» »

Kazenske tocke izbris - 200km/h

Kazenske tocke izbris - 200km/h

Temo vidijo: vsi

feryz ::

Mislim da ne, ker je bila že noč. Bi se moralo bliskati.

solatko ::

Legon - Ti zagovarjaš teorijo, ki jo kljub vsemu dnevno realno kršiš, tako kot vsi na tem svetu. Iz ene moje izjave pred leti (da vozim s prilagojeno hitrostjo tudi takrat, ko na prazni AC poženem na določenem odseku, pod določenimi pogoji, zavestno, preko 200km/h), ste različni čistuni dodali toliko, da ste me skoraj proglasili za cestnega terorista, če prav to počnejo različni vozniki v različnih vozilih na nujnih vožnjah celo v tekočem, tudi precej gostem prometu. Nič drugega in v 70.-ih letih življenja, s prevoženimi nekaj mio km, še nisem povzročil nevarne situacije, še manj nesrečo. Vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, torej tako, da lahko v kritični situaciji varno rešim problem in, če bi vsi bili sposobni tako vozit, bi bilo število prometnih nesreč na naših cestah (kjer se baje večina drži vseh predpisov), 0. Posledično prihajam do ugotovitve, da ne znajo dovolj ali pa lažejo, da spoštujejo VSE predpise. Kaj ti ni jasno?
Delo krepa človeka

Legon ::

Ti zagovarjaš teorijo, ki jo kljub vsemu dnevno realno kršiš, tako kot vsi na tem svetu.

Spet lažeš. Jaz zagovarjam trditev, da mora vsak voznik narediti vse kar je v njegovi moči, da vozi varno vključno s tem, da ne krši prometnih predpisov. Zavestno kršenje je primitivizem brez primere, ki ga zagovarja samo nekdo, ki se požvižga na prometno varnost. Kot si se tudi sam strinjal dva posta nazaj.

Posledično prihajam do ugotovitve, da ne znajo dovolj ali pa lažejo, da spoštujejo VSE predpise.

Enako kot to lažeš ti, s svojimi pravljicami o nezmotljivosti, dokazano pa številnih prometnih predpisov sploh ne poznaš, številne pa celo zavestno kršiš in po nepotrebnem ogrožaš ostale. Nezmotljivih voznikov ni. So samo lažnivci, ki so sami sebe prepričali v to, da so nekaj več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Nikoli nisem trdil, da sem nezmotljiv. Jaz trdim, da bi moral vsak voznik voziti s prilagojeno hitrostjo, tako kot jaz in prometnih nesreč nebi bilo. Dovolj velika varnostna razdalja, predvidevanje, zbranost,... kar spoštujem že od začetka udejstvovanja v prometu, pridobit znanje in ga vsakodnevno uporabljat, nikoli preseči lastnih sposobnosti,.... Dovolj je podatek, da imam od 25.-ega leta najnižji možni PR in to na dveh vozilih in motorjih, nikoli nisem imel vozila zavarovanega kasko in, če bi bilo možno, bi tudi bil vedno brez obveznega pa pač zakon to ne dovoljuje, sprejel bi tudi ta riziko, seveda pa sem za učenje vožnje porabil kar nekaj časa in denarja, ugotavljam, da je bila to v mojem življenju, najboljša naložba. Sem se pač prepričal v to, da moram na vsaki poti priti do cilja živ in brez poškodb. Ko se enkrat navadiš, to sploh ni težko pa še druge rešuješ pri tem. Vseh predpisov niti ti ne poznaš, brez ustrezne brošure in celo tisti, ki so jo sestavljali ne.
Delo krepa človeka

solatko ::

V nedeljo sem naredil cca 380 km MB-LJ-Baška-Malinska in v četrtek v obratni smeri, brez enega problema, niti drena ni bilo, razen v nedeljo nasproti, na Krku vse stalo od Malinske proti mostu. Veliko razpravljalcev ima probleme, čim se prikažejo na cesti.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

V malinski greš ob morju do omišalja in se vključiš nazaj takoj pred mostom, kjer policija ureja promet, pa si mimo vse tiste kolone.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

...Vi samo zagovarjate določena obnašanja, delate pa popolnoma drugo, rezultat pa so premnoge nepotrebne, nesmiselne...
Ne drži, zmišljuješ si svojo realnost. Prekleto se trudimo za tisto, kar zagovarjamo.

...Ob pomanjkanju pozornosti, dobri vozniki poiščemo mesto za zaustavitev, malo sprehoda, kavico, cigaret, morda tudi počitek in potem varno naprej. Dovolj je sekunda nepozornosti in je lahko katastrofa...
Drži.

...Zahodna Evropa se je prvih omejitev spomnila zaradi varčevanja z gorivom v prvi naftni krizi v 70.-ih letih, potem so videli učink pri varnosti, zato je to ostalo.
Drži. Vsi se spomnimo, kako so v zgodnjih sedemdesetih namontirali prve znake za omejitev hitrosti. Prej teh nesmiselnih omejitev ni bilo. Ja, ja... spomnimo se.

In seveda, ko boš naslednjič o PH in "administrativnih omejitvah", daj še malo elaborirati ta "učink pri varnosti". Radovedno čakamo...
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

WizzardOfOZ - Poznam vse bližnice na Krku ampak nisem rabil, ker v mojo smer prometa praktično ni bilo.

c23po - Hitra vožnja sama po sebi, v določenih okoliščinah ni nevarna, to hočem dopovedat in to dokazujejo mnogi na naših cestah, predvsem pa na nemških delih AB, brez omejitev. Nevarno je dirkati preko PH, ko vozila ne obvladuješ več ali zaradi neznanja ali zaradi drugih vplivov, vi pa ugotavljate samo to, da je vožnja 5km/h preko OH, smrtno nevarna zadeva, 10km/h hitreje pa že teroristično dejanje, ker se po vaše, pri tako ekstremnih hitrostih, ne da voziti varno, zato (če bi bilo to res) bi morali nujne vožnje ukinit! Vsi bi morali voziti v skladu z OH.
Delo krepa človeka

DamijanD ::

Jaz osebno predvsem zelo ločim ali je ta OH v naselju ali pa celo mimo kakšnega igrišča ipd. ali pa nekje zunaj na regionalki. Pa tudi časovno je dokaj bistveno. Če je omejitev na regionalni cesti zaradi avtobusne postaje, ki fura šolarje, potem je jasno, da med 23 in 5 ponoči tam omejitev realno gledana ni potrebna.
Je pa recimo še en pogled kar se omejitev tiče: kdaj je omejitev tudi zaradi zmanjšanja hrupa...

c23po ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Poznam vse bližnice na Krku ampak nisem rabil, ker v mojo smer prometa praktično ni bilo.

c23po - Hitra vožnja sama po sebi, v določenih okoliščinah ni nevarna, to hočem dopovedat in to dokazujejo mnogi na naših cestah, predvsem pa na nemških delih AB, brez omejitev. Nevarno je dirkati preko PH, ko vozila ne obvladuješ več ali zaradi neznanja ali zaradi drugih vplivov, vi pa ugotavljate samo to, da je vožnja 5km/h preko OH, smrtno nevarna zadeva, 10km/h hitreje pa že teroristično dejanje, ker se po vaše, pri tako ekstremnih hitrostih, ne da voziti varno, zato (če bi bilo to res) bi morali nujne vožnje ukinit! Vsi bi morali voziti v skladu z OH.

a) Kako to pomaga pri izbrisu kazenskih točk?
b) kaj je s tistim "učinkom pri varnosti"?
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Učinek je bil na začetku kar velik, potem pa ne več tako, saj se bedaki zaletavajo tudi pod omejitvami, tisti, ki znamo vozit pa pač nikoli.
Delo krepa človeka

Legon ::

Torej,ko so uvedli omejitve je bil ucinek velik, potem je pa ljudem ratalo dolgcas in so se zaceli zaletavat pod omejitvami, zato je sedaj bolj varno vozit nad omejitvijo?

Tvoje nebuloze samo se Sveto Pismo presega.

delavec44 ::

Na začetku je vedno učinek velik, potem pa ljudje vidijo, da kontrol ni in vozijo po starem (vključno z mano na mestih kjer so omejitve postavljene neumno, samo si ne domišljam da sem takrat ultra varen voznik). Če pa kontrole že so, so pa na znanih mestih in tam kjer najlažje zaslužijo (na tablah za začetek ali konec naselja) in ne na kritičnih mestih.

Jaz sem veliko na AC in videti provido je kot zadeti na lotu. Pa dnevno letijo "Porscheji" mimo čez 200 km/h. To kar vidimo v člankih, ko ujamejo ene 3 na teden je kaplja v morje.
Po drugi strani bi morali pa ca. 30% tovornjakov in več kot 50% romunskih kombijev izločiti iz prometa, ker niso tehnično izpravni.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Učinek je bil na začetku kar velik, potem pa ne več tako, saj se bedaki zaletavajo tudi pod omejitvami, tisti, ki znamo vozit pa pač nikoli.

Je tudi Legon zapisal: nebuloze! Sploh pojma nimaš kakšen je bil učinek. Tisto oceno "velik" ne znaš kvantificirati. Tudi "potem" je nedoločljiva časovna razmejitev, obenem pa je "pa ne več tako" čista špekulacija. Deliti svet na dvoje: "nas, ki obvladamo" in "bedake" je pa bedasto. Vse samo zato, da Solatko lahko opraviči prestopek, ko se mu zahoče.

Vendar pa: priznal je, da je počasneje bolj varno!
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Varno je samo takrat, ko voznik situacije in vozilo popolnoma obvlada, vse ostalo je loterija. Pri nas je kar dosti zadetkov.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

Vsak dober voznik ve, da ga lahko nepredvidljiva situacija preseneti. Taki, ki mislijo, da vozilo vedno popolnoma obvladajo, živijo v iluziji.

Mene je enkrat v dokaj preglednem levem ovinku presenetilo olje na cesti. Nikjer nobenega, sredi dneva. Na omejitvi 90 sem šel 60 pa ni nič pomagalo. Srečo ali znanje sem imel, ko je odneslo zadek, da sem ga lovil v levo na polje in ne v desno v hrib.

Kasneje se je izkazalo, da je par minut pred tem traktorju počil karter in se je bedak kar odpeljal domov. Če bi prišla policija, bi verjetno še jaz kazen dobil.

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Brez skrbi, ti bi Solatko razlozil kako bi on v bistvu olje zavohal ze pred ovinkom in primerno prilagodil hitrost voznje. Zaenkrat edini kriptonit, ki ga solatko ni sposoben v naprej predvidet, je prehitevanje v skarje. Pa še to samo zato, da potem lahko pojasni kako mojstsko je, ne samo resil situacijo, ampak je zraven sosedu se travo pokosil in zeno zadovoljil.

solatko ::

Legon - Solatko se je pač naučil, kako se reagira, ko ti avto nepredvideno zanese na drsečem vozišču in to toliko, da je reakcija v takem primeru podzavestna. Vsak prvi sneg sem izkoristil na praznem parkirišču, da sem obnovil drsenje na cesti. Ni to neka znanost, so samo ure in ure vaje, česar na Vranskem, na žalost ne moreš dobit, ker so hitrosti enostavno, prenizke. Zato vedno povdarjam, da je potrebno za dobro obvladanje vozila v prometu, naredit še kak korak več, kot le obiskovanje AŠ in v novejši dobi Vransko. Vsaj toliko, kot imajo vozniki, ki so v situaciji nujnih voženj. Samo povprečnežem je to brez veze razlagat, nek Kuzmič,.... to vedo in bojo potrdil moje trditve. Velika večina voznikov se sploh ne zaveda, da vozijo hitreje, kot je njihova prilagojena hitrost, glede na znanje in izkušnje, ki jih imajo/te.

Na presenečenja se moraš pripravljat in situacije odpeljat takrat, ko jih še ni, ti jih pa znajo na raznih tečajih umetno ustvarit, praktično vse, kar se ti na cesti lahko zgodi. Klasičen primer je, ko prileti žoga na vozišče, izkušeni v takem primeru pričakujemo otroka in tudi, če ga ni, je hitrost znižana na toliko, da če priteče, avto lahko v trenutku ustaviš. To je samo en primer nepričakovanega dogodka, ki se ti lahko zgodi pri vsaki hiši ob cesti. Pri gozdu lahko pričakuješ skok divje živali,..... ob kamniti strmini, padec skale ali kamenja,....
Tega v predpisih ne boste srečali, ob trku pa policisti upravičeno napišejo - neprilagojena hitrost pa ni mišljeno, da ste peljali prehitro, temveč niste reagirali pravilno, zaradi premalo izkušenj, torej ste na situacijo, vseeno šli prehitro.
Delo krepa človeka

matic492 ::

Daj solatko lepo prosim, če ti gre na nasprotnem pasu avto, med tem ko tebe zanese na olju/luži/čemurkoli in je med vama dober meter razdalje nimaš šanse nič rešit, pa če si Ken Block ali Michael Schumacher, ker je preprosto premalo prostora.

Je mene tudi enkrat zaneslo na pesku v ovinku (pesek na asfaltu, nekdo ga ni spucal), pa sem situacijo rešil in avto zravnal, ampak me je odneslo na nasprotni vozni pas in hvala bogu tam ni bilo nobenega avta, če bi bil avto tam bi čelno trčila.

Nekatere stvari so pač NESREČE in nimaš kaj naredit, če hočeš bit 100% varen boš moral avto pustit parkiran doma in vozit Euro Truck Simulator na računalniku.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

DamijanD ::

solatko: glede na moje izkušnje - ne rabiš gozda za divjad - dovolj je že travnik.
In ja vedno se da odreagirati na najboljši možni način - ali pa je to dovolj, je pa odvisno od mnogo drugih dejavnikov, kot ti je že matic opisal.

donvito ::

solatko je izjavil:

Legon - Solatko se je pač naučil, kako se reagira, ko ti avto nepredvideno zanese na drsečem vozišču in to toliko, da je reakcija v takem primeru podzavestna. Vsak prvi sneg sem izkoristil na praznem parkirišču, da sem obnovil drsenje na cesti. Ni to neka znanost, so samo ure in ure vaje, česar na Vranskem, na žalost ne moreš dobit, ker so hitrosti enostavno, prenizke. Zato vedno povdarjam, da je potrebno za dobro obvladanje vozila v prometu, naredit še kak korak več, kot le obiskovanje AŠ in v novejši dobi Vransko. Vsaj toliko, kot imajo vozniki, ki so v situaciji nujnih voženj. Samo povprečnežem je to brez veze razlagat, nek Kuzmič,.... to vedo in bojo potrdil moje trditve. Velika večina voznikov se sploh ne zaveda, da vozijo hitreje, kot je njihova prilagojena hitrost, glede na znanje in izkušnje, ki jih imajo/te.

Na presenečenja se moraš pripravljat in situacije odpeljat takrat, ko jih še ni, ti jih pa znajo na raznih tečajih umetno ustvarit, praktično vse, kar se ti na cesti lahko zgodi. Klasičen primer je, ko prileti žoga na vozišče, izkušeni v takem primeru pričakujemo otroka in tudi, če ga ni, je hitrost znižana na toliko, da če priteče, avto lahko v trenutku ustaviš. To je samo en primer nepričakovanega dogodka, ki se ti lahko zgodi pri vsaki hiši ob cesti. Pri gozdu lahko pričakuješ skok divje živali,..... ob kamniti strmini, padec skale ali kamenja,....
Tega v predpisih ne boste srečali, ob trku pa policisti upravičeno napišejo - neprilagojena hitrost pa ni mišljeno, da ste peljali prehitro, temveč niste reagirali pravilno, zaradi premalo izkušenj, torej ste na situacijo, vseeno šli prehitro.

Nobene izkušnje ti ne pomagajo pri takih primerih:

https://www.koroskenovice.si/novice/poz...
https://siol.net/avtomoto/promet/cesta-...
https://informer.si/jelen-skocil-v-avto...

reši se samo super voznik solatko.

DamijanD ::

Tole me je zdajle spomnilo, da se je enkrat podrlo drevo za mano, če bi bi bil kakšnih par sekund počasnejši, bi ga dobil na glavo ali pa pred avto.

solatko ::

Če se hoče, se najde cel kup situacij, ki jih ni možno rešiti, na srečo se take stvari zgodijo redko, tudi most, ki se podre pod teboj je lahko tak dogodek, jaz govorim o situacijah, ki so lahko bolj pogoste in jih s treningi, ko se ne zgodijo, lahko utrdiš v podzavesti, da v določenem primeru reagiraš brez razmišljanja, kar je največkrat uporabno ravno pri nenadnem zdrsu avtomobila, kar nekaj krat me je to znanje rešilo, sicer nebi bilo kaj hudega, ampak pločevina bi bila pa zvita.
Delo krepa človeka

solatko ::

Naj dodam samo en primer iz moje vozniške zgodovine, cesta LJ-KR, Jeprca, kolona, hitrost okoli 60, za menoj mala konzerva-kamionček za prevoz kurilnega olja na cca 5.-ih m razdalje. Kolona je začela zaradi nesreče malo naprej ustavljat in smo šli iz 60, na 0km/h. Če ob zaviranju nebi zavil skrajno desno, celo na bankino, bi se petrolovc zaletel v moj zadek in bi se ustavil za mojim prvim zicem, kaj bi bilo s potniki in menoj raje ne razmišljam, saj se je model ustavil pri mojem prvem kolesu, cca 10cm od mojega levega boka. Od takrat ne trpim, da mi kdo vozi na odbijaču. In ja, to je bilo predvidevanje, ko sem v vzratnem ogledalu opazil, da ne bo ustavil pravi čas.
Lahko bi pisal in pisal o podobnih situacijah, ki sem jih varno preživel samo zaradi tega, ker sem se pač malo bolje izobrazil v poklicu voznika motornih vozil, kot je to v navadi pri naših voznikih.
Delo krepa človeka

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Varno je samo takrat, ko voznik situacije in vozilo popolnoma obvlada, vse ostalo je loterija. Pri nas je kar dosti zadetkov.

Ko ga spraviš v kot, zamenja temo, napiše splošno znano trditev. Sledi poljubna prispodoba, ki nima nobene zveze z realnostjo. Nato statistika po Solatkovo.

Krog se zapre z ponovnim zagonom samoreklame v zadnjih dveh postih.
Računalniki nimajo spominov.

feryz ::

Evo, sem plačal policijas. Da uni gor vsaj nekaj pokasirajo. Ker popolnoma nihče ne vozi več kot 91,2 km/h. Razen mene, seveda.
Čeprav ni bilo prevedeno. Enkrat pa lahko tudi policaji nekaj pokasirajo. Da se v prazno ne vozijo in samo gorivo trošijo.

c23po ::

Feryz v humanitarni akciji za reševanje evropskih policij!
Kaj bi mi brez tebe in Solatka...
Računalniki nimajo spominov.

IgorCardanof ::

Hitro vprasanje, pa da nimamo nove teme. Prejsni teden je kolega dobil kazen za prehitro voznjo v coni 30. Na listu je pisalo, da je prekoracil 37km/h za 8km/h, torej je vozil 45.

Ali to dejansko pomeni, ce dodas se napako stevca 3-4km, da v coni 30 lahko vozis do 50 na stevcu in bos se zmeraj na najnizji kazni 40 eur?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

feryz ::

"Napaka števca" je 5 km/h.


"PREHITRA VOŽNJA NA OBMOČJU OMEJENE HITROSTI (omejitev 30 km/h)
Prekoračena hitrost Kazen
do vključno 10 km/h 40 eur
od 10 do 20 km/h 130 eur in 3 točke
od 20 do 30 km/h 500 eur in 7 točk
več kot 30 km/h 1.200 EUR + 18 točk (prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja)"


Če je vozil 37 km/h, je vozil 37 km/h. Po odbitkih.
Kako lahko prekoračiš 37 km/h za 8 km/h? Kje pa je taka omejitev?

matic492 ::

Ko dobiš kazen ti jasno piše koliko si vozil, koliko je odbitka, in na kaj dobiš kazen.... to kar plačaš je valda po odbitku.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

feryz je izjavil:

"Napaka števca" je 5 km/h.


"PREHITRA VOŽNJA NA OBMOČJU OMEJENE HITROSTI (omejitev 30 km/h)
Prekoračena hitrost Kazen
do vključno 10 km/h 40 eur
od 10 do 20 km/h 130 eur in 3 točke
od 20 do 30 km/h 500 eur in 7 točk
več kot 30 km/h 1.200 EUR + 18 točk (prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja)"


Če je vozil 37 km/h, je vozil 37 km/h. Po odbitkih.
Kako lahko prekoračiš 37 km/h za 8 km/h? Kje pa je taka omejitev?


Tole se upošteva:

Pri izmerjenih hitrostih iz nepremične točke se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

5 km/h na celotnem področju do vključno 100 km/h,
6 km/h od 101 km/h do 120 km/h,
7 km/h od 121 km/h do 140 km/h,
8 km/h od 141 km/h do 160 km/h,
9 km/h od 161 km/h do 180 km/h,
10 km/h od 181 km/h do 200 km/h,
11 km/h od 201 km/h do 220 km/h,
12 km/h od 221 km/h do 240 km/h,
13 km/h od 241 km/h do 260 km/h in
14 km/h za hitrosti nad 260 km/h.
Pri izmerjenih hitrostih iz premične točke, razen za merilnike hitrosti na podlagi sledenja, se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

7 km/h na celotnem področju do vključno 100 km/h,
8 km/h od 101 km/h do 114 km/h,
9 km/h od 115 km/h do 128 km/h,
10 km/h od 129 km/h do 142 km/h,
11 km/h od 143 km/h do 157 km/h,
12 km/h od 158 km/h do 171 km/h,
13 km/h od 172 km/h do 185 km/h,
14 km/h od 186 km/h do 200 km/h,
15 km/h od 201 km/h do 214 km/h,
16 km/h od 215 km/h do 228 km/h,
17 km/h od 229 km/h do 242 km/h,
18 km/h od 243 km/h do 257 km/h in
19 km/h za hitrosti nad 258 km/h.

Pisalo je, da je hitrost 37km/h prekoračil za 8km/h. Torej 37km/h je bila meja. Torej 30 + 7 zaradi merjenja iz premične točke.

Če dodamo pa še to, da ti števec kaže več kot ti dejansko voziš, pa imaš na števcu lahko recimo 40-41 in si še zmeraj znotraj te 37 meje.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

delavec44 ::

Napaka števca je od 1% do 10% + 4 km/h precej odvisno od avta in dimenzije gum. Torej imaš lahko točen avto, ki pri 40 km/h kaže 40 km/h. Narediš kontrolo z GPS.
Števec v avtu - realen prikaz hitrosti?

NDP za merilnik na terenu je pa +- 3 km/h za nepremične in +- 5 km/h za premične do 100 km/h. Torej če imaš "srečo" in te meri iz slabo umerjenega nepremičnega (redarski kombi) ter avto točno kaže na števcu pri 40 km/h, je lahko odbitka od dejanske hitrosti le še 2 km/h. Tako da jaz se pri nizkih hitrostih ne bi preveč zanašal na te odbitke.

Je pa seveda v realnosti bolj verjeten Igorjev izračun.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Tolerance niso zaradi števcev, ker nikogar ne briga, kako ti hitrost meriš, lahko tudi z oslinjenim prstom skozi okno, ampak zaradi same točnosti merilnih naprav.
Da se pa ne bi kregali, koliko tolerance ima vsak radar posebej, so sprejete take norma.

Latvijci, recimo, so napisali, da ima njihova žvau toleranco +- 3%, zato so mi odbili pri 136 km/h, 5 km/h. Malo več, kot mi pripada.
Oni imajo tolerančni sistem.

So pa avtomobilisti spremenili zadeve. Včasih je avto lagal procentualno navzgor, se pravi, hitreje kot si šel, več je lagal.
Po novem kaže 2 km/h preveč. Pri 30 km/h ali pri 230 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

mirator ::

Vse tole nakladanje je brez veze. Če voziš po svojem števcu (noben števec v katerem koli avtomobilu pa ne bo kazal nižje hotrosti od dejanske), te ne bo dobil noben radar. Če pa si hitrejši pač lahko pričakuješ poštno čestitko, da si v danem trenutku bil najhitrejši, ali pa ti to povedo že policaji na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Ahim ::

solatko je izjavil:

Naj dodam samo en primer iz moje vozniške zgodovine, cesta LJ-KR, Jeprca, kolona, hitrost okoli 60, za menoj mala konzerva-kamionček za prevoz kurilnega olja na cca 5.-ih m razdalje. Kolona je začela zaradi nesreče malo naprej ustavljat in smo šli iz 60, na 0km/h. Če ob zaviranju nebi zavil skrajno desno, celo na bankino, bi se petrolovc zaletel v moj zadek in bi se ustavil za mojim prvim zicem, kaj bi bilo s potniki in menoj raje ne razmišljam, saj se je model ustavil pri mojem prvem kolesu, cca 10cm od mojega levega boka. Od takrat ne trpim, da mi kdo vozi na odbijaču. In ja, to je bilo predvidevanje, ko sem v vzratnem ogledalu opazil, da ne bo ustavil pravi čas.
Lahko bi pisal in pisal o podobnih situacijah, ki sem jih varno preživel samo zaradi tega, ker sem se pač malo bolje izobrazil v poklicu voznika motornih vozil, kot je to v navadi pri naših voznikih.

A takrat si zmanjsal na 20 in ga poducil kako se mora peljat?

solatko ::

Ahim - Od takrat naprej se dogaja tudi to. Ne trpim opic na odbijaču in basta.

Jaz bom v vsakem primeru ustavil, za opico zadaj pa pač nisem prepričan, zato prilagodim hitrost razmeram na cesti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Napaka števca je od 1% do 10% + 4 km/h precej odvisno od avta in dimenzije gum. Torej imaš lahko točen avto, ki pri 40 km/h kaže 40 km/h. Narediš kontrolo z GPS.
Števec v avtu - realen prikaz hitrosti?
...

Kako pa vemo, da GPS prikazuje realno hitrost?
To da vedno kaže nekoliko manj od števca in zato lahko potegnem več je sicer luštno, vendar pa... ali res?
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Nekateri avto imajo tudi dodaten prikaz prave hitrosti v diagnostiki in tam so napisali, da se to ujema z GPS.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ce hoces natancno rabis kak racebox ipd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BlaY0 ::

c23po je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Napaka števca je od 1% do 10% + 4 km/h precej odvisno od avta in dimenzije gum. Torej imaš lahko točen avto, ki pri 40 km/h kaže 40 km/h. Narediš kontrolo z GPS.
Števec v avtu - realen prikaz hitrosti?
...

Kako pa vemo, da GPS prikazuje realno hitrost?
To da vedno kaže nekoliko manj od števca in zato lahko potegnem več je sicer luštno, vendar pa... ali res?

Meni po GPS pri 100 km/h števec kaže ~7 km/h več. Če je omejitev 110 nastavim tempomat na 120.

m0LN4r je izjavil:

Ce hoces natancno rabis kak racebox ipd.

...pa obseg gume zmerit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

feryz ::

Če je omejitev 110, nastaviš na 155. In je glih prav. Ne rabiš ne gps-ov, ne česa podobnega.
Še celo zelo na varnem si. Kar se tiče pik. Za drugo se pa itak ni za sekirati.

Sicer pa, a ne merijo neke hitrosti te dni?
Zjutraj je vse divjalo kot podivjano. Še meni se je zdelo, da folk nekam hitro vozi, pa se mi nikoli ne.
Po AC so pičili 180 km/h plus pred mano, kasneje po naselju v koloni preko 70 km/h.
Narobe svet.

BlaY0 ::

feryz je izjavil:

Če je omejitev 110, nastaviš na 155. In je glih prav. Ne rabiš ne gps-ov, ne česa podobnega.

Če je omejitev 110, je omejitev 110. Mene ne briga kaj ti smatraš za varno.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Nekateri avto imajo tudi dodaten prikaz prave hitrosti v diagnostiki in tam so napisali, da se to ujema z GPS.

Da bi si namontiral še dodatni števec iz diagnostike ni praktično, sploh če upoštevamo BlaY0vo pripombo o obsegu gume. Sem na istem.
Vendar me ta opevana natančnost GPS črviči. Torej: je bolj natančen od avtomobilskega števca na armaturki, ali pa gre za mit?

ChatGPT pravi nekaj takšnega:
... vsak avtomobil nima vgrajenega merilnika hitrosti. Serijsko vgrajeni merilniki hitrosti so sicer natančnejši od GPS merilnikov na telefonskih aparatih, vendar niso obvezni v vseh avtomobilih.


Perplexity pa malo drugače:
Vgrajeni merilniki hitrosti so običajno zasnovani tako, da prikazujejo hitrost vozila, ki je nekoliko višja od dejanske hitrosti, običajno za okoli 5 %. Ta toleranca je namenjena zaščiti voznika pred morebitnimi kaznimi za prehitro vožnjo, saj se predpostavlja, da bi lahko izraba gum in druge spremenljivke vplivale na natančnost merjenja. ( ... ) je priporočljivo, da vozniki ne zanašajo zgolj na prikazano hitrost na merilniku, temveč tudi na druge načine merjenja, kot so GPS naprave, ki lahko nudijo dodatno informacijo o hitrosti

Ve kdo, kako pogosto GPS na telefonu izračuna novo pozicijo?
Računalniki nimajo spominov.

BlaY0 ::

c23po je izjavil:


Ve kdo, kako pogosto GPS na telefonu izračuna novo pozicijo?

GPS sprejemnik nič ne računa, on samo sprejema koordinate. Kako oziroma na koliko sprejetih koordinat se pa potem izračuna hitrost je pa odvisno od GPS softvera. Pri nekaterih se da to nastavit.

Legon ::

Torej: je bolj natančen od avtomobilskega števca na armaturki, ali pa gre za mit?

Odvisno, ampak praviloma da. Je pa odvisno od več elementov. Prvo kot prvo niso vsi števci v avtomobilu enako natančni. Je pa vsem števcem v avtomobilu skupno to, da nikoli ne smejo kazat manj kot se dejansko vozilo premika. Že iz tega in dejstva, da imajo vozila homologirane različne dimnzije gum, je jasno, da bodo določena odstopanja. Namreč obseg gum med posameznimi velikostmi ni 100% enak, kar pomeni, da najmanj kar mora bit je to, da je števec prilagojen največji možni dimenziji. Ob enem mora števec recimo tudi upoštevat, da se obseg gume med uporabo spreminja. In imaš spet situacijo, ko števec ko števec hočeš nočeš kazal različno hitrost med novo in rabljeno gume in bo defoult nastavitev števca morala bit nastalvjena tako, da nikoli ne kaže manj kot je dejanska hitrost. S tem pa vidiš, da obstaja neko optimalno stanje, kjer števec v najboljšem primeru kaže točno hitrost, in kup ostalih primerov, ko bo zato kazal več od dejanske omejitve.

GPS po drugi strani je na te stvari imun in meri dejansko pozicijo vozila. Če privzamemo, da ima imamo dober signal in je napaka GPS med 3-5 metri, potem hitro vidiš, da je napaka GPS pri merjenju km/h izjemno majhna, ob enem pa ne zahteva kompenzacije samo v eno smer in je dejansko napaka porazdeljena +/- dejanske hitrosti in ne samo v eno smer, kot je to pri tolerancah števcev in nenavsezadnje kot se računa toleranca pri merjenju hitrosti z radarjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

BlaY0 ::

c23po je izjavil:


Vendar me ta opevana natančnost GPS črviči. Torej: je bolj natančen od avtomobilskega števca na armaturki, ali pa gre za mit?

Če si na odprtem in imaš ravno cesto po kateri pičiš 100 km/h potem je zadeva precej natančna. Ko pa voziš po ovinkasti cesti po možnosti še gor in dol potem pa izpuščanje določenih koordinat ter interpolacija prispeva k manjši natančnosti kar se hitrosti tiče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

delavec44 ::

c23po je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Nekateri avto imajo tudi dodaten prikaz prave hitrosti v diagnostiki in tam so napisali, da se to ujema z GPS.

Da bi si namontiral še dodatni števec iz diagnostike ni praktično, sploh če upoštevamo BlaY0vo pripombo o obsegu gume. Sem na istem.
Vendar me ta opevana natančnost GPS črviči. Torej: je bolj natančen od avtomobilskega števca na armaturki, ali pa gre za mit?


Je že Legon napisal in se strinjam z njim.

Ni pa to dodatni števec. Nekateri avti to omogočajo na sredinskem ekranu. Tam tudi vneseš kakšne gume imaš.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

delavec44 je izjavil:


Ni pa to dodatni števec. Nekateri avti to omogočajo na sredinskem ekranu. Tam tudi vneseš kakšne gume imaš.

A pa dejansko lahko vneseš obseg gume? Ali morda samo izbereš med zimsko in letno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

matic492 ::

Če voziš predpisano dimenzije gum/felgn, bi moral biti obseg gume približno enak.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Legon ::

matic492 je izjavil:

Če voziš predpisano dimenzije gum/felgn, bi moral biti obseg gume približno enak.


saj je, ampak point je v približno. Zato hočeš noče prihaja, do sicer majhnih, razlik. In števec v avtu mora bit prilagojen, da ne glede na te razlike nikoli ne pokaže hitrosti, ki je pod dejansko hitrostjo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Policaj me je ujel z radarjem

Oddelek: Na cesti
385464 (3596) BlaY0
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334734 (32486) Heavy

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23837687 (31884) dzinks63
»

Prehitra vožnja - kazen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5717918 (15960) scipascapa

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48680655 (73355) Gandalfar

Več podobnih tem