Forum » Na cesti » Višja hitrost - krajši čas potovanja
Višja hitrost - krajši čas potovanja
Avenger ::
Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.
Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.
Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
feryz ::
Jaz vedno.
Recimo, Logatec - Idrija, čez hribe, torej čez Medvedje Brdo.
Gugl prihod na cilj ob 11 11, avto navigacija 11 10.
Prihod na cilj 10 53.
Seveda to velja za prazno cesto. Pri polni itak ne moreš ne moreš divjati, ampak greš s tokom.
Ko grem na dolge ture, mi oba napišeta prihod na cilj po 9 urah in 52 minutah. Plus postanki.
Jaz sem s pol ure postanki, ponavadi, v manj kot osmih urah. Lagane vožnje, za moje pojme. Nekdo drug bi rekel temu divjanje. Čeprav je daleč od tega.
Smisel tega, vključno z morebitnimi doplačili na rovaš radarjev, naj si pa vsak zase razjasni.
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Recimo, Logatec - Idrija, čez hribe, torej čez Medvedje Brdo.
Gugl prihod na cilj ob 11 11, avto navigacija 11 10.
Prihod na cilj 10 53.
Seveda to velja za prazno cesto. Pri polni itak ne moreš ne moreš divjati, ampak greš s tokom.
Ko grem na dolge ture, mi oba napišeta prihod na cilj po 9 urah in 52 minutah. Plus postanki.
Jaz sem s pol ure postanki, ponavadi, v manj kot osmih urah. Lagane vožnje, za moje pojme. Nekdo drug bi rekel temu divjanje. Čeprav je daleč od tega.
Smisel tega, vključno z morebitnimi doplačili na rovaš radarjev, naj si pa vsak zase razjasni.
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
ginekk ::
Računam nikoli, ne oziram se na te kalkulacije, vozim kakor mi paše v danem trenutku.
Na dolge razdalje je jasno plus.
Na kratke - recimo po mestu - pa moraš imet naštudirane semaforje in dnevni promet.
Recimo večina voznikov ne dojame da je na delu Celovške ceste v LJ omejitev 70km/h (še vedno vozi 50, mogoče 60) in tam od Šentvida dalje se da ujet par semaforjev, kjer je razlika (med tremi zelenimi ali tremi rdečimi) takoj 10minut.
Na dolge razdalje je jasno plus.
Na kratke - recimo po mestu - pa moraš imet naštudirane semaforje in dnevni promet.
Recimo večina voznikov ne dojame da je na delu Celovške ceste v LJ omejitev 70km/h (še vedno vozi 50, mogoče 60) in tam od Šentvida dalje se da ujet par semaforjev, kjer je razlika (med tremi zelenimi ali tremi rdečimi) takoj 10minut.
mertseger ::
Za tistih usranih 5-10 minut tvegaš svoje življenje (kar večini dol visi) pa tudi še od koga drugega. Če imaš te težave pač pojdi 5 minut prej od doma. Pridobiš minimalno sploh pri polni cesti, ker max hitrost ne pomeni nič ampak povprečje ki pa ni veliko višje.
Invictus ::
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Enako.
Pri višji hitrosti sem bolj skoncentriran, malo bolj dinamična vožnja je, pa se mi ne spi.
Pri koncentraciji meni pomaga, da jem vmes...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
pegasus ::
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
Enako.
Pri višji hitrosti sem bolj skoncentriran, malo bolj dinamična vožnja je, pa se mi ne spi.
Pri koncentraciji meni pomaga, da jem vmes...
Najvarneje je potovati en teden pri peš hitrosti.
"Bolj skoncentriran" si lahko zgolj zelo kratek čas. Še posebej to velja po hrani, ko gre precej energije v prebavo (zato si po obroku bolj zaspan). Evolucijsko si bolj skoncentriran, ko si lačen, ker si si nekoč moral v takem stanju ujagat kosilo.
Sicer je moja izkušnja na standardnih 800km taka, da si za to pot vedno vzamem večji del dneva in je potem vseeno, ali dosegam povprečno hitrost 60km/h (poleti, ko gre pol evrope na jug) ali 100km/h (prazna cesta, divjanje s 130km/h, kjer je to mogoče).
Blinder ::
Divja se ne zaradi hitrejšega prihoda na cilj ampak ker je vožnja bolj zanimiva in čas gre hitreje mimo.
Isto je s prehitevanjem počasnih voznikov. Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.
Isto je s prehitevanjem počasnih voznikov. Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
pegasus ::
Invictus ::
Najvarneje je potovati en teden pri peš hitrosti.
"Bolj skoncentriran" si lahko zgolj zelo kratek čas. Še posebej to velja po hrani, ko gre precej energije v prebavo (zato si po obroku bolj zaspan). Evolucijsko si bolj skoncentriran, ko si lačen, ker si si nekoč moral v takem stanju ujagat kosilo.
Sicer je moja izkušnja na standardnih 800km taka, da si za to pot vedno vzamem večji del dneva in je potem vseeno, ali dosegam povprečno hitrost 60km/h (poleti, ko gre pol evrope na jug) ali 100km/h (prazna cesta, divjanje s 130km/h, kjer je to mogoče).
Kot je Blinder rekel, vožnja je bolj zanimiva, šinfanje kretenskih Avstrijcev, ki vozijo 120 km/h po prehitevalnem, blendanju, ipd... Čas hitreje mine...
Bom pa omenil, da smo Slovenci v primerjavi z ostalimi, zelo prijazni do hitrih voznikov in se umikamo. Sploh glede na ostale narode...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.
O bogi. ker si se moral za nekom vozit. Tole spada bolj pod "problemi človeštva".
Invictus ::
Divja se ne zaradi hitrejšega prihoda na cilj ampak ker je vožnja bolj zanimiva in čas gre hitreje mimo.Torej divjate, ker vam je dolgčas? Sigh ... dajte si kake podcaste na radio al pa kej in uživajte v sproščeni in zanimivi vožnji.
Postanem zdolgočasen in zaspan...
Ko voziš hitro, ugasnem celo radio.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Veckrat vidim divjake, ki se ze peljejo skozi semafor, ko moram jaz se cakat pri rdeči. Torej razlike 1 min, mogoče 2.
Se ne izplaca.
Se ne izplaca.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Invictus ::
NA semaforjih res ne. Na avtocesti pač...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Aja, kje te? Proti mb-ju imas 3 km enopasovnice, ker delajo na cesti, omejitev 60 km/h. Proti Celju so tuneli, kjer je omejitev 100 km/h, proti Ljubljani je guzva, pa verjetno radarji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
link_up ::
ma ja fantje, kolkr gre pa se mal...
ker je lazje furat 8 ur 180 namesto 130...
ne jejte norih gob ze navsezgodaj...
ker je lazje furat 8 ur 180 namesto 130...
ne jejte norih gob ze navsezgodaj...
In and Out
ginekk ::
Za tistih usranih 5-10 minut tvegaš svoje življenje (kar večini dol visi) pa tudi še od koga drugega. Če imaš te težave pač pojdi 5 minut prej od doma. Pridobiš minimalno sploh pri polni cesti, ker max hitrost ne pomeni nič ampak povprečje ki pa ni veliko višje.
Tveganje zaradi višje hitrosti je zelo dvomljivo; dejansko tvegaš tudi zelo, če si prepočasen glede na ostali promet. Imaš problem z vsakim vključevanjem + vsi te prehitevajo.
Tvegaš pa ne glede na hitrost tud vsakič ko ti pripelje nasproti vozilo istega ali večjega ranga. Nikol ne veš kdaj bo imel kdo trenutek slabosti ali pa preveč gledal v mobitel.
Twixz ::
Jst mam rekord Slovenj Gradec - Novo Mesto 1 uro 40 minut po stari cesti (čez Socko, Vojnik, Celje, Laško, Zidani Most, Radeče, Bučka). Na nedeljo, bolj kot ne fraj cesta in bolj kot ne sem se peljal po omejitvah v naseljih. Izven naselij pa kolikor je šlo :))
energetik ::
Divja se ne zaradi hitrejšega prihoda na cilj ampak ker je vožnja bolj zanimiva in čas gre hitreje mimo.Upam da divjaš varno in da nisi eden od tistih kretenov, ki se vozijo 1m za ritjo.
Isto je s prehitevanjem počasnih voznikov. Včeraj sem vozil za dvemi šleperji 60, kjer je omejitev 90, zanimivo je bilo to, da je nekdo z novim Twingotom vozil za njimi in jih ni dohajal. Zdaj pa vozi ti za takšnim človekom brez, da rataš jezen.
Jaz imam drugo taktiko, vedno pripravljen kak zanimiv podcast in potem tudi z normalno vožnjo pridem na cilj prekmalu, potem pa sedim še par minut v avtu, ker me zanima zaključek podcasta.
vires in numeris
mirator ::
Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.
Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.
Povsem preprosto. Ča vzameš idealne razmere in zanemariš začetno pospeševanje, torej v istem trenutku imata na povsem prazni cesti avtomobila A in B hitrosti 130 in 180 km/h. Po 100 km vožnje, bo čas vozila A 46,2 minute, čas vozila B pa 33,3 min. Torej razlika na 100 km je 12,8 min. To je v idealnih pogojih. Ker pa je bil njun cilj 120 km, je bil v razdalji 100 km zastoj in B voznik je stal 12,8 min, ko je do njega prispel voznik A. Potem pa sta do cilja nadaljevala pot s povprečno polževo hitrostjo 10 km/h in na cilj prispela istočasno.
kow ::
TLDR:
- hitro se ne vozi zaradi prihranka casa
- dinamicna voznja je vozniku zanimivejsa
- voznika ostali udelezenci v prometu ne zanimajo (t.i. "tragedy of the commons")
Zakljucek:
- rabimo avtomatizirano voznjo, da se bo voznik zamotil z netflixom ipd. -> divjanje ne bo vec potrebno, bonus bo vecja pretocnost prometa in hitrejsi prihod na cilj
- hitro se ne vozi zaradi prihranka casa
- dinamicna voznja je vozniku zanimivejsa
- voznika ostali udelezenci v prometu ne zanimajo (t.i. "tragedy of the commons")
Zakljucek:
- rabimo avtomatizirano voznjo, da se bo voznik zamotil z netflixom ipd. -> divjanje ne bo vec potrebno, bonus bo vecja pretocnost prometa in hitrejsi prihod na cilj
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, kje te? Proti mb-ju imas 3 km enopasovnice, ker delajo na cesti, omejitev 60 km/h. Proti Celju so tuneli, kjer je omejitev 100 km/h, proti Ljubljani je guzva, pa verjetno radarji.
Pa kdo normalen se vozi proti Mariboru ?!?!?!?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
TLDR:
- hitro se ne vozi zaradi prihranka casa
- dinamicna voznja je vozniku zanimivejsa
- voznika ostali udelezenci v prometu ne zanimajo (t.i. "tragedy of the commons")
Zakljucek:
- rabimo avtomatizirano voznjo, da se bo voznik zamotil z netflixom ipd. -> divjanje ne bo vec potrebno, bonus bo vecja pretocnost prometa in hitrejsi prihod na cilj
Drži. Reče se mu javni prevoz.
energetik ::
Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.Glede na dogajanje na cestah seveda tega folk ne počne, ker ne znajo uporabljati osnovnih računskih operacij +-*/
Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.
Sicer bi si hitro izračunali, da se divjati ne splača. Izjema so morda daljše AC poti, kjer se lahko pridobi tudi po kako uro.
Npr. jaz imam do šihta 27km. Od tega je 19km LJ obvoznice, ostalo omejitev 50-70km/h. Če je prazno, vozim 24min, povprečna 66km/h. Če bi hotel denimo povprečno dvignit na 100km/h in voziti 16min, bi moral po obvoznici vseh 19km divjati z 250km/h, to pomeni tudi čez tunel Golovec ipd.
Jasno je, da lahko čaram kar hočem, pa ne bom pridobil niti 3min na celi poti, sploh v konicah. Zato se ponavadi lepo postavim za šlepar in vklopim radar.
vires in numeris
BlaY0 ::
NA semaforjih res ne. Na avtocesti pač...
To je popolnoma subjektivno. Splača se ti, če potem v tistem času, ki si ga pridobil s hitro vožnjo, kaj pametnega narediš. Če greš za tisti čas spat oziroma si pred štartom toliko dlje spal, ne šteje. FejstBuk status change pa Tinder svajp tudi ne.
Jaz osebno sem po hitri vožnji ravno zaradi razloga ki si ga navedel (da se moraš bolj koncentrirati na okolico) precej bolj utrujen kot sicer. Tukaj veliko vlogo igra tudi udobje v samem avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Kalibri ::
ginekk ::
Jaz sem že "divjal" ko me je na WC tiščalo, pa tud ko sem lovil termin med tem ko odložim otroka v šoli in sestanek. Pač mnogo je razlogov zaradi katerih se lahko malo mudi.
feryz ::
Jasno je, da lahko čaram kar hočem, pa ne bom pridobil niti 3min na celi poti, sploh v konicah. Zato se ponavadi lepo postavim za šlepar in vklopim radar.Pri meni je razlike, ponedeljki proti petkom, 4-5 minut, v povprečju.
24 km do službe, od tega 10 km AC.
V ponedeljek ne gre nikamor, ob petkih se vozim skoraj po praznih cestah in lahko tekoče pelješ.
IL_DIAVOLO ::
Zanima me, ali je kdo že kdaj računal oz. testiral koliko prej si na cilju, če z avtom divjaš vs. voziš po omejitvah. Recimo, greš iz centra LJ do centra KR, kjer je omejitev 50 voziš do 70, na AC voziš do 180, kjer je 90 voziš do 120. Se pravi ne na mrtvo, ampak še vedno divjanje nekako po pameti. Kot guglmaps pokaže bi potoval 31 minut, če voziš po omejitvah. Torej, ideja bi bila, da mulotu pokažeš, da z nogo živahnega upokojenca prideš na cilj v 31 minutah, z nogo razumnega divjaka pa v... recimo 27 minutah. Vem da je čas manjši za manj kot bi pričakoval, ker seveda ne moreš po AC popolnoma ves čas peljat 180, ker bo neizogibno nek počasnejši folk na prehitevalnem pasu, občasno bo tovornjak prehiteval tovornjak, nekdo bo "zaspal" na prehitevalnem pasu s 130km/h itd. plus imaš semaforje, pa promet na lokalnih cestah, tako da boš max zastavljeno hitrost dosegel le vsake toliko in ne bo trajalo dolgo.
Če je po guglmapsu čas vožnje 10 minut in bi moral bit tam čez 5 minut, kako smiselno je divjat? Tudi če je sama avtocesta, bi moral namesto 130 peljat 260, kar je noro.
Povsem preprosto. Ča vzameš idealne razmere in zanemariš začetno pospeševanje, torej v istem trenutku imata na povsem prazni cesti avtomobila A in B hitrosti 130 in 180 km/h. Po 100 km vožnje, bo čas vozila A 46,2 minute, čas vozila B pa 33,3 min. Torej razlika na 100 km je 12,8 min. To je v idealnih pogojih. Ker pa je bil njun cilj 120 km, je bil v razdalji 100 km zastoj in B voznik je stal 12,8 min, ko je do njega prispel voznik A. Potem pa sta do cilja nadaljevala pot s povprečno polževo hitrostjo 10 km/h in na cilj prispela istočasno.
To je verjetno kar najboljsi dokaz, da se na cesti ko skoraj nikoli ni idealnih pogojev, preprosto se ne izplača divjati, da bos prej prišel na cilj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
ginekk ::
Pri višji hitrosti sem bolj skoncentriran, malo bolj dinamična vožnja je, pa se mi ne spi.
Seveda si. Pa tudi vhodnih podatkov je n-krat več. V primerjavi z manj koncentriranim z manj vhodnimi podatki si večja težava na cesti.
Kako si pa lahko presodil da je utrujenost, manjko koncentracije in nič fokusa na cesto, distrakcija z drugimi stvarmi, kar manj tvegano kot hitrejša vožnja?
Pa kako si lahko presodil da pa n-krat več vhodnih podatkov je v vsakem primeru počasneje sprocesirano?
70 letni nedeljski voznik, no lahko je tudi 18 letnik, ki sedi v avtu drugič bo imel komot večje težave z vhodnimi podatki pri 50km/h, kot mlajši profi voznik ki je poklicno na cesti pri 80km/h.
Ganon ::
Neštetokrat predebatirano. Ne izplača se. Časovno ni velike razlike, ali pa je zaradi nepredvidljivih razmer sploh ni, je pa lahko precejšnja razlika v porabi goriva.
feryz ::
Saj pravim, najprej definirajte divjanje.
Pri zafiri, pri hitrosti 170 km/h, komajda čutiš brzino. Zunanjih zvokov je malo oz. so potiho, motorja se ne sliši, avto je še vedno trden kot kamen na cesti.
Šele pri 200 km/h dobiš filing, da se malo bolj premika.
In pri vseh asistencah, ki so danes v avtu, ti ostane ogromno časa in koncentracije, da paziš na ostale. Kaj delajo na cesti.
Pri zafiri, pri hitrosti 170 km/h, komajda čutiš brzino. Zunanjih zvokov je malo oz. so potiho, motorja se ne sliši, avto je še vedno trden kot kamen na cesti.
Šele pri 200 km/h dobiš filing, da se malo bolj premika.
In pri vseh asistencah, ki so danes v avtu, ti ostane ogromno časa in koncentracije, da paziš na ostale. Kaj delajo na cesti.
energetik ::
Ah dej no, kako imaš lahko pomanjkanje koncetracije samo zato, ker voziš počasneje?? Potem imaš probleme z zdravjem očitno.
Pri višji hitrosti sem bolj skoncentriran, malo bolj dinamična vožnja je, pa se mi ne spi.
Seveda si. Pa tudi vhodnih podatkov je n-krat več. V primerjavi z manj koncentriranim z manj vhodnimi podatki si večja težava na cesti.
Kako si pa lahko presodil da je utrujenost, manjko koncentracije in nič fokusa na cesto, distrakcija z drugimi stvarmi, kar manj tvegano kot hitrejša vožnja?
Pa kako si lahko presodil da pa n-krat več vhodnih podatkov je v vsakem primeru počasneje sprocesirano?
70 letni nedeljski voznik, no lahko je tudi 18 letnik, ki sedi v avtu drugič bo imel komot večje težave z vhodnimi podatki pri 50km/h, kot mlajši profi voznik ki je poklicno na cesti pri 80km/h.
Ko vozim za šleparjem z radarskim tempomatom, je edino za kar moram imeti fokus, spremljanje pacientov, ki gredo po hipotenuzi iz prehitevalnega na izvoz, ali pa drugih pacientov, ki se vključujejo s 40km/h. To je vse, sicer pa je mentalni napor kot bi sedel doma na kavču.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Kalibri ::
Kako si pa lahko presodil da je utrujenost, manjko koncentracije in nič fokusa na cesto, distrakcija z drugimi stvarmi, kar manj tvegano kot hitrejša vožnja?
Delno je presodil zakonodajalec. Zakon dovolj dobro določa vse, kar rabimo za varno vožnjo.
Ko si zunaj tega, si nevaren.
In noben mi ne bo blodil, da če bo vozil slalom med vozili med LJ in Kranjem, da je slučajno približek varnega voznika in da so drugi krivi, da on butasto vozi Beri divja (ruski argumenti)
Saj pravim, najprej definirajte divjanje.He he ko drugi pazijo nate, da ne narediš neumnosti na cesti, ti pa imaš občutek, da varno voziš ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
Kalibri ::
Avenger ::
Ene par se vas je spotaknilo ob tisto, da si pri višji hitrosti bolj skoncentriran. Ampak tudi pri meni drži, je pa res, da je to vse v glavi, če voziš (brez avtomatike) 50 metrov za šleparjem - a kdo lahko reče, da ni dolgčas? In ko rata dolgčas, začneš gledat naokoli, čačkat po radiu, pipneš telefon, pogledaš sovoznico... medtem pa šlepar na polno zabremza. Če voziš hitro, ni dolgčas in moraš bit fokusiran, seveda imaš pa drug problem, večje tveganje ker ti lahko en brezobziren ali napol zaspan voznik nenadoma preseka pot ko prehitevaš in ti refleksi ne pomagajo. Na cesti sem v 25 letni karieri videl že res svašta, tako da res, res previdno divjam, takrat ko se odločim.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Webmojster ::
Za ljubitelje "varnega" divjanja.
https://www.avp-rs.si/alkohol-in-nepril...
Približno 40 % prometnih nesreč s smrtnim izidom zaradi neprilagojene hitrosti
Delež prometnih nesreč s smrtnim izidom zaradi neprilagojene hitrosti se v obdobju od 2011 do 2017 spreminja med 38 odstotki leta 2011 in 45 odstotki leta 2017, delež prometnih nesreč s hudo telesno poškodbo je v celem obdobju med 32 in 33 odstotki, delež prometnih nesreč z lahko telesno poškodbo med 22 in 24 odstotki, delež prometnih nesreč brez poškodbe pa med 12 in 14 odstotki. Delež prometnih nesreč s smrtnim izidom, ki so jih povzročili trezni vozniki znaša 37 odstotkov, delež alkoholiziranih voznikov pa 52 odstotkov.
Tako da vi kar dinamično vozite. Ker ste nad fizikalnimi zakoni, seveda :)
https://www.avp-rs.si/alkohol-in-nepril...
Približno 40 % prometnih nesreč s smrtnim izidom zaradi neprilagojene hitrosti
Delež prometnih nesreč s smrtnim izidom zaradi neprilagojene hitrosti se v obdobju od 2011 do 2017 spreminja med 38 odstotki leta 2011 in 45 odstotki leta 2017, delež prometnih nesreč s hudo telesno poškodbo je v celem obdobju med 32 in 33 odstotki, delež prometnih nesreč z lahko telesno poškodbo med 22 in 24 odstotki, delež prometnih nesreč brez poškodbe pa med 12 in 14 odstotki. Delež prometnih nesreč s smrtnim izidom, ki so jih povzročili trezni vozniki znaša 37 odstotkov, delež alkoholiziranih voznikov pa 52 odstotkov.
Tako da vi kar dinamično vozite. Ker ste nad fizikalnimi zakoni, seveda :)
Miki N ::
"Divjaj previdno" - to bi lahko šlo na tiste DARSove table s šalami, s katerimi zdaj motijo voznike na AC
https://www.dars.si/napisi
https://www.dars.si/napisi
energetik ::
Ene par se vas je spotaknilo ob tisto, da si pri višji hitrosti bolj skoncentriran. Ampak tudi pri meni drži, je pa res, da je to vse v glavi, če voziš (brez avtomatike) 50 metrov za šleparjem - a kdo lahko reče, da ni dolgčas? In ko rata dolgčas, začneš gledat naokoli, čačkat po radiu, pipneš telefon, pogledaš sovoznico... medtem pa šlepar na polno zabremza.Če voziš 50m za šleparjem in ne uspeš ustaviti za njim, potem sovoznico ne samo gledaš, ampak ji počneš še kaj drugega
Sicer pa, a nima že praktično vsak radarskega tempomata? Tisti gumb na volanu je za uporabit, ne za gledat.
vires in numeris
mirator ::
Saj pravim, najprej definirajte divjanje.
To bi bilo to, če ne bi vsak zase postavil svojo definicijo. Za nekatere je divjanje že, če na ravni in prazni cesti prekoračiš dovoljeno hitrost, za druge zopet, če jih prehitevaš s hitrostjo, ki je pod dovoljeno, ker so oni mnenja, da je njihova hitrost optimalna itd.
Moja definicija je, da je divjanje ne glede na hitrost takrat, ko s svojo vožnjo ogrožaš druge oz. povzročaš situacije, ki jih ostali vozniki ne pričakujejo.
feryz ::
To so pa že zgoraj omenili. Vse kar je več od nič km na h, je opasno po životu.
V mojem selu se je zgodila nesreča s smrtnim izidom pri hitrosti pod 5 km/h. Se pravi da je šofer vozil z neprilagojeno hitrostjo. 0 km/h bi bila ravno pravšnja in smrt se ne bi zgodila.
V mojem selu se je zgodila nesreča s smrtnim izidom pri hitrosti pod 5 km/h. Se pravi da je šofer vozil z neprilagojeno hitrostjo. 0 km/h bi bila ravno pravšnja in smrt se ne bi zgodila.
nejc_nejc ::
na GPS si itak vedno eksáktno točen...
učinek malo hitrejše vožnje se pozna na velikih km, na malih razdaljah moraš pa kar "divjat"
učinek malo hitrejše vožnje se pozna na velikih km, na malih razdaljah moraš pa kar "divjat"
Blinder ::
Divja se ne zaradi hitrejšega prihoda na cilj ampak ker je vožnja bolj zanimiva in čas gre hitreje mimo.Torej divjate, ker vam je dolgčas? Sigh ... dajte si kake podcaste na radio al pa kej in uživajte v sproščeni in zanimivi vožnji.
Sem glih spodaj napisal primer, ko je človek v Twingotu vozil počasneje kot šleperji.
Jaz osebno ne divjam, vem pa, da je z večjo hitrostjo vožnja prijetnejša.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Gregor P ::
Divjam nikoli ne, ampak se pa strinjam, da na daljših 10 in več urnih progah (AC ipd. - naselja, vasi itd. izključeni!), rajši odpeljem prvi del hitreje, da naredim čim več km v teh prvih urah, da vozim potem zadnjo uro, ko se ti statično zgodi največ nesreč, bolj pozorno, počasi in po omejitvah, ker sem tudi že bolj utrujen navkljub odmorom.
Na kratke razdalje pa nima smisla tista minuta ali 5.
Na kratke razdalje pa nima smisla tista minuta ali 5.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
aborko ::
Fery, si upošteval da si s tako "dinamično" vožnjo zaradi ~2x višje porabe tudi 2x pogosteje na črpalkah?
Lahko ti tudi panel SE pade na bučo in si kaput, gre se za to kakšna je verjetno za to. In pri nižji hitrosti je verjetnost za nesrečo manjša, da ne govorimo o posledicah nesreče, zjebe te c^2 v E=mc^2.
To so pa že zgoraj omenili. Vse kar je več od nič km na h, je opasno po životu.
V mojem selu se je zgodila nesreča s smrtnim izidom pri hitrosti pod 5 km/h. Se pravi da je šofer vozil z neprilagojeno hitrostjo. 0 km/h bi bila ravno pravšnja in smrt se ne bi zgodila.
Lahko ti tudi panel SE pade na bučo in si kaput, gre se za to kakšna je verjetno za to. In pri nižji hitrosti je verjetnost za nesrečo manjša, da ne govorimo o posledicah nesreče, zjebe te c^2 v E=mc^2.
Netrunner ::
Jaz zase vem, da je bolj varno 8 ur potovati s hitrostjo med 170 in 180 km/h, kot 10 ur s hitrostjo okrog 130 km/h.
"Bolj varno" ... me prav zanima kako si prišel do tega spoznanja. Koliko se kaj utrudiš ni odvisno od hitrosti s katero voziš ampak od razmer na cesti. Najbolj varno je voziti z radarskim tempomatom an avtomatskim menjalnikom, pa nima veze ali se voziš 100, 130 ali 180 km/h + upoštevat moraš da višja kot je hitrost, večja je možnost da pride do kakšnega sranja.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
tony1 ::
Scorpy84 ::
V spici in nasploh ob prometni avtocesti kakor imamo danes, se ne splaca divjati. Ce vozis med 130-150 ampak res, da niti enkrat ne pades pod to hitrostjo pridobis teh 5 min, drugace vsako vozilo, ki ti uskoci z 100km/h ti prakticno vse iznici. Jaz pogosto raje grem po magistrali kot po avtocesti za tistih 15-25km, ker na avtocesti nic ne pridobis. Sploh zanimive so danes razdalje nad 100km in več, na koncu vedno pridem s povprecno 110km/h. Ustavis se hitro na wc, pa istega tovornjaka prehitevas ponovno, ki si ga 10min prej prehitel.
Nekaj tednov nazaj sel v nemcijo, voznja v nemciji brez omejitev, do salzburga imel 49km/h povprecje, do frankfurta nekaj cez 80km/h. Lahko bi se par km dodal povprecje ce bi ga stisnil, ampak ze 5-10 let vozim umirjeno, ker nima smisla vec pritiskati. Danes je pac ogromno vozil na cesti ne glede na drzavo. Ce ga, si privoscim ob nocni voznji ampak to je samo malo nad omejitvijo in ko so ceste prazne. Danes pa itak vsi divjajo, da pokazejo svoj ego, vecinoma kaj zmore njihov avto in imamo veliko nesrec na avtocestah ravno zato, ker zlahka nekomu udaris v ego ali pa ga ta razkazuje, da se ti prilima za rit. Marsikdo bi se moral zamisliti, da pise da je varneje voziti ali biti skoncetriran, ce hitro vozi. No sej ko pride do nesrece pa znajo jamrati in rect nikoli vec. Delam v bolnisnici vem kako po nesreci jamrajo in govorijo nikoli vec... zal takrat s posledicami objokujejo svoje pocetje. To ne velja samo za voznike vozil.
Nekaj tednov nazaj sel v nemcijo, voznja v nemciji brez omejitev, do salzburga imel 49km/h povprecje, do frankfurta nekaj cez 80km/h. Lahko bi se par km dodal povprecje ce bi ga stisnil, ampak ze 5-10 let vozim umirjeno, ker nima smisla vec pritiskati. Danes je pac ogromno vozil na cesti ne glede na drzavo. Ce ga, si privoscim ob nocni voznji ampak to je samo malo nad omejitvijo in ko so ceste prazne. Danes pa itak vsi divjajo, da pokazejo svoj ego, vecinoma kaj zmore njihov avto in imamo veliko nesrec na avtocestah ravno zato, ker zlahka nekomu udaris v ego ali pa ga ta razkazuje, da se ti prilima za rit. Marsikdo bi se moral zamisliti, da pise da je varneje voziti ali biti skoncetriran, ce hitro vozi. No sej ko pride do nesrece pa znajo jamrati in rect nikoli vec. Delam v bolnisnici vem kako po nesreci jamrajo in govorijo nikoli vec... zal takrat s posledicami objokujejo svoje pocetje. To ne velja samo za voznike vozil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 18721 (15135) | feryz |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24057 (19490) | solatko |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123860 (100882) | solatko |
» | Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31048 (28254) | ;-) |