Forum » Na cesti » Cena materiala na avto servisu
Cena materiala na avto servisu
Utk ::
Servis je ze vsaka firma zase, kar je vmes razlik je postavka za delo. Material je pa ista tarifa, potem pa kar ti dajo popusta.
Se pravi, nimajo istih cen.
kriptobog ::
Mato989 ::
Servis je ze vsaka firma zase, kar je vmes razlik je postavka za delo. Material je pa ista tarifa, potem pa kar ti dajo popusta.
Se pravi, nimajo istih cen.
Debata je o cenah materiala. To so iste cene.
Potem pa razlioži zakaj je znanec peljal na uradni servis 3tje leto drugam k enakem pooblaščencu pa je bila cena različna 15% za material brez popusta?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Servis je ze vsaka firma zase, kar je vmes razlik je postavka za delo. Material je pa ista tarifa, potem pa kar ti dajo popusta.
Se pravi, nimajo istih cen.
Debata je o cenah materiala. To so iste cene.
Potem pa razlioži zakaj je znanec peljal na uradni servis 3tje leto drugam k enakem pooblaščencu pa je bila cena različna 15% za material brez popusta?
"brez popusta" in ko je peljal drugam verjetno ni sel po predracun se k prejsnjemu kaj ne? Ali pa je racun z druge blagajne. Nekateri imajo dva appa, enega za uradno enega za splosen servis. Tam se cene seveda razlikujejo. Ti ne rabis stemplja od uradnega servisa za veljavnost garancije. On ti lahko naredi racun kot da servis ni delan pod uradnim servisom, garancija itak velja, ce jo bos uvelavljal jo bos pa itak pri njem pa ti ne bo kompliciral. Sem delal za dosti servisov, da sem videl kako stvari spilajo.
Pa zanimivo, da imas miljon izkusenj iz vseh podrocij s strani znancev, nikoli pa svojih lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
tony1 ::
Peljal sem avto na 2 različna suzuki servisa, cene niso iste.
Niso iste ne za delo in ne za material, popustov seveda ne daje nihče. En servis računa delo po urah, drugih po tovarniških točkah.
Niso iste ne za delo in ne za material, popustov seveda ne daje nihče. En servis računa delo po urah, drugih po tovarniških točkah.
Glugy ::
Servisi so zanimiv pojav. Nekje sem bral, da imajo takšno pa takšno urno postavko za delo, če prineseš svoje olje zraven, pa imajo urno postavko višje. Kar je na meji legalnosti.
Potem imajo tudi ponekod različne urne postavke odvisno od tega, ali imaš avto v garanciji ali ne. Potem imajo različne urne postavke odvisno od tega, koliko star avto imaš. Oni bi imeli profit že, če bi mali servis računali 40 €. Ampak če imajo monopol - avto v garanciji - potem upalijo visoko ceno.
Nekateri na tem forumu radi računajo, za koliko denarja si lahko sami doma naredijo mali servis itd. Obstaja tudi obratna kategorija ljudi, takšni, ki peljejo avto na uradni servis, pa naj stane kolikor stane in se niti ne sprašujejo, za koliko denarja jih bodo na uradnem servisu nategnili. Lancia je 20 let nazaj celo ponujala, da si naročil avto na servis, uslužbenec je prišel do stranke domov, uzel avto, ga peljal na servis in potem po končanemu servisu pripeljal avto nazaj stranki. Si lahko predstavljate, koliko je to stalo stranko. Ampak nekatere stranke varčevanje ne zanima, izberejo najlažjo opcijo in so pripravljeni za to tudi drago plačati.
V sosednjem forumu je nekdo izjavil, da je komplet motor za njegov avto po enih virih 1800 €, po drugih virih 8000 €. Ko kupiš komplet motor je vprašanje, kaj dobiš zraven. Sam blok motorja je poceni, dragi so injektorji, dpf, turbo, izpušni kolektor itd.
Če bi bil jz iz višjega srednjega razreda bi tud vse na uradni servis vozu sam da mam mir. Ker ko imaš tok dnarja sta tvoj čas pa tvoj notranji mir velik več vredna kot pa denar sam. Žal je to velik privilegij ki je men pa nižjim slojem totalno nedosegljiv. Je pa jasno da manj ko se moraš miselno ukvarjat s tem zadevam, pa raziskovat kako najbolj čez pridt več imaš časa imaš in več volje ti ostane da se izobražuješ ali kako drugače izboljšaš svoje življenje. S tem pridejo tud boljše službe seveda. V glavnem ja. To je luksuz, privilegij, redko dosegljiv večini razen če izbirajo da bodo nekje preplačal ampak potem drugje morajo pa toliko bolj kalkulirat da nadomestijo manko. Bogatejši sloji ne rabjo kej dost kalkulirat. Če že je to bolj iz občasne zabave za njih kot kej druzga.
Mato989 ::
Servis je ze vsaka firma zase, kar je vmes razlik je postavka za delo. Material je pa ista tarifa, potem pa kar ti dajo popusta.
Se pravi, nimajo istih cen.
Debata je o cenah materiala. To so iste cene.
Potem pa razlioži zakaj je znanec peljal na uradni servis 3tje leto drugam k enakem pooblaščencu pa je bila cena različna 15% za material brez popusta?
"brez popusta" in ko je peljal drugam verjetno ni sel po predracun se k prejsnjemu kaj ne? Ali pa je racun z druge blagajne. Nekateri imajo dva appa, enega za uradno enega za splosen servis. Tam se cene seveda razlikujejo. Ti ne rabis stemplja od uradnega servisa za veljavnost garancije. On ti lahko naredi racun kot da servis ni delan pod uradnim servisom, garancija itak velja, ce jo bos uvelavljal jo bos pa itak pri njem pa ti ne bo kompliciral. Sem delal za dosti servisov, da sem videl kako stvari spilajo.
Pa zanimivo, da imas miljon izkusenj iz vseh podrocij s strani znancev, nikoli pa svojih lol
Sem ti povedal svojo izkušbnjo s sleparjenjem pri menjavi akumulatorja... do zdaj sem mel vedno rabljene avte brez garancije in smo šraufali tako pri popoldanskih majstrih... zdaj ko je novi bom pa nardil rabuke
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
T440 ::
Mato, badass.
Zdaj ko si pa ti nov avto kupil, bodo pa servisi seveda delali drugače, mislim, ne bodo tebe, k si nov avto kupil, jebal.
Tko se dela dec, povej jim svoje!
Zdaj ko si pa ti nov avto kupil, bodo pa servisi seveda delali drugače, mislim, ne bodo tebe, k si nov avto kupil, jebal.
Tko se dela dec, povej jim svoje!
Mato989 ::
Mato, badass.
Zdaj ko si pa ti nov avto kupil, bodo pa servisi seveda delali drugače, mislim, ne bodo tebe, k si nov avto kupil, jebal.
Tko se dela dec, povej jim svoje!
Tiho ziher ne bom
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
T440 ::
Mato, badass.
Zdaj ko si pa ti nov avto kupil, bodo pa servisi seveda delali drugače, mislim, ne bodo tebe, k si nov avto kupil, jebal.
Tko se dela dec, povej jim svoje!
Tiho ziher ne bom
Odlično.
Ko se tak kaliber pojavi na servisu bodo sigurno vse orodje spustili iz rok in te poslušali.
Utk ::
bodo sigurno vse orodje spustili iz rok
Nobene škode, sej ga itak še držat ne znajo večinoma.
kriptobog ::
Servis je ze vsaka firma zase, kar je vmes razlik je postavka za delo. Material je pa ista tarifa, potem pa kar ti dajo popusta.
Se pravi, nimajo istih cen.
Debata je o cenah materiala. To so iste cene.
Potem pa razlioži zakaj je znanec peljal na uradni servis 3tje leto drugam k enakem pooblaščencu pa je bila cena različna 15% za material brez popusta?
"brez popusta" in ko je peljal drugam verjetno ni sel po predracun se k prejsnjemu kaj ne? Ali pa je racun z druge blagajne. Nekateri imajo dva appa, enega za uradno enega za splosen servis. Tam se cene seveda razlikujejo. Ti ne rabis stemplja od uradnega servisa za veljavnost garancije. On ti lahko naredi racun kot da servis ni delan pod uradnim servisom, garancija itak velja, ce jo bos uvelavljal jo bos pa itak pri njem pa ti ne bo kompliciral. Sem delal za dosti servisov, da sem videl kako stvari spilajo.
Pa zanimivo, da imas miljon izkusenj iz vseh podrocij s strani znancev, nikoli pa svojih lol
Sem ti povedal svojo izkušbnjo s sleparjenjem pri menjavi akumulatorja... do zdaj sem mel vedno rabljene avte brez garancije in smo šraufali tako pri popoldanskih majstrih... zdaj ko je novi bom pa nardil rabuke
lol. kake rabuke? Pelji na neuradni servis pa imas isto reseno, ce bi sparal. Mislis, da te bodo poslusali? Skozi eno uho not, in hitreje ven haha. Bebcki
feryz ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Mato989 ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Pa garancija potem velja? Kaj jim na servisu ko po 1. letu prideš rečeš, ne ne, včeraj sem nalil vi pokljukajte???????
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Tudi servisi vse gledajo skozi denar. Pa ga vseeno imajo malo več od nas, ki nimamo zafire. In če smo že pri tem, kako zabit moraš bit, da moraš olje prodajat po 2x ceni iz trgovine, da ti tvoj "poslovni model" drži vodo? A ti res ni nihče pripravljen plačat realne cene za tvoje DELO, da moraš še na delih 2x zaslužit?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
Jebeš garancijo, če rabiš da je olje po 6 evrov.
Tukajšnji vseznalci ne vidijo, da avto peljejo v delavnico, kjer ima raja bruto 2 plače, ker imajo tisoč in en pripomoček, ki ga zahteva proizvajalec avtov, kjer mora biti vse v marmorju znamke, ker rabiš nešteto plačanih tečajev, certifikatov, varstev,....
Kupiš en set ključev in kanto olja in si napol serviser z dumpinškimi cenami. Baje.
Ta staro pa v potok spustiš. Ker če ga ne, je dražje odpadno kot novo.
Tukajšnji vseznalci ne vidijo, da avto peljejo v delavnico, kjer ima raja bruto 2 plače, ker imajo tisoč in en pripomoček, ki ga zahteva proizvajalec avtov, kjer mora biti vse v marmorju znamke, ker rabiš nešteto plačanih tečajev, certifikatov, varstev,....
Kupiš en set ključev in kanto olja in si napol serviser z dumpinškimi cenami. Baje.
Ta staro pa v potok spustiš. Ker če ga ne, je dražje odpadno kot novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Utk ::
, ker imajo tisoč in en pripomoček, ki ga zahteva proizvajalec avtov, kjer mora biti vse v marmorju znamke, ker rabiš nešteto plačanih tečajev, certifikatov, varstev,....
To kar zahteva proizvajalec je vklesano v kamen? Naj ga pošljejo v kurac.
Sej v tem je pravi problem. Na vsakem uradnem servisu je morda en, ki zna kaj delat, tudi v večjih, ostalo so vse vajenci, ki spizdijo takoj ko imajo leto ali dve izkušenj. Nobenih "strokovnjakov" ne plačuješ tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
blackbfm ::
Pa garancija potem velja? Kaj jim na servisu ko po 1. letu prideš rečeš, ne ne, včeraj sem nalil vi pokljukajte???????
joj garancija, tut če bo servis zaje*al bo krivdo poskušal zvalit nate
feryz ::
Utk ::
Kje pa piše, da moraš bit uradni serviser? Jih ni malo, ki so rekli znamki "hvala lepa, ampak odjebi".
Utk ::
Sej pravim, tam imajo morda enga, ki zna kaj dela, ta je malo bolj plačan, ostalo so vajenci, ki bojo spizdili na svoje takoj ko bojo lahko. Ker bojo zaslužili 3x več. Res ni neka skrivnost. Slučajno poznam za en večji servis kako gre. Ljudje se vrtijo hitreje kot na ringlšpilu.
Na manjših servisih je glih tako en, ki zna kaj dela, morda je to tudi lastnik, ni pa nujno, je pa veliko večja šansa, da bo on delal na tvojem avtu.
Na manjših servisih je glih tako en, ki zna kaj dela, morda je to tudi lastnik, ni pa nujno, je pa veliko večja šansa, da bo on delal na tvojem avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Pa garancija potem velja? Kaj jim na servisu ko po 1. letu prideš rečeš, ne ne, včeraj sem nalil vi pokljukajte???????
Peljes na normalen servis in ne uraden. Garancija velja. Jamstva so pa druga zgodba,samo tebi je Kia itak dala garancijo.
starfotr ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Tudi servisi vse gledajo skozi denar. Pa ga vseeno imajo malo več od nas, ki nimamo zafire. In če smo že pri tem, kako zabit moraš bit, da moraš olje prodajat po 2x ceni iz trgovine, da ti tvoj "poslovni model" drži vodo? A ti res ni nihče pripravljen plačat realne cene za tvoje DELO, da moraš še na delih 2x zaslužit?
Vsaka gostilna bazira na tem, da ti proda vse s ceno x2 ali pa še več. Če naročiš pivo, je cena x2-x5, če naročiš vino, je cena x10 z lahkoto.
Da ne omenjam marž na kavo itd.
PacificBlue ::
Ja tole menjavanje olja na casovni interval je itak smesno
Ce se nekako sprejmem interval 15k km pa nikakor nisem ok z intervalom 1 leto ker ce nardis v 1 letu 8k km ni nobene potrebe po servisu imo
Olje se menja enkrat letno. Tudi zaradi mraza pozimi, ki spremeni viskoznost olja.
I’m out.
:3
:3
T440 ::
Ok, v končni fazi, kako zabit pa moraš biti, da ne znaš sam olja naliti noter in filtrov menjati?
Če že vse v življenju gledaš skozi denar?
Tudi servisi vse gledajo skozi denar. Pa ga vseeno imajo malo več od nas, ki nimamo zafire. In če smo že pri tem, kako zabit moraš bit, da moraš olje prodajat po 2x ceni iz trgovine, da ti tvoj "poslovni model" drži vodo? A ti res ni nihče pripravljen plačat realne cene za tvoje DELO, da moraš še na delih 2x zaslužit?
Vsaka gostilna bazira na tem, da ti proda vse s ceno x2 ali pa še več. Če naročiš pivo, je cena x2-x5, če naročiš vino, je cena x10 z lahkoto.
Da ne omenjam marž na kavo itd.
Utk prinese svojo kavo v kafič in mu jo kelnarca samo prelije z vročo vodo. Ni on nor, da bo tolk za kavo dajal, če pa je v trgovini ceneje.
darkolord ::
In če bi ti za kavo računali delo posebej, kavna zrna pa posebej? Barcaffe po 100 eur/kilo?
T440 ::
In če bi ti za kavo računali delo posebej, kavna zrna pa posebej? Barcaffe po 100 eur/kilo?
Ja, saj zato pa absolutno podpiram Matota, ki bo v celotni avtodistribucijski mreži sedaj naredil red, ko si je prvič kupil nov avto, prav tako podpiram Utk-ja, ki v kafiče nosi lastno kavo, k zobarju lasten material za plombe in v pizzerio lastno moko. Onadva sta deca in njiju ne bodo jebal!
Prav tako podpiram vse ki kupijo avto pa čeprav nimajo dnarja za servis, vinjeto pa zimske gume. Saj avto ni za vozit, avto je za soseda fouš narest!
Utk ::
Nekateri bedaki tu pozabljajo, da imaš servise, ki nimajo oderuških cen. Samo pač niso uradni za neko znamko. In če oni preživijo z nekimi cenami, bi morali tudi uradni. Ves overhead, ki ga kao imajo, je samo izgovor. Nimajo ga zarad nas strank, ampak zato, da še en posrednik več nekje več zasluži. Naj se ga znebijo.
Utk ::
darkolord ::
Pač nategnejo te, kolikor se pustiš nategniti.
Nekateri z veseljem doplačate še vazelin.
Nekateri z veseljem doplačate še vazelin.
Utk ::
Sej zarad mene servis komot zavrne moje olje, nisem reku, da ne sme. Jaz pa smem it drugam, menda.
T440 ::
Sej zarad mene servis komot zavrne moje olje, nisem reku, da ne sme. Jaz pa smem it drugam, menda.
Komot drugam.
Komot tud sam pošraufaš, saj si pravi dec.
Aja, čez tri leta praviš bi stvarno napako uveljavljal, ker je avto ribnu. Cela jeba, pa tko dobr Polde obvlada, nove inbus ključe ima pa olje iz Spara. Valda, da je zaribal zato, ker so v tovarni nekaj zajebal, že pri designu motorja, majke mi.
Blinder ::
Fak, sam eni ste res ubrisan s tem, kako vas kamor pridete nategujejo. Madona, a k peku tud svojo moko neseš, da ti speče kruh? Pa k zobarju tud neseš svoj material za plombe?
Če si že tak dec, da tebe noben ne bo z oljem iz soda jebal, pol še servis sam doma nared!
kir idiot
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
darkolord ::
Ne, sigurno bo zaribalo, ker si za enako olje plačal premalo. Več plačaš, manj šans je, da zariba.Sej zarad mene servis komot zavrne moje olje, nisem reku, da ne sme. Jaz pa smem it drugam, menda.
Komot drugam.
Komot tud sam pošraufaš, saj si pravi dec.
Aja, čez tri leta praviš bi stvarno napako uveljavljal, ker je avto ribnu. Cela jeba, pa tko dobr Polde obvlada, nove inbus ključe ima pa olje iz Spara. Valda, da je zaribal zato, ker so v tovarni nekaj zajebal, že pri designu motorja, majke mi.
Tako kot pri optikih. Če njih vprašaš, manj plačaš za okvir za očala, več možnosti je, da boš oslepel. Ti kar tvegaj, če hočeš, sam ne pol nazaj k nam hodit, k boš slep!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
starfotr ::
Kdo vam je kriv, če kupujete avte z 0,9 l mašino, ki ima v sebi 3 l olja. In potem cvikate, da bo ribnilo vse skupaj.
Kupite si avto ne pa karjole z motorjem.
Kupite si avto ne pa karjole z motorjem.
T440 ::
Fak, sam eni ste res ubrisan s tem, kako vas kamor pridete nategujejo. Madona, a k peku tud svojo moko neseš, da ti speče kruh? Pa k zobarju tud neseš svoj material za plombe?
Če si že tak dec, da tebe noben ne bo z oljem iz soda jebal, pol še servis sam doma nared!
kir idiot
Sva se zjutraj srečala na recepciji v hotelu? Si bil ti tisti, ki je svoje rjuhe, posteljnino, WC papir in radensko za sobni hladilnik s seboj imel?
toro69 ::
PacificBlue je izjavil:
Olje se menja enkrat letno. Tudi zaradi mraza pozimi, ki spremeni viskoznost olja.
Se dobro da pride potem pomlad, da povrne olju njegovo naravno viskoznost.
Verjetno, tako kot v božička, verjameš da v trgovinah prodajajo je še toplo olje direkt iz vrtine. In da ga distributerji prevažajo v toplih tovornjakih in skladiščijo v ogrevanih skladiščih. :)
PacificBlue ::
PacificBlue je izjavil:
Olje se menja enkrat letno. Tudi zaradi mraza pozimi, ki spremeni viskoznost olja.
Se dobro da pride potem pomlad, da povrne olju njegovo naravno viskoznost.
Verjetno, tako kot v božička, verjameš da v trgovinah prodajajo je še toplo olje direkt iz vrtine. In da ga distributerji prevažajo v toplih tovornjakih in skladiščijo v ogrevanih skladiščih. :)
Bejž no, jaz sem pa vsa ta leta verjel da črka W pri klasifikaciji olja pomeni Weihnachten:/
I’m out.
:3
:3
starfotr ::
Fak, sam eni ste res ubrisan s tem, kako vas kamor pridete nategujejo. Madona, a k peku tud svojo moko neseš, da ti speče kruh? Pa k zobarju tud neseš svoj material za plombe?
Če si že tak dec, da tebe noben ne bo z oljem iz soda jebal, pol še servis sam doma nared!
kir idiot
Sva se zjutraj srečala na recepciji v hotelu? Si bil ti tisti, ki je svoje rjuhe, posteljnino, WC papir in radensko za sobni hladilnik s seboj imel?
Še hujši so tisti, ki iz hotelov vse to znosijo ven. Še luči, wc školjke in podobno.
m0LN4r ::
PacificBlue je izjavil:
Ja tole menjavanje olja na casovni interval je itak smesno
Ce se nekako sprejmem interval 15k km pa nikakor nisem ok z intervalom 1 leto ker ce nardis v 1 letu 8k km ni nobene potrebe po servisu imo
Olje se menja enkrat letno. Tudi zaradi mraza pozimi, ki spremeni viskoznost olja.
Cak, menjam oktobra, pol pride zima in moram spomladi menjat ker spremeni viskoznost?
Al je treba natocit kaksno drugo olje, ki se pozimi ne spremeni?
A ni delovno obmocje 0w30 od -40 do 120?
Pa recmo da manj kot -10 to olje ne bo vidlo.
PacificBlue je izjavil:
Olje se menja enkrat letno. Tudi zaradi mraza pozimi, ki spremeni viskoznost olja.
Se dobro da pride potem pomlad, da povrne olju njegovo naravno viskoznost.
Verjetno, tako kot v božička, verjameš da v trgovinah prodajajo je še toplo olje direkt iz vrtine. In da ga distributerji prevažajo v toplih tovornjakih in skladiščijo v ogrevanih skladiščih. :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PacificBlue ::
Cak, menjam oktobra, pol pride zima in moram spomladi menjat ker spremeni viskoznost?
Al je treba natocit kaksno drugo olje, ki se pozimi ne spremeni?
A ni delovno obmocje 0w30 od -40 do 120?
Pa recmo da manj kot -10 to olje ne bo vidlo.
V bistvu 0w30 ima optimalen range od -35 do +30 stopinj celzija. Ne vem kje si pobral 120 aja farnheitov predvidevam.
No 0w30 je bolje za zimo, kot pa 5w40 ker ima nizjo viskosnost in ne obremenjuje pumpe in starterja in ostalih komponent zaradi vecje frikcije pri delovanju motorja.
5w40 pa dela bolje pri visjih temperaturah tja do 50 stopinj. Tako da ni problem samo zima, je tudi poletje sploh pri teh vrocinah
I’m out.
:3
:3
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava olja, filtrov... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 12908 (7315) | MadMax |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 47684 (33132) | robo125 |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 35597 (18160) | bbbbbb2015 |
» | Mali servis - cena? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 27105 (24740) | Tilen |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 72533 (46477) | D3m |