» »

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Temo vidijo: vsi

kamiKaZaA ::

Invictus je izjavil:

AgJ1 je izjavil:


Sploh ni dvoma, da je cela Slovenija premajhna, ampak če je nekdo iz tujine pripravljen vložiti svoj denar, zakaj bi ga oviral? Saj bo zagonil svoj denar in ne tvojega? Morda pa ima idejo, ki jo pač ljubljanski kmetavzarji ne vidijo. So what? A je treba vtikat birokratske lepljive prstke v vsako tortico?

Naj dajo cifre na mizo, pa da vidimo.

Ni vsaka ponudba tujca ugodna za državo ali občino.

Treba je prebrati potencialno pogodbo...

Pa dobro no kaj ti si debil ali se delaš debila? ;((

Vse cifre so dali na mizo. Izvoli in beri kdo so?
TUI Airlines Engineering provides maintenance, repair and overhaul services to the airline group's combined fleet of over 140 aircraft.
https://careers.tuigroup.com/airline/en...

Torej gre za visokotehnološka zaposlitvena dela. So že na večih lokacijah po svetu. Imaš v linku opis kje vse. Se imajo namen širiti in prenesti vso to znanje na novo letališče, usposobiti nove zaposlitvene delavce, kateri bodo opravljali to delo.

- njihov denar, kar ti je že @AgJ1 napisal,
- njihovo tveganje,
- kaj tebe boli kura*, če bodo uspeli ali ne in ali je mariborsko letališče primerna lokacija za izvedbo njihovega posla ali ne?

Oni so ocenili, da je. Oni imajo namen graditi hangar. Namen zaposliti nekje 100 ljudi za začetek. Dali so na mizo cifre kdo so, kaj delajo, koliko zaposlitev ponujajo in kaj še bi morali za tebe debila dati na mizo, da več ne bi sral po tem velikem mednarodno priznanem podjetju, kateri si močno želi priti na letališče Maribor in ga na občini Hoče hočejo sprejeti odprtih rok? A v Ljubljani delajo vse na tem, da ga odženejo stran!

TUI in talks over Maribor maintenance base
https://www.exyuaviation.com/2023/10/tu...

October 06, 2023

TUI Airlines Engineering, the maintenance and engineering division of TUI Airlines Group, has held talks with the Slovenian government over the possibility of building and operating a maintenance base at Maribor's Edvard Rusjan Airport. Talks between the two sides were held this Tuesday, just days after the government announced it had failed to reach an agreement with another company over the concession of Maribor Airport.



TUI eyes Slovenia for MRO facility
https://www.exyuaviation.com/2023/12/tu...

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

TUI Airlines Engineering:

Talks were held with the Ministry for Infrastructure.

Pripravljeni so čakati do leta 2025 za gradbena dovoljenja. Na občini Hoče so pripravljeni zavihati rokave in vse to urediti skozi OPN in se držati roka. Na ministrstvu za infrastrukturo pa bodo sedaj sabotirali ta projekt, ker bodo šli delati DPN, kateri pa po njihovi oceni lahko traja tudi 10 let. In bodo lepo na tak prefinjen hinavski način odgnali TUI, ker vedo, da ne bo čakal 10 let, da dobi vso dokumentacijo za gradnjo hangarja in bo odšel drugam. Res so pravi pokvarjenci na ministrstvu za infrastrukturo - Alenka Bratušek & Co.

Kdo bo kriv, če TUI-a ne bo? Kot vedno do sedaj, Ljubljana!

bbbbbb2015 ::

Moje osebno mnenje je, da si je sicer Maribor na 99% vse kriv sam.

Jaz sem začel študirati v Mariboru in Mariborčane sem spoznal kot zagamane kruhoborce, ki niso imeli občutka za posel. To je rezultiralo v propadu večine kovinskopredelovalnih firm, začenši z Metalno, ki sploh ne bi smela propasti, saj je v glavnem imela za svoje stranke vsa svetovna pristanišča.

Medtem ko je po Mariboru propadalo vse, fasade, pešpoti,sem kasneje po študiju delal v Ljubljani. Vsaj meni se je zdelo, da se Ljubljana razvija meteorno hitro. Z Ljubljančani sem se vedno vse dogovoril.
V Maribor me dobesedno ni bilo 10 let in več. Ko sem enkrat prišel, sem ugotovil, da so fasade enake, mesto za več odtenkov bolj prazno.

Zdaj sicer na svojo željo v mestu študira eden od mojih sorodnikov. Občasno pridem v Maribor. Maribor se ni spremenil od časa mojega študija. Je pa povsem prazen. Povsem prazen. Stavba, kjer je bila svojčas knjigarna, kjer so prodajali tuje knjige (večina računalniških) je samo še prazna izložba, z nekim umazanim krep papirjem po tleh. Vse prazno. Tam smo se informatki radi zadrževali, ker je bila knjižnica blizu. Dostikrat, ki si nismo mogli izposoditi, smo si pač kupili.

Sicer moram povedati, da je Ljubljana z izjemo par stvari (Stožice) ostala enaka, kot je bila, ko sem jaz odšel od tam, to je cca leta 2012.

bbbbbb2015 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Invictus je izjavil:

AgJ1 je izjavil:


Sploh ni dvoma, da je cela Slovenija premajhna, ampak če je nekdo iz tujine pripravljen vložiti svoj denar, zakaj bi ga oviral? Saj bo zagonil svoj denar in ne tvojega? Morda pa ima idejo, ki jo pač ljubljanski kmetavzarji ne vidijo. So what? A je treba vtikat birokratske lepljive prstke v vsako tortico?

Naj dajo cifre na mizo, pa da vidimo.

Ni vsaka ponudba tujca ugodna za državo ali občino.

Treba je prebrati potencialno pogodbo...

Pa dobro no kaj ti si debil ali se delaš debila? ;((

Vse cifre so dali na mizo. Izvoli in beri kdo so?
TUI Airlines Engineering provides maintenance, repair and overhaul services to the airline group's combined fleet of over 140 aircraft.
https://careers.tuigroup.com/airline/en...

Torej gre za visokotehnološka zaposlitvena dela. So že na večih lokacijah po svetu. Imaš v linku opis kje vse. Se imajo namen širiti in prenesti vso to znanje na novo letališče, usposobiti nove zaposlitvene delavce, kateri bodo opravljali to delo.

- njihov denar, kar ti je že @AgJ1 napisal,
- njihovo tveganje,
- kaj tebe boli kura*, če bodo uspeli ali ne in ali je mariborsko letališče primerna lokacija za izvedbo njihovega posla ali ne?

Oni so ocenili, da je. Oni imajo namen graditi hangar. Namen zaposliti nekje 100 ljudi za začetek. Dali so na mizo cifre kdo so, kaj delajo, koliko zaposlitev ponujajo in kaj še bi morali za tebe debila dati na mizo, da več ne bi sral po tem velikem mednarodno priznanem podjetju, kateri si močno želi priti na letališče Maribor in ga na občini Hoče hočejo sprejeti odprtih rok? A v Ljubljani delajo vse na tem, da ga odženejo stran!

TUI in talks over Maribor maintenance base
https://www.exyuaviation.com/2023/10/tu...

October 06, 2023

TUI Airlines Engineering, the maintenance and engineering division of TUI Airlines Group, has held talks with the Slovenian government over the possibility of building and operating a maintenance base at Maribor's Edvard Rusjan Airport. Talks between the two sides were held this Tuesday, just days after the government announced it had failed to reach an agreement with another company over the concession of Maribor Airport.



TUI eyes Slovenia for MRO facility
https://www.exyuaviation.com/2023/12/tu...


Malo moraš biti realen. Slovenija nima zgodovine ne proizvodnje letal, niti vzdrževanja letal. Razlog, zakaj bi TUI AE prišel je, da je nekaj tu cenejše. Ponavadi plače ne odtehtajo toliko. Firme hočejo imeti benefite, taki benefiti so običajno subvencije. Ali subvencije odtehtajo ali ne?

Jaz sem za "kitajski" način subvencioniranja. Kitajska je firme privabljala tako, da so jim uredili bazno infrastruktro, v bistvu za ceno komunalnega prispevka. Vse ostalo je na firmi.
To se strinjam.

"Evropski", oziroma natančneje, "slovenski" model pa je ta, ala Revoz. Na vsake toliko (1-3 leta) Revoz dobi zajetno subvencijo par milijonov, sicer zagrozijo, da "odidejo". Res bi rad videl kalkulacijo, da se to izplača. Kar se mene osebno tiče, lahko taki Revozi odidejo takoj jutri.

Kaj točno ta TUI AE, težko povem, ampak če je zadaj debela denarna subvencija, naj kar gredo kam drugam. Eventuelno, da dobijo lease za 99 let (ne lastništvo), ter naj se jim zrihtra komunalni prispevek, z. naj občina plača le-tega. Vse ostalo je na TUI AE.

kamiKaZaA je izjavil:

TUI Airlines Engineering:

Talks were held with the Ministry for Infrastructure.

Pripravljeni so čakati do leta 2025 za gradbena dovoljenja. Na občini Hoče so pripravljeni zavihati rokave in vse to urediti skozi OPN in se držati roka. Na ministrstvu za infrastrukturo pa bodo sedaj sabotirali ta projekt, ker bodo šli delati DPN, kateri pa po njihovi oceni lahko traja tudi 10 let. In bodo lepo na tak prefinjen hinavski način odgnali TUI, ker vedo, da ne bo čakal 10 let, da dobi vso dokumentacijo za gradnjo hangarja in bo odšel drugam. Res so pravi pokvarjenci na ministrstvu za infrastrukturo - Alenka Bratušek & Co.

Kdo bo kriv, če TUI-a ne bo? Kot vedno do sedaj, Ljubljana!


Ljubljančani živijo od provizij. Bratušica sploh. Če bi se poslalo noter proper lobiste, bi papirje dobili. Samo... Če TUI AE čaka debelo sbvencijo, kar nekako slutim, da čakajo... Golobarji & co. tega denarja nimajo, tudi odnos je čuden do podjetništva. Zato verjetno tudi LJ je stopila na zavoro.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Malo si mimo brcnil.

V Sloveniji imamo vzdrževanje letal zelo močno zastopano.

Adria tehnika
Solinair
I2I
...

Tudi rezervne kose delajo v nekaterih obratih po Sloveniji.

In imamo izobraževalne centre za področje letalske industrije.

Tako, da nepoznavanje razvitosti industrije in nabijanje kar malo v tri dni...


Ko pridejo tujci, navadno naredijo lakirnico in politika ploska. Potem pa ploskajo še enkrat, ko zaprejo firmo.

kamiKaZaA ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Samo... Če TUI AE čaka debelo sbvencijo, kar nekako slutim, da čakajo... Golobarji & co. tega denarja nimajo, tudi odnos je čuden do podjetništva.

Slabo slutiš. TUI je šel v kontakt z ministrstvom za infrastrukturo, tam so mu povedali, da ni problema bodo uredili dokumentacijo (DPN) bo pa za čakat cirka 10 let, ker ima Slovenija premalo birokratov in trenutno so zelo delovno obremenjeni s prihajajočimi projekti in en ljubljanski birokrat ni sposoben več kot 1 list papirja preložiti na dan (prvorazredni ljubljanski lenuhi).

Nato je TUI šel v kontakt z občino Hoče in jim povedal, da pridejo na letališče, če se uredi dokumentacija do leta 2025 in v občini Hoče so strnili glave skupaj in iskali rešitev. Ter, ker so sposobni so jo tudi našli in jo lahko realizirajo do leta 2025. Rešitev sliši na ime OPN. Kar pomeni, da država prepusti občini Hoče da izvede projekt in s tem ne more TUI dostopati do subvencije s strani države, lahko pa dobi subvencijo s strani občine, katera pa seveda nima takšnega denarja. Torej pridemo do zaključka, da TUI potrebuje dokumentacijo za gradnjo hangarja in približno 20.000 m2 zemljišča ob letališču. Vse to so pripravljeni na občini Hoče urediti. In ni noben subvencij v igri kot ti napačno slutiš. Vendar, sedaj Ljubljani to smrdi, da so se sposobni na občini spomnili na OPN in da več za projekt ni potreben DPN in sedaj iščejo v Ljubljani načine, da bi vseeno dokumentacijo urejali preko DPN, kjer bi se vse skupaj zavleklo za 10 let.

bbbbbb2015 je izjavil:


Ljubljančani živijo od provizij. Bratušica sploh. Zato verjetno tudi LJ je stopila na zavoro.


To je to, kar že cel čas pišem, da Ljubljana zavira razvoj ostalih regij in tokrat, ko bi vse lahko prepustila občini Hoče, da cela Slovenija vidi, če so sposobni izpeljati OPN do leta 2025, pa bodo raje vse skupaj zminirali z DPN, kjer bodo lenuhi v Ljubljani za vse skupaj namerno počasi delali in odgnali TUI iz letališča Maribor. Kdo bo kriv, če do tega pride? Nesposobni na občini Hoče? Ne, Ljubljana bo kriva (lenuhi med zaposlenimi birokrati) kot vedno, ko je zavrla projekte drugih regij in stopila na zavoro.

Mato989 ::

To je to, kar že cel čas pišem, da Ljubljana zavira razvoj ostalih regij


Seveda zavira, ampak kar pa hočemo mi tebi razložit (ali jaz) da se v prvi meri občine zavirajo same ker ni samo projekt TUI pa IBM ampak je tudi 100tine malih projektov ki jih občine FAILAJO ali načrtno jebejo zaradi provizij itd... namesto da bi VES ČAS DELALE DOBRO ZA OBČANE...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Šimpanz ::

Hoče so najbrž že izkoristile kvizkota z Magno. Država najbrž noče še enkrat na led.

kamiKaZaA ::

Šimpanz je izjavil:

Hoče so najbrž že izkoristile kvizkota z Magno. Država najbrž noče še enkrat na led.

Torej je tvoja logika raje zapreti letališče kot poskusiti ga rešiti s tujo investicijo, katera te nič ne stane in potem ta investitor nosi vso tveganje o uspehu ali neuspehu letališča. Ti si kot kaže zelo uspešen v življenju, če imaš takšno razmišljanje. Če bi bilo še več takšnih ljudi bi še danes živeli pod drevesi, ker napredka ne bi bilo. Ker ga s takšnim razmišljanjem enostavno ne more biti.

WizzardOfOZ ::

Ni zastonj kosila!
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kamiKaZaA ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ni zastonj kosila!

Za Ljubljančane je. Oni pobirajo davke od vseh v Sloveniji in potem v parlamentu sprejmejo zakon o glavnem mestu, kateri občini LJ prinaša dodatnih 80+ milijonov letno s katerim se potem s svetlobno hitrostjo razvijajo (več denarja pomeni več razvoja) in drugim mečejo pod nos kako so nesposobni se razvijati, kljub temu, da dobivajo dosti manj denarja na prebivalca...

gruntfürmich ::

kakšna sreča da ima ljubljana bruselj (včasih beograd) in maribor ljubljano.
na koga bi se sicer zgovarjali za svojo bedo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::

kamiKaZaA je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ni zastonj kosila!

Za Ljubljančane je. Oni pobirajo davke od vseh v Sloveniji in potem v parlamentu sprejmejo zakon o glavnem mestu, kateri občini LJ prinaša dodatnih 80+ milijonov letno s katerim se potem s svetlobno hitrostjo razvijajo (več denarja pomeni več razvoja) in drugim mečejo pod nos kako so nesposobni se razvijati, kljub temu, da dobivajo dosti manj denarja na prebivalca...


Imaš, kar ste si izvolili. Pleši.

In Ljubljana ne pobira davkov, država Slovenija jih. Če pa dela denarja od tega ne znajo vaši župani dobiti, pomeni pa da so dost nesposobni. S pravimi projekti bi bilo denarja dovolj.

Če moraš pa za vsak manjši projekt županu pod mizo dat kuverto, da se sploh kaj premakne, je pa to problem.
Nam so za organizacijo tekme na degradirani zemlji v eni občini hoteli vzeti 7000€, da bi dovolili tekmo. Smo šli v drugo občino, kjer so z veseljem zastonj pustili organizirat tekmo. Pa še dobro reklamo so si naredili. In sedaj je ta tekma vsako leto v tej občini in občina sama dela reklamo za tekmo, ker pride veliko gledalcev, prodajo veliko hrane in pijače in ima občina od tega dobiček.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kamiKaZaA ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa dela denarja od tega ne znajo vaši župani dobiti, pomeni pa da so dost nesposobni. S pravimi projekti bi bilo denarja dovolj.

Občina Hoče ima sedaj super projekt v katerega je pripravljena vložiti ogromno truda za izvedbo tega projekta (OPN), pa so lenuhi iz Ljubljane pripravljeni ta projekt zminirati preko DPN-ja, kateri bo trajal 10 let in ker vedo, da TUI ne bo čakal tako dolgo. Tako, da niso župani nesposobni, ampak so ljubljanski birokrati hudobni in škodoželjni, ter rušijo projekte iz drugih regij. Sramotno, nizkotno in pokvarjeno dejanje s strani Ljubljane.

Mato989 ::

kamiKaZaA je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa dela denarja od tega ne znajo vaši župani dobiti, pomeni pa da so dost nesposobni. S pravimi projekti bi bilo denarja dovolj.

Občina Hoče ima sedaj super projekt v katerega je pripravljena vložiti ogromno truda za izvedbo tega projekta (OPN), pa so lenuhi iz Ljubljane pripravljeni ta projekt zminirati preko DPN-ja, kateri bo trajal 10 let in ker vedo, da TUI ne bo čakal tako dolgo. Tako, da niso župani nesposobni, ampak so ljubljanski birokrati hudobni in škodoželjni, ter rušijo projekte iz drugih regij. Sramotno, nizkotno in pokvarjeno dejanje s strani Ljubljane.


Ponovno Kamikaze, ali misliš da je Maribor (in Hoče= tako slabo razvit IZKLJUČNO zaradi tega ENEGA ali parih (IBM) projektov ali je morda vseeno VEČINO krivde v debilnih županih v zgodovini IN danes.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

bbbbbb2015 je izjavil:


"Evropski", oziroma natančneje, "slovenski" model pa je ta, ala Revoz. Na vsake toliko (1-3 leta) Revoz dobi zajetno subvencijo par milijonov, sicer zagrozijo, da "odidejo". Res bi rad videl kalkulacijo, da se to izplača. Kar se mene osebno tiče, lahko taki Revozi odidejo takoj jutri.

Ni to samo slovenski, je splošno evropejski.

Velike firnme v času globalizacije pač izsiljujejo za bonbončke, drugače gredo...

Tudi TUI zgodba bi bila podobna...

Spomnim se zidave mostu na Pelješac, kjer so Hrvati najeli Kitajce za gradnjo. Obetali so si cel kup zaslužka od bivanja, hrane in zabave delavcev. Kaj so naredili Kitajci? Pripeljali so 3 ladje, eno za spanje, eno za hranjenje, eno za zabavo, zasidrane v mednarodnih vodah, in vsak mesec dobava hrane. Lepo so si Hrvati obrisali pod nosom.

Globalne firme pač naredijo kalkulacijo in gredo tja, kjer je ceneje. Zato MBX. Relativno moderno letališče, ki ne obratuje. Ter dovolj blizu Nemčije. Kaj so za to mehanično bazo zahtevali, od davčnih olajšav do subvencij, ne vemo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

Je pa tudi res, da šivilja pač nima posla o infrastukturi, saj je že zajebala, ko je prodala Brnmik Fraportu. Potem pa je Serpentinšek še uničil Adrio...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Eduardo ::

Morda pa je samo alkohol prepoceni. Če ga tam odstraniš iz enačbe dobiš verjetno +30% produktivnosti. Tretjina tega pa je verjetno dovolj za urediti mesto.

Štajerci pa bodo ugovarjali samo temu, da ima vpliv, ne bodo pa ugovarjali, da so pivski prvaki.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:

Če ga tam odstraniš iz enačbe dobiš verjetno +30% produktivnosti. Tretjina tega pa je verjetno dovolj za urediti mesto.

štajerska je alkoformirana, prototip za teraformiranje...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

Eduardo ::

Koliko pa se jim da pa se vidi po tem kako in kaj proizvajajo od osvnovnega goriva. Pivo je že tak level up, da se nikomur ne da se ukvajati s takim projektom. Delajo in kupujejo tisto poceni vino in poceni žganje ker imajo proizvodnjo že v mišičnem spominu. To je kot da imaš balkan na severu Slovenije. Pa ga skoraj ni, da če zmore, da nima nekaj 100l vina v kleti, kjer je kvazi tudi za obiske, pove pa ne, da on tudi hodi na obiske, v gostilne in ne vem kaj še.

In kako naj regijo s tako pivsko kulturo kjer skuri ves dodaten potencial, dela kaj tako zanimivega, da bo zanimalo koga od drugje. Edini recept tam je koristit poceni delovno silo, kupiti tehnologijo in garati, da lahko komu kaj prodaš. Ali pa nekdo privleče kakšno odsluženo fabriko iz tujine in koristi poceni delovno silo. Potem pa se čudijo po balkansko zakaj jih druge regije prehitevajo. Valjda so krivi Ljubljancani, vlada, Avstrija, bog nas nima rad, tako pravijo za vseh šankih. Druge ni, smo pa ja pametni, aja, kje se ga bomo nabutali čez vikend?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

AgJ1 ::

Eduardo je izjavil:

Koliko pa se jim da pa se vidi po tem kako in kaj proizvajajo od osvnovnega goriva. Pivo je že tak level up, da se nikomur ne da se ukvajati s takim projektom. Delajo in kupujejo tisto poceni vino in poceni žganje ker imajo proizvodnjo že v mišičnem spominu. To je kot da imaš balkan na severu Slovenije. Pa ga skoraj ni, da če zmore, da nima nekaj 100l vina v kleti, kjer je kvazi tudi za obiske, pove pa ne, da on tudi hodi na obiske, v gostilne in ne vem kaj še.

In kako naj regijo s tako pivsko kulturo kjer skuri ves dodaten potencial, dela kaj tako zanimivega, da bo zanimalo koga od drugje. Edini recept tam je koristit poceni delovno silo, kupiti tehnologijo in garati, da lahko komu kaj prodaš. Ali pa nekdo privleče kakšno odsluženo fabriko iz tujine in koristi poceni delovno silo. Potem pa se čudijo po balkansko zakaj jih druge regije prehitevajo. Valjda so krivi Ljubljancani, vlada, Avstrija, bog nas nima rad, tako pravijo za vseh šankih. Druge ni, smo pa ja pametni, aja, kje se ga bomo nabutali čez vikend?

Say what? Težave z geografijo much?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:

smo pa ja pametni, aja, kje se ga bomo nabutali čez vikend?

menim, da tako hudo ni in če je to veljalo za stare generacije za stereotipizacijo ob trenutno opazovanih posledicah. kolikor se da videt, tisti, ki niso ravno v avstriji (fizično ali preko vpn), kar krčijo vino-grade in jih ne obnavljajo, tako pravi pač en znanec, kolikor to menda utegne videti iz uradno zaračunanih sprehodov, kolesarjenj, supanj in podobnih perverznosti pred dnevnimi sestanki... pojma nimam, v kakšnem namišljenem svetu on to živi ampak tu in tam pa ima prav.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

Eduardo ::

AgJ1 je izjavil:


Say what? Težave z geografijo much?


Kaj je po novem kakšna proper pivovarna na štajerkem? Da ni več "Ka ta ti to jaaaz pijem Laško Ščijem Union." nivo?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

aja, o pivu vi to? to pa bolj velja za celje in okolico... jedro štajerske je prisojno vinsko.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

Eduardo ::

ReRMh je izjavil:

Eduardo je izjavil:

smo pa ja pametni, aja, kje se ga bomo nabutali čez vikend?

menim, da tako hudo ni in če je to veljalo za stare generacije za stereotipizacijo ob trenutno opazovanih posledicah.


Tapametni mladi pa v LJ ali pa Avstrijo, ker fundament pa je kakor je in ga brez dodatne učinkovitosti ne rešiš. Drugače pa ti povej kakšen stereotip o tem kdo je kriv. Fix je vlada, ker je pramalo JS v MB. Ker tisti biro jobi pa bi naredili nek nivo?

Pa ne mi jokcat okoli logistike, kako je LJ hudo pozicioniran, ker MB je med najbolj lukrativnim trgom od naše soseske in povezuje vse od LJ do Zagreba.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:

kako je LJ hudo pozicioniran, ker MB je med najbolj lukrativnim trgom od naše soseske in povezuje vse od LJ do Zagreba.

pst, znanec mi je še povedal, da je štajerska je top lokacija za novodobne posle, kjer ni potrebna fizična prisotnost... ne okoli govorit, naj se ljudje kar drenjajo v lj, ki je žal na poti do marine.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

Eduardo ::

ReRMh je izjavil:

aja, o pivu vi to? to pa bolj velja za celje in okolico... jedro štajerske je prisojno vinsko.


Imam občutek da je močan trg za pivo. Vsej po tem kar vidim v gosiltnah. In ja poleg konzuma tega v okolici in klasike dodaj še vse pivo in ostale drinke. Potem pa se čudi, da je tako. Podlaga je klasika, ven pa se gre na eno Laško, da ne zgledaš preveč zapit.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:

ReRMh je izjavil:

aja, o pivu vi to? to pa bolj velja za celje in okolico... jedro štajerske je prisojno vinsko.


Imam občutek da je močan trg za pivo. Vsej po tem kar vidim v gosiltnah. In ja poleg konzuma tega v okolici in klasike dodaj še vse pivo in ostale drinke. Potem pa se čudi, da je tako. Podlaga je klasika, ven pa se gre na eno Laško, da ne zgledaš preveč zapit.

ja ne vem, lahko, da je res tak vtis... moj znanec pravi, da ko gre ven, da najbolj paše kozarec, dva rdečega... pivo je bolj tako, za hmm, goste iz 'tujine'...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

AgJ1 ::

Eduardo je izjavil:

AgJ1 je izjavil:


Say what? Težave z geografijo much?


Kaj je po novem kakšna proper pivovarna na štajerkem? Da ni več "Ka ta ti to jaaaz pijem Laško Ščijem Union." nivo?

Kolikor vem se vse pivo kuha v Laškem, kar se dela drugje, je statistična napaka.

Eduardo ::

ReRMh je izjavil:


pst, znanec mi je še povedal, da je štajerska je top lokacija za novodobne posle, kjer ni potrebna fizična prisotnost... ne okoli govorit, naj se ljudje kar drenjajo v lj, ki je žal na poti do marine.


Se strinjam, samo je pst, ker se nikomur ne da za to dejstvo delati pametnega marketinga. Pa smo zopet tam. Pst in na letnem vrtu med prijatelji ne bo pripeljalo nomadov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:

Se strinjam, samo je pst, ker se nikomur ne da za to dejstvo delati pametnega marketinga. Pa smo zopet tam. Pst in na letnem vrtu med prijatelji ne bo pripeljalo nomadov.

kaj ti naj tokrat rečem? vse ima svoje prednosti in slabosti - marketing za štajersko je nad pričakovanji uspešno slab, kak človek bi se vprašal, če ni to res kakšna namenska strategija, da se obstoječe sile vmes primerno razporedijo. živi bili in videli.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: kamiKaZaA ()

solatko ::

kamiKaZaA - Zakaj kriviš Ljubljano, če v državnih ustanovah večinoma delajo in vodijo ljudje, ki se zjutraj drenjajo na poti v glavno mesto. Ti je MOL za karkoli zakompliciral ali kdajkoli rekel ne, je pa država pri kar nekaj projektih rekla ne Ljubljani. Torej nehaj kriviti LJ ampak začni pri politiki, ki v kakršni koli obliki vodi državno politiko in praviloma to niso ljubljančani.
Delo krepa človeka

Eduardo ::

ReRMh je izjavil:


kaj ti naj tokrat rečem? vse ima svoje prednosti in slabosti - marketing za štajersko je nad pričakovanji uspešno slab, kak človek bi se vprašal, če ni to res kakšna namenska strategija, da se obstoječe sile vmes primerno razporedijo. živi bili in videli.


Zakaj bi se spraševal take bedarije? Marketing je slab in pika. Poleg tega marketing lahko dela kdorkili, ne samo občina. In je že kriva politika oziroma dejmo še bolj abstraktno, Maribor držijo nazaj neke sile. Naj nehajo pit ali pa manj, pa bodo hitro ugotovili koliko kontrasile neki sili je na voljo. To je prvi korak. In predvsem iskati probleme pri sebi in ne pri zunanjih.

Če bi Ljubljana imela mariborsko mentaliteto in bi cvetel Maribor bi z vso sigurnostjo rekli: "Je to je zato, ker Maribor ima srečo, Avstrija za vogalom, Zagreb in Ljubljana super povezana, Ljubljana pa obkrožena z žalostno Slovenijo. Ja vse je v Kurcu, ker pri nas so samo poceni JS dela, industrijo pa ima maribor, sami dogovori pod mizo in neke sile, ki vse vlečejo tja.".

ReRMh ::

Eduardo je izjavil:


pa, v resnici bmk za vse to...
še posebej, ker je bilo sproženo odštevanje do brisanja sporočil...
to kar dajta vidva s kamikazo poinvestigirat ob kakšnem pivu, po možnosti nefilitriranem :D

WizzardOfOZ ::

kamiKaZaA je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če pa dela denarja od tega ne znajo vaši župani dobiti, pomeni pa da so dost nesposobni. S pravimi projekti bi bilo denarja dovolj.

Občina Hoče ima sedaj super projekt v katerega je pripravljena vložiti ogromno truda za izvedbo tega projekta (OPN), pa so lenuhi iz Ljubljane pripravljeni ta projekt zminirati preko DPN-ja, kateri bo trajal 10 let in ker vedo, da TUI ne bo čakal tako dolgo. Tako, da niso župani nesposobni, ampak so ljubljanski birokrati hudobni in škodoželjni, ter rušijo projekte iz drugih regij. Sramotno, nizkotno in pokvarjeno dejanje s strani Ljubljane.


Ti lenuhi, ki blokirajo Hoče, so s štajerske. Sami ste jih izvolili v vlado. Sedaj vam pa polena pod noge mečejo. Oni samo delajo v ljubljani, tako da ne jih imet za ljubljančane.

Večina ljubljančanov niti ne ve, kje Hoče so, tut na zemljevidu slovenije ne najdejo tega zaselka.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

skumpl ::

Invictus je izjavil:

Je pa tudi res, da šivilja pač nima posla o infrastukturi, saj je že zajebala, ko je prodala Brnmik Fraportu. Potem pa je Serpentinšek še uničil Adrio...

Z malo več sodelovanja bi lahko oboje rešili, zdaj pa imamo to kar pač imamo.

kamiKaZaA ::

Rešitev je v OPN in iz članka:

Po naših informacijah gre za tako imenovani postopek prostorskega načrtovanja skupnega pomena v okviru sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta, s katerim bi soglašala tako infrastrukturno ministrstvo kot tudi ministrstvo za naravne vire in prostor. Formalno bi ga vodila hoško-slivniška občina z županom Markom Soršakom, pred izvedbo sprememb in dopolnitev pa bi ga morali potrditi še občinski svetniki.

Če bo Alenka Bratušek vztrajala na DPN, kateri zna trajati več let potem letališče Maribor ne bo imelo TUI servisiranje letal. V igri pa je celo, da bi imeli 2 servisa letal na letališču Maribor. V igri je tudi Wizz Air. Torej par 100 delovnih mest, katere pa lahko ministrstvo za infrastrukturo zminira, da vztraja na DPN namesto, da občini Hoče prepusti izvedbo OPN. Bomo videli, kaj bo iz tega?

Izvolite članek, katerega verjetno ne boste brali na RTV SLO ali 24ur:

Bolj optimistična prihodnost mariborskega letališča: Konkurenca za servisiranje letal na Rusjanu

V nadaljevanju preberite:

- Kakšno bazo za servisiranje in vzdrževanje letal bi TUI gradil na Letališču Edvarda Rusjana Maribor?

- Pri kom se je Wizz Air zanimal za možnost vzpostavitve svoje MRO-baze (vzdrževanje, popravila in obnova letal) na Rusjanu?

- Kako bi država lahko prisluhnila investitorjem in pospešila spremembe prostorskih načrtov?

https://vecer.com/slovenija/foto-bolj-o...

Bolj optimistična prihodnost mariborskega letališča: Konkurenca za servisiranje letal na Rusjanu

Po TUI Airlines, kjer potrjujejo pogovore, se za vzdrževanje letal na letališču v Slivnici zanima tudi Wizz Air. Bo država prisluhnila investitorjem in pospešila prostorsko načrtovanje?

Potem ko je vedno manj upanja, da bi na Letališču Edvarda Rusjana Maribor vendarle vzpostavili kakšno redno letalsko linijo, je v zadnjih mesecih na mizi vedno bolj realna možnost, da bi na drugem največjem mednarodnem letališču v državi zaživela baza za servisiranje in vzdrževanje letal. Najbliže temu cilju je največja svetovna turistična družba TUI, ki ji predseduje nekdanji prekaljeni avtomobilski menedžer Dieter Zetsche.

Predstavniki TUI Airlines so se lani oktobra in novembra ter sredi januarja letos namreč vsaj trikrat sestali z uradniki na pristojnih ministrstvih. S številno delegacijo in partnerjem Poente Technical pa so prostorske možnosti na letališču v Slivnici, ki ga upravlja državna DRI, tudi preverili.

- Letališče Edvarda Rusjana Maribor je eno izmed treh javnih letališč za mednarodni zračni promet v Sloveniji.

- Začasno ga upravlja državna družba DRI, in sicer že od leta 2019, ko je od najema odstopila družba Aerodrom Maribor v lasti kitajskih vlagateljev.

- DRI ima pogodbo do konca leta 2024.

- Država je za letališče skušala poiskati koncesionarja, a je bil postopek do zdaj neuspešen.
Gradnja hangarjev po vzoru baze v Bruslju

Aage Dünhaupt, direktor komunikacij, nam je v pisnem odgovoru pojasnil, da za zdaj nimajo komentarja v zvezi s to naložbo. "TUI Airlines na splošno išče možnosti za servisiranje in vzdrževanje letal na različnih lokacijah v regiji. Iz tega razloga smo obiskali tudi mariborsko letališče in opravili pogovore s pristojnimi. Za zdaj pa ne moremo potrditi naših konkretnih načrtov v zvezi s tem."
TUI v prvem četrtletju znižal izgubo

Največji svetovni organizator potovanj, nemški TUI, je prvo četrtletje poslovnega leta, ki sovpada z zadnjim trimesečjem 2023, zaključil s 83,5 milijona evrov čiste izgube, kar je za 64 odstotkov manj kot leto pred tem. Prihodki so bili s 4,3 milijarde evrov v primerjavi z enakim obdobjem lani višji za 12 odstotkov. TUI za celotno poslovno leto, ki traja od oktobra do septembra, pričakuje rast prihodkov za vsaj deset odstotkov. ​​V svoji floti imajo okoli 140 letal, večino ameriškega proizvajalca Boeing, bazi za servisiranje in vzdrževanje pa imajo v Belgiji in v Veliki Britaniji. (sta)
Po naših neuradnih informacijah naj bi poleg spremembe namembnosti morali urediti tudi dovoz z letališke steze na ploščad, na kateri bi bila "parkirana" letala, najverjetneje poleg obstoječega potniškega terminala. Ob njem naj bi bila predvidena gradnja treh hangarjev po vzoru baze, ki jo ima TUI v Bruslju. In tudi pripadajočih prostorov za rezervne letalske dele, motorje, sedeže, prostore za urjenje osebja in poslovne pisarne.

Letos januarja se je za bazo zanimal tudi Wizz Air

Spomnimo, da se je poleg družbe TUI za možnosti vzdrževanja in servisiranja letal na mariborskem letališču v zadnjih dveh letih zanimalo več interesentov. Med njimi poljski Avia Prime Group iz Varšave, SIDrone, ki se je potegoval za koncesijo in za katerim naj bi stal prav poljski kapital, in Solinair. V družbi DRI, ki upravlja mariborsko letališče, smo preverjali tudi informacijo, da naj bi bil nedavno interes za svojo bazo za servisiranje letal izrazil tudi Wizz Air. Po odgovore so nas napotili na ministrstvo za infrastrukturo (MZI): "V januarju 2024 se je Wizz Air pri DRI zanimal za možnosti vzpostavitve centra za vzdrževanje letal na mariborskem letališču. Predlagano jim je bilo, da s tem v zvezi kontaktirajo MZI in se dogovorijo za nadaljnje korake. Za zdaj nas Wizz Air še ni kontaktiral."

Madžarski letalski prevoznik, ki prepelje največ potnikov z letališč v regiji, ima v svoji floti večino letal evropskega proizvajalca Airbus, kar bi po najbolj optimističnem scenariju lahko pomenilo, da bi na Rusjanu lahko sobivali kar dve MRO-bazi (vzdrževanje, popravila in obnova letal). Spomnimo tudi, da je Wizz Air zavoljo težav z letalskimi motorji februarja odpovedal lete iz Ljubljane v angleški Luton.

Kmetijska zemljišča znotraj ograje letališča napaka?

Tudi za to bi bilo dobro poiskati prostorsko rešitev, ki bi zadovoljila obe ministrstvi in morebitne investitorje. Kot kaže, se v zadnjih tednih premika tudi na področju iskanja rešitve, kako v za investitorja razumljivem časovnem oknu opraviti prostorsko načrtovanje. Zemljišča znotraj ograje letališča so namreč opredeljena kot kmetijska, kar je po mnenju nekaterih urbanistov napaka, ki naj bi bila nastala ob prvotnem umeščanju v prostor, saj na območju letališča ni mogoče opravljati nikakršnih kmetijskih dejavnosti.

Kot je znano, je pobudnik in investitor priprave državnega prostorskega načrta (DPN) za Letališče Edvarda Rusjana Maribor infrastrukturno ministrstvo, ki ga vodi Alenka Bratušek. DPN, ki bi lahko vključeval tudi morebitno podaljšanje letališke steze, je še v fazi priprave. Zato smo na infrastrukturno ministrstvo povprašali še, ali glede na resno zanimanje tujega investitorja za vzpostavitev baze za vzdrževanje letal poleg spremembe DPN-ja, ki bi verjetno trajala več let, obstaja še kakšna druga pot oziroma rešitev. "Prostorsko umeščanje razvoja celotnega letališča trenutno poteka v sklopu aktivnosti izdelave DPN. Proučujemo pa tudi druge možnosti," odgovarjajo.
Namesto DPN v občinsko prostorsko načrtovanje skupnega pomena

Z ministrstva za naravne vire in prostor pa odgovarjajo: "S strani ministrstva za infrastrukturo s predlogom rešitev za nadaljevanje priprave DPN, vključujoč morebitno bazo za vzdrževanje letal, še nismo bili seznanjeni. Brez odločitve MZI in brez ustreznih strokovnih podlag priprave DPN za morebitne drugačne rešitve ni možno nadaljevati." Dodajajo še, da je dinamika priprave prostorskih načrtov odvisna predvsem od aktivnosti investitorja, da pravočasno zagotavlja vsa potrebna strokovna gradiva. Lokalne prostorske ureditve pa se načrtujejo z občinskimi prostorskimi akti, katerih pripravljavec je občina.

In prav tu bi lahko država skupaj z občino Hoče - Slivnica našla rešitev, ki bi zadovoljila zakonodajo s področja prostorskega načrtovanja in umeščanja v prostor ter pričakovanja investitorja, da bi na območju letališča lahko gradil potrebno infrastrukturo za svojo dejavnost. Po naših informacijah gre za tako imenovani postopek prostorskega načrtovanja skupnega pomena v okviru sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta, s katerim bi soglašala tako infrastrukturno ministrstvo kot tudi ministrstvo za naravne vire in prostor. Formalno bi ga vodila hoško-slivniška občina z županom Markom Soršakom, pred izvedbo sprememb in dopolnitev pa bi ga morali potrditi še občinski svetniki.

Invictus ::

skumpl je izjavil:

Invictus je izjavil:

Je pa tudi res, da šivilja pač nima posla o infrastukturi, saj je že zajebala, ko je prodala Brnmik Fraportu. Potem pa je Serpentinšek še uničil Adrio...

Z malo več sodelovanja bi lahko oboje rešili, zdaj pa imamo to kar pač imamo.

Sodelovanju koga????

Iz pilotskih virov sem izvedel, da je šivilja pokasirala par milijonov provizije pri prodaji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AgJ1 ::

Eduardo je izjavil:

ReRMh je izjavil:


kaj ti naj tokrat rečem? vse ima svoje prednosti in slabosti - marketing za štajersko je nad pričakovanji uspešno slab, kak človek bi se vprašal, če ni to res kakšna namenska strategija, da se obstoječe sile vmes primerno razporedijo. živi bili in videli.


Zakaj bi se spraševal take bedarije? Marketing je slab in pika. Poleg tega marketing lahko dela kdorkili, ne samo občina. In je že kriva politika oziroma dejmo še bolj abstraktno, Maribor držijo nazaj neke sile. Naj nehajo pit ali pa manj, pa bodo hitro ugotovili koliko kontrasile neki sili je na voljo. To je prvi korak. In predvsem iskati probleme pri sebi in ne pri zunanjih.

Če bi Ljubljana imela mariborsko mentaliteto in bi cvetel Maribor bi z vso sigurnostjo rekli: "Je to je zato, ker Maribor ima srečo, Avstrija za vogalom, Zagreb in Ljubljana super povezana, Ljubljana pa obkrožena z žalostno Slovenijo. Ja vse je v Kurcu, ker pri nas so samo poceni JS dela, industrijo pa ima maribor, sami dogovori pod mizo in neke sile, ki vse vlečejo tja.".

A še kar se oglašaš, potem ko si z vso prepotentno aroganco izkazal, da nimaš pojma o tem, kje v Sloveniji se proizvede največ piva? A zdaj si že strokovnjak za marketing?


Tale je pa čist zajebantska:
Mogoče je pa Dodik slišal za ta posel in je rekel: "Naše brezvezno letališče Banja Luka bi tudi to enkrat v prihodnosti in bi blo full bad, če bi takšen center že bil v Mariboru, ki je relativno blizu...", nakar je en iz Ljubljane rekel:"Hold my beer!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

kamiKaZaA ::

Invictus je izjavil:

skumpl je izjavil:

Invictus je izjavil:

Je pa tudi res, da šivilja pač nima posla o infrastukturi, saj je že zajebala, ko je prodala Brnmik Fraportu. Potem pa je Serpentinšek še uničil Adrio...

Z malo več sodelovanja bi lahko oboje rešili, zdaj pa imamo to kar pač imamo.

Sodelovanju koga????

Iz pilotskih virov sem izvedel, da je šivilja pokasirala par milijonov provizije pri prodaji...

Tako je.

In govorice so tudi, da bi naj v zameno podkupnine onemogočila konkurenco na ozemlju Slovenije in s tem obljubila Fraportu, da ne bo novih investicij na letališču Maribor dokler bo ona ministrica za infrastrukturo. In to bo sedaj tudi dokazala, da niso samo govorice, ampak resnica, ko bo na podlagi DPN odgnala tako TUI kot tudi Wizz Air in bo letališče Maribor propadalo, namesto da bi zaživelo, ko sta se pojavila celo 2 resna in v svetu priznana investitorja in ima občina Hoče rešitev v OPN, katerega je tudi sposobna občina z mestnimi svetniki realizirati do leta 2025, to je pa tudi termin do katerega je TUI pripravljen čakati.

AgJ1 ::

Nehi tko grdo govorit o Alenki, ona pa že ni takšna...!

kamiKaZaA ::

Vem kaj ste mi ostali hoteli dopovedati, ko sem pisal da je za vse kriva "Ljubljana". Imate prav, ni kriva Ljubljana ampak mačehovska politika, katera odganja vse potencialne dobre investitorje, če ti imajo namen investirati vzhodno od Trojan. In bolano je, da imamo takšne politike, ker na koncu trpi celotna država, ko ni tehnoloških služb vzhodno od Slovenije in zminirajo čisto vse projekte, kateri ne mislijo ostati na zahodni strani Trojan. Torej ali boš odprl podjetje zahodno od Trojan ali pa ga ne boš. Takšno sporočilo daje slovenska politika tujim investitorjem in zaradi tega je Maribor v preteklosti trpel in bo še v prihodnje...

skumpl ::

Ja

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skumpl ()

kamiKaZaA ::

skumpl je izjavil:

Še nekaj malega o TUI. Vir je paywall vecer.com https://vecer.com/slovenija/foto-bolj-o...

Članek:
Po TUI Airlines, kjer potrjujejo pogovore, se za vzdrževanje letal na letališču v Slivnici zanima tudi Wizz Air. Bo država prisluhnila investitorjem in pospešila prostorsko načrtovanje?

Se ti sploh zavedaš, da si prilepil isti članek kot sem ga jaz malo višje ob 10.44h? :)


kamiKaZaA je izjavil:

Rešitev je v OPN in iz članka:

Po naših informacijah gre za tako imenovani postopek prostorskega načrtovanja skupnega pomena v okviru sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta, s katerim bi soglašala tako infrastrukturno ministrstvo kot tudi ministrstvo za naravne vire in prostor. Formalno bi ga vodila hoško-slivniška občina z županom Markom Soršakom, pred izvedbo sprememb in dopolnitev pa bi ga morali potrditi še občinski svetniki.

...

Invictus ::

kamiKaZaA je izjavil:

Vem kaj ste mi ostali hoteli dopovedati, ko sem pisal da je za vse kriva "Ljubljana".

Problem vas štajercev je, da ste prebutasti, prepijani, ali ne vem kaj, da bi ločili med vlado, ki ima sedež v Ljubljani in samo Ljubljano...

Večina gospodarskih ministrov je bila iz štajerskih ali dolenjskih koncev, tako da se pritožujte tam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

skumpl ::

kamiKaZaA jaz ne vidim druge rešitve kot pa, da se trenutna vlada čim prej sesuje. Lenčica je delala in bo še delala škodo naprej.

kamiKaZaA ::

skumpl je izjavil:

kamiKaZaA jaz ne vidim druge rešitve kot pa, da se trenutna vlada čim prej sesuje. Lenčica je delala in bo še delala škodo naprej.

Se strinjam. A Hoče bo tudi tokrat žal kratko potegnilo, ker bi sedaj morala vlada pasti in že čez 2 meseca bo morali imeti novega ali novo ministrico za infrastrukturo, če bi želeli, da pride tako TUI kot tudi Wizz Air na letališče Maribor. Alenka Bratušek je dobesedno pokopala to letališče v zameno za mastno podkupnino od Fraporta. Naj živi korupcija!

Invictus ::

kamiKaZaA je izjavil:


Se strinjam. A Hoče bo tudi tokrat žal kratko potegnilo, ker bi sedaj morala vlada pasti in že čez 2 meseca bo morali imeti novega ali novo ministrico za infrastrukturo, če bi želeli, da pride tako TUI kot tudi Wizz Air na letališče Maribor. Alenka Bratušek je dobesedno pokopala to letališče v zameno za mastno podkupnino od Fraporta. Naj živi korupcija!

Tudi, če bi se vlada odločila za to kao famozno bazo za popravljanje, bi na koncu lokalci zajebali vse skupaj. Ne bi bilo provizij, komplikacije do konca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

111111111111 - To je v vsakem primeru napaka zdravstvenega sistema, v končni fazi ni pomembno ali je krivec privat firma, zdravnik, farmacija, sestra na sprejemu, ki odkloni pacienta, češ da ni nujno,... kriv je sistem zdravstva in podobne napake se nebi smele dogajat. Ta privat laboratorij je koncesionar javnega zdravstva.

dronyx - V yugi smo imeli enega najboljših sistemov zdravstva na svetu, z uvedbo kapitalizma se je sistem sesu, ker prevladujejo privatni in politični interesi in je v javnem-državnem zdravstvu privat dobiček prenizek. Vse za denar.

PacificBlue - Statistika je najbolj lažnjiva zadeva na svetu, poda ti podatke na način in v obliki, kakršno zahtevaš, tistega kar bi pokazalo realno stanje, od statistike nihče ne zahteva, vzemi samo prometne nesreče - največ nesreč se zgodi zaradi neprilagojene hitrosti, nikjer pa ne boš našel podatka, v koliko primerih je bila hitrost višja od omejitve in potem je največji povdarek na lovlenju kršilcev omejitve hitrosti, če prav ne povzročijo veliko nesreč ampak tu so lahko policaji najbolj učinkoviti, število težjih nesreč pa se kljub temu ne zniža. Statistika ti pove da jemo segedin, ne pove pa koliko ljudi je meso, koliko samo zelje in koliko, dejansko je segedin.

Magic1 - Primerjaj druge EU države in ne ZDA, misliš da v A upokojenca pustijo brez zdravstvene in drugačne oskrbe? Pa, da se kakšna zavarovalnica upa rečt, ne bomo vas zavarovali, ker ste stari in poslovno prdstavljate izgubo?

LeQuack - Če ne dobiš družinskega zdravnika za pisanje bolniške, še ni rečeno, da mladi ne dobijo zdravnika, ko je situacija resnejša. Še nisem slišal, da ne moreš na urgenco in potem v hitro obdelavo, ne glede na starost.

ginekk - Povsod ga plačujejo aktivni, uporabljajo pa večinoma potem, ko to niso več, tudi penzije ne rabiš, ko si mlad in aktiven. Pri nas so večinoma dohodki v aktivnosti prenizki, da bi lahko poleg rednih oblik plačevanja, še dodatno vplačeval za boljše storitve v starosti. Zadeve s spremembo sistema sicer obračajo v drugo smer, samo kaj, ko je večina zaposlenih na povprečni ali podpovprečni (minimalni) plači, od katere pa ni veliko niti prispevkov, niti možnosti za dodatno vplačevanje. Torej je edini način, da se zmenimo, kaj bomo počeli z ljudmi, ko dosežejo 65+ let, smo proti evtanaziji.
Delo krepa človeka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Maribor zmrzuje, Ljubljana pa spušča cene plina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
966608 (4265) kamiKaZaA
»

Decentralizacija (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21119733 (15132) Grizzly
»

Megalomija ali polomija Univerziada leta 2013 v Mariboru? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
27830525 (20405) Mati

Več podobnih tem