Forum » Na cesti » Formula 1 2024
Formula 1 2024
musicfreak ::
no comment je izjavil:
Nekako dvomim za Neweya v Ferrariju.
Če se v tem trenutku odloči za Ferrari (pa verjamem, da ima pogodbo z RB vsaj še za to leto), lahko začne čez eno leto delat na 2026 dirkalniku. Če s konceptom iz prve ne zadene 100% (in Ferrari ne zajebe kje drugje), lahko na naslov v Ferrariju čaka še kako leto ali dve. Se mi ne zdi človek, ki mora v F1 še komu kaj dokazat.
https://racingnews365.com/adrian-newey-....
Ganon ::
musicfreak je izjavil:
https://racingnews365.com/adrian-newey-....
Kakšno senzacionalistično novinarsko sranje.
Naslov:
Newey names Ferrari as biggest 'emotional regret' of F1 career
Dejanska izjava:
When asked if he had any regrets from turning down the offers from the Scuderia, he said: "Emotionally I guess to a point, yes.
"But just as, for instance, working with Fernando [Alonso] or Lewis [Hamilton] would have been fabulous. But it never happened. It's just circumstance sometimes, that's the way it is."
Ne sanjaj, da se bo pri Ferrariju zgodil čudež. Ne bo se. Minila bo tudi dvajseta obletnica brez naslova prvaka. In Neweyju Reb Bull nudi vse, kar potrebuje.
codeMonkey ::
AvtoR ::
Horner in Newey v Ferrari? Samo špekuliram...
Nazadnje je bilo podobna zgodba, ko se je McLaren znebil Honde.
RB jo je zgrabil z obema rokama. Rezultat je vsem znan...
Nazadnje je bilo podobna zgodba, ko se je McLaren znebil Honde.
RB jo je zgrabil z obema rokama. Rezultat je vsem znan...
BT52 ::
wtf come on... Folk halo. Horner nebo odpuščen. Tole so samo mehki milenijci in najdejo vsako stvar žaljivo. Mediji pa tole naihnejo. Človek je 20 let z F1 v top poziciji in zdaj bo tam nadlegoval sodelovake haha Good joke.
Adrian bo lepo počakal svoj hobi leo v angliji. Rb je perfetni miks za nove tehnologije in spodbujanje kretivnosti tudi izzven avtoindustrije. Tega Ferrari nima.
Oni rabijo lačen nadebuden kader, kateri bo relativno poceni. Konecv koncev Ferrari nima veliko budgeta za top inženirje. Pravzaprav bodo težko povabili vse kar je mogoče, brez da se gredo neke "shady" taktike z nekimi donacijami izzven capa. Kar pa je dvorezni meč in folk bo zvohal to kaj hitro. Torej top top inženirji so večina izzven roke.
Hamilton "effect" bi pa lahko bo povabil Level2 tehnike in nardil jasno znamenje resnega namena in zvabil sodelavce, ki bodo delali pod plačo za 5 let recimo... potem če hočeš naredit effect že od 2025 pa moraš tole naredit PRONTO. Takrat ko bo dizajn 2026 v polnem zamahu in celo v zaključni finalni fazi moraš za resni effect povabit inženirje že zdaj IMO. Kajti po pogodbah morajo ostat v mirovanju vsaj 1 leto preden lahko prestopijo.
Adrian bo lepo počakal svoj hobi leo v angliji. Rb je perfetni miks za nove tehnologije in spodbujanje kretivnosti tudi izzven avtoindustrije. Tega Ferrari nima.
Oni rabijo lačen nadebuden kader, kateri bo relativno poceni. Konecv koncev Ferrari nima veliko budgeta za top inženirje. Pravzaprav bodo težko povabili vse kar je mogoče, brez da se gredo neke "shady" taktike z nekimi donacijami izzven capa. Kar pa je dvorezni meč in folk bo zvohal to kaj hitro. Torej top top inženirji so večina izzven roke.
Hamilton "effect" bi pa lahko bo povabil Level2 tehnike in nardil jasno znamenje resnega namena in zvabil sodelavce, ki bodo delali pod plačo za 5 let recimo... potem če hočeš naredit effect že od 2025 pa moraš tole naredit PRONTO. Takrat ko bo dizajn 2026 v polnem zamahu in celo v zaključni finalni fazi moraš za resni effect povabit inženirje že zdaj IMO. Kajti po pogodbah morajo ostat v mirovanju vsaj 1 leto preden lahko prestopijo.
AvtoR ::
Nevem kaj se razburjaš, saj sem rekel da ja samo špekulacija...
Verjetnost da se to uresniči je 0.001%.
Verjetnost da se to uresniči je 0.001%.
scythe ::
Horner ne bo odpuščen, po smrti Dietricha tudi nima več takšne podpore v ekipi. Samo vprašanje je, kdo bo prvi odletel iz RBR. Bo to Horner ali Helmut?
Pri denarju in mamljivih ponudbah se pa vse spremeni, na to ni imun NOBEN.
Pri denarju in mamljivih ponudbah se pa vse spremeni, na to ni imun NOBEN.
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
BT52 ::
Osebno bi dal 100 mil Hornerju pa rekel delaj kar hočeš hahah
chill ok :D np
Nevem kaj se razburjaš, saj sem rekel da ja samo špekulacija...
Verjetnost da se to uresniči je 0.001%.
chill ok :D np
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
codeMonkey ::
Jaz tudi dvomim v nek hud razplet glede Hornerja, ampak komentar je bil na vzdusje v RB. Nic ni vecno, in zdaj to super vzdusje pocasi prehaja v zrela leta :) Poglejte Mercedes npr. kot zadnji primer, pa je bil Red Bull pred tem, pa se prej Ferrari, itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
no comment ::
Upam, da uvedejo pravilo, da mora bodywork imeti najmanj xx mm barve, da ne bodo vsi šparali teže tu in so posledično vsi dirkalniki črni.
Scorpy84 ::
Horner in Newey v Ferrari? Samo špekuliram...
Nazadnje je bilo podobna zgodba, ko se je McLaren znebil Honde.
RB jo je zgrabil z obema rokama. Rezultat je vsem znan...
Neweya ne bo nikoli v Ferrariju, ko je odhajal iz Mclarna, mu je takrat ferrari ponujal ogromno vsoto denarja. Na koncu se je odlocil za red bull, ker mu je blizu doma in ker je dobil vodstveno mesto, pri Denisu ga ni dobil. V ferrariju v samem moštvu je trenutno toliko "šefov", da niti Mercedes nima polovico oddelkov kot ga ima ferrari, da so še sami izgubljeni v svojem sistemu in mislim, da njemu ni toliko do takega izziva. Pa še sedaj red bull dela nov tunel (ne toliko daleč od trenutnega), takrat ko je bil v mclarnu so imel dokaj nov tunel, ki so ga v štartu zajebali in je bil premejhen. Po tem so se dogovarjali s toyoto, da bi njihovega koristili. Ko je toyota odšla, so ga res uporabljali. Verjetno je tudi zaradi tega spizdil, da se nebi še v Nemčijo fural.
billy ::
Ferari je baje ponudil neweyu 1 miljardo $ da pride k njim: https://thesportsrush.com/f1-news-ferra...
Že iz vidika, da bi lujze fasal surlo, če bi se to res zgodilo, bi bilo to carsko...
Že iz vidika, da bi lujze fasal surlo, če bi se to res zgodilo, bi bilo to carsko...
Ganon ::
Ferari je baje ponudil neweyu 1 miljardo $ da pride k njim: https://thesportsrush.com/f1-news-ferra...
Že iz vidika, da bi lujze fasal surlo, če bi se to res zgodilo, bi bilo to carsko...
Vaditi bo potrebno angleščino. Ferrari ni ponudil ničesar.
BT52 ::
ripmork ::
Še nič debate okol RB stranic?
Kolikor sem razbral, s premikom zgornje horizontalne odprtine dol, povrhu dobijo nekoliko lepši pretok proti koncu. Ozka vertikalna odprtina je pa namenjena odstranitvi t.i. "boundary layerja" (funkcionalno kot S-duct, le da ob strani). Tako spodnji prednji del stranic zajame močnejši, čistejši tok zraka, s katerim lahko dosegajo boljši sesalni efekt izpod dna ob straneh, posledično pa generirajo več podtlaka.
Oziroma se špekulira, da je tudi vertikalna odprtina namenjena za hlajenje.
Mal mam slab občutek, da bo tut letos RB dominanten dirkalnik...
Kolikor sem razbral, s premikom zgornje horizontalne odprtine dol, povrhu dobijo nekoliko lepši pretok proti koncu. Ozka vertikalna odprtina je pa namenjena odstranitvi t.i. "boundary layerja" (funkcionalno kot S-duct, le da ob strani). Tako spodnji prednji del stranic zajame močnejši, čistejši tok zraka, s katerim lahko dosegajo boljši sesalni efekt izpod dna ob straneh, posledično pa generirajo več podtlaka.
Oziroma se špekulira, da je tudi vertikalna odprtina namenjena za hlajenje.
Mal mam slab občutek, da bo tut letos RB dominanten dirkalnik...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Scorpy84 ::
Še nič debate okol RB stranic?
Kolikor sem razbral, s premikom zgornje horizontalne odprtine dol, povrhu dobijo nekoliko lepši pretok proti koncu. Ozka vertikalna odprtina je pa namenjena odstranitvi t.i. "boundary layerja" (funkcionalno kot S-duct, le da ob strani). Tako spodnji prednji del stranic zajame močnejši, čistejši tok zraka, s katerim lahko dosegajo boljši sesalni efekt izpod dna ob straneh, posledično pa generirajo več podtlaka.
Oziroma se špekulira, da je tudi vertikalna odprtina namenjena za hlajenje.
Mal mam slab občutek, da bo tut letos RB dominanten dirkalnik...
Ali pa se bo pregreval, sploh pa ce ne bo prvi in drugi. Imam obcutek, da to ni koncni dizajn, ziher samo preizkusajo meje. Trenutno jim stima, ker so temperature v Bahrajnu okrog 20 stopinj.
BT52 ::
Ma meni gre na jetra da folk meša zeropode od merca (obe verziji v1 in v2) z tole red bullovo rešitvijo. Nimajo pojma.
Mercedes je imel povsem drugačen nivo širine sidepodov. Tale Rb pa je kot morski pes z repom povsem postavljenim navzven.
Očitno red bull potiska tokovne strukture na stran ter preko zgornjega roba na difuzor.
Merc pa je očitno tudi tvegal, da se bi dirty air od prednje gume uporabil za oporo nad celim izpostavljenim dnom. Tale rešitev ti je v simulacijah daka ogromni vrh podtlaka. Ampak za veliko več upora ker zadnja guma je bila povsem izpostavljena. Potem njihova največja napaka pa je bila težava delfinčkanja. Kot je govoril Mike Elliot so mogli povsem na novo razvit teorijo izračunov v cfd in vetrovniku.
Talni effect zahteva povsem drugo paradigmo dizanja. Na povprečni ti. uporabni downforce. Tole je uvidel samo RB v 2022 (oz že kako leto prej z konceptualnim razvojem - Aston Martin Valkerie je mogoče že pokazal na podobne tendence). Zdaj pa RB samo gradi palačo z idejami tudi od drugih, katere na prvi pogleda zgledajo kot rešitve od drugih vendar delujejo povsem drugače.
Mercedes je imel povsem drugačen nivo širine sidepodov. Tale Rb pa je kot morski pes z repom povsem postavljenim navzven.
Očitno red bull potiska tokovne strukture na stran ter preko zgornjega roba na difuzor.
Merc pa je očitno tudi tvegal, da se bi dirty air od prednje gume uporabil za oporo nad celim izpostavljenim dnom. Tale rešitev ti je v simulacijah daka ogromni vrh podtlaka. Ampak za veliko več upora ker zadnja guma je bila povsem izpostavljena. Potem njihova največja napaka pa je bila težava delfinčkanja. Kot je govoril Mike Elliot so mogli povsem na novo razvit teorijo izračunov v cfd in vetrovniku.
Talni effect zahteva povsem drugo paradigmo dizanja. Na povprečni ti. uporabni downforce. Tole je uvidel samo RB v 2022 (oz že kako leto prej z konceptualnim razvojem - Aston Martin Valkerie je mogoče že pokazal na podobne tendence). Zdaj pa RB samo gradi palačo z idejami tudi od drugih, katere na prvi pogleda zgledajo kot rešitve od drugih vendar delujejo povsem drugače.
AvtoR ::
ZveeZ ::
codeMonkey ::
Jaz nisem zasledil detajlov, ampak med vrsticami se je bralo kot da se je obnasal kot boomer nad neko gen-z usluzbenko
"Work ethic" in "controlling behavior" narave baje
"Work ethic" in "controlling behavior" narave baje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
ZveeZ ::
codeMonkey je izjavil:
Jaz nisem zasledil detajlov, ampak med vrsticami se je bralo kot da se je obnasal kot boomer nad neko gen-z usluzbenko
"Work ethic" in "controlling behavior" narave baje
Hahahaha:) danes šef niti "do this!" ne sme zinit:))
billy ::
Govorilo se je svašta, od tega da je pošiljal slike penisa eni sodelavki, do tega da je prišlo do "mobinga"...kaj je res, pa ne bomo nikoli izvedeli, verjetno samo horner ve pa ona baba :)
Bezukhoff ::
Prvi trening ravnokar, pa da vidimo kakšna so dejanska razmerja moči, kdo je sandbaggal in kdo ravno ne.
Bezukhoff ::
Res je, Alonsov zadnji long-run stint na zadnji dan testiranj je bil precej komparativen z Verstappnovim, ostale dni so bili precej low-key.
DamijanD ::
šele Q bo dal prave odgovore. Šele takrat bo red bull vrgel vreče s cementom dol iz avta :-)
scythe ::
Še 2.trening danes, na long-run je Max najmočnejši.
FP2 times
1 Lewis HAMILTON Mercedes 1:30.374
2 George RUSSELL Mercedes +0.206
3 Fernando ALONSO Aston Martin +0.286
4 Carlos SAINZ Ferrari +0.395
5 Oscar PIASTRI McLaren +0.410
6 Max VERSTAPPEN Red Bull Racing +0.477
7 Nico HULKENBERG Haas F1 Team +0.510
8 Lance STROLL Aston Martin +0.517
9 Charles LECLERC Ferrari +0.739
10 Sergio PEREZ Red Bull Racing +0.741
11 Alexander ALBON Williams +0.959
12 Daniel RICCIARDO RB +1.142
13 Logan SARGEANT Williams +1.341
14 Kevin MAGNUSSEN Haas F1 Team +1.390
15 Yuki TSUNODA RB +1.507
16 Pierre GASLY Alpine +1.577
17 Valtteri BOTTAS Kick Sauber +1.627
18 Esteban OCON Alpine +1.653
19 Guanyu ZHOU Kick Sauber +1.674
20 Lando NORRIS McLaren +2.234
FP2 times
1 Lewis HAMILTON Mercedes 1:30.374
2 George RUSSELL Mercedes +0.206
3 Fernando ALONSO Aston Martin +0.286
4 Carlos SAINZ Ferrari +0.395
5 Oscar PIASTRI McLaren +0.410
6 Max VERSTAPPEN Red Bull Racing +0.477
7 Nico HULKENBERG Haas F1 Team +0.510
8 Lance STROLL Aston Martin +0.517
9 Charles LECLERC Ferrari +0.739
10 Sergio PEREZ Red Bull Racing +0.741
11 Alexander ALBON Williams +0.959
12 Daniel RICCIARDO RB +1.142
13 Logan SARGEANT Williams +1.341
14 Kevin MAGNUSSEN Haas F1 Team +1.390
15 Yuki TSUNODA RB +1.507
16 Pierre GASLY Alpine +1.577
17 Valtteri BOTTAS Kick Sauber +1.627
18 Esteban OCON Alpine +1.653
19 Guanyu ZHOU Kick Sauber +1.674
20 Lando NORRIS McLaren +2.234
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Na cesti | 127219 (28557) | Skyman |
» | Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 4 … 96 97 98 99 )Oddelek: Na cesti | 327356 (110529) | ripmork |
» | Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4 … 136 137 138 139 )Oddelek: Na cesti | 447618 (215617) | BT52 |
» | Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 209212 (129604) | ripmork |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187125 (121685) |