» »

Express One Si in njihov odnos glede dostav

Express One Si in njihov odnos glede dostav

««
4 / 15
»»

Matko ::

* (ena zvezdica)
Express One

Naročilo amazon.de
v ponedeljek 30.11. so bile vse tri pošiljke s statusom
Monday, 30 October
Package transferred to another carrier for delivery

Ena je prišla v ponedeljek,
druga v četrtek,
tretja se ni mogla dostavit v petek (kar je nateg, saj je bil na naslovu skoz nekdo prisoten)
danes je prišel SMS, da bo dostavili, a zopet ni bilo nič

Civilni avto ala kangoo in dva dostavljalca.
Kje so še ostali paketi iz naročila?
Imamo gužvo...

Pithlit ::

Yaqwsx je izjavil:

Drugace pa jim ocena na googlu pocasi raste. Vceraj se 2.3 danes ze 2.5 zvezdic. Mislim, da so v zadnjih treh dneh dobili 1/3 vseh ocen ceprav obratujejo ze vec kot leto. Pa od katerih je vecina 5 zvezdic. Ocitno ceneje placat za fake reviewe kot zaposlit kakega dodatnega dostavljalca in si prisluzit zvezdice na posten nacin.

Sej sploh ni nujno da plačujejo za te review-e. Zavedat se moraš da je ljudi z negativnimi izkušnjami precej malo. Ste pa, čisto logično, bolj glasni.

A če jim jaz grem zdaj dat 5 zvezdic za vse pošiljke ki so jih dostavili brez enega samega problema, in to še prej kot je bilo planirano (pa 4 zvezdice za eno pošiljko ki je pristala pri sosedu - ker ima enako hišno številko, le črka mu manjka zraven)... bodo moje ocene kar plačane?

Brez skrbi, ne bom šla tega počet. Pravim le da je ljudi ki so s storitvijo zadovoljni, v resnici neprimerno več kot ljudi ki niso. V resnici ni ta dostavna služba nič kaj dosti slabša od ostalih. Jaz imam, recimo, kar veliko za povedat čez DHL express... Pa recimo francoski DPD (chronopost) in italijanski DPD (BRT) (slovenski se je zelo popravil od kar dostavljajo frendi). Z GLS se niti ubadam ne več - naročim v paketomat. Pošta Slovenije pa itak vabi v poslovalnico, kar me za razliko od snežinkic ki jim je treba vse do riti prinest, sploh ne moti. Mogoče sem pa jaz preveč chill?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

delavec44 ::

Chill ali ne chill tole kar se dogaja s Express One in obljubljami dostav potem pa lažmi zakaj niso mogli dostaviti, sam še nisem zasledil pri nobeni drugi dostavni službi. Če zaradi tega ne moreš odpreti disputa in izgubiš denar, je pa kriminal.

Ali hočeš povedati, da vsi lažejo v tej temi, ki se jim je to zgodilo?

Yaqwsx ::

Cisto enostavno bom povedal, da bi se otrok razumel. Do 1. novembra so imeli 270 ocen. Torej v 1 letu in 3 mescecih so nabrali 270 ocen. Ce preracunas je to priblizno 0.6 ocene na dan. Zadnje 4 dni pa dobivajo po 50 ocen na dan.
Ce ignoriras stevilo zvezdic pri ocenah vidis, da nekaj ne stima. Plus kot si sama opazila so nezadovolni ljudje veliko bol glasni oz. nagnjeni k temu, da podajo oceno.
Torej ni logike, da bi jim zdaj pozitivni ocenjevalci narasli za 1000x. Prej v celem letu niso nabrali tolko pozitivnih ocen kot jih zdaj dnevno.
Ce bi meni dostavili, paket na dogovrjen termin ne bi niti za sekundo pomislil, da jim grem dat pozitivno oceno, ker je to pricakovana storitev. Ne neka posebna storitev za katero so se morali extra potrudit.
Ce bi mi se pa pivo pa pico zraven gratis prinesel je pa nekaj drugega.

Law&justice ::

Problem je v tem, da ljudje pri vseh dostavnih službah tolerirajo nesprejemljio prakso! Šele, ko so ob pošiljko se oglasijo!

Yaqwsx ::

Kaj ljudje res mislijo, da se lazemo? Kaj mislijo, da me posta placuje, da blatil najmsajnse dostavno podjetje v sloveniji.
Verjetno bi me te raje placali, da gls ali katerega vecjega, ki jim je dejansko konkurenca pri dostavi paketov "popluvam".
Sicer sem pa prilepil par slikic na katerih se jasno vidi, da govorim resnico.

Drugace pa jaz nimam problema pocakat na paket tudi teden dni. Problem je v tem, da mi vsak dan posiljajo, da bo paket dostavljen med 9 in 13 uro pa nikogar ni.
Dobesedno nam zapravljajo cas. Nekdo mora doma cakat vsaki dan za brezveze. Ce pa jih klices pa se niti ne javljajo na telefon.

Pithlit ::

delavec44 je izjavil:

Chill ali ne chill tole kar se dogaja s Express One in obljubljami dostav potem pa lažmi zakaj niso mogli dostaviti, sam še nisem zasledil pri nobeni drugi dostavni službi. Če zaradi tega ne moreš odpreti disputa in izgubiš denar, je pa kriminal.

Ali hočeš povedati, da vsi lažejo v tej temi, ki se jim je to zgodilo?

Hočem povedat točno to kar sem napisala. Al ti moram napisat da se mi je "dostava neuspešna ker naslovnika ni doma" kljub temu da praktično na vratih visim... zgodila do zdaj še s čisto vsako dostavno službo? Da so dostavili na napačni naslov? Da, potem ko sem urgirala na "dostava neuspešna" je bilo 100 drugih izgovorov (vključno z "nisem našel naslova" - pa gugl do vrat pripelje)...

Al ti dejansko misliš da se to sam EO dogaja? Newsflash: vse dostavne službe so iste. A imate prav ker se pritožujete? Seveda. Imate prav ker izpostavljate sam enega kurirja? Ne.

Jaz ne bom nikoli pozabila kako je en od teh "dobrih dostavljalcev" dobesedno razbil pol kombija paketov pa jih z vso ihto razmetaval po ulici, nakar sta mu dve gumi spizdili po klancu navzdol direktor čez regionalko (pa hvala kurcu ni takrat nihče pripeljal po njej)... Ne bom pozabila kako mi je kurir paket dostavil v napačno državo.... In še enkrat, zadovoljnih strank je neprimerno več kot nezadovoljnih. Če zaradi vsega napisanega v tvojih očeh zagovarjam EO... Pol ti pač ne morem pomagat. Ne morem pa lagat in razlagat kako so pri EO nesposobni če pa meni niso storili nič. Svet pa pač ni črnobel, če nisem z vami še ne pomeni da sem proti vam.

Yaqwsx je izjavil:

Cisto enostavno bom povedal, da bi se otrok razumel. Do 1. novembra so imeli 270 ocen. Torej v 1 letu in 3 mescecih so nabrali 270 ocen. Ce preracunas je to priblizno 0.6 ocene na dan. Zadnje 4 dni pa dobivajo po 50 ocen na dan.
Ce ignoriras stevilo zvezdic pri ocenah vidis, da nekaj ne stima. Plus kot si sama opazila so nezadovolni ljudje veliko bol glasni oz. nagnjeni k temu, da podajo oceno.
Torej ni logike, da bi jim zdaj pozitivni ocenjevalci narasli za 1000x. Prej v celem letu niso nabrali tolko pozitivnih ocen kot jih zdaj dnevno.
Ce bi meni dostavili, paket na dogovrjen termin ne bi niti za sekundo pomislil, da jim grem dat pozitivno oceno, ker je to pricakovana storitev. Ne neka posebna storitev za katero so se morali extra potrudit.
Ce bi mi se pa pivo pa pico zraven gratis prinesel je pa nekaj drugega.

Logika je v temu da bolj kot ti pizdiš kako so ocene plačane, bolj me mene ima da grem iz inata jim dajat ocene za vsako interakcijo ki jo imam z njimi.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

V-i-p ::

Pithlit: Yaqwsx ne bi mogel bolj razumljivo napisat ali pač ignoriraš tisto, kar ti ni všeč? Dejstvo je, da tako slabe dostavne službe še nismo imeli pa če se vsi s temi 5imi zvezdicami, ki jih talajo na glavo postavijo. Jaz grem jutri v akcijo ker, da ne dostavijo je eno, da pa nimam niti možnosti izbrat datuma ali dostave v paketnik je pa res že višek.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

pit07 ::

Tudi sam imam katastrofalne izkušnje z Expressone. Ne da bi sploh poizkušali vročiti pošiljko jo enostavno pustijo na Petrolu in dobim o tem le obvestilo brez kakršnih koli podatkov za Tracking, oziroma vsaj številko pošiljke. Problem je v tem da je tisti Petrol cca 15km oddaljen od mojega doma. Na sedežu firme ne reagirajo. Podjetje je ustanovila avstrijska pošta. Ali je komu morda znan e-naslov direktorja za Slovenijo in HR, ki naj bi bil g.Gartner Rudolf. Morda bi pomagalo če bi njega zasuli s pritožbami???

255211 ::

T440 ::

Nehajte naročat pri Kitajcih.
Največji onesnaževalci okolja, največji kršitelji človekovih pravic, največji izkoriščevalci otroškega dela, največja grožnja zahodnemu svetu.
Vsak nakup na Aliexpress je izdaja.

delavec44 ::

T440 je izjavil:

Nehajte naročat pri Kitajcih.
Največji onesnaževalci okolja, največji kršitelji človekovih pravic, največji izkoriščevalci otroškega dela, največja grožnja zahodnemu svetu.
Vsak nakup na Aliexpress je izdaja.


Če pa v slo trgovini kupiš izdelek made in China, je pa ok?

val46 ::

Ja seveda...ker ti pa imaš vse lokalno pridelano in proizvedeno najbrž. Tvoj računalnik, tipkovnico po kateri klamfaš trenutno je sestavil najbrž Joža v Spodnjem Dupleku, plačan je bil pa za to naredit po 20€ na uro!

In kaj je zate zahodni svet? Amerika, kjer folk dela po dve službi zato da lahko preživi?

Ampak, ne bom se spuščal v politiko, vsaj ne v tej temi, ki nima s politiko nobene veze. No, razen teh nakladanj OPja, da je ExOne mafija, mafija je pa podaljšana roka politike.

Veron ::

Več ljudi označi za spam, večje so možnosti, da jim pobrišejo tele fake (spam) ocene.

V-i-p ::

Ja, bolj fejk ne morejo bit. Nekdo, ki jim je dal oceno 5* je celo napisal, da je bila dostava poezija, kot ogled romantične komedije :). Btw, ravno sem hotel pogledat status paketa, ki ga dostavljajo že od 26. 10. pa dobim:

Tega spletnega mesta ni mogoče doseči
Naslov https://expressone.si/si je nedosegljiv.
Poskusite:
preveriti povezavo
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Pithlit ::

V-i-p je izjavil:

Ja, bolj fejk ne morejo bit. Nekdo, ki jim je dal oceno 5* je celo napisal, da je bila dostava poezija, kot ogled romantične komedije :). Btw, ravno sem hotel pogledat status paketa, ki ga dostavljajo že od 26. 10. pa dobim:

Tega spletnega mesta ni mogoče doseči
Naslov https://expressone.si/si je nedosegljiv.
Poskusite:
preveriti povezavo

Hja če bi zadevo pravilno linkal bi mogoče šlo.

Drugače pa njihova stran normalno dela.
Life is as complicated as we make it...

Furbo ::

Jaz sem zdaj dobil 2 paketa od Amazona preko njih, brez problema in to v moje rovte, medtem ko me od kake druge firme znajo žicati, če lahko pustijo v bližnjem mestu.

So far so good.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014

V-i-p ::

Pithlit je izjavil:

V-i-p je izjavil:

Ja, bolj fejk ne morejo bit. Nekdo, ki jim je dal oceno 5* je celo napisal, da je bila dostava poezija, kot ogled romantične komedije :). Btw, ravno sem hotel pogledat status paketa, ki ga dostavljajo že od 26. 10. pa dobim:

Tega spletnega mesta ni mogoče doseči
Naslov https://expressone.si/si je nedosegljiv.
Poskusite:
preveriti povezavo

Hja če bi zadevo pravilno linkal bi mogoče šlo.

Drugače pa njihova stran normalno dela.

Odpiram pravilno, saj je page med zaznamki. Drugače pa zdaj dela, linkal sem pravilno, ne vem zakaj je s-t tako pobral in ja, da se vrnemo na temo. Kljukca tudi danes po več klicih nisem uspel priklicat.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

styrian ::

Ta dostavna služba je katastrofalna. Meni so enkrat označili da je paket uspešno dostavljen, pa so ga prinesli potem šele čez 3 dni, po več klicarjenjih in pisanjih na njihov center.

Sedaj čakam na več pošiljk kjer so označili paket z "delivery failed" in nimam pojma kje se stvari nahajajo. Nikogar ni bilo blizu, niti me ni kontaktiral.

miko22 ::

dejansko obstaja rešitev za njihovo (ne)delo. Vsaka pošiljka, ki recimo dobi status dostavjeno, pomeni da so mučkali kar je zakonsko zavajanje in verjetno tudi kaznivo.
Torej, tožba....če se bo teh tožb nabralo...verjemite mi....bo se spremenilo.
Z eno tožbo ne boste nič dosegli. Ampak ko se jih nabere....naj me vrag, da jih bo šokiralo, da dobijo tožbo zaradi zavajanja.

Pa še to:
če gredo pol sodniki gledat podpise, kdo je podpisoval prevzeme...ulalaaaa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miko22 ()

Yaqwsx ::

Tragikomedija se nadaljuje. Po 2 tednih laznih dostav so zdaj izgubili naslov.
Navodila pa tudi ne izvedljiva. Saj klik na spremeni naslov ni mogoc. Podpora, pa tudi prej na lotu zadenes kot dobis odziv od njih.
Tako, da ne vem, ce naj ignoriram ali se trudim s klicanjem? Danes mi namrec z amazona posljejo paket ponovno, ki naj bi prispel do 9.11.

starfotr ::

To so sami amaterji. Če ni poslano z DHL, UPS, Fedex oz. TNT, potem so same težave.

miko22 ::

Yaqwsx je izjavil:

Tragikomedija se nadaljuje. Po 2 tednih laznih dostav so zdaj izgubili naslov.
Navodila pa tudi ne izvedljiva. Saj klik na spremeni naslov ni mogoc. Podpora, pa tudi prej na lotu zadenes kot dobis odziv od njih.
Tako, da ne vem, ce naj ignoriram ali se trudim s klicanjem? Danes mi namrec z amazona posljejo paket ponovno, ki naj bi prispel do 9.11.



Meni ni jasno....pride iz kitajske do slovenije...pol pa naslov ni znan. Koga se tu zajebava?

Yaqwsx ::

Jaz sem v petek napisal prijavo na amazon. Da fejkajo dostave in ne pridejo na dogovorjen termin. Pa so mi odpisali, da bo o tem obvescena odgovorna oseba, ki bo stvar preucila.
Lahko, da je amazon kontaktiral ATpost/EXone kaj se dogaja. Pa so si mogli nekaj zmislit. Verjetno ni v amazonovem interesu, da kitajski paketi prihajajo hitreje kot njihovi. Navsezadnje je AliE. najvecji konkurent.
Sicer pa imajo moj email, telefonsko in viber... pa me ni nihce kontaktiral, da nimajo naslova.
Lahko pa mi vsaki dan posiljajo lazne dostave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Yaqwsx ()

delavec44 ::

Hehe, seveda nimajo naslova, če svojo škifo nalepko nalimajo čez pravi naslov na paketu. Komedija.

freezby ::

Ola, naletel na tole temo in tudi sam sem v slepi ulici z njimi. Zdaj imajo dva paketa iz Amazona, enega iz Alija. Prvega dostavljajo od 25. 10., zadnjega od 29. 9. ;-) gre se mi pa za eno antenco, ki jo zdaj res rabim.

In je kakšna pametna rešitev? Ali komu uspe preusmeriti paket? Sam sem ostal brez kakršnekoli odziva ...

Ter za naprej - kako pri Amazonu označit, da ne pristane paket pri teh gumpcih ... (Nekajkrat vzel opcijo DHL za nujne, pomembne stvari, na koncu pri nas nosila Pošta (se slednjo imam zaradi lokalnega moža sicer super izkušnje).

Yaqwsx ::

Na zalost ne mores nic oznacit. Vcasih imas na izbiro standard in fast shipping. Nazdnje se mi zdi, da so hoteli za fasst 50€ ali nekaj takega. Stadard je bil free, pa oboje isti datum dostave.
Lahko samo na amazon kako pritozbo napises v upanju, da nehajo uporablat EXone. Ampak glede na to, da sem jaz napisal pritozbo nad ATpost/EXone, pa so mi spet poslali z ATpost... Nimam upanja, da se bo kaj spremenilo.
Verjetno so ti salabajzerji eden od vzrokov zakaj lahko ponujajo zastojn postnino. Se spomnim v starih dobrih casih, ko so posiljali se z letalom na brnik. Si imel paket v 2 dneh doma.

a4si ::

Evo, pri meni isti problem.

Paket z Amazona.de že tednen dni v dostavi, vsak dan pišejo kao da je bil "delivery problem", včeraj sem dobil gospodično v klicnem centru pa je priznala da "fejkajo" te udpate in to zato ker ne uspejo dostavit ker imajo preveč paketov/preveč dela (i.e. premalo zaposlenih). Danes pa me skoraj kap ko vidim da piše spet #delivery problem" in "returned to consignor". Spet kličem tja, komaj uspem dobiti spet eno gospodično, bo kao ustavila vračali, da to ni pravilno etc... polno izgovorov in da bo šlo spet v dostavo. Me prav zanima kaj bo spet jutri...

a4si ::

Yaqwsx je izjavil:

Jaz sem v petek napisal prijavo na amazon. Da fejkajo dostave in ne pridejo na dogovorjen termin. Pa so mi odpisali, da bo o tem obvescena odgovorna oseba, ki bo stvar preucila.
Lahko, da je amazon kontaktiral ATpost/EXone kaj se dogaja. Pa so si mogli nekaj zmislit. Verjetno ni v amazonovem interesu, da kitajski paketi prihajajo hitreje kot njihovi. Navsezadnje je AliE. najvecji konkurent.
Sicer pa imajo moj email, telefonsko in viber... pa me ni nihce kontaktiral, da nimajo naslova.
Lahko pa mi vsaki dan posiljajo lazne dostave.


Živjo,
a si počakal na to da se je iztekel rok an Amazonu preden si pisal pritožbo? Pri meni sedaj na Amazon strani piše status "return to sender" in pa "Unfortunately, a problem occurred during delivery. If you have not received your package by 9 November, please come back here for an update. We're sorry for the inconvenience."

Zdaj ne vem ali naj počakam do 9.Nov ali pa že kar danes napišem Amazonu da fejkajo in naj mi pošljejo še enkrat preko drugega dostavljalca?

Pa če ni skrivnost kaj/kako točno si napisal Amazonu v pritožbi? In pa ali si pisal na mail ali na njihov chat support?

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: a4si ()

Yaqwsx ::

Meni se ni se nic izteklo. Tam na strani sem dal get pruduct support in pol problem with delivery, pa jim lahko email posljes ali live support. Jaz sem jim poslal email preko strani. Ne morem pa tocno kopirat kaj sem napisal, ker ni nikjer shranjeno.
Napisal sem pac, da naj prosim nehajo posiljat pakete z ATpost/EXone, ker fejkajo dostave. Vsaki dan ti napisejo, da bo paket dostavljen pa nikoli ni. Pa, da se na telefon ne oglasijo, da bi sploh vedel kaj se dogaja in ce bo paket dejansko kdaj prisel.
Pa so mi roku pol ure odpisali, neko genericno sporocilo. Kako so jim vse stranke pomembne in vse jemljejo resno itd.. Pa, da so mi avtomatsko se 1x narocili "prioritetno" produkt free of charge oz. lahko dobim denar nazaj.
Problem je samo, da mi je zgleda odgovoril chatbot "AI" in ne oseba. Ker so se 1x poslali z ATpost. Torej cisto ignorirali moje sporocilo.

Lahko jim pises v nemscini ali anglescini. Chatbot zgleda obvlada vse :D

freezby ::

Šok, prejel tri pakete. Tudi nujne antene. No, pa še nekaj vrednejšega z Alija, kar je bilo v carinskem postopku in se je kar sam od sebe razrešil. Se je pa zato izgubil en četrti paket.

Sem pa včeraj odposlal pritožbe na vse možne naslove od EO, avstrijske pošte, Amazon, SMSi na vse številke dostavljalcev (6 različnih je bilo v 10 dneh poskusov). Ce je kaj pomagalo, nimam pojma, ker razen generičnega AI odgovora ni bilo nič ...

freezby je izjavil:

Ola, naletel na tole temo in tudi sam sem v slepi ulici z njimi. Zdaj imajo dva paketa iz Amazona, enega iz Alija. Prvega dostavljajo od 25. 10., zadnjega od 29. 9. ;-) gre se mi pa za eno antenco, ki jo zdaj res rabim.

In je kakšna pametna rešitev? Ali komu uspe preusmeriti paket? Sam sem ostal brez kakršnekoli odziva ...

Ter za naprej - kako pri Amazonu označit, da ne pristane paket pri teh gumpcih ... (Nekajkrat vzel opcijo DHL za nujne, pomembne stvari, na koncu pri nas nosila Pošta (se slednjo imam zaradi lokalnega moža sicer super izkušnje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

V-i-p ::

No evo, pa sem tam. Paketa niti ne poskušajo več dostavit, na telefon ne dobiš nobenega, na njihovi strani pa imam vse sivo, ne morem izbrat niti datuma dostave, niti dostave v paketnik. Ampak to že od prvega dne nisem mogel. Žalost za leto 2023, golazen nesposobna amaterska :].

Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

a4si ::

a4si je izjavil:

Evo, pri meni isti problem.

Paket z Amazona.de že tednen dni v dostavi, vsak dan pišejo kao da je bil "delivery problem", včeraj sem dobil gospodično v klicnem centru pa je priznala da "fejkajo" te udpate in to zato ker ne uspejo dostavit ker imajo preveč paketov/preveč dela (i.e. premalo zaposlenih). Danes pa me skoraj kap ko vidim da piše spet #delivery problem" in "returned to consignor". Spet kličem tja, komaj uspem dobiti spet eno gospodično, bo kao ustavila vračali, da to ni pravilno etc... polno izgovorov in da bo šlo spet v dostavo. Me prav zanima kaj bo spet jutri...



Evo update, očitno so včerajšnji klici v njihov center zalegli, sem jim rekel da pridem kar k njim iskat, da ni problema. Pa je gospodična spet nekaj da to ne morejo kar tako hitro izdat, pa da to traja, itd. pa sem namignil, da ni problema, mam cel dan časa, pridem zjutraj ob 8h pa do 17h boste že najdli paket v skladišču a ne? :)))

No danes pa pripelje kurir, sicer je bil revež čisto izgubljen in ni vedel kam, tako da sem ga jaz moral iskati po sosednjih ulicah, ampak hej, vsaj dostavil je...

delavec44 ::

Torej dostavljajo tistim, ki so najbolj tečni?

V-i-p ::

Spoštovani! Jaz ne vem ali se vi res norca delate iz vaših strank??!? Z vsakim paketom, ki ga dostavlja vaša dostavna služba imam same probleme. Ali paket ni dostavljen, se kurir ne oglasi, ko ga kličem nazaj ali pa enostavno - ni nič. Ne razumem, zakaj je potrebno 100x razlagat, da imam v bloku za svoje stanovanje JASNO in ČITLJIVO označen poštni nabiralnik in ni mi jasno, kje je problem, da kurir paketka, ki gre enostavno v velik, ležeč nabiralnik ne pusti v nabiralniku?!??? Očitno, ga niti blizu ni, ker potem bi vsak normalen in pismen kurir to naredil. Jaz pa vsakodnevno dobim SMS, kako je paket naložen za dostavo in popoldan SMS, da paket ni dostavljen, ker prejemnik ni bil na lokaciji. Prav tako ZAHTEVAM pojasnilo, zakaj ob vnosu št. paketa na vaši spletni strani nimam več možnosti izbrat spremeni datum, spremeni naslov, preusmeri na eko shop niti ne morem izbrat paketnik Direct4me. Pojasnim, da paketi gredo v nabiralnik in v kolikor kakšen ne gre, želim imeti na voljo dodatne možnosti saj ljudje delamo praviloma od ponedeljka do petka med 07h in 15h, kajne? Zadnji paketek mi dostavljate od 26. 10. in ga še vedno niste uspeli dostaviti. V kolikor mi ne pojasnite kaj se dogaja, pošljem zadevo naprej ustreznim inštitucijam, dovolj vas imam. Lep pozdrav!
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Yaqwsx ::

Vceraj mi celo uspelo navezati telefonski stik in mi je bilo zatrjeno, da bo danes paket dostavljen. Se 1h 30min imajo casa.
Drugace pa sem danes dobil ze paket, ki je bil z amazona poslan vec kot 2 tedna pozneje. Seveda ga niso dobili v roke ti nateguni.
Me pa zanima kaj se bo zgodilo s paketom, ki ga ima trenutno ATpost v rokah in bi jutri ze moral prispeti v moje roke.

Tody ::

Ce majo samo slabo organizacijo dejte tem vodilnim težit na LinkedIn. Najprej zasebno potem pa se javno. LinkedIn je malce večji zvočnik:)

styrian ::

Zdaj je že 1 teden od kar so imeli "nuspešno dostavo". Očitno se je skladišče zafilalo in so obupali. Njihov delovni proces verjetno zgleda nekako takole:

a4si ::

delavec44 je izjavil:

Torej dostavljajo tistim, ki so najbolj tečni?


Zgleda da ja ...

Tody ::

Vrjetno bolj tole

errhec ::

Vaše "zadovoljstvo" nad storitvijo dostave Express ONE je bilo slišano, sedaj mi je prvikrat dostavila paket pošta Slovenije, prevoznik pa je EURODIS.
dd

cen1 ::

No pa le nisem edini..

Verjetno je odvisno od regije in dostavljalca ampak glede na temo je očitno kar celo podjetje tako.

Par mesecev nazaj so začeli od Amazon.de paketi prihajat od Express One in od takrat sami problemi. Fejkajo na polno da je paket "kao" naložen v dostavno vozilo, potem pa dostavljalca sploh ni, napišejo pa da te kao ni blo doma (delam od doma hehe, cel dan sem tam in okno mi gleda na dovoz, mislim..). To naredijo do 2x, potem če imaš res srečo v tretje dobiš ker 3x je mislim da max poskusov, en paket je bil pa celo že vrnjen po treh neuspešnih na amazon.

Dhl, dpd, gls, pošta.. nikoli problemov, samo tejle novi nekaj mutijo.

Po mojem tu ni druge rešitve kot da se napiše par pritožb na amazon da skenslajo te mutibariče, če se nas dovolj zbere morda celo pridemo na radar..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cen1 ()

cen1 ::

Yaqwsx je izjavil:

Sem poslal na amazon email in opisal malo kak fejkajo dostave. Pa so mi v roku pol ure odpisali, da lahko poslejo se 1x ali mi vrnejo denar.
Plus, da bo moj mail posredovan dalje odgovorni osebi za to. Ce bo dovol prijav upam, da nehajo uporabljat ATpost/express one za dostave v slovenijo.
Ker to kaj delajo meji ze na krajo. Moj placan paket zadrzujejo v svojem skladiscu in mi ga nocejo izrocit.


Lahko poveš kam si prijavil amazonu, na kak naslov oz kontakt? Jaz isto razmišljam ker se mi ne da več ukvarjat s temi neumnostmi, mam dovolj drugih..

gazibo ::

Express one

Jst kr obupam ko vidim da mi amazon paket posljejo z Ostereiche Post, ker vem da bo prslo express one v roke in game over.
Kurir se ne javlja na fonsko
Na podpori rečejo da bojo poredovali naprej
Kurir se spet ne javlja na fonsko, ki ti njihov sistem poslje v smsu.
En mali paketek so mi celo dostavil danes, trajal je doobra 2 tedna.

jeba

borutz ::

ta teden sem dobil 2 loceni posiljki iz aliexpress ki mi jih je dostavil expres one
vse ok
verjetno odvisno od voznika in v kateri konec je dostava
Posavje zaenkrat brez tezav

Yaqwsx ::



Jaz sem obupal. Naslov sem jim dal ze 2x. 1x prejsnji teden vozniku in 1x dva dni nazaj klicnemu centru.
Mislim, da vec ne vejo kaj bi si zmislili, da bi na amazonu zgledlo kot, da je kriva stranka.

Furbo ::

Kaj pa ko ti na amazonu piše, da če ne dobiš do tega ali onega datuma, da ti pošljejo znova.

Morda bi se splačalo najti nekaj pozitivnega v počasni dostavi. >:D
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014

Yaqwsx ::

Sej so mi poslali ponovno. Samo nazalost spet z ATpost. Nova posiljka bi morala prispeti danes. Seveda ne duha ne sluha o njej.
Tako, da se zdaj lahko trudim z dvema posiljkama. Pa upam, da bo prispela vsaj ena.

cen1 ::

Hehe, danes sva torej na istem :))

3 pošiljke, ura je 15:34, verjetno ne bo nič (to je tretji poskus). Mogoče bo pa pozno presenečenje? :D
Za amazon sem že našel kontakt in poslal pritožbo.. saj verjetno itak imajo neke metrike in ker je "delivery attempt" za Express One eksponentna krivulja jim bo verjetno kmalu odklenkalo..

Bo pa ob naslednjem dogodku verjetno romala prijava še na tržni inšpektorat, res se mi ne da v 2023 ukvarjat z amaterji..

Furbo ::

Škoda, da ti tipi meni dostavljajo brezhibno, sicer bi naročil 4090 in upal na dve. :))
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014
««
4 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Electronic4you (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6018374 (1173) d12345
»

DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
808457 (4354) AndrejO
»

DHL in dostava Pošte Slovenije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9546461 (17302) uporabnik50
»

DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6310748 (8746) Zelnick

Več podobnih tem