» »

Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči

Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči

1 2 3
4
5

Utk ::

Rimac je enako začel, s tem da je imel še manj pojma kot naš inženirček. Je pa imel nekaj kar naš inženirček nima. Praktično neomejeno denarja.

BorisHTML ::

Jebomir je izjavil:

No kar, s sliko na dan!


Izvoli. Projekt nastal desetletja nazaj pri mojih 14 letih:



Fotke končenega nimam, zadevo se je na koncu še prebarvalo in vgradilo 4 konjski izvenkrmni motor Tomos.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

misek ::

Saj menda razumeš, da sta izdelava tega čolna pa predelava avta dve precej različni zadevi?

Groot ::

tony1 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.


Pogovarjaš se z otrokom v telesu odraslega. Šparaj tipkovnico.

(Zdaj vidim, zakaj je nekdo na kup postov prilepil Predlagaj izbris. Opravičilo moderatorjem za moje opozorilo na prvi strani.)


Mah to je vsem dobro poznani inženirček (inženir je bil njegov osnovni nick ko je prišel kakšno leto nazaj smetit po forumu). Prepoznaš ga po dolgih postih kjer odgovarja kar sam sebi in lepi notri vse možne posnetke z YouTuba. Vsake toliko se mu ponovno utrga in nabija brezvezne teme v katerih razlaga stvari, ki niso izvedljive oziroma vsaj ne na način kot si on predstavlja. Tokrat je vsaj omejen v svoji temi, sicer je praktično uničil temo o električnih avtih. Pač še en pacient, ki sr ti s časom smili ko gledaš njegove poste.

BorisHTML ::

mn je izjavil:

Jebomir je izjavil:

rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti

Tebi je očitno še večji hobi klofanje po tipkovnici, če ne bi nam že zdavnaj postregel s sliko kakšne tvoje lastne tvorbe.


Tole je pa IMHO res. Že leta tule teži kako je vse simple, kako on naredi sončno elektrarno za 200 EUR/kWpeak, kako baterije doma narediš (kjer pozabi na pol zahtevanih elementov), ...

A še nikoli nikakršne slike kakršnekoli stvaritve, ki jih je dejansko naredil, kje šele kak "build diary".


Ne, ni res. RABLJENI solarni paneli pridejo 200 EUR na kWpeak, dejansko so po toliko če nabašeš na deal. Baterije so dejansko po 130 EUR na kWh iz Kitajske oziroma sedaj celo že za 160 EUR na kWh iz Nkon.nl. Dejansko so po toliko. NOVE LifePO4 prizmatične celice. Na! Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

misek je izjavil:

Saj menda razumeš, da sta izdelava tega čolna pa predelava avta dve precej različni zadevi?


Seveda. Tega se zavedam.

tony1 je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

Sem naredil že tudi večje projete, tudi gliser velikost 3,5 metra že ko sem bil star 14 let (konec osnovne šole). Ter še dosti drugih, tudi takih ta velikih projektov. Sam povem. Tudi sliko lahko pokažem če češ.


Sheldon Cooper je naredil jedrski reaktor doma na dvorišču. SE DA NAREDITI.

Debil.

TheBlueOne je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

Sem naredil že tudi večje projete, tudi gliser velikost 3,5 metra že ko sem bil star 14 let (konec osnovne šole). Ter še dosti drugih, tudi takih ta velikih projektov. Sam povem. Tudi sliko lahko pokažem če češ.


Zakaj potem tratis cas? Jaz ne vidim opcije, da bo sluzba + 8h/dan hobi + cvekanje. Za tale projekt, kjer bos iz nic razvil vse ne bo casa za kaj vec, kot pa da nas malo obvescas o napredku. Tudi diskusija bo bolj konstruktivna, ko bo vse skupaj postalo konkretno. Recimo za zacetek fotke kjer bos pripravil delavnico za tak projekt.


Službo itak mislim menjati, ker se v tej kjer sem zdaj ne vidim. Bom pač vmes pol leta razvijal takle projet, čist fanj, zakaj pa ne.

Groot je izjavil:

tony1 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.


Pogovarjaš se z otrokom v telesu odraslega. Šparaj tipkovnico.

(Zdaj vidim, zakaj je nekdo na kup postov prilepil Predlagaj izbris. Opravičilo moderatorjem za moje opozorilo na prvi strani.)


Mah to je vsem dobro poznani inženirček (inženir je bil njegov osnovni nick ko je prišel kakšno leto nazaj smetit po forumu). Prepoznaš ga po dolgih postih kjer odgovarja kar sam sebi in lepi notri vse možne posnetke z YouTuba. Vsake toliko se mu ponovno utrga in nabija brezvezne teme v katerih razlaga stvari, ki niso izvedljive oziroma vsaj ne na način kot si on predstavlja. Tokrat je vsaj omejen v svoji temi, sicer je praktično uničil temo o električnih avtih. Pač še en pacient, ki sr ti s časom smili ko gledaš njegove poste.


Oba dva veva kdo od naju trola in kdo je pacient in kristalno jasno je da to nisem jaz. Da je takšna predelava mogoča je dejstvo, dokaz za to pa desetine ljudi ki je to že neradilo. Skratka motiš se da se bolj ne bi mogu. Glede postov: odgovarjam debilčkom ki se motijo glede električnih avtov. Da se motijo so si čisto sami krivi, če bi se pozanimali se ne bi motili. ZDej se pač niso in se pač motijo. In kdo jim je kriv da se oni niso pozanimali o električnih avtomobilih? Oni sami so krivi, torej sami so si krivi za to.

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Imam fakultetno izobrazbo diplomirani inženir strojništva iz tega področja, prav tako sem v tematiko električnih avtomobilov in zelenih virov energije vložil preko 2000 ur svojega prostega časa (poleg vsega časa na faksu), redno se udeležujem tudi STROKOVNIH KONFERENC na to temo, tole je bila nedavna. Bili so tudi sogovorniki iz ELESA in povedali so da prehod na električne avtomobile je mogoč in JE REALEN!


Strokovni govorci na nedavni strokovni konferenci so bili:
-Magister Marko Ileršič, svetovalec direktorja sektorja odgovoren za vsebine strateškega razvoja in ekonomije, Plinovodi d.o.o

. Profesor Blaž Likozar, Kemijski inštitut

-doktor Tomaž Vuk, predstavnik uprave Salonit Anhovo d.d

-magister Marko Bahor, izvršni direktor sektorja za razvoj in investicije Holding Slovenske elektrarne d.o.o

-Srečko Trunkelj, namestnik direktorja, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o

-Luka Strnard Peterca, menedžer e-infrastrukture, Petrol d.o.o

-Marko Femc, direktor podjetja Plan-net d.o.o

- Janez Humar, vodja strateških inovacijskih programov, Eles d.o.o (ELES je upravitelj našega električnega omrežja če kdo še ne ve, ni večjih strokovnjakov za omrežje pri nas kot so oni)

-Matjaž Berčon, direktor Konunala Kranj, javno podjetje d.o.o

-Jan Kimla, poslovni direktor IVECO BUS CEE

- Aleš Gaber, produktini manager MAN Truck & BUS Slovenija d.o.o

Zgodovina sprememb…

Jebomir ::

BorisHTML je izjavil:


Fotke končenega nimam, zadevo se je na koncu še prebarvalo in vgradilo 4 konjski izvenkrmni motor Tomos.

Ja no, s 4 konjskim tomosom temu težko rečeš gliser. Ampak ok, si naredil lepo tišlarsko delo.
Zdaj nam pa še pokaži mehanično in elektrotehnično...

BorisHTML ::

Jebomir je izjavil:

BorisHTML je izjavil:


Fotke končenega nimam, zadevo se je na koncu še prebarvalo in vgradilo 4 konjski izvenkrmni motor Tomos.

Ja no, s 4 konjskim tomosom temu težko rečeš gliser. Ampak ok, si naredil lepo tišlarsko delo.
Zdaj nam pa še pokaži mehanično in elektrotehnično...


Kar pokaži koliko ljudi pri 14 letih je naredilo kaj takega? Mislim da jih lahko preštejmo na prste ene roke. Tudi mehaničnih in elektrotehniških del je veliko, že od osnovne šole do danes izdelujem razno razne inženirske projekte. Pa daleč od tega da bi se hvalil.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:


Službo itak mislim menjati, ker se v tej kjer sem zdaj ne vidim. Bom pač vmes pol leta razvijal takle projet, čist fanj, zakaj pa ne.


Potem pa je cas, da skeptike das na svoje mesto in pokazes kaj konkretnega. Nekdo s tako sirokim spektrom znanja ne more pricakovati, da si lahko obicajni smrtniki predstavljamo soliranje pri takem projektu. Se pa ja nima smisla pregovarjati z inferiornimi razvojniki.

Jebomir ::

Utk je izjavil:

Rimac je enako začel, s tem da je imel še manj pojma kot naš inženirček. Je pa imel nekaj kar naš inženirček nima. Praktično neomejeno denarja.

Nečesa pa Rimac še vedno nima....
Imena v avtomobilski industriji (kdo bi dal take ogromne denarje za nepoznano hrvaško firmo, ko imaš v tem rangu vse možne superšportnike, med katerimi jih je tud že veliko električnih).

Pa še vedno mal sumljivo odzadje.

BorisHTML ::

At the very least lahko navaden električni agregat fuknem v pritljažnik and call it a day. At the very least.



Cilj je pa seveda da se naredi malo bolj professional integrirano zadevo.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:


Kar pokaži koliko ljudi pri 14 letih je naredilo kaj takega? Mislim da jih lahko preštejmo na prste ene roke. Tudi mehaničnih in elektrotehniških del je veliko, že od osnovne šole do danes izdelujem razno razne inženirske projekte.


Zelo prijazno bi bilo, ce bi projekte pokazal. Se raje kot se prerekamo vidimo tehnicne dragulje. Tisti coln se ne kvalificira, je pa dober solo projekt za 14 letnika. Da poznas obdelavo lesa, pripravis povrsine za barvanje itn. je lepa popotnica. Bi pa bilo bolj zanimivo videti kaj konkretno naredi tak mastermind v poznejsih letih.

Jebomir je izjavil:

Utk je izjavil:

Rimac je enako začel, s tem da je imel še manj pojma kot naš inženirček. Je pa imel nekaj kar naš inženirček nima. Praktično neomejeno denarja.

Nečesa pa Rimac še vedno nima....
Imena v avtomobilski industriji (kdo bi dal take ogromne denarje za nepoznano hrvaško firmo, ko imaš v tem rangu vse možne superšportnike, med katerimi jih je tud že veliko električnih).

Pa še vedno mal sumljivo odzadje.


Ti pa bolj slabo sledis:

https://de.wikipedia.org/wiki/Bugatti_R...

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

BorisHTML je izjavil:

Kar pokaži koliko ljudi pri 14 letih je naredilo kaj takega?
Zeh ... jaz sem pri 14ih zrisal metrsko RC ladjo v 3D studio 4 v DOSu, jo zrezkal pri kolegu v modelarksem klubu na cnc rezkalniku, vgradil notri 4 motorje s prenosi na dve osi ter pogonom na NiCD celice velikosti D in jo splovil v Bohinju ;)
Še danes ždi nekje v kleti...

BorisHTML ::

ODLIČNO, tudi tvoj projekt je še en dokaz več da se da če se človek loti projekta. Ampak je pa treba stvar gledati v perspektivi: 80 % milenijcev ne zna namenjati navadne žarnice, tako kažejo znanstvene študije.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

TheBlueOne ::

Manjka samo se projekt. Ali bi se dolgo zbiral dokaze?

BorisHTML ::

Ampak je pa treba stvar gledati v perspektivi: 80 % milenijcev ne zna namenjati navadne žarnice, tako kažejo znanstvene študije.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

tony1 ::

"Debil."

Sheldon ima 2 doktorata. Ti imaš pa 4 strani teme na S-Tju :))

BorisHTML ::

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...

tony1 je izjavil:

"Debil."

Sheldon ima 2 doktorata. Ti imaš pa 4 strani teme na S-Tju :))


Debil 2x.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...


Pa ne na slo-tech.

BorisHTML ::

Realnost današnjega sveta:
Millennials might be good on their phones but many STILL don't know how to change a light bulb or boil an egg
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

TheBlueOne ::

Kako je to argument za tvoj projekt?

BorisHTML ::

TheBlueOne je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...


Pa ne na slo-tech.


Ja prav. Na Slotechu je valda več kot 20 % tistih ki zna zamenjati žarnico. Vendar presenečen bi bil koliko tehnično popolnoma nepisnenega folka je tudi tu na Slotechu. Kar poglej koliko folka nabija že 1000 krat ovržene mite o električnih avtomobilih. Pa boš rekel: "ja to je zato ker se niso pozanimali". Jaz pa pravim: "JA SEJ; sej lih to je point".

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

TheBlueOne ::

Tu in tam pride kaksen trol. Samo se vedno pa ni ravno jasno kaj ti hoces? Ce zelis pokazati, da je mozno kar planiras, potem naredi. Vec se bos ukvarjal s kritiko manj casa bos imel. Ko bos naredil karkoli konkretnega pa te morda kdo tukaj preseneti.

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Imaš prav. Bom si sestavil časovni plan in ga po prioritetnem radu začel uresničevati.

kaksen trol

Kakšen trol? Ne samo kakšen, takšnih trolov je veliko. Vsaj tretjino folka na Slotechu nabija mite o električnih avtomobilih. V generalni populaciji v člankih na 24 ur v komentarjih je takih cca polovica.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

WizzardOfOZ ::

BorisHTML je izjavil:

Jebomir je izjavil:

BorisHTML je izjavil:


Fotke končenega nimam, zadevo se je na koncu še prebarvalo in vgradilo 4 konjski izvenkrmni motor Tomos.

Ja no, s 4 konjskim tomosom temu težko rečeš gliser. Ampak ok, si naredil lepo tišlarsko delo.
Zdaj nam pa še pokaži mehanično in elektrotehnično...


Kar pokaži koliko ljudi pri 14 letih je naredilo kaj takega? Mislim da jih lahko preštejmo na prste ene roke. Tudi mehaničnih in elektrotehniških del je veliko, že od osnovne šole do danes izdelujem razno razne inženirske projekte.


Iz poliestra nas je dost delalo. Ampak to je simpl, še posevbaj, če ni treba atestov delat.
Jaz sem pri 18ih sestavil svojega prvega buggy-ja na osnovi hrošča in ga tudi uspešno atestiral in homologiral ter registriral, da je bil lahko uradno na cesti. Poleg tega že več kot 30 let šraufam avtomobile in sem jih ene par tudi kompletno obnovil in postavil nazaj na cesto (od švasanja do klepanja in popravila motorja in ostalih pogonskih sklopov).

Zato pa pravim, da preveč nakladaš in da ne gre vse tako kot ti po otroško misliš, da se da na hitro nekaj narest. Sploh pri atestih čakaš na stvari dolgo časa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tony1 ::

BorisHTML je izjavil:

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...

tony1 je izjavil:

"Debil."

Sheldon ima 2 doktorata. Ti imaš pa 4 strani teme na S-Tju :))


Debil 2x.


Debil je revež, ki sam sebi piše poste. SE DA NAREDITI.

BorisHTML ::

Iz poliestra nas je dost delalo. Ampak to je simpl, še posevbaj, če ni treba atestov delat.

Ti si stara generacija, boomerska generacija. Takrat je dosti ljudi to znalo. Tudi na kmetih so marsikaj znali in še danes znajo, tudi popravljati svoje traktorske priklučke, variti, popravljati traktorje, delati do it yourself generatorje elektrike in tako dalje. Danes to znanje izginja. Jaz pa spadam v generacijo milenijcev. Pri teh študije kažejo da kar 80 % milenijcev ne zna zamenjati tudi navadne žarnice ne. To je realnost današnjega sveta.

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...

tony1 je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

More than 80% of millennials say they don't know how to change a light bulb
https://uk.news.yahoo.com/80-millennial...

tony1 je izjavil:

"Debil."

Sheldon ima 2 doktorata. Ti imaš pa 4 strani teme na S-Tju :))


Debil 2x.


Debil je revež, ki sam sebi piše poste. SE DA NAREDITI.


Oba dva veva kdo je debil in kdo se moti in kristalno jasno je da to nisem jaz.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

Imaš prav. Bom si sestavil časovni plan in ga po prioritetnem radu začel uresničevati.


Ne pozabit, da imas casovko pol leta po 8h/dan. Da ne bos en mesec planiral potem ko se nekaj dni prerekas z neznanimi ljudmi. Zamujas!!! ... :)

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

BorisHTML je izjavil:

Imaš prav. Bom si sestavil časovni plan in ga po prioritetnem radu začel uresničevati.


Čakamo.

WizzardOfOZ ::

BorisHTML je izjavil:

Iz poliestra nas je dost delalo. Ampak to je simpl, še posevbaj, če ni treba atestov delat.

Ti si stara generacija, boomerska generacija. Takrat je dosti ljudi to znalo. Tudi na kmetih so marsikaj znali in še danes znajo, tudi popravljati svoje traktorske priklučke, variti, popravljati traktorje, delati do it yourself generatorje elektrike in tako dalje. Danes to znanje izginja. Jaz pa spadam v generacijo milenijcev. Pri teh študije kažejo da kar 80 % mileijcev ne zna zamenjati tudi navadne žarnice ne.

84% of millennials don't know how to change a lightbulb
https://metro.co.uk/2018/09/09/84-of-mi...


Nope, jaz sem generacija X in ne boom (lih malo premlad, da bi po jazbinškovem zakonu kako stanovanje kupil).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

WizzardOfOZ je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

Iz poliestra nas je dost delalo. Ampak to je simpl, še posevbaj, če ni treba atestov delat.

Ti si stara generacija, boomerska generacija. Takrat je dosti ljudi to znalo. Tudi na kmetih so marsikaj znali in še danes znajo, tudi popravljati svoje traktorske priklučke, variti, popravljati traktorje, delati do it yourself generatorje elektrike in tako dalje. Danes to znanje izginja. Jaz pa spadam v generacijo milenijcev. Pri teh študije kažejo da kar 80 % mileijcev ne zna zamenjati tudi navadne žarnice ne.

84% of millennials don't know how to change a lightbulb
https://metro.co.uk/2018/09/09/84-of-mi...


Nope, jaz sem generacija X in ne boom (lih malo premlad, da bi po jazbinškovem zakonu kako stanovanje kupil).


Prav, point ostaja isti. V tvoji generaciji je precej večji delež tistih ki so znali kaj narediti z rokami, izdelati kakšen inženirski projekt doma in tako dalje. Med milenijci je takih izredno malo. Kar 80 % jih še navadne žarnice ne zna zamenjati. DA, tako pravijo študije, je tudi mene presenetil ta podatek, sem vendarle mislil da jih bo več znalo tako osnovno stvar. Generacija Z je glede tega po vsej logiki še slabša od milenijcev. Tudi na kmetih so marsikaj znali in še danes znajo, tudi popravljati svoje traktorske priklučke, variti, popravljati traktorje, delati do it yourself generatorje elektrike in tako dalje. Danes to znanje izginja.

Na Bolhi vsake tolk kdo prodaja DIY generator/agregat izdelan doma v garaži. Eni so taki za na traktorski kardan, drugi pa taki da imajo ICE motor iz nekod pobran. Take stvar so kmetje delali doma že od nekdaj, ni to nobena vesoljska znanost. Da pa nekateri mislijo da ni mogoče je pa razlog samo v tem, da si same sebe ne predstavljajo da bi bili to sposobni narediti, kar pa je logično da si ne predstavljajo, če pa še navadne žarnice ne znajo zamenjati.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Odvisno kaj delas. Tisti, ki razvijamo za denar pac vemo kaj je potrebno za realizacijo projekta. Posebej kar se tice kompleksnih zadev v smislu razvoja motorja. Ce nekdo v tak projekt ne verjame dalec ne pomeni, da ne verjame zaradi neznanja, je cisto mozno da zaradi znanja.

Sploh pa se ne delas? Kaj se ne zavedas cesa si se lotil? Glede na to s cim primerjas se bo ja treba bati za tvoje zdravje. Ves katera vrsta toka in amperaza bo v tvojem projektu? Milenijci bomo sigurno dovolj pametni, da ne pridemo blizu, ce bo learning by doing.

BorisHTML ::

Baterije so dejansko po 130 EUR na kWh iz Kitajske oziroma sedaj celo že za 160 EUR na kWh iz Nkon.nl. Dejansko so po toliko. NOVE LifePO4 prizmatične celice. Na! Torej 10 kWh te pride 1600 EUR. Klik:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

Pozabil dodati da Nkon.nl je v EVROPI, za baterijo pa dobiš garancijo. Po specifikaciji je po 6000 ciklih še 80 % začetne kapacitete, torej če narediš 1 cikel na dan je to več kot 16 let. Torej po 16 letih še vedno 80 % začetne kapacitete. To je pa "lepota" litij železo fosfatne oziroma LiFePO4 tehnologije.

Še direkten link do celic:
A grade:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

B grade:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4...

. Posebej kar se tice kompleksnih zadev v smislu razvoja motorja.

Ravno to je poanta: NI RAZVOJA MOTORJA! Ga ni. Motor vzameš že narejen od "starega Golfa". Pustiš ga takega kot je samo os povežeš z elektromotorjem.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Mislim razvoj tega motorja "Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči". Kje sem ze to zasledil?

fikus_ ::

Sicer malo "off" in mogoče za koga žaljivo, se opravičujem, ni namenjeno kakšni dotični osebi. Obstaja dober SLO pregovor; Pes, ki laja, ne grize.

Vir: https://fran.si/sub/216/_/101937/__

Obstaja pa tudi: Kdor veliko govori, malo naredi.

Vir: https://fran.si/sub/216/_/101993/__

Tega pa lahko pripišemo eni osebi v tej temi.

Ali pa: Lastna hvala se pod mizo vala.

Vir pravopisno pravilno: https://fran.si/sub/216/_/101791/__
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BorisHTML ::

Sploh pa se ne delas? Kaj se ne zavedas cesa si se lotil? Glede na to s cim primerjas se bo ja treba bati za tvoje zdravje. Ves katera vrsta toka in amperaza bo v tvojem projektu?

Se zavedam česa sem se lotil. Seveda vem kakšno bo vrsta toka in ampreraža, za koga me pa imaš lol. Imam poglobljeno znanje na tem področju. Kot sem povedal: Seveda se zavedam da je to ornk projekt, ki bo trajal vsaj pol leta in da to ne bo iz danes na jutri. Vendar trdim da to SE DA. Da se pa da so pa dokaz ljudje ki so to dejansko že naredili. Stvar ni trivialna, to vsi vemo, vendar trdim da to SE DA NAREDITI. Je en tak lušten inženirski do it yourself projekt, je inženirski challenge, je projekt pri katerem bi pridobil dosti novega znanja in hkrati bi užival v njegovi izdelavi, rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti. Trdim da stvar ni trivialna, ampak da je stvar definitivno mogoče narediti, ker v svoji osnovi ne gre za nič drugega kot vgradnjo navadnega homemade električnega agregata v električni avto. Električne agregate so kmetje delali po kmetijah in jih priključevali na svojo traktorje že več kot 50 let nazaj. Stvar ni trivialna, ampak je pa definitivno več kot mogoča za izvedbo. Dokaz da se to da pa so ljudje ki so to dejansko že naredili v svoji domači delavnici.

fikus_ je izjavil:

Sicer malo "off" in mogoče za koga žaljivo, se opravičujem, ni namenjeno kakšni dotični osebi. Obstaja dober SLO pregovor; Pes, ki laja, ne grize.

Vir: https://fran.si/sub/216/_/101937/__

Obstaja pa tudi: Kdor veliko govori, malo naredi.

Vir: https://fran.si/sub/216/_/101993/__

Tega pa lahko pripišemo eni osebi v tej temi.

Ali pa: Lastna hvala se pod mizo vala.

Vir pravopisno pravilno: https://fran.si/sub/216/_/101791/__

Spet neupravičene in neutemeljene žalitve. Ne gre za lastno hvalo, bil sem izzvan in sem pač samo povedal tako kot je, nikjer ni bil namen nobeno hvaljenje.

Kdor veliko govori, malo naredi.

Ne nujno. Lahko to drži, lahko pa tudi ne drži. Odvisno od človeka ane.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Ja razvoj brez prave testne opreme iz nula za "Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči" je kakor pravis ravno pravi nivo zate. Samo se se vedno raje prerekas, kot pa da kaj naredis. Slabo za casovko. In se energijo tratis za kaj tocno? Ne kaze, da bo kdo investiral.

Sem ze mislil, da te ne bo nekaj casa, ker delas casovni plan. Ceprav ga ze mas in tocno ves, da gre v pol leta po 8h.

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Brez drage testne opreme:
https://endless-sphere.com/sphere/threa...

Torej se da. Brez milijonov evrov in podobnih bedarij. Osciloskop imam, imam volmetre in ostalo podobno opremo. Da pa rabiš milijone evrov opreme za narest en navaden DIY brezkrtačni motor so pa buče.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:



TOrej se da. Brez milijonov evrov in podobnih bedarij. Osciloskop imam, imam volmetre in ostalo podobno opremo.


Pa ti si ja kot BOSCHev laboratorij. To je to, kupis se izvijac in je reseno.

BorisHTML ::

Sem ze mislil, da te ne bo nekaj casa, ker delas casovni plan. Ceprav ga ze mas in tocno ves, da gre v pol leta po 8h.

Pol leta po 8 ur na dan je neka ocena. Pa tudi če je leto, pa kaj pol. Sej te noben ne bo "zaklal" če boš pač za 2x podaljšal projekt.

TheBlueOne je izjavil:

BorisHTML je izjavil:



TOrej se da. Brez milijonov evrov in podobnih bedarij. Osciloskop imam, imam volmetre in ostalo podobno opremo.


Pa ti si ja kot BOSCHev laboratorij. To je to, kupis se izvijac in je reseno.


Imam dostop do laboratorija na Fakuleti za elektrotehniko. Kot sem že omenil (pa verjetno spet nisi prebral) imam strica z doktoratom, ki je profesor na Fakulteti za elektrotehniko. Ansys za simulacijo magnetnih polj elektromotorja in optimizacijo dizajna znam uporabljat. Dostop do merilne opreme je. Dostop do centralne tehnične knjižnjice z vsem znanjem človeštva je. Nekaj osnovne merilne opreme je že doma, ostala pač v laboratoriju na fakulteti. Znanje je, volja in želja je. Jst ne vem zakaj se kao po tvoje ne bi dalo..

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Vem vem, da imas strica z doktoratom in osciloskop in voltmeter. Pac dej prosim zacni, ker sem preprican, da smo zelo radovedni kako bo sel potek. Ko bos kupil nekaj, izmeril napetost, potem bos nekaj z osciloskopom itn. :D Pa dostop do faksa s polno podporo in ne vem kaj se vse.

Pac verjamemo vate, pokazi nam kaj je mozno! Mi pa si med tem pogledamo kako zamenjati jebe** zarnico.

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Takole bom začel:
Najprej Ansys simulacija in teoretični preračun, nato zmodeliranje v Solidworksu in CNC razrez pločevine na laser.


Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Da se narediti EM tudi brez enega kosa testne opreme, težje je to uradno spraviti kot v tem primeru, v eno vozilo. Na homologaciji te bodo najprej vprašali po papirjih za elektromotor. Če jih nimaš, si kar naenkrat končal. Imaš možnost da ti teste naredi kdo drug in plačaš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BorisHTML ::

TheBlueOne ::

Odlicno, ce si presodil z vsem svojim znanjem, stricem, osciloskopom in voltmetrom, da je tale zadel bistvo in bos kopiral se lahko samo veselimo tvoje verjetno izboljsane razlicice. In predvsem koncnega izdelka.

BorisHTML ::

fikus_ je izjavil:

Da se narediti EM tudi brez enega kosa testne opreme, težje je to uradno spraviti kot v tem primeru, v eno vozilo. Na homologaciji te bodo najprej vprašali po papirjih za elektromotor. Če jih nimaš, si kar naenkrat končal. Imaš možnost da ti teste naredi kdo drug in plačaš.


Ja sej motor ne bo poganjal koles, ves osnovni pogonski sklop Nissan Leafa ostane originalen tak kot je bil tovarniško, v tem primeru menda ne bo nekih komplikacij glede homologacije. Elektromotor bo samo generiral štrom in z njim polnil akumulator. Originalni BMS bom zaobšel in dodal svojega (kupljenega, strošek ranga 100 EUR za dokal soliden BMS).

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

fikus_ je izjavil:

Da se narediti EM tudi brez enega kosa testne opreme, težje je to uradno spraviti kot v tem primeru, v eno vozilo. Na homologaciji te bodo najprej vprašali po papirjih za elektromotor. Če jih nimaš, si kar naenkrat končal. Imaš možnost da ti teste naredi kdo drug in plačaš.


Ti ne sledis. Tip ima strica na faksu, dostop do faksa, voltmeter in osciloskop. On lahko naredi karkoli!!! :D Vse kar pocnes je da ga motis, ker se ne more delati, ker se ukvarja s tabo.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Boris, ali to misliš delati kolesni motor? Imaš rešitve okrog tesnjenja?

PS Motor na zadnjem Youtube filmčku in že na videz zelo slab izkoristek.

.

PS sedaj sem videl tvoj odgovor.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

BorisHTML ::

TheBlueOne je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Da se narediti EM tudi brez enega kosa testne opreme, težje je to uradno spraviti kot v tem primeru, v eno vozilo. Na homologaciji te bodo najprej vprašali po papirjih za elektromotor. Če jih nimaš, si kar naenkrat končal. Imaš možnost da ti teste naredi kdo drug in plačaš.


Ti ne sledis. Tip ima strica na faksu, dostop do faksa, voltmeter in osciloskop. On lahko naredi karkoli!!! :D Vse kar pocnes je da ga motis, ker se ne more delati, ker se ukvarja s tabo.

A dej jebi se ti z svojim glupim sarkazmom. Ti je že fikus povedal da: "Da se narediti EM tudi brez enega kosa testne opreme".

Si morda spregledal njegov post:
https://slo-tech.com/forum/t814160/p788...

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Beri še naprej: " težje je to uradno spraviti kot v tem primeru, v eno vozilo. Na homologaciji te bodo najprej vprašali po papirjih za elektromotor."
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128618 (88683) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633383 (29914) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924397 (22434) bluefish
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28882882 (77597) D3m

Več podobnih tem