» »

Višja hitrost - krajši čas potovanja

Višja hitrost - krajši čas potovanja

1
2
3

Glugy ::

Nikol ne računam kako hitro bom prišel na cilj. Enostavno vozim po omejitvah, prilagajam hitrost da je vedno dovolj varnostne razdalje, ne zavlačujem in ne vozim počasneje in to je to. Ne postavljam se v vlogo boga da bi se mel za bolj pametnega od strokovnjakov ki so postavili pravila. Če nekje menim da omejitev ni primerna to javim pristojnim ampak omejitev se pa ravno tako držim in je stvar zaključena.

Menim da moramo biti zgled tistim ki menijo da imajo bolj prav kot pravila pa nimajo prav in privedejo do nesreč pa čeprav je veliko tistih ki menijo da imajo prav in imajo prav.
Ampak treba je še na kej druzga gledat kot sam nase, ne pa dat izgovore tistim ki potem zafučkajo varnost.

feryz ::

tony1 je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Mislim, da se tako debele na tem forumu še nisi znebil.
Niso si kar tako, na pamet, izmislili, da je delavnik 8 in ne 10 ur. In velja tudi za vse ostalo.

Utk ::

Meni se ni problem vozit niti 70 niti 170 po avtocesti, ampak ne da se mi pa stalno menjat pasov. Izberem si pas in tam grem kolk gre na tempomat. Če je to levi in se vozi 170, ni problem, če desni in 110, tudi ne. Drugje se da tako vozit, v Sloveniji ne. V Sloveniji se na levem vozi od 110 do 200, tako da se ga izogibam. Stalno pospeševat, zavirat, se umikat, to se mi ne da, raje laganini 120 po desnem in občasno koga prehitim.

3p ::

BlaY0 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.

O bogi. ker si se moral za nekom vozit. Tole spada bolj pod "problemi človeštva".


Ali pa pod "ali kdo pozna dobrega psihoterapevta". >:D

Nikonja ::

Ma hitra vožnja na AC me niti ne sekira, po meni do 160 se da kr varno vozit, več pa odvisno kolk imaš živcev konstantno bremzat ko prileti pred tabo kakšn čeh, kamion.... Večji problem so idioti po mestih ko letijo čez rdeče na semaforju kot da ga ni, in tukaj smo slovenci adio pamet. Tako da popolnoma podpiram kamere na čist vsakem semaforju, radarje po lokalnih cestah, in pod obvezno bi takoj uvedel polaganje vozniškega ispita na 5 let, prvega je brezplačen, če padaš sam plačaš - ker sem prepričan da 80% folka pozabi večino predpisov za normalno vožnjo.

3p ::

Seveda se da voziti več kot 130 po avtocesti. Sploh če je prazna. Ali pa vsaj, če ti ne skačejo izza kamiona z 90km/h na prehitevalni pas pred nos.
Verjetno pa nekaj takih, ki ga pičijo, na koncu poskrbi, da se vsi peljemo počasneje. Saj veste, kako nastanejo fantomski zastoji? Ali pa tisti pravi, ko se nekdo razsipa... Zato pa so izkušnje, če se dalj časa pelješ po Nemčiji: nekaj časa leti komot 200, potem 120, pa spet 200, pa 100, pa 130, potem pa eno uro stojiš v zastoju in čakaš, da ostranijo, če je sreča, samo pleh.

Se pa strinjam, kar se kamer na semaforih tiče. Ampak pri nas smo itak, ko gre za vožnjo in delanje drugih pizdarij, največji svetovni zagovorniki človekove pravice do anonimnosti. A tiste odsekovne radarje že imamo, ali morajo še razrešiti pritožbe civilne iniciative "gas do daske"?

starfotr ::

Prehitra vožnja je splošen problem. Tako na AC kot drugod.

Opravičevanje ali toleriranje kršitev na eni ali drugi lokaciji je neumnost.

Kršitev je kršitev in mora biti ustrezno kaznovana, sicer nima nobenega vpliva.

Dejstvo je, da so omejitve na žalost postavljene previsoko. Prav tako so kazni premile in nadzora je premalo, saj je na cesti še vedno preveč divjakov.

borut_p ::

feryz je izjavil:

tony1 je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Mislim, da se tako debele na tem forumu še nisi znebil.
Niso si kar tako, na pamet, izmislili, da je delavnik 8 in ne 10 ur. In velja tudi za vse ostalo.


Tukajle pa se tudi jaz ne morem strinjat. 10ur 130 je bp, 8ur na 180 je pa prevec stresno. Je tudi res kje vozis - ce so 3 ali 4 pasovi potem je to dosti lazje ... sem se vozil iz essna v slo kar nekajkrat, pa je bilo dosti lazje vozit do 130.

Verjetno tudi, ker je zvot tega navajen. Ce bi redno vozil 170/180 pa mozno da bi bilo drugace

feryz ::

Ok, ne bomo se spet pričkali, jaz zase vem, kaj je lažje.
Res pa je, da nimam ne vem kakšnih izkušenj s tem. 1000 km v kosu zvozim samo 2x na mesec (se pravi gor plus dol), mogoče, če pride kaj nepredvidenega, 4x.
Verjamem da imate drugi tukaj več prakse, zato tudi drugače to vidite.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Meni se ni problem vozit niti 70 niti 170 po avtocesti, ampak ne da se mi pa stalno menjat pasov. Izberem si pas in tam grem kolk gre na tempomat. Če je to levi in se vozi 170, ni problem, če desni in 110, tudi ne. Drugje se da tako vozit, v Sloveniji ne. V Sloveniji se na levem vozi od 110 do 200, tako da se ga izogibam. Stalno pospeševat, zavirat, se umikat, to se mi ne da, raje laganini 120 po desnem in občasno koga prehitim.


Raje priznaj da se hibrid matra pri visokih hitrostih in zato raje cruzas pri hitrosti, kjer te ne bolijo usesa.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Okapi ::

ginekk je izjavil:



Tveganje zaradi višje hitrosti je zelo dvomljivo; dejansko tvegaš tudi zelo, če si prepočasen glede na ostali promet. Imaš problem z vsakim vključevanjem + vsi te prehitevajo.

Malo si poglej statistike nesreč in boš takoj videl, da pišeš bedarije. Koliko nesreč je zaradi prehitre vožnje in koliko zaradi prepočasna?

Blinder ::

3p je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.

O bogi. ker si se moral za nekom vozit. Tole spada bolj pod "problemi človeštva".


Ali pa pod "ali kdo pozna dobrega psihoterapevta". >:D


Ti si verjetno vesel, če fašeš na blagajni pred sabo kombinacijo počasna blagajničarka počasna stranka?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Meni se ni problem vozit niti 70 niti 170 po avtocesti, ampak ne da se mi pa stalno menjat pasov. Izberem si pas in tam grem kolk gre na tempomat. Če je to levi in se vozi 170, ni problem, če desni in 110, tudi ne. Drugje se da tako vozit, v Sloveniji ne. V Sloveniji se na levem vozi od 110 do 200, tako da se ga izogibam. Stalno pospeševat, zavirat, se umikat, to se mi ne da, raje laganini 120 po desnem in občasno koga prehitim.


Raje priznaj da se hibrid matra pri visokih hitrostih in zato raje cruzas pri hitrosti, kjer te ne bolijo usesa.

Sem precej prepričan, da ima moj hibrid pri vsaki hitrosti manj obratov od česarkoli že ti smradiš.

GrimReaper3 ::

feryz je izjavil:

Saj pravim, najprej definirajte divjanje.
Pri zafiri, pri hitrosti 170 km/h, komajda čutiš brzino. Zunanjih zvokov je malo oz. so potiho, motorja se ne sliši, avto je še vedno trden kot kamen na cesti.
Šele pri 200 km/h dobiš filing, da se malo bolj premika.
In pri vseh asistencah, ki so danes v avtu, ti ostane ogromno časa in koncentracije, da paziš na ostale. Kaj delajo na cesti.

Jaz imam zase dobro definicijo divjanja. To je zame, ko čutim da nisem več sproščen, ampak že pod stresom. Saj malo stresa mogoče ni tak problem, problem je tisto, ko res divjaš. Kvaliteta avta tukaj nima neke veze, če nimaš ravno Twinga.
180 ni šans da si relaksiran, če ni res zelo malo prometa, kar je samo po 23h, ali pa če potegneš samo od kolone do kolone, to seveda ne boš pod stresom, ker vmes ni nobene nevarnosti. Pri 160 ni tak problem, tudi ko me kdo izsili, ne padem kar takoj v stres, ker se da pravočasno zmanjšati hitrost na tistih 120.
Izven naselij je to 90-100. V naseljih je pa 50 kar OK. Saj naše omejitve so kar OK, ampak da bi se na AC omejeval na res max 135, 140 po števcu, cesta pa zelo redko posejana, ni neke razlike v varnosti napram 160. 160-170 se da na naši AC redno potegnit, če ne drugega ko moraš prehiteti, meni se zdi to celo zaželjeno glede na ostale udeležence, ker kdo te bo pa gledal da prehitevaš s +10 km/h.

Ma če ne bi na AC vozil do 160-180 sploh ne bi potreboval 200KM, za vožnjo 140 imaš vrh glave 100KM.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Seveda ima kvaliteta avta veze. Ali moč. Ali kaj tretjega.
Zjutraj pridem na ravnino, regionalka, pred mano okrog 9 avtov. Najprej sem se mislil lagano za njimi peljati, se pravi 70 km/h, pa mi je takoj dopizdilo, grem ven in pohodim gas. Mimo prvega, drugega, tretjega ... cesta še kar frej, torej tudi mimo devetega. Če bi imel twinga, bi uspel prehiteti 2, tako pa sem vse. Ko sem švignil mimo zadnjega, sem šel 230 km/h.
Je pa res, da hladen kot špricar ne moreš ostati. Taka poteza definitivno dvigne adrenalin.

WizzardOfOZ ::

Najlepša in najbolj mirna vožnja do sedaj je bila na texaških avtocestah. Omejitev 65 ali 70 milj na uro. Vsi so vozili točno toliko kot je omejitev in vsi so imeli zgledno varnostno razdaljo.
To bi morali tudi pri nas uvesti. 100km/h po avtocestah za vse in kaznovati počasnejše in hitrejše od prometnega toka. Bi bilo prec manj zastojev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Miki N ::

feryz je izjavil:

Seveda ima kvaliteta avta veze. Ali moč. Ali kaj tretjega.
Zjutraj pridem na ravnino, regionalka, pred mano okrog 9 avtov. Najprej sem se mislil lagano za njimi peljati, se pravi 70 km/h, pa mi je takoj dopizdilo, grem ven in pohodim gas. Mimo prvega, drugega, tretjega ... cesta še kar frej, torej tudi mimo devetega. Če bi imel twinga, bi uspel prehiteti 2, tako pa sem vse. Ko sem švignil mimo zadnjega, sem šel 230 km/h.
Je pa res, da hladen kot špricar ne moreš ostati. Taka poteza definitivno dvigne adrenalin.


Hm... Za štos sem v Bing Image Creator prilepil _dobesedno_ besedilo feryjeve prigode in iz nekega bolanega razloga mi je naredil 4 slike, ki vse vsebujejo sceno na avtocesti z ... vevericami? WTF?

Bizarno. In rahlo neprijetno.





RobertDev ::

Avenger je izjavil:

Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.

Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.


Kakšne neumnosti mulce je treba učit da če niso prvi so zadnji. In ja seveda da računam vedno če mi fajn leti lahko 10 minut dlje spim in sem zelo ponosen nase potem. Seveda je to zgodaj zjutraj ko mečkači še spite.

blink ::

Avenger je izjavil:

Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.

Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.


V casu cestninskih postaj je bilo zabavno, ker se je tocno to pocelo nato pa so se kamikaze in polzi v razmaku nekaj minut skupaj guzvali na cestninski postaji.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Meni se ni problem vozit niti 70 niti 170 po avtocesti, ampak ne da se mi pa stalno menjat pasov. Izberem si pas in tam grem kolk gre na tempomat. Če je to levi in se vozi 170, ni problem, če desni in 110, tudi ne. Drugje se da tako vozit, v Sloveniji ne. V Sloveniji se na levem vozi od 110 do 200, tako da se ga izogibam. Stalno pospeševat, zavirat, se umikat, to se mi ne da, raje laganini 120 po desnem in občasno koga prehitim.


Raje priznaj da se hibrid matra pri visokih hitrostih in zato raje cruzas pri hitrosti, kjer te ne bolijo usesa.

Sem precej prepričan, da ima moj hibrid pri vsaki hitrosti manj obratov od česarkoli že ti smradiš.


Hmm moj ima 2300 obratov v 6. brzini pri 150km/h. Ce ima tvoja kosilnica manj, pa resnično dvomim.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Lahko ma tudi 1000, kolk rabi. Pa nima niti veze, ker se tudi z drugimi avti nisem tako vozil. Enkrat smo pičli od Splita domov, stalno 140-160, več ni šlo zarad prometa, nism bil 2 km na desnem pasu. Če pa ni tolk prometa, boš pa kaj, zmeraj je nekdo še hitrejši, skoz pospeševat in zavirat, tako vozijo bedaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Meni se ni problem vozit niti 70 niti 170 po avtocesti, ampak ne da se mi pa stalno menjat pasov. Izberem si pas in tam grem kolk gre na tempomat. Če je to levi in se vozi 170, ni problem, če desni in 110, tudi ne. Drugje se da tako vozit, v Sloveniji ne. V Sloveniji se na levem vozi od 110 do 200, tako da se ga izogibam. Stalno pospeševat, zavirat, se umikat, to se mi ne da, raje laganini 120 po desnem in občasno koga prehitim.


Raje priznaj da se hibrid matra pri visokih hitrostih in zato raje cruzas pri hitrosti, kjer te ne bolijo usesa.

Sem precej prepričan, da ima moj hibrid pri vsaki hitrosti manj obratov od česarkoli že ti smradiš.


Hmm moj ima 2300 obratov v 6. brzini pri 150km/h. Ce ima tvoja kosilnica manj, pa resnično dvomim.


2300 obratov (ali še manj) pri 150km/h zmore danes že vsak 1.6 mlinček z avtomatskim menjalnikom. Če bi prestavil v 7 ali 8 prestavo, bi bilo lahko še manj obratov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matic492 ::

Avenger je izjavil:

Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.


Valda nima smisla.. samo če pa greš na 800km vožnjo, je pa razlika v povprečni hitrosti 120km/h in 150km/h 6.66 ur vs 5.33ur oziroma si eno uro hitrej na cilju, če voziš 160 km/h po tempomatu, pa ni to ravno neka vrtoglavo adrenalniska hitrost. (sem dal -10km/h, ker če voziš 130 km/h moraš tudi premzat tako da povprečje ne bo 130)

Je pa tu še vprašanje porabe bencina, ker avti imajo sweet spot ravno nekje pri 110-130 in ko greš že samo do 160 se poraba kar konkretno poveča. Potem tudi v mojem primeru kak dizel lahko nardi 800km brez tankanja, medtem ko če voziš 160km/h boš skoraj sigurno moral tankat, kar pomeni +15min vsaj za 1 postanek za tankanje. No čeprav pri tako dolgi vožnji boš itak vsaj 1x se kje ustavil in šel scat, če ne drugega.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Utk ::

30 višjo povprečno imaš lahko na prazni cesti, drugače zelo težko. Morda kje na vzhodu in jugu, kjer ni prometa niti policajev.

matic492 ::

No praksa je itak nekaj durgega, vprašanje je bilo če se splača. Valda iz maribora do ljubljanje se ne splača, ker se moraš gonit, da si na koncu 15 minut prej tam, pa še to samo izven prometnih konic dnevnih migrantov.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

Če se splača, si lahko vsak zase izračuna. Delta porabe*km*cena/delta čas/(urna postavka ali cena dopusta na uro) mora bit več kot 1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matic492 ::

No pri dopustu se najbolj pozna to, da ne greš na dopust sredi julija/avgusta hehe :)

Oktobra je super, pa če greš malo bolj južno je še vedno 35 stopinj. Še bolj super je pa blo med Covidom, ko si noben ni upal nikamor.

Po magistralah se pa najbolj pozna to, če prehitevaš vse pred sabo ali ne... Ker slej kot prej prideš do nekoga, ki bo vozil 60 čez ovinke.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

PeternelG ::

feryz je izjavil:

Jaz vedno.
Recimo, Logatec - Idrija, čez hribe, torej čez Medvedje Brdo.
Gugl prihod na cilj ob 11 11, avto navigacija 11 10.
Prihod na cilj 10 53.
Seveda to velja za prazno cesto. Pri polni itak ne moreš ne moreš divjati, ampak greš s tokom.

Ko grem na dolge ture, mi oba napišeta prihod na cilj po 9 urah in 52 minutah. Plus postanki.
Jaz sem s pol ure postanki, ponavadi, v manj kot osmih urah. Lagane vožnje, za moje pojme. Nekdo drug bi rekel temu divjanje. Čeprav je daleč od tega.

Smisel tega, vključno z morebitnimi doplačili na rovaš radarjev, naj si pa vsak zase razjasni.
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.


Kakšen bullshit glede vožnje Logatec - Idrija :D v 40 minutni vožnji profitiraš dobrih 15 minut? :D Ali je tale tvoja namišljena Zafira rally avto ali si pa samo rad v središču pozornosti in si konkretno zmišljuješ podatke. Dobro poznam cesto.

MojsterX ::

Ko greš z starim oldtajmerjem bolhco & co na road trip, šele takrat boš vedel kaj je potovanje. Vse ostalo je preseravanje.

IgorCardanof ::

predi je izjavil:

Ta tema je živ dokaz, da nadzora na naših cestah praktično ni.


To je pa res. 2 leti ze vozim zelo pogosto do 30% nad omejitvijo, pa kazne zaenkrat se ni bilo.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

IL_DIAVOLO ::

Ker ves kje lahko. Ko gres izven svojih poti, se pa hitro zakajlas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Invictus ::

aborko je izjavil:

Fery, si upošteval da si s tako "dinamično" vožnjo zaradi ~2x višje porabe tudi 2x pogosteje na črpalkah?

To pač ni res...

Se pozna med 110 ion 160, ampak ne x2.

Pri 110 naredim 900 - 950km,, pri 160 tam 750-800.

Hitreje pa ne vozim, ker pač avto ni za take brzine.

matic492 je izjavil:

Ker slej kot prej prideš do nekoga, ki bo vozil 60 čez ovinke.

60 čez ovinke je že super... :D

Ponavadi na jadranski magistrali dobiš najet avtodom, kjer se čez ovinke vozi 20...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

tony1 ::

feryz je izjavil:

tony1 je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Mislim, da se tako debele na tem forumu še nisi znebil.
Niso si kar tako, na pamet, izmislili, da je delavnik 8 in ne 10 ur. In velja tudi za vse ostalo.


Tako debele je prodajal Kacin v CDju med vojno...

PeternelG je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz vedno.
Recimo, Logatec - Idrija, čez hribe, torej čez Medvedje Brdo.
Gugl prihod na cilj ob 11 11, avto navigacija 11 10.
Prihod na cilj 10 53.
Seveda to velja za prazno cesto. Pri polni itak ne moreš ne moreš divjati, ampak greš s tokom.

Ko grem na dolge ture, mi oba napišeta prihod na cilj po 9 urah in 52 minutah. Plus postanki.
Jaz sem s pol ure postanki, ponavadi, v manj kot osmih urah. Lagane vožnje, za moje pojme. Nekdo drug bi rekel temu divjanje. Čeprav je daleč od tega.

Smisel tega, vključno z morebitnimi doplačili na rovaš radarjev, naj si pa vsak zase razjasni.
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.


Kakšen bullshit glede vožnje Logatec - Idrija :D v 40 minutni vožnji profitiraš dobrih 15 minut? :D Ali je tale tvoja namišljena Zafira rally avto ali si pa samo rad v središču pozornosti in si konkretno zmišljuješ podatke. Dobro poznam cesto.


Kjer se privatnikTM vozi, se čas ukrivlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

RedDrake ::

Čez Medvedje Brdo je Logatec - Idrija nekje 33 minut. Od tega jih on 18 zbije dol. Za 24km rabi 15 minut, oz povprečna 100km/h+.
Na taki cesti:


In pol svizec zavije čokolado.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Čez Medvedje Brdo je Logatec - Idrija nekje 33 minut. Od tega jih on 18 zbije dol. Za 24km rabi 15 minut, oz povprečna 100km/h+.
Na taki cesti:



In to takrat, ko mora traktorje prehitevati. Sicer gre še hitreje.;)

Miki N ::

V bistvu na tej sliki dejansko je Fery gor, samo je tako hiter, da se ga ne vidi.

BlaY0 ::

Blinder je izjavil:

3p je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.

O bogi. ker si se moral za nekom vozit. Tole spada bolj pod "problemi človeštva".


Ali pa pod "ali kdo pozna dobrega psihoterapevta". >:D


Ti si verjetno vesel, če fašeš na blagajni pred sabo kombinacijo počasna blagajničarka počasna stranka?

Nadvse "žalosten" postanem, če si zaželim sladoled, pri sladoledarju je pa 50 metrska vrsta. S tem se potem obremenjujem še vsaj en teden, če ne mesec.

Miki N je izjavil:

V bistvu na tej sliki dejansko je Fery gor, samo je tako hiter, da se ga ne vidi.

V bistvu je šel v času nastajanja te fotke že 2x mimo.

tony1 je izjavil:


Tako debele je prodajal Kacin v CDju med vojno...

Ampak je vse prodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

IL_DIAVOLO ::

Miki N je izjavil:

V bistvu na tej sliki dejansko je Fery gor, samo je tako hiter, da se ga ne vidi.


:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

PeternelG je izjavil:

Kakšen bullshit glede vožnje Logatec - Idrija :D v 40 minutni vožnji profitiraš dobrih 15 minut? :D Ali je tale tvoja namišljena Zafira rally avto ali si pa samo rad v središču pozornosti in si konkretno zmišljuješ podatke. Dobro poznam cesto.
Pravzaprav jih profitiram 17, ampak ok, to so že detajli. Kakor tudi to, da sem šel tokrat relativno počasi. Ponavadi grem hitreje.

IL_DIAVOLO ::

Error...spet si se zlagal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tony1 ::

BlaY0 je izjavil:

tony1 je izjavil:


Tako debele je prodajal Kacin v CDju med vojno...

Ampak je vse prodal.


Od privatnikaTM je bil bolj talentiran za... prodajo. :))

(Off-topic: čeprav, če se ga pa spomnim med korono, ni bil pa za nikamor. Očitno se je od '91 trg precej spremenil...?)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

PeternelG ::

feryz je izjavil:

PeternelG je izjavil:

Kakšen bullshit glede vožnje Logatec - Idrija :D v 40 minutni vožnji profitiraš dobrih 15 minut? :D Ali je tale tvoja namišljena Zafira rally avto ali si pa samo rad v središču pozornosti in si konkretno zmišljuješ podatke. Dobro poznam cesto.
Pravzaprav jih profitiram 17, ampak ok, to so že detajli. Kakor tudi to, da sem šel tokrat relativno počasi. Ponavadi grem hitreje.



Ne nabijaj

Ahim ::

mirator je izjavil:

Povsem preprosto. Ča vzameš idealne razmere in zanemariš začetno pospeševanje, torej v istem trenutku imata na povsem prazni cesti avtomobila A in B hitrosti 130 in 180 km/h. Po 100 km vožnje, bo čas vozila A 46,2 minute, čas vozila B pa 33,3 min. Torej razlika na 100 km je 12,8 min. To je v idealnih pogojih. Ker pa je bil njun cilj 120 km, je bil v razdalji 100 km zastoj in B voznik je stal 12,8 min, ko je do njega prispel voznik A. Potem pa sta do cilja nadaljevala pot s povprečno polževo hitrostjo 10 km/h in na cilj prispela istočasno.

O, ne vem ce je bilo dejansko tako - mislim da je A nastanek tega zastoja prehitel ravno za 5-10 minut in je bil na cilju 3 ure pred B-jem, ki se je tja privlekel ves zmahan, lacen in precej kasneje kot je planiral 8-O

pegasus ::

Gmaps je ful preveč optimističen glede časa potovanja. Za mojih 800km mi je pred sedmimi leti zatrjeval, da naj bi jih naredil v 6h41min. Right ... Sedaj je bolj realen in da razpon potovalnega časa "typically 7 hr 40 min to 11 hr 20 min". No jaz bi zgornjo mejo dvignil še za 2h, potem postane ocena realna.

feryz ::

Ja če bi bil posebej zate narejen.
Ampak načrtuje tudi za normalne ljudi.

PeternelG ::

feryz je izjavil:

Ja če bi bil posebej zate narejen.
Ampak načrtuje tudi za normalne ljudi.


Kaj si ti? Normalen sigurno ne ;) pataloški lažnivec…

feryz ::

Kakor rečeš, ti že veš.

DamijanD ::

V splošnem je pa tole funkcija osnovne omejitve in dolžine ceste/poti.
Npr Vrhnika Ljubljana - 12km po avtocesti je to 6 min, če greš po omejitvah, če bi hotel priti 3 minute prej bi rabil 250km/h kar zmore redkokateri avto (pa še to samo v nedeljo ob 3h zjutraj, ker drugače ni cesta dovolj prazna). A se splača je pa subjektivna stvar. V kontra smer, če se šleparji preseravajo (kljub temu, da na tem odseku to ni dovoljeno) pa teh 6 min enostavno rata 12 minut...
Ista relacija samo po stari cesti, recimo, da je povprečno omejitev 60 - torej bi rabil 12 minut (pa je skoraj zihr več, zaradi semaforjev in vsega) - če bi ignoriral omejitve in semaforje in se vozil "samo" 120, bi isto pot opravil v 6 minutah, kar je kar nekaj razlike - ampak izredno neodgovorno.

Če imaš pa neko dolgo pot po AC, pa se z nekaj 10 km/h nad omejitvijo na koncu kar nabere neka otipljiva razlika.

Poznam človeka, ki ima na relaciji ŠkLoka-Žiri (26km, tipično slabe pol ure) rekord 13 minut (ampak to je bilo še pred krožišči). Sigurno pa je ta rekord bil "neumen" in bi se lahko naredila katastrofa v primeru kakšne nepričakovane situacije...

Blinder ::

Za prit iz 6 min na 3 min bi rabil verjetno 300 km/h potovalne hitrosti, če dodaš v račun, da bi potreboval kr nekaj časa za pospešit iz omejitev do 250 km/h.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TheRocky ::

Divjanje po pameti... Previdno divjanje...
Heh, vedno se nasmehnem ob takšnih izjavah, čeprav je žalostno. Vsak ima drugo definicijo, koliko bi bilo potrebno vozit. Za ene je to:
140 - saj števci v avtu lažejo
150 - kazen za 20 več še ni visoka
160 - to še ni velika hitrost
170 - avto je še čisto stabilen
180 - vedno se peljem tako in problema
190 - bolj varno, ker sem res koncentriran
...
Po mojem ne gre za to, kdo je boljši voznik, kdo ima boljši avto, kdo ima večja jajca, ampak za kulturo vožnje. In te je pri nas zelo malo. Gre za družbena pravila(zakone), ki jih imamo za dobro vseh. Ker drugače bi bil/je divji zahod in zakon močnejšega. Če bi se vsi držali omejitev(tudi počasni - vsak avto načeloma gre 130), bi hkrati prej prišli na cilj in bi bilo manj nesreč. Čeprav s počasnimi ne vidim takšnih težav - jih pač prehitiš. Problem je, da se moraš umikat divjakom, zmanjšat hitrost na desnem pasu, potem spet pospeševat... Ne bi smel biti problem, ko s 130 prehitevam nekoga, ki vozi 125, ali pa ko se s 130 vključim na levi pas, ampak na žalost je. Zakaj bi se moral z levega pasu umikat tistim, ki "normalno" vozijo 180, če sam peljem 130?
Na avtocesto pridem v okolici Celja in ko vozim 130, se mi zdi, kot da bi stal. Malo je čudno, da ko se trudiš vozit po omejitvah, izpadeš edini nenormalen. Ko pridem na AC v Avstriji pa imam občutek, da res velika večina avtomobilov vozi po omejitvah.
Žal divjaki pač ne vidijo težav z divjanjem. V resnici nimajo težav, dokler jih res nimajo(načeloma se tudi pripasat ne bi rabili, saj nimajo nesreč). Ko pa jih imajo... Kot je že nekdo napisal, zavorna pot je odvisna od hitrosti na kvadrat. In večkrat bi si bilo potrebno pogledat graf eksponentne funkcije.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15418721 (15135) feryz
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19824057 (19490) solatko
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528123861 (100883) solatko
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15631048 (28254) ;-)

Več podobnih tem