Forum » Na cesti » Kazenske tocke izbris - 200km/h
Kazenske tocke izbris - 200km/h
Temo vidijo: vsi
delavec44 ::
Od kje si sedaj privlekel 50 km/h samo ti veš. Dovolj je, če greš 21 km/h pa je orenk kazen. Merijo pa itak pri tabli takoj na začetku cone kjer je še ravnica. Pač je potrebno paziti.
Sem pa že v prvem sporočilu napisal, da bi bilo smiselno take zadeve zapreti za promet. Kdo potrebuje parkirišče na premium lokaciji ob morju.
Sem pa že v prvem sporočilu napisal, da bi bilo smiselno take zadeve zapreti za promet. Kdo potrebuje parkirišče na premium lokaciji ob morju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Legon ::
Od kje si sedaj privlekel 50 km/h samo ti veš.
Spet površno breš, nič novega. Vsa debata se je začela z jokanjem, da staneš brez vozniškega izpita, če spregledaš takšno območje, kar pomeni da moraš peljat 46km/h ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
delavec44 ::
IL_DIAVOLO ::
Policaji vedo, da so table za umirjanje prometa postavili bebci brez izpita za avto ali cesarkoli in se s taksno hitrostjo pac ni mogoce vozit.
Zato se postavlja opozorile table, ležeče policaje in merilce hitrosti, ki vas opozarjajo da vozite s povečano previdnostjo.
Dvomim da je ze kdo kasiral kazen za prekoračitev omejitve v območju umirjenega prometa.
Zato se postavlja opozorile table, ležeče policaje in merilce hitrosti, ki vas opozarjajo da vozite s povečano previdnostjo.
Dvomim da je ze kdo kasiral kazen za prekoračitev omejitve v območju umirjenega prometa.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Legon ::
Od kje si sedaj privlekel 50 km/h samo ti veš.
Spet površno breš, nič novega. Vsa debata se je začela z jokanjem, da staneš brez vozniškega izpita, če spregledaš takšno območje, kar pomeni da moraš peljat 46km/h ali več.
41 km/h pa res.
zakaj se moraš vsakič osmešit? Zakaj ne vzameš dve sekunde in premisliš, preden užaljeno blekneš neumnost?
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=PRA...
delavec44 ::
Od kje si sedaj privlekel 50 km/h samo ti veš.
Spet površno breš, nič novega. Vsa debata se je začela z jokanjem, da staneš brez vozniškega izpita, če spregledaš takšno območje, kar pomeni da moraš peljat 46km/h ali več.
41 km/h pa res.
zakaj se moraš vsakič osmešit? Zakaj ne vzameš dve sekunde in premisliš, preden užaljeno blekneš neumnost?
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=PRA...
Toleranca je tam ravno zato, ker merilna naprava lahko narobe izmeri. Kje piše, da s toleranco ne prideš do dejanske hitrosti.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Policaji vedo, da so table za umirjanje prometa postavili bebci brez izpita za avto ali cesarkoli in se s taksno hitrostjo pac ni mogoce vozit.
Zato se postavlja opozorile table, ležeče policaje in merilce hitrosti, ki vas opozarjajo da vozite s povečano previdnostjo.
Dvomim da je ze kdo kasiral kazen za prekoračitev omejitve v območju umirjenega prometa.
Če ti napišem, da stojijo redarji in merijo. Pojdi probat, če dvomiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Legon ::
Od kje si sedaj privlekel 50 km/h samo ti veš.
Spet površno breš, nič novega. Vsa debata se je začela z jokanjem, da staneš brez vozniškega izpita, če spregledaš takšno območje, kar pomeni da moraš peljat 46km/h ali več.
41 km/h pa res.
zakaj se moraš vsakič osmešit? Zakaj ne vzameš dve sekunde in premisliš, preden užaljeno blekneš neumnost?
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=PRA...
Toleranca je tam ravno zato, ker merilna naprava lahko narobe izmeri. Kje piše, da s toleranco ne prideš do dejanske hitrosti.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Policaji vedo, da so table za umirjanje prometa postavili bebci brez izpita za avto ali cesarkoli in se s taksno hitrostjo pac ni mogoce vozit.
Zato se postavlja opozorile table, ležeče policaje in merilce hitrosti, ki vas opozarjajo da vozite s povečano previdnostjo.
Dvomim da je ze kdo kasiral kazen za prekoračitev omejitve v območju umirjenega prometa.
Če ti napišem, da stojijo redarji in merijo. Pojdi probat, če dvomiš.
Zdaj pa se preberi tehnicne specifikacije modernega radarja, da vidis kaksne so dejanske napake modernih radarjev, pa ti bo mogoce, ampak res samo mogoce, kliknilo.
Pac hotel si brezveze pametovat in ni uspelo, nic hudega, gremo dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
delavec44 ::
Ahim ::
Zame je strah in trepet predvsem sledeča tabla:
https://ibb.co/8Br0q0c
Recimo da jo spregledaš in misliš da si v naselju, pri 41 ti gre vozniška.
Teh tabel ni veliko, kjer pa so, pa ni nobenih posebnosti, cesta in gostota peščcev ista kot v klasični coni 30 ali naselju z omejitvijo 50.
Teh tabel je precej tam, kjer je smiselno - npr. okoli blokov, vrtcev itd.
Naselje z omejitvijo 50 je recimo Alme Sodnikove (dvopasovna cesta s plocniki v industrijski coni), cona 30 je denimo Smrekarjeva v Ljubljani (dvopasovna cesta s plocnikom na obeh straneh, ampak z dovozi iz his); kako se pa to tebi zdi enako, "nobenih posebnosti", "ista cesta", "enaka gostota pescev" kot npr. Majde Vrhovnikove mi res ni jasno ...
Se slike:
Alme Sodnikove: https://maps.app.goo.gl/wAG2sZczKUwmrix...
Smrekarjeva: https://maps.app.goo.gl/pm4N1S1bTUYMkfT...
Majde Vrhovnikove: https://maps.app.goo.gl/VHt6aYqyVKjrNxn...
Niti ni enaka sirina ceste, ne enak promet, ni enake moznosti za umik pescev (ki itak ne hodijo po cesti v primeru cone 30 ali omejitve 50 zgoraj) ...
m0LN4r ::
Eh. A to? Se ne ujema s tistim besedilom, žalim slučaj.Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni trebaSkratka, virov ni.
Ne znas googlat
Kako ne?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Evo mene v deželi radarjev. Ker ravno o tem govorite.
In to v državah, kjer uradno sploh nimajo večje hitrosti od 90 km/h. Pribaltske. Ker nimajo niti kilometra avtoceste.
Imajo pa, hmmm, navadne ceste ravne kot puščica, saj veste, 5 km ravnine, blagi ovinek, 10 km ravnine, blagi ovinek...
In, brez heca, na stotine radarjev. In to sekcijskih. Takoj za vsakim večjim križiščem je začetni radar, pred drugim večjim križiščem končni. In takoj za križiščem nov. Vseh 200, 300 km ceste. Najbrž ni odveč napisati, da sem pregazil popolnoma vse. Me zanima, kaj bo prišlo domov, mogoče nič, mogoče kakih 50 listkov. Nimam pojma.
Aja, nimajo samo sekcijskih, ampak tudi vse ostale. Aplikacijo je boljše kar ugasniti, ker se ti drugače scufa od piskanja. Radio niti ene cele pesmi ne more predvajati brez prekinitev. Boljše da voziš kakor misliš in kar da, da.
Policajev pa ne boš videli na cesti, nimaš niti osnovnih pogojev. Radarji naredijo svoje.
Je pa to taka vukojebina, da si niti misliti ne morete. Čeprav nas, kao, dohitevajo, baje celo prehitevajo, v vseh kazalcih. Ampak kdor trdi tako, teh zabačenih krajev ni videl niti na sliki, kaj šele v živo.
In to v državah, kjer uradno sploh nimajo večje hitrosti od 90 km/h. Pribaltske. Ker nimajo niti kilometra avtoceste.
Imajo pa, hmmm, navadne ceste ravne kot puščica, saj veste, 5 km ravnine, blagi ovinek, 10 km ravnine, blagi ovinek...
In, brez heca, na stotine radarjev. In to sekcijskih. Takoj za vsakim večjim križiščem je začetni radar, pred drugim večjim križiščem končni. In takoj za križiščem nov. Vseh 200, 300 km ceste. Najbrž ni odveč napisati, da sem pregazil popolnoma vse. Me zanima, kaj bo prišlo domov, mogoče nič, mogoče kakih 50 listkov. Nimam pojma.
Aja, nimajo samo sekcijskih, ampak tudi vse ostale. Aplikacijo je boljše kar ugasniti, ker se ti drugače scufa od piskanja. Radio niti ene cele pesmi ne more predvajati brez prekinitev. Boljše da voziš kakor misliš in kar da, da.
Policajev pa ne boš videli na cesti, nimaš niti osnovnih pogojev. Radarji naredijo svoje.
Je pa to taka vukojebina, da si niti misliti ne morete. Čeprav nas, kao, dohitevajo, baje celo prehitevajo, v vseh kazalcih. Ampak kdor trdi tako, teh zabačenih krajev ni videl niti na sliki, kaj šele v živo.
WizzardOfOZ ::
Sej slovenija, razen dveh večjih vasi, ni nič manj zabačena. Pa še v tistih dveh vaseh je polno kretenov in idiotov, vključno s politiki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
predi ::
Kje recimo v tem reklamnem pamfletku z linka zgoraj piše tole:Eh. A to? Se ne ujema s tistim besedilom, žalim slučaj.Jih je preverila placljiva verzija chatgptja, da tebi ni trebaSkratka, virov ni.
Ne znas googlat
Kako ne?
Študija FIA Foundation, globalne dobrodelne organizacije, ki si prizadeva za varnost v cestnem prometu, je pokazala, da vozniki, ki se udeležujejo organiziranih motošportnih prireditev, bolj zavedajo tveganj v cestnem prometu. Bolj verjetno je, da bodo vozili varneje in bolj odgovorno, saj lahko bolje ocenijo nevarnosti.
solatko ::
WizzardOfOZ - Če bi se vsi obnašali kot jaz, bi bila statistična rubrika prometnih nesreč prazna.
delavec44 - Prilagojena hitrost zapoveduje ukrepanje pri pričakovanih, jaz pa dodajam, da tudi nepričakovanih, kar pa pride samo z izkušnjami.
delavec44 - Prilagojena hitrost zapoveduje ukrepanje pri pričakovanih, jaz pa dodajam, da tudi nepričakovanih, kar pa pride samo z izkušnjami.
Delo krepa človeka
Legon ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Če bi se vsi obnašali kot jaz, bi bila statistična rubrika prometnih nesreč prazna.
Seveda, ker bi bili tudi vsi novinarji mrtvi v avtomobilskih nesrečah. Tako pa ostali pazimo na vas bumbarje, ki ne spoštujete zakonov in se vam umikamo, da se vam kaj ne zgodi. Samo da vi mislite in razlagate kako ste dobri, v bistvu vas pa vsi ostali rešujemo, da se ne ubijete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matic492 ::
Take stereotipe lahko pišem za počasne tudi.
Npr. enkrat se je en debil na cesto, kjer je omejitev 70 km/h in sta 2 izvoza zapored v isetm pasu, priključil z 30 km/h, ker je očitno šel na napačnem ven in je hotel nazaj prit. Sploh ni pogledal nič, samo na špuro sem moral bremzat za njim. Pa to se mi skos dogaja po Mariboru.
Dejansko se ne spomnem kakega nevarnega dogodka, ki mi je ostal v spominu zaradi hitre vožnje nekoga drugega, ponavadi je bilo zaradi totalne nepozornosti in/ali prepočasne vožnje, predvsem pri vključevanju, ali pa debili, ki ti izsilijo prednost na kakem križišču, potem pa vozijo kot upokojenci naprej in jih itak moraš prehitet
Ajde no, parkrat se spomnem, da mi je kdo v škarjice prehiteval in sem moral bremzat, ampak to bolj zaradi sigurnosti, bi verjetno šlo tudi brez bremzanja.
Rajši vidim na cesti pozorne voznike, ki vozijo čez omejitve, kot pa napol zaspane ljudi pod stresom, ki se še magari po telefonu menijo al pa z ženo kregajo in vozijo zato 20 pod omejitvijo, pa se prestrašijo in skor s ceste dol zapelejo, ko jih prehitiš.
Npr. enkrat se je en debil na cesto, kjer je omejitev 70 km/h in sta 2 izvoza zapored v isetm pasu, priključil z 30 km/h, ker je očitno šel na napačnem ven in je hotel nazaj prit. Sploh ni pogledal nič, samo na špuro sem moral bremzat za njim. Pa to se mi skos dogaja po Mariboru.
Dejansko se ne spomnem kakega nevarnega dogodka, ki mi je ostal v spominu zaradi hitre vožnje nekoga drugega, ponavadi je bilo zaradi totalne nepozornosti in/ali prepočasne vožnje, predvsem pri vključevanju, ali pa debili, ki ti izsilijo prednost na kakem križišču, potem pa vozijo kot upokojenci naprej in jih itak moraš prehitet
Ajde no, parkrat se spomnem, da mi je kdo v škarjice prehiteval in sem moral bremzat, ampak to bolj zaradi sigurnosti, bi verjetno šlo tudi brez bremzanja.
Rajši vidim na cesti pozorne voznike, ki vozijo čez omejitve, kot pa napol zaspane ljudi pod stresom, ki se še magari po telefonu menijo al pa z ženo kregajo in vozijo zato 20 pod omejitvijo, pa se prestrašijo in skor s ceste dol zapelejo, ko jih prehitiš.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Legon ::
Zanimivo da smo spet pri tem, da so vsi ki vozijo po omejitvah napol zaspani, pod stresom in na telefonu... (dodaj poljubno nakladanje), med tem ko nad omejitvijo imamo pa samo ultra zbrane voznike z nadnaravnimi refleksi. V kateri pravljicni dezeli to najdemo?
mirator ::
delavec44 - Prilagojena hitrost zapoveduje ukrepanje pri pričakovanih, jaz pa dodajam, da tudi nepričakovanih, kar pa pride samo z izkušnjami.
Ti dodajaš? Na kateri osnovi?
Ukrepanje pri nepričakovanih ovirah ti lahko pomaga samo refleks (ki pa je zelo pogojen z zbranostjo med vožnjo in seveda kognitivnimi sposobnostmi posameznega voznika)in seveda brezhibno vozilo.
Solatko, ne moreš si kaj, da ne bi malo zatrolal, ali ne?
Blinder ::
Zanimivo da smo spet pri tem, da so vsi ki vozijo po omejitvah napol zaspani, pod stresom in na telefonu... (dodaj poljubno nakladanje), med tem ko nad omejitvijo imamo pa samo ultra zbrane voznike z nadnaravnimi refleksi. V kateri pravljicni dezeli to najdemo?
pri nas.
Učeraj vozil za počasnim voznikom, pasa na voljo sta bila dva, voznik vozil po prehitevalnem. Se mi zdi, da je bila ženska za volanom in da je klepetala. Prehiteval po desni. Bila je v podobnem stanju kot fejst pijan človek.
Za nazaj spet dva pasa na voljo, vozil na prehitevalnem. Avto A pred mano je pravilno prehiteval avto B. AMpak ker je voznik B bil totalno nesposoben, je v ovinku sekal ovinek in šel proti avtu A, nakar se je očitno prestrašil in potegnil z volanom v desno, da se ni zabil v njega. 10 sekund pozneje je isto naredil, ko sem ga jaz prehiteval. Šel na moj pas proti meni ,se prestrašil in odvil v desno. Takim bi jaz uzel izpit. In to je klasika, da počasni vozniki ne bi smeli imeti izpita za avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
ginekk ::
ginekk - Kaj, če se nekdo iz prehitevalnega spomni, da bi se bilo v taki situacji bolje peljati po voznem pasu in pred tebe zavije desno? Res je to, da na naših AC veliko voznikov prehiteva lastno senco, ker se enostavno ne znajo razvrščat in jim je zapeljati na prehitevalni pas, takrat, ko je to nujno, največji vozniški problem v življenju, zato pač parkirajo na prehitevalnem pasu do kamiona km+ naprej.
Ja zelo enostavno, če bo tak sanjač zavil pred mano brez da kakorkoli pogleda v ogledala, bom pač moral zavret. Se je že zgodilo.
V bistvu je situacija identična tisti, ko nekdo zavije pred tabo iz voznega na prehitevalnega (pa si ti hitrejši). To se mi dogaja vsako vožnjo. Ker izgleda ne veš, ti jaz razložim, da pasovi nimajo prav nobene veze v tem primeru.
Utk ::
Zanimivo da smo spet pri tem, da so vsi ki vozijo po omejitvah napol zaspani, pod stresom in na telefonu... (dodaj poljubno nakladanje), med tem ko nad omejitvijo imamo pa samo ultra zbrane voznike z nadnaravnimi refleksi. V kateri pravljicni dezeli to najdemo?
pri nas.
Učeraj vozil za počasnim voznikom, pasa na voljo sta bila dva, voznik vozil po prehitevalnem. Se mi zdi, da je bila ženska za volanom in da je klepetala. Prehiteval po desni. Bila je v podobnem stanju kot fejst pijan človek.
Za nazaj spet dva pasa na voljo, vozil na prehitevalnem. Avto A pred mano je pravilno prehiteval avto B. AMpak ker je voznik B bil totalno nesposoben, je v ovinku sekal ovinek in šel proti avtu A, nakar se je očitno prestrašil in potegnil z volanom v desno, da se ni zabil v njega. 10 sekund pozneje je isto naredil, ko sem ga jaz prehiteval. Šel na moj pas proti meni ,se prestrašil in odvil v desno. Takim bi jaz uzel izpit. In to je klasika, da počasni vozniki ne bi smeli imeti izpita za avto.
Ja, za vse bi bilo veliko bolje, če bi ta 2 delala isto, samo da pri omejitvi plus 30 km/h.
solatko ::
WizzardOfOZ - Zato, ker ste vsi tako pridkani, je toliko nesreč vsak dan, samo mi bumbarji se nimamo navade zaletavat.
Legon - Imaš bralne težave, napisal je 20 pod omejitvijo, se ti to večkrat dogaja.
mirator - Ljudje z bogatim znanjem in veliko izkušnjami, predvidevajo veliko več, kot povprečni vozniki in za njih je dovolj, da preprečijo trk pri pričakovanih dogodkih.
ginekk - Normalni voziki ne pričakujejo prehitevanja po voznem pasu, torej desni strani, še bolj normalni pa pač ne vozijo po prehitevalnem, če ne prehitevajo. Ti pa vseeno ne smeš prehitevat po desni.
Legon - Imaš bralne težave, napisal je 20 pod omejitvijo, se ti to večkrat dogaja.
mirator - Ljudje z bogatim znanjem in veliko izkušnjami, predvidevajo veliko več, kot povprečni vozniki in za njih je dovolj, da preprečijo trk pri pričakovanih dogodkih.
ginekk - Normalni voziki ne pričakujejo prehitevanja po voznem pasu, torej desni strani, še bolj normalni pa pač ne vozijo po prehitevalnem, če ne prehitevajo. Ti pa vseeno ne smeš prehitevat po desni.
Delo krepa človeka
Legon ::
Normalni vozniki se kako predvidevamo, da obstaja kup neposobnih voznikov, ki ne uposteva prometnih oredpisov vkljucno z omejitvijo hitrosti in prehitevanjem po desni.
Se popravljam, v tvojem fantazijskme svetu obstajajo samo nespsobni vozniki s telefonom v roki in pod stresom ki vozjo 20 pod omejitvijo, nad omejitvami pa vozijo samonuktra spsobni forumski nakladaci, ups vozniki.
V realnosti pa imamo take in onake nesposobneze na cesti, ki niste sposobni upostevat niti nekaj tako osnovnega kot je omejitev hitrosti. Ste pa toliko bolj glasni, ko je treba meglo prodajat.
Se popravljam, v tvojem fantazijskme svetu obstajajo samo nespsobni vozniki s telefonom v roki in pod stresom ki vozjo 20 pod omejitvijo, nad omejitvami pa vozijo samonuktra spsobni forumski nakladaci, ups vozniki.
V realnosti pa imamo take in onake nesposobneze na cesti, ki niste sposobni upostevat niti nekaj tako osnovnega kot je omejitev hitrosti. Ste pa toliko bolj glasni, ko je treba meglo prodajat.
Ljudje z bogatim znanjem in veliko izkušnjami, predvidevajo veliko več, kot povprečni vozniki in za njih je dovolj, da preprečijo trk pri pričakovanih dogodkih.res je, in praviloma moramo to delat zaradi ljudi, ki niso sposobni upostevat prometnih predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
c23po ::
Pa me res zanima, kako bi Ahim, Solatko in Feryz uredili pridobivanje in brisanje točk za prehitro vožnjo.
Samo prosim, ne napisati, da bi ukinili, saj nam je M0ln4r razložil, da "tam gori" imajo pravzaprav zelo podobno prakso, kot pri nas. In "tam gori" pa je vse poštimano "cakum pakum", mar ne?
Samo prosim, ne napisati, da bi ukinili, saj nam je M0ln4r razložil, da "tam gori" imajo pravzaprav zelo podobno prakso, kot pri nas. In "tam gori" pa je vse poštimano "cakum pakum", mar ne?
Računalniki nimajo spominov.
Ahim ::
Pa me res zanima, kako bi Ahim, Solatko in Feryz uredili pridobivanje in brisanje točk za prehitro vožnjo.
Samo prosim, ne napisati, da bi ukinili, saj nam je M0ln4r razložil, da "tam gori" imajo pravzaprav zelo podobno prakso, kot pri nas. In "tam gori" pa je vse poštimano "cakum pakum", mar ne?
Ne vem sicer kje si ravno mene nasel, ampak ko ze vprasas - kaksno brisanje? Ce si bil tak frajer, da si jih dobil, jih pac imas, dokler ne potecejo. A obstaja tudi kaksno brisanje zapora in kazni ce lepo risbico narises ali kaj? Ampak pac ni po moje.
"Pridobivanje" je pa zelo enostavno, to so ze drugi izumili in k temu (razen morebitnih sprememb alokacij) res ni kaj dodat, tako da ne razumem cemu vprasanje.
solatko ::
c23po - Ni samo kaznovalna politika odločilna pri varnosti v prometu, kar vidimo in doživljamo vsak dan na naših cestah. Bolj pomemben je način pridobivanja in zadržanje vozniškega dovoljenja. O tem se že većkrat pisal v temah o prometu. Dejstvo je, da se za volanom nahaja veliko ljudi, ki tja sploh nebi smeli sesti niti na domačem dvorišču, kaj šele na cesti. Nekateri prekrški bi se morali uvrstit med kazniva dejanja, potrebno bi bilo urediti preizkusno izpitno vožnjo vsaj vsakih 10 let in to naj bi krila država iz zavarovanj, zdravstva,.. Zdravstvena sposobnost voznikov bi se morala spremljati skozi celotno obdobje udeležbe v prometu in ne samo enkrat ob odločitvi za opravljanje izpita (razen nekatere izjeme, ki jih sedaj dobesedno zajebavajo, samo zaradi še več pobiranja denarja in ne zaradi varnosti). Prepoved vožnje bi morala biti časovna ob določenih hudih prekrških in ne samo odvzem izpita in ponovno opravljanje, kar zopet prinese samo več denarja in to je tudi namen.
Največ boja za brisanje točk je med tistimi, ki vozijo pod prepovedanimi substancami in ne med prehitrimi. Za tiste prve je celo legalno kar nekaj reklam v dnevnih novicah kako pridobiti izpit nazaj, kljub temu, da je bil voznik, dobesedno potencialni morilec v prometu.
Redko slišim, da prehitri vozniki na forumih iščejo načine za znižanje točk, pijančki in zadrogiranci pa kar pogosto.
Točkovni sistem je pač tak kot je, zame, ki v življenju te dobrote policajev in sodstva še nisem bil deležen (edine točke dobim pri M), je popolnoma nepomemben.
Uvesti bi morali obvezno označitev avtomobilov začetnikov in frišnih voznikov (zelena L tablica), zato, da bi jim ostali vozniki lažje tolerirali napake, ki jih storijo v času uvajanja, najmanj dve leti, če pa bi voznik to želel pa lahko tudi celo življenje, če je pač bolj nerodne sorte.
Pri točkah bi ukinil vse možnosti znižanja le-teh, če so bile izdane pravilno.
Vsi dobri vozniki smo se najbolj bali, da ob sranju, nekaj mesecev ne bomo smeli voziti, denarna kazen pa na način vožnje po navadi ni vplivala.
Največ boja za brisanje točk je med tistimi, ki vozijo pod prepovedanimi substancami in ne med prehitrimi. Za tiste prve je celo legalno kar nekaj reklam v dnevnih novicah kako pridobiti izpit nazaj, kljub temu, da je bil voznik, dobesedno potencialni morilec v prometu.
Redko slišim, da prehitri vozniki na forumih iščejo načine za znižanje točk, pijančki in zadrogiranci pa kar pogosto.
Točkovni sistem je pač tak kot je, zame, ki v življenju te dobrote policajev in sodstva še nisem bil deležen (edine točke dobim pri M), je popolnoma nepomemben.
Uvesti bi morali obvezno označitev avtomobilov začetnikov in frišnih voznikov (zelena L tablica), zato, da bi jim ostali vozniki lažje tolerirali napake, ki jih storijo v času uvajanja, najmanj dve leti, če pa bi voznik to želel pa lahko tudi celo življenje, če je pač bolj nerodne sorte.
Pri točkah bi ukinil vse možnosti znižanja le-teh, če so bile izdane pravilno.
Vsi dobri vozniki smo se najbolj bali, da ob sranju, nekaj mesecev ne bomo smeli voziti, denarna kazen pa na način vožnje po navadi ni vplivala.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
c23po ::
Solatko, to smo že toliko krat prežvečili. Prav imaš, super ideje, a le v svetu, kjer je vožnja najboj pomembna stvar na svetu. V tem svetu to ni. Zbudi se!
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
c23po - Če so človeška življenja pomembna, potem je tudi varnost med pomembnejšimi, če ni tako pa pustimo divji zahod, bo morda bolje, kot sedaj, ko idealisti pričakujete spoštovanje pravil od vseh a sami jih kršite.
Delo krepa človeka
Legon ::
Zakaj drugim podtikas,da krsimo prometne predpise ob tem si pa ti tisti, ki se tocno s tem hvali?
solatko ::
Legon - Zato, ker je to dejstvo, sicer nebi prihajalo do nesreč. Vsaj tako pravijo zagovorniki vseh predpisov, tudi, če so neživljenski. Jaz vsaj priznam, če prav nisem povzročil še nobene nesreče.
Delo krepa človeka
Legon ::
Aha, ti pravis (ali je res ali je seveda ne vemo), da nisi povrozil nobene nesrece in to zato ker krsis prometne predpise, zraven pa veselo lazes, da tisti, ki zagovarjamo spostovanje prometnih predpisov povzrocamo nesrece?
Odlicna pravljica za v lokalno gostilno.
Dejstvo je, da prometne nesrece primarno povzrocajo tisti, ki krsijo prometne predpise. Dejstvo je tudi, da ti krsisis prometne predpise in dejstvo je da se s tem celo hvalis. Vse od tam naprej pa je brezvezno podtikanje starca v domu za ostarele, ki ze 30 let ni videl avtomobila od blizu.
Odlicna pravljica za v lokalno gostilno.
Dejstvo je, da prometne nesrece primarno povzrocajo tisti, ki krsijo prometne predpise. Dejstvo je tudi, da ti krsisis prometne predpise in dejstvo je da se s tem celo hvalis. Vse od tam naprej pa je brezvezno podtikanje starca v domu za ostarele, ki ze 30 let ni videl avtomobila od blizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
feryz ::
Vsi, ki mislite da je počasna vožnja varna in oh in sploh, vam res priporočam mojo turo.
300 km dolgo vožnjo, po ultra ravnih cestah, širokih, z odstavnim pasom, pokrito do zadnjega kotička s sekcijskimi radarji. Kdor misli da je to zabavno, naj proba. Že pred polovico ture bo začel kinkati. Sploh ker avto to z levo roko sam podela. Ti samo novice bereš ali igrice drkaš. Pa še to ti dojadi zelo hitro.
Zato šoferji kmalu postanejo nervozni. Redki kamioni, ki so, pač vozijo malo pod 90 km/h in ker se vsak kilometer pozna, ga je treba prehiteti. Kar ni problem, glede na to, da je ves čas prekinjena črta, ampak se vsi bojijo pohoditi gas, ker jih par kilometrov naprej čaka radar. In tako se nabijajo za tistimi par kamioni in so čedalje bolj živčni. Logika jim ne dela najbolj, zato se bojijo skočiti mimo. Jaz sem prehiteval tudi po 20 in več avtov hkrati. Če noben noče, nekdo mora.
Btw Litva ima tudi AC, sicer smer vzhod zahod. Sem jo ubral za nazaj. Vsi vozijo okrog 130 km/h, sekcijskih radarjev tu ni, so le stacionarni. In sicer tam, kjer je večji uvoz/izvoz, torej recimo da je povečana možnost nesreče. Vozijo pa striktno vsi po levem, prehitevalnem pasu in to zato, ker je desni popolnoma demoliran od kaminov. Vseh 200 km AC je bila ista situacija. Vsi na levem.
Pa še eno foro imajo. Pičiš po AC in kar naenkrat oznake za konec AC, omejitev 100 km/h, cesta je še vedno enaka, le na desni strani, na odstavnem, je avtobusna postaja, ograja na sredini pa prekinjena, da lahko obrneš in greš v drugo stran. Par metrov kasneje je spet tabla AC in piči normalno dalje.
Do sedaj, nisem še doma, sem prevozil okrog 5000 km, za moje pojme zelo počasi. In v vsem tem času, ne glede na "počasno" vožnjo, me je prehitel točno en avto. Verjetno ni težko uganiti zakaj. Da je prižgal tablo Follow me. Latvijska provida mi je namerila 136 km/h, omejitev je 90 km/h, največja možna v državi pač. Najprej so čudno gledali moj "rdeči" izpit, je tudi že precej zmatran in policaj je vztrajno govoril, naj to ne bi več veljalo. Ampak sem mu povedal, da vsaj do leta 2033, na njem celo piše do 2051. Vzel je še osebno in se zadovoljil s tem kar je dobil.
Potem sem moral do avta, pokazal mi je posnetek, napisal par zadev na list, ostalo sem spolnil sam. Osebne podatke, telefon in mail. Vrnila sta mi papirje in se poslovila.
Zvečer je na mail priletel dopis. Veliko bla bla bla, 3 zelo gosto popisane strani, na četrti pa podatki za nakazilo in znesek 160 evrov. Ni malo, ni pa niti katastrofa. Toliko za občutek koliko tam stanejo te zadeve.
300 km dolgo vožnjo, po ultra ravnih cestah, širokih, z odstavnim pasom, pokrito do zadnjega kotička s sekcijskimi radarji. Kdor misli da je to zabavno, naj proba. Že pred polovico ture bo začel kinkati. Sploh ker avto to z levo roko sam podela. Ti samo novice bereš ali igrice drkaš. Pa še to ti dojadi zelo hitro.
Zato šoferji kmalu postanejo nervozni. Redki kamioni, ki so, pač vozijo malo pod 90 km/h in ker se vsak kilometer pozna, ga je treba prehiteti. Kar ni problem, glede na to, da je ves čas prekinjena črta, ampak se vsi bojijo pohoditi gas, ker jih par kilometrov naprej čaka radar. In tako se nabijajo za tistimi par kamioni in so čedalje bolj živčni. Logika jim ne dela najbolj, zato se bojijo skočiti mimo. Jaz sem prehiteval tudi po 20 in več avtov hkrati. Če noben noče, nekdo mora.
Btw Litva ima tudi AC, sicer smer vzhod zahod. Sem jo ubral za nazaj. Vsi vozijo okrog 130 km/h, sekcijskih radarjev tu ni, so le stacionarni. In sicer tam, kjer je večji uvoz/izvoz, torej recimo da je povečana možnost nesreče. Vozijo pa striktno vsi po levem, prehitevalnem pasu in to zato, ker je desni popolnoma demoliran od kaminov. Vseh 200 km AC je bila ista situacija. Vsi na levem.
Pa še eno foro imajo. Pičiš po AC in kar naenkrat oznake za konec AC, omejitev 100 km/h, cesta je še vedno enaka, le na desni strani, na odstavnem, je avtobusna postaja, ograja na sredini pa prekinjena, da lahko obrneš in greš v drugo stran. Par metrov kasneje je spet tabla AC in piči normalno dalje.
Do sedaj, nisem še doma, sem prevozil okrog 5000 km, za moje pojme zelo počasi. In v vsem tem času, ne glede na "počasno" vožnjo, me je prehitel točno en avto. Verjetno ni težko uganiti zakaj. Da je prižgal tablo Follow me. Latvijska provida mi je namerila 136 km/h, omejitev je 90 km/h, največja možna v državi pač. Najprej so čudno gledali moj "rdeči" izpit, je tudi že precej zmatran in policaj je vztrajno govoril, naj to ne bi več veljalo. Ampak sem mu povedal, da vsaj do leta 2033, na njem celo piše do 2051. Vzel je še osebno in se zadovoljil s tem kar je dobil.
Potem sem moral do avta, pokazal mi je posnetek, napisal par zadev na list, ostalo sem spolnil sam. Osebne podatke, telefon in mail. Vrnila sta mi papirje in se poslovila.
Zvečer je na mail priletel dopis. Veliko bla bla bla, 3 zelo gosto popisane strani, na četrti pa podatki za nakazilo in znesek 160 evrov. Ni malo, ni pa niti katastrofa. Toliko za občutek koliko tam stanejo te zadeve.
DamijanD ::
To se strinjam, da je lažje ostati zbran, ko ga teraš (pa karkoli to pomeni za človeka - za 80letnika je to verjetno že 60kmh) - vsaj nekaj časa dokler se ne utrudiš, ker polna pozornost tudi zahteva svojo energijo.
Kaj je pa bolj varno je pa odvisno od posamezne situacije. Ko imaš manjko pozornosti, rabiš več časa, da odreagiraš a na drugi strani imaš več časa (nižja hitrost) da odreagiraš in če ne znese so posledice blažje. Pri teranju pa hitreje odreagiraš, a časa imaš manj na voljo in če ne znese, so posledice hujše.
Kaj je pa bolj varno je pa odvisno od posamezne situacije. Ko imaš manjko pozornosti, rabiš več časa, da odreagiraš a na drugi strani imaš več časa (nižja hitrost) da odreagiraš in če ne znese so posledice blažje. Pri teranju pa hitreje odreagiraš, a časa imaš manj na voljo in če ne znese, so posledice hujše.
c23po ::
Vsi, ki mislite da je počasna vožnja varna in oh in sploh, vam res priporočam mojo turo.
300 km dolgo vožnjo, po ultra ravnih cestah, širokih, z odstavnim pasom, pokrito do zadnjega kotička s sekcijskimi radarji. Kdor misli da je to zabavno, naj proba. Že pred polovico ture bo začel kinkati...
Če že ne moreš dobre tri ure zbrano voziti, potem počitek po dveh urah?
Računalniki nimajo spominov.
feryz ::
To je namesto 2 uri, 4 ure.
In je res duhamorno, bi morali probati. Cesta bolj ali manj prazna, ti pa samo čakaš naslednji ovinek, da bo vsaj nekaj spremembe. Ampak ga ni in ni.
Btw AC, kar jo imajo, je ovinkasta kot kača. Tam jih pa je strah, da ne bo kdo zaspal, zato so vijugali z njo. Čeprav je mnogo manj nevarno, da nagaziš nekoga na nasprotnem pasu.
In je res duhamorno, bi morali probati. Cesta bolj ali manj prazna, ti pa samo čakaš naslednji ovinek, da bo vsaj nekaj spremembe. Ampak ga ni in ni.
Btw AC, kar jo imajo, je ovinkasta kot kača. Tam jih pa je strah, da ne bo kdo zaspal, zato so vijugali z njo. Čeprav je mnogo manj nevarno, da nagaziš nekoga na nasprotnem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
c23po ::
Interesantno bi bilo vedeti, kakšno stanje so imeli na avtocestah pred uvedbo teh omejitev. Saj, tega se niso spomnili kar tako, menda?
Računalniki nimajo spominov.
Invictus ::
Seveda so se tega spomnili kar tako. Pač en birokratek se je nekaj spomnil v duhu takratne agende...
Najbrž so vprašali enega drekaškega šoferja iz Slo-Tech.
Najbrž so vprašali enega drekaškega šoferja iz Slo-Tech.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Legon ::
To je namesto 2 uri, 4 ure.
In je res duhamorno, bi morali probati. Cesta bolj ali manj prazna, ti pa samo čakaš naslednji ovinek, da bo vsaj nekaj spremembe. Ampak ga ni in ni.
Btw AC, kar jo imajo, je ovinkasta kot kača. Tam jih pa je strah, da ne bo kdo zaspal, zato so vijugali z njo. Čeprav je mnogo manj nevarno, da nagaziš nekoga na nasprotnem pasu.
Sem prevozil tako Teksas kot Severno Dakoto (vključno z Highway 46) in vse kar ti lahko povem je, da če nisi sposoben peljat 3-4 ure brez da šariš po telefonu in ti pa koncentracija do te mere, da ogrožaš vse okoli sebe je, da obiščeš svojega osebnega zdravnika. Naj preveri sladkor, holestorel, pritisk... do takrat pa uporabljaj javni prevoz.
delavec44 ::
Kaj ni ravno to najlepše, ravna cesta brez prometa. Nastaviš tempomat in furaš. Vmes si še malo okolico ogledaš. Ne vem zakaj eni rabijo non stop adrenalin.
Meni je žal, da nisem šel še v Teksas, sem pa naredil veliko km v Kaliforniji, Nevadi in Arizoni.
Meni je žal, da nisem šel še v Teksas, sem pa naredil veliko km v Kaliforniji, Nevadi in Arizoni.
DamijanD ::
Če je okolica preveč enolična, nimaš kaj gledat. Na Danskem so en 20km predor prebarvali in osvetlili na različne načine ravno zaradi tega, da ubijejo monotonost.
feryz ::
Bom obiskal svojega zdravnika, ni problema.
Ker so mi na forumu povedali, da ga moram.
Ko boš ti delal redno 1000 km plus v enem kosu, se pa javi. Recimo jutri me čakajo.
Ok, ni v kosu, vmes se bom vstavil za 5 min, da natočim bencin in grem scat.
Ker so mi na forumu povedali, da ga moram.
Ko boš ti delal redno 1000 km plus v enem kosu, se pa javi. Recimo jutri me čakajo.
Ok, ni v kosu, vmes se bom vstavil za 5 min, da natočim bencin in grem scat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
IL_DIAVOLO ::
Jbg ce imas raje avto, kot zasebno letalo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WizzardOfOZ ::
Iz nedelje na ponedeljek 680km pri omejitvi 100kmh in na prazni avtocesti. Radarski tempomat,lane assist, dobra muska in 3 postanki, pa sem bil v 8 urah na cilju.
Odlično je bilo. Prav užival sem ob sproščeni vožnji in dobri muski.
Odlično je bilo. Prav užival sem ob sproščeni vožnji in dobri muski.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
Seveda so se tega spomnili kar tako. Pač en birokratek se je nekaj spomnil v duhu takratne agende...
Najbrž so vprašali enega drekaškega šoferja iz Slo-Tech.
Se strinjam s teboj. Birokratek je sjebal še eno državo. Mogoče so celo prav mene vprašali za mnenje. OK.
Ampak: Kakšno je bilo stanje na njihovih cestah prej? Kako se je spremenilo na bolje potem? Kot Solatko pravi: če s tem birokrateki rešujejo življenja, potem je okej, mar ne?
Računalniki nimajo spominov.
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Iz nedelje na ponedeljek 680km pri omejitvi 100kmh in na prazni avtocesti. Radarski tempomat,lane assist, dobra muska in 3 postanki, pa sem bil v 8 urah na cilju.
Odlično je bilo. Prav užival sem ob sproščeni vožnji in dobri muski.
Tako, meni tudi ni jasno, kaj je za ljudi stresno pri taki voznji. Meni je bolj neudobno v kinu gledati 3 urni film na tistih bednih stolih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
Legon - Vi samo zagovarjate določena obnašanja, delate pa popolnoma drugo, rezultat pa so premnoge nepotrebne, nesmiselne nesreče, velikokrat z zelo hudimi posledicami, če že zagovarjate, potem se tako tudi obnašajte.
DamijanD - Ob pomanjkanju pozornosti, dobri vozniki poiščemo mesto za zaustavitev, malo sprehoda, kavico, cigaret, morda tudi počitek in potem varno naprej. Dovolj je sekunda nepozornosti in je lahko katastrofa.
c23po - Zahodna Evropa se je prvih omejitev spomnila zaradi varčevanja z gorivom v prvi naftni krizi v 70.-ih letih, potem so videli učink pri varnosti, zato je to ostalo.
DamijanD - Ob pomanjkanju pozornosti, dobri vozniki poiščemo mesto za zaustavitev, malo sprehoda, kavico, cigaret, morda tudi počitek in potem varno naprej. Dovolj je sekunda nepozornosti in je lahko katastrofa.
c23po - Zahodna Evropa se je prvih omejitev spomnila zaradi varčevanja z gorivom v prvi naftni krizi v 70.-ih letih, potem so videli učink pri varnosti, zato je to ostalo.
Delo krepa človeka
Legon ::
Legon - Vi samo zagovarjate določena obnašanja, delate pa popolnoma drugo, rezultat pa so premnoge nepotrebne, nesmiselne nesreče, velikokrat z zelo hudimi posledicami, če že zagovarjate, potem se tako tudi obnašajte.
Jaz zagovarjam varno vožnjo skladno s prometnimi predpisi in preziram vsako opravičevanje kršenja prometnih predpisov. Vse od tam naprej pa so laži, ki jih razlagaš zato, da lahko opravičuješ svoje neodgovorno ravnanje v prometu.
Zahodna Evropa se je prvih omejitev spomnila zaradi varčevanja z gorivom v prvi naftni krizi v 70.-ih letih, potem so videli učink pri varnosti, zato je to ostalo.
Torej se zavedaš, da prometni predpisi vključno z omejitvami hitrosti pozitivno vplivajo na prometno varnost, ampak kljub temu po nepotrbnem ogrožaš ostale udeležence z vožnjo nad omejitvijo? Oziroma si želiš, da bi to lahko delal, ker vsi vemo, da že davno nimaš več izpita.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
feryz ::
Evo, včerajšnji primer.
Naj povem, da gre za zelo počasno vožnjo za moje standarde.
Štart. Iz fabrke sem štartal ob 4-ih, gugl je rekel, da bom rabil 9 ur 55 minut, se pravi bom doma ob dveh ponoči.
Po dveh urah vožnje je spustil prihod na 1:13.
Še dobri dve uri kasneje sem bil že s natočenim avtom ven iz Dunaja in popolnoma jasno je, da nimaš kaj delati 4 ure do doma. Če greš striktno po omejitvi, prideš v treh in nekaj malega.
Čez uro in pol sem bil v Sloveniji.
Sedem ur po štartu sem imel še 12 minut do doma, teoretičnih.
Ko sem zaglavil tule, malo pred koncem. Ustavili smo me policaji, nič posebnega, dokumenti in pihanje.
Doma sem bil točno ob 23:26, se pravi 7 ur in 22 minut za 1.011,km. Namesto 9 ur in 55 minut. Vožnja je bila res mirna in umirjena.
Prihranek ni ravno ne vem kaj, ampak dlje kot vožnja traja, bolj se pozna vsaka prihranjeno minuta.
Naj povem, da gre za zelo počasno vožnjo za moje standarde.
Štart. Iz fabrke sem štartal ob 4-ih, gugl je rekel, da bom rabil 9 ur 55 minut, se pravi bom doma ob dveh ponoči.
Po dveh urah vožnje je spustil prihod na 1:13.
Še dobri dve uri kasneje sem bil že s natočenim avtom ven iz Dunaja in popolnoma jasno je, da nimaš kaj delati 4 ure do doma. Če greš striktno po omejitvi, prideš v treh in nekaj malega.
Čez uro in pol sem bil v Sloveniji.
Sedem ur po štartu sem imel še 12 minut do doma, teoretičnih.
Ko sem zaglavil tule, malo pred koncem. Ustavili smo me policaji, nič posebnega, dokumenti in pihanje.
Doma sem bil točno ob 23:26, se pravi 7 ur in 22 minut za 1.011,km. Namesto 9 ur in 55 minut. Vožnja je bila res mirna in umirjena.
Prihranek ni ravno ne vem kaj, ampak dlje kot vožnja traja, bolj se pozna vsaka prihranjeno minuta.
matic492 ::
No zdej pa počakajmo, da vidimo če boš dobil kak pozdrav od avstrijcev po pošti
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Policaj me je ujel z radarjemOddelek: Na cesti | 5570 (3702) | BlaY0 |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35389 (33141) | Heavy |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38401 (32598) | dzinks63 |
» | Prehitra vožnja - kazen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18134 (16176) | scipascapa |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81621 (74321) | Gandalfar |