» »

Odvzem izpita za osebni avtomobil

Odvzem izpita za osebni avtomobil

1
2
»

ales85 ::

starfotr je izjavil:

Vmes se uredi prodajo in zadeva je zaključena.

Vso srečo s prodajo, če je avto na gospodovo ime.

starfotr ::

Odpelješ ga na UE ali na tehnične preglede in je to urejeno tako ali drugače. Enostavno se starca prisili v to in mirna bosna.

acookook ::

solatko je izjavil:

Utk - Meni je prejšnji teden v krožišče, direktno pred mene zapeljala smrklja, kakih 25-30 let, sploh ni vedela, da je na cesti. Meni je vseeno za njo, bi se pa jaz lahko zaletel vanjo ali tisti za menoj vame.
Zadnja leta opažam, da po brezbrižnosti in nesranosti prednjačijo hčerkice raznih dobrih atekov, ki jim kupijo avto za 30kEUR+, zato, da so varne, namesto, da bi jih naučil vozit in kako se na cesti ne obnaša. Stare mame in ati, do mene še niso pokazali nestrpnosti, so pa nekateri res malo zarjaveli, večinoma taki, ki že v mladosti niso ravno blesteli na cesti, s starostjo pa se stvari še poslabšajo.

Čist iz firbca. Kolko let še računaš, da boš ti imel vozniški izpit?
edit:typo
.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: acookook ()

DamijanD ::

Potrebno je objasniti osebi, da je avto prenevaren in ponuditi alternativo - tako da oseba nima občutka, da se ji krati svoboda oz. samostojnost. Kot sem že omenil alternativa je nekaj podobnega temu:
https://www.ekodrive.si/izdelek/elektri...

val46 ::

solatko je izjavil:

Utk - Meni je prejšnji teden v krožišče, direktno pred mene zapeljala smrklja, kakih 25-30 let, sploh ni vedela, da je na cesti. Meni je vseeno za njo, bi se pa jaz lahko zaletel vanjo ali tisti za menoj vame.
Zadnja leta opažam, da po brezbrižnosti in nesranosti prednjačijo hčerkice raznih dobrih atekov, ki jim kupijo avto za 30k€+, zato, da so varne, namesto, da bi jih naučil vozit in kako se na cesti ne obnaša. Stare mame in ati, do mene še niso pokazali nestrpnosti, so pa nekateri res malo zarjaveli, večinoma taki, ki že v mladosti niso ravno blesteli na cesti, s starostjo pa se stvari še poslabšajo.


Wau, stari ateki pa mamce...že v mladosti niso blesteli, zdej so že malo zarjaveli...pa se še kar in še vedno vozijo po naših cestah! Se pravi, so se vedno vozili s prilagojeno hitrostjo in uspešno prišli do cilja. Vsaj po solatkovi teoriji!

PacificBlue ::

Naša občina ima avto in enega ali dva prostovoljca, ki prevažata starejse osebe bodisi k zdravniku ali v trgovino po nakupe.
Ne vem pa a je to tudi drugje.
I’m out.
:3

delavec44 ::

Nekatere občine imajo brezplačna taka vozila:

https://scontent.flju2-3.fna.fbcdn.net/...

Zgodovina sprememb…

acookook ::

delavec44 je izjavil:

Nekatere občine imajo brezplačna taka vozila:

https://scontent.flju2-3.fna.fbcdn.net/...

al pa to https://prostofer.si/
.

DamijanD ::

Pri nas je teh šoferjev enih 10-15; občina ma 5k prebivalcev.

solatko ::

acookook - Pet let nazaj sem prodal motor, ker sem sam ugotovil, da to ni več to, ko bom to ugotovil pri avtomobilu, ne bo potrebno nobenega posredovanja, zaenkrat še vozim brez napak in dovolj aktivno, da ne oviram in ogrožam drugih. Imam pa kolega, ki ima pri 92 vozniško brez omejitev in še vedno vozi b.p., kot celo življenje. Upam, da toliko časa kot on.

val46 - Saj niso vedeli da vozijo prav, samo niso bili korajžni, da bi vozili hitreje in bolj odločno. Recimo, da so vozili s svojo PH.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Če so vozili s svojo PH, potem so naravnost blesteli na cestah. Po tvoji logiki, seveda.

IL_DIAVOLO ::

Moj stari ata tudi misli, da je dober sofer. Saj načeloma res je, s traktorjem na travniku ali z avtom na dvorišču. Se pa vse spremeni, ko se vkljuci v dejanski promet.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

solatko ::

GupeM - Bistvo PH je prilagoditev hitrosti SPOSOBNOSTIM, VOZILU, PROMETNI SITUACIJI, VREMENSKIM RAZMERAM,.... tako, da ja, nevede so uporabljali to določilo, vozili so sicer zanič ampak največkrat niso ogrožali drugih, ko pa se postarajo pa postanejo še počasnejši in bolj nerodni, zato včasih kak starostnik tudi zavije na AC v nasprotno smer, ker se v prometu enostavno ne znajde več in se tudi celo življenje ni, je pa pač imel srečo.

IL_DIAVOLO - Jaz ne trdim, da sem dober šofer, sem pa sigurno varen, ne glede na vrsto vozila in prometno površino po kateri se gibljem in dokler bom tak, bom pač vozil.
Delo krepa človeka

T440 ::

solatko, predvsem si dementen, zato sigurno nisi varen.
Ampak vemo, da te ne bomo prepričali, tako kot OP svojega žlahtnika ne more. Upamo le, da kolikor toliko redno jemlješ tablete, a po pisanju na tem forumu sodeč, hudo vesten s tabletami vendarle nisi.

fikus_ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Moj stari ata tudi misli, da je dober sofer. Saj načeloma res je, s traktorjem na travniku ali z avtom na dvorišču. Se pa vse spremeni, ko se vkljuci v dejanski promet.


Težava pri starejših je, da mislijo, da so še vedno spodobni vožnje kot pred 20-30 leti, pozabljajo pa, da slabše vidijo, počasneje reagirajo, .... To ponavadi kompenzirajo s počasnejšo vožnjo.

Prava se mi zdi ideja, da osebni zdravnik po svoji oceni napoti svojega pacienta na zdravniški pregled, da se vidi, ali je sposoben za vožnjo. Prav tako menim, da bi bili zelo dobrodošli osvežitveni tečaji CPP za vse udeležence v prometu, vsakih nekaj let.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

val46 ::

Ah kje...CPP ti ne pomaga nič, sej vidiš da tle določeni prav tekmujejo, kdo jih bo več prekršil. Seveda če s tem nikogar ne ogrožajo ;) Tisto o osebnih zdravnikih pa tudi ne pije vode. Kolikor je meni znano, ni noben osebni zdravnik merodajen, da bi odločal o tem, kdo sme in kdo ne sme vozit. In četudi ti napiše napotnico za na medicino dela, ni nikjer v zakonu zapisano, da se tega pregleda moraš udeležit. Vsaj kolikor je meni znano ne. Se pravi, bi najprej morali spremeniti zakon, kar pa spet traja. In dokler so v parlamentu večinoma 60+ stari strici, katerih bi tak zakon kaj kmalu dosegel ali jih morda že, verjemi da tega ne bodo sprejeli. Sej veš tisto...vse je lepo in prav, dokler se zakon ne tiče tebe in tebi krati nekakšne pravice.

delavec44 ::

fikus_ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Moj stari ata tudi misli, da je dober sofer. Saj načeloma res je, s traktorjem na travniku ali z avtom na dvorišču. Se pa vse spremeni, ko se vkljuci v dejanski promet.


Težava pri starejših je, da mislijo, da so še vedno spodobni vožnje kot pred 20-30 leti, pozabljajo pa, da slabše vidijo, počasneje reagirajo, .... To ponavadi kompenzirajo s počasnejšo vožnjo.


Pa tudi če bi bili še vedno sposobni vožnje kot pred 30 leti, promet in razmere (in avti) danes niso več enake kot takrat.
Počasna vožnja niti ni največji problem (razen, da se ne znajo umakniti). Večji je zmedenost kar rezultira v kontra vožnjah v krožišču, enosmernih, avtocesti, napačnem razvrščanju. Poleg tega reakcijski čas (mentalno in fizično) ni več enak.

Da ne omenjam problemov s parkiranjem in poškodovanimi odbijači z vseh strani.

donvito ::

tako, da ja, nevede so uporabljali to določilo, vozili so sicer zanič ampak največkrat niso ogrožali drugih, ko pa se postarajo pa postanejo še počasnejši in bolj nerodni, zato včasih kak starostnik tudi zavije na AC v nasprotno smer, ker se v prometu enostavno ne znajde več in se tudi celo življenje ni, je pa pač imel srečo.

solatko, lepo si se opisal.

starfotr ::

Penziči imajo neskončno časa in gratis javni prevoz. Nobenega izgovora nimajo, da bi se morali fjakat z avti naokoli.

Obstajajo sosedje, družina, ki bo dedovala, taksi službe, prostofer itd.

To je treba sistemsko uredit.

Isti problem imamo z nepremičninami. Starci živijo v par 100 kvadratov velikih bajturah, povsem neprimerno za njih - stroškovno in tudi drugi aspekti.

IL_DIAVOLO ::

delavec44 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Moj stari ata tudi misli, da je dober sofer. Saj načeloma res je, s traktorjem na travniku ali z avtom na dvorišču. Se pa vse spremeni, ko se vkljuci v dejanski promet.


Težava pri starejših je, da mislijo, da so še vedno spodobni vožnje kot pred 20-30 leti, pozabljajo pa, da slabše vidijo, počasneje reagirajo, .... To ponavadi kompenzirajo s počasnejšo vožnjo.


Pa tudi če bi bili še vedno sposobni vožnje kot pred 30 leti, promet in razmere (in avti) danes niso več enake kot takrat.
Počasna vožnja niti ni največji problem (razen, da se ne znajo umakniti). Večji je zmedenost kar rezultira v kontra vožnjah v krožišču, enosmernih, avtocesti, napačnem razvrščanju. Poleg tega reakcijski čas (mentalno in fizično) ni več enak.

Da ne omenjam problemov s parkiranjem in poškodovanimi odbijači z vseh strani.


Ja predvsem to, zmedenost in panicnost, ki se ponavadi konca tragično. Vožnja v nasprotno smer, voznja v rikverc pri zgrešenem izvozu. Promet je toliko drugačen, da je nemogoče da se 80-letna oseba znajde v današnjem prometu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

solatko ::

T440 - Hvala qurcu mi je to, da se ne ukvarjam s problemi drugih in sproti rešujem svoje, zdravje ohranilo do 69.-ega leta b.p.. Nimam prav nikakršnih tablet, tudi cepil se nisem, covid prebolel v izredno lahki obliki, refleksi mi še vedno služijo, kar se tiče demence, ne podajaj svojih problemov drugim, ker to ni lepo. Še vedno sem precej aktiven v športu, s katerim se ukvarjam od 11, 12-tega leta in to me drži v izvrstni kondiciji, imam idealno težo, tako, da upam uživati v vožnji, vsaj še nadaljnih 10-15 let. Za motor pa sem začutil, da sem malo zarjavel in se z enosledniki ne ukvarjam več.

fikus_ - Res je, nekateri mislijo, da so se sposobni udejstvovat v prometu, kot aktivni udeleženci pa ni tako in to ni nikakor povezano s starostjo, saj že nekateri pri 18.-ih nebi smeli nikoli prijeti volana ali bilance v roke, kar lepo pokaže statistika. Kar se tiče zdravniškega nadzora voznikov pa sem že večkrat podal mnenje, da bi družinski zdravnik moral imeti pravico, pacientu, ki psihofizično ne zadovoljuje potreb v prometu, udeležbo v prometu začasno ali stalno prepovedat, ko predpiše kakšne tablete po katerih se ne sme vozit, ko ima pacient težave z alkoholom ali drogami, ko je psihično prizadet ali zaradi kakšne težje poškodbe nesposoben upravljati vozilo, ne da opaziš voznike z gipsom, druge, ki skoraj padejo iz vozila zaradi opitosti ali zadrogiranosti,.... Vendar tej državi ni do prometne varnosti, le kasirat znajo fino, ko greš malo hitreje. In to je edino, kar se na državnem nivoju dogaja z varnostjo v prometu. Morali bi uvesti tudi vsaj na deset let preverjanje vozniških sposobnosti in nesposobnim dovojenje odvzeti. To bi moralo bit brezplačno, saj bi se vsaj za 10-15%-ov znižalo število škodnih primerov in bi to lahko pokrile zavarovalnice in država, saj bi se znižali tudi stroški zdravljenj in invalidskih. Vendar ne, to je iluzorno pričakovati od politikov, katerih domet ne presega omejitev hitrosti.

val46 - Kaj ti pomagajo predpisi, če se poznavanje le-teh konča pri znaku za PP invalida in prepovedano parkiranje in ustavljanje, da ne govorimo o smerokazih, prilagojeni hitrosti in predvdem temu, da moraš za volan spočit in psihofizično sposoben.

donvito - Lepo, da si me pohvalil, priden.

starfotr - Misliš, da se v državi nahaja dovolj enosobnih stanovanj ali garsonjer po zmerni ceni, v katere bi preselili ljudi iz veliki hiš in stanovanj pa ne pozabi še na dediče, ki stojijo za vsakim starcem in komaj čakajo, da škripne.

IL_DIAVOLO - Verjemi, da to ni samo problem starejših, temveč tudi vseh, ki opravijo vozniški izpit v manjših krajih Ribnica, Logatec, Kočevje, Litija, Sevnica, Piran, Škofije,...... pač tam, kjer premorejo en semafor, morda krožišče, nekaj prehodov za pešce in ogromno parkirnih prostorov.
Delo krepa človeka

codeMonkey ::

solatko je izjavil:

Za motor pa sem začutil, da sem malo zarjavel in se z enosledniki ne ukvarjam več.


Kako se cuti to, oz. kje je problem? Hitra utrujenost ali zgubis obcutek za oprijem? Cisto tako sem radoveden, kje se opazi. Jaz sem svojega prodal, ko se mi je rodil drugi otrok in ni bilo casa. Bi pa mogoce kmalu nabavil ponovno kaj, tako da bi pavza znasala vse skupaj celo desetletje (med 30 do 40).

Zgodovina sprememb…

acookook ::

solatko je izjavil:

acookook - Pet let nazaj sem prodal motor, ker sem sam ugotovil, da to ni več to, ko bom to ugotovil pri avtomobilu, ne bo potrebno nobenega posredovanja, zaenkrat še vozim brez napak in dovolj aktivno, da ne oviram in ogrožam drugih. Imam pa kolega, ki ima pri 92 vozniško brez omejitev in še vedno vozi b.p., kot celo življenje. Upam, da toliko časa kot on.

val46 - Saj niso vedeli da vozijo prav, samo niso bili korajžni, da bi vozili hitreje in bolj odločno. Recimo, da so vozili s svojo PH.

No lepo, da si ugotovil. Btw sem včeraj zvedel da se je moja (soon to be) 69 - letna nona spravljala vozit avtomatika po tem, ko ene kar lepo število let ni vozila (sploh se ne spomnim - ampak 10-15 let kamot ne....). Medtem druga nona (71) počasi razmišlja, da bi fotru prodala svoj mestni avtek, pa se še v pokretnih letih vozila z busom/ prosila nas oz. drugo žlahto občasno
Edit:typo
.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: acookook ()

solatko ::

codeMonkey - Če boš kdaj motorist, boš to začutil, seveda, če voziš z glavo in ne z gasom.

acookook - Če voziš vedno s PH, hitro ugotoviš, kdaj stvari ne špilajo več in postajaš ovira na cesti. Nekaj časa potem še paziš na to, da se pravi čas umikaš, potem pa ključe prepustiš mlajšim. Seveda je za kaj takega potrebno bit prežet z avtokontrolo, ne samo egom, ki ti sporoča, da si še vedno glavni, samo močnejši voz rabiš.
Delo krepa človeka
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kupim vozniški izpit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
12932960 (29286) Hayabusa
»

"pijani" vozniki na cesti (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24824367 (19479) Double_J
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552683 (45972) BigWhale
»

Vpliv družbenih arhetipov na percepcijo tveganja v prometu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16240158 (38347) BlueRunner

Več podobnih tem