Forum » Na cesti » Formula 1 2024
Formula 1 2024
billy ::
Skyman ::
to drugo si je sam ze izvajal vceraj .Sej vcasih so bile une violcne SuperSoft gume,pa akcij kaj velik ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
billy ::
Ampak spet vprašanje, če bi bila razlika...bi pač potem z njimi vozili 10sec počasnene pa bi zdržale...Saj tudi M ne bi zdržale cele dirke, če ne bi vozili tako počasi...
Tako da gume niso rešitev :)
Obvezni postanki pa tudi naredijo farso iz dirke...tako da nja...ne kaže dobro tej stezi bi rekel.
Namontirat škropilce z vodo in "random" pokškropit da morajo iz na interse pa rešeno :D
Tako da gume niso rešitev :)
Obvezni postanki pa tudi naredijo farso iz dirke...tako da nja...ne kaže dobro tej stezi bi rekel.
Namontirat škropilce z vodo in "random" pokškropit da morajo iz na interse pa rešeno :D
AvtoR ::
Mater kakšne mate
Potem bi imeli kvalifikacije kjer bi tekmovali kdo lahko bilj počasi vozi
Potem bi imeli kvalifikacije kjer bi tekmovali kdo lahko bilj počasi vozi
billy ::
Ja, ampak folk tega "noče" zgleda, mediji so polni graje na račun dirke in težnjo k odpovedi le-te v prihodnje.
Cr00k ::
Cr00k ::
AvtoR ::
Ti bolj počas dojemaš, da potem kvalifikacij sploh ne rabimo.
Edino v soboto se vozi na polno brez taktiziranja in še ti bi ti ukinil
Genijalno res!
Edino v soboto se vozi na polno brez taktiziranja in še ti bi ti ukinil
Genijalno res!
forplan ::
Glavno da je uni "modrokrvnik" spustil solze
Drugače pa kot pravim če hočjo imeti zanimive dirke (kar jim niti ni pomembno dokler se dovolj denarja obrača) da vrnejo tankanje med dirko in pa seveda predvsem grid girls
Drugače pa kot pravim če hočjo imeti zanimive dirke (kar jim niti ni pomembno dokler se dovolj denarja obrača) da vrnejo tankanje med dirko in pa seveda predvsem grid girls
da se strinjam
Cr00k ::
AvtoR ::
A to potem na vse dirkah tako, al kako si si to zamislil.
Prehitro pišeš in prepočasi misliš...
Prehitro pišeš in prepočasi misliš...
Skyman ::
nic en je prisel na 5 mestu enega so po 3 ovinkih hotel modeficirat na 3 kolesnika pa ni zneslo.
Cr00k ::
A to potem na vse dirkah tako, al kako si si to zamislil.
Prehitro pišeš in prepočasi misliš...
Debata je kako resit Monaco… saj pravim, da prehitro pisem :)
nisem tolko spremljal... kaj se pa s redbullom dogaja ?
Izgleda jim upgrejdi ne ustrezajo oz. jih se niso nastudiral. RB po mojem niza odpisat., ceprav, bi bilo super, da so se kaksno dirko brez oz. z manj pikami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
Skyman ::
Je kdo kaj vec zasledil da naj bi se vrnil binotto v F1 in sicer v aston martin za tehnicnega direktorja? namesto greena? zaenkrat govorice!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
BT52 ::
Tako je. RB dosega limite dizajna iz 2023.
RB ima tak dizajn, da ne deluje dobro na grbinicah, ker so očitno najbolj optimizirana ekipa, ki lahko nosi dno čim bližje tal brez da spročijo nestabilnost ali "delfinčkanje". Podobno je bilo v Imoli. Pravzaprav podobni indici so se pojavlaji že lani samo, da so imeli veliko večjo prednost in se tega razen pri debaklju z setupom v Singapurju ni poznalo. Plus še vedno je njivoh aero perfomance, če poslušamo Maxa še vedno na trenutke zelo podkrmarjen. Ali je omejitev njihovega koncepta? Ne vemo.
Osebno mnenje, da sta Ferrari in Mclaren povohala, kaj deluje pri njihovem dizajnu. Že v primeru, če se jim zgodi 2018 scenarij in jim naslednji update recimo propade se lahko jim lahko kaj zgodi neprestavljivo in celo izgubijo WCC. Za WDC realno ni šans, ker si Mclaren in Ferrari kradeta točke med sabo. Vidim zametke 2003 sezone, kjer je odlični MSC izkoristil podobno situacijo. Sicer hiter dikalnik ampak sta si Montoya in Rai kradla med sabo točke. Tudi Alonso je bil na trakcijskih/"drag free" max downforce dirkah konkurečen. Bomo videli.
Všeč mi je ta Mclarnov dizajn dna. Tudi karakterno je njhov dirkalnik zelo podoben RBju. Zato so si prehitevanja med tema dvema ekipama zelo težka.
Koliko gledam slike dna med Mcl, RBjem in Ferrarijem se mi zdi, da je ta zadnji še najbolj različen. Zdi se mi, da je grlo difuzorja malce višje in celo bolj naprej. Čeprav je težko reč, kaer še nismo dobili "upskirt" slik RBja in Ferrarija. :D je pa očitno, da imata RB in Mclaren nekje tam 2 desetiki v žepu zdajle. Na dirkah pa je tempo in "pace" tukaj odvisn od pozicije na progi in celo dnevnega setupa, ter kako temperatura proge vpliva na dolžino stinta v kombinacijami nameščenega tipa zmesi gume. Tuki nihajo vsi dirkači od stita do stinta (razen Maxa, če izključnimo predzanjo dirko, Imola pa tudi Miami sta lahko bili neugodni).
Kanada je trakcijska stop and Go proga. Tuki gledano letos imata RB in Mclaren veliko prednost. Čeprav je neki šikan in grbin ampak ne milim, da toliko vpliva n setup. Ker važno, daimš downforce na vhodu v zaviranje. In tole Mclaren in RB imata. Ferrari je tuki 1 update zadi. Vidim trdo bitko Lando in Maxa za P1. Nebi bilo izkjučeno, da se zgodi LAN, VER, PIA.
RB ima tak dizajn, da ne deluje dobro na grbinicah, ker so očitno najbolj optimizirana ekipa, ki lahko nosi dno čim bližje tal brez da spročijo nestabilnost ali "delfinčkanje". Podobno je bilo v Imoli. Pravzaprav podobni indici so se pojavlaji že lani samo, da so imeli veliko večjo prednost in se tega razen pri debaklju z setupom v Singapurju ni poznalo. Plus še vedno je njivoh aero perfomance, če poslušamo Maxa še vedno na trenutke zelo podkrmarjen. Ali je omejitev njihovega koncepta? Ne vemo.
Osebno mnenje, da sta Ferrari in Mclaren povohala, kaj deluje pri njihovem dizajnu. Že v primeru, če se jim zgodi 2018 scenarij in jim naslednji update recimo propade se lahko jim lahko kaj zgodi neprestavljivo in celo izgubijo WCC. Za WDC realno ni šans, ker si Mclaren in Ferrari kradeta točke med sabo. Vidim zametke 2003 sezone, kjer je odlični MSC izkoristil podobno situacijo. Sicer hiter dikalnik ampak sta si Montoya in Rai kradla med sabo točke. Tudi Alonso je bil na trakcijskih/"drag free" max downforce dirkah konkurečen. Bomo videli.
Všeč mi je ta Mclarnov dizajn dna. Tudi karakterno je njhov dirkalnik zelo podoben RBju. Zato so si prehitevanja med tema dvema ekipama zelo težka.
Koliko gledam slike dna med Mcl, RBjem in Ferrarijem se mi zdi, da je ta zadnji še najbolj različen. Zdi se mi, da je grlo difuzorja malce višje in celo bolj naprej. Čeprav je težko reč, kaer še nismo dobili "upskirt" slik RBja in Ferrarija. :D je pa očitno, da imata RB in Mclaren nekje tam 2 desetiki v žepu zdajle. Na dirkah pa je tempo in "pace" tukaj odvisn od pozicije na progi in celo dnevnega setupa, ter kako temperatura proge vpliva na dolžino stinta v kombinacijami nameščenega tipa zmesi gume. Tuki nihajo vsi dirkači od stita do stinta (razen Maxa, če izključnimo predzanjo dirko, Imola pa tudi Miami sta lahko bili neugodni).
Kanada je trakcijska stop and Go proga. Tuki gledano letos imata RB in Mclaren veliko prednost. Čeprav je neki šikan in grbin ampak ne milim, da toliko vpliva n setup. Ker važno, daimš downforce na vhodu v zaviranje. In tole Mclaren in RB imata. Ferrari je tuki 1 update zadi. Vidim trdo bitko Lando in Maxa za P1. Nebi bilo izkjučeno, da se zgodi LAN, VER, PIA.
billy ::
Kaj pa vem, pač enostavno sta priključila, saj merc tudi ni več tako slab na dirki...pač RB je počasi dosegel maximum in logično da več ne morejo tako napredovati, ostali pa rinejo bližje. Občutek seveda je, da RBR več nič ne more brez neweya, ipd, floskule. V teoriji, če bi imeli nespremenjena pravila, bi vse ekipe naredile bolj kot ne enake avte...
Bezukhoff ::
Je kdo kaj vec zasledil da naj bi se vrnil binotto v F1 in sicer v aston martin za tehnicnega direktorja? namesto greena? zaenkrat govorice!?
Aston Martin is evidently working at the behest of Stroll Sr. on a new staffing revolution. Mattia Binotto, the former Ferrari team principal, is expected to be brought back to Formula 1 by Lawrence Stroll. Binotto could take on the role of Chief Technical Officer (CTO), a position that has been vacant since Andrew Green reportedly left in early 2023. In this new role, Binotto would be the superior of Dan Fallows, Aston Martin's chief technical officer. Although Fallows would continue to design the car, Binotto could focus on establishing the technical facilities and collaborate with Martin Whitmarsh, CEO of Aston Martin Performance Technologies, on the overall strategic vision. Fallows and team principal Mike Krack would continue to manage all day-to-day processes of the team, as gathered by Motorsport-Total. Binotto's possible return to Formula 1 would represent a significant strengthening for Aston Martin according to Stroll Sr. Binotto, with his vast experience and technical knowledge, could make a major contribution to improving the team's performance. His ability to establish solid technical structures and work on the long-term strategic vision would be an important added value. By working with Martin Whitmarsh, Binotto could ensure that the team's technical direction is aligned with Aston Martin's strategic goals. This synergy could lead to a significant improvement in on-track performance and a consolidation of Aston Martin's position in the Formula 1 championship.
ripmork ::
Bezukhoff ::
Aston deluje precej izgubljen z vsemi temi posodobitvami, v vetrovniku so številke načeloma bile dokaj impresivne, a Imola je potem pokazala drugačno sliko, bojda je Stroll starejši takrat docela popenil, tako da vprašanje je, ker Mercedes ima podobne težave in oboji uporabljajo enak vetrovnik, da vsi ti problemi morebiti res izhajajo iz tega naslova, ni nobene korelacije med številkami v vetrovniku in številkami na stezi, lahko pa da tehnični oddelek ni ravno na nivoju, in tukaj potem pride Binotto, svoje kvalitete kot TD je že pokazal v Ferrariju, ne pa kot TP, tako da Krack ostaja.
Alpine pa, eh, ja, pod Abiteboulom so še imeli nek upwards trend, pametnjakovič Laurent Rossi pa jih je lastnoročno v tem ciklu pravil spokal to the back of the grid, do leta 2026 so zagotovo odpisani, tako da je De Meo, bolj kot ne v obupu, poiskal asistenco Flavija Briatoreja, če bo imel proste roke se krivulja zna obrniti, ker ne glede na karkoli, tudi Flavio ima svoje kvalitete.
"His role is that of a special supervisor and does not involve constant involvement in on-track activity - we read in the Milan-based newspaper - if it proves impossible to compose a competitive team for 2026, it is possible that Briatore will back out ".
Alpine pa, eh, ja, pod Abiteboulom so še imeli nek upwards trend, pametnjakovič Laurent Rossi pa jih je lastnoročno v tem ciklu pravil spokal to the back of the grid, do leta 2026 so zagotovo odpisani, tako da je De Meo, bolj kot ne v obupu, poiskal asistenco Flavija Briatoreja, če bo imel proste roke se krivulja zna obrniti, ker ne glede na karkoli, tudi Flavio ima svoje kvalitete.
"His role is that of a special supervisor and does not involve constant involvement in on-track activity - we read in the Milan-based newspaper - if it proves impossible to compose a competitive team for 2026, it is possible that Briatore will back out ".
Scorpy84 ::
A ni nekoč Toyota imela en velik kiks z vetrovnikom?
Ne, so imeli dolgo časa, najboljšega na gridu. Je pa bil to Mclaren. Naredili nov vetrovnik, ki se je izkazal za premajhnega. Ko je toyota zapustila f1 in ko so poostrili časovno omejitev, uporabe vetrnovnika, so se kapicitete sprostile. Takrat so toyotin vetrovnik več ekip uporabljale, tudi ferrari, če držijo številke njihovega vetrovnika. Takrat so ugotovili, da je njihov vetrovnik zastarel v primerjavi s toyotinim. Mclaren je že kmalu po svojemu kiksu iskal alternativo, ampak takrat ni bilo primernih vetrovnikov, ker vsi primerni so bili zasedeni, ker so lahko uporabljali noč in dan.
DamijanD ::
V glavi imam, da je ena ekipa imela ogromne težave - da vetrovnik ni bil pravilno skalibriran in da se stvari sploh niso ujemale...
Medtem: Obstaja možnost, da bo Ocon za kazen moral eno tekmo biti v kotu (stara OŠ kazen :-) )
Medtem: Obstaja možnost, da bo Ocon za kazen moral eno tekmo biti v kotu (stara OŠ kazen :-) )
Scorpy84 ::
To je bil ferrari leta 2012 proti koncu leta, mislim da septembra/oktobra, ko so javno priznali, da je njihov tunel zanic.
Leta 2013 so razvoj v celoti preselili na toyotin tunel.
Leta 2013 so razvoj v celoti preselili na toyotin tunel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
BT52 ::
Ja tako je. Dokler niso zgradili novega in naredili upgrade. Težave so bilo pri nedinamičnih zidih, ki so bili po takratnih stadndardih preblizu in so jim mešali meritve. Plus takrat so meritve zahtevale večjo natačnost tako premikanja modela roll, pitch, yaw ipd. Pa še tehnologija srkanaja mejne plasti na tekalni površini baje ni bila popolnoma zanesljiva in ni bila iz jekla.
Za zanimivost vemo predlani (oziroma mislim, da so celo začel 2021) je Mclaren začel končni prenos iz Toyotinega vetrovnika, ki so ga uporabljaji dokler niso naredili na obnovljenega tega ki ga imajo v Wokingu.
Za zanimivost vemo predlani (oziroma mislim, da so celo začel 2021) je Mclaren začel končni prenos iz Toyotinega vetrovnika, ki so ga uporabljaji dokler niso naredili na obnovljenega tega ki ga imajo v Wokingu.
Inside McLaren's state-of-the-art new wind tunnel
Prevedi to stran
2. okt. 2023 -- Now complete, we notified the FIA that we would be leaving Toyota's wind tunnel and moving into our new one. This is an important step in the ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
A tale lujz že malo peša? Jamra, da ga je rus prehitel zaradi tega ker je imel samo on novo krilce, a hkrati mu ga je on prepustil, ker se je bal, da bi ga poškodoval?
scythe ::
A tale lujz že malo peša? Jamra, da ga je rus prehitel zaradi tega ker je imel samo on novo krilce, a hkrati mu ga je on prepustil, ker se je bal, da bi ga poškodoval?
Spet bereš površno novice ali pa bereš samo tisto, kar ti najbolj ljubno. Imeli so samo ene upgrade krilce na VN Monaka, Hamilton jih je pa prepustil mlajšemu Georgu. Meni je logična poteza, Hamilton zapušča Mercedesa, George Russell bo pa postal številka ena v Mercedesu 2025. Krilce bi lahko poškodoval eden ali pa drugi, Russell je pač tvegal.
Na naslednji dirki bosta imela oba iste krilce.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
billy ::
"prepustil" ga pa je zaradi česa?
https://www.gpblog.com/en/news/279415/g...
He instead was granted the upgrades over Hamilton as the seven-time world champion didn't want to risk damaging it.
https://www.gpblog.com/en/news/279415/g...
He instead was granted the upgrades over Hamilton as the seven-time world champion didn't want to risk damaging it.
scythe ::
"prepustil" ga pa je zaradi česa?
https://www.gpblog.com/en/news/279415/g...
He instead was granted the upgrades over Hamilton as the seven-time world champion didn't want to risk damaging it.
However, a decision had to be made over which driver would receive the upgraded part.
A common route that many teams go regarding upgrades is fitting the new part to the driver that is ahead in the championship.
With a call looming, Shovlin stated that Hamilton opted to make the decision himself.
“We did agree with the drivers that where we are now, we will be happy to bring one to the track and they were both happy with that.
“The difficult question was how do we decide who was going to run it?
“But Lewis said, if we are going to start doing this where we have not got enough parts, let George run it in Monaco, there will be races in the future where we have a single update and of course we just alternate from here on in.
“But Lewis made that decision quite simple for us.”
https://racingnews365.com/mercedes-reve...
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Skyman ::
Cr00k ::
Alpine confirm: Ocon will leave the French F1 team
https://www.gpblog.com/en/news/280021/a...
Gre v Mercedes? :)
ripmork ::
Perez za dve leti, zanimivo. Prioriteta je očitno ohranit čimbolj domače okolje za Max-a, že sprememba pravilnika in menjava motornega dobavitejla bojo dovolj velika sprememba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ripmork ::
2026 pravilnik obelodanjen:
- nekoliko lažji in krajši dirkalniki
- aktiven aero
- ožje gume
- brez DRS-a, a z "override" načinom
- zmanjšan talni efekt
- odstranjeni usmerjevalci ob kolesih
- varnostne izboljšave
Končno vrnitev ožjih prednjih krilc izpred 2009. (ti snežni plugi spredaj mi do danes niso prirasli k srcu).
Neke ideje sem nekje zadnjič bral, da bi mogoče v prihodnosti s 100% prehodom na gorivo iz obnovljivih virov celo opustili ERS, s čimer bi lahko še dodatno prihranili na teži / velikosti dirkalnikov, pa vrnili glasnost nazaj na steze. Ne bi protestiral proti temu. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
codeMonkey ::
Premalo so skrajsali dirkalnik IMO. Zadnjic sem sel na razstavo na Dunaju s sinom in sem po nekih desetih letih spet videl dirkalnike v zivo. Je kar WTF moment, ko vidis nekaj let star RB ob Bergerjevem Ferrariju iz 1988. Prav bedno jih je gledati, ko so dolgi kot kaksen druzinski karavan.
Se en (uraden) link: https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Se en (uraden) link: https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Alonso je rekel, da ni variante da 2026 shujša za 30kg...upam da pustijo rezerve glede teže dirkača, da ne bodo potem sami Tsunoda s 50kg dirkali...
ripmork ::
codeMonkey je izjavil:
Premalo so skrajsali dirkalnik IMO.Definitivno.
Ja, dirkalniki iz sredine 2000-ih so bili glih tapravi; varnejši in mal večji kot predhodniki, a še vedno kratki, lahki in okretni. Prenos teže iz ovinka v ovinek je bil očiten in jih je bilo užitek gledat (pa poslušat).
Če se res realizira ideja (zabrisat težke hibridne sklope ven in dat noter manjše, lažje motorje na 100% obnovljiva goriva) bodo dirkalniki lahko zopet precej lažji in krajši, tudi brez dolivanja goriva. V kombinaciji z zadnjimi aero spremembami (precej manj drag-a in aktiven aero) pa tudi varčni. Pa še glasnejši. Same zmage IMO :). Le proizvajalce bi bilo treba prepričat, da imajo tudi od tega korist. Ker ICE motorji se realno še lep čas ne bodo poslovili, obnovljiva goriva so pa fajn alternativa tu.
btw: ko so v 2022 pravilih skušali čimbolj omejit outwash okoli prednjih koles mi ni bilo jasno, zakaj preprosto ne naredijo ožjih prednjih krilc (precej omeji manipulacijo zraka navzven, pa še dirkalniki bolj skladni izgledajo brez tistega ogromnega pluga spredaj). No, zdaj gredo končno v to smer. Ne vem sicer, zakaj gredo še vedno stranice prednjih krilc vse do širine koles; v preteklosti so bila prednja krilca (vključno s stranicami) vedno precej ožja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
billy ::
V čem je finta sploh prepovedi dolivanja, ni ravno to bistvena teža bolida na začetku dirke?
Varnost v boksih jih skrbi?
Varnost v boksih jih skrbi?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 125003 (26341) | Skyman |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 322478 (105651) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 440611 (208610) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 206155 (126547) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 184943 (119503) |