Forum » Na cesti » Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! 2
Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! 2
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Dovolj bi bilo že to, da ga ne moreš registrirat, dokler se napaka ne odpravi.
Ko so v Švici začeli izvajate meritve, so 40% avtomobilov zavrnili. Pri nas bo pa nekako tako:
Glede na dosedanje izkušnje pri njih ugotavljajo, da bo nova regulativa na tehničnih pregledih povzročila zavrnitve med približno 50 do 80 odstotkov avtomobilov, ki bodo zato potrebovali zamenjavo filtra trdnih delcev, ki je bolj splošno znan kot "DPF filter".
Naj bi se pa tudi pri nas to kar kmalu pojavilo na tehničnih pregledih:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
pa saj sem pisal v sosednji temi, novo temo sem odprl za razložit, zakaj ne bo nič s tega.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
DamijanD ::
Blinder ::
Ampak avto lahko kadi črno zaradi več razlogov. Ali je sploh nedelujoč DPF med temi razlogi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
chucki ::
To so hin šobe in nepravilno izgorevanje
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
starfotr ::
Jaz sem slišal da ko na nemški sveti trojici (in tudi vw), crkne, se zabije dpf + egr ventil + adblue sistem, je strošek da ti tak avto spravijo po reklcih v delujoče stanje brez problema 3 jurje evrov. A vi mislite da nekdo ki je iz uvoza za 13k eur vzel audija a6 tdi z magičnimi 193k km prevoženimi, pa mu potem to vse crkne, da bo dal še 3 jurje za popravilo ? Ali bo raje dal enemu 500 eur da mu prevra dpf in blindira egr in preprogramira mašino ? Dajte razmislit. Take stroške z avti lahko poravnajo prvi in drugi lastniki, kateri imajo denar, ne pa 3, 4, 5 lastniki ki si še zaradi lizinga od ust trgajo.
Pa naj si kupijo avto, ki ga lahko vzdržujejo. Tega pa v prešo.
Naj si kupijo avto za svoj budget kot je že omenjeno. In drugo, naj si kupijo avto za ustrezen namen. Dizel ni za 4 km relacije po mestu za v službo. Ampak je za relacije. In za gonit v obrate. Ne pa za penziče in kruzanje.
sparklyslo ::
Absolutno podpiram.
V času ko težijo, kako se naj bi ogrevali, vozili na elektriko, zrak zasmrajajo neki uvoženi ogabni vw passati, črni audiji,.. Ok, da ne bom neuvideven, tudi za kasnim starim Citroenovim kombijem se včasih fajn črno kadi.
Ampak ni lepšega občutka, ko na semaforju stojiš za avtom brez ustreznega izpuha. Važno, da je tisti smrad pred tabo prihranil nekaj 100 eurov.
V času ko težijo, kako se naj bi ogrevali, vozili na elektriko, zrak zasmrajajo neki uvoženi ogabni vw passati, črni audiji,.. Ok, da ne bom neuvideven, tudi za kasnim starim Citroenovim kombijem se včasih fajn črno kadi.
Ampak ni lepšega občutka, ko na semaforju stojiš za avtom brez ustreznega izpuha. Važno, da je tisti smrad pred tabo prihranil nekaj 100 eurov.
Ahim ::
Iz prve roke lahko povem, da niso Renaultovi dizli prav nic imuni, tudi ob visokih obratih naredijo smrdec crn oblak. Najbrz se samo ne opazi v visjih prestavah, ker se bolj porazgubi, ampak pri speljevanju je cisto konkurencen nemcem
AgJ1 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.
Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.
Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.
Itak. CO2 in voda sta toksična AF. Boš še kakšno prijavil?
A nismo govorili o črnem dimu iz dizelskega izpuha? Recimo ko avto potegne, za njim pa ostane "črn oblak"? Večinoma so to žveplovi oksidi (SOx), ki pa za zdravje niso neposredno nevarni človeku. Človeku so nevarni PM10 in PM2.5, ki pa jih ne boš videl v obliči črnega oblaka za dizelskim avtom.
Pa vešda, sajasto izgorevanje je zaradi žvepla. Uno črno so žveplovi oksidi.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Česa vsega človek ne prebere.
m0LN4r ::
Nazadnje sem videl crn dim iz avta ene 10 let nazaj, kje se vozite?
Kakšen teden ali dva nazaj na primorki je en kombi konkretno kadil...
Ja te pa si imel sreco, verjetno edini glede na tisoce avtov, ki so se prepeljali ta dan.
Pa si ga vprasal, ce je razlog DFP?
Ampak avto lahko kadi črno zaradi več razlogov. Ali je sploh nedelujoč DPF med temi razlogi?
Ni. Crni dim nastane ze pred tem in niti dpf ga ne bo spucal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.
Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.
Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.
Itak. CO2 in voda sta toksična AF. Boš še kakšno prijavil?
A nismo govorili o črnem dimu iz dizelskega izpuha? Recimo ko avto potegne, za njim pa ostane "črn oblak"? Večinoma so to žveplovi oksidi (SOx), ki pa za zdravje niso neposredno nevarni človeku. Človeku so nevarni PM10 in PM2.5, ki pa jih ne boš videl v obliči črnega oblaka za dizelskim avtom.
Pa vešda, sajasto izgorevanje je zaradi žvepla. Uno črno so žveplovi oksidi.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Česa vsega človek ne prebere.
Črne saje iz izpuha niso zaradi nedelovanja DPF, ampak zaradi nepravilnega izgorevanja in takrat se izloča več NOx, SOx in ogljikovega monoksida. Ob pravilnem izgorevanju pa CO2 in vodna para. In ja tiste črne saje so še najmanj strupena zadeva od vsega izpuha, kadar slabo izgoreva nafta v dizelskem motorju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AgJ1 ::
1. Tudi ob slabšem izgorevanju je večina izpuha še vedno CO2 in voda.
2. Torej sta tudi ob slabšem izgorevanju CO2 in voda najbolj neškodljiva dela izpuha.
3. NOx se izločajo ob zelo dobrem izgorevanju - za moderne dizle je značilno da so mešanice revne z gorivom, kar povzroči manjšo porabo goriva in dušikove okside v izpuhu - dieselgate.
4. Žveplovi oksidi se izločajo v odvisnosti od prisotnosti žvepla v gorivu. Na prvo žogo bi rekel da očitno mora biti dovolj kisika za to, se pravi ne zaradi slabega izgorevanja.
5. Saje so kancerogene. Tisti črni dim iz avtov v lasti kretenov skrajšuje življenja ljudi.
2. Torej sta tudi ob slabšem izgorevanju CO2 in voda najbolj neškodljiva dela izpuha.
3. NOx se izločajo ob zelo dobrem izgorevanju - za moderne dizle je značilno da so mešanice revne z gorivom, kar povzroči manjšo porabo goriva in dušikove okside v izpuhu - dieselgate.
4. Žveplovi oksidi se izločajo v odvisnosti od prisotnosti žvepla v gorivu. Na prvo žogo bi rekel da očitno mora biti dovolj kisika za to, se pravi ne zaradi slabega izgorevanja.
5. Saje so kancerogene. Tisti črni dim iz avtov v lasti kretenov skrajšuje življenja ljudi.
WizzardOfOZ ::
Ob popolnem izgorevanju bi iz čistega dizla prišla samo CO2 in voda. Torej bel izpuh in neviden CO2.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AgJ1 ::
Če bi bog obstajal, bi lahko naredil iz vode vino in z dvema ribama nafutral kup ljudi.
Aja, pa NOx bi še zmeraj nastajali tudi pri popolnem izgorevanju popolnega dizla.
Aja, pa NOx bi še zmeraj nastajali tudi pri popolnem izgorevanju popolnega dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
WizzardOfOZ ::
Vendar veliko manj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AgJ1 ::
Še kar vztrajaš? Dobesedno si se motil v vseh točkah in zdaj nadaljuješ še na eni, za katero bi iz prejšnjih postov lahko vedel, da spet nimaš prav.
Dunning-Kruger at it's best.
Dunning-Kruger at it's best.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Invictus ::
NOx nastaja, ker pač zrak ni čisti kisik, ampak ima v sebi 70 posto dušika.
Brez njega pač ne gre, tudi v naravi ne, kjer skrbi za prenos informacij v telesu.
https://www.britannica.com/science/nitr...
Ni vse slabo .
Danes so avti najmanjši vir onesnaževanja, bistveno bolj problematičen je
- ladijski promet, kjer kurijo mazut, do predlani s 5% žvepla v sebi, zdaj mora imeti to goriva največ 0,5%, ne vem zakaj nimajo gor jedrskih reaktorjev, sploh vse kar je na 100m dolžine ali več kot 50.000 BRT,
- premog, ki bo/je postal energija v veliko nerazvith državah za TE in se njihove zaloge sploh še ne izkopavajo,
- plastika, ki je nihče ne reciklira in lepo pospravlja, kar poglejte azijske reke...
Brez njega pač ne gre, tudi v naravi ne, kjer skrbi za prenos informacij v telesu.
Though it is a toxic gas at high concentrations, nitric oxide functions as an important signaling molecule in animals. It acts as a messenger molecule, transmitting signals to cells in the cardiovascular, nervous, and immune systems. The nitric oxide molecule's possession of a free radical makes it much more reactive than other signaling molecules, and its small size enables it to diffuse through cell membranes and walls to perform a range of signaling functions in various bodily systems. The body synthesizes nitric oxide from the amino acid L-arginine by means of the enzyme nitric oxide synthase.
https://www.britannica.com/science/nitr...
Ni vse slabo .
Danes so avti najmanjši vir onesnaževanja, bistveno bolj problematičen je
- ladijski promet, kjer kurijo mazut, do predlani s 5% žvepla v sebi, zdaj mora imeti to goriva največ 0,5%, ne vem zakaj nimajo gor jedrskih reaktorjev, sploh vse kar je na 100m dolžine ali več kot 50.000 BRT,
- premog, ki bo/je postal energija v veliko nerazvith državah za TE in se njihove zaloge sploh še ne izkopavajo,
- plastika, ki je nihče ne reciklira in lepo pospravlja, kar poglejte azijske reke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Blinder ::
Bing AI pravi:
Diesel engines produce Nitrogen Oxides (NOx), which include Nitric Oxide (NO) and Nitrogen Dioxide (NO2), due to the high temperature and pressure conditions in which they operate1.
Here's a more detailed explanation:
High Temperature Combustion: Diesel engines have high compression ratios, which are necessary for autoignition2. This high compression generates heat, causing diesel fuel to burn spontaneously when it is injected1. The combustion temperature in diesel engines is higher than in petrol/gasoline engines1. When the temperature is hot enough (above about 1300°C/ 2370°F), some of the nitrogen in the air oxidizes to form NOx gases1.
High Pressure: Diesel engines operate at a higher pressure than petrol engines1. These conditions favor the production of NOx gases1. The quantity of NOx produced depends on the volume and duration of the hottest part of the flame1.
NOx emissions have harmful direct effects on human health, and indirect effects through the damage they do to agricultural crops and ecosystems3. Therefore, efforts are made to reduce NOx emissions from diesel engines, typically by Exhaust Gas Recirculating (EGR). Some exhaust gas is cooled and injected back into the combustion chamber, lowering the combustion temperature1.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Scovile ::
Seveda, dušikovi oksidi se generirajo pri visokih temperaturah zgorevanja, torej boljše kot je zgorevanje, ter bolj kot je mešanica revna z zrakom (večji pribitek zraka kot ima), več NOxov nastane. Da so NOx močno škodljivi za zdravje v koncentracijah kot jih producirajo avtomobili pa mislim da ni treba posebej poudarjati (neumnostim Invicticusa navkljub).
Nasprotno, veliko več, boljše kot je zgorevanje, višje so temperature, več dušikovih oksidov bo nastalo.
Ne drži.
WizzardOfOZ je izjavil:
Vendar veliko manj.
Nasprotno, veliko več, boljše kot je zgorevanje, višje so temperature, več dušikovih oksidov bo nastalo.
WizzardOfOZ je izjavil:
Ob popolnem izgorevanju bi iz čistega dizla prišla samo CO2 in voda. Torej bel izpuh in neviden CO2.
Ne drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scovile ()
Scovile ::
In ja tiste črne saje so še najmanj strupena zadeva od vsega izpuha, kadar slabo izgoreva nafta v dizelskem motorju.
Tudi tole ne drži, saje so najbolj škodljiv del izpuha (skupaj z dušikovimi oksidi). Je pa res da pri teh sajah ki so vidne, gre za velike količine delcev velikosti okrog 10 mikrometrov (PM10), manjši kot so delci, bolj globje v tkiva telesa prodrejo, večja je njihova površina pri isti masi in več škode v telesu povzročijo, teh manjših najbolj škodljivih delcev običajno sploh ne vidiš s prostim očesom, je pa res da jih je količinsko manj kot PM10 delcev pri dizlu z odrezanim fitrom trdih delcev. Spodnji link nudi zanimivo branje:
https://academic.oup.com/aje/article/18...
A nismo govorili o črnem dimu iz dizelskega izpuha? Recimo ko avto potegne, za njim pa ostane "črn oblak"? Večinoma so to žveplovi oksidi (SOx), ki pa za zdravje niso neposredno nevarni človeku.
Črn oblak niso žveplovi oksidi, ampak delci saj, večinoma v velikosti 10 mikrometrov (PM10). Prav tako ne drži da žveplovi oksidi niso nevarni, ravno tako so nevarni.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tisti črni oblak so saje. V bistvu je to še najmanj nevarna zadeva.
Jaja, kancerogene saje sploh niso nevarne, vešda stari.
Ja, saje so še najmanj nevaren del izpuha.
Saje so najbolj nevaren del izpuha, na drugem mestu so dušikovi oksidi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scovile ()
Scovile ::
Prvo se začnimopogovarjati o ukinitvi letal, ladij, ki so največji dimnikarji, katerih pa seveda ne vidimo. Saj so bolj za prestižne ljudi. Nato pa o električnih avtomobilih in šele natoo o avtih z notranjim izgorevanjem.
Ladje in letala skurijo samo 7,8 % svetovne porabe nafte, avtomobili ranga 5x več. In ne samo to, ladje in letala skurijo veliko večino daleč stran od ljudi, avtomobili pa ljudem direktno pod nos (škodljivi učinki na zdravje pri kurjenju direktno pod nos so ranga 100x večji).
globoko grlo je izjavil:
Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.
Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!
Očitno si tolk blesav da ne veš da obstaja tudi opcija profesionalnega čiščenja DPF filtra, ki stane precej manj (150 EUR), kot pa nelegalno in škodljivo odstanjevanje filtra (400 EUR). Menjava pa je res lahko več, ampak z ustreznim postopkom čiščenja se da filtre popolnoma očistiti (raztopijo se tako saje, kot tudi pepel ki blokira filter).
globoko grlo je izjavil:
Eh, vi hitlerčki slovenski bi sam kaznoval, raj naštudirejte kako bi pocen zamenjal filtr, pa se ne bo noben več jebu z odstranjevanjem.
En zgoraj je neki omenjal evolucijske cikle, šimfat in terorizirat folk pač ne pripomore k evoluciji.
Tko da, dragi hitlerčki, glejte te zadeve skoz dnar in najdte kkšno cenej pa boljšo rešitev!
Pred nekaj tedni sem nekje zasledil trditev, da naj bi bila zamenjava DPF filtra oziroma ciscenje strosek ranga nekaj deset do nekaj sto EUR. Ce je temu res tako (nisem se poglabljal dalje) to res ne bi smel biti tak problem za urediti - "skozi denar" se pa resi enostavno s kaznijo, ki bi morala biti visja od stroska omenjenega servisa.
Niti te kazni ne bi bilo treba, finančno čiščenje stane precej manj kot odstranjevanje filtra. To odstranjevanje filtra je domena lokalnih mehanikov in neumnih strank, ki stranko raje prepričajo v odstranjevanje da sami pokasirajo denar, ker ustrezne opreme in znanja za čiščenje nimajo. Te lokalni mehaniki stranki navadno kot edini dve opciji prestavijo menjava filtra z novim (strošek od 800 EUR do par tisoč evrov), ter odstanjevanje filtra (400 EUR), opcijo profesionalnega čiščenja za 150 EUR pa prikladno zamolčijo. Podjetij ki odstranjujejo DPF filtre bi se država morala sistematično lotiti zakonsko, ker poleg tega da ljudem masovno uničujejo zdravje, avto spreminjajo iz legalnih v nelegalne (manjka del s katerim je bil homologiran).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scovile ()
Scovile ::
Scovile ::
Seveda, dušikovi oksidi se generirajo pri visokih temperaturah zgorevanja, torej boljše kot je zgorevanje, ter bolj kot je mešanica revna z gorivom (večji pribitek zraka kot ima), več NOxov nastane.
*Typo
WizzardOfOZ ::
Saje so najbolj nevaren del izpuha, na drugem mestu so dušikovi oksidi.
Če smo govorili o črnem oblaku, ki ga avto spusti v zrak občasno, je tisti črn oblak saj še najmanj nevaren od ostalega, kar spusti v zrak.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Scovile ::
Smo ti že povedal da to ne drži. Zveniš kot nekdo ki proba opravičit rezanje svojega DPF filtra.
WizzardOfOZ ::
Smo ti že povedal da to ne drži. Zveniš kot nekdo ki proba opravičit rezanje svojega DPF filtra.
Seveda da drži. Vidni del saj je manj nevaren kot nevidni. PM10 delci so manj škodljivi kot PM2.5. Zato še vedno trdim, da je tisti črn oblaček, ki ga kak star dizel občasno spusti v zrak, še najmanj svinjarije od vsega izpuha. (pa ne maram dizlov, niti si jih ne lastnim)
Nimam dpf na avtu (imam pa gpf).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Scovile ::
Ne, seveda da ne drži. PM10 delci na miligram mase so res manj škodljivi kot ista masa PM2,5 delcev. Ampak pri dizlu z odstranjenim DPF je teh PM10 delcev po masi 100x več kot PM2,5 delcev..tako da tisti sivo črn oblak je zelo škodljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scovile ()
WizzardOfOZ ::
Dizel z odstranjenim DPF ne spusti črnega oblaka saj. Kadi bolj sivo, pa konkretno smrdi za njim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
AgJ1 ::
What is diesel soot composed of?
Diesel particulate matter (DPM) is composed of a center core of elemental carbon and adsorbed organic compounds including PAHs and nitro-PAHs, and small amounts of sulfate, nitrate, metals, and other trace elements. DPM consists of fine particles including a high number of ultrafine particles.
V bistvu sveži zrak. V luks hotelih to spuščajo v sobe kot SPA treatment.
WizzardOfOZ ::
Kako veliki delci morajo biti, da saje vidiš s prostim očesom (črn oblak neizgorele nafte, ker je napaka nekje na sistemu)? Vidiš s prostim očesom PM25? PM10? PM2.5?
Delovanje DPF filtra je bolj enostavno od drugih kompleksnih zadev na motorju in izpuhu. Izpuh gre preko filtra in na svoji poti pušča prašne delce pred rešetkami, če so ti delci dovolj veliki. Ko se nabere dovolj prašnih delcev, jih mora pa skurit. To je osnoven princip DPF.
Torej DPF ustavi večje delce, manjših pa ne. Katere prašne delce DPF ustavi? PM10? PM2.5? Ali jih lahko s prostim očesom vidiš?
Delovanje DPF filtra je bolj enostavno od drugih kompleksnih zadev na motorju in izpuhu. Izpuh gre preko filtra in na svoji poti pušča prašne delce pred rešetkami, če so ti delci dovolj veliki. Ko se nabere dovolj prašnih delcev, jih mora pa skurit. To je osnoven princip DPF.
Torej DPF ustavi večje delce, manjših pa ne. Katere prašne delce DPF ustavi? PM10? PM2.5? Ali jih lahko s prostim očesom vidiš?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AgJ1 ::
Kaj je vprašanje? Če lahko vidiš posamezne takšne delce ali ogromno njih...ki se nahajajo na omejenem prostoru...?
WizzardOfOZ ::
DPF ustavi večje delce, manjših pa ne. Katere prašne delce DPF ustavi?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AgJ1 ::
Želiš reči, da je DPF povsem brez veze v dizlih, ker po tvoje ustavlja zgolj “neškodljive” delce?
Sc0vile ::
Vsak delec je škodljiv, res pa da manjši kot je, bolj škodljiv je. DPF filter zniža količino trdih delcev za faktor 100x in več. Dizel brez DPFa je še mnogo bolj škodljiv od onega z DPFom, pa že ta je zelo škodljiv.
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sc0vile ()
WizzardOfOZ ::
Vsak delec je škodljiv, res pa da manjši kot je, bolj škodljiv je.
Ali DPF ustavlja PM2.5 delce?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
denabiker ::
meni gredo tako na živce ti ljudje, ko si kupijo avto pa nimajo za vzdrževanje in potem vse odstranjujejo in tako smrdi za njimi, da groza. Ma ne moreš dihat. Včasih sem še kolesaril s specialko, zdaj pa že dolgo časa sem tako občutljiv ratal na ta smrad, da naložim gorca in grem z avtom do odmaknjenih koncev in turam po terenu. Jaz bi še dokupil sisteme, pa magari pride 10 jurjev za dele. Bogi tisti dojenčki, pa otroci...itd. ob cestah, ko dihajo te strupe.
mugen999 ::
Prevelika gonja se dela proti tem trdim delcem. Saj itak ti delci prej ali slej pristanejo na tleh, ko pa pade dež jih pa še ta zabije v zemljo in potem se ne dvignejo več.
Saj folk niti ne ve koliko vzdrzevanja potegne za sabo en uvozen in zvozen audi a4 tdi, ce pa zgleda kot nov.
meni gredo tako na živce ti ljudje, ko si kupijo avto pa nimajo za vzdrževanje in potem vse odstranjujejo.
Saj folk niti ne ve koliko vzdrzevanja potegne za sabo en uvozen in zvozen audi a4 tdi, ce pa zgleda kot nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
MadMax ::
meni gredo tako na živce ti ljudje, ko si kupijo avto pa nimajo za vzdrževanje in potem vse odstranjujejo in tako smrdi za njimi, da groza. Ma ne moreš dihat. Včasih sem še kolesaril s specialko, zdaj pa že dolgo časa sem tako občutljiv ratal na ta smrad, da naložim gorca in grem z avtom do odmaknjenih koncev in turam po terenu. Jaz bi še dokupil sisteme, pa magari pride 10 jurjev za dele. Bogi tisti dojenčki, pa otroci...itd. ob cestah, ko dihajo te strupe.
Da pa ti s tvojim avtom premikaš rob tega istega onesnaženja k "odmaknjenim koncem" ti je pa ok?
Ne glede na to kako nov, brezhiben, euro9 in ekološki avto imaš...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
Prvo kaj se ob nakupu naredi je downpipe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sc0vile ::
meni gredo tako na živce ti ljudje, ko si kupijo avto pa nimajo za vzdrževanje in potem vse odstranjujejo in tako smrdi za njimi, da groza. Ma ne moreš dihat. Včasih sem še kolesaril s specialko, zdaj pa že dolgo časa sem tako občutljiv ratal na ta smrad, da naložim gorca in grem z avtom do odmaknjenih koncev in turam po terenu. Jaz bi še dokupil sisteme, pa magari pride 10 jurjev za dele. Bogi tisti dojenčki, pa otroci...itd. ob cestah, ko dihajo te strupe.
Ne samo dojenčki, otroci in vsi ljudje ob cestah. Tudi vsi ljudje v avtomobilih, sej vse notr dobiš. In nasploh vsi ljudje v mestu, ker te delci so tako majhni da traja teden do 2 da se posedejo na tla. Žal se vsak dan na novo zgenerirajo (avtomobili jih vsak dan na novo naredijo), zato so koncentracije v zraku ves čas visoke.
Prevelika gonja se dela proti tem trdim delcem. Saj itak ti delci prej ali slej pristanejo na tleh, ko pa pade dež jih pa še ta zabije v zemljo in potem se ne dvignejo več.
Preden sem prebral tvoj post sem že v odstavku zgoraj razložil točno to (naključje). Premajhna gonja je proti trdim delcem, dokazano je da so rakotvorni, povzročajo demenco, zmanjšujejo inteligenco, povzročajo motnje dopaminskega sistema (ljudje imajo manj motivacije in so bolj utrujeni), depresijo ipd. Tle maš recimo napisano o raku, lahko ti dam pa še druge linke do študij, samo reči.
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Saj folk niti ne ve koliko vzdrzevanja potegne za sabo en uvozen in zvozen audi a4 tdi, ce pa zgleda kot nov.
Ceneje je filter očistiti (150 €), kot pa ga rezati ven (400 €). Problem je samo če ta uvožen Audi A4 že pride z nelegalno odrezanim filtrom, takega se pač ne kupi (če pa že pa se mu vgradi DPF naknadno).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sc0vile ()
Sc0vile ::
Prvo kaj se ob nakupu naredi je downpipe.
Nehaj. Trol.
meni gredo tako na živce ti ljudje, ko si kupijo avto pa nimajo za vzdrževanje in potem vse odstranjujejo in tako smrdi za njimi, da groza. Ma ne moreš dihat. Včasih sem še kolesaril s specialko, zdaj pa že dolgo časa sem tako občutljiv ratal na ta smrad, da naložim gorca in grem z avtom do odmaknjenih koncev in turam po terenu. Jaz bi še dokupil sisteme, pa magari pride 10 jurjev za dele. Bogi tisti dojenčki, pa otroci...itd. ob cestah, ko dihajo te strupe.
Da pa ti s tvojim avtom premikaš rob tega istega onesnaženja k "odmaknjenim koncem" ti je pa ok?
Ne glede na to kako nov, brezhiben, euro9 in ekološki avto imaš...
Problem z onesnaženjem imajo večja mesta, odmaknjeni konci nimajo problema z onesnaženjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sc0vile ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Čas je da odstranitev filtra trdih delcev(DPF) pri avtih postane kaznivo dejanje! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19777 (17056) | Erik39 |
» | Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 58091 (45928) | m0LN4r |
» | Smrajenje avtov -> dimna zavesa (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10195 (8742) | Scorpia |
» | Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16900 (13625) | zmaugy |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77254 (63476) | stara mama |