Forum » Problemi človeštva » Mariborska okoljska cona
Mariborska okoljska cona
Mesar ::
Meh... itak se bo verjetno našel kak lokalni majster ko bo vse povprek delil potrdila, da je izpuh kul (v mejah EURO3 standarda) če tudi je 20 let stara reno 5ka.
Your turn to burn!
bluefish ::
Karaya 52 ::
Katastrofa, da se kaj tako neumnega spomnis kot je vstopna taksa (berem, da to MOL nacrtuje) moras biti klinicno prizadet. Vlada mora te lokalne majstore, ki mislijo da upravljajo z mesti ranga Benetke, London, Pariz, Dunaj nemudoma prizemlji z zakonodajo. Nobenih mitnic, lokalnih in zelenih fasizmov. Pa kje na svetu imajo malo vecje vasi, ki niti 300.000 lokalcev ne nastejejo na optimisticno odmerjem prostoru vso to navlako? Se Marprom in LPP ne znajo porihtati.
urbecar ::
Odstranjevanje prometa iz centra podpiram. Zaprtje prometa v strogem centru je super. Resno.
In tudi omejitev glede na letnik vozila ima smisel! Kar poglejte tiste reveže v mestu ki prodajajo stara oblačila, rožice,... Tako kot stare kripe, tudi oni pač ne sodijo v mesto kulture in turistično prestolnico Slovenije.
Očitno je, da gre (želi) center Maribora po poteh Stare Ljubljane: dragi kafići, galerijice,... Če mene 'prašaš: "Nije žvaka za seljaka".
In tudi omejitev glede na letnik vozila ima smisel! Kar poglejte tiste reveže v mestu ki prodajajo stara oblačila, rožice,... Tako kot stare kripe, tudi oni pač ne sodijo v mesto kulture in turistično prestolnico Slovenije.
Očitno je, da gre (želi) center Maribora po poteh Stare Ljubljane: dragi kafići, galerijice,... Če mene 'prašaš: "Nije žvaka za seljaka".
francek1 ::
Ma dol mi visi za center MB; bo pač še več trgovin in lokalov propadlo...važno, da se bo župan kitil s cono...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
jype ::
Karaya 52> Katastrofa, da se kaj tako neumnega spomnis kot je vstopna taksa (berem, da to MOL nacrtuje) moras biti klinicno prizadet. Vlada mora te lokalne majstore, ki mislijo da upravljajo z mesti ranga Benetke, London, Pariz, Dunaj nemudoma prizemlji z zakonodajo. Nobenih mitnic, lokalnih in zelenih fasizmov. Pa kje na svetu imajo malo vecje vasi, ki niti 300.000 lokalcev ne nastejejo na optimisticno odmerjem prostoru vso to navlako? Se Marprom in LPP ne znajo porihtati.
Kr nej bodo mitnice, če ti praviš da jih ne sme bit že morajo bit dobre.
francek1> Ma dol mi visi za center MB; bo pač še več trgovin in lokalov propadlo...važno, da se bo župan kitil s cono...
Mhm, to so rekl tut za Ljubljano, pa nisem še videl, da bi center sameval.
Kr nej bodo mitnice, če ti praviš da jih ne sme bit že morajo bit dobre.
francek1> Ma dol mi visi za center MB; bo pač še več trgovin in lokalov propadlo...važno, da se bo župan kitil s cono...
Mhm, to so rekl tut za Ljubljano, pa nisem še videl, da bi center sameval.
francek1 ::
Karaya 52>
francek1> Ma dol mi visi za center MB; bo pač še več trgovin in lokalov propadlo...važno, da se bo župan kitil s cono...
Mhm, to so rekl tut za Ljubljano, pa nisem še videl, da bi center sameval.
Ja, samo pozabljaš(ali pa ne veš) ,da so v Ljubljani plače v povprečju 30 % višje, da je glavno mesto in zato tudi dosti turistov. Kangla nas pa z Londonom ali Prago primerja, kjer vozi metro na 5 minut. Haloo, če ljudje iz okolice Maribora nimajo avtobusa cel vikend, ni druge možnosti, kot da se vozijo z avtom, ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Karaya 52 ::
In tudi omejitev glede na letnik vozila ima smisel! Kar poglejte tiste reveže v mestu ki prodajajo stara oblačila, rožice,... Tako kot stare kripe, tudi oni pač ne sodijo v mesto kulture in turistično prestolnico Slovenije.
To je v resnici problem zelene bratovscine. Skesirani boemi, ki se preseravajo z drago hrano, dragimi "eko" avti in si mislijo kaj da so. Se pranje jogurtovih lonckov razumejo kot akt visoko inteligentnega bitja. Subvencionirali bi dejavnosti, ki si jih lahko privoscijo samo oni, ostalim bi pa mesta zapirali. Pf...
;-) ::
Mene zanima kako in na podlagi česa ugotovijo mestni redarji starost vozila ? Namreč prejšnji teden sem kupil starodobnika, ki je letnik izdelave 1980, leto prve registracije v prometni pa piše 1995, saj je bil tedaj uvožen iz nemčije.
Homologacije vozilo nima, saj je še takrat niso imeli, nikjer na šasiji, nikjer v prometni (nobeni) ne piše letnice izdelave...kako hudiča ?
Homologacije vozilo nima, saj je še takrat niso imeli, nikjer na šasiji, nikjer v prometni (nobeni) ne piše letnice izdelave...kako hudiča ?
francek1 ::
In tudi omejitev glede na letnik vozila ima smisel! Kar poglejte tiste reveže v mestu ki prodajajo stara oblačila, rožice,... Tako kot stare kripe, tudi oni pač ne sodijo v mesto kulture in turistično prestolnico Slovenije.
To je v resnici problem zelene bratovscine. Skesirani boemi, ki se preseravajo z drago hrano, dragimi "eko" avti in si mislijo kaj da so. Se pranje jogurtovih lonckov razumejo kot akt visoko inteligentnega bitja. Subvencionirali bi dejavnosti, ki si jih lahko privoscijo samo oni, ostalim bi pa mesta zapirali. Pf...
Ja, in v glavo hebali tiste, ki jim dejansko z delom omogočajo njihovo hohštaplastvo. Ko pa kdo hoče z vetrnimi elektrarnami zmanjšat ogljikov pečat, pa lop takoj po njemu češ, da bodo ptički nervozni od ropota vetrnic...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
;-) ::
Mesar ::
Vprašanje kdo bo to preverjal in kako, če je sploh znano že... Za starodobnike omejitev ne velja, tako da si skušaj "zrihtat" "prave" papire in potrdilo, da je starodobnik.
Je pa zanimivo, imam tu eno prometno iz 1997 pa je lepo izpolnjeno leto izdelave, med tem ko imam v drugih dve, ki sta 2012 polje leto izdelave prazno, zdaj pa ne vem če gre za šlamparijo, ker sem zadnja 2 avta oba podaljšal pri istih... ali je kr navada, da se to ne izpolnjuje.
Če se bo upošteval datum prve registracije pa je to še večji trololo s strani MOM.
Je pa zanimivo, imam tu eno prometno iz 1997 pa je lepo izpolnjeno leto izdelave, med tem ko imam v drugih dve, ki sta 2012 polje leto izdelave prazno, zdaj pa ne vem če gre za šlamparijo, ker sem zadnja 2 avta oba podaljšal pri istih... ali je kr navada, da se to ne izpolnjuje.
Če se bo upošteval datum prve registracije pa je to še večji trololo s strani MOM.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
sidd ::
Bedarija je to, da človek živi 6 km iz centra, pa cel vikend ni enega avtobusa! Med tednom pa je podobna žalost, tako da ... naj kr majo tole cono. Če bi bili avtobusi kot se šika, ne bi bilo problema.
no idea for signature
signed
I
signed
I
MisterR ::
Sedaj se bo videlo, če slovenci znamo varčevat. Cena karte primestnega prometa je sedaj 20€ + s tem, da če si študent dobiš še karto za mestni promet. In sedaj me zanima koliko dijakov in študentov se še bo furalo z avti, ki v enem tednu porabijo več € kot stane vozovnica za cel mesec.
Meni se že od nekdaj zdi, da je v sloveniji sramotno se vozit z javnim prometom.
Meni se že od nekdaj zdi, da je v sloveniji sramotno se vozit z javnim prometom.
PecenkA ::
Sicer nisem iz Maribora ampak vseeno. Kaj hudiča recimo manjka mojemu 17 let staremu avtomobilu. Mehanično dela ko ura, pije 7.5 l/100 km, tri tedne nazaj na tehničnem sem bil globoko v mejah toleranc za izpuste, ni rejnat... Pa še vsaj 5 let ga mislim imeti, pa ne zato, ker si novega ne bi mogel privoščiti, ampak zato, ker ta dela tako kot mora.
damjan1980 ::
@RockyS: ne samo da je sramotno se vozit z javnim prevozom. Se vecji debil izpades ce se vozis s kakim skuterjem. Ce pa prides na siht s peciklom pa si itak direkt za umobilnico. Pa tudi cudno izpade ce se v sluzbo pripeljes skupaj s kom, ali celo vecimi.
Vsak v svoj avto in z njim direkt pred vrata. To je slovenska klasika.
Avtobusov pa ni zato, ker ni povprasevanja. Saj je logicno, zakaj bi vozili, ce se pelje 5 ljudi na dan.
Studenti (in se marsikdo)pa verjemi da bodo prej suhi kruh zrli in bili pozimi na 18 stopnijah, kot pa da se odpovejo udobju, imidzu, lajfstajlu in ugledu.
Treba se je zavedat da tako lepo kot nam je do zdaj slo, nam se hitro ne bo vec
Vsak v svoj avto in z njim direkt pred vrata. To je slovenska klasika.
Avtobusov pa ni zato, ker ni povprasevanja. Saj je logicno, zakaj bi vozili, ce se pelje 5 ljudi na dan.
Studenti (in se marsikdo)pa verjemi da bodo prej suhi kruh zrli in bili pozimi na 18 stopnijah, kot pa da se odpovejo udobju, imidzu, lajfstajlu in ugledu.
Treba se je zavedat da tako lepo kot nam je do zdaj slo, nam se hitro ne bo vec
folfy ::
damjan1980 je izjavil:
...
Studenti (in se marsikdo)pa verjemi da bodo prej suhi kruh zrli in bili pozimi na 18 stopnijah, kot pa da se odpovejo udobju, imidzu, lajfstajlu in ugledu.
Treba se je zavedat da tako lepo kot nam je do zdaj slo, nam se hitro ne bo vec
Se opravičujem za moj imidz,ugled pa lajfstajl, ker če se 30km pelješ v Mb, s starim golfom, pa pol iščeš zastojn parkirišče še kakih 20min, pa 15min spet hodiš do faksa, potem si pa res pohorski car. Zaj bojo še razširli plačljiva, pa naslednje leto bom rabo nov avto? Super, svaka čast. Javni prevoz? Ja tud super porihtano, 8 avtobusov na dan (2 peljeta zjutraj pred 7), potem sta še 2 do enih 10, pa do enih spet ni avtobusa. Vlak pa bi tak lahko počasi ukinli že ker če 3x na dan pelje je res že nekaj neverjetnega
jype ::
folfy> ker če se 30km pelješ v Mb, s starim golfom, pa pol iščeš zastojn parkirišče še kakih 20min, pa 15min spet hodiš do faksa, potem si pa res pohorski car.
A to te zdaj stane manj kot bi te soba v Mariboru?
A to te zdaj stane manj kot bi te soba v Mariboru?
damjan1980 ::
dober point. vcasih so studenti cez teden bivali v kraju studija. Zdaj se vsak z svojo kanto prevaza po 30, 50 km in vec do predavanj in potem nazaj. Kdaj vam bo kapnilo da je to luxus, ki ga pocasi vec ne bo?
MisterR ::
damjan1980 je izjavil:
...
Studenti (in se marsikdo)pa verjemi da bodo prej suhi kruh zrli in bili pozimi na 18 stopnijah, kot pa da se odpovejo udobju, imidzu, lajfstajlu in ugledu.
Treba se je zavedat da tako lepo kot nam je do zdaj slo, nam se hitro ne bo vec
Se opravičujem za moj imidz,ugled pa lajfstajl, ker če se 30km pelješ v Mb, s starim golfom, pa pol iščeš zastojn parkirišče še kakih 20min, pa 15min spet hodiš do faksa, potem si pa res pohorski car. Zaj bojo še razširli plačljiva, pa naslednje leto bom rabo nov avto? Super, svaka čast. Javni prevoz? Ja tud super porihtano, 8 avtobusov na dan (2 peljeta zjutraj pred 7), potem sta še 2 do enih 10, pa do enih spet ni avtobusa. Vlak pa bi tak lahko počasi ukinli že ker če 3x na dan pelje je res že nekaj neverjetnega
Za kateri kraj govoriš?
para! ::
Podpiram. Treba se bo navadit, da nismo več na balkanu.
Kdaj smo se pa premaknl? Mindset bo vedno balkanski: zakaj bi se pretegnu, če se ti ni treba?
Death before dishonor!
para! ::
Oni itak nikol niso bli ta pravi balkanci, tile štajerci so se namreč vedno zmrdoval nad balkansko fineso!
Tko, da me takšna anti-balkanska fora (ne smemo več z golfi notr!!!) niti najmanj ne preseneča!
Tko, da me takšna anti-balkanska fora (ne smemo več z golfi notr!!!) niti najmanj ne preseneča!
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
MisterR ::
Glede nato da se folfy več ne oglasi v tej temi s konkretnim odgovorom za kateri kraj je govoril smatram, da njegovi podatki o avtobusnih prevozih ne držijo in se mu res gre samo za lajfstajl in imidž
Za Benedikt, Sl. Bistrica, Ptuj, Ruše, Sladki vrh(Šentilj) in Lovrenc na Pohorju so zelo dobre povezave saj avtobus vozi v povprečju vsako uro ali vsako uro in pol, ponekod tud vsake pol ure. To so največji kraji ob Mariboru tako da tudi če se z avtom zapelješ 5km do teh krajev in potem greš na avtubosu si profitiral ampak potem izgubiš na imidžu, pa še lajfstal trpi.
Drugače pa se lahko vsak sam prepriča o prometnih povezavah na tej povezavi
http://213.161.20.204:35544/VozniRedi/
Za Benedikt, Sl. Bistrica, Ptuj, Ruše, Sladki vrh(Šentilj) in Lovrenc na Pohorju so zelo dobre povezave saj avtobus vozi v povprečju vsako uro ali vsako uro in pol, ponekod tud vsake pol ure. To so največji kraji ob Mariboru tako da tudi če se z avtom zapelješ 5km do teh krajev in potem greš na avtubosu si profitiral ampak potem izgubiš na imidžu, pa še lajfstal trpi.
Drugače pa se lahko vsak sam prepriča o prometnih povezavah na tej povezavi
http://213.161.20.204:35544/VozniRedi/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
francek1 ::
folfy> ker če se 30km pelješ v Mb, s starim golfom, pa pol iščeš zastojn parkirišče še kakih 20min, pa 15min spet hodiš do faksa, potem si pa res pohorski car.
A to te zdaj stane manj kot bi te soba v Mariboru?
Tako bedarijo lahko napiše le nekdo, ki si doma jajca čoha. Od kogar starši pa imajo kmetijo in je potreben vsak paf delovnih rok, pa vedo, da je soba v mestu iluzija.
Glede nato da se folfy več ne oglasi v tej temi s konkretnim odgovorom za kateri kraj je govoril smatram, da njegovi podatki o avtobusnih prevozih ne držijo in se mu res gre samo za lajfstajl in imidž
Za Benedikt, Sl. Bistrica, Ptuj, Ruše, Sladki vrh(Šentilj) in Lovrenc na Pohorju so zelo dobre povezave saj avtobus vozi v povprečju vsako uro ali vsako uro in pol, ponekod tud vsake pol ure. To so največji kraji ob Mariboru tako da tudi če se z avtom zapelješ 5km do teh krajev in potem greš na avtubosu si profitiral ampak potem izgubiš na imidžu, pa še lajfstal trpi.
Drugače pa se lahko vsak sam prepriča o prometnih povezavah na tej povezavi
http://213.161.20.204:35544/VozniRedi/
Zgornja Kungota.Ni povezave.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
MisterR ::
18 avtobusov čez celi dan tebi ni dovolj? Tudi iz Maribora v Zgornjo Kungoto imaš 18 avtobusov.
dela ::
Kriterij je katastrofalen. Če imata 1.2 mlinček in 3.0 zverina istega letnika iste pravice, že ptički čivkajo, da je varovanje okolja pri tem ukrepu sekundarnega pomena. Primarni cilj je očitno kozmetični popravek voznega parka v mestu, vsaj tako deluje.
Kakšen je argument proti zaprtju dela mesta za ves promet ali vsaj proti upoštevanju dejansko relevantnih kriterijev (dejanski izpusti npr.)? Razen tega, da se v tem primeru elita s svojimi novimi SUV-i ne bi mogla vozakati po mestu, seveda.
Kakšen je argument proti zaprtju dela mesta za ves promet ali vsaj proti upoštevanju dejansko relevantnih kriterijev (dejanski izpusti npr.)? Razen tega, da se v tem primeru elita s svojimi novimi SUV-i ne bi mogla vozakati po mestu, seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
BadB0y ::
A bomo zato Mariborčani plačali manj cestine pri zavarovanju?? ker pač eni ne morejo več uporabljati vseh cest ??
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BadB0y ()
jype ::
BadB0y> A bomo zato Mariborčani plačali manj cestine pri zavarovanju?? ker pač eni ne morejo več uporabljati vseh cest ??
Ne.
Ne.
Voluharr ::
Hvala bluefish, za čistilno akcijo.
Kdo ve kaj o tem ali je ta zakon napisan zgolj lepšanju voznega parka.
A s 15 let starim električnim avtom pa lahko greš v center?
Kdo ve kaj o tem ali je ta zakon napisan zgolj lepšanju voznega parka.
Backup, VPS, kolokacija: https://reavisys.si
MisterR ::
Ne vem kaj vam ni jasno? Center se počasi zapira za ves promet, in to je edino pravilno.
Jebe se občini za izpuste, point je v tem da se zmanjša število avtomobilov v samem centru.
Pa še to, kaj je tako življensko pomembnega v centru, da ne moreš avta parkirat na Lentu, Europarku, bolnici (parkirna hiša), Cityu (parkirna hiša) ali železniški postaji (parking) in se PEŠ (ali z javnim prevozom) odpraviš v center?
Bus stoji pri Europarku, kolodvoru in bolnici. Se pa (hvalabogu) zmeraj bolj ureja ločen vozni pas za buse. Sedaj bo to od glavnega križišča na partizanski in do glavnega trga. "Kmalu" pa tudi, čez celotno Partizansko (od glavne postaje), do Glavnega trga in Koroške ceste, ki pa bo
a) zaprta za ves promet razen javni in taksije
ali
b) enosmerna (en pas za javni promet, drugi za preostala vozila)
Največja težava glede Glavnega trga povzroča majhen prostor, ki ne omogoča posebnega pasu za javni promet, enosmerne zaradi mostu ne moreš uredit.
Jebe se občini za izpuste, point je v tem da se zmanjša število avtomobilov v samem centru.
Pa še to, kaj je tako življensko pomembnega v centru, da ne moreš avta parkirat na Lentu, Europarku, bolnici (parkirna hiša), Cityu (parkirna hiša) ali železniški postaji (parking) in se PEŠ (ali z javnim prevozom) odpraviš v center?
Bus stoji pri Europarku, kolodvoru in bolnici. Se pa (hvalabogu) zmeraj bolj ureja ločen vozni pas za buse. Sedaj bo to od glavnega križišča na partizanski in do glavnega trga. "Kmalu" pa tudi, čez celotno Partizansko (od glavne postaje), do Glavnega trga in Koroške ceste, ki pa bo
a) zaprta za ves promet razen javni in taksije
ali
b) enosmerna (en pas za javni promet, drugi za preostala vozila)
Največja težava glede Glavnega trga povzroča majhen prostor, ki ne omogoča posebnega pasu za javni promet, enosmerne zaradi mostu ne moreš uredit.
dela ::
Če želiš narediti prostor, izločiš velike avtomobile, če želiš zmanjšati izpuste, izločiš avtomobile z največ izpusti. Ni tolk zapleteno. Če izločiš stare avtomobile, si naredil en vprašaj.
Največ pa seveda dosežeš, če izločiš vse. Veliko bolje od trenutne čudne ideje.
Največ pa seveda dosežeš, če izločiš vse. Veliko bolje od trenutne čudne ideje.
MisterR ::
Aha, definiraj velik avtomobil. In definiraj avto z največ izpusti.
Dejstvo je, novejši avtomobili imajo manj nevarnih izpustov. Tisto kaj ti na servisu zmerijo ni vse, ker ti ne povedo kemične sestave teh izpustov.
Dejstvo je, novejši avtomobili imajo manj nevarnih izpustov. Tisto kaj ti na servisu zmerijo ni vse, ker ti ne povedo kemične sestave teh izpustov.
dela ::
Jaz nisem mesto, da bom definiral, kaj je velik avto. Pravim, da bi lahko to storili, kot so zdaj brez problema definirali star avto. Se strinjam s tem, da novejši avtomobili v povprečju manj onesnažujejo kot starejši, a če bo zaradi teh ukrepov slučajno star 1.4 mlinček dal prostor novi 2.5 zverini, bo efekt bolj slab. Poznamo boljše kriterije, zakaj jih ne bi uporabljali? Nagradno vprašanje: kaj ima mesto od tega, da se SUV letnik 2009 s 3-litrskim motorjem vozaka po centru, da ga ne izločijo, če se že spravljajo izločat? In zakaj se tukaj ne upošteva (tudi) izpust CO2, če se lahko pri DMV in je enostavno dosegljiv podatek za večino avtomobilov?
jernejl ::
Sem takoj za uporabo boljših kriterijev, če bodo enako enostavni in nič dražji. V smislu enostavnosti se mi trenutni ukrep zdi dober, letnik avtomobila se lahko takoj in enostavno preveri (prometno dovoljenje ali baze podatkov registriranih vozil). Izpusti starejših avtomobilov pa v povprečju bolj onesnažujejo zrak.
Lahko pa bi uvedli kriterij, ki bi zahteval delo cele armade ljudi in prijateljskih podjetij, ki bi izvajale in zaračunavale meritve obremenitve okolja ter izdelovale in prodajale nalepke, ki bi jih bilo treba lepiti na avtomobil. Poleg tega se bodo spet pojavile kritike, zakaj pa merijo samo izpust snovi X, ne pa tudi snovi Y, ki prav tako obremenjuje okolje. In kritike, da se po mestu lahko vozijo samo bogati, ker si najrevnejši ne morejo privoščiti še plačevanja meritev in nalepk.
Lahko pa bi uvedli kriterij, ki bi zahteval delo cele armade ljudi in prijateljskih podjetij, ki bi izvajale in zaračunavale meritve obremenitve okolja ter izdelovale in prodajale nalepke, ki bi jih bilo treba lepiti na avtomobil. Poleg tega se bodo spet pojavile kritike, zakaj pa merijo samo izpust snovi X, ne pa tudi snovi Y, ki prav tako obremenjuje okolje. In kritike, da se po mestu lahko vozijo samo bogati, ker si najrevnejši ne morejo privoščiti še plačevanja meritev in nalepk.
nejc5 ::
Kaj se vam je res tak težko na avtobus vsest ali kaj. Jaz se pa z veseljem vozim vsaki dan 30km v Maribor z avtobusom in še pol lepo 10min sprehod čez mesto naredim do faksa. Prišparam denar, čas pa še naspim se lahko po poti če sem fertik.
dela ::
CO2 izpust bi bilo čist enostavno dodat in preverjat (kolikor vem, je podatek dosegljiv za praktično vsak model avtomobila - mora bit zaradi DMV). Bi bil komot kriterij npr. EURO 2+ in/ali CO2 pod x g/km. Isto velja za prostornino, moč, maso in ostale značilnosti, ki so lahko relevantne.
Meritev in nalepka pa nikoli ne bosta stali toliko kot npr. menjava avtomobila. Manj za jamrat.
Meritev in nalepka pa nikoli ne bosta stali toliko kot npr. menjava avtomobila. Manj za jamrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dela ()
nuclear ::
To pol pomeni, da se bodo bogati lahko vozili, ki imajo novejše avtomobile?
Yeah.
Yeah.
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
jernejl ::
Jaz imam sicer pred firmo urejen parkirni prostor. Je pa tako: iz mojega domačega naselja vozi avtobus 3x na dan. Vožnja traja okrog tričetrt ure do ene ure. Mesečna karta je pred leti stala okrog 100 eur.
Potem pa je od postaje do firme 5km razdalje. Za to lahko uporabim drugi avtobus (potrebujem še eno mesečno vozovnico) ali pa grem peš, kar spet vzame tričetrt ure časa.
Z avtom pridem od doma do firme v 20 minutah, na delo in domov pa lahko grem kadar mi ustreza.
Ko sem se vozil na faks v Ljubljano je bilo podobno. Od doma do najbližje železniške postaje ~5km razdalje, avtobusne povezave slabe.
Vlak vozi do Ljubljane uro in pol (pendolino, navadni vlaki pa preko 2 uri). Potem pa še v Ljubljani od ŽP do faksa nekaj kilometrov razdalje. Skupaj približno dve uri in pol. Z avtom pridem tja v dobri uri.
Torej javna prevozna sredstva so alternativa, ampak precej odvisna od lokacije. Če imaš ugodne povezave, se splačajo, sicer pač ne. Tudi čas ima svojo vrednost.
Morda, ampak dvomim, da je ta podatek res tako enostavno dosegljiv tudi za 15 ali 20 let stara vozila.
Kakšno vezo pa ima meritev z menjavo avtomobila?
Če bo meritev pokazala neustreznost avtomobila, boš ravno tako (za vožnjo po mestu) moral kupiti nov avtomobil, pa še meritev si moral plačati. In če boš kupil avto brez nalepke, boš moral plačati meritev še za nov avto.
Potem pa je od postaje do firme 5km razdalje. Za to lahko uporabim drugi avtobus (potrebujem še eno mesečno vozovnico) ali pa grem peš, kar spet vzame tričetrt ure časa.
Z avtom pridem od doma do firme v 20 minutah, na delo in domov pa lahko grem kadar mi ustreza.
Ko sem se vozil na faks v Ljubljano je bilo podobno. Od doma do najbližje železniške postaje ~5km razdalje, avtobusne povezave slabe.
Vlak vozi do Ljubljane uro in pol (pendolino, navadni vlaki pa preko 2 uri). Potem pa še v Ljubljani od ŽP do faksa nekaj kilometrov razdalje. Skupaj približno dve uri in pol. Z avtom pridem tja v dobri uri.
Torej javna prevozna sredstva so alternativa, ampak precej odvisna od lokacije. Če imaš ugodne povezave, se splačajo, sicer pač ne. Tudi čas ima svojo vrednost.
CO2 izpust bi bilo čist enostavno dodat in preverjat (kolikor vem, je podatek dosegljiv za praktično vsak model avtomobila - mora bit zaradi DMV).
Morda, ampak dvomim, da je ta podatek res tako enostavno dosegljiv tudi za 15 ali 20 let stara vozila.
Meritev in nalepka pa nikoli ne bosta stali toliko kot npr. menjava avtomobila. Manj za jamrat.
Kakšno vezo pa ima meritev z menjavo avtomobila?
Če bo meritev pokazala neustreznost avtomobila, boš ravno tako (za vožnjo po mestu) moral kupiti nov avtomobil, pa še meritev si moral plačati. In če boš kupil avto brez nalepke, boš moral plačati meritev še za nov avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
dela ::
Kakšno vezo pa ima meritev z menjavo avtomobila?
Če bo meritev pokazala neustreznost avtomobila, boš ravno tako (za vožnjo po mestu) moral kupiti nov avtomobil, pa še meritev si moral plačati.
Če bi meritev pokazala ustreznost avtomobila, ga bi pa lahko uporabljal, namesto da ga pelješ na odpad samo na podlagi letnika (če si doma v mestu in ko bodo potekle izjemne dovolilnice) in menjaš za novega. Takšno vezo ima.
jernejl ::
Tudi na podlagi meritev bi se lahko zgodilo, da bi moral menjati avtomobil, čeprav je star manj kot 15 let. Pri obstoječem načinu (letnik) pa menjava ne bi bila potrebna. Tak "neugoden" scenarij te lahko doleti pri obeh načinih.
Tisti z meritvami izpustov je verjetno pravičnejši, ampak v povprečju tudi dražji, ker je treba financirati še industrijo merjenja in proizvodnje ter prodaje nalepk.
Tisti z meritvami izpustov je verjetno pravičnejši, ampak v povprečju tudi dražji, ker je treba financirati še industrijo merjenja in proizvodnje ter prodaje nalepk.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25848 (21769) | Saul Goodman |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30202 (25453) | roCkY |
⊘ | Euro 6 zakonodajaOddelek: Problemi človeštva | 9704 (8719) | Mavrik |
» | Napačna registracija na plačilnem nalogu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13229 (10759) | enadvatri |