Forum » Loža » DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne
DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne
49106 ::
Ti pa še vedno tipkaš neumnosti, namesto da se vsaj citiraš. Nisem v tvoji glavi, zato ne vem kaj se tam dogaja, baba. Ampak ja, dajva se raje kregat
Če misliš tole, je op rekel, da ne gre.
Če misliš tole, je op rekel, da ne gre.
Ne vem no... Ideja: daš jim mobilno številko kamor lahko pošljejo SMS, greš do paketomata, prevzameš paket.
Razumem princip, ampak a je vredno?
Za preusmeritev rabi link, ki je šel na neobstoječo številko.
Kako pa dostavljalec paket dobi ven, če ga v par dnevih ne prevzameš? Sigurno ga lahko tudi prej na tvojo zahtevo.
Prej na mojo zahtevo tega ne znajo storiti. "Computer says no." na strani upravljakca paketnika. DPD pa ne more nič, ker paketnik ni njihov.
Again... Jim daš številko na kateri lahko sprejmeš SMS. Sam očitno je princip vreden kompliciranja.
In ja, seveda ga lahko kadarkoli dobijo ven.
Edini način, da "jim dam številko", ja ta, da jim najprej uspe poslati SMS na trenutno zabeleženo številko. Kar ne bo uspelo nikoli. To, da imam DPD-jevo sledilno številko, ne zadošča.
Po petih dnevih poskušanja jim paketa ni uspelo dobiti ven. Še več, zelo ustrežljivo so še podaljšali čas hrambe v paketniku, da bo ja še dlje trajalo.
Naslednja ideja, prosim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
AndrejO ::
Pojma nimam kako imajo urejeno, ampak torej praviš, da OP nabija? Možno.
Kaj torej lahko naredi? Ulovi kurirja in gre z njim odpret paketomat?
Op, a lahko še tukaj prilepiš mail DPD-ja (zakrij osebne podatke)?
Kurir je že bil ulovljen in družno je bilo pred paketnikom samim ugotovljeno, da se ne da storiti nič brez kode, ki jo dobim na SMS ... in je pač ne morem dobiti. To je sicer izpeljala moja mama. Sedaj lahko sicer kdo reče, da ona 'nabija', ampak potem se spustimo na nek zelo čuden nivo.
Mail DPD-ja ne obstaja, obstaja samo mail prodajalca s kupom mojih osebnih podatkov in DPD številko za sledenje. Če te številke ne bi imel, ne bi niti vedel, da je paket že prispel. Cele številke javno sicer ne bi, je pa Pithilt omenila, da ne nore biti prava, ker se začne z 13239... Sicer ne vem zakaj ne bi mogla biti prava, ker ima pošiljatelj (virtualeye, Poljska) jasno navedeno, da je pošiljanje z DPD in DPD sledenje jo vidi, ampak to bo vedel kdo drug.
Sicer pa upam, da se bo v naslednjih nekaj dnevih, preden se vrnem v Slovenijo, paket brcnil ven iz paketnika, ker ne verjamem, da ga bi zaradi lepšega notri držali več kot nekaj dni. Verjetno bi se to že zgodilo, če ne bi jaz, tepec, obupano klical na številko, ki so mi jo dali na DPD in mi je potem idiot pri lastniku paketnikov hrambo zelo ustrežljivo še podaljšal.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Pithlit ::
Kam pa DPD-jev kurir tukaj vtakne ključ?
Point taken. Ta ki ga "naši" uporabljajo dejansko ima ključavnico.
Still, vprašanje ostaja: kako dobijo pakete ven?
je pa Pithilt omenila, da ne nore biti prava, ker se začne z 13239...
Kar počasi. Nisem jaz tega omenila. Copy paste-ala sem ti citat. S pripisom "Jaz ne vem kaj se greste vsi skup ?" ker mi dejansko ni bilo nič več jasno.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
V-i-p ::
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: V-i-p ()
AndrejO ::
Kam pa DPD-jev kurir tukaj vtakne ključ?
Point taken. Ta ki ga "naši" uporabljajo dejansko ima ključavnico.
Still, vprašanje ostaja: kako dobijo pakete ven?
Ne znam drugače, kot v angleškem originalu: That's the neat part, You don't!
V malo bolj resnem kontekstu pa tako: ne nabijam, ko napišem, da so v klicnem centru obljubili 'še danes'. Ne nabijam, ko napišem, da so mi v Vižmarjih osebno rekli 'bo jutri tukaj'. Tudi ne nabijam, ki napišem, da sta mama in dostavljalec pred paketnikom družno obupala, ker nista mogla nič. Tudi tebi verjamem, ko napišeš, kar ti tvoj še aktiven dostavljalec reče. Tudi to je res, da kurirji/dostavljalci ne smejo pustiti paketa v paketniku, če se tega ne dogovorijo z naslovnikom, pa to očitno še vedno počno.
Moj zaključek je, da stvari pri DPD tečejo, dokler se ne ustavijo. Ko pa se ustavijo, pa je podjetje nenadoma razgaljeno kot nekompetentno. Nesposobno dostavljanja. Kolektivno poneumljeno na nivo ljudi, ki jim je dovoljeno storiti samo to, kar jim reče računalnik. In danes 'computer says no'.
Izogib v širokem krogu, ker to ni človeška napaka. To je na nivoju podjetja sistematiziran idiotizem, ki bo povzročal škodo, dokler jo bo lahko.
je pa Pithilt omenila, da ne nore biti prava, ker se začne z 13239...
Kar počasi. Nisem jaz tega omenila. Copy paste-ala sem ti citat. S pripisom "Jaz ne vem kaj se greste vsi skup ?" ker mi dejansko ni bilo nič več jasno.
Jaz sem vse bolj prepričan, da sem že na začetku pravilno uganil: neurejeni procesi, nesposobnost na nivoju podjetja in ne samo posameznik, ki dela nekaj po svoje. Slednje se je vedno dalo urediti s telefonskim klicom. Neurejene procese uredi samo rezanje glave podjetja - tam, kjer se je nered povzročilo.
Če sprejmeš tezo, da pa morda le ne nabijam in morda res ničesar ne prikrivam, temveč sem samo zelo, zelo jezen, ker ne morem do paketa ... obstaja razlaga za čisto vse opaženo: sistemski idiotizem, ki ga povzročajo nesposobni managerji.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Pithlit ::
Sej s tem da si jezen ni nič narobe. Predstavljaj si kolk sem bla jaz jezna ko sem se 60km peljala po paket v skladišče... Sam da so mi lepo prijazno povedali da so ga že vrnili naslovniku. In to v roku dveh dni od kar je kurir po 8ih dneh končno našel naslov ki je bil napisan na škatli (klical me seveda ni, pozvonil tudi ne) in tam pustil pildek. Že omenjeni Chronopost+Bartolini (oboje je DPD). Tako da daleč od tega da bi jih kakorkoli branila.
Life is as complicated as we make it...
link_up ::
meni je dpd par dni nazaj dostavil paket s sledilno stevilko 1326....tko, da ni fail. :)
Upam, ca asap uredis.
Upam, ca asap uredis.
In and Out
Pithlit ::
meni je dpd par dni nazaj dostavil paket s sledilno stevilko 1326....tko, da ni fail. :)
Upam, ca asap uredis.
Vemo, ker dejansko dela sledilna... Hence "Ne vem kaj se greste vsi skup". Na tej točki me je minilo vse skup in sem šla raj Civ IV nažigat.
Life is as complicated as we make it...
AndrejO ::
meni je dpd par dni nazaj dostavil paket s sledilno stevilko 1326....tko, da ni fail. :)
Upam, ca asap uredis.
Vemo, ker dejansko dela sledilna... Hence "Ne vem kaj se greste vsi skup". Na tej točki me je minilo vse skup in sem šla raj Civ IV nažigat.
IV ali VI?
Šel sem pogledati na sledenje in se je nekaj celo premaknilo!!! Yay!!!
Morda bo lahko še danes, če ne pa jutri paket končno pobran iz DPD-ja.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
AndrejO ::
Glede na slednje je bil paket včeraj izpljunjen iz paketnika. Končno. Ker sem že začel misliti, da bo notri dočakal novo leto ali pa stečaj firme. Osebno si bi bolj želel stečaj tako kronično nesposobnih, ampak druga zgodba ...
Danes se je status dopolnil z "Parcel not delivered - wrong address". Verjetno v seznamu kod za težave pri dostavi nimajo "idiot na delu" ali pa morda bolj primernega "lastna nesposobnost".
Ko to tipkam že 30 minut visim na telefonu: "Trenutno so vsi operaterji zasedeni. Ste osmi v čakalni vrsti." Začelo se je pri "Ste deseti ...". Tudi na e-mail, ki sem jim ga poslal pretekli teden, sem končno dobil odgovor. Izgleda je nekdo prišel iz bolniške ali dopusta, pa ni zmogel več, kot poslati generična predlogo: prosijo za razumevanje, da gre vse skupaj počasneje, ker imajo novembra in decembra več dela. Bravo! To, da DPD-jev kurir nima moči iz DPD-jevega paketnika spraviti ven paketa, ko naslovnik in kurir stojita pred tem paketnikom ... je očitno posledica večje količine paketov. Tako meni DPD.
Skladišče nesposobnih managerjev, ki sabotirajo firmo in lastne zaposlene. Samo stran od njih. Kurirji ne morejo nič. Če karkoli zajebejo (ker so konec koncev ljudje), niso sposobni rešiti ničesar (ker so idioti). Naredijo si toliko dreka, da imajo očitno prezasedene operaterje v klicnem centru, ali pa tako zelo varčujejo, da imajo morda samo enega zaposlenega. Na elektronski pošti ravno tako očitno sposobni pošiljati samo odgovore iz seznama vnaprej pripravljenih. To ni pomoč strankam, to je izogibanje strankam, ki so jim povzročili težave.
Mrš stran. Bomo kupovali tam, kjer se ne zanašajo na DPD, da se izognem ponovitvi te vrhuške idiotizma.
Danes se je status dopolnil z "Parcel not delivered - wrong address". Verjetno v seznamu kod za težave pri dostavi nimajo "idiot na delu" ali pa morda bolj primernega "lastna nesposobnost".
Ko to tipkam že 30 minut visim na telefonu: "Trenutno so vsi operaterji zasedeni. Ste osmi v čakalni vrsti." Začelo se je pri "Ste deseti ...". Tudi na e-mail, ki sem jim ga poslal pretekli teden, sem končno dobil odgovor. Izgleda je nekdo prišel iz bolniške ali dopusta, pa ni zmogel več, kot poslati generična predlogo: prosijo za razumevanje, da gre vse skupaj počasneje, ker imajo novembra in decembra več dela. Bravo! To, da DPD-jev kurir nima moči iz DPD-jevega paketnika spraviti ven paketa, ko naslovnik in kurir stojita pred tem paketnikom ... je očitno posledica večje količine paketov. Tako meni DPD.
Skladišče nesposobnih managerjev, ki sabotirajo firmo in lastne zaposlene. Samo stran od njih. Kurirji ne morejo nič. Če karkoli zajebejo (ker so konec koncev ljudje), niso sposobni rešiti ničesar (ker so idioti). Naredijo si toliko dreka, da imajo očitno prezasedene operaterje v klicnem centru, ali pa tako zelo varčujejo, da imajo morda samo enega zaposlenega. Na elektronski pošti ravno tako očitno sposobni pošiljati samo odgovore iz seznama vnaprej pripravljenih. To ni pomoč strankam, to je izogibanje strankam, ki so jim povzročili težave.
Mrš stran. Bomo kupovali tam, kjer se ne zanašajo na DPD, da se izognem ponovitvi te vrhuške idiotizma.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
delavec44 ::
Vidiš, včeraj bi moral biti v zasedi pri paketniku :D Pa še to vprašanje, če bi ti hotel dati paket, ko ga je vzel ven.
AndrejO ::
Jaz sem pa mislila da se to ne da...
Seveda se da. Samo ne na prošnjo naslovnika. Tudi ne, če bi kurir to želel. Še manj pa takrat, ko operater v klicnem centru želi pomagati. Da se samo takrat, ko računalnik reče, da se to da.
To je točno to, o čemer pišem že od začetka. Računalnik ve vse, ljudje ne smejo ničesar. Najboljši in najbolj vesten kurir na svetu ali pa najbolj prizadeven operater v klicnem centru ne moreta storiti ničesar, če računalnik reče "ne".
Zato je to sistemska nesposobnost, ne individualna. Za njo odgovorni pa so managerji, za katere nisem prepričan, če imajo sploh stik z realnim svetom, kaj šele empatijo.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
dripac ::
Z DPD nočem več imet opravka in glede na prebrano nisem edini. Zoohit pošilja prek DPD in nekajkrat se mi je že zgodilo, da je kurir paket s pasjo hrano (vrečke in konzerve) lepo zabrisal pred vrata namesto odložil. Posledično je bilo občasno malo vonjav in kaosa. Sem se poskusil zmenit da me obvestijo pa sam pridem iskat v skladišče, pa mi ni uspelo. Zoohitu je sicer žal da se je zgodilo kar se je, ampak sem si sam kriv, kaj pa naročam pri njih. Problem solved, naročam drugje, dostavlja Pošta Slovenije, vedno me pokličejo kam odložijo in to je to. DPD je history zame.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dripac ()
2dark ::
DPD in podobni živijo samo zaradi dostave naročil iz Aliexpressa. Če bi morali konkurirat pošti slovenije bi propadli.
Slovensk izpostava DPD-ja ima realno zelo slabe ocene in mnenja na googlu. So pa sedaj oceno umento zvišali z umetnim dodajanjem visokih ocen. Naj vas ne zavede. Gre za najslabšo dostavno službo .. Konkurira jim še express one.
Slovensk izpostava DPD-ja ima realno zelo slabe ocene in mnenja na googlu. So pa sedaj oceno umento zvišali z umetnim dodajanjem visokih ocen. Naj vas ne zavede. Gre za najslabšo dostavno službo .. Konkurira jim še express one.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Ales ::
Z DPD nočem več imet opravka in glede na prebrano nisem edini. Zoohit pošilja prek DPD in nekajkrat se mi je že zgodilo, da je kurir paket s pasjo hrano (vrečke in konzerve) lepo zabrisal pred vrata namesto odložil. Posledično je bilo občasno malo vonjav in kaosa. Sem se poskusil zmenit da me obvestijo pa sam pridem iskat v skladišče, pa mi ni uspelo. Zoohitu je sicer žal da se je zgodilo kar se je, ampak sem si sam kriv, kaj pa naročam pri njih. Problem solved, naročam drugje, dostavlja Pošta Slovenije, vedno me pokličejo kam odložijo in to je to. DPD je history zame.
Prav z DPD in Zoohit paketom smo imeli težave tudi mi. Kurir ga je kar samovoljno pustil na javnem mestu, meni nič, tebi nič. Smo potem prišli do njega, a zgolj po sreči. Pritožil sem se na Zoohit in pri njih začel naročati striktno po povzetju.
Od takrat problemov več ni bilo, prijazno prinesejo lepo do vrat. Verjetno je izboljšanje zgolj naključje, ampak meni je vseeno. Če bo spet kak problem, bo zame vsaj brezplačen (če zanemarim izgubo časa z dvakratnim naročanjem).
AndrejO ::
ROFL. Po sledenju je bil paket ven iz paketnika v torek. Na DPD sem poklical v sredo in jih prosil, da ga zadržijo v distribucijskem centru in ga pridem iskati osebno. Operater ... me je dal na čakanje, ko se je (ugibam) posvetoval kaj in kako in končen rezultat je bil: bomo obvestili, ko bo na voljo za prevzem.
OK, kako me bodo obvestili. Na telefon seveda ... in nato uh in oh, ko operater vidi telefonsko številko sam ugotovi, da je bila izvorna težava verjetno s to telefonsko številko. Ni problema. Ali imate moj e-mail naslov? Da, imajo ga. Prebere mi ga in naslov je pravilen. Lepo prosim, da me obvestite na ta e-mail. OK, obljuba dana. Obvestilo, da je pošiljka pripravljena na prevzem bo prišlo na e-mail.
Danes je petek. Tretji delovni dan od torka, ko je paket padel ven iz paketnika. Drugi delovni dan, kar so obljubili, da me bodo obvestili. Počasi sumim, da je paket v vmesnem času prešel v stanje kvantne superpozicije. Znotraj DPD obstaja in ne obstaja. Ravno tako je začel izkazovati ostale kvantne lastnosti, kot npr. pokoravanje Heisenbergovem načelu nedoločenosti. Če se opravi preverbo, se ugotovi, da kje je, vendar pa ni možno reči kam se premika. Če se pogleda premike na sledenju, se ne da ugotoviti kje je. Razmišljam, da bi za pomoč prosil IJS - tam imajo izkušnje s temi rečmi. O gradnji pospeševalnika paketov, da bi podrobneje raziskal ta pojav, še ne razmišljam.
Nič, v izogib vzpostavitvi raziskovalnega centra visokoenergetskih paketov se odločim, da bom raje ponovno poskusil sledenje in po potrebi klic. Upanje umre zadnje in to ...
Sledenje pokaže, da se je znova nekaj zgodilo in paket ima še enkrat ponovljen status "Parcel not delivered - wrong addres". OK. Očitno se nekaj dogaja, ampak računalnik znova ne ve kaj in kako. Tako sledenje na spletni strani poljskega DPD. Zanimivo, ker slovenski DPD tega na svojem sledenju ne pokaže in še vedno "vidi" samo to, da se je paket v torek izročil DPD. Zanimivo. DPD je paket izročil samemu sebi. Očitno bo potrebno narisati še kakšen feynmanov diagram kjer se med levo in desno roko kurirja izmenja virtualen paket, ki nato pod ustreznimi pogoji pusti sled, ki jo lahko zasledjo poljski in slovenski detektorji, dočim nadaljne dogodke zaznajo samo še poljski detektorji.
Torej, lokacijo sedaj imamo. V rokah DPD. Telefonski klic, da poskusimo ugotoviti hitrost. Aha, ne bo šlo. Očitno imajo na DPD težave s klicnim centrom. Sistem "dvigne slušalko", potem pa po 60 sekund tišine prekine povezavo. Ne, ni moj telefon. Sem poskusil iz treh različnih.
Čakanje se torej nadaljuje. Počutim se kot Estragon, ki se mora ubadati s Pozzom in Luckyem.
OK, kako me bodo obvestili. Na telefon seveda ... in nato uh in oh, ko operater vidi telefonsko številko sam ugotovi, da je bila izvorna težava verjetno s to telefonsko številko. Ni problema. Ali imate moj e-mail naslov? Da, imajo ga. Prebere mi ga in naslov je pravilen. Lepo prosim, da me obvestite na ta e-mail. OK, obljuba dana. Obvestilo, da je pošiljka pripravljena na prevzem bo prišlo na e-mail.
Danes je petek. Tretji delovni dan od torka, ko je paket padel ven iz paketnika. Drugi delovni dan, kar so obljubili, da me bodo obvestili. Počasi sumim, da je paket v vmesnem času prešel v stanje kvantne superpozicije. Znotraj DPD obstaja in ne obstaja. Ravno tako je začel izkazovati ostale kvantne lastnosti, kot npr. pokoravanje Heisenbergovem načelu nedoločenosti. Če se opravi preverbo, se ugotovi, da kje je, vendar pa ni možno reči kam se premika. Če se pogleda premike na sledenju, se ne da ugotoviti kje je. Razmišljam, da bi za pomoč prosil IJS - tam imajo izkušnje s temi rečmi. O gradnji pospeševalnika paketov, da bi podrobneje raziskal ta pojav, še ne razmišljam.
Nič, v izogib vzpostavitvi raziskovalnega centra visokoenergetskih paketov se odločim, da bom raje ponovno poskusil sledenje in po potrebi klic. Upanje umre zadnje in to ...
Sledenje pokaže, da se je znova nekaj zgodilo in paket ima še enkrat ponovljen status "Parcel not delivered - wrong addres". OK. Očitno se nekaj dogaja, ampak računalnik znova ne ve kaj in kako. Tako sledenje na spletni strani poljskega DPD. Zanimivo, ker slovenski DPD tega na svojem sledenju ne pokaže in še vedno "vidi" samo to, da se je paket v torek izročil DPD. Zanimivo. DPD je paket izročil samemu sebi. Očitno bo potrebno narisati še kakšen feynmanov diagram kjer se med levo in desno roko kurirja izmenja virtualen paket, ki nato pod ustreznimi pogoji pusti sled, ki jo lahko zasledjo poljski in slovenski detektorji, dočim nadaljne dogodke zaznajo samo še poljski detektorji.
Torej, lokacijo sedaj imamo. V rokah DPD. Telefonski klic, da poskusimo ugotoviti hitrost. Aha, ne bo šlo. Očitno imajo na DPD težave s klicnim centrom. Sistem "dvigne slušalko", potem pa po 60 sekund tišine prekine povezavo. Ne, ni moj telefon. Sem poskusil iz treh različnih.
Čakanje se torej nadaljuje. Počutim se kot Estragon, ki se mora ubadati s Pozzom in Luckyem.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
2dark ::
Včaraj naročil preko spleta ob 15 uri.
Ob 17-ih dobim sms , da je pošiljka oddana pošti slovenija.
V ponedeljek dobim paket.
Ampak ja. ker ste škrtuhi in iščete najcenejše dostave , pol pa imate.
Ob 17-ih dobim sms , da je pošiljka oddana pošti slovenija.
V ponedeljek dobim paket.
Ampak ja. ker ste škrtuhi in iščete najcenejše dostave , pol pa imate.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
delavec44 ::
Si povedal že ene 10x v 3 temah.
Nočeš pa nikakor razumeti, da več trgovin ne omogoča izbire dostavne službe.
Nočeš pa nikakor razumeti, da več trgovin ne omogoča izbire dostavne službe.
2dark ::
Si povedal že ene 10x v 3 temah.
Nočeš pa nikakor razumeti, da več trgovin ne omogoča izbire dostavne službe.
Vsi normalni omogočajo dostavo z različnimi dostavnimi službami.
Vi iščete najcenejše izdelke. Potem pa imate DPD.
Ko se boste naučili, da se ne gleda za vsak cent vam bo lažje. Ampak ne. Iščemo najceneje. Ja , pol pa mate DPD.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Ales ::
Si povedal že ene 10x v 3 temah.
Nočeš pa nikakor razumeti, da več trgovin ne omogoča izbire dostavne službe.
Vsi normalni omogočajo dostavo z različnimi dostavnimi službami.
Vi iščete najcenejše izdelke. Potem pa imate DPD.
Ko se boste naučili, da se ne gleda za vsak cent vam bo lažje. Ampak ne. Iščemo najceneje. Ja , pol pa mate DPD.
Daj nehaj nabijat neumnosti no. Nisi v življenju ničesar kupil na spletu, očitno ga uporabljaš le za trolanje na forumih.
cypena ::
Dark, ali ti vedno najdražje kupiš, da se izogneš vsem možnim težavam ali si samo tako brihten, da takoj veš kaj je ok in kaj ne?
Drugače sem jaz imel nadpovprečno dobro izkušnjo z DPD, vsaj dokler je bil en stalni kurir v mojih koncih pa zato še nimam vseh ostalih za bučke, kateri mogoče niso imeli take sreče s storitvijo kot jaz...
Drugače sem jaz imel nadpovprečno dobro izkušnjo z DPD, vsaj dokler je bil en stalni kurir v mojih koncih pa zato še nimam vseh ostalih za bučke, kateri mogoče niso imeli take sreče s storitvijo kot jaz...
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)
pa lep dan želim :)
Pithlit ::
Si povedal že ene 10x v 3 temah.
Nočeš pa nikakor razumeti, da več trgovin ne omogoča izbire dostavne službe.
Vsi normalni omogočajo dostavo z različnimi dostavnimi službami.
Vi iščete najcenejše izdelke. Potem pa imate DPD.
Ko se boste naučili, da se ne gleda za vsak cent vam bo lažje. Ampak ne. Iščemo najceneje. Ja , pol pa mate DPD.
Dej ti bumbar raj povej v katerem vesolju je dpd najcenejša izbira? Pa, seveda, tko kot so drugi rekli, kje kupuješ da lahko celo izbiraš s kom ti bodo pošiljali.
Na kratko: put your money where your mouth is, or shove it where the shoe fits.
Life is as complicated as we make it...
2dark ::
Daj nehaj nabijat neumnosti no. Nisi v življenju ničesar kupil na spletu, očitno ga uporabljaš le za trolanje na forumih.
Sem. Včeraj ob 15-uri sm si naroču spodnjice. Prejšnji teden pa superge.
Sam jaz ne gledma, da je produkt najcenješi, pač pa gledam, da je dostavna služba normalna. DPD zaposluje vse, kar pride pod roke ( tudi narkomane).
Dej ti bumbar raj povej v katerem vesolju je dpd najcenejša izbira? Pa, seveda, tko kot so drugi rekli, kje kupuješ da lahko celo izbiraš s kom ti bodo pošiljali.
.
Tvoja težava, če si nerazgledana in kupuješ ceneno robo preko aliexpresa, Amazona in podpiraš ponaredke.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Pithlit ::
Tvoja težava, če si nerazgledana in kupuješ ceneno robo preko aliexpresa, Amazona in podpiraš ponaredke.
Torej shove it where the shoe fits. Gotcha.
Life is as complicated as we make it...
AndrejO ::
Računalniku je končno uspelo ali pa ga je nekdo z macolo in so prešli na ročno obdelavo. Tri tedne po lastnem zajebu in teden dni potem, ko je paketnik (glede na sledenje) izpljunil paket nazaj ven, je DPD-ju uspelo!!! Paket lahko končno prevzamem v njihovem skladišču!
Samo letalsko karto za Slovenijo moram kupiti. Ker sem v vmesnem času že odletel - toliko časa so nesposobni klovni to mečkali. Naslednjič bom naročil direktno iz Kitajske in dostavo s konjsko vprego, da bo hitreje in bolj zanesljivo.
Samo letalsko karto za Slovenijo moram kupiti. Ker sem v vmesnem času že odletel - toliko časa so nesposobni klovni to mečkali. Naslednjič bom naročil direktno iz Kitajske in dostavo s konjsko vprego, da bo hitreje in bolj zanesljivo.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
AndrejO ::
No, danes sem pobral paket. Bilo je nekaj rdečih obrazov, ker nekdo ta ubogi paket z vozil dobro pomečkal. Kompletno z odtisom gume in potem mi človek vo obraz, da je vse OK.
No ... DPD ali konjska vprega, ni primerjave. Konji paketa ne pomečkajo tako temeljito kot so tega sposobni ti nilski konji DPD-ja.
No ... DPD ali konjska vprega, ni primerjave. Konji paketa ne pomečkajo tako temeljito kot so tega sposobni ti nilski konji DPD-ja.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Pithlit ::
No, se ti pa da vozit z avionom gor pa dol. Pa očitno denar ni ovira. Jaz bi na tvojem mestu za naslednjič Mal razmislila o tem da zadeve kupiš pri nekem 'lokalcu' pa osebno odneseš domov. Zgleda da je EU kar eno tako lokalno dvorišče.
Life is as complicated as we make it...
AndrejO ::
No, se ti pa da vozit z avionom gor pa dol. Pa očitno denar ni ovira. Jaz bi na tvojem mestu za naslednjič Mal razmislila o tem da zadeve kupiš pri nekem 'lokalcu' pa osebno odneseš domov. Zgleda da je EU kar eno tako lokalno dvorišče.
Imel sem srečo s kartami, da sem jih dobil po zelo ugodni ceni. Stvar ni samo v pošiljki, temveč v tem, kaj sem moral z vsebino pošiljke urediti še pred iztekom 2023 ... ker naslednje leto bo denar mnogo večja ovira.
Pa največji strošek niti ni v denarju. Koliko mojega življenja je šlo v nič, ker sem se moral ukvarjati z nesposobnostjo DPD. Biti nesposoben sicer ni kriminal, ampak DPD je to porinil skoraj do meje. Denar se lahko nadoknadi. Kdo mi bo vrnil ure mojega življenja?
Za nazaj je tudi lahko biti pameten. Če ne bi to ali če ne bi ono ... Iz perspektive v novembru je zadeva izgledala čisto OK. Naročim v Slovenijo, v prtljagi prinesem kakšno drugo stvar. Če bi šlo po načrtu, in stvari običajno gredo po načrtu, če se ne vmešajo tepci iz DPD, bi vse skupaj bilo urejeno tako, kot množica stvari pred tem in v preteklih letih. Če bi imel kristalno kroglo, potem seveda tega ne bi počel tako, kot sem.
Ko pa se vmeša kolekcija opic na tripu, ki vodijo DPD v Sloveniji, se še tako dober načrt podre. Lekcija naučena v moje dobro in upam, da v opozorilo še komu drugemu. Nikoli več DPD. Življenje je prekratko, da bi ga še dodatno kuril za diplomirane idiote in vseznalce na DPD-ju.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Express One Si in njihov odnos glede dostav (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Loža | 91522 (1755) | delavec44 |
» | DPD , šalabajzerji na kubik...kaj storiti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20428 (4940) | Furbo |
» | Pogodbenik za dostavo s Colissimo / GearbestOddelek: Loža | 4338 (1545) | BuDi79 |
» | DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11644 (9642) | Zelnick |
» | Izgubljena pošiljka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18974 (11604) | Šimpanz |