» »

dizl vs bencin: zanesljivost/kompleksnost

dizl vs bencin: zanesljivost/kompleksnost

DamijanD ::

Recimo včasih so bili bencinski motorji bistveno bolj enostavni v primerjavi z dizlom (ni bilo še turbine ipd). Zdaj je zadeva drugačna in imajo tudi bencinarji vsi po vrsti turbino in tudi mnogo nekih filtrov ipd.
kako bi zdaj ocenili "ljudske" motorje v 2024? A je katera tehnologija še vedno enostavnejša? Pri katerih lahko pride do dražjih zapletov? Kaj naj bi bilo bolj zanesljivo in kaj bolj vzdržljivo?

Nazz ::

Loterija je že nov avto iz salona in z njim povezane napake/težave, garancija in servis. Dokler ne govorimo o specifičnih oznakah motorjev, lahko pri obeh na koncu iščeš novo za vgradnjo.

Po moji oceni so dizli še vedno bolj zanesljivi in lahko prenašajo večje napore. Dokler ti dela pumpa v rezervoarju, visokotlačna, ima cilinder kompresijo, se turbina vrti in ni izpuh zabasan, bo vžgal (bez omenjanja DEF). Pri bencinarju imaš pa tuljave in svečke (če še ne vgrajujejo GPF).

Comandante ::

Velika prednost bencina je, da pri gorenju proizvaja manj saj, in manj maze motor ter po novem GPF. Po 100k in vec kilometrih imas pri dizlih pogosto tezave z umazanimi EGR ventili, sesalnimi kolektorji (zaradi EGR), da DPF ne omenjam. To se vse da porihtat in ocistit, je pa dodatna skrb, ki za moje pojme ne odtehta 15% nizje porabe goriva.

Bencinarji niso imuni na te tezave, ampak se mazejo dosti dosti manj. Sicer pa so tehnolosko postali podobno kompleksni.

delavec44 ::

Noben ni pa napisal ad blue pa eolys. Kakor so bencinarji bolj komplicirani od atmosfercev, so dizli postali še bolj.

Comandante ::

Tudi res. Ta adblue je dodaten strosek. Eni avti ga pijejo minimalno, drugi ogromno.

IMO je bencin hibrid way to go. Seveda japonski, ne nek francoski ali nemski polizdelek. Ali pa elektrika, ce tvoje vozne navade to dopuscajo.

delavec44 ::

Ad blue je predvsem strošek, ko je treba posodo menjati ali pa pucati šobe, ko kristalizira. Hitro pride 1k€. To kar sem tankal ni omembe vredno, če bi sistem zanesljivo deloval.

shadow7 ::

Natanko tako. Točenje Adblue je zanemarljiv strošek v primerjavi z vzdrževanjem le-tega.
In ne, posode ne popravljaš. Jo je potrebno menjati. Če je to zgolj 1k€, je še poceni.

miha98 ::

Pa kupi starejše modele. Sej veš bolj si star boljši si. Kot vino...

IL_DIAVOLO ::

shadow7 je izjavil:

Natanko tako. Točenje Adblue je zanemarljiv strošek v primerjavi z vzdrževanjem le-tega.
In ne, posode ne popravljaš. Jo je potrebno menjati. Če je to zgolj 1k€, je še poceni.


Ni treba lagat no.

https://www.alter.si/tema/citroen-c4-1-...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AdBlue je NATEG tega desetletja !!! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13410403 (1878) tony1
»

Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
918924 (3858) Sc0vile
»

Bencinar v dizel km (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10710448 (7105) WizzardOfOZ

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198765 (158927) BigWhale
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197951 (162964) Spajky

Več podobnih tem