Forum » Na cesti » Ford Focus izkušnje - nakup?!
Ford Focus izkušnje - nakup?!
deco16 ::
Zakaj pa nebi mel? A misliš da so batni obročki kot novi pi 500k in ostale zadeve.
Lahko trdiš da se avto vozi, ampak težko si boš priznal da ni to več enako kot ko je bil nov. Enako z izpusti. Ker celega podvozja in generalko motorja pač nebo šel vsak delat.
Lahko trdiš da se avto vozi, ampak težko si boš priznal da ni to več enako kot ko je bil nov. Enako z izpusti. Ker celega podvozja in generalko motorja pač nebo šel vsak delat.
Utk ::
Da je avto pri 500k, ali pa 300, enak kot nov lahko trdi samo nekdo, ki ni nikoli imel novega.
Machete ::
Delno ja, ampak materiali imajo obrabo. Gume v avtu izgubljajo prvotno lastnost, plastike postajajo trde ali krušljive, kovina se 'zmatra', rotirajoči kosi imajo centrifugalne sile, bati (obročki) nikoli ne ružijo 100% v osi cilindra, potem so tu še vibracije, udori v cesti, toliko 100 ali tisoč več ciklov med podnevi 60°C na soncu in ponoči 15°C itd.. Vse se pozna. Že če odpreš par let star motor vidiš zadeve, kaj šele avto..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
IL_DIAVOLO ::
Zavisi od tega kako se je delalo z avtom. To je zelo pomembno...
Cesa se vse navadijo ljubitelji nemških zjahanih kolarnic, to je dejansko neverjetno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
PINki ::
RatedR ::
Čim dlje stran od Forda in pika. Če ne verjameš pejt h kakšen avtomehaniku pa avtoelektričarju pa vprašaj po Fordu :) (beri: ne na pooblaščencu od Forda spraševat)
miha98 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zavisi od tega kako se je delalo z avtom. To je zelo pomembno...
Cesa se vse navadijo ljubitelji nemških zjahanih kolarnic, to je dejansko neverjetno.
Pojma nimaš....
borut_p ::
Mi smo imeli fokusa kot sluzbeni avto. Natancnost izdelave notri kot bi bil kdaj zaleten - vse nekaj zamaknjeno, linije se ne ujemajo itd. Uradni servis katastrofa - eden bistvenih razlogov zakaj ford nikoli nikdar.
wcpapir ::
Zakaj pa nebi mel? A misliš da so batni obročki kot novi pi 500k in ostale zadeve.
Lahko trdiš da se avto vozi, ampak težko si boš priznal da ni to več enako kot ko je bil nov. Enako z izpusti. Ker celega podvozja in generalko motorja pač nebo šel vsak delat.
Če bi bili batni obročki obrabljeni bi avto pil olje ali imel višjo porabo kot nov ali?
Batne obročke lahko obrabiš v 50k bolj kot v 500k če si "runkl".
_Sajmon_ ::
Mi smo imeli fokusa kot sluzbeni avto. Natancnost izdelave notri kot bi bil kdaj zaleten - vse nekaj zamaknjeno, linije se ne ujemajo itd. Uradni servis katastrofa - eden bistvenih razlogov zakaj ford nikoli nikdar.
Jaz imam Focusa 15let in nisem nikoli opazil karkoli glede nenatančnosti. Praktično brez omembe vrednih težav, motorju pri 270kKM praktično ne rabim dolivat olja (bencinar 115km), več ali manj samo redni servisi.
Glede servisa: ma zakaj vas toliko tako na kratko napiše negativno mnenje, pa potem nič ne pojasni, zakaj si prišel do tega zaključka? Katastrofa? Kolikokrat si bil na nekem servisu, zakaj je bil zanič, pa napiši kateri drugi servisi (morda tudi drugih znamk) so boljši itd? Tako ima tisti, ki beremo, vsaj kako dodano vrednost, ne pa samo "zanič". Jaz sem sicer Forda vozil na dva servisa v LJ in okolici in nimam slabih izkušenj. Cene so pač primerne pooblaščencem, je pa recimo menjava sklopke z materialom in delom bila praktično enaka kot pri nekem generičnem privatniku.
Skratka, čim dalj od Forda, vsekakor ne drži oz. če že kdo napiše tako ali drugačno mnenje, naj napiše zakaj tako meni. In za kateri model(e) gre, letnik itd. Se pa zavedam, da smo ljudje različni, in da različno reagiramo na informacije ki jih imamo. Od koga jih dobimo (zaupanja vredna oseba?), kje preberemo, ali imamo avte neke znamke/modela, kako smo sicer kritični itd?
paradajzos ::
Ne razumem zakaj bi izpraven avto pri 500k imel slabše izpuste. To lahko tako na pamet trdi samo nekdo ki je imel en avto v življenju in še motorja avta od blizu videl ni.
Me pa res zanima kje plinov ne merijo, ker tam kjer hodim jaz cepajo vwji zaredoma, pa bi jih probal poslat kam drugam.
Tipični voznik 15 let stare bemfe “iz njemačke”. A ne znaš brati?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
hojnikb ::
Verjetno so spoznali kaj pomeni BMW...
sam osu gre 2x na led
Kaj je bilo s tvojim narobe? 318d, right?
nic, prodal k je bil izjemno dolgocasn avto. Pa ni se bil star tolk da bi nek tipicne bmw probleme
#brezpodpisa
˙janezvalva ::
jaz imam ford focus 1.0
star 10let, karavan, kupljen pri 70k, sedaj po 3 letih 100k, torej letno delam po 10k.
sicer nimam težav z avtom, dela vse bp. ima pa neke posebnosti:
je nizek(mogoče malo moteče za starejše?).
mal švoh motor, še posebej če laufa klima.
hidravlični pedal od sklopke(če več kot 30 sekund držiš pedal, ima varovalko, je kot da ne stiskaš, ne moreš šaltat brzin, moraš 1x "napumpat", da se ponastavi)
ima zobati jermen v olju, kateri se menja pri cca 200k(pri mojem tempu tam čez 10 let?)
olje in filter se menjuje vsaj na 1x na leto, ker je visokotlačni bencinar, pa pušča benzina v olje oz. se "olje zasvinja" zelo hitro.
naj bi se pacali izpušni ventili, ne vem če je res.
svečke za ta model so kar drage, cca 15€/komad.
motor je občutljiv, se mora segreti na delovno temperaturo preden ga "šponaš" na visoke obrate,tako da jaz vozim počasi.
ima turbino, vprašanje kako je s tem na dolgi rok.
nima filtra za gorivo, se mi zdi mal čudno, da nima, verjetno vgrajeno v visokotlačno pumpo.
pa uradni servisi so za en drek, pa dragi. se jih izogibam.
mogoče sem še kaj pozabil.
star 10let, karavan, kupljen pri 70k, sedaj po 3 letih 100k, torej letno delam po 10k.
sicer nimam težav z avtom, dela vse bp. ima pa neke posebnosti:
je nizek(mogoče malo moteče za starejše?).
mal švoh motor, še posebej če laufa klima.
hidravlični pedal od sklopke(če več kot 30 sekund držiš pedal, ima varovalko, je kot da ne stiskaš, ne moreš šaltat brzin, moraš 1x "napumpat", da se ponastavi)
ima zobati jermen v olju, kateri se menja pri cca 200k(pri mojem tempu tam čez 10 let?)
olje in filter se menjuje vsaj na 1x na leto, ker je visokotlačni bencinar, pa pušča benzina v olje oz. se "olje zasvinja" zelo hitro.
naj bi se pacali izpušni ventili, ne vem če je res.
svečke za ta model so kar drage, cca 15€/komad.
motor je občutljiv, se mora segreti na delovno temperaturo preden ga "šponaš" na visoke obrate,tako da jaz vozim počasi.
ima turbino, vprašanje kako je s tem na dolgi rok.
nima filtra za gorivo, se mi zdi mal čudno, da nima, verjetno vgrajeno v visokotlačno pumpo.
pa uradni servisi so za en drek, pa dragi. se jih izogibam.
mogoče sem še kaj pozabil.
mancini ::
Zobati jermen se zamenja po dveh kriterijih, glede na prevozene km ali na 6-8 let.
Tvoj plan pa je da bo zdrzal 20 let, kar je veliko tveganje
Tvoj plan pa je da bo zdrzal 20 let, kar je veliko tveganje
˙janezvalva ::
Aha, super da si komentiral, sem bil prevelik optimist. Bom verjetno moral letos menjat. Ampak to je velik strošek. Bom še malo razmislil.
Koliko bi pa bila okvirna cena?
Koliko bi pa bila okvirna cena?
puginho ::
1.200 eur na uradnem servisu ker se menja še sito, korito pa ne vem kaj še vse. Računaj kakih 500 eur pri nepooblaščenem ker je kar nekaj dela, samo pri tebi ni sile če maš samo 100k, po letih bi pa že bila lahko menjava ker je 10 let meja.
OutOfTheBox ::
Sej bi ti verjetno avto moral težit za menjavo. A nima programiranega opozorila glede na čas ali kilometre?
Scorpy84 ::
Zobati jermen se zamenja po dveh kriterijih, glede na prevozene km ali na 6-8 let.
Tvoj plan pa je da bo zdrzal 20 let, kar je veliko tveganje
Na mojemu je jermen po 8 letih se vedno bil brez razpok, komot bi ga imel 10 let, 120k je mel prevozenih. Pri njemu je problem, da je v olju, pri psa je znano da jermeni, kar pokajo odkar so isto naredili kot ford, da je jermen v olju. Pri psa neuradno predlagajo menjavo jermena precej prej.
casuals ::
Ford je ze pred 6 leti prenovil ta svoj najmanjsi 1.0 ecoboost motor in dal ketno namesto jermena v olju.
1.5 ecoboost je bil pa ze od zacetka na veriznem pogonu. Vsi novi Focusi od 2019 in Pume imajo ketno.
PSA pa je s tem cakal do letos.
Pri 1.2 Puretech motorjih pa je se ena tezava. Motor ima se vedno konstrukcijske napake. Pitje olja in pokanje batov.
Je pa meni zanimivo, da se je 1.0 TSI trivaljnik pri VW zaenkrat pokazal bolj zanesljiv kot 1.5 TSI. Pri slednjem porocajo o prekomernem pitju olja med servisnimi intervali. In to pri 20.000 prevozenih. Kako bo potem pri 200.000?
1.5 ecoboost je bil pa ze od zacetka na veriznem pogonu. Vsi novi Focusi od 2019 in Pume imajo ketno.
PSA pa je s tem cakal do letos.
Pri 1.2 Puretech motorjih pa je se ena tezava. Motor ima se vedno konstrukcijske napake. Pitje olja in pokanje batov.
Je pa meni zanimivo, da se je 1.0 TSI trivaljnik pri VW zaenkrat pokazal bolj zanesljiv kot 1.5 TSI. Pri slednjem porocajo o prekomernem pitju olja med servisnimi intervali. In to pri 20.000 prevozenih. Kako bo potem pri 200.000?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20528 (9670) | tony1 |
» | Nedobavljivi rezervni deli za Ford (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7429 (2851) | Ahim |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41183 (20482) | pi pawr |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66166 (49932) | kljhjkhkjh |