» »

Decentralizacija

Decentralizacija

1
...
3 4
5
»

Grizzly ::

Ne razumem, zakaj toliko prahu okoli decentralizacije. Še enkrat povem - je neizbežna in upam si trditi, da tudi na vidiku. Zakaj mislite, da tečejo debate okoli pokrajin? Zakaj mislite, da se zadnja leta vlaga v razvoj prometne infrastrukture? Zato, ker je to pogoj, da se lahko gremo decentralizacijo.

Če pogledamo Koroško - Slovenj Gradec: Nima avtocestnega priključka, poleg tega je edino večje mesto, ki nima železniške povezave. Podobno imajo Belokranjci: Do avtocestnega priključka (NM) se voziš vsaj pol ure. Vlak iz Metlike do Ljubljane pa vozi (po enotirni neelektrificirani progi) skoraj 3 ure, z maksimalno hitrostjo 70km/h (tako je vsaj bilo). Kar nekaj podjetnikov si je že šlo ogledat tiste kraje in so rekli, da niti ugodna najemnina ne odtehta razdalje do avtoceste.

Ljubljana je postala premajhna, širiti pa se skoraj več nima kam. Ja, res, da sta Dunaj in Rim še večja, ampak so tudi sosednje države večje. Da ne omenjam še zasoljenih ljubljanskih najemnin. Pač, centralizacija ni primerna rešitev, ker ljudi spodbuja k migraciji v center, kjer pa že zdaj ni prostora. Namesto, da se razmišlja o nekih novogradnjah, bi se moralo razmišljati, kako ljudem omogočiti, da se ne bo treba selit. Stanovanj v Ljubljani je dovolj, nerealno je pa pričakovati, da se bo pol države preselilo v center.

Pokrajine bi lahko definirali v roku 1 leta. Zakaj rabimo čas do 2023? Če bomo delali s tako hitrostjo, bo proces decentralizacije trajal 100 let.

Smurf ::

Grizzly je izjavil:

Ne razumem, zakaj toliko prahu okoli decentralizacije. Še enkrat povem - je neizbežna in upam si trditi, da tudi na vidiku. Zakaj mislite, da tečejo debate okoli pokrajin?

Zaradi politicnih interesov.

Grizzly je izjavil:


Zakaj mislite, da se zadnja leta vlaga v razvoj prometne infrastrukture?

Zaradi centralizacije.

Slopek ::

Točno to!
Ne vem, kako lahko sploh o decentralizaciji, če se dogaja vse za popolno centralizacijo.

Robocop1 ::

Pred kratkim sem z enim Ljubljančanom imel "debatni krožek" na temo razvojna os 3 (od severa države proti jugu) in 3a (od Kočevja do Ljubljane). Ko sem mu pustil do besede, je rekel: "No, še malo pa se boste lahko vozili novi avtocesti". Moj odgovor njemu je bil: "Morda pa se boš ti vozil po novi avtocesti". Tipu ni bilo nič jasno... kako, kam, zakaj??? Odvisno od tega, kakšen sistem bo čez 10 let.

Lahko bi se organizirale volitve, kjer bi vsak polnoleten državljan obkrožil, ali je za centralizacijo ali decentralizacijo. Itak imamo dost pogosto predčasne volitve, tako da še ene volitve na to temo bi lahko izpeljali. Nesmiselno se je tu izgovarjati na stroške, ker je precej več denarja bilo porabljenega za propadle oz. nikoli izpeljane projekte. Tako bi vsaj vedeli, kakšen je interes večine in v tej smeri potem pospešeno napredujemo. Mislim, da če večini državljanom ustreza decentralizacija, mi pa imamo centralizacijo (oz. obratno), bi nekaj na tem področju morali narediti.

Pa morda še za konec: Tisti, ki razvoj vidite v smeri centralizacije... kako si to dolgoročno predstavljate? Kam točno boste preselili pol Dolenjcev, Štajercev in Primorcev, ki bodo v prihodnosti delo imeli v Ljubljani? Ali računate, da se bodo vsakodnevno vozili, delodajalci pa bodo vsak mesec izplačali 4000 prevoženih kilometrov? Ni računice!

nejcek74 ::

Ne pomurci ne korosci niso sposobni financirat avtoceste.
Decentralizacija je:
- romantične sanje podeželanov,
- bergla za nekonkurenčne rovtarje
Slovenija je ze tako majhna, in je tezko konkurenca, ker zaradi majhnosti nima dovolj sposobnih kadrov. Podeželje ni sposobno ponudit stimulacijskega inovacijskega okolja, velika mesto pa so. Povsod po svetu.Od nekdaj. Taksna so dejstva. Lahko rečete da sovražite Ljubljano, ok, razumem. Ampak v dobro Slovenije potem lahko samo vzpostavite nov center. Neke vrste decentralizacije bi bila mozna samo v smeri dogajanja velikih urbanih aglomeracij, kot je npr v padski nižini, Porurje ali pa nizozemska obala. V primeru Slovenije bi bila to polno urbanizirana os, recimo: Koper - Ljubljana - Maribor, poseljena z novim milijonom ljudi.
Samo poglejte vase predloge decentralizacije, prav vsi temeljijo na prisili in uravnilovki. Zagovarjate pa jih tisti, ki se v sorodnih temah razglašate za zagovornike svobodnega trga. Btw. vam prišepnem, le-ta tezi k centralizaciji.

Mato989 ::

nejcek74 je izjavil:

Ne pomurci ne korosci niso sposobni financirat avtoceste.
Decentralizacija je:
- romantične sanje podeželanov,
- bergla za nekonkurenčne rovtarje
Slovenija je ze tako majhna, in je tezko konkurenca, ker zaradi majhnosti nima dovolj sposobnih kadrov. Podeželje ni sposobno ponudit stimulacijskega inovacijskega okolja, velika mesto pa so. Povsod po svetu.Od nekdaj. Taksna so dejstva. Lahko rečete da sovražite Ljubljano, ok, razumem. Ampak v dobro Slovenije potem lahko samo vzpostavite nov center. Neke vrste decentralizacije bi bila mozna samo v smeri dogajanja velikih urbanih aglomeracij, kot je npr v padski nižini, Porurje ali pa nizozemska obala. V primeru Slovenije bi bila to polno urbanizirana os, recimo: Koper - Ljubljana - Maribor, poseljena z novim milijonom ljudi.
Samo poglejte vase predloge decentralizacije, prav vsi temeljijo na prisili in uravnilovki. Zagovarjate pa jih tisti, ki se v sorodnih temah razglašate za zagovornike svobodnega trga. Btw. vam prišepnem, le-ta tezi k centralizaciji.


Saj za tako decentralizacijo sem ravno jaz... vsak del Slovenije (Zahod, Vzhod in center bi moral imeti neko mesto kjer bi bilo kar nekaj interesantnih zadev in okolje vredno gospodarstva... točno kot si ti napisal... ampak to je vseeno decentralizacija neke vrste, samo ne taka kot bi socialisti hotli, za promet bi bilo veliko bolje da bi imeli 3 podobno razvita mesta Koper, Ljubljana in Maribor, tako bi lahko Ptujčani ipd, gravitirali proti MB, nekateri k LJ drugi pa v Koper...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

solatko ::

Mato989 - Kaj se pa ti oglašaš? Nisem spraševal tebe. Če je redek kader, ki ga rabi, ga vsekakor vzame, tudi, če se vozi iz drugega konca kokoške.
Potem moraš biti najprej zato, da se 217 občin združi v 50, in ta v 3-4 pokrajine, da bodo sploh lahko prišle do sredstev za razvoj in sposobne speljat kak razvojni projekt (Bloke, Cerknica, Rakek, Loški potok,..... same po sebi nimajo denarja za ureditev komunale, vse skupaj pa bi lahko skupaj uredile projekt turistične Notranjske - bloška planot, Snežnik, Križna jama, Cerkniško jezero, Slivnica, Rakov škocjan, Bloško jezero,.. so vse biseri v kupu dreka, skupaj bi to lahko uredili in služili lepe € samo s turizmom)

Robocop1 - Centralizacijo določa kapital, torej cepljenje se mora izplačat, drugače je brez pomena. 90%-ov občin, zaradi majhnosti, ni sposobno sfinacirat projekt samopostrežne trgovine. Denarja za razvoj je čisto dovolj, samo ljudem je dovolj imeti občino, v kateri župan uredi pločnik in kolesarsko stezo, ki jo uporablja nekaj krajanov, nimajo pa denarja za ureditev komunale, infrastrukture,.... denarja pa za delovanje občine, kar nekaj.
Cele Slovenije je za predmestje Dunaja pa imamo 217 občin in radi bi najmanj 12 pokrajin, a to hočejo toliko, kolikor je v SLO konkretnih strank.

Večina vas nima pojma o čem je sploh debata.
Delo krepa človeka

-valvoline- ::

Brez uvedbo razlicnih enotnih davcnih stopnjah po regijah nikoli se ne bo zgodila decentralizacija gospodarstva, kapital mora bit nagrajen (z nizjimi davki) za investiranje v manj razvitih regijah in oproscen davkov v vukojebinah. Decentralizacija komunisticnega sektorja vkljucno paradrzavnih gospodarskih monopolov je pa izkljucno politicna zadeva in odlocitev.

Zgodovina sprememb…

Grizzly ::

nejcek74 je izjavil:

Ne pomurci ne korosci niso sposobni financirat avtoceste.
Decentralizacija je:
- romantične sanje podeželanov,
- bergla za nekonkurenčne rovtarje
Slovenija je ze tako majhna, in je tezko konkurenca, ker zaradi majhnosti nima dovolj sposobnih kadrov. Podeželje ni sposobno ponudit stimulacijskega inovacijskega okolja, velika mesto pa so. Povsod po svetu.Od nekdaj. Taksna so dejstva. Lahko rečete da sovražite Ljubljano, ok, razumem. Ampak v dobro Slovenije potem lahko samo vzpostavite nov center. Neke vrste decentralizacije bi bila mozna samo v smeri dogajanja velikih urbanih aglomeracij, kot je npr v padski nižini, Porurje ali pa nizozemska obala. V primeru Slovenije bi bila to polno urbanizirana os, recimo: Koper - Ljubljana - Maribor, poseljena z novim milijonom ljudi.
Samo poglejte vase predloge decentralizacije, prav vsi temeljijo na prisili in uravnilovki. Zagovarjate pa jih tisti, ki se v sorodnih temah razglašate za zagovornike svobodnega trga. Btw. vam prišepnem, le-ta tezi k centralizaciji.


Ljubljana je kot mesto čisto v redu - imaš nakupovalna središča, zelene kotičke (gozdove), vedno se nekaj "dogaja" itd. Ampak jutranje in popoldanske prometne špice pa pokvarijo vse to, s čimer bi se Ljubljana lahko pohvalila. Žal, tudi sam sem udeleženec prometa in prispevam k nastanku prometne špice, ampak pomagati ne morem.
Prva stvar: Od začetka teme pa še nismo dobili konkretnega predloga, kako bi v Ljubljani s cest umaknili vso to pločevino, da bi promet lahko potekal normalno. To težavo je treba rešit, ker če se bo tako nadaljevalo, se bomo čez 20 let lahko samo še s skiroji okoli vozili.
Druga stvar: Visoke najemnine ne omogočajo enako kakovostnega življenja kot bi ga imel nekje na obrobju države (ob predpostavki, da se tam dobi delo). Marsikdo ob zasoljeni ceni ne ponuja niti minimalnih pogojev. Tu bi bilo treba uvesti nekakšen nadzor. Če država noče ali ne more delovna mesta decentralizirati, potem naj vsaj zagotovi, da bo najem vsakomur dostopen.

Vsi rinejo v Ljubljano zaradi dela. Če delovna mesta decentraliziramo, se bo marsikdo lahko izselil v Ljubljane, kar vpliva na boljšo pretočnost prometa. Hkrati pa povpraševanje po najemu stanovanj ne bi bilo več tako veliko, zato bi marsikdo spustil najemnino in bi bilo življenje v prestolnici lepše. Dejstvo je, da vsi razmišljajo po principu "če so vsi sosedje dvignili najemnine, bom pa še jaz". Stvari so med seboj povezane... dejte malo razmislit okoli tega.

Decentralizacija v večje kraje (LJ, MB, CE, KR, NM, GO, KP, MS, SG, PO) ne bi smela biti problem. Vsaka pokrajina bi morala imeti svojo prestolnico in življenje v njej bi moralo biti primerljivo z ostalimi. Država bi morala samo zagotoviti, da imajo pokrajine oz. njihove prestolnice ustrezna sredstva, ki omogočajo ohranjanje delovnih mest. Kaj točno je potrebno in kako to doseči pa naj preštudira vlada.

Še enkrat - če zgoraj omenjenih stvari ne rešimo, bomo čez 20 let imeli zelo resen problem, ki ga bo morda težje rešiti, kot je sedaj uvedba kakšne poenostavljene decentralizacije. In to se tiče slehernega državljana: Ljubljančane zato, ker bodo s takim trendom čez par let ceste neprevozne; ostale pa zato, ker na dolgi rok sledi ukinjanje poslovalnic in podružničnih enot, kar spet pomeni priseljevanje v Ljubljano in ponovitev začaraneega kroga. Razmislite malo o tem!

solatko ::

-valvoline- - Temu se reče davčne oaze, ki pa jih EU Sloveniji ne bo pustila.

Grizzly - Čisto lahko, uvedba vinjet za vstop v LJ, najmanj 3-je v vozilu in sistem p&d ob vseh vpadnicah v mesto. Če nebi bilo toliko prometa v območju obvoznice, bi mestni promet funkcioniral normalno, sedaj z drugimi udeleženci LPP stoji v kolonah dvakrat na dan.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

nejcek74 je izjavil:

Ne pomurci ne korosci niso sposobni financirat avtoceste.
Decentralizacija je:
- romantične sanje podeželanov,
- bergla za nekonkurenčne rovtarje
Slovenija je ze tako majhna, in je tezko konkurenca, ker zaradi majhnosti nima dovolj sposobnih kadrov. Podeželje ni sposobno ponudit stimulacijskega inovacijskega okolja, velika mesto pa so. Povsod po svetu.Od nekdaj. Taksna so dejstva. Lahko rečete da sovražite Ljubljano, ok, razumem. Ampak v dobro Slovenije potem lahko samo vzpostavite nov center. Neke vrste decentralizacije bi bila mozna samo v smeri dogajanja velikih urbanih aglomeracij, kot je npr v padski nižini, Porurje ali pa nizozemska obala. V primeru Slovenije bi bila to polno urbanizirana os, recimo: Koper - Ljubljana - Maribor, poseljena z novim milijonom ljudi.
Samo poglejte vase predloge decentralizacije, prav vsi temeljijo na prisili in uravnilovki. Zagovarjate pa jih tisti, ki se v sorodnih temah razglašate za zagovornike svobodnega trga. Btw. vam prišepnem, le-ta tezi k centralizaciji.

Ti pa si en retard. A je Novo mesto s Krko, Revozom, Adrio in še čim podeželje? Rovte? Zakaj ne bi tam postavili še par agencij? Poglej kolk procent izvoza gre samo iz teh treh firm. Bedak.

Grizzly ::

Utk je izjavil:

nejcek74 je izjavil:

Ne pomurci ne korosci niso sposobni financirat avtoceste.
Decentralizacija je:
- romantične sanje podeželanov,
- bergla za nekonkurenčne rovtarje
Slovenija je ze tako majhna, in je tezko konkurenca, ker zaradi majhnosti nima dovolj sposobnih kadrov. Podeželje ni sposobno ponudit stimulacijskega inovacijskega okolja, velika mesto pa so. Povsod po svetu.Od nekdaj. Taksna so dejstva. Lahko rečete da sovražite Ljubljano, ok, razumem. Ampak v dobro Slovenije potem lahko samo vzpostavite nov center. Neke vrste decentralizacije bi bila mozna samo v smeri dogajanja velikih urbanih aglomeracij, kot je npr v padski nižini, Porurje ali pa nizozemska obala. V primeru Slovenije bi bila to polno urbanizirana os, recimo: Koper - Ljubljana - Maribor, poseljena z novim milijonom ljudi.
Samo poglejte vase predloge decentralizacije, prav vsi temeljijo na prisili in uravnilovki. Zagovarjate pa jih tisti, ki se v sorodnih temah razglašate za zagovornike svobodnega trga. Btw. vam prišepnem, le-ta tezi k centralizaciji.

Ti pa si en retard. A je Novo mesto s Krko, Revozom, Adrio in še čim podeželje? Rovte? Zakaj ne bi tam postavili še par agencij? Poglej kolk procent izvoza gre samo iz teh treh firm. Bedak.


Novo mesto je že v redu. Edini problem je, ker v njem išče delo pol Dolenjske, Bele krajine in delček Posavja, toliko delovnih mest pa nima. Nujno bi bilo treba ustanovit še par večjih firm (kot so zgoraj naštete) pa bi bilo delovnih mest tako za navadnega delavca kot tudi višje kvalificirana (IT in podobno). Tako pa se dogaja, da marsikateri novomeščan ne dobi dela in se pobere v Ljubljano.
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Če bi bil šef države ...

Oddelek: Problemi človeštva
456752 (5449) Mipe
»

Kaj bi se zgodilio, če bi se del Slovenije želel priključiti sosednji državi? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16323283 (19542) Karaya 52
»

LPP in stalno prebivališče (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12016048 (13573) Ramon dekers

Več podobnih tem