» »

DPD pustil paket v veži bloka

DPD pustil paket v veži bloka

«
1
2

Ales ::

Eh do sedaj sem bil z DPD-jem kar zadovoljen, ampak danes pa ne vem, kaj je pičilo kurirja.

Kliče, naj pridemo po paket, odpravim se sam in to takoj. Niti nisem hotel komplicirati, naj prinese, sem imel čas in sem šel do njega.

Pridem do vrat bloka... in paket lepo stoji v veži. Kurir je pustil paket nenadzorovan na javni površini. V bloku je več kot 100 stanovanj, frekvenca ljudi tukaj je konkretna, vrata bloka pa so bila široko odprta. Če je bil potreben podpis, ga je ponaredil.

Sem klical na DPD in se pritožil. Zdaj pošljem pritožbo še pošiljatelju, ne zato, ker bi oni bili kaj krivi, ampak da lahko urgirajo še oni.

Tr0n ::

Jaz ponavadi narocim v sluzbo, ker popoldan tak noben ne dostavlja vec, dopoldan pa ni nobenega doma. :)

TheBlueOne ::

Ce nisi podpisal, potem verjetno ni uradno vroceno in oni odgovarjajo, ce gre kaj narobe. Ce te kaj potolazi, meni so razni kurirji puscali tudi laptope pred vhodom v stavbo ampak mi je to OK, ker vidim to kot lazje zame, ker mi ni treba na posto in riziko za njih.

kixs ::

Opazam, da je pri kurirskih sluzbah to kar praksa. Problem je, da mi je nekaj casa tudi Posta Slovenije puscala priporocene pakete pred vrati. Po nekaj pritozbah so se izboljsali in ce me ni doma, pustijo listek - kar je tudi pravilno.

mlamat ::

To ni praksa samo v Sloveniji, tudi v Avstriji se mi je že to zgodilo.

feryz ::

A si dobil paket? Ali v čem je fora? Pizdiš kar tako, v tri dni?

          ::

kixs je izjavil:

Opazam, da je pri kurirskih sluzbah to kar praksa. Problem je, da mi je nekaj casa tudi Posta Slovenije puscala priporocene pakete pred vrati. Po nekaj pritozbah so se izboljsali in ce me ni doma, pustijo listek - kar je tudi pravilno.


Saj to je OK, če dobivaš kakšno pošto iz sodišča. Lahko potem rečeš, da nisi dobil.

BivšiUser2 ::

feryz je izjavil:

A si dobil paket? Ali v čem je fora? Pizdiš kar tako, v tri dni?

Se boš ti, ko boš kaj na tak način zgubil.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

ProGo ::

Saj vem, da ni korektno, ampak enostavno sporoči trgovcu, da izdelka nisi dobil.
Pa naj dostavljalec pojasni, od kje je dobil podpis.

shadeX ::

          je izjavil:

kixs je izjavil:

Opazam, da je pri kurirskih sluzbah to kar praksa. Problem je, da mi je nekaj casa tudi Posta Slovenije puscala priporocene pakete pred vrati. Po nekaj pritozbah so se izboljsali in ce me ni doma, pustijo listek - kar je tudi pravilno.


Saj to je OK, če dobivaš kakšno pošto iz sodišča. Lahko potem rečeš, da nisi dobil.


Lahko jo tudi vzameš in vržeš na ogenj pa rečeš da nisi dobil. Kar te na koncu ne reši obveznosti, ki jih imaš do sodišča.

Dr_M ::

Eh, za DPD to ni nic takega, oni redno zgubljajo pakete vredne vec 100€, pol se pa pizdijo, ker morajo sami placat. Ce je le mozno, placam malo vec za dostavo, pa uzamem drugo dostavno sluzbo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Meiniken ::

Samo enkrat sem dobil preko DPD-ja. Pridem pred vrata, mi porine paket v roke in reče da podpisan je pa že. Jst gledam kot žaba lešnik, on pa veselo fura naprej :|
Lorem ipsum dolor sit amet

TheBlueOne ::

Imajo vec skode z izgubljanjem casa, kot izgubljanjem paketov. Upam, da jih bodo se naprej puscali pred vhodom, ker mi je prakticno. :)

St235 ::

ProGo je izjavil:

Saj vem, da ni korektno, ampak enostavno sporoči trgovcu, da izdelka nisi dobil.
Pa naj dostavljalec pojasni, od kje je dobil podpis.


Mu bo dol viselo, videno že 100x. Pač dostavljalec naredi kraco in to je to. Potem se pa ti toži z njimi ali je bilo korektno vročeno ali ne. V najslabšem primeru pa pač plačajo nek pavšal s katerim je zavarovana pošiljka. Potem se lahko pa še z trgovcem tožiš za razliko, zakaj je izbral tako nesposobne dostavljalce.

#000 ::

shadeX je izjavil:


Lahko jo tudi vzameš in vržeš na ogenj pa rečeš da nisi dobil. Kar te na koncu ne reši obveznosti, ki jih imaš do sodišča.


Kakšnih obveznosti ?? Komot vzameš paket in sporočiš da ga nisi dobil.
Se trudim da ne hranim trolov.

tetriandoch ::

Zato pa, če je mogoče raje plačilo po povzetju, če ne ti vsadijo pred vrata, za rože itd. Pa paket zgleda, kot da bi se slon po njem valjal.

deleted ::

Kompliciraš, no. Kurirju se je mudilo, najbrž nima cel dan časa čakat, da ti v miru spiješ kavo in se primaješ pred blok. :)

PunkDude ::

Kakšne komplikacije jao. Kompliciraj takrat, ko ne bo paketa. Đizs.

ProGo ::

St235 je izjavil:

ProGo je izjavil:

Saj vem, da ni korektno, ampak enostavno sporoči trgovcu, da izdelka nisi dobil.
Pa naj dostavljalec pojasni, od kje je dobil podpis.


Mu bo dol viselo, videno že 100x. Pač dostavljalec naredi kraco in to je to. Potem se pa ti toži z njimi ali je bilo korektno vročeno ali ne. V najslabšem primeru pa pač plačajo nek pavšal s katerim je zavarovana pošiljka. Potem se lahko pa še z trgovcem tožiš za razliko, zakaj je izbral tako nesposobne dostavljalce.


Nobene tožbe ni potrebno. Amazon in drugi resnejši trgovci vrnejo kupnino brez težav, večkrat preverjeno od različnih ljudi. Potem pa verjetno urejajo med sabo. Tam potem dostavljalec pojasnjuje, kje je dobil podpis.

Drugače pa potrošniški zakoni po celotni EU to urejajo. Izdelek moraš dobiti, dokazljivo. Ne da ti ga kar nekam vrže, sosed pa vzame.

St235 ::

Amazon in drugi resnejši trgovci vrnejo kupnino brez težav, večkrat preverjeno od različnih ljudi. Potem pa verjetno urejajo med sabo.

absolutno, pri večjih ni težav, samo to nima veze z izjavo, da se vse reši če javiš trgovcu. Lahko se, lahko ti pa reče, da ga je kurirska služba obvestila, da je dostavljeno.

Drugače pa potrošniški zakoni po celotni EU to urejajo.

Link?

Izdelek moraš dobiti, dokazljivo. Ne da ti ga kar nekam vrže, sosed pa vzame.

In kaj narediš, ko dostavna služba trdi, da je izdelek ustrezno dostavljen, trgovec pa jim verjame? Hint - ali je podpis res verodostojen ali ne se bo dokazovalo samo in le na sodišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

St235 je izjavil:

Amazon in drugi resnejši trgovci vrnejo kupnino brez težav, večkrat preverjeno od različnih ljudi. Potem pa verjetno urejajo med sabo.

absolutno, pri večjih ni težav, samo to nima veze z izjavo, da se vse reši če javiš trgovcu. Lahko se, lahko ti pa reče, da ga je kurirska služba obvestila, da je dostavljeno.

Drugače pa potrošniški zakoni po celotni EU to urejajo.

Link?

Izdelek moraš dobiti, dokazljivo. Ne da ti ga kar nekam vrže, sosed pa vzame.

In kaj narediš, ko dostavna služba trdi, da je izdelek ustrezno dostavljena, trgovec pa jim verjame? Hint - ali je podpis res verodostojen ali ne se bo dokazovalo samo in le na sodišču.


Uff, Lakotnik, a čisto zares??? Kaj nisi ti nek wannabe-pravnik?

https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

"I ordered a CD which never arrived. When I contacted the trader, he said it was the fault of the postal service, not him. Is he right?
NO. It is the trader who is responsible for the delivery of your purchase. It is his responsibility to contact the delivery service and prove that the item was delivered. If he cannot do so, he will either have to send you an identical item or give you a refund."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

St235 ::

Še enkrat, ker si očitno nepismen:

In kaj narediš, ko dostavna služba trdi, da je izdelek ustrezno dostavljen, trgovec pa jim verjame?

Eno je, če je izdelek zgubljen v tranzitu, povsem drugo pa je, ko je izdelek vsaj navidez dostavljen o čemer je govora v tej temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

St235 je izjavil:

Še enkrat, ker si očitno nepismen:

In kaj narediš, ko dostavna služba trdi, da je izdelek ustrezno dostavljen, trgovec pa jim verjame?

Eno je, če je izdelek zgubljen v tranzitu, povsem drugo pa je, ko je izdelek vsaj navidez dostavljen o čemer je govora v tej temi.


Prekličeš naročilo. Če je preko kreditne, pri ponudniku kartičnega poslovanja, če je preko Paypala, pa tam. Razlog: Item not received.

Dobiš denar nazaj, potem pa trgovec in dostavljalec urejata, kje je šlo narobe.

Potem šele pridemo do tvojega fiktivnega scenarija, ko te mora trgovec ali dostavljalec (odvisno od tega kako sta rešila, kdo bo plačal za nedostavljen izdelek) tožiti za povračilo stroškov. Kar pa ne bi smelo biti problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

St235 ::

in če ne? In če trgovec odgovori, da je izdelek dostavljen in odstavi kraco, ki si jo domnevno narisal s prstom na display?

Avtomatizma za vračilo denarja seveda ni, edino resno jamstvo je kredibilen trgovec in deloma plačilo preko paypala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

Preberi si link, ki si ga želel, in to počasi. In doumi na komu leži odgovornost za dokazovanje, da je izdelek dostavljen.

St235 ::

jao, a si res nepismen?

ProGo ::

St235 je izjavil:

in če ne? In če trgovec odgovori, da je izdelek dostavljen in odstavi kraco, ki si jo domnevno narisal s prstom na display?

Avtomatizma za vračilo denarja seveda ni, edino resno jamstvo je kredibilen trgovec in deloma plačilo preko paypala.


Ne drži popolnoma. Tudi plačilo preko kreditne ponuja visoko stopnjo varnosti za vračilo kupnine.

St235 je izjavil:

jao, a si res nepismen?


Malo si se zaciklal. Nič presenetljivega. Preberi povezavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

St235 ::

ProGo je izjavil:

St235 je izjavil:

in če ne? In če trgovec odgovori, da je izdelek dostavljen in odstavi kraco, ki si jo domnevno narisal s prstom na display?

Avtomatizma za vračilo denarja seveda ni, edino resno jamstvo je kredibilen trgovec in deloma plačilo preko paypala.


Ne drži popolnoma. Tudi plačilo preko kreditne ponuja visoko stopnjo varnosti za vračilo kupnine.


Preko kreditne imaš samo možnost chargeback, ki je stvar presoje banke in ponovno ni avtomatizma, še posebej ne v primerih kot je opisan v tej temi.

ProGo ::

Nakupi s kreditnimi karticami so zavarovani. Postopek presoje je podoben kot pri PP.

St235 ::

ProGo je izjavil:

St235 je izjavil:

in če ne? In če trgovec odgovori, da je izdelek dostavljen in odstavi kraco, ki si jo domnevno narisal s prstom na display?

Avtomatizma za vračilo denarja seveda ni, edino resno jamstvo je kredibilen trgovec in deloma plačilo preko paypala.


Ne drži popolnoma. Tudi plačilo preko kreditne ponuja visoko stopnjo varnosti za vračilo kupnine.

St235 je izjavil:

jao, a si res nepismen?


Malo si se zaciklal. Nič presenetljivega. Preberi povezavo.


Prebral in se mi že prav smiliš s svojimi neumnostmi.

V kolikor bo trgovec/dostavna služba predložila kraco, ki si jo domnevno naredil s prstom na display ob prevzemu, je njihova obveza "dokazovanja" končana.

ProGo je izjavil:

Nakupi s kreditnimi karticami so zavarovani. Postopek presoje je podoben kot pri PP.


Zavarovani so nad 150€, pa še to v primerih zlorabe kar pa spor med trgovcem in kupcem glede dostave, ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

Hvala, ne potrebujem tvojega smiljenja.

Trgovec lahko sicer predloži kraco, ki naj bi potrjevala tvoj podpis, a žal v večini primerov na PP in MC ne bo šlo čez in boš dobil denar nazaj.

St235 ::

Trgovec lahko sicer predloži kraco, ki naj bi potrjevala tvoj podpis, a žal v večini primerov na PP in MC ne bo šlo čez in boš dobil denar nazaj.


no zdaj pa že kar direktno lažeš, tako da je samo še pomilovanja vredno vse skupaj. Niti PP niti banka ne bosta avtomatično ugodila tvoji zahtevi za vračilo, če bo trgovec predložil potrdilo dostavne službe o dostavi.

ProGo ::

St235 je izjavil:

Trgovec lahko sicer predloži kraco, ki naj bi potrjevala tvoj podpis, a žal v večini primerov na PP in MC ne bo šlo čez in boš dobil denar nazaj.


no zdaj pa že kar direktno lažeš, tako da je samo še pomilovanja vredno vse skupaj. Niti PP niti banka ne bosta avtomatično ugodila tvoji zahtevi za vračilo, če bo trgovec predložil potrdilo dostavne službe o dostavi.


Besedo "avtomatično" si vpeljal ti, in sedaj polemiziraš sam s sabo. Pa uživaj.

Ps.: Mastercard ni "banka", kot ga ti imenuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

St235 ::

si le ugotovil, da je trditev, da boš dobil denar nazaj ne glede na to ali ima trgovec potrdilo o dostavi ali ne, navadna neumnost?

Ps.: Mastercard ni "banka", kot ga ti imenuješ.

P.s. Chargback in zlorabe kartic se ureja na banki in ne pri MC/visa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

V veliki večini primerov, pri veliki večini trgovcev, boš dobil denar nazaj brez težav. Breme dokazovanja je na trgovcu. Preeberi link, ki sem ti ga poslal. Nisi ga prebral, ker si odgovoril že čez 15 sekund.

P.s.: Na banki samo oddaš obrazec, ki ga posredujejo ponudniku kartičnega poslovanja. Banka je samo reseller, in ti nič ne odloča o chargebackih.

P.s.: Sam si res ta pravi kolerik. Vsaka čast! :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

TheBlueOne ::

St235 je izjavil:

Še enkrat, ker si očitno nepismen:

In kaj narediš, ko dostavna služba trdi, da je izdelek ustrezno dostavljen, trgovec pa jim verjame?

Eno je, če je izdelek zgubljen v tranzitu, povsem drugo pa je, ko je izdelek vsaj navidez dostavljen o čemer je govora v tej temi.


Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama. Kdo bi sel v postopek, katerega ne more zmagat in ti dela slabo reklamo? Konkurenca na tem podrocju je huda...

Lahko bi jaz tozil tebe, da si mi ukradel paket ampak te ne bom, ker vem da je brezveze. Ampak seveda se lahko vprasas "In kaj naredis, ce thetilko trdi, da mu je paket ukradel Lakotnik.".

St235 ::

Lahko bi jaz tozil tebe, da si mi ukradel paket ampak te ne bom, ker vem da je brezveze. Ampak seveda se lahko vprasas "In kaj naredis, ce thetilko trdi, da mu je paket ukradel Lakotnik.".

mešaš hruške in jabolka. Saj te ne bo dostavljalec tožil, da je dostavil paket. Ampak se boš ti znašel v situaciji, ko se boš moral odločit ali greš v tožbo za brezvezen paket ali ne.

Dostavljalec naredi kraco na displaju in rukne paket pred vrata. Z vidka trgovca je paket dostavlje in ima o tem potrdilo dostavne službe. In v vseh postopkih (razne na koncu pred sodiščem) je njegovo dokazno breme o dostavi izpolnjeno. Tržni inšpektor nima nikakršnih pooblastil da preverja ali je podpis avtentičen, prav tako se v to ne bo spuščal ne PP ne banka. Pri kracah na displaju pa je celo na sodiščih sranje, ampak to je že druga tema.

Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama.

V bistvu DPD točno to dela, ker vejo, da je delež pošiljk pri katerih se bo zapletlo tako majhen, da bodo tam pač plačali odškodnino, kot je določena v pogodbi in je za njih zadeva zaključena.

V veliki večini primerov, pri veliki večini trgovcev, boš dobil denar nazaj brez težav. Breme dokazovanja je na trgovcu. Preeberi link, ki sem ti ga poslal. Nisi ga prebral, ker si odgovoril že čez 15 sekund.


Kaj ko bi si ti najprej razjanil kaj je dozano breme, preden delaš bedaka iz sebe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zmaugy ::

Ales je izjavil:

Eh do sedaj sem bil z DPD-jem kar zadovoljen, ampak danes pa ne vem, kaj je pičilo kurirja.

Kliče, naj pridemo po paket, odpravim se sam in to takoj. Niti nisem hotel komplicirati, naj prinese, sem imel čas in sem šel do njega.

Pridem do vrat bloka... in paket lepo stoji v veži. Kurir je pustil paket nenadzorovan na javni površini. V bloku je več kot 100 stanovanj, frekvenca ljudi tukaj je konkretna, vrata bloka pa so bila široko odprta. Če je bil potreben podpis, ga je ponaredil.

Sem klical na DPD in se pritožil. Zdaj pošljem pritožbo še pošiljatelju, ne zato, ker bi oni bili kaj krivi, ampak da lahko urgirajo še oni.


Pač ne izbereš več te dostavne službe. Plus plačilo povzetju.

St235 ::

V veliki večini primerov, pri veliki večini trgovcev, boš dobil denar nazaj brez težav.

Če bi bil pismen, bi videl, da sem točno to napisal. Ampak kaj, ko DPD dostavlja tudi za manjše trgovce.

zmaugy je izjavil:

Ales je izjavil:

Eh do sedaj sem bil z DPD-jem kar zadovoljen, ampak danes pa ne vem, kaj je pičilo kurirja.

Kliče, naj pridemo po paket, odpravim se sam in to takoj. Niti nisem hotel komplicirati, naj prinese, sem imel čas in sem šel do njega.

Pridem do vrat bloka... in paket lepo stoji v veži. Kurir je pustil paket nenadzorovan na javni površini. V bloku je več kot 100 stanovanj, frekvenca ljudi tukaj je konkretna, vrata bloka pa so bila široko odprta. Če je bil potreben podpis, ga je ponaredil.

Sem klical na DPD in se pritožil. Zdaj pošljem pritožbo še pošiljatelju, ne zato, ker bi oni bili kaj krivi, ampak da lahko urgirajo še oni.


Pač ne izbereš več te dostavne službe. Plus plačilo povzetju.


Težava s tem je, da pogosto kot kupec nimaš vpliva na dostavno službo (vsaj ne brez dodatnih stroškov) in tudi pri plačilu po povzetju si precej omejen (še posebej če je govora o tujini).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

TheBlueOne ::

St235 je izjavil:



Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama.

V bistvu DPD točno to dela, ker vejo, da je delež pošiljk pri katerih se bo zapletlo tako majhen, da bodo tam pač plačali odškodnino, kot je določena v pogodbi in je za njih zadeva zaključena.



Zato pa pravim, da se prerekamo zaradi nerelevantnega problema. S svojim primerom, ko ti kvazi krades meni, sem zalel samo povedati, da seveda lahko skoraj povsod pride do konflikta in obtozevanja ampak zakaj delati paniko po forumu okoli zgolj teoreticno moznih pravnih vidikov, ce so maloverjetni.

Ljudje v Sloveniji se zaradi meni ne znanih razlogov bojijo dostave po posti, kreditnih kartic... in ce berejo neke taksne scenarije jim ne bo ravno v pomoc. Samo se manjka, da jim poves, da jih postar lahko pretepe in bo postarjeva beseda proti njihovi.

Zgodovina sprememb…

ProGo ::

TheBlueOne je izjavil:

St235 je izjavil:



Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama.

V bistvu DPD točno to dela, ker vejo, da je delež pošiljk pri katerih se bo zapletlo tako majhen, da bodo tam pač plačali odškodnino, kot je določena v pogodbi in je za njih zadeva zaključena.



Zato pa pravim, da se prerekamo zaradi nerelevantnega problema. S svojim primerom, ko ti kvazi krades meni, sem zalel samo povedati, da seveda lahko skoraj povsod pride do konflikta in obtozevanja ampak zakaj delati paniko po forumu okoli zgolj teoreticno moznih pravnih vidikov, ce so maloverjetni.

Ljudje v Sloveniji se zaradi meni ne znanih razlogov bojijo dostave po posti, kreditnih kartic... in ce berejo neke taksne scenarije jim ne bo ravno v pomoc. Samo se manjka, da jim poves, da jih postar lahko pretepe in bo njegova beseda proti njihovi.


Odvisno koga poznaš. Ravno zato je pomembno, da so kupci zavarovani in da so vsi postopki, vključno z dostavo 100% korektni. Ponarejanje podpisa in puščanje paketa na mestu, dostopnemu večjemu številu ljudi, to ni. Kar DPD nedvomno sankcionira, ko zve za tak primer. Vsekakor pa ne more kupec odgovarjati za takšno fiktivno dostavo. In tudi dejansko ne odgovarja. Ponudniki kartičnih plačil in PP redno odločajo v korist kupcev.

St235 ::

DPD v tem primeru prevzame odgovornost in izplača kupnino trgovcu.


in kar ti nisi sposoben razumet je, da preden do tega pride lahko imaš goro dela, če trgovec nima urejen customer service in tveganje na prvi poziv prevzame nase. In to pri raznih garažnih trgovinah ni nič nemogočega.

Tako, da nehaj se strinjam, da nehaj sanjat.

TheBlueOne je izjavil:

St235 je izjavil:



Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama.

V bistvu DPD točno to dela, ker vejo, da je delež pošiljk pri katerih se bo zapletlo tako majhen, da bodo tam pač plačali odškodnino, kot je določena v pogodbi in je za njih zadeva zaključena.



Zato pa pravim, da se prerekamo zaradi nerelevantnega problema. S svojim primerom, ko ti kvazi krades meni, sem zalel samo povedati, da seveda lahko skoraj povsod pride do konflikta in obtozevanja ampak zakaj delati paniko po forumu okoli zgolj teoreticno moznih pravnih vidikov, ce so maloverjetni.

Ljudje v Sloveniji se zaradi meni ne znanih razlogov bojijo dostave po posti, kreditnih kartic... in ce berejo neke taksne scenarije jim ne bo ravno v pomoc. Samo se manjka, da jim poves, da jih postar lahko pretepe in bo postarjeva beseda proti njihovi.


V bistvu se vsa zadeva reši pri tem, da naročaš od verodostojnega prodajalca. Če je ta pogoj izpolnjen se ne rabiš obremenjevat ne z dostavno, ne s kreditinimi karticami, ne z forumi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

ProGo ::

St235 je izjavil:

DPD v tem primeru prevzame odgovornost in izplača kupnino trgovcu.


in kar ti nisi sposoben razumet je, da preden do tega pride lahko imaš goro dela, če trgovec nima urejen customer service in tveganje na prvi poziv prevzame nase. In to pri raznih garažnih trgovinah ni nič nemogočega.

Tako, da nehaj se strinjam, da nehaj sanjat.

TheBlueOne je izjavil:

St235 je izjavil:



Mislis, "...ce bi dostavna sluzba trdila...", kar se ne bo hitro zgodilo, ker bi bila miloreceno slaba reklama.

V bistvu DPD točno to dela, ker vejo, da je delež pošiljk pri katerih se bo zapletlo tako majhen, da bodo tam pač plačali odškodnino, kot je določena v pogodbi in je za njih zadeva zaključena.



Zato pa pravim, da se prerekamo zaradi nerelevantnega problema. S svojim primerom, ko ti kvazi krades meni, sem zalel samo povedati, da seveda lahko skoraj povsod pride do konflikta in obtozevanja ampak zakaj delati paniko po forumu okoli zgolj teoreticno moznih pravnih vidikov, ce so maloverjetni.

Ljudje v Sloveniji se zaradi meni ne znanih razlogov bojijo dostave po posti, kreditnih kartic... in ce berejo neke taksne scenarije jim ne bo ravno v pomoc. Samo se manjka, da jim poves, da jih postar lahko pretepe in bo postarjeva beseda proti njihovi.


V bistvu se vsa zadeva reši pri tem, da naročaš od verodostojnega prodajalca. Če je ta pogoj izpolnjen se ne rabiš obremenjevat ne z dostavno, ne s kreditinimi karticami, ne z forumi.


Ne drži. Zadeva se reši tako, da ti DPD korektno dostavi v roke (vključno z osebno identifikacijo, kar seveda ne delajo) in da ti podpišeš.
Očitno se DPDju izplača delati tako malo po kavbojsko, ker je odškodnin malo/so redke, ali pa ker imajo vse zavarovano.

AMpak moja trditev drži, za kupca se ne spremeni nič, če bo dostavljalec vrgel paket na javen kraj in ponaredil podpis, bo kupec 99% dobil denar nazaj. BREZ SODIŠČA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ProGo ()

perci ::

Sicer nimam teh izkušenj ampak pomojem ima ProGo prav. Grafologu je trivialno ugotoviti ali je podpis od prejemnika ali ponarejen. In če bi prišlo do sodišča, bi DPD gladko izgubil

Tako, da dvomim, da se bo DPD spuščal v sodne postopke, če z 99% verjetnostjo ve, da bo pušnil.

Bellzmet ::

Dejstvo je, da tega DPD ne bi smel početi in da bi bil postopek v primeru spora točno tak kot je napisal Lakotnik29.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Atos ::

Če prodajalec reče: "Smo preverili pri DPD in oni so nam zagotovili, da so ustrezno vročili pošiljko to pa dokazujejo z vašim podpisom." Trgovec od tukaj naprej nima več kaj početi. Ni on za to, da bo preverjal, če je podpis dejansko pravilen ali ne oz. dvomim, da je na njemu, da MORA dokazati, da je podpis avtentičen. Ti kot kupec se boš moral spustiti v spor (ali s trgovcem ali z DPD, ne vem). Je pa čisto možno, da bo DPD v navezavi s trgovcem (ali on sam, ali pa trgovec) rajši plačal "izgubljen" paket kot pa se šel tožarit. Ampak postopek pa je tak, kot reče Lakotnik, sej drugačen ne more biti.

dreta ::

Od kdaj se pa lahko podpis ponaredi?

Mare2 ::

dreta je izjavil:

Od kdaj se pa lahko podpis ponaredi?


V zgornjem primeru, torej v prvem sporočilu je vsekakor dobro, da se obvesti DPD, da je bil paket dostavljen nepravilno. S tem obstaja možnost, da se bodo poboljšali.

perci ::

Atos je izjavil:

Če prodajalec reče: "Smo preverili pri DPD in oni so nam zagotovili, da so ustrezno vročili pošiljko to pa dokazujejo z vašim podpisom." Trgovec od tukaj naprej nima več kaj početi. Ni on za to, da bo preverjal, če je podpis dejansko pravilen ali ne oz. dvomim, da je na njemu, da MORA dokazati, da je podpis avtentičen. Ti kot kupec se boš moral spustiti v spor (ali s trgovcem ali z DPD, ne vem). Je pa čisto možno, da bo DPD v navezavi s trgovcem (ali on sam, ali pa trgovec) rajši plačal "izgubljen" paket kot pa se šel tožarit. Ampak postopek pa je tak, kot reče Lakotnik, sej drugačen ne more biti.

Ja, to se strinjam, da trgovec je pokrit. Saj se boš "tožaril" z DPD, ne s trgovcem. Dvomim pa, da je ta praksa (samopodpisovanja) nekaj s čimer pri DPD ne bi bili seznanjeni. Zato tudi vedo, da obstaja potencialna možnost, da se bo paket izgubil.

Večina ljudi je poštenih in jim je fajn, da jih paket čaka doma, za tist 1% se jim pa splača reskirat, ker prišparajo veliko časa na tak način.

Sicer pa, a kdo pozna kak tak primer, kjer paket ni bil dostavljen pravi osebi, podpisan pa je bil in potem dostavljalec ni želel kriti stroškov?

Atos ::

@perci

Mislim, da ni poanta, s kom se boš moral tožariti, ampak v tem, da se boš sploh moral tožariti z nekom v primeru (tega dela ProGo ni zastopil), če ti bo prodajelec rekel, da je zadevo preveril pri dostavni službi, kjer so mu zagotovili, da je paket bil 100% dostavljen in da imajo za to dokaz v obliki tvojega podpisa. V tem primeru ti ne boš avtomatično dobil nazaj kupnine ali pa nov izdelek. Boš moral sprožiti spor (sodišče, mediacija, ali karkoli pač že) in na tebi bo dokazno breme.

Je pa res, kar pravi tudi Lakotnih, da v večini primerov do tega ne bo prišlo iz vseh razlogov, ki so že bili navedeni: DPD ve, da določen % ni pravilno dostavljen; trgovcu je v interesu, da kupcu pomaga, ker si bo s tem naredil dobro reklamo ali vsaj ne bo poslabšal situacije;...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pogodbe preko DPD

Oddelek: Omrežja in internet
121467 (584) Ales
»

DPD rant

Oddelek: Loža
171479 (1275) d4vid
»

DPD , šalabajzerji na kubik...kaj storiti

Oddelek: Loža
4210322 (5781) pegasus
»

Izgubljena pošiljka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5714764 (7394) Šimpanz
»

DPD - uničen paket - povrnitev škode?

Oddelek: Loža
316310 (4286) blackbfm

Več podobnih tem