» »

Parkirni avtomati - Bežigrad

Parkirni avtomati - Bežigrad

strani: 1 2 3 4 »

thramos ::

Dodatna omejitev je še eno vozilo na stanovanjsko enoto.

Mehmed ::

Poglej prvo ce je dovolj parkplacev ponoci. Ker dovolilnica ti ga ne rezervira, lahko parkiras, ce ga dobis.

Jackass ::

Grumf je izjavil:

Yugos je izjavil:

Garaže kupit NE MOREM! AVTO POTREBUJEM, poleg tega se temu standardu ne želim odpovedati, ker potrebujem z avtom kamorkoli po Ljubljani največ 15min, z avtobusom pa lahko tudi 1 uro do iste destinacije.


Ne drzi. Voznja z avtobusom traja pol manj kot z avtom v paralelni dimeniziji, kjer taksni, da ne rečem egoisti,
kot si ti NE OBSTAJAJO!

Osebno bi, z izjemo dovolilnice, ki bi veljala od obvoznice po najkrajsi poti do doma ves notranji
del Ljubljane zaprl za osebni promet). In na racun povecanega priliva spustil ceno mestnega prevoza
in razširil vozni park, še prej pa zgradil parkirišča tipa P+R na vseh vpadnicah.


Tvoja logika je gotovo rezultat dolgotrajnega razmisleka, pa vendar naj te vprašam naslednje. Zakaj potem gradimo 2-pasovne avtoceste, saj se vsi lahko vozimo z vlaki in avtobusi, ki jim zadošča 1 vozni pas.
Tudi brez digitalne Full-HD TV in Mbit internetne povezave, pa z max. 60w žarnico na prostor se da preživet itd. Pri vsej infrastruktiru gre po istem principu. S standardom raste tudi potreba po izboljšanju infrastrukture, lahko pa seveda zmanjšamo porabo (in posledično standard) in preživimo z obstoječo.

Na to pridemo do vprašanja zakaj bi začeli zmanjševati porabo ravno sedaj, zakaj ne čez 30 let in zakaj ne pred 50 leti?

To, da ima čim več ljudi avto, prinaša enake ekonomske koristi družbi, kot to, da gledamo posnetke na youtube-u v vedno višji ločljivosti, več telefoniramo itd. Ustvarja potrošnjo in potrošnja je gonilo gospodarske rasti.

Drugo neizpodbitno dejstvo je, da avtobusi ne vozijo 24/7 na vseh relacijah in tudi v teoriji, kjer bi se vsi vozili zgolj z javnim transportom to ne bi bilo rentabilno. V nekem trenutku, bi na določeni relaciji avtobus s 50 sedeži postal nerentabilen. Racionalna odločitev je torej, da bi avtobus peljal redkeje ali pa bi vozil manjši avtobus. Slednji pristop kmalu na določenih relacijah konvergira proti avtobusu v velikosti avta. Prvi pristop pa zavira mobilnost, kar pa definitivno ne more pripeljati do pozitivnih ekonomskih učinkov.

Seveda moj koncept drži vodo zgolj ob pretpostavki, da človek ne hrepeni po življenju v jami temveč teži k napredku.
jAcKaSS

Jackass ::

bluefish je izjavil:

Cest je že dovolj, vendar je prometna ureditev obup.


Ni problem v količini cest, temveč v pretočnosti cest. Problem so predvsem ozka grla, kjer se več pasov nenadoma združi v enega. Tak primer je križišče 2-pasovne Topniške in 2-pasovne Šmartinske ter Vilharjeve. Večina zavija pod železniški podvoz, kjer je zgolj 1 vozni pas. Ne more biti drugače, kot da so zastoji.

Podoben primer je dobrih 500 m prej na Šmartinski ulici, kjer se ta iz neznanega razloga zooža z dveh na 1 pas v dolžini 0,5 km.

Nerešljiv problem s stališča pretočnosti so zgolj stara mestna jedra, kjer ne moremo kar podreti npr. polovice stare Ljubljane, obstajajo tudi resne prostorske omejitve, zaradi katerih ni možno zgraditi podzemnih garaž.

Popolnoma druga stvar pa so naselja izven centra kot je BS-3, Bratuševa in Glinškova ploščad, kjer bi lahko na obstoječih parkiriščih zgradili podzemne garaže za znatno število avtomobilov in tako enkrat za vekomaj rešili problem s parkiranjem. V takem primeru bi bilo veliko bolj dopustno, da se zahteva red, saj je možno kupiti parkirno mesto. Seveda pa morajo biti cene parkirnih mest v garaži poštene. V primeru, da bi bile cene nerealno visoke, mestna oblast pa bi kaznovala vse, ki se temu ne bi podredili, bi to nesporno pomenilo okoriščanje posameznikov na račun prebivalcev. Kot je tudi izkoriščanje trenutno stanje, ko parkirnih mest ni, v primeru nepravilnega parkiranja pa te čaka kazen.
jAcKaSS

Jackass ::

Da dopolnim še predhodno sporočilo. Se pa absolutno strinjam z uvedbo P+R na vseh vpadnicah.
Zgolj, da bi sam obvezno razširil vpadnice iz 4 na 6-pasovne, kjer bi bila 2 pasova rezervirana za potniški promet ali morda kasneje tramvaj.

Zakaj 6-pasovnica in ne 4 z 2 rezerviranima pasovoma (kot je slovenska cesta)? Zato ker pri zavijanju potrebuješ ločen pas. Če se avtomobili pri zavijanju razvrščajo na pas rezerviran za avtobus, to zavira učinkovitost javnega transporta, saj mora avtobus čakati avtomobile. Če pa bi se vse odvijalo na še tistem preostalem pasu, pa bi zadušili pretočnost avtomobilov, ki bi prej ali slej na neki točki (križišču) pripeljala tudi do tega, da bi se ustavili avtobusi.
jAcKaSS

šernk ::

Da ne bom odpiral nove teme samo za eno vprašanje:

ima kdo idejo kako na teh parkirnih avtomatih opraviti plačilo z moneto v primeru uporabe PIN kode?

nazadnje sem namreč nekaj igral in testiral nato pa obupal in šel preparkirat avto nekam v tri krasne, saj drobiža nisem imel, da bi plačal z njim. Urbana je pa spet...porabiš zadnje cente...bom naložil naslednjič in naslednjič ponovno ko parkiraš nimaš dobroimetja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - kolikokrat ti zmanjka goriva, če delaš vse na knap.
Delo krepa človeka
strani: 1 2 3 4 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58271016 (15724) Tomi
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
618785 (4000) krho

Več podobnih tem