» »

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

1
2
3

Hitri ::

No tole pač ne drži nujno za vse vrste motorjev. Npr. 1.6 TDCI v Fordu je delal regeneracijo tudi v prostem teku, pa definitivno nisi rabil prej gonit motorja. Se je zgodilo, da se je sprožila tudi pri neogretem motorju - takrat je cager temperature šel gor mnogo hitreje kot sicer.

Očitno so nekatere izvedbe boljše in druge slabše. Jaz nisem nikoli imel težav s tem, pa sem imel dosti bolj obmestne vožnje z nizko obremenitvijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Hitri ()

IL_DIAVOLO ::

Regeneracijo je delal v prostem teku, ker je ni mogel zakljuciti. Za dolgozivost dpf filtra se avto prelufta na odprti cesti-aktivna regeneracija.

To kar ti govoriš, je pasivna regeneracija ki pa ni nujno da je dovolj, da ostaja filter cist. 1x na tank se naj zapelje avto na avtocesto in se ga konkretno požene v visoke obrate. Drugače bodo težave ali v najboljšem primeru prisilna regeneracija s testerjem, ki pa tudi ni ravno brezplacna.

Princip vseh filtrov je enak. Nobenega dizla ne rabis terat v visoke obrate, razen ko je to potrebno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Meizu ::

A ti to samo nekaj razlagaš takole, da nam kao pokažeš kako to vse veš, al dejansko bereš kaj pišemo?

Comandante ::

Meni se sprozi samo na avtocesti, ko je ogret. Vsaj to so uspeli prav sprogramirat.

Ampak kuri na vsakih 300km, pa sem 80-90% cajta na AC. Ne vem kaj je ce se vozis samo po mestu, najbrz crkne vse skupaj po hitrem postopku.

Meizu ::

Ma ne on bi rad meni razložil, da ko se mi je regeneracija enkrat upalila tudi po 200km relaciji (ker se pač upali sama od sebe, nimaš niti enega knofa na Oplih za tole) sem jaz kriv ker nimam pojma kaj je to regeneracija.






8-)

Buggy ::

Men je ratal vitex ulit v Adblue tank....potrebna je bila avtoveka in kompletno ciscenje sistema. Avto cipan na 300KM nobenega DPF delete, zadeva dela ok. Je pa res, da se zgodi da pridem s sihta domov se regeneracija vzge...pac pustim avto laufat pod nadsreskom, da dokonca kar mora. Vcasih sem ga sel manulano pri 5K rpm terat po vukojebini, zdej se mi ne da vec.

Preden sem cipal je RSR dal stock avto na valje, potem pa se DPF cleaning in spet valje pred cipanjem in je bilo 10KM vec..FYI

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Machete ::

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Comandante ::

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?

Samo, ker sem ga dobil 10k pod trzno vrednostjo. To je edini razlog. Prvi in zadnji, ni vredno tistih dveh litrov porabe.

Mene moti predvsem smrad v garazi, ko je hladen. Euro 6 in DPF gor ali dol, dizel smrdi.

borut_p ::

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?


Bmw 7er v kabini nic ne ropota. 300km dizlaskih je prav super

tony1 ::

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?


Fajn se jim zdi, ker ti na Petrolu šenkajo plastične rokavice za tankanje 8-)

IL_DIAVOLO ::

Bencinske rocke so enako podrekane, kot dizelske in ne govorim o vonju.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ahim ::

borut_p je izjavil:

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?


Bmw 7er v kabini nic ne ropota. 300km dizlaskih je prav super

X4 tudi ne, podobno Volvo XC60. Je pa res da zunaj se slisi razlika z bencinarjem.

feryz ::

Ja, dizel je bolj tih.
Vsaj če primerjam prejšnji 3.0 tdi 400 ks, z zdajšnjim 3.0 390 ks turbo bencinarjem.
Ampak verjetno je nalašč tako. Da je bil dizel tih in umirjen stroj, tale bencinar pa nastopaška mrcina.

tony1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bencinske rocke so enako podrekane, kot dizelske in ne govorim o vonju.


Res je, bencin ne smrdi 8-)

Bencinske ročke niso mastne, in bencin hitro izhlapi.

IL_DIAVOLO ::

Smrdijo pa roke od nemarnih ljudi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tony1 ::

Varen si samo če počivaš doma.

IL_DIAVOLO ::

Osnovne higiene se lahko drzis, tudi ko nisi v zavetju svojega doma oz. posebej ko nisi na lokaciji, kjer se giba na stotine ljudi.

To da dizel smrdi je dejstvo, ni pa nobena prednost nesmrdecega bencina da si zato ne bi rabil dajat na roke rokavic. Tudi rocica za polnjenje EV-ja ne prepreči tega, v kolikor je javna polnilnica.

Ja, me izredno moti ko vidim ko si folk ne umiva rok po odhodu iz wc-ja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Nova teorija člana foruma: vsi, ki tankajo bencin so umazani ko... cig*ni.

Newsflash: kar je umazanije gor od ljudi, je je na obeh koncih enako. Ker so ljudje na splošno prašiči, pa če tankajo plin ali bencin.

IL_DIAVOLO ::

Hilly Billy vem da je za tebe nekaj novega, da ko prideš v mesto in prebiras sadje/zelenjavo z namenskimi rokavicami. Za mnoge je to normalna zadeva.

Vsaj za nekaj je korona bila dobra. Packi so postali kulturni, ce ze čisti ne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Že 5 postov mi je nerodno, ker podje6avam enega pametnjakoviča tle, pa še kar ne neha.

Daj no, tvoja premisa, da so bencinske ročke bolj usrane (kar potegne za sabo tudi, da so dizelske kaj manj usrane od bencinskih) je laughable*. Torej: od ljudi so usrane oboje približno enako, od goriva pa dizelske mnogo bolj. Če nek del človeške svinjarije nafta spere, to še ne pomeni, da je ni.

Rokavice so tam zaradi nafte.

*Po Oxfordu: so ludicrous as to be amusing.

Comandante ::

Tudi bencin ne izhlapi 100%, ko ga polijes, neka oljnata frakcija ostane. Ce ga polijes v avtu, ti ravno tako smrdi cel avto se tedne (ne me vprasat kako vem).

Rokavice pa bi morali vsaj od korone dalje natikati vsi.

miha98 ::

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


To so že vedeli v bivši jugi...

tony1 ::

Comandante je izjavil:

Tudi bencin ne izhlapi 100%, ko ga polijes, neka oljnata frakcija ostane. Ce ga polijes v avtu, ti ravno tako smrdi cel avto se tedne (ne me vprasat kako vem).

Rokavice pa bi morali vsaj od korone dalje natikati vsi.


Drži.

Glede korone pa: po mojem je to pretiravanje. Oboleli naj bodo doma, asimptomatičnih pa je tudi en delež, ampak ročke so vendar na odprtem prostoru.

Comandante ::

tony1 je izjavil:


Glede korone pa: po mojem je to pretiravanje. Oboleli naj bodo doma, asimptomatičnih pa je tudi en delež, ampak ročke so vendar na odprtem prostoru.

Seveda. Misljeno je bilo na splosno, da bi pricakoval nek dvig splosnih higienskih standardov ljudi. Korona na rocki me ne skrbi, bolj me skrbi, da se je nekdo, ki se ne tusira cohal po riti in potem tankal.

tony1 ::

To je žal povsod kar pravilo. Generalno ljudje hodijo po svetu z usranimi riti (če sodim po tem, koliko časa ponucajo za brisanje riti po potrebi; ker se to na šihtu žal sliši) in zagotovo tudi usranimi rokami, ker jih ne znajo / niso naučeni, da je treba roke prati / so preveč pomembni za take malenkosti.

Bral sem zabavno priporočilo za hotelske zajtrke: ne jejte ničesar, kar se nalaga s skupno žlico. Na njej so vedno fekalije :))

feryz ::

Več tega požreš, bolj si odporen, dlje boš brcal na tem svetu.
Vsaj to ti je jasno, menda?
Če si že pri hotelih, je hrana tam še najmanjši problem.

borut_p ::

miha98 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


To so že vedeli v bivši jugi...


V jugi pojma niso imeli, so samo kopirali. Najvecji domet pa 101 in yugo. Tak da ne se ravno na jugo obracat.

miha98 ::

borut_p je izjavil:

miha98 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


To so že vedeli v bivši jugi...


V jugi pojma niso imeli, so samo kopirali. Najvecji domet pa 101 in yugo. Tak da ne se ravno na jugo obracat.


Kaj pa kamionarska industrija? TAM, FAP, Litostroj, Prvomajska, IMT Rakovica, štore, ima još nebroj fabrika... Incel Banja luka, Šipad Sarajevo, Jugoplastika, Tomos itd... to so vse kopije? Nena me farbaj... kaj lahko ponudiš danes? Ni primerjave z jugo sploh...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

BCSman ::

Naj mi drzava financira 50% visjo porabo bencinarja in bom presel iz dizla na bencinarja.

miha98 ::

Sej ti jo že. Kupi hibrida in je problem rešen. V TAM-u je v najboljših časih delalo skoraj 10k ljudi. Litostroj 5k. Incel Banjaluka 6,5 k. Kje boš to danes še doživel in videl... revščina in beda te države...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

Daniel ::

Ja ja, kar kupujte hibride. Samo en zapis iz FB EV Clinic:

Porsche Panamera Plug-In Hybrid 970 2014 - 9 kWh Baterija od 17000€ prvim postupkom detaljne dijagnoze kvara naizgled se učinilo kao da je samo jedan problem da bi na kraju dokučili da postoji i druga 2 problema na ostatku vozila. Kupnja rabljenog hybrida je jako riskantan potez, jako riskantno i kupcima i preprodavačima, jer prodavači zadnje vrijeme u suzama poklapaju slušalicu bilježeći velike gubitke na hybridima kad im kažemo da jeftino riješenje ne postoji. Nakon prodaje vozila, koje uvezu sa kilometrima nakon isteka garancije, kupci- vlasnici se vraćaju preprodavacima zbog kvara , jer svaki prodavač mora garantirati 1 godinu zakonski. Tada nastaju problemi jer hybridne male baterije koje potrose svojih 2000 ciklusa punjenja vec na 50000km voznje na struju, nakon 7-8 godina koristenja, ne postoji riješenje "osvježavanja" ćelija. Baterijski sustav bi se mogao prepakovati da su ćelije tipske i dobavljive, medjutim proizvodjaci koriste dimenzije koje ne postoje u slobodnoj prodaji a osim toga terminali ćelija nisu na vijke već su vareni laserom i naprešani u svoje inox metalne kaveze koje opet treba rezati jer su vareni. Tako da vadjenje ćelija, nabava i izmjena, otvaranje i zatvarenje modula postaje mrtvo slovo na papiru i nemoguca misija. Terminali bi se morali novi proizvesti, dizajniranje i izrada bar 100,000 komada je oko 200000€. Stroj za CNC varenje je od 50,000-100,000€. Znaci da se jedan servis profesionalno pripremi za samo ovaj model baterije treba hipoteka na Hotel pa tek onda dalje izracun povrata na tavko ulaganje. Druga opcija je kupnja nove baterije od 17000€ ali nije dostupna, treca opcija je kupiti macka u vreci preko ebay za 8000€ koliko se krecu rabljene i nadati se da će raditi duže od godinu dana. Ova baterija, koja je jako zanimljivo i kompaktno napravljena, sa aktivnim grijanjem i hladjenjem ima preko 100 kilograma. Sustav je izgleda dizajnirao BOSCH, i to se vidi na prvu da se jako razlikuje od vecine drugih sustava. NMC Prismatic ćelije i BMS su identicni Fiat 500e USA California modelu kojeg smo vec radili. Dok su CSE kontroleri (slave BMS) jako jako slični sa Smarta 451. Takodjer je stigla dojava da je upravo ove baterije ili sklapao ili ispitivao Rimac ( ako je to netočno može i ispravak). Ćelije su 26Ah, moduli se sastoje od 13S1P konfiguracije, jako neuobičajeno. Detaljnim DCir i ACir mjerenje ćelija skoro sve su bile u okviru od 1.4mOhm ACir i 3x ćelije na 1.79mOhm. Sto je jako visoko i indikacija da su ćelije jako istrošene i da su jako napuhane. Porastom otpora više se i griju, brže prazne i zimi manji domet. Kolega sa Nizozemskog instituta prenosi da je imao par komada na reparaciji, analizi, sa defekom na nekih 120,000km zbog ekstremnog napuhavanja ćelija, gdje je motanjem kaveza modula doslo do ostećenja izolacije celije. Sto je jako opasno ako na dva mjesta čelični kavez zagrize 2 razlicite celije automatski dolazi do kratkog spoja i lančane reakcije tj. požara. Hybride ne pljujemo jer nema nas nigdje u toj priči, jer ne postoji adekvatno riješenje da se otkloni kvar. Vlasnici imaju nekretninu na kotačima i ne razumiju kako je moguce da je problem ne riješiv na ekonomičan način, jer "elektrifikacija bi trebala biti upravo to". Samo što vlasnici ne razmiju da hybrid u ovom obliku nije elektrifikacija već frankestajn komplikacija za bogate i jako jako jako jako bahato bogate koje nije briga koliko baterija košta ili AMG c63 motor od 65,000€, samo provuku Gold Amex. Ova baterija od 25Ah je u 9 godina napunila/ispraznila 68000Ah, kad se podjeli sa 25 i ako uracunamo krivulju degradacije to je oko 2200 ciklusa punjenja ili u prijevodu to je odprilike 60000 predjenih km iskljucivo na struju. Da je ova ista ćelija bila u vecem baterijskom sustavu recimo od 60kwh sati tada bi presla 6x vise kilometara prije nego bi trazila izmjenu tj 360,000km. Što se poklapa i sa kvarovima na drugim mladjim hybridima sa totalnim defektom malog baterijskog sustava. Znači ove, ako se ne varamo Panasonic NMC celije, su alien tech i izdrzale su jako dobro u ekstremnom okruzenju ali mali sustav u velikom pogonu je užas za zdravlje baterije. Tko ne vozi na struju uopce - bude duže izdržala, tko vozi iskljucivo na struju da uštedi, taj nije uštedio ništa. Tako da ovaj kvar kad smo resetirali i reparirali BMS sustave je upalio i motoru je lanac zazveckao (i to treba popravljati), takodjer problem sa masom na ožičenju sasije u motornom prostoru prekida verglanje i upali ventilator motora, izolacija je jos dobra ali stanje celija max jos 10000-20000km gdje ce biti potrebna potpuna izmjena baterije, gdje je pored svih troskova odrzavanja sada i trosak baterije koja se nije mogla amortizirati (60000km na struju je oko 8000€ nafte). Tako da hybridi nakon isteka garancije realno ne vrijede nista, jer kvar baterije uništava svaku ekonomsku računicu (osim ako niste bahato bogati). Preporuka je da hybrida ako pod prijetnjom morate kupit, vozite dok je u garanciji nakon toga prodajte neprijatelju, punici, bivšoj itd. Sokrati koji vam tvrde suprotno su samo sokrati. Preporuka i autosalonima, širokim lukom bježite od Hybrida a i kupcima - držite se ili čistog benzina ili čiste struje.
Part number: 7PP915590B, 7PP915215, 0442005001, 7PP915022, 0442005000,
Errors: P33F100, U014600, P0A1F00, P0DB400, P0DB800, P0DBC00, P0DC800, P0AE300, P0DC800
OEM (obsolete) : 17000€
EVC BMS: 1400€
EVC Cell defect: not possible to repair

Utk ::

Nemške hibride kupujejo samo bedaki s preveč denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

To trdijo tisti, ki nimajo za nemškega hibrida.
Jaz pravim da mu popolnoma nič ne manjka. Za dve ali tri leta bo dober.
Potem bomo pa videli kako dalje. Baje bodo štromarji imeli domet okrog 2kkm z enim polnjenjem, torej bomo to kupili.

Utk ::

Sej, za 2 leti kupujejo avte bedaki s preveč denarja.

d4vid ::

miha98 je izjavil:

borut_p je izjavil:

miha98 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


To so že vedeli v bivši jugi...


V jugi pojma niso imeli, so samo kopirali. Najvecji domet pa 101 in yugo. Tak da ne se ravno na jugo obracat.


Kaj pa kamionarska industrija? TAM, FAP, Litostroj, Prvomajska, IMT Rakovica, štore, ima još nebroj fabrika... Incel Banja luka, Šipad Sarajevo, Jugoplastika, Tomos itd... to so vse kopije? Nena me farbaj... kaj lahko ponudiš danes? Ni primerjave z jugo sploh...


Prvomajska je kopirala nemške stružnice, IMT je kopiral Massey Fergusona, Štore je kopija Fiat Agri.
Tomos je razvil en agregat, ki ga je po 50+ letih ubila ekologija.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

DamijanD ::

feryz: ker verjetno nisi menjal stila vožnje vmes: koliko si imel povprečno s prejšnim dizlom in sedaj s hibridom?

Scorpy84 ::

mugen999 je izjavil:

Z adblujem kot takim ni nič narobe. Je odlična pogruntancija za dizle da manj onesnazujejo. To je problem francozov ki očitno ne znajo tega dobro naredit. Ampak predvidevam da gre pri vas za novejse berlingote in proacerje s 1.5 hdi 130 adbluji. Ker pri bajti mamo citroena 1.6 hdi 100 konjev z adblujem letnik 2016 in avto dela do danes brez napake.


Imam isti letnik, po štirih letih menjali komplet posodo, ker se samo črpalko ne da zamenjati. Ta druga šla po enem letu, avto vedno servisiran pri pooblaščenem, oni so tudi dolivali, ker meni ni nikoli zmanjkalo. Avto se pa vozi relacijsko. No odkar sem ga izklopil, so dali novo mapo motorja, predvidevam da so se konji povečali, čeprav pravijo da nebi smelo, avto potegne dosti boljše, sploh pa s kamp prikolico in tudi na splošno veliko lepše teče motor in tišje. Grosupeljski klanec bp gre 100Km/h s prikolico, prej 80 v četrti. Res da so nox plini več, ampak 700-800€ s popustom, ne mislim dajati, kar ne bo trajalo niti dve leti.

miha98 ::

d4vid je izjavil:

miha98 je izjavil:

borut_p je izjavil:

miha98 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


To so že vedeli v bivši jugi...


V jugi pojma niso imeli, so samo kopirali. Najvecji domet pa 101 in yugo. Tak da ne se ravno na jugo obracat.


Kaj pa kamionarska industrija? TAM, FAP, Litostroj, Prvomajska, IMT Rakovica, štore, ima još nebroj fabrika... Incel Banja luka, Šipad Sarajevo, Jugoplastika, Tomos itd... to so vse kopije? Nena me farbaj... kaj lahko ponudiš danes? Ni primerjave z jugo sploh...


Prvomajska je kopirala nemške stružnice, IMT je kopiral Massey Fergusona, Štore je kopija Fiat Agri.
Tomos je razvil en agregat, ki ga je po 50+ letih ubila ekologija.


Pa ostali? TAM je tudi kopija? Pa Litostroj? Zastava orožje? Kopije?

borut_p ::

Ostajas torej z glavo v jugi ... kjer prakticno nismo imeli avto industrije ... si samo potrdil mojo tezo.
Nisi potem ravno pravi za govorit kam pasejo diesli

Utk ::

Pa ostali? TAM je tudi kopija? Pa Litostroj? Zastava orožje? Kopije?

Da, TAM je bil deutz.

fikus_ ::

Niso kopirali,to so bile licence!
In za ex yu industrijo, ki se je razvila iz prakticno ruralne družbe, je bil to velik dosežek, da so bili sposobni to izdelovati.
Kaksna huda konkurenca za zahod res ni bila, se je pa dosti izvažalo v neuvrščene države ,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

borut_p ::

Se pravi je se slabše - niti nimas 'reverse engeneringa' ampak ti dajo vse nacrte in dovoljenje da kopiras.
Se en argument več, da juga ni imela razvoja - vsaj na tem podrocju.
Zato ponovno / fama da gre diesel le v kamione in agri je zgresena. Dejastvo je, da diesel ne izgoreva dovolj cisto, poslesicno ima adblue in dpf.
Ko bos pa naredil celotno analizo - torej od primerjave stroskov in cistosti proizvodnje, do porabe, do aditivov .... takrat te bomo pa poslusali.

Utk ::

Če imaš licenco, ni kopija? Kaj pa je potem?

nejc_nejc ::

Comandante je izjavil:

Machete je izjavil:

Zakaj se sploh mučite z dizel avtom in njegovim ropotanjem?

Samo, ker sem ga dobil 10k pod trzno vrednostjo. To je edini razlog. Prvi in zadnji, ni vredno tistih dveh litrov porabe.

Mene moti predvsem smrad v garazi, ko je hladen. Euro 6 in DPF gor ali dol, dizel smrdi.


a ga slučajno v rikverc not tlačiš??????

Comandante ::

Ne, garazo imam dolgo 10 metrov, za dva avta.

fikus_ ::

Vidim da imate nekateri močne predsodke.
V ex yu je bilo po drugi vojni malo inženirskega kadra, prav tako proizvodnih zmogljivosti, vecina porušeno, pred vojno zaposleni raztepeni,... Zaceti neko obsezno proizvodnjo brez opremljenih tovarn in inženirskega kadra je tezko.
Npr. povojni DE so pomagale Usa z marshalovim planom, tako so npr. oživili VW. Juga je dobila pomoc, ampak ne toliko. Tudi poslovni/politicni model je bil na meji vzdržnosti. Kdor je bil iznajdljiv v zivljenju , je lahko dobro zivel, za ostale so bile sluzbe zaradi službe namesto socialnih podpor.
Odraz tedanjega casa, med zahodom in vzhodom, tampon cona.
Seveda je pa lazje s predsodki pljuvati kar vse povprek.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Če rečemo, da se je delalo v glavnem po zahodnih licencah, ni to nobeno pljuvanje.
Btw, tudi velika večina "boljših" slovenskih in jugoslovanskih pesmi je na melodije zahodnih.

Utk ::

In še en btw, tisto kar se je delalo po lastni pameti, se še zmeraj dela. Avtodomi, razne elektro komponente, farmacija, gorenje. TAM pač ni imel nikoli znanja, da bi samostojno naredil sodoben tovornjak.

feryz ::

DamijanD je izjavil:

feryz: ker verjetno nisi menjal stila vožnje vmes: koliko si imel povprečno s prejšnim dizlom in sedaj s hibridom?
Sem menjal stil vožnje, krepko sem zmanjšal.
Prej je kuril 10,5 l/100 km (dizel 400 ks), kasneje 8,9 l/100 km (dizel 340 ks), zdaj pa kuri 9,0 l/100 km + 8 kWh/100 km (bencin 390 ks + elektro 180 ks).
Če bi vozil kot sem prvega, bi kuril nekih 13/13 / 100 km.

Ne da vozim počasi, ni pa niti pod razno primerljivo s prvim. Tam je bil gas vedno do poda, pri bencinarju to pomeni vrtinec v rezervoarju.

DamijanD ::

Koliko so napredovali avti - golf 3 VR6 je imel porabo 14-15l/100km kadar se ga je resno vozilo (pa je bil avto skoraj brez teže v primerjavi z današnjimi avti in tista 2.8 mašina je zmogla "samo" 174KM, če se prav spomnim)
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinar v dizel km (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1078738 (5395) WizzardOfOZ
»

avto v rangu 5k€

Oddelek: Na cesti
433296 (1048) matobeli
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13623487 (17389) krneki0001
»

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7018177 (13132) krneki0001
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6616490 (13215) zmaugy

Več podobnih tem