» »

Express One Si in njihov odnos glede dostav

Express One Si in njihov odnos glede dostav

««
15 / 15
»
»»

dr.Akula ::

@Hotig Ja, tiste možnosti za spremembo dostave so tam samo "za lepše". Je sicer logično da ne moreš v real-time spreminjat dostave, takrat ko je že v vozilu, kater kurir bo vse to spremljal. Delovalo bi, če bi poslali vsaj dan preden pride v zadnji center, tako kot ima GLS (čeprav pri njih še nisem pogruntal zakaj pri nekaterih paketih dobim sporočilo za možnost preusmeritve, pri drugih pa ne - pa ni problem v velikosti, da ne bi šel v paketomat). Bi lahko odstranili tiste opcije.

@Denny Včasih tudi prav pride, da prevzameš paket osebno. Teden nazaj mi je pustil eno kombinirano pošiljko (več pošiljk, ki so jih združili v eno vrečko, preden gre, predvidevam, s Kitajske). No tam vreče niso dobro zalepili in je imela luknjo po celi širini, tako da je en stvar nekje padla ven. Če bi mi dal v roke, se je to takoj videlo.
ni podatka

paradajzos ::

Do zdaj nobenih težav, vse dostavljeno v roku.
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.

hotig ::

@dr.Akula

Sej to, da so te možnosti tam samo "za lepše" sem se jst naučil v lastnem primeru. Ampak te možnosti so omogočene samo z njihovo (slovensko) sledilno številko, ki pa jo dobiš v sms-u šele tisti dan, kot je tudi predvidena dostava (vsaj pri meni je bilo vedno tako). In potem imaš več opcij spremembe (čas, ura, naslov). Jst sem izbral uro dostave, ob tem so oni avtomatsko spremenili datum in na koncu zapisali, da dostava ni bila možna zaradi moje zahteve po spremembi naslova. Go figure!

Prav tako nisem dobil nobenega listka v kaselc, ki bi dokazoval, da je dostavljalec sploh prišel do mojega doma.
Sem pa delal print scr. ob izbiri te možnosti na njihovi spletni strani, tako da sem imel dokaz o njihovi napaki. Ko sem jim napisal mail in v prilogi dodal posnetke zaslona moje izbire so sami v odgovoru priznali napako, dodali opravičilo in obvestilo, da lahko kmalu pričakujem klic dostavljalca. Od takrat pa nič. In zato sem jih po poteku časa za dostavo tudi prijavil na TIRS, ker zaradi njihove krivde (beri poskusa prevare) jst izdelka nisem dobil.
BTW: AE mi je pa zavrnil refund. Jst sem izbral razlog, da nisem dobil izdelka in dodal posnetek sledilnika, kjer je razvidno da mi izdelek ni bil dostavljen. Njihov odgovor je bil, da nisem podal zadostnih dokazov in naj se obrnem na lokalno dostavno podjetje (yeah wright).

buttcrack ::

Včeraj potreboval njihov support, preko maila res verjetno traja, v dveh dneh ni bilo odgovora, klic tudi ni padel na plodna tla ampak so me pa poklicali nazaj v roku dobre ure in smo vse super rešili. Težava je bila s prevzemom v paketomatu, prek BT mi ji uspelov in je app kar samodejno zaključil prevzem. Punca na telefonu je v slabi minutki ponovno odprla pošiljko in vse tipitopi. Težko bi se kaj pritoževal, sploh ker običajna dostava tudi (skoraj) nikoli ne zataji. Na začetku je še bil kak kiks, zadnje leto pa vse BP.

LeQuack ::

Kako da so še vedno tako slabi, jaz bi rekel da je to načrtno, tu ne more iti samo za preprosto nesposobnost.
Quack !

buttcrack ::

mogoče pozabil dodati...

ko sem dobil info, da mi kurir ni mogel vročiti pošiljke, ker me ni bilo doma, sem takoj preusmeril na bližnji paketomat in dejansko je še isti dan bil paket tam.

v mojih koncih deluje.

da bi pa za ena (po vsej verjetnosti) cenena kitajska jajca obremenjeval TIRS :D :D :D

komediant en

hotig ::

Za vse, ki jih zanima in tudi za "butla, ki predpostavlja (na po vsej verjetnosti) cenenem kreku": - moja "saga" je danes po slabem mesecu od prijave na TIRS dobila nadaljevanje. Zjutraj, malo pred 8h sem dobil sms in email od EO, da bo moj paket dostavljen danes med 8 in 18h. Ker ne pričakujem nobenega paketa, sem sledil linku in ugotovil, da gre za isti paket, ki mi ga niso dostavili že v začetku aprila. :D

Od TIRS še nisem dobil nobenega obvestila v zvezi z zadevo, tako da nevem če so imeli oni prste vmes. Bi pa to rad izvedel, sploh če so samo opozorili EO na kršitev ali so jim dali tudi kakšno kazen. Dan je še dolg pa bomo vidli kaj bo ratalo iz tega.

energetik ::

Spet sem nekaj naročal na Amazon.de, pošiljko so dali na 2 dela, en preko EO, drug DPD. Noben od dostavljalcev me ni niti obvestil prej, niti poklical, sta pa oba pustila pakete na tleh pred vhodom. Klinc jih gleda. Elektroniko za par 100EUR oni pustijo vsem dostopno, izpostavljeno dežju in tatovom.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

starfotr ::

Pa kupi drugje. Njim zaleže samo bojkot in izguba prihodka. Vse ostalo jih ne briga. Če bi ti ukradli robo ali bi jo dež namočil, bi ti pač poslali novo. So že izračunali, da se jim to izplača.

hotig ::

Torej zaključek moje sage:
1. Včeraj popoldne 5m do 15h sem končno dobil moj paket od EO. Po 4 mesecih od naročila oz. 1 mesec po preteku roka za dostavo. No ja, sej včasih smo še dlje čakali za dostavo iz Kitajske pa se nam to ni zdel problem, ampak tokrat je pa paket več kot 3 mesece preživel v deželci pod alpami.
2. O tem sem že včeraj obvestili TIRS. V telefonskem pogovoru mi je prijazna gospa dejala, da so oni kontaktirali EO in naj paket sprejmem in jih o tem obvestim oz. če bodo spet kakšne težave. Poleg tega je omenila, da imajo v zvezi z EO cel kup prijav in podobne pakete rešujejo tudi v "paketu", da se čimprej rešijo in zaključijo (očitno nisem edini, ki matra TIRS zaradi EO). Danes po obvestilu mi je dejala, da bodo moj primer zaključili in da bom prejel pisno obvestilo (o tem ali bo kakšna kazen za EO pa mi ni nič povedala).
3. Paket je bil vidno "ponucan", vrečka je bila pač na več mestih malo potrgana ampak glavno da vsebina znotraj izgleda ok in je uporabna.

Torej za konec: ne se pustit nategovat, ne glede na to za katero dostavno podjetje gre!
Lep pozdrav vsem

Bellzmet ::

Ponucan v smislu, da je nekdo odprl in uporabljal zadevo?

nunya ::

Izkušnja mojega očeta:

Primer poslovanja pri mojem naročilu:
Naročeno in plačano blago naj bi bilo (glede na napoved) dostavljeno. dostava ni bila izvedena in o poslali obvestilo, da bo to narejeno naslednji delovni dan.
iz tega ni bilo nič.
Po poizvedbi sem dobil odgovor, da bodo poizvedeli kaj je s pošiljko.
Po dobrem tednu sem ponovil povpraševanje. dobil sem precej vehementen odgovor, da imajo čas mesec dni za iskanje pošiljke nato se naj menim s pošiljateljem.
Sedaj je končno prišel odgovor:
"paket smo priznali kot izgubljen. Za povračilo se lahko obrnete na pošiljatelja. Za nevšečnosti se opravičujemo."
Torej praksa je: Zavlečeš postopek, da gredo roki za reklamacijo mimo, nato se brez kakršnekoli odgovornosti formalno opravičiš.

hotig ::

Bellzmet je izjavil:

Ponucan v smislu, da je nekdo odprl in uporabljal zadevo?


NE, samo zunanja embalaža (vrečka) je na nekaj mestih malo potrgana. Notri sta pa bila 2 paketa in vsak v svoji embalaži, ki je čist ok.

blink ::

Se je komu zgodilo da je dobil sporocilo od Express One in preko sledenja, da je paket dostavljen, ceprav v nabiralniku ali okolici ni bilo paketa?

2dark ::

energetik je izjavil:

Spet sem nekaj naročal na Amazon.de, pošiljko so dali na 2 dela, en preko EO, drug DPD. Noben od dostavljalcev me ni niti obvestil prej, niti poklical, sta pa oba pustila pakete na tleh pred vhodom. Klinc jih gleda. Elektroniko za par 100EUR oni pustijo vsem dostopno, izpostavljeno dežju in tatovom.


Edino pravilno. Kupuj v Sloveniji.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

solatjek ::

2dark je izjavil:


Edino pravilno. Kupuj v Sloveniji.


In podpiraj lopovske marže naših oderuhov. Denarja (vsaj nekateri) ne pobiramo na cesti. Če nekaj stane na amazon ali kjerkoli drugje 100€ ali več ceneje, kot pri nas, pač kupim v tujini. Določene zadeve se dobijo kljub poštnini za pol cene glede na naše trgovine.

Kar se pa pošte tiče, je nedopustno, da ne obvestijo o dostavi, tudi meni se je že zgodilo. Glede na to, da si poštnino znajo mastno zaračunati, bi odnos do pošiljk moral biti drugačen. Tudi za počiljke kupljene v Sloveniji, da ne bo nesporazumov.

starfotr ::

Pač kupuj drugje, ker uporabljajo svetovno uveljavljene dostavne službe za dostavo kupljenega blaga in ne nekih no name čudakov.

GupeM ::

2dark je izjavil:


Edino pravilno. Kupuj v Sloveniji.

Tako. In pobiraj pakete z istih tal, ki ti jih bojo na ta ista tla odvrgli isti dostavljalci. Za dvakratno ceno.

Yaqwsx ::

Jaz imam spet tezave z EO. Po vsaj 20 prejetih paketih brez problema.
Ko sem pogledal zgodovino klicel sem ugotovil, da nazadnje ko sem imel tezave je bil isti kurir kot sedaj.
Tako, da v Mariboru uspe enemu kurirju spravit podjetje na slab glas. njegova tel. 040 617 xxx

fikus_ ::

Pritozi se EO, konkretno s katerim dostavljalcem imaš tezavo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Klamzi ::

Zaenkrat brez slabih izkušenj z EO
««
15 / 15
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Electronic4you (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6018830 (1629) d12345
»

DPD in njihovi paketniki - vse dela, dokler ne pač ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
809261 (5158) AndrejO
»

DHL in dostava Pošte Slovenije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9546934 (17775) uporabnik50
»

DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6311208 (9206) Zelnick

Več podobnih tem