70, ob 10. uri dopoldne. Na Potrčevi pri osnovni šoli 6 avtomobilov na pločniku cca 30cm prostora, 5 avtomobilov pred vhodi v garažo, 2 avtomobila na prostoru za pranje pri triplex garažah, nekaj 10 avtov parkiranih pred bloki, kjer je na obeh straneh znak - prepovedano za vozila na motorni promet. Dovoljeno samo za stanovalce .........., skratka najmanj 50 avtomobilov parkiranih direktno na živcih stanovalcev, navkljub prazni garaži.
Bedasto se mi zdi, vse kar hočeš zaščitit, moraš opremit s količki, rampami, ograjami in varnostniki, če hočeš normalno živeti.
Pri civiliziranih prebivalcih zadošča prometni znak.
En mandat, za ureditev vsega sranja v LJ, je vrjetno premalo. Je pač tako da so se župani in županje do sedaj ukvarjali predvsem sami s seboj, porabili ves proračun, za ljubljančane pa ni bilo narejenega praktično nič.
Sprememb je vsako leto veliko in morada bo tudi mirujoči promet v mandatu ali dveh, tak, da bo zadovoljil tako vozače, kot domačine, do takrat pa se je le potrebno držati nekih civiliziranih norm in ne postavljati svoje pločevine drugim v napoto, saj to normalno sproži negativne posledice, saj se to na določenih delih dogaja vsakodnevno in z drugimi udeleženci.
Včeraj v novi parkirni hiši og Hoferju - 80; 75; 0; 33; 72; 68; 70, ob 10. uri dopoldne. Na Potrčevi pri osnovni šoli 6 avtomobilov na pločniku cca 30cm prostora, 5 avtomobilov pred vhodi v garažo, 2 avtomobila na prostoru za pranje pri triplex garažah, nekaj 10 avtov parkiranih pred bloki, kjer je na obeh straneh znak - prepovedano za vozila na motorni promet. Dovoljeno samo za stanovalce .........., skratka najmanj 50 avtomobilov parkiranih direktno na živcih stanovalcev, navkljub prazni garaži.
Bedasto se mi zdi, vse kar hočeš zaščitit, moraš opremit s količki, rampami, ograjami in varnostniki, če hočeš normalno živeti.
Pri civiliziranih prebivalcih zadošča prometni znak.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Meni kot Ljubljancanu, ki se je preselil najprej v Maribor in potem v Slovensko Bistrico je tale tema blazno smesna.
V tej temi imamo:
Mariborcana - Ves dnar gre v zabarijo, zabarji mislijo, da so center sveta
Ljubljancana - Fucking provincialci, pridejo sem, delajo guzvo pa se vozit ne znajo in so faus k niso iz Lj
Lawful Mariborcan - Jest zmeri k pridem v Lj parkiram na parkiriscu in pol pes hodim od Sentvida do Zaloga!
Lawful Ljubljancan - Jest se zmeri vozim s kolesom in nikol ne parkiram narobe in stajerci so mi kot bratje!
Chaotic Mariborcan - Whaaa! Zabarji prasice, sem dobil listek za napacno parkiranje, namest da bi nam plac dal za parkirat se vozijo z avti in mi nimamo kje parkirat!!!!
Chaotic Ljubljancan - Jebena periferija!!! Sem enmu k je 1cm na mojo travo zapeljal brisalce zvil in preluknjal gume! To ga bo izucil!!!! To je moja pravica!
;)
Osebna izkusnja? Po nekaj letih zivljenja v Mariboru je bilo dejansko opaziti, da v mestu vlada neka apatija in da je Maribor industrijsko mesto, kjer je vecina industrije propadla. V mestu se prakticno nic ne dogaja ali gradi. Vse kar je je Europark, potem se pa stvar pocasi zakljuci. Zupan pa ne naredi kaj dosti in mi ni jasno zakaj so ga na novo izvolili.
Ljubljancani so v vecini, precej indiferentni do priseljencev. Glede na to, da se v Lj dnevno pripelje okrog 150.000 avtomobilov so v lj navajeni ze vsega zivega kar se tice priseljencev in nekih blaznih razlik ne delajo.
Zakaj potreba po 'dajva se dobiti v lj'? Ljubljana je geografsko na precej ugodnem polozaju. Ce prodajas neko stvar, se bo ze kupec potrudil in prisel do tebe. Ce pa kupujes, se bos pa potrudil in se odpeljal do prodajalca.
Kar se pa podjetij tice, je pa vse odvisno od tega kaj delas in za koga delas. Obstaja precej uspesnih podjetij, ki niso iz Ljubljane. Je pa res, da je v Lj vecja populacija in vecje trzisce in zaradi tega tudi vec moznosti. Ampak glede na prometne povezave dandanes tudi to ne bi smel biti vec problem. Jaz sem enkrat, dvakrat tedensko v Lj.
V tej temi imamo:
Mariborcana - Ves dnar gre v zabarijo, zabarji mislijo, da so center sveta
Ljubljancana - Fucking provincialci, pridejo sem, delajo guzvo pa se vozit ne znajo in so faus k niso iz Lj
Lawful Mariborcan - Jest zmeri k pridem v Lj parkiram na parkiriscu in pol pes hodim od Sentvida do Zaloga!
Lawful Ljubljancan - Jest se zmeri vozim s kolesom in nikol ne parkiram narobe in stajerci so mi kot bratje!
Chaotic Mariborcan - Whaaa! Zabarji prasice, sem dobil listek za napacno parkiranje, namest da bi nam plac dal za parkirat se vozijo z avti in mi nimamo kje parkirat!!!!
Chaotic Ljubljancan - Jebena periferija!!! Sem enmu k je 1cm na mojo travo zapeljal brisalce zvil in preluknjal gume! To ga bo izucil!!!! To je moja pravica!
;)
Osebna izkusnja? Po nekaj letih zivljenja v Mariboru je bilo dejansko opaziti, da v mestu vlada neka apatija in da je Maribor industrijsko mesto, kjer je vecina industrije propadla. V mestu se prakticno nic ne dogaja ali gradi. Vse kar je je Europark, potem se pa stvar pocasi zakljuci. Zupan pa ne naredi kaj dosti in mi ni jasno zakaj so ga na novo izvolili.
Ljubljancani so v vecini, precej indiferentni do priseljencev. Glede na to, da se v Lj dnevno pripelje okrog 150.000 avtomobilov so v lj navajeni ze vsega zivega kar se tice priseljencev in nekih blaznih razlik ne delajo.
Zakaj potreba po 'dajva se dobiti v lj'? Ljubljana je geografsko na precej ugodnem polozaju. Ce prodajas neko stvar, se bo ze kupec potrudil in prisel do tebe. Ce pa kupujes, se bos pa potrudil in se odpeljal do prodajalca.
Kar se pa podjetij tice, je pa vse odvisno od tega kaj delas in za koga delas. Obstaja precej uspesnih podjetij, ki niso iz Ljubljane. Je pa res, da je v Lj vecja populacija in vecje trzisce in zaradi tega tudi vec moznosti. Ampak glede na prometne povezave dandanes tudi to ne bi smel biti vec problem. Jaz sem enkrat, dvakrat tedensko v Lj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Mehmed ::
Dejte se mal skulirat no.
Ta vandalizem, ki ga je solatko opisal ni najlepsi, ampak je treba vedet, da je razlika ko nekdo parkira na tvoj plac pa trpi tvoj ego pa ko te nekdo zaparkira, da si obtical. Predvsem je pa razlika, ko placas za garazo pa ne mores priti do nje. Ce parkiras narobe pa dobis kazen, imas ze dvojni minus potem.
Prav tako niso isto studentje pa vozaci, eni zasedejo place cez dan, drugi cez teden.
Studentom ne mores oporekat mest, vseen jim nekak pripadajo. Lahko samo upas, da so tok prisebni kot eni penzionerji pri nas; ce vejo da bojo avto poredko rabili ga dajo na konec parkplaca tako da se njih zaparkira v sili.
Kako deluje to, da nekoga zaparkiras pa niti stevilke ne pustis na armaturi pa ne vem. Prevec idiotsko je da bi se lahko vzivel. Ne pravim da je prov jim razdejat avto, samo taki res iscejo tezave. Kot da ni dost da si neodgovoren, dejmo bit se ignorantski obenem. Lahko bi kakemu sp-ju z vilicarjem koncesijo dal da skace po mestu pa prestavlja avte po potrebi.
Ta vandalizem, ki ga je solatko opisal ni najlepsi, ampak je treba vedet, da je razlika ko nekdo parkira na tvoj plac pa trpi tvoj ego pa ko te nekdo zaparkira, da si obtical. Predvsem je pa razlika, ko placas za garazo pa ne mores priti do nje. Ce parkiras narobe pa dobis kazen, imas ze dvojni minus potem.
Prav tako niso isto studentje pa vozaci, eni zasedejo place cez dan, drugi cez teden.
Studentom ne mores oporekat mest, vseen jim nekak pripadajo. Lahko samo upas, da so tok prisebni kot eni penzionerji pri nas; ce vejo da bojo avto poredko rabili ga dajo na konec parkplaca tako da se njih zaparkira v sili.
Kako deluje to, da nekoga zaparkiras pa niti stevilke ne pustis na armaturi pa ne vem. Prevec idiotsko je da bi se lahko vzivel. Ne pravim da je prov jim razdejat avto, samo taki res iscejo tezave. Kot da ni dost da si neodgovoren, dejmo bit se ignorantski obenem. Lahko bi kakemu sp-ju z vilicarjem koncesijo dal da skace po mestu pa prestavlja avte po potrebi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27158 (23079) | Saul Goodman |
» | Nekdo mi je preluknjal pnevmatike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22419 (16354) | nevone |
» | Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 36136 (30702) | solatko |
» | [živce parajoče] Kraja parkirnih mest v centru LJ (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 14440 (8066) | ender |
» | Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12419 (7634) | krho |