» »

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Temo vidijo: vsi

Valvoline ::

c23po je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije...

Sicer niso podatki, 100.000 jih pa niti približno ni.

To so verjetno tisti k placajo lopovski davek. Je pa folk iznajdljiv, najdejo nse acin se davkm izognit.

Valvoline ::

Pa ne najdem nek podatek je bil sa se je realno stevilo dnevnih migrantov v AT iz 2015 do danes vec kot potrojilo.

g. Oden ::

Valvoline je izjavil:

c23po je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije...

Sicer niso podatki, 100.000 jih pa niti približno ni.

To so verjetno tisti k placajo lopovski davek. Je pa folk iznajdljiv, najdejo nse acin se davkm izognit.

Številka 100.000 je nemogoča in ne gre niti približno skozi če pogledaš povprečno dnevno število vozil na mejnih prehodih z Avstrijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: g. Oden ()

Sparkxl ::

Valvoline je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.


Greva se malo osnovne matematike. Po zadnjih podatkih je gori 25k migrantov, kar predstavlja ca. 10% slovenske delovne sile na tem območju. Torej vsak 10ti ga popiha čez mejo. Kako teh 10%, ki v vsaj 75% izvajajo slabo plačana (za A standard) dela v proizvodnji in gradbeništvu, držijo pokonci 3 slovenske regije?

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije. Seveda je to za vse regije skupaj, gorenjska tudi, pa uvozeni suznji v posredniskih podjetjih. Ce se ne motim za Maribor in sirso okolico je podatek 50.000 dnevnih m, ne vem ce so v tem vsteti se ptujcani tam dejansko vsak tretji moski dela v AT.


Zdaj ali boš nehal gluposti srat, ali pa boš pokazal te tvoje uradne avstrijske podatke.
Po uradnih avstrijskih podatkih, je gori zavarovanih ca. 25k ljudi. Tu not so všteti tudi uvozeni suznji. Brez zavarovanja pa ne moreš delati. Članek je sicer star 2 leti, ampak dvomim da se je ta številka v tem času povečala za 75k.
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

c23po ::

Napisal bo, da so to itak lopovska posla, da se "uradni avstrijski podatki" namenoma skrivajo, okrivil leve (ali desne) in sklenil, da je Slovenija zanič.
Računalniki nimajo spominov.

Valvoline ::

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.


Greva se malo osnovne matematike. Po zadnjih podatkih je gori 25k migrantov, kar predstavlja ca. 10% slovenske delovne sile na tem območju. Torej vsak 10ti ga popiha čez mejo. Kako teh 10%, ki v vsaj 75% izvajajo slabo plačana (za A standard) dela v proizvodnji in gradbeništvu, držijo pokonci 3 slovenske regije?

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije. Seveda je to za vse regije skupaj, gorenjska tudi, pa uvozeni suznji v posredniskih podjetjih. Ce se ne motim za Maribor in sirso okolico je podatek 50.000 dnevnih m, ne vem ce so v tem vsteti se ptujcani tam dejansko vsak tretji moski dela v AT.


Zdaj ali boš nehal gluposti srat, ali pa boš pokazal te tvoje uradne avstrijske podatke.
Po uradnih avstrijskih podatkih, je gori zavarovanih ca. 25k ljudi. Tu not so všteti tudi uvozeni suznji. Brez zavarovanja pa ne moreš delati. Članek je sicer star 2 leti, ampak dvomim da se je ta številka v tem času povečala za 75k.
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Poisci si sam. Velik delavcev se fura skupaj po 4-5 v avtu, sploh pa uni iz ptuja, bistrice in podobno, velik folka si je ze uredilo at naslov zaradi davkov pa imajo avte registrirane v avstiji in podobno, mas tudi veliko takih ki zaradi razdalje migrirajo tedensko za vikende, imajo urejene sobice garsonjere in podobno kar prek podjetij ali agencij, velik at delodajalcev tega ponuja v oglasih. Ta podatek zgoraj sploh ni relevanten. Ce je kdo tu na forumu iz Ptuja ti lahko takoj potrdi da vsak 3 ptujcan dela v avstriji.

Mato989 ::

Crucry je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Dejte tistih 60.000 služb državnih v MB, pa bote mel hitr stanovanja po jurja/kvadrat, Maribor pa cene stanovanj ko v Monaku. Tole vprašanje je čisto podjebavanje folka. Ko se ve, da je Ljubljana pograbila vse kar se je dalo.


Spet en bolan populizem, če te zanima zakaj je Maribor zaostal za Ljubljano, je primarni razlog, da takemu sranju nasedate.

Zdaj pa pazi, da boš končno dojel, za kar je večina mariborčanov preneumnih, daj poglej si tole slikico (sem ti dal tako za otroke, da ti bo lažje), kaj vidiš?



Naj ti pomagam, izmeri razdaljo do Ljubljane od Kranja, Novega Mesta, Kopra, Nove Gorice, Kočevja,.., nato naredi enako še za Maribor. In kar naenkrat boš ugotovil, da bi se zaradi vaših štajerskih blodenj, 70% Slovenije vozilo dlje do glavnega mesta, če bi bilo to Maribor. Šokantno mar ne, kakšna zarota, Madžarov, Avstrijcev in Hrvatov, da nam niso dali vsak 300km svoje zemlje, da bi bil Maribor na sredi, ziher so se ljubljančani nekaj zdilali z njim... /s

Ja, ne-preveč-pameten-srček, geografija, geografija...

Ne razumem, kako si predstavljate, da boste mariborčani uspešni, če vam je leta 2024 treba to razlagat, vas pa sicer rade volje zamenjamo za Istro, pa boš imel bližje do Zagreba, Sloveniji pa se bo povprečen IQ precej dvignil.



REDKOKATERA prestolnica je tako v sredini države kot je LJ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kamiKaZaA ::

@Mato989

OP = skumpl = Crucry (isti uporabnik registriran isti dan oz. pred parimi dnevi) in ta tema je bila odprta samo zato, da se lahko žali in pljuva in da na koncu napiše to:

Crucry je izjavil:

Pač kruha ne boste redno žrli, vas bo pa mogoče populizem zasitil.

Dober tek šalabajzerji.

@OP: to je tudi odgovor na tvoje vprašanje. Mariborčani se raje smilijo samim sebi in valijo krivdo na druge, kot pa da bi pometli pred svojim pragom.


Resnica pa je, da Ljubljana uničuje Maribor in druge kraje, ker jim ne pusti se razvijati, ko pridejo tuji investitorji kot je sedaj primer TUI Airlines in je v preteklosti bil BMW.

Mato989 ::

Za večino debilizmov so krivi kar Mariborčani sami (Pa Ptujčani tudi) z voljenjem takih županov in sestav Mestnega Sveta kot je...

Nekaj pripomore tudi LJ ampak manjšino...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Sparkxl ::

Valvoline je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.


Greva se malo osnovne matematike. Po zadnjih podatkih je gori 25k migrantov, kar predstavlja ca. 10% slovenske delovne sile na tem območju. Torej vsak 10ti ga popiha čez mejo. Kako teh 10%, ki v vsaj 75% izvajajo slabo plačana (za A standard) dela v proizvodnji in gradbeništvu, držijo pokonci 3 slovenske regije?

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije. Seveda je to za vse regije skupaj, gorenjska tudi, pa uvozeni suznji v posredniskih podjetjih. Ce se ne motim za Maribor in sirso okolico je podatek 50.000 dnevnih m, ne vem ce so v tem vsteti se ptujcani tam dejansko vsak tretji moski dela v AT.


Zdaj ali boš nehal gluposti srat, ali pa boš pokazal te tvoje uradne avstrijske podatke.
Po uradnih avstrijskih podatkih, je gori zavarovanih ca. 25k ljudi. Tu not so všteti tudi uvozeni suznji. Brez zavarovanja pa ne moreš delati. Članek je sicer star 2 leti, ampak dvomim da se je ta številka v tem času povečala za 75k.
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Poisci si sam. Velik delavcev se fura skupaj po 4-5 v avtu, sploh pa uni iz ptuja, bistrice in podobno, velik folka si je ze uredilo at naslov zaradi davkov pa imajo avte registrirane v avstiji in podobno, mas tudi veliko takih ki zaradi razdalje migrirajo tedensko za vikende, imajo urejene sobice garsonjere in podobno kar prek podjetij ali agencij, velik at delodajalcev tega ponuja v oglasih. Ta podatek zgoraj sploh ni relevanten. Ce je kdo tu na forumu iz Ptuja ti lahko takoj potrdi da vsak 3 ptujcan dela v avstriji.


uff natrosiš gluposti, pol pa si jaz naj sam iščem vire za tvoje gluposti? Vse diht drugače tam gori?

Greva kar po vrsti. Torej jodlari pravijo da je pri njih zavarovanih ca 25.000 ljudi iz slovenije.

"Velik delavcev se fura skupaj po 4-5 v avtu" Super. Amapk zavarujejo se osebe, ne avti

"velik folka si je ze uredilo at naslov zaradi davkov pa imajo avte registrirane v avstiji in podobno" kaj imajo avti in davčna veze z zavarovanimi osebami?

"mas tudi veliko takih ki zaradi razdalje migrirajo tedensko za vikende, imajo urejene sobice garsonjere in podobno kar prek podjetij ali agencij"
spet, kaj ima veze kje spijo in kako se vozijo s številom gori prijavljenih? Še 1x: vsak ki gori dela mora bit zavarovan. In nima veze kako in s kom se vozi. In takih oseb je ca. 25, mogoče 30k. Torej kje je teh tvojih manjkajočih 70k?

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

Za večino debilizmov so krivi kar Mariborčani sami (Pa Ptujčani tudi) z voljenjem takih županov in sestav Mestnega Sveta kot je...

Nekaj pripomore tudi LJ ampak manjšino...

Se ne strinjam. Pri BMW-ju ni odločal župan Maribora ampak takratna vlada s centrom moči v Ljubljani.

In današnja vlada ruši prihod TUI Airlines v Hoče in dela vse na tem, da ga odžene. Namesto, da bi podprli predlog župana Hoč g. Soršaka in njihove pravnike, da se uredi OPN in da bo čez leto dni prihod TUI-ja na mariborsko letališče, bodo sedaj v Ljubljani zaštartali DPN, kateri pa bo trajal lahko tudi desetletje in TUI nima toliko časa in bo šel drugam. In to je taktika Ljubljane, da postopke zavlačujejo, da s tem odženejo investitorja, na drugi strani pa na občini Hoče lahko sprejmejo OPN in ga v roku leta dni uredijo, ampak Ljubljana tega noče podpreti. In kdo bo potem kriv, če ne bo TUI Airlines na mariborsko letališče?

Pa to je samo en primer, kjer sposoben župan ne more pripeljati investitorja v svojo občino, ker ga blokirajo birokrati v Ljubljani...

Mato989 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Za večino debilizmov so krivi kar Mariborčani sami (Pa Ptujčani tudi) z voljenjem takih županov in sestav Mestnega Sveta kot je...

Nekaj pripomore tudi LJ ampak manjšino...

Se ne strinjam. Pri BMW-ju ni odločal župan Maribora ampak takratna vlada s centrom moči v Ljubljani.

In današnja vlada ruši prihod TUI Airlines v Hoče in dela vse na tem, da ga odžene. Namesto, da bi podprli predlog župana Hoč g. Soršaka in njihove pravnike, da se uredi OPN in da bo čez leto dni prihod TUI-ja na mariborsko letališče, bodo sedaj v Ljubljani zaštartali DPN, kateri pa bo trajal lahko tudi desetletje in TUI nima toliko časa in bo šel drugam. In to je taktika Ljubljane, da postopke zavlačujejo, da s tem odženejo investitorja, na drugi strani pa na občini Hoče lahko sprejmejo OPN in ga v roku leta dni uredijo, ampak Ljubljana tega noče podpreti. In kdo bo potem kriv, če ne bo TUI Airlines na mariborsko letališče?

Pa to je samo en primer, kjer sposoben župan ne more pripeljati investitorja v svojo občino, ker ga blokirajo birokrati v Ljubljani...



Vlada v LJ je tudi pripeljala mega investitorja Magno v Hoče in kaj je iz tega nastalo? Spomenik falirani mega investiciji.

To kar ti opisuješ drži ampak to je MANJŠI DEL problema... Večji del problema je manjko vizije Maribora (in tudi Ptuja)

kangler in Arsenovič sta gnila župana, glavni problem pa je da njihovi protikandidati niso nikoli bili nič boljši in tu leži osnovna težava... Kvalitetno upravljanje drugega največjega mesta v državi ni povezano samo z prihodom nekaj večjih investitorjev...

Poglej si raje prazne ulice v mestu kjer so nekoč bile trgovine pa City... A za to je tudi LJ kriva? Da niti ne omenjam cest občinskih, pa neumne gradnje povprek, nobene logičnosti marsikje... pa failanje s Pohorjem, pa stečaji itd...

Ni za vse kriva LJ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

Važno, da so drugi krivi...

Mariborčani so super podjetniki pre excelence...

Če je vlada v Ljubljani, je pa večina ministrov provincialcev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AgJ1 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Za večino debilizmov so krivi kar Mariborčani sami (Pa Ptujčani tudi) z voljenjem takih županov in sestav Mestnega Sveta kot je...

Nekaj pripomore tudi LJ ampak manjšino...

Se ne strinjam. Pri BMW-ju ni odločal župan Maribora ampak takratna vlada s centrom moči v Ljubljani.

In današnja vlada ruši prihod TUI Airlines v Hoče in dela vse na tem, da ga odžene. Namesto, da bi podprli predlog župana Hoč g. Soršaka in njihove pravnike, da se uredi OPN in da bo čez leto dni prihod TUI-ja na mariborsko letališče, bodo sedaj v Ljubljani zaštartali DPN, kateri pa bo trajal lahko tudi desetletje in TUI nima toliko časa in bo šel drugam. In to je taktika Ljubljane, da postopke zavlačujejo, da s tem odženejo investitorja, na drugi strani pa na občini Hoče lahko sprejmejo OPN in ga v roku leta dni uredijo, ampak Ljubljana tega noče podpreti. In kdo bo potem kriv, če ne bo TUI Airlines na mariborsko letališče?

Pa to je samo en primer, kjer sposoben župan ne more pripeljati investitorja v svojo občino, ker ga blokirajo birokrati v Ljubljani...

Jaz sem za to, da Slovenija izloči Ljubljano iz svojega ozemlja. Parlament in ostalo prestavimo v kakšen drug kraj in to je to. Ljubljana pa srečno Kekec. Samo ne dovolimo pa da Ljubljančani po tem emigrirajo v Slovenijo. Naj ostanejo tam ali grejo v Italijo ali Hrvaško, Bosno, Srbijo, Avstrijo itd. Pa itak zakaj bi šli, saj je “najlepš mesto na svet, de”.

Invictus je izjavil:

Važno, da so drugi krivi...

Mariborčani so super podjetniki pre excelence...

Če je vlada v Ljubljani, je pa večina ministrov provincialcev.

Še sreča da župan ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

Invictus ::

AgJ1 je izjavil:


Jaz sem za to, da Slovenija izloči Ljubljano iz svojega ozemlja. Parlament in ostalo prestavimo v kakšen drug kraj in to je to. Ljubljana pa srečno Kekec. Samo ne dovolimo pa da Ljubljančani po tem emigrirajo v Slovenijo. Naj ostanejo tam ali grejo v Italijo ali Hrvaško, Bosno, Srbijo, Avstrijo itd. Pa itak zakaj bi šli, saj je “najlepš mesto na svet, de”.


Saj pobuda o meji na Trojanah je prišla iz Ljubljane, ker gre na vzhod večina socialnih transferjev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AgJ1 ::

Invictus je izjavil:

AgJ1 je izjavil:


Jaz sem za to, da Slovenija izloči Ljubljano iz svojega ozemlja. Parlament in ostalo prestavimo v kakšen drug kraj in to je to. Ljubljana pa srečno Kekec. Samo ne dovolimo pa da Ljubljančani po tem emigrirajo v Slovenijo. Naj ostanejo tam ali grejo v Italijo ali Hrvaško, Bosno, Srbijo, Avstrijo itd. Pa itak zakaj bi šli, saj je “najlepš mesto na svet, de”.


Saj pobuda o meji na Trojanah je prišla iz Ljubljane, ker gre na vzhod večina socialnih transferjev...

Ma ne na Trojanah, tam med Ljubljano in Domžalami, Škofjo Loko, Vrhniko, Pijavo Gorico, Dolskim. Tko od oka.

Invictus ::

AgJ1 je izjavil:


Ma ne na Trojanah, tam med Ljubljano in Domžalami, Škofjo Loko, Vrhniko, Pijavo Gorico, Dolskim. Tko od oka.

Sam v info, tudi prebivalci teh krajen ne marajo Mariborčanov.

In celo Celjani ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

rok_p ::

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.
rok

AgJ1 ::

Nihče pa res ne mara Ljubljančanov. V celi Sloveniji.

rok_p je izjavil:

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.

Točno to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

kamiKaZaA ::

AgJ1 je izjavil:

Nihče pa res ne mara Ljubljančanov. V celi Sloveniji.

rok_p je izjavil:

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.

Točno to.

+1

In to točno zaradi teh razlogov. In isto danes počne Ljubljana, ko bo po vsej verjetnosti odgnala TUI Airlines iz mariborskega letališča, kjer se župan Hoč g. Soršak na vse pretege trudi pripeljati tega investitorja v občino Hoče, pa ni vse od njega odvisno ampak tudi od birokratov iz Ljubljane (ministrstvo za infrastrukturo, katero vodi neizvoljena Alenka Bratušek), kateri pa so po karakterju škodoželjni in jih je sama hudobija skup in si želijo, da je vzhodno od Trojan sama revščina in blokirajo vse potencialne investitorje, ki bi vzhodno Slovenijo dvignili iz nje.

In potem bomo spet čez 10 let brali kako so župani nesposobni (v tem primeru župan Hoč) in da ni Ljubljana nikoli za nič kriva. ;((

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Župani Maribora in Hoč so še vedno nesposobni...

REŠITEV V RAZVOJU MARIBORA NE LEŽI SAMO V TEH PARIH VELIKIH INVESTITORJIH ampak še v vsem drugem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Invictus ::

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

Dajte razložit, LJ je pripeljala Magno (Vlada) kje je zdaj ta vrla svetovna investicija in 2k delovnih mest točno?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

V bistvu je jo pripeljal Počivalšek, ki je Mariborčan... Oz. tam nekje okoli tistih koncev, kjer ima krave...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

rok_p je izjavil:

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.


Ker je vedel, da bi morala država, tako kot renaultu, vsako leto dat veliko denarja, da bi proizvodnja sploh ostala v sloveniji. Malo preveri, koliko "donacij" da država renaultu, da ne zapre nekdanjega IMV-ja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Bomo morali malo drugačno dikcijo uvesti zavoljo boljšega razumevanja. Najprej moramo ločiti Ljubljano in "Ljubljano", torej mesto in vlado. Ker ko poimenujemo oboje z istim imenom, se razvnamejo strasti onkraj razuma... Jasno, pri velikih investicijah kjerkoli v Sloveniji ima vlada kaj za reči, sploh ker danes brez suvencij in eventualno kakšnih zakonskih prilagajanj ne gre. Ljubljana (mesto) pa lahko samo lobira, da bi pač določeno investicijo raje imela na svojem teritoriju, namesto na teritoriju katere druge občine.

Kar se nesrečnega BMW-ja tiče, sem prepričan, da ga na področje TAM-a ne bi bilo v nobenem primeru. In tisti, ki trdite, da je to "zajebal" Maribor, povejte, kaj konkretno je zajebal... Vedite, v TAM-u ni ničesar pomemnega, kar je v lasti mariborske občine in kar bi le-ta lahko prodala...

Me pa iskreno zanima, ali imamo na nivoju države in /ali občin razdelane resne načrte, večjih od kakšnih obrtno-gospodarskih con za primere bilokakih resnih investicij? V smislu da bi pri nas firma xy rada zgradila firmo za proizvodnjo žnj izdelka, za katerega potrebuje te-pa-te pogoje? Mu lahko država ali bilokatera občina reče, tukaj je zemlja, kjer je to mogoče? In ta zemlja je infastrukturno urejena v smislu, da je na voljo priklop na cesto, kanalizacijo, vodovod, električno in telekomunikacijsko omrežje? Investitor da dokumentacijo na pregled, ocenijo se tveganja, in če je zadeva OK, se izda gradbeno in investitor lahko začne z gradnjo brez boja z našimi mlini na veter.

Še ena zgodba glede TAM-a, ki sega v čase, precej pred to z BMW-jem. TAM je imel izredno priložnost tam okoli osamosvojitve, ko je k njim pristopil KHD (Knöckler-Hummboldt-Deutz; Maksimilijan Senica je bil direktor takrat...) in jim ponudil, da bi za njih delali motorje in ostale dele. TAM je delal motorje in nekatere tovornjake na osnovi KHD licence, torej je bila tehnika in tehnologija v veliki meri poznana. TAN je ponudbo zavrnil z izjavo, da se bodo z lastnimi izdelki potegnili naprej, računajoč predvsem na avtobuse... IMHO je to bila zamujena in edina stvarna priložnost TAM-a...

Lp

Jože

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

rok_p je izjavil:

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.


Ker je vedel, da bi morala država, tako kot renaultu, vsako leto dat veliko denarja, da bi proizvodnja sploh ostala v sloveniji. Malo preveri, koliko "donacij" da država renaultu, da ne zapre nekdanjega IMV-ja.

Plača prispevke za vse zaposlene. Mogoče zdaj še kaj več.

Tovarno pa razstavijo v enem mesecu, naložijo in odpeljejo, če je treba.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

rok_p ::

Tiste donacije se večkratno poplačajo skozi davke.

Primerjaj TAM in Magno (Puchwerke) v 90 ter danes.

WizzardOfOZ je izjavil:

rok_p je izjavil:

Takrat, ko je je Drnovšek in co načrtno preprečil prodajo TAMA tujcem in tako pahnil Maribor v bedo, da ja ne bi konkuriral Ljubljani.


Ker je vedel, da bi morala država, tako kot renaultu, vsako leto dat veliko denarja, da bi proizvodnja sploh ostala v sloveniji. Malo preveri, koliko "donacij" da država renaultu, da ne zapre nekdanjega IMV-ja.
rok

Mato989 ::

Čeprav sem čisti Štajerc mi tole jamranje ubogega Maribora gre na živce

LJ je kriva max 15% MB greznice, večino si je kriv sam... teh par investitorjev ne bi rešilo ničesar ker je Maribor gnil overall... Zakaj si poglejte župane tipa Kangler in Arsenovič
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

AgJ1 ::

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?

Mato989 ::

AgJ1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?


Saj tudi ko je letela so mariborčani velikokrat raje šli drugam... enako velja za Brnik njih pač rešuje Bruselj in politika
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

AgJ1 ::

Mato989 je izjavil:

Župani Maribora in Hoč so še vedno nesposobni...

REŠITEV V RAZVOJU MARIBORA NE LEŽI SAMO V TEH PARIH VELIKIH INVESTITORJIH ampak še v vsem drugem...

Ne obstaja silver bullet, ampak šteje vsaka priložnost. In če nekdo v Ljubljani vleče noge za sabo ker … , je to ena priložnost manj.
Zdej, če bi v Hočah imeli na primer “sposobnega” župna, potem bi … morda našel način …
A je to tisto, kar si želimo? Resno?

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

Čeprav sem čisti Štajerc mi tole jamranje ubogega Maribora gre na živce

LJ je kriva max 15% MB greznice, večino si je kriv sam... teh par investitorjev ne bi rešilo ničesar ker je Maribor gnil overall... Zakaj si poglejte župane tipa Kangler in Arsenovič

Samo na to odgovori:

Župan Hoč g. Soršak in njegovi pravniki se zelo trudijo pripeljati TUI Airlines na mariborsko letališče in je tudi našel rešitev v OPN, da zadosti pogojem TUI in TUI je pripravljen čakati 1 leto ni pa pripravljen čakati 10 let za urejene "papirje", da začne z investicijo.

V škodoželjni Ljubljani so vsi gratali zeleni, ker želi TUI na letališče Maribor namesto njim bližje na Brniku. In sedaj so se odločili, da bodo projekt sabotirali (ker se niso odločili za brniško letališče) in namesto, da bi podprli županov OPN bodo sedaj pokvarjeni hinavci šli v DPN samo zato, ker bo sprejetje tega trajalo nekje 10 let in ker vedo, da TUI tako dolgo ne bo čakal.

Kdo bo sedaj kriv, če TUI Airlines ne bo mariborskem letališču? Župan Hoč ali Ljubljana?

In župan Hoč g. Soršak je eden najbolj sposobnih ljudi na mestih županov.

AgJ1 ::

Mato989 je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?


Saj tudi ko je letela so mariborčani velikokrat raje šli drugam... enako velja za Brnik njih pač rešuje Bruselj in politika

Jaz praktično nikoli ne letim iz Slovenije. Izguba cajta sploh iskat. Ampak če je tuji vlagatalj pripravljen vlagat v Mb letališče, zakaj bi to ovirali? A so prizadeti?

Mato989 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Čeprav sem čisti Štajerc mi tole jamranje ubogega Maribora gre na živce

LJ je kriva max 15% MB greznice, večino si je kriv sam... teh par investitorjev ne bi rešilo ničesar ker je Maribor gnil overall... Zakaj si poglejte župane tipa Kangler in Arsenovič

Samo na to odgovori:

Župan Hoč g. Soršak in njegovi pravniki se zelo trudijo pripeljati TUI Airlines na mariborsko letališče in je tudi našel rešitev v OPN, da zadosti pogojem TUI in TUI je pripravljen čakati 1 leto ni pa pripravljen čakati 10 let za urejene "papirje", da začne z investicijo.

V škodoželjni Ljubljani so vsi gratali zeleni, ker želi TUI na letališče Maribor namesto njim bližje na Brniku. In sedaj so se odločili, da bodo projekt sabotirali (ker se niso odločili za brniško letališče) in namesto, da bi podprli županov OPN bodo sedaj pokvarjeni hinavci šli v DPN samo zato, ker bo sprejetje tega trajalo nekje 10 let in ker vedo, da TUI tako dolgo ne bo čakal.

Kdo bo sedaj kriv, če TUI Airlines ne bo mariborskem letališču? Župan Hoč ali Ljubljana?

In župan Hoč g. Soršak je eden najbolj sposobnih ljudi na mestih županov.


V redu vse imaš prav ampak PONAVLJAM, ni zaradi teh parih investicij Maribor v takem globokem dreku kot je razumeš, samo to ti hočem dopovedat... Ti zdaj cherrypickaš nekih par investicij za katere je morda ali pa je res kriva zavistna Ljubljana, ampak ni vse ostalo brez težav za kar so pa neposredno krivi Župani Maribora (in ostalih občin Štajerske) da je greznica kot je...



Imaš Magno, povej mi, je že 2k delovnih mest kot obljubljeno?

AgJ1 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Župani Maribora in Hoč so še vedno nesposobni...

REŠITEV V RAZVOJU MARIBORA NE LEŽI SAMO V TEH PARIH VELIKIH INVESTITORJIH ampak še v vsem drugem...

Ne obstaja silver bullet, ampak šteje vsaka priložnost. In če nekdo v Ljubljani vleče noge za sabo ker … , je to ena priložnost manj.
Zdej, če bi v Hočah imeli na primer “sposobnega” župna, potem bi … morda našel način …
A je to tisto, kar si želimo? Resno?


Tako ne obstaja silver Bullet, ampak če bi vsaj pol priložnosti župani pohendlali tistih manjših (ne teh mega investicij) bi bilo veliko bolje ne glede na zavistno LJ in te 2-3 priložnosti v 15-20 letih

To je moj point.

Ti bom povedal zdaj primer... na Ptuju je bila legendarna gostilna Pri Pošti... podedovala od mame jo je hčerka ki je zaprosila občino da bi odzadaj kjer vse propada in je makadamsko mini parkirišče (ni za več kot 8 avtov) naredila TERASO... čeprav je prostor njen... ona bi vse plačala, je občina in Županja rekla da NE ker spomeniško varstvo... in tako je izkušena gostinka rekla fuck it gostilno zaprla in šla delat v Avstrijo v Hofer...

Kaj ima s takimi faili Vlada in Ljubljana?

To so te male "zmage" za dobrobit mesta ki jih tako na Ptuju kot v MBju prepogostokrat župani (ker od tega nimajo nič neposredno) ne odobravajo.


In ta "zmaga" občine (fail) je koštal Ptuj
1. Gostilne s tradicijo
2. urejene okolice stavbe (spomeniško sranje)
3. vsaj 1 izkušenega kadra v gostinstvu

zakaj že? Nič jih ne bi stalo če bi to podprli in dovolili... pa niso ker pač smo nesposobni. In teh malih primerov je 10-100x več kot teh TUI, pa IBM pa Magne... in pri teh je krivda IZKLJUČNO na lokalnih županih in mestnih svetih ne pa na vladi v LJ
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

Imaš Magno, povej mi, je že 2k delovnih mest kot obljubljeno?

Nihče ni računal na korono in ta nepredvidljiv dogodek je ohladil avtomobilsko industrijo zaradi lockdownov in uvajanja dela od doma in še vseh ostalih stvari, kar so prinesli ukrepi.

Če tega ne bi bilo, bi danes bilo 2k zaposlenih. Bo pa po vsej verjetnosti 3k-5k zaposlenih v roku 10 let, ker se bo v tem času tudi pobrala avtomobilska industrija in bo takrat že konec recesije v katero že zadnjih 5 let drvimo in so manjše-recesije naravni ciklus ekonomije, ker ne more vedno it samo gor, ampak gre tudi dol. Ne bomo pa šli dol za -30%, -40% kot je to bilo v recesiji od 2008/09. Šlo bo dol za par procentov oz. enomestna številka.

Mato989 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Imaš Magno, povej mi, je že 2k delovnih mest kot obljubljeno?

Nihče ni računal na korono in ta nepredvidljiv dogodek je ohladil avtomobilsko industrijo zaradi lockdownov in uvajanja dela od doma in še vseh ostalih stvari, kar so prinesli ukrepi.

Če tega ne bi bilo, bi danes bilo 2k zaposlenih. Bo pa po vsej verjetnosti 3k-5k zaposlenih v roku 10 let, ker se bo v tem času tudi pobrala avtomobilska industrija in bo takrat že konec recesije v katero že zadnjih 5 let drvimo in so manjše-recesije naravni ciklus ekonomije, ker ne more vedno it samo gor, ampak gre tudi dol. Ne bomo pa šli dol za -30%, -40% kot je to bilo v recesiji od 2008/09. Šlo bo dol za par procentov oz. enomestna številka.



Aha sem mislil da je tudi za to kriva vlada v LJ >:D

Tako je ohladil da Magna na Madžarskem zaposluje pri nas pa ne... Kdo bi vedel.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

Aha sem mislil da je tudi za to kriva vlada v LJ >:D

Tako je ohladil da Magna na Madžarskem zaposluje pri nas pa ne... Kdo bi vedel.

Magna v Hočah je back-up plan matične firme ob povečanih naročilih ali novih naročnikih in bo vedno jebena stranka, ko bo upad naročil. Prvo se bo tu zapiralo delovna mesta, šele potem v okolici (sledi Madžarska... in šele na koncu Avstrija, ker je seveda logično, ker tako vsako podjetje posluje).

skumpl ::

Mato989 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Čeprav sem čisti Štajerc mi tole jamranje ubogega Maribora gre na živce

LJ je kriva max 15% MB greznice, večino si je kriv sam... teh par investitorjev ne bi rešilo ničesar ker je Maribor gnil overall... Zakaj si poglejte župane tipa Kangler in Arsenovič

Samo na to odgovori:

Župan Hoč g. Soršak in njegovi pravniki se zelo trudijo pripeljati TUI Airlines na mariborsko letališče in je tudi našel rešitev v OPN, da zadosti pogojem TUI in TUI je pripravljen čakati 1 leto ni pa pripravljen čakati 10 let za urejene "papirje", da začne z investicijo.

V škodoželjni Ljubljani so vsi gratali zeleni, ker želi TUI na letališče Maribor namesto njim bližje na Brniku. In sedaj so se odločili, da bodo projekt sabotirali (ker se niso odločili za brniško letališče) in namesto, da bi podprli županov OPN bodo sedaj pokvarjeni hinavci šli v DPN samo zato, ker bo sprejetje tega trajalo nekje 10 let in ker vedo, da TUI tako dolgo ne bo čakal.

Kdo bo sedaj kriv, če TUI Airlines ne bo mariborskem letališču? Župan Hoč ali Ljubljana?

In župan Hoč g. Soršak je eden najbolj sposobnih ljudi na mestih županov.


V redu vse imaš prav ampak PONAVLJAM, ni zaradi teh parih investicij Maribor v takem globokem dreku kot je razumeš, samo to ti hočem dopovedat... Ti zdaj cherrypickaš nekih par investicij za katere je morda ali pa je res kriva zavistna Ljubljana, ampak ni vse ostalo brez težav za kar so pa neposredno krivi Župani Maribora (in ostalih občin Štajerske) da je greznica kot je...



Imaš Magno, povej mi, je že 2k delovnih mest kot obljubljeno?

AgJ1 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Župani Maribora in Hoč so še vedno nesposobni...

REŠITEV V RAZVOJU MARIBORA NE LEŽI SAMO V TEH PARIH VELIKIH INVESTITORJIH ampak še v vsem drugem...

Ne obstaja silver bullet, ampak šteje vsaka priložnost. In če nekdo v Ljubljani vleče noge za sabo ker … , je to ena priložnost manj.
Zdej, če bi v Hočah imeli na primer “sposobnega” župna, potem bi … morda našel način …
A je to tisto, kar si želimo? Resno?


Tako ne obstaja silver Bullet, ampak če bi vsaj pol priložnosti župani pohendlali tistih manjših (ne teh mega investicij) bi bilo veliko bolje ne glede na zavistno LJ in te 2-3 priložnosti v 15-20 letih

To je moj point.

Ti bom povedal zdaj primer... na Ptuju je bila legendarna gostilna Pri Pošti... podedovala od mame jo je hčerka ki je zaprosila občino da bi odzadaj kjer vse propada in je makadamsko mini parkirišče (ni za več kot 8 avtov) naredila TERASO... čeprav je prostor njen... ona bi vse plačala, je občina in Županja rekla da NE ker spomeniško varstvo... in tako je izkušena gostinka rekla fuck it gostilno zaprla in šla delat v Avstrijo v Hofer...

Kaj ima s takimi faili Vlada in Ljubljana?

To so te male "zmage" za dobrobit mesta ki jih tako na Ptuju kot v MBju prepogostokrat župani (ker od tega nimajo nič neposredno) ne odobravajo.


In ta "zmaga" občine (fail) je koštal Ptuj
1. Gostilne s tradicijo
2. urejene okolice stavbe (spomeniško sranje)
3. vsaj 1 izkušenega kadra v gostinstvu

zakaj že? Nič jih ne bi stalo če bi to podprli in dovolili... pa niso ker pač smo nesposobni. In teh malih primerov je 10-100x več kot teh TUI, pa IBM pa Magne... in pri teh je krivda IZKLJUČNO na lokalnih županih in mestnih svetih ne pa na vladi v LJ

TUI se zdi najbolj zainteresiran, vendar potrebujejo dodaten hangar, ki bi ga postavili nekoliko naprej od trenutnega. Vsi stroški bi bili pokriti s strani TUI, kar bi prineslo regiji številna nova visokokvalitetna delovna mesta in povečalo dodano vrednost. Posledično bi letališče doživelo preporod.

Invictus ::

AgJ1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?

MBX preprosto nima zaledja folka, da bi bil rentabilen. Ni kritične mase ljudi...

Zato tudi nobene družbe ni tja...

KAr se tiče TUI posla, me zanima kaj bi morala občina/vlada ponuditri, da bi prišli. Ker niso dobili nič, ne bodo prišli. Je pa res, da so na gospodarskem ministrstvu, kar se teh pobud tiče, bolj jebivetrski...

Kje boš pa sploh dobil v MB ljudi, ki so dovolj izobraženi in trezni, da bi delali v letalski industriji?!?*!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

gruntfürmich ::

torej je konsenz, da so za vse tegobe mariborčanov krivi ljubljančani?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kamiKaZaA ::

skumpl je izjavil:

TUI se zdi najbolj zainteresiran, vendar potrebujejo dodaten hangar, ki bi ga postavili nekoliko naprej od trenutnega. Vsi stroški bi bili pokriti s strani TUI, kar bi prineslo regiji številna nova visokokvalitetna delovna mesta in povečalo dodano vrednost. Posledično bi letališče doživelo preporod.

Exactly!

TUI je pripravljen investirat in potrebuje dovoljenje za dodaten hanger, kateri se bo razprostiral na 20.000 m2. Občina Hoče jim je pripravljena oditi naproti s tem, da jim proda željeno zemljišče in uredi OPN, da lahko leta 2025 začnejo z gradnjo tega velikega hangarja, kjer bodo potekali servisi letal.

V Ljubljani, pa želijo zminirati ta projekt, ker TUI ni izbral brniškega letališča in želijo preko DPN, kateri postopek bo trajal tudi do 10 let odvrniti TUI in ga odgnati od investiranja v letališče Maribor. Tukaj bi se v štartu dobila visokotehnološka dela in kasneje bi lahko pričakovali preko hčerinske firme TUI-group tudi letalski potniški promet TUI-fly, kar bi prineslo še dodatna delovna mesta in bi letališče popolnoma zaživelo. Sedaj pa stagnira in je tik pred zaprtjem kjub temu, da se je pojavil investitor, ki je pripravljen investirati v letališče in pripeljati preko 100 novih delovnih mest za začetek.

In sedaj na ministrstvu za infrastrukturo delajo vse možne salte, da bi odvrnili TUI od te potencialne investicije.
Župan Hoč in njegovi pravniki pa se zelo trudijo, da bi pripeljali TUI na letališče in ugodili vsaki njihovi zahtevi (prodali zemljišče v velikosti 20.000 m2 in uredili OPN za gradnjo hangarja). Kdo bo na koncu kriv, če ga ne bo? Ljubljana!

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Ja kamikaza, ampak še enkrat ali je res samo zaradi teh parih primerov Maribor toliko zaostal za LJ ali je problem tudi v županih in drugih zadevah.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

gruntfürmich je izjavil:

torej je konsenz, da so za vse tegobe mariborčanov krivi ljubljančani?

Vedno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kamiKaZaA ::

AgJ1 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?


Saj tudi ko je letela so mariborčani velikokrat raje šli drugam... enako velja za Brnik njih pač rešuje Bruselj in politika

Jaz praktično nikoli ne letim iz Slovenije. Izguba cajta sploh iskat. Ampak če je tuji vlagatalj pripravljen vlagat v Mb letališče, zakaj bi to ovirali? A so prizadeti?

To bi se danes morali predvsem glavni mediji v Sloveniji spraševati zakaj so na ministrstvu za infrastrukturo tako mačehovski do ostalih predelov Slovenije in zakaj na eni strani želijo zapreti letališče Maribor, ker stagnira a hkrati na drugi strani odganjajo zelo velikega investitorja, ki je pripravljen oživeti letališče Maribor.

Šimpanz ::

Hecno je kako so pri nesposobnih Mariborčanih vedno krivi drugi. Tudi v Ljubljani ni bila postavljena nobena velika proizvodnja v zadnjih 20 letih (najbrž tudi dlje), pa noben ne krivi drugih. Letališće Brnik stagnira že nekaj let in nihče ne krivi drugih krajev ali držav za to. Nesposobneži vedno krivijo druge za svoj neuspeh, vedno.

Invictus ::

Slovenija ima preprosto premalo folka, da bi bila znaimiva za letalske družbe.

Brnik je laufal, dokler je bila tam Adria, zdaj životari...

MAribor ima še manjše zaledje, zato nihče normalen noče od tam leteti...

V mislih pijanih Šrtajercev pa mentaliteta, da je letališče fulllll vredno...

Vredno ni nič, če ni potnikov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

AgJ1 ::

Invictus je izjavil:

AgJ1 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem mariborskega letališča so sami mariborčani, ker gredo rajeletet v Graz ali Zagreb...

Vsak evro, porabljen za MBX, je vržen stran...

Ma ne nakladaj, če nobena letalska družba ne leti od tam, kaj naj potem Mariborčani tam, glumijo Ikaruse?

MBX preprosto nima zaledja folka, da bi bil rentabilen. Ni kritične mase ljudi...

Zato tudi nobene družbe ni tja...

KAr se tiče TUI posla, me zanima kaj bi morala občina/vlada ponuditri, da bi prišli. Ker niso dobili nič, ne bodo prišli. Je pa res, da so na gospodarskem ministrstvu, kar se teh pobud tiče, bolj jebivetrski...

Kje boš pa sploh dobil v MB ljudi, ki so dovolj izobraženi in trezni, da bi delali v letalski industriji?!?*!?!

Glede na to, kar je napisal Kamikaza, so dobili ljubljanski dildo brez vazelina. A bulmastif klika še zmeraj vlada v osrednji “Sloveniji”?

Invictus je izjavil:

Slovenija ima preprosto premalo folka, da bi bila znaimiva za letalske družbe.

Brnik je laufal, dokler je bila tam Adria, zdaj životari...

MAribor ima še manjše zaledje, zato nihče normalen noče od tam leteti...

V mislih pijanih Šrtajercev pa mentaliteta, da je letališče fulllll vredno...

Vredno ni nič, če ni potnikov...

Sploh ni dvoma, da je cela Slovenija premajhna, ampak če je nekdo iz tujine pripravljen vložiti svoj denar, zakaj bi ga oviral? Saj bo zagonil svoj denar in ne tvojega? Morda pa ima idejo, ki jo pač ljubljanski kmetavzarji ne vidijo. So what? A je treba vtikat birokratske lepljive prstke v vsako tortico?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

Invictus ::

AgJ1 je izjavil:


Sploh ni dvoma, da je cela Slovenija premajhna, ampak če je nekdo iz tujine pripravljen vložiti svoj denar, zakaj bi ga oviral? Saj bo zagonil svoj denar in ne tvojega? Morda pa ima idejo, ki jo pač ljubljanski kmetavzarji ne vidijo. So what? A je treba vtikat birokratske lepljive prstke v vsako tortico?

Naj dajo cifre na mizo, pa da vidimo.

Ni vsaka ponudba tujca ugodna za državo ali občino.

Treba je prebrati potencialno pogodbo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

c23po ::

Invictus je izjavil:

...
Ni vsaka ponudba tujca ugodna za državo ali občino.

Treba je prebrati potencialno pogodbo...

Škoda je, da bodo užaljeni lokalci (Ljubljančani niso izključeni, ko gre za lokalni interes) spregledali ta dva stavka.
Računalniki nimajo spominov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Maribor zmrzuje, Ljubljana pa spušča cene plina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
966765 (4422) kamiKaZaA
»

Decentralizacija (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21119984 (15383) Grizzly
»

Megalomija ali polomija Univerziada leta 2013 v Mariboru? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
27830721 (20601) Mati

Več podobnih tem