» »

Nedobavljivi rezervni deli za Ford

Nedobavljivi rezervni deli za Ford

«
1
2

Girl-mondeo ::

Pozdravljeni,
Imam avto Ford Mondeo 1,5 ecoboost motor, bencin, prva lastnica. Letnik 2018, garancija je bila 2 leti plus 3 leta jamstva. Jamstva nimam vec ker nisem zadnji servis delala na uradnem servisu..
Ker se ne spoznam prevec, se opravicujem.. povem kot znam..
Napaka: avto nima moci.. ugotovljeno je bilo da je okrusena odmicna gred, sla he tudi visokotlacna crpalka (tisti pokrov oz. "Kapica" za crpalko je pocena.. ima luknjo") in kao drocniki.
Ford Bizilj trdi da se ne da dobiti odmicno gred za ta avto, da moram menjati celotni motor. Vprasam za ceno in je rekel okrog 10.000 eur.
Halo?? A je to normalno?
Da je slo tole je slab material.. ves cas mecejo pod nos da nisem pri njih naredila zadnja dva servisa.. pa mislim da to nima veze s tem.. tudi ce je slo vse to zatadi tega, kot vem bi morali biti s strani proizvajalca zahotovljeni rezervni deli oz. Njihova dobava vsaj nekaj let?
Kot vem je zakon o tem napisan.
Avto gre.. motor se lepo slisi, nima cudnih zvokov, le cuka ce prehitro gas pritisnem..a vseeno pride pocasi do 130 km/h..
Zakaj da menjam celitni motor? 😑😭
In kot za namecek mi je dal vedeti iz Bizilj servisa da jih boli k... kako bom jaz to popravljala.. naj se obrnem na uvoznika ali kamorkol hocem..
Torej kupis avto... cena novega takega kot je moj je bila cca. 27.000, se nekaj pokvari in lahko ga vrzem v smeti?
Halo FORD??
Sekiram se pa itak nenormalno.. 😪

Zimonem ::

Pelji drugam.

janezvalva ::

ne da se jim šraufat, pa še zaslužiti bi hoteli.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

hojnikb ::

zrihtaj jim obisk trznega inspektorata :) Rezervne dele more vsaka firma zagotavljat vsaj 7 let.
#brezpodpisa

FrRoSt ::

Girl-mondeo je izjavil:

Pozdravljeni,
Imam avto Ford Mondeo 1,5 ecoboost motor, bencin, prva lastnica. Letnik 2018, garancija je bila 2 leti plus 3 leta jamstva. Jamstva nimam vec ker nisem zadnji servis delala na uradnem servisu..
Ker se ne spoznam prevec, se opravicujem.. povem kot znam..
Napaka: avto nima moci.. ugotovljeno je bilo da je okrusena odmicna gred, sla he tudi visokotlacna crpalka (tisti pokrov oz. "Kapica" za crpalko je pocena.. ima luknjo") in kao drocniki.
Ford Bizilj trdi da se ne da dobiti odmicno gred za ta avto, da moram menjati celotni motor. Vprasam za ceno in je rekel okrog 10.000 eur.
Halo?? A je to normalno?
Da je slo tole je slab material.. ves cas mecejo pod nos da nisem pri njih naredila zadnja dva servisa.. pa mislim da to nima veze s tem.. tudi ce je slo vse to zatadi tega, kot vem bi morali biti s strani proizvajalca zahotovljeni rezervni deli oz. Njihova dobava vsaj nekaj let?
Kot vem je zakon o tem napisan.
Avto gre.. motor se lepo slisi, nima cudnih zvokov, le cuka ce prehitro gas pritisnem..a vseeno pride pocasi do 130 km/h..
Zakaj da menjam celitni motor? 😑😭
In kot za namecek mi je dal vedeti iz Bizilj servisa da jih boli k... kako bom jaz to popravljala.. naj se obrnem na uvoznika ali kamorkol hocem..
Torej kupis avto... cena novega takega kot je moj je bila cca. 27.000, se nekaj pokvari in lahko ga vrzem v smeti?
Halo FORD??
Sekiram se pa itak nenormalno.. 😪


Seveda to nima nič s tem!!

Odmična gred se nebi smela okrušiti!! Vprašanje je, zakaj se je in kakšno vlogo to igra!?

Če je situacija kritična, se da zamenjati tudi gred! Tudi dobiti se jo da, verjetno malce bolj težko, pa vseeno, morda celo rabljeno!? Boš morala obletati nekaj dobrih mehanikov....

Verjetno pa avto nima moči zaradi počene visokotlačne črpalke!?? To je pa čisto druga napaka in stvar!??
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Girl-mondeo ::

Najprej so rekli da moram zamenjati odm8cno gred, visokotlacno crpalko in drocnike.
Visokotlacnacrpalka je okrusena, tista kapica oziroma posodica k gre gor ima luknjo (cca en centimeter in to nevem kam je padlo nekam v olje ali???), odmicna gred naj bi bil en tist ring al kako se rece obrabljen okrusen, nevem pa kaj je z drocniki.
Ja na Bizilj mi je rekel danes po telefonu da se odmicna gred ne da dobiti, da miram celotni motor menjati in to je okrog 10.000 eur .. (verjetno potem se plus delo)..
Tud men je vse skupaj katastrofa slisat.. po zakonu bi mogli bit rezervni deli.
Aja pa to so mu iz forda sporocil baje..
Zdaj bom se na summit motors (uradne uvoznike Forda) poslala kaj je to.. danes sem ze klicala in gospod je bil ravno v avtu, zelo prijazen, sem imela obcutek da mu se zdi to malo cudno, je rekel naj posljem mail pa da se slisimo v ponedeljek.
Upam da se kaj resi:(
So pa baje krš materiali .. nevem res kdo je to delu sam... ni normalno pri 110.000 in 3,5 let staremu avtu da kr gre.
Pa sj pravim tud ce, zakaj moram menjat cel motor ce motor ni glasen, normalen zvok, se vedno se lahko peljem a zelo pocasi in nezno moram vecati hitrost.
To je kot da imas gnil zob za zruvat in ti pac celotne zobe populjo ven.. nevem ne stekam...

Tidule ::

hojnikb je izjavil:

zrihtaj jim obisk trznega inspektorata :) Rezervne dele more vsaka firma zagotavljat vsaj 7 let.

Rezervne dele mora zagotavljat proizvajalec, ne servis. Pa rok je tri leta po preteku garancije in ne sedem let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Girl-mondeo ::

Se vedno ni 3 leta po preteku garancije..

DamijanD ::

Ampak v splošnem ni treba, da se da dobit vsak najmanjši košček - lahko so večji sklopi.
Recimo npr vem, da se ne dobi samo elektronike za nadzor motorčka za dviganje/spuščanje stekel - ampak cel mehanizem (recimo 20 vs 300€ :| ). Ali pa tlačni regulator in visokotlačna pumpa - tudi samo v kompletu...
novejši, ko so avti - večji (in dražji) sklopi so za menjat...

val46 ::

Ja ok, sam to so "malenkosti", katere se da tud iz druge roke dobit. Sam da bi pa zaradi ene odmične gredi morala cel motor menjavat???WTF! Kaj, naslednjič k bo morala menjavat zavorne ploščice, bo zraven morala še novo pesto, zglob in po možnosti še celotno feltno z novo gumo zamenjat ali kaj??? Bi razumel, če bi bil avto ne vem, 20 let star, ko se novih rezervnih delov ne da več dobit, ker jih pač ne proizvajajo več. Ampak, da pri 4 leta starem avtomobilu ne morš dobit ene nove odmične, mi je pa zelo čudno. Nenazadnje predvidevam, da je tak enak motor vgrajen še v kakšne druge modele avtov in po vsej verjetnosti še vedno v prizvodnji. Tako da, kot si OP napisala...pozanimaj se pri summit motors, k so uvozniki za ford v slovenijo, pol pa dalje rešuj. Pa sporoči tu, kaj ti bodo na summitu povedali. Vso srečo ti želim.

Amdforce ::

Probaj pri Euroton vprašat za dele, servis pa naj ti en mehanik naredi, bo pa odmicna drocniki in pumpa kar velik strošek. Jaz bi poiskal rabljen motor s pumpo.

Assass1n ::

Če je šlo kaj v olje se mogoče ogibajo menjave poškodovanih delov, ker ne veš kje so še skrite napake.
Pelji še kam na pregled, glede na prebrane napake pomoje avto nebi samo cukal, verjetno bi ti rekli, da se ne vozi več.
Čene pa neuraden servis kater nima gužve in rabljeni deli iz odpada.
To bi jaz naredil, dobro zrihtaj.

Lp
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

FrRoSt ::

Girl-mondeo je izjavil:

Najprej so rekli da moram zamenjati odm8cno gred, visokotlacno crpalko in drocnike.
Visokotlacnacrpalka je okrusena, tista kapica oziroma posodica k gre gor ima luknjo (cca en centimeter in to nevem kam je padlo nekam v olje ali???), odmicna gred naj bi bil en tist ring al kako se rece obrabljen okrusen, nevem pa kaj je z drocniki.
Ja na Bizilj mi je rekel danes po telefonu da se odmicna gred ne da dobiti, da miram celotni motor menjati in to je okrog 10.000 eur .. (verjetno potem se plus delo)..
Tud men je vse skupaj katastrofa slisat.. po zakonu bi mogli bit rezervni deli.
Aja pa to so mu iz forda sporocil baje..
Zdaj bom se na summit motors (uradne uvoznike Forda) poslala kaj je to.. danes sem ze klicala in gospod je bil ravno v avtu, zelo prijazen, sem imela obcutek da mu se zdi to malo cudno, je rekel naj posljem mail pa da se slisimo v ponedeljek.
Upam da se kaj resi:(
So pa baje krš materiali .. nevem res kdo je to delu sam... ni normalno pri 110.000 in 3,5 let staremu avtu da kr gre.
Pa sj pravim tud ce, zakaj moram menjat cel motor ce motor ni glasen, normalen zvok, se vedno se lahko peljem a zelo pocasi in nezno moram vecati hitrost.
To je kot da imas gnil zob za zruvat in ti pac celotne zobe populjo ven.. nevem ne stekam...


1. Ne vem natančno, ker se že dolgo nisem s tem ukvarjal, vendar rezervni deli bi zagotovo morali biti, vsaj za avto industrijo je včasih bilo, še 7 let po prenehanju proizvodnje, da se je pa to skrčilo na neka tri leta po izteku garancije se mi zdi zelo čudno za avtoindustrijo, sicer možno pa je!?

2. summit motors ne poznam, samo slišal in nič več, tudi nisem več v stiku s temi avtomobilisti, zato ti težko svetujem za te servise...
Bizilj in podobni verjetno niti niso usposobljeni za take posege in popravila!! :)) Oni so bolj FINI delavci! ;)

Za tako delo, kot je menjava odmične gredi, morajo biti stari mehankarski mački, ki znajo in opravljajo tudi generalke na mašinah!! 8-) Jasno mi je, da neki Bizilj se s takimi stvarmi ne more kosat in ukvarjat.... Glede na to, da ti garancije tako ne priznajo več, se jaz na njih sploh ne bi več obračal! 8-)

Če rabiš kakšen naslov od dobrih mehankarjev, se lahko tudi kaj pozanimam, pišlji na ZS.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

ivi ::

Menjava motorja je preprosto absurd, te zadeve se da popravit samo se jim očitno ne da. Sumit motors so zlatarji. Rezervni deli so dobavljivi sploh pri tako "mladem" avtu. Če se išče original servis, ki dejansko ve kaj dela ti priporočam avto Edo (imam dobre izkušnje z njimi) ali pa avto rebernik. Takšne zadeve znajo popravljat tudi nepooblaščenci a ker je treba razdret motor in je dela kar nekaj nekaterim to delo "smrdi" .

shadeX ::

Menjava motorja je preprosto absurd, te zadeve se da popravit samo se jim očitno ne da


Drži. Naj menja serviserja.

cias ::

Predlagam da kontaktiraš glavnega dobavitelja za Ford Slovenija.

Invictus ::

Drugič ne kupuj Forda...

Napake, kot si jih navedel, se ne bi smele zgoditi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

Ne blefiraj.

Amdforce ::

Ce je kaj opilkov prislo v cilinder bo sigurno bolje vzet rabljen motor kot vse honat in cistit cel sistem. Sploh ce ima avto se turbino,nisem pogledal. Ze nasteti deli za menjavo so tam tam po ceni rabljenega motorja, ce vzames nove.

misek ::

Poznam en podoben primer. Tudi znanec ni želel zamenjati celotnega motorja (saj je to predrago), se je ponudil tamkajšnji delavec, da avto odkupi. Seveda po "zmerni" ceni :) Je poiskal boljši servis, kjer so zamenjali samo potrebne zadeve. eveda za precej nižjo ceno. Ni pa bil Ford.

Dober dan ::

Meni je pred leti 4 leta star Mondeo zgorel okoli motorja. S kolegom sva šla v Italijo in kupila identičnega za 2 jurja, ki je bi totakla odzadaj. Doma sem sam zamenjal celoten sprednji del avtomobila. Tako sem najceneje spravil avto v prvotno stanje. Nato sem avto prodal v sodednji kraj. Avto še danes leti. Mogoče za razmislit kaj v tej smeri?

kriptobog ::

Bizilj je katastrofa. Meni so tam barvali odbijac in so poleg barvali se en avto in mojega niso zascitili in je meglica padala na moj avto. Na 2 meseca star avto ;(

Pelji na drug servis. Sam imam zelo dobre izkusnje s Kadivcem v Sencurju. Skoda, edino, da nisi servisirala na pooblascenem servisu, ker bi ti zadevo uredili preko jamstva.

brbr21 ::

slovencelj in pleh...sami strokovnjaki.

OP. AVTA NE VOZI VEČ!!!
Najprej je potrebno zadevo odpreti in pogledati kaj se je zgodilo. Vzeti pokrov ventilov dol ni dovolj, ker če so koščki zašli še kam drugam ni nujno, da jih je oljni filter v celoti ujel. Če je šla tudi visokotlačna (mogoče je celo ta prvotni razlog za odmično) je zelo verjetno drobir po celem motorju.
Kolega pravi, da je možno da je odmična dobavljiva le v sklopu cele glave motorja. Bo preveril.

MMG Ford, vsi ostali, OP in drugi... jebo vas 30kkm servisni interval!!! Olje in filtre (kvalitetno!!!) se menja najkasneje na 15.000!!!!!! Je prepoceni poseg, da bi tu šparal v primerjavi s posledicami. Sploh pri turbo motorjih z veliko litrsko močjo. Če nimaš za olje in filtre, potem prodaj in kupi Clio 1.4, Golf 1.9 SDI in notri toči hofer olje, pomfri jedilca, ali pa se uščij....
Vprašanje kako je bil avto vzdrževan (kvaliteta servisov, intervali)? Še o vožnji...turbo motorji, sploh bencin, so hudičevo občutljivi na delovno temperaturo. Hladnega se res ne priganja!!!!! Sicer ta Fordov motor ni slab, niti pretirano pokvarljiv.

Ford servis Bizilj in PR Maribor.... kamorkoli drugam! Sicer res ne vem kakšen je obseg poškodb, ampak če ti je serviser dovolil nadaljno vožnjo je možno, da je poškodba zelo minorna, ali pa je totalen IDIOT in zrel za tožbo.

Je pa to napaka, ki bi verjetno morala iti pod kulanco. To pomeni veliko ping-ponganja z uvoznikom. Žal imaš sranje glede dveh nepooblaščenih servisih posegov (čeprav EU direktiva to negira). Povem iz prve roke... moj A4 2.0 TFSI ima za seboj dve celotni menjavi drobovja v motoju in v tretje, celoten nov motor. Šele po zadnji menjavi, sedaj dve leti ne pije olja. Je za debelo mapo dopisov s Porsche Slovenija in lokalnim prodajalcem (avto kupljen nov v Slo). Zadnji poseg žal vseeno ni šel samo iz njihovega žepa.

cias ::

brbr21 je izjavil:

slovencelj in pleh...sami strokovnjaki.


Tu sem nehal brati tvoj post ker, saj veš, še en slovencelj o plehu.

TOP ::

Dober dan je izjavil:

Meni je pred leti 4 leta star Mondeo zgorel okoli motorja. S kolegom sva šla v Italijo in kupila identičnega za 2 jurja, ki je bi totakla odzadaj. Doma sem sam zamenjal celoten sprednji del avtomobila. Tako sem najceneje spravil avto v prvotno stanje. Nato sem avto prodal v sodednji kraj. Avto še danes leti. Mogoče za razmislit kaj v tej smeri?
To je spet zgodba baba čula baba rekla,lahko se je res tole tebi zgodilo,sam si se pozanimal,zakaj se je tole zgodilo.Sosedu je zgorel BMW star par let in ga je tudi kritiziral,ko pa so mu pokazali,da je nekaj kable pregrizlu je pa drugo.Tako da človek rabi pomoč,ne pa psihično pomoč,za firmo avtomobila,ne kupuj tega.

TOP ::

brbr21 je izjavil:

slovencelj in pleh...sami strokovnjaki.

OP. AVTA NE VOZI VEČ!!!
Najprej je potrebno zadevo odpreti in pogledati kaj se je zgodilo. Vzeti pokrov ventilov dol ni dovolj, ker če so koščki zašli še kam drugam ni nujno, da jih je oljni filter v celoti ujel. Če je šla tudi visokotlačna (mogoče je celo ta prvotni razlog za odmično) je zelo verjetno drobir po celem motorju.
Kolega pravi, da je možno da je odmična dobavljiva le v sklopu cele glave motorja. Bo preveril.

MMG Ford, vsi ostali, OP in drugi... jebo vas 30kkm servisni interval!!! Olje in filtre (kvalitetno!!!) se menja najkasneje na 15.000!!!!!! Je prepoceni poseg, da bi tu šparal v primerjavi s posledicami. Sploh pri turbo motorjih z veliko litrsko močjo. Če nimaš za olje in filtre, potem prodaj in kupi Clio 1.4, Golf 1.9 SDI in notri toči hofer olje, pomfri jedilca, ali pa se uščij....
Vprašanje kako je bil avto vzdrževan (kvaliteta servisov, intervali)? Še o vožnji...turbo motorji, sploh bencin, so hudičevo občutljivi na delovno temperaturo. Hladnega se res ne priganja!!!!! Sicer ta Fordov motor ni slab, niti pretirano pokvarljiv.

Ford servis Bizilj in PR Maribor.... kamorkoli drugam! Sicer res ne vem kakšen je obseg poškodb, ampak če ti je serviser dovolil nadaljno vožnjo je možno, da je poškodba zelo minorna, ali pa je totalen IDIOT in zrel za tožbo.

Je pa to napaka, ki bi verjetno morala iti pod kulanco. To pomeni veliko ping-ponganja z uvoznikom. Žal imaš sranje glede dveh nepooblaščenih servisih posegov (čeprav EU direktiva to negira). Povem iz prve roke... moj A4 2.0 TFSI ima za seboj dve celotni menjavi drobovja v motoju in v tretje, celoten nov motor. Šele po zadnji menjavi, sedaj dve leti ne pije olja. Je za debelo mapo dopisov s Porsche Slovenija in lokalnim prodajalcem (avto kupljen nov v Slo). Zadnji poseg žal vseeno ni šel samo iz njihovega žepa.

Ja se strinjam pri Turbo motorjih je zelo važen način vožnje,ampak tole ni debata.Kar se tiče tukaj tega problema,ti lahko potrdim,da odmično gre dobiš brez problema,ker jo je prijatel menjal pri Ford Fiesti ST,zato kot prvo,če si pelala avto na zadnji servis drugam,zakaj hudiča se vračaš nazaj na prvega.Avto vzemi odpelji ga drugam in na Sumit Motorsu,ki je glavni uvoznik Forda se pozanimaj,kako je z garancijo,ker mislim da je 5 let,sam ne vem do koliko KM in če je motor tudi.

Orias ::

hojnikb je izjavil:

zrihtaj jim obisk trznega inspektorata :) Rezervne dele more vsaka firma zagotavljat vsaj 7 let.


Ja... . Zgovarjali se bodo na covid-19 in Ukrajino, kot je že karteljni dogovor avtoindustrije. Danes je poudarek avtoindustrije na prestižnih modelih. Dejstvo je da v roku nekaj let ne bomo več kupovali novih avtomobilov, kot smo jih do sedaj. Kupil boš nov avto, potem pa boš doplačeval za dodatne storitve, katere je mogoče samo programsko aktvirati. Že danes imaš v marsikaterem avtu kamero, ki zaznava prometne znake, aktivno zaviranje v sili ipd. Ko boš pa hotel imeti npr. opozorilo za varnostno razdaljo, pa bo potrebno to doplačati, da ti programsko aktivirajo. Je že avtoindustrija ne vse to pripravljena.

hojnikb ::

je pa res fail OPja, da kupi bencinski vzigalnik za 30kkm+ letno...;((
Ce bi se vzel 2.0tdci, ki je preverjena roba, ki jo uporablja komplet PSA grupa, teh tezav nebi blo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

LeQuack ::

Kakšne to avte delajo pri Fordu, da crkne cel motor po štirih letih? Očitno so se od VW-ja učil.
Quack !

Blinder ::

Eco-norija proti diesel vozilom
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MetalLord ::

Tukaj sem našel probleme tega motorja:
https://tuningpro.co/the-4-most-common-...

Turbobencinarji so nekateri dobri, nekateri pa slabi. Pri Oplu npr. so bili tako slabi, da so morali menjati tudi komplet motor po par 1000km, 1.4T 125 in 150.
Drugače glede ogrevanja motorja, jaz mislim da če sem pa tja koga prehitiš že na začetku poti (pač če se res mota pred tabo), tudi ni take panike. Seveda ne mislim da ga poženeš do 6500rpm, ampak pač normalno 3-4k rpm s plinom nekje na 75%.
Sicer ne verjamem da so turbodizli kaj boljši glede tega.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

kriptobog je izjavil:

Sam imam zelo dobre izkusnje s Kadivcem v Sencurju.

Imaš pa smisel za humor...

To je najslabši servis daleč naokoli...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kriptobog ::

Invictus je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Sam imam zelo dobre izkusnje s Kadivcem v Sencurju.

Imaš pa smisel za humor...

To je najslabši servis daleč naokoli...


Koliko imas izkusenj s tem servisom? Verjetno nic. Imam ze drugi avto, ki mi ga sravfajo tam. Do sedaj vse bp in hitro reseno. Tudi cenovno, ce kaj ni bilo zajeto v jamstvu.

sandmat ::

Na bizilju smo 3x menjali sklopko na avtomatiku (robotiziran ročni) znotraj prvih 100kkm. Prvič je šlo takoj, drugič je bilo že nekaj čakanja, tretjič je moral bizilj pingat zastopnika in je trajalo 2 meseca. Hiter google pregled pove, da je v ameriki class lawsuit za te menjalnike, tako da je napaka znana. Sicer zdaj drži že 150kkm zadnja menjava, ki ima nek del drugače oblikovan oziroma iz drugačnega materiala. Na motorju stvari sicer rade crkujejo (VVT selenoid in podobno).

Je pa tko, da če želiš zanesljivost, kupi cliota 1.2. Ford in zanesljivost nista ravno sinonima.

Utk ::

Potem sem pa jaz bedak če napišem, da je ford, pa še marsikater drug, sranje in da se sranja ne kupuje, ne glede kako fino sranje je, in da 7 letna garancija ni brez veze, kakršnakoli je, in da je nek razlog, da je nekateri nimajo.

Zvezdica27 ::

dobr, dobr, se zgodi, pač limona ta motor.

Iz kje si? Če si iz LJ, ti jaz napišem 2 serviserja, kamor lahko pokličeš.

Folk to dela in zna, pač ni uradni servis. KOliko bo koštalo je pa odvisno, a gotovo ne bo 10.000

zz

dexterboy ::

OP, brez inšpekcije in odvetnika ne bo šlo, bodo pa itak oni na koncu pokrili vse stroške ;)
Material se pa da narediti tako, da ima že vnaprej določeno življenjsko dobo, nič novega pri tem. Da pa ne zdrži 5 let je pa bosa, ne glede na zadnji "neuradni" servis. Pač nekje morajo zaslužiti in poskušajo kolikor se pač da, sploh, če vidijo žensko za volanom, pa nočem žaliti. Saj današnjim moškim se tudi marsikaj ne sanja o avtu in kako deluje... Še enkrat, odmična gred MORA zdržati vsaj 3x toliko, ker se jo običajno sploh ne menja v življenjski dobi motorja. Žal boš morala "pokazati zobe"... pa ne pozabi jim omeniti socialna omrežja ;)

Dodatek; pozanimaj se še pri drugih uradnih Ford servisih v kokoški. Opiši jim težavo in izkušnje. Aja, še to; običajno gre en motor v več različnih firm, primer je 1,6 diesel od bemflna, ki si ga srečal v francozih, nemcih... Kar pomeni ENAKO jedro motorja, razlika je v priklopnih ceveh in krmilni elektroniki. Pobrskaj preko kode motorja kdo ga dela in povprašaj na servisih pri drugih znamkah. Na koncu ti lahko mogoče odpravi napako kašen servis pežojčkov... ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Zvezdica27 ::

pa kaj bo ona brskala... to se še jaz ne bi spravil, tudi če bi en zraven stal in me sumerjal...

ona rabi samo fer mehanika. Koroška - žal tam ne morem pomagati.

Sam najdi enega fer in dobrega, heh, magari vprašaj tam mehanika če popoldne kaj dela ;)

zz

starfotr ::

Nekaj bo res z ne dobavljivostjo. Sem želel kupiti original barvo, pa so rekli, da imajo težave zaradi UK. Najbrž brexit. In še korona po vrhu.

Takrat, ko sem spraševal ni bilo še vojne v Ukrajini.
Po moje barve še sedaj ne morejo dobavit.

BCSman ::

Ze ta "ecoboost" v imenu, da slutit da bo avto crknil po par letih. Ekofasisticni evrobirokrati silijo v proizvodnjo tega eko sranja, na tisoce inzenirjev se pol za brezveze rabi samo da dizajnirajo te glupe sisteme.
Folk bi moral ohranit cliote, stare golfe doma in jih furat vsaj do milijona kilometrov in bi avtoindustrija pocrkala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BCSman ()

pijavka ::

Zanimivo. Sem včeraj govoril z bivšim sošolcem in pove skoraj enako zgodbo. Ima S-MAX l. 2012, bencinar in enaka zgodba. Bil na dveh servisih, menjava motorja, nič ne popravljajo, cena 10k. Potem je našel bivšega servisarja s forda, ki je rekel, da bi se z menjavo posameznih delov prišlo na cca. 3k + delo.

hojnikb ::

dexterboy je izjavil:

OP, brez inšpekcije in odvetnika ne bo šlo, bodo pa itak oni na koncu pokrili vse stroške ;)
Material se pa da narediti tako, da ima že vnaprej določeno življenjsko dobo, nič novega pri tem. Da pa ne zdrži 5 let je pa bosa, ne glede na zadnji "neuradni" servis. Pač nekje morajo zaslužiti in poskušajo kolikor se pač da, sploh, če vidijo žensko za volanom, pa nočem žaliti. Saj današnjim moškim se tudi marsikaj ne sanja o avtu in kako deluje... Še enkrat, odmična gred MORA zdržati vsaj 3x toliko, ker se jo običajno sploh ne menja v življenjski dobi motorja. Žal boš morala "pokazati zobe"... pa ne pozabi jim omeniti socialna omrežja ;)

Dodatek; pozanimaj se še pri drugih uradnih Ford servisih v kokoški. Opiši jim težavo in izkušnje. Aja, še to; običajno gre en motor v več različnih firm, primer je 1,6 diesel od bemflna, ki si ga srečal v francozih, nemcih... Kar pomeni ENAKO jedro motorja, razlika je v priklopnih ceveh in krmilni elektroniki. Pobrskaj preko kode motorja kdo ga dela in povprašaj na servisih pri drugih znamkah. Na koncu ti lahko mogoče odpravi napako kašen servis pežojčkov... ;)

Tole pa nebo drzal ;)
#brezpodpisa

Girl-mondeo ::

Zvezdica27 je izjavil:

dobr, dobr, se zgodi, pač limona ta motor.

Iz kje si? Če si iz LJ, ti jaz napišem 2 serviserja, kamor lahko pokličeš.

Folk to dela in zna, pač ni uradni servis. KOliko bo koštalo je pa odvisno, a gotovo ne bo 10.000

zz


Iz ljubljane ja. Prosim za kontakt, hvala lepa :(

Zvezdica27 ::

dobro, dobiš zs zvečer,

b

BadgerSkin ::

Tidule je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zrihtaj jim obisk trznega inspektorata :) Rezervne dele more vsaka firma zagotavljat vsaj 7 let.

Rezervne dele mora zagotavljat proizvajalec, ne servis. Pa rok je tri leta po preteku garancije in ne sedem let.

*Originalne rezervne dele (,ki naj bi jih pooblaščeni/uradno servisi tudi uporabljali) po temu primerni ceni.

barakus ::

Pridobi še drugo in tretje mnenje torej poišči in daj pregledat avto še na drug servis.

akulp ::

Živjo.

@Zvezdica27 bi te lahko prosil za kontakt Ford serviserjev.

Meni je včeraj pri Focusu, 180.000km ribnil motor: Ecoboost 1.0.

Nihče se ga ne želi lotiti popravljati. Lahko bi menjal edino polmotor (s tem da je treba prej motor odpreti in preveriti, če je sploh smiselno - bati, glava...), ampak vsi 4-je klicani so dejali, da je 90% možnosti, da je zariban totalno in da se mi ne splača niti odpirati. Za obnovo motorja pa nihče noče slišati.

Avto je vreden 7k, redne cene novih motorjev so 6k, polmotor 3k + delo. Ne vem, koliko je vse skupaj smiselno... :/
Lukcc

hojnikb ::

akulp je izjavil:

Živjo.

@Zvezdica27 bi te lahko prosil za kontakt Ford serviserjev.

Meni je včeraj pri Focusu, 180.000km ribnil motor: Ecoboost 1.0.

Nihče se ga ne želi lotiti popravljati. Lahko bi menjal edino polmotor (s tem da je treba prej motor odpreti in preveriti, če je sploh smiselno - bati, glava...), ampak vsi 4-je klicani so dejali, da je 90% možnosti, da je zariban totalno in da se mi ne splača niti odpirati. Za obnovo motorja pa nihče noče slišati.

Avto je vreden 7k, redne cene novih motorjev so 6k, polmotor 3k + delo. Ne vem, koliko je vse skupaj smiselno... :/


zelo znan problem 1.0. Verjetno ti je zabil sito za olje in je bil motor brez oljnega tlaka. Pr 7 jurjov vrednem avtu brezveze karkoli čarat. Ker je treba cel blok menjat, pa verjetno še kaj.

Prodaj as is in kupi nekaj drugega. Razn če lahko kje dobiš cel rabljen motor in to vrzes not in gonis dokler gre.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

feryz ::

Pa saj cel nov motor ne bi smel biti kaj dosti več od jurja.
Problem je, kje ga stakniti.

hojnikb ::

nov motor bos zelo zelo tezko dobil za jurja. Ze rabljenga delujočega zna bit trick najdet.

Bistveno lazje bi dobil 1.5/1.6TDCi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14115218 (4360) tony1
»

redni servis na 15.000km al 10.000km ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
665285 (3140) pi pawr
»

Zobnik na zobatem jermenu preskočil, 40.000 od servisa

Oddelek: Na cesti
364043 (1803) Twixz
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187783 (152796) Spajky
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10547409 (44742) Pyr0Beast

Več podobnih tem