» »

Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči

Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči

1
2
3 4 5

BorisHTML ::

Pocast lahko pogledaš tukaj če te več zanima:

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Morda. Ampak poanta je tudi challenge ki ga prinaša takšna predelava. Da se dokaže da se to da narediti, tudi to je del celotnega pointa.

Če se že tolk razumeš na elektriko, in predvsem elektriko, bi si jaz poenostavil in naredu samo dodatno baterijo, ki jo bi vtaknu v prtljažnik. To bi dejansko lahko komu prodal.

BorisHTML ::

Spet zavajanje. Na renault Zoe je v treh letih bateriji tako padla kapaciteta, da so jo moral na servisu zamenjat. Tako da jaz tem tvojim nakladanjem nič ne zaupam.

Rekla kazala z gostilne ne šteje nič. Renault Zoe z 96 % kapacitete po 345.000 prevoženih kilometrih:


Res pa je da lahko obstaja tudi kakšen Zoe ki ima nižji procent. Odvisno koliko časa je stal na vročen soncu in ali se ga je redno filalo do 100 % ali do 90 %. Reanult ZOE namreč NIMA vodnega hlajenja baterije, kar je nekaj kar danes praktično vsi novi električni avtomobili IMAJO. Vodno hlajenje baterije pa je ključno pri njeni dolgi življenjski dobi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

stara mama ::

Utk je izjavil:

Ja pa kaj pol če bo Leaf začel prdet, sej ni da so ICE avti prepovedani.

Seveda niso, rabijo pa homologacijo, in električni tudi. Pa tudi frankeinsteini.

To je pa tista, prek youtuba iz ZDA izvožena mentaliteta: na cesti lahk delam vse, dokler ne ogrožam ostalih. Tako kot v nekaterih zveznih državah, kjer nimajo niti tehničnih pregledov, in se okrog vozijo z napol razpadlimi kripami brez vrat.

Ampak človek ne razume, da v EU pa velja obratno: voziš lahko samo tisto, kar je 100% certificirano in homologirano. Vse ostalo ne dovolimo in je potencialno nevarno.
Poznam, iz prve roke, kake ogromne dnarje vržejo firme v homologacijo proizvodne linije za nek -na videz ne kritičen- element v avtu. Ampak če ni, je avtomatsko prepovedano.

Pa ok, rečmo da pri nas v SLO smo še bolj kavbojci glede tega, me zanima kaj bo reku, ko se bo v njegov avto zapiknu kak avstrijski al pa nemški policaj. Pa tud italjanski znajo bit precej grozni.

BorisHTML ::

Toyota in Lexus pri nekaterih modelih celo ponujata 1 MILIJON kilometrov garancije, oziroma 15 let garancije (kar pride prej). AMpak to je GARANCIJA, življenjska doba je še dosti več, ker vsi vemo da tudi naftni avto ne crkne po 3 letih ko se izteče garancija.

Utk je izjavil:

Morda. Ampak poanta je tudi challenge ki ga prinaša takšna predelava. Da se dokaže da se to da narediti, tudi to je del celotnega pointa.

Če se že tolk razumeš na elektriko, in predvsem elektriko, bi si jaz poenostavil in naredu samo dodatno baterijo, ki jo bi vtaknu v prtljažnik. To bi dejansko lahko komu prodal.


In kaj ti bo to pomagalo? Ne prav dosti. Še vedno bi imel problem z polnjnejem že pri 2 zaporednih DC polnjenjih ker se bo baterija začela pregrevati, hlajenja baterije namreč NIssan Leaf NIMA. Prav tako je vse en kurc če naredim 100 ali 300 km na roadtripu z eno baterijo, ker roadtrip bi bil planiran na ene 5000 km. In če ga ne bi mogel DC filat (oziroma največ enkrat na dan), je to kar limitation. AMpak avti z vodnim hlajenjem baterije teh problemov nimajo (in danes so vsi novi taki). AMpak ta Nissan Leaf iz leta 2012 pa dejansko ima problem z DC polnjenjem, ker nima hlajenja baterije.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

stara mama ::

Ti se s svojim leafom odpelji do najbližjega prepada, pa se spusti tam dol.

BorisHTML ::

Ampak človek ne razume, da v EU pa velja obratno: voziš lahko samo tisto, kar je 100% certificirano in homologirano. Vse ostalo ne dovolimo in je potencialno nevarno.
Poznam, iz prve roke, kake ogromne dnarje vržejo firme v homologacijo proizvodne linije za nek -na videz ne kritičen- element v avtu. Ampak če ni, je avtomatsko prepovedano.



To bi se dalo pomoje, glede na dejstvo da v Sloveniji kroži precej precelanih EVjev ki so registrirani in homologirani. Za takšno DIY homologacijo rabiš spisat poročilo in navest uporabljene komponente, sem gledal nekega Slovenca ki je to naredil in ni izgledalo kot da ful komplicirajo z homologacijo. Celo 4000 € subvencije si lahko dobil za DIY predelavo naftnega v električni avto pred leti (ne vem kako je zdej s tem).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Še vedno bi imel problem z polnjnejem že pri 2 zaporednih DC polnjenjih ker se bo baterija začela pregrevati, hlajenja baterije namreč NIssan Leaf NIMA.

Če se že kurčimo, ga lahko vgradiš. Tudi to so že naredili.

Prav tako je vse en kurc če naredim 100 ali 300 km na roadtripu z eno baterijo, ker roadtrip bi bil planiran na ene 5000 km.

Sej je tudi vseeno če greš na ta roadtrip s starim bencinarjem, jaz bi raje naredil nekaj kar je dejansko uporabno celo leto, ne samo na enem roatripu. Zakaj bi na takem roadtripu sploh rabil 15 kwh baterijo? Tudi tovarniški plugin je brezveze za kaj takega, kaj šele "tvoj".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BorisHTML ::

Glede homologacije, tole si poglej lepo prosim:
https://web.archive.org/web/20190227145...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Groot ::

Haha spet inženirček s tisoč in enim accountom :)):)) pustite trolčka na miru da ima svojo temo za blodnje

BorisHTML ::

Če se že kurčimo, ga lahko vgradiš. Tudi to so že naredili.

Se ne kurčimo in ja, lahko ga vgradiš. Vendar tudi če ga ne boš Nissan Leafa napolnil za 500 km v 20 minutah tako kot moderne električne avte. Nissan Leaf je pač avto prve generacije EVjev in temu primerne so tudi njegove zmogljivosti in današnja cena. Prav tako lahko greš tudi na tista izjemno redka področja kjer EV polnilnic še ni (mislim vsaj ne na 100 km, kot ima tak Nissan Leaf prve generacije dosega, na 500 km kot ima Tesla model 3 dosega seveda povsod prideš).

Sej je tudi vseeno če greš na ta roadtrip s starim bencinarjem, jaz bi raje naredil nekaj kar je dejansko uporabno celo leto, ne samo na enem roatripu. Zakaj bi na takem roadtripu sploh rabil 15 kwh baterijo? Tudi tovarniški plugin je brezveze za kaj takega, kaj šele "tvoj".

Ja sej bi bil tudi uporaben za celo leto. 2 avtov ne bom imel, hvala za predlog, ampak ne hvala. Ta Nissan Leaf bi bil uporaben tako za roadtripe, kot za vsakdanjo uporabo in ravno to je celoten point.

Groot je izjavil:

Haha spet inženirček s tisoč in enim accountom :)):)) pustite trolčka na miru da ima svojo temo za blodnje


Ne vem za koga me imaš, ampak dejstvo je da nisem noben troček in dejsvo je da oba dva veva kdo od naju ima blodnje in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Dejansko vse kar si ti prišel narest v to temo je da si mal potrolal. Si kar ubošček ja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

BorisHTML ::

Kategorija: Predelava e-Punto
https://web.archive.org/web/20170707103...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Utk ::

Jaz imam takega leafa, samo veliko dražjega od 4 jurje, pa ne s toliko večjo realno baterijo. Tako da že tu ne vem kako ti bo uspelo. In jaz vem kaj bi bilo pri takem leafu uporabno dodat in za kaj je uporaben, z njim naredim več km na leto kot 80% ljudi z dizli.
Ampak ICE motor v prtljažniku in roadtripi po Evropi to ni kar tak leaf potrebuje. Ti pa kakor hočeš.

Kategorija: Predelava e-Punto
https://web.archive.org/web/20170707103...

Če se že greš to, bi bilo veliko bolj smiselno štartat z ICE avtom in dodat elektro motor na zadnja kolesa.

BorisHTML ::

Skopiran zgornji link:
Homologacija električnega vozila

Če se želimo legalno voziti z predelanim vozilom po cestah, moramo le tega peljati na pregled ustreznosti. To lahko opravimo na številnih homologacijskih pregledih po vsej Sloveniji. Naj pa omenim, da ta pregled za električna vozila ni možen na vseh homologacijskih pregledih. Ker pa v Sloveniji nimamo nekega kvalitetnega zakona o električnih vozilih, tudi ni nekih standardnih predpisov, kakšne so zahteve za homologacijo. Zato vam priporočam, da se pred predelavo pozanimate na homologacijskih pregledih (kamor imate namen peljati), kakšne so zahteve, da kasneje ne boste imeli nepravilno predelano vozilo. Namreč to vam lahko povzroči veliko dodatnega dela in seveda tudi časa. Vsekakor pa za homologacijo potrebujete Tehnično poročilo, katero vsebuje opis predelave in tehnične podatke vgrajenih komponent. Takšno poročilo si lahko ogledate v nadaljevanju tega članka. Naj pa tu še omenim, da v primeru montaže dnevnih luči, lahko homologacijo opravite skupaj z homologacijo vozila in tako nekaj privarčujete.



TEHNIČNO POROČILO:
Tehnicno_porocilo_Punto_1_stran

1. UVOD
Namen predelave vozila je menjava bencinskega pogonskega agregata z električnim motorjem. Z takšno menjavo zmanjšamo hrupnost vozila v okolici, izničimo neposredni izpust škodljivih plinov v ozračje in znižamo stroške prevoza.


2. TEHNIČNI PODATKI AVTA PRED PREDELAVO
Znamka: Fiat
Tip: 188BXA1A01C
Komercialna oznaka: PUNTO / 1.2
Masa vozila: 875kg
Največja dovoljena masa vozila: 1385kg
Leto izdelave: 2000


3. ODSTRANJEVANJE ODVEČNIH DELOV
Za predelavo je bilo potrebno odstraniti bencinski motor, hladilnik motorja, izpušni sistem in posodo za gorivo vključno z polnilnimi cevmi. Vozilo je po zunanjih gabaritih ostalo nespremenjeno, prav tako so nespremenjeni prema, krmilni ter zavorni sistem in menjalnik. Na nosilni karoseriji ni bilo izvedenih sprememb.

Brez_motorja




4. PODATKI O NOVO VGRAJENIH KOMPONENTAH:
4.1 ELEKTRIČNI MOTOR:
Proizvajalec: Zibo Super Motor CO., LTD
Tip: ZC11B-144C
Serijska št.: 100671-03
Moč: 11kW
Napetost: DC - 144V

Slika podatkovne tablice motorja:

Motor_tablica


Motor je DC trakcijski, z zaporedno vezavo magnetnih tuljav. Montiran je direktno na obstoječi menjalnik, preko aluminijaste adapter plošče debeline 10mm. Adapter plošča je na strani menjalnika montirana z vijaki iste dimenzije, kot je bil v originalu montiran bencinski motor, na strani električnega motorja pa sem uporabil 6 kos vijakov velikosti M12. Vsi vijaki so trdnostnega razreda 8.8. Za vrtljivi spoj pogonske osi motorja in menjalnika, sem uporabil spojni element izdelan iz obstoječe sklopke in spojnika, katerega sem dobil poleg električnega motorja. Električni motor in menjalnik sta montirana na obstoječa pritrdila na karoseriji. Montaža je tako izvedena na enak način, kakor pri originalnem vozilu. EMC certifikat za električni motor se nahaja v prilogi 1. Risbi aluminijaste montažne plošče in podložne plošče se nahajata v prilogi 2.

Slika spojnika motor - menjalnik in slika montažne plošče:

SpojnikSpajanje_motorja_in_menjalnika

Slika montiranega motorja in menjalnika:

Vgradnja_motorja_1



Slika montiranega motorja in menjalnika spodnja stran:

Vgradnja_motorja_2


4.2 REGULATOR HITROSTI VRTENJA MOTORJA:
Proizvajalec: Kelly Controls, LLC
Tip: KDH14400A
Tok (max): 400A
Pogonska napetost: nazivna 24V - 144V (delovna 18V - 168V)
Frekvenca PWM: 16.6 kHz

Regulator deluje z PWM regulacijo enosmerne napetosti, kar je idealno za krmiljenje enosmernih motorjev. S tem sistemom dobimo veliko moči iz motorja tudi pri nizkih obratih. Regulator je montiran na dodatnem hladilnem rebru, kar mu omogoča boljše hlajenje. Vse skupaj pa je montirano v kovinsko ohišje, kar še dodatno zmanjšuje elektro magnetne motnje v okolici in preprečuje dotik z roko v nevarno električno napeljavo. EMC certifikat za regulator se nahaja v prilogi 3.

Slika regulatorja in njegove podatkovne nalepke:

Kontroler_nalepka



Električna vezalna shema za priklop pogonskega motorja in regulatorja:

Shema_Priklop_motorja



4.3 POGONSKE BATERIJE:
Tehnični podatki baterij:
Proizvajalec: Winston
Tip: WB-LYP100AHA LiFePo4
Število baterij: 45
Skupna napetost: 144V
Kapaciteta 1kos: 100Ah

Baterijski set je sestavljen iz 45 LiFePo4 100Ah celic, vezanih zaporedno. Skupna nazivna baterijska napetost znaša 144V. Baterije so zaradi porazdelitve teže nameščene po celem vozilu, 23 kosov je montiranih v motorni prostor, 20 kosov je montiranih pod zadnjo klopjo, namesto bencinskega rezervoarja, 2 kosa pa sta montirana v prtljažnem prostoru. Montaža je izvedena s kovinskimi nosilci, kateri so sestavljeni z vijaki (oznaka 8.8). Za dodatno zaščito pa so baterije vstavljene v aluminijasta ohišja, katera tudi preprečujejo dotik baterij z roko. CE certifikat za baterije se nahaja v prilogi 4.

Vgradnja_baterij_2

Vgradnja_baterij_3Vgradnja_baterij_1


Vgradnja_baterij_4

Vgradnja_baterij_5

Vgradnja_baterij_6


Vgradnja_baterij_7




4.4 ZAVORE
Sistem delovanja zavor je ostal nespremenjen in deluje enako kot pri obstoječem vozilu. Dodana pa je električna podtlačna črpalka, katera nadomesti podtlak iz motorja z notranjim izgorevanjem. Črpalka je bila vzeta iz vozila na Diesel pogon znamke Volvo in je že primerna za vgradnjo v avto. Dodatno sem montiral še podtlačni senzor, kateri izključi črpalko, ko doseže -0,6 bara podtlaka, ter jo zopet vključi, ko podtlak pade pod -0,5 bara. Tehnični podatki o podtlačni črpalki se nahajajo v prilogi 5. Tehnični podatki o podtlačnem senzorju pa se nahajajo v prilogi 6.

Slika montirane podtlačne črpalke:

Podtlacna_crpalka



Električna vezalna shema za podtlačno črpalko:

Shema_Vakuum_crpalka



4.5 OGREVANJE POTNIŠKE KABINE:
Ogrevanje je ostalo ne spremenjeno, saj se za gretje še vedno uporablja vodni radiator, kateri je originalno vgrajen v vozilu. Nadomestil sem samo gretje vode z električnim grelcem Intesi, kateri ima napajalno napetost od 120V do 180V, moč gretja 1500W. Za dodatno varnost ima montiran varnostni pokrovček, kateri v primeru vretja vode le to varno izpusti iz posode. Grelec je izdelan po CE zahtevah. Za črpanje vode v sistemu sem uporabil vodno črpalko proizvajalca Bosch, katere se vgrajujejo v vozila v primerih bencinskega ogrevanja Webasto. Tehnične specifikacije se nahajajo v prilogi 7.

grelec_2Grelec_1



Električna vezalna shema za priklop grelca kabine:

Shema_Priklop_grelca


4.6 12V ELEKTRO INSTALACIJA:
Obstoječa električna napeljava je ostala nespremenjena za večino porabnikov v avtu. Iz instalacije so bili izključeni vsi porabniki povezani z bencinskim motorjem, dodatno pa so priključeni novi porabniki na skupno varovalko, katera je v serijskem avtu služila za ventilator hlajenja motorja (varovalka v motornem delu F06 vrednost 30A). Varovalka je napajana preko startne ključavnice, tako da se vsi novi porabniki vključijo ob zagonu vozila. Vsi dodatni porabniki pa imajo še dodatne varovalke. Poleg 12V baterije sem vezal galvansko ločen DC/DC pretvornik, kateri skrbi, da so 12V porabniki stalno napajani iz pogonskih baterij. Galvanska ločitev v DC/DC skrbi, da pogonske baterije v nobenem primeru niso povezane z ohišjem vozila oziroma z 12V napajalno linijo. Za DC/DC pretvornik sem uporabil računalniški napajalnik, kateri ima na 12V izhodu možnost priklopa do 552W moči. Zamenjal pa sem mu izhodne vodnike z vodniki primernimi za to moč. Dodal sem še konektor za enostavnejši priklop. Napajalnik ustreza vsem standardom o električnem napajanju.



DC_DC_1DC_DC_2


Električna vezalna shema za vse dodatno vezane 12V porabnike:

Shema_12V_dodatna_instalacija



Električna vezalna shema za priklop galvansko ločenega DC/DC pretvornika:

Shema_priklop_DC_DC



4.7 ZAŠČITA ZAGONA MOTORJA (BLOKADA MOTORJA)
Za preprečitev nenadzorovanega starta vozila sem vgradil dodatne relejne in stikalne električne blokade. Vse te blokade so vezane na glavni odklopnik, kateri v primeru neizpolnjenega pogoja ne starta vozila, oziroma vozilo izključi, če se med delovanjem kateri izmed pogojev prekine. Glavni odklopnik prepreči start vozila z popolno prekinitvijo električne napetosti iz pogonskih baterij.

Pogoji za start so:
o Vključitev startne ključavnice v pozicijo 1 (prvi kontakt)
o Vključeno stikalo za primer trka z vozilom v nek drug objekt
o Vključeno stikalo za izklop v sili na armaturni plošči (rdeča goba)
o Zaprte voznikove vrata, pokrov motorja in pokrov za polnjenje vozila
o Stisnjena nožna zavora
o Spuščen pedal za dodajanje moči
o Vključitev startne ključavnice v pozicijo 2 (zagon motorja)

Z stikalom za izklop v sili na armaturni plošči, lahko s tem sistemom, kadarkoli varno izključimo vozilo.

Izklop_v_sili




Električna vezalna shema za zaščito zagona motorja:

Shema_Zascita_zagona_motorja




4.8 DNEVNE LED LUČI
Zaradi velike porabe električne energije prednjih žarometov, sem se odločil za montažo LED dnevnih luči.

Tehnični podatki:
Proizvajalec: NSSC
Tip: NS502HP
Svetilnost: 900 - 1000 Lumen
Barva svetlobe: Hladno bela 5600K

Dnevne luči se vključijo avtomatsko ob prvem kontaktu startne ključavnice in so vključene vedno, kadar niso vključeni prednji žarometi oziroma pozicijske luči. Ko vključimo prednje žaromete se dnevne luči ugasnejo, kar je v skladu z pravili. Dnevne luči so vgrajene več kot 25 cm od tal. Potrdila o skladnosti so na voljo v prilogah 8 in 9.

Dnevne_luci



4.9 ELEKTRIČNI VODNIKI IN POVEZAVE
Močnostne električne vodnike sem dimenzioniral glede na Priročnik za elektrotehniko in elektroniko, kjer je zapisano, da za 250A DC toka potrebujemo 70mm2 presek mehke žice. Vse žice sem dodatno izoliral in označil z oranžnimi termo krčljivimi cevmi. S tem sem dobil dvojno izolacijo in ob enem oranžno označil vse vodnike na prisotnost višje električne napetosti. Pod avtom, natančneje v kanalu, kjer je bila obstoječa izpušna cev, pa sem vodnike za dodatno mehansko zaščito vstavil v Alkaten cevi, katere sem prav tako označil z oranžno barvo. Vse povezave so izvedene na način, da ni možen dotik z roko, razen v primeru odvitja vijakov na pokrovih (baterijski kabineti), oziroma odklepanja z ključem (razdelilna omara v motornem prostoru). Vse lokacije, kjer pa je možno priti v stik z višjo napetostjo z odvijanjem vijakov oziroma z odklepanjem, pa so ustrezno označene z rumenimi napisi "Pozor! Visoka napetost! Življenjsko nevarno!" in sliko s strelo v črnem trikotniku, kot je v predpisih za električne instalacije. Kot je zahtevano v predpisih je upornost med pogonskimi baterijami in ohišjem vozila večja od 10M ohm.

Povezave_1Povezave_2Povezave_3

Povezave_4



5. POLNJENJE BATERIJ
V vozilu ni vgrajenega polnilnega modula, zato se polnjenje izvaja izključno z zunanjim polnilcem v domači hiši. Vozilo ne bo v uporabi več kot 20km od domače polnilne postaje, zato ni smotrno s seboj voziti dodatno težo polnilca. Zaščita polnilnega priključka je izvedena z električnim odklopnikom, kateri se vključi, ko na pin 3 in 4 priključimo 230 V AC. V tem trenutku se nam priključi še baterijska napetost na pinu 2 (+) ter 5 (-) , in nam omogoči polnjenje. Na pin 1 je priključena ozemljitev vozila. Če med polnjenjem izvlečemo polnilni priključek se v trenutku izključi tudi prisotnost baterijske napetosti na priključku. Za zaščito proti priklopu kakršne druge napetosti sem na potezno tuljavo odklopnika priključil še 6A (F11) hitro varovalko, katera izključi odklopnik v trenutku nepravilne priključitve.

Slika polnilnega priključka in električnega odklopnika:

Polnilni_kontaktorKonektor


Vezalna shema za polnilni priključek:

Shema_polnilnega_prikljucka



6. VOŽNJA VOZILA
Vozilo se v osnovi uporablja kot vsako standardno vozilo. Razlika je v tem, da v tem primeru ne uporabljamo sklopke, ker se motor vedno popolnoma ustavi, kadar spustimo nogo iz pedala za dodajanje moči. Tako lahko brez skrbi prestavljamo v vzvratno vožnjo oziroma v četrto prestavo. Pogonski motor je dovolj močan za speljevanje v četrti prestavi in prav tako v četrti prestavi doseže hitrost 90km/h, kar je dovolj za vožnjo izven hitrih cest.



7. PRILOGE K TEHNIČNEM POROČILU
1. Certifikat EMC za pogonski motor
2. Risba montažne plošče motor - menjalnik
3. Certifikat EMC za regulator motorja
4. Certifikat CE za pogonske baterije
5. Tehnične specifikacije za podtlačno črpalko za zavore
6. Tehnične specifikacije za podtlačni senzor za zavore
7. Tehnične specifikacije za vodno črpalko za ogrevanje kabine
8. Certifikat za vgradnjo dnevnih luči ECE R87
9. Certifikat za vgradnjo dnevnih luči ECE R87 in E4

Sestavil:
Uroš Miklavčič
Naslov
email: abc.abc(a)gmail.com
GSM: 071 123 456



Takšno poročilo je potrebno še natisniti, zvezati v knjigo in oddati na homologacijskem pregledu.

Jaz imam takega leafa, samo veliko dražjega od 4 jurje, pa ne s toliko večjo realno baterijo. Tako da že tu ne vem kako ti bo uspelo.

Ja, ga imaš. Amapak ti ga imaš iz Slovenije. Kar pa ne veš je da Nissan Leafi na Norveškem ker je hladnejša država dosti manj degradirajo.

In jaz vem kaj bi bilo pri takem leafu uporabno dodat in za kaj je uporaben, z njim naredim več km na leto kot 80% ljudi z dizli.

Odlično, ampak ti ga imaš za drugi avto, torej imaš še rezevni avto, je tako? No jaz ga pa ne bi imel za drugi avto, ampak za prvi avto. In to je možno samo tako da ima takšen "range extender" za tiste 10 % letne kilometrine.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

stara mama ::

Pa ti kekec kdaj pogledaš datume svojih objav?
Marsikaj se je od tistega časa že spremenilo, med drugim par EU norm.

BorisHTML ::

Ampak ICE motor v prtljažniku in roadtripi po Evropi to ni kar tak leaf potrebuje. Ti pa kakor hočeš.

Če ga želiš imet za prvi avto, potem to potrebuje. Če ga imaš za drugi avto tako kot ti, potem ne potrebuje, to je popolnoma jasno.

stara mama je izjavil:

Pa ti kekec kdaj pogledaš datume svojih objav?
Marsikaj se je od tistega časa že spremenilo, med drugim par EU norm.


Nisem kekec, ter DA, sem pogledal. Še zdej je še vedno možnost DIY predelave vozila v električnega in homologiranje tega, to še vedno obstaja.

Če se že greš to, bi bilo veliko bolj smiselno štartat z ICE avtom in dodat elektro motor na zadnja kolesa.

Tudi to je opcija. Pomoje sicer težja opcija kot električnemu vozilo dodat ICE range extender, ampak opcija nevertheless.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Utk ::

Kar pa ne veš je da Nissan Leafi na Norveškem ker je hladnejša država dosti manj degradirajo.

Dosti manj ali več pomeni 10%, kar je pri teh baterijah 2-3 kwh. Ne bo te to rešilo. In za 4 jurje bo tudi Norveški leaf precej degradiran.

Odlično, ampak ti ga imaš za drugi avto, torej imaš še rezevni avto, je tako? No jaz ga pa ne bi imel za drugi avto, ampak za prvi avto. In to je možno samo tako da ima takšen "range extender" za tiste 10 % letne kilometrine.

Ja, kot vsak normalen, imam tak avto za tisto za kar je dejansko uporaben. Roadtripi po Evropi to niso.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BorisHTML ::

Tip na spodnjem posnetku je naredil še bolj kompliciran sistem in to v domači garaži, torej se da:


Dosti manj ali več pomeni 10%, kar je pri teh baterijah 2-3 kwh. Ne bo te to rešilo. In za 4 jurje bo tudi Norveški leaf precej degradiran.

Za 4 jurje je 33 % degradiran. Sem gledal in točno vem kok je degradiran ker so tudi slike armaturne plošče in lepo vidiš da ima še 8 barov od 12 tih.

Ja, kot vsak normalen, imam tak avto za tisto za kar je dejansko uporaben. Roadtripi po Evropi to niso.

No, meni je pa tehnični challenge da Nissana Leafa stare generacije pripravim do tega da bo uporaben kot prvi avto v družini, tudi za roadtripe.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Jebomir ::

Ne moreš resno jemat človeka, ki masturbira na nissan leafe

BorisHTML ::

As pršu mal potrolat? Ja ubošček no.

Verjetno si trolal, ampak just in case da resno misliš: ne mastrubiram na Nissan Leafe, je pa dejstvo da so eni izmed najcenejših rabljenih električnih avtov in edini rabljen POCENI električni avto z normalno količino prostora v avtu (za to ceno lahko dobiš še Peugeot IOn ali MItchubishi IMIev, ampak oba dva imata MNOGO manj prostora kot Nissan Leaf). Ja z 30k dobiš novega MG4 ali karkoli drugega, to vsi vemo. Vendar to ni 30k, ampak je 4k. BIstvena razlika.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

BorisHTML ::

I've Owned The Cheapest Electric Car For 2 Weeks & I'm Absolutely Loving It!


I Drive Kyle's $3,700 2012 Nissan Leaf For The First Time! A Great Around Town Daily Driver


I Bought The Cheapest Electric Car On Auto Trader! 4K


I Bought The Cheapest Electric Car For Sale In The Country!


Nissan Leaf 2012 je odličen kot drugi avto, za kar ga ima tudi UTK (že kot nov je imel samo 22 kWh veliko baterijo, ker je EV prve generacije, današnji EVji nove generacije imajo po 4 do 5x večjo baterijo, ampak pustimo to). Če hočeš da postane prvi avto, potem mu moraš vgradit nek range extender. In ravno to je cilj tega projekta, vgradnja range extenderja on a budget.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Utk ::

Moj je vseeno malo novejši, s kao 30 kwh baterijo, pa ima zdaj realno še 22-23.

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

Kolk pa stane? Se je res vredno ukvarjat z motorjem tolk časa, ko bi ta čas lahko reševal druge veliko bolj pomembne probleme v tem projektu?

Motor takih karakteristik in take moči ene 10.000 €. Material za izdelavo stane ene 500 € plus tvoj čas. Časa verjetno efektivno ene 200 ur. In ja, pomoje se splača investiral 200 ur zato da prišparaš 10.000 €. Tak motor bo verjetno malo slabši kot "ready made solution", pa kaj pol?! Par procentov izkoristka gore dole, nima to veze. Kot sem rekel, tudi če bi kuril 8 litrov na 100 km takrat ko bi bil vžgan to ne bi imelo kaj dosti veze, ker bi bil vžgan samo 10 % letne kilometrine, 90 % letne kilometrine se bi pa itak naredilo na štrom.


Jaz sem bil pred ca. desetimi leti na takem projektu, smo menda tudi nekaj kupovali od Elaphe, ampak nisem preprican, vem samo, da so bili iz Slovenije, ker sem jaz kamuniciral z njimi. Imeli smo prakticno neomejen denar, kadre samo za projekt, pa nisem slisal, da bi bil iz tega naslova kaksen uspeh.

Ce sam uspes narediti tak motor od koncepta, do testiranja, od mehanike, do elektronike in programiranja, potem se ti bolj izplaca placati 10k€ za novega, ker je tvoj cas predragocen za take hobi projekte. Ze ce obvladas en od teh osnovnih aspektov verjetno velja enako.

BorisHTML ::

Gledat moraš tudi tako da ta čas ni zapravljen, ampak je INVESTICIJA v novo znanje, ter hkrati je hobi, torej nekaj v čemer uživaš.

Zavedam se da tole ni projekt ki bi nastal "iz danes na jutri", ampak sem siguren da ga končam v pol leta če delam 8 ur na dan. Dokaz da se to da so ljudje ki so to dejansko že naredili v domači garaži.

Takole to izgleda:



















Dosti podobnih projektov je v domači garaži že bilo narejeno:







Torej glede na to da je to že bilo narejeno, torej se da. Dokazano se da to narediti v domači garaži, dokaz za to so ljudje ki so to ŽE NAREDILI. :)

Zgornje slike so iz tukaj:
https://endless-sphere.com/sphere/threa...


Stvar ni trivialna, to vsi vemo, vendar trdim da to SE DA NAREDITI. Je en tak lušten inženirski do it yourself projekt, je inženirski challenge, je projekt pri katerem bi pridobil dosti novega znanja in hkrati bi užival v njegovi izdelavi, rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti. Trdim da stvar ni trivialna, ampak da je stvar definitivno mogoče narediti, ker v svoji osnovi ne gre za nič drugega kot vgradnjo navadnega homemade električnega agregata v električni avto. Električne agregate so kmetje delali po kmetijah in jih priključevali na svojo traktorje že več kot 50 let nazaj. Stvar ni trivialna, ampak je pa definitivno več kot mogoča za izvedbo. Dokaz da se to da pa so ljudje ki so to dejansko že naredili v svoji domači delavnici.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

TheBlueOne ::

Ne vem, tam kjer sem bil je projekt ze pred mojim prihodom trajal dosti dlje kot pol leta, pa izdelek se dalec ni bil pripravljen za trg.

Kaj pomeni, da ga koncas? Da imas motor, ki pokaze otrokom kako taka tehnologija deluje ali pa, da imas motor in vso elektroniko, ki ti bosta poganjali avto?

Zna biti draga sola, posebej, ker ze neko varno vpetje za testiranje bo stalo dosti vec kot tistih 10k€, ki jih predvidevas za koncan komplet. Brez tega bos tezoko testiral, bos pa verjetno kar dosti testiral, ce se vsega ucis na novo.

Ce pa se vse ucis na novo, pa imas zelo visok riziko za nasrece. Ali pa bo tvoja garaza izgledala v tem stilu:

https://www.avl.com/sites/default/files...

fikus_ ::

Boris, tukaj imaš eno firmo v Kranju, ti lahko svetujejo pri uporabi izolacijskega papirja

https://matris.eu/en/rewinding-of-elect...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BorisHTML ::

Ne rabiš take testirne opreme zato da zadeva deluje, dokaz spodaj na linku, plus vsi zgornji videji ki sem ti jih dal, zgoraj so ljudje ki so takšne DIY električne motorje visokih moči izdelali v domači delavnici v nekaj mesecih iz nule. Seveda pločevino daš na CNC razrez in podobno, ni treba da jo sam režeš, to je jasno. Imam tudi prijatelja inženirja zaposlenega v podjetju Elaphe, kjer se ukvarjajo z razvojem takšnih električnih motorjev in sem prepričan da mi bo lahko pri tem projektu stal ob stani in pomagal z kakšnim nasvetom:
https://endless-sphere.com/sphere/threa...

Tudi cenovno si precenil zadeve. Če bi imel namen porabit 10k za projekt, potem pa že raje za ta denar kupim nek 20 kW že narejen agregat in 20 kW on board AC DC charger in zadevo samo priključim. Ampak ni point porabit 10k, point je porabit nekaj tisoč (2 do 3 tisoč plus 4k za Nissan Leafa 2012).

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Če bi imel namen porabit 10k, potem že raje fuknem tale agregat v pritljažnik (avzpuh seveda speljem ven, ter naredim "podstavek", zamenjam še AC DC pretvornik v avtu da bo lahko handlal 20 kW in je to to. Ampak ni to point projekta. Point je izdelava takšnega DIY agregata iz električnega motorja in ICE bencinskega motorja odšraufanega iz enega starega avta. Takšn agregate so kmetje izdelovali doma po kmetijah že od nekdaj. Kot pravim takšen "range extender" za 10 % letne kilometrine je edina vrjanta da Nissana Leafa 2012 predelaš v avto ki je sposoben bit prvi avto. 10 % letne kilomerine na agregat, 90 % na elektriko. Isto dela UTK, le da ima on za tistih 10 % drug avto.
https://www.alibaba.com/product-detail/...

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

Lahko se magar nekje dobi kakšen poceni crknjen elektromotor od kakšnga električnega avta in se mu samo previje navitje, tudi to je vrjanta. Pol pa povezat ta elektromotor na ICE motor odšraufan od starega bencinarja za 300 EUR iz avto.neta, narest še krmilno elektroniko (tle mi bo pomagal stric ki je doktor elektrotehnike na Fakulteti za elektrotehniko) in je to to. Jst ne vem zakaj ste nekateri taki "downerji" da se po vaše pa kar ničesar ne da narest. Navadni kmetje so brez posebnega znanja takšne agregate po kmetijah delali že od nekdaj. Če so že kmetje brez posebnega znanja to znali, potem je z znanjem še toliko lažje.

Zgodovina sprememb…

BorisHTML ::

fikus_ je izjavil:

Boris, tukaj imaš eno firmo v Kranju, ti lahko svetujejo pri uporabi izolacijskega papirja

https://matris.eu/en/rewinding-of-elect...


Hvala za link.:)

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

Ne rabiš take testirne opreme zato da zadeva deluje, dokaz spodaj na linku, plus vsi zgornji videji ki sem ti jih dal, zgoraj so ljudje ki so takšne DIY električne motorje visokih moči izdelali v domači delavnici v nekaj mesecih iz nule. Seveda pločevino daš na CNC razrez in podobno, ni treba da jo sam režeš, to je jasno. Imam tudi prijatelja inženirja zaposlenega v podjetju Elaphe, kjer se ukvarjajo z razvojem takšnih električnih motorjev in sem prepričan da mi bo lahko pri tem projektu stal ob stani in pomagal z kakšnim nasvetom:
https://endless-sphere.com/sphere/threa...

Tudi cenovno si precenil zadeve. Če bi imel namen porabit 10k za projekt, potem pa že raje za ta denar kupim nek 20 kW že narejen agregat in 20 kW on board AC DC charger in zadevo samo priključim. Ampak ni point porabit 10k, point je porabit nekaj tisoč (2 do 3 tisoč plus 4k za Nissan Leafa 2012).


Nisem pogledal vsebine linkov, ampak praviloma zadeve postanejo zanimive sele pod obremenitvami. 10k€ sem pobral nekje v tej temi, ampak nisem tako tocno gledal. Na vsak nacin pa so to nevarne zadeve.

Ce imas frenda v Elaphe raje pojdi k njim delati in si kupi EV. Skoda zdravja in casa, ker karkoli bos naredil ne bo kaj posebnega, naucil pa se bos vec, ce bos delal za Elaphe. Glede na to cesa se lotevas sam, je zelo verjetno, da ti kronicno primanjkuje znanja.

BorisHTML ::

Nisem pogledal vsebine linkov, ampak praviloma zadeve postanejo zanimive sele pod obremenitvami. 10k€ sem pobral nekje v tej temi, ampak nisem tako tocno gledal. Na vsak nacin pa so to nevarne zadeve.

Poglej vsebino linkov, če bi jo, potem bi drugače govoril. Preveri vse linke ki sem jih v tej temi dal, plus vse posnetke ki sem jih dal poglej. Da se.

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

Lahko se magar nekje dobi kakšen poceni crknjen elektromotor od kakšnga električnega avta in se mu samo previje navitje, tudi to je vrjanta. Pol pa povezat ta elektromotor na ICE motor odšraufan od starega bencinarja za 300 EUR iz avto.neta, narest še krmilno elektroniko (tle mi bo pomagal stric ki je doktor elektrotehnike na Fakulteti za elektrotehniko) in je to to. Jst ne vem zakaj ste nekateri taki "downerji" da se po vaše pa kar ničesar ne da narest. Navadni kmetje so brez posebnega znanja takšne agregate po kmetijah delali že od nekdaj. Če so že kmetje brez posebnega znanja to znali, potem je z znanjem še toliko lažje.


V bistvu imas dovolj dela, ce kupis vse kaj potrebujes za pogon. Si mislim, da bos od Kitajcev dobil dosti bolj poceni, kot si mislis.

Tvoj stric pa dvomim, da ti bo pomagal, ker verjetno ne misli pol leta s tabo sedeti po osem ur in razvijati. :) Ce pa bos imel v teamu specializiranega dokratja elektrotehnike, pa se bos sigurno kaj naucil. No morda te bo vpisal na faks, ce si bolj froc, ce ne zakaj drugega zaradi varnostnih pomislekov.

BorisHTML ::

Ce imas frenda v Elaphe raje pojdi k njim delati in si kupi EV. Skoda zdravja in casa, ker karkoli bos naredil ne bo kaj posebnega, naucil pa se bos vec, ce bos delal za Elaphe. Glede na to cesa se lotevas sam, je zelo verjetno, da ti kronicno primanjkuje znanja.

Ravno obratno, znanja imam glede inežniringa zelo veliko, ravno zato pa se lotevam takšnega projekta. Inženirje z faksa plačajo firme po 1300 €, to je navaden drobiž, tako rekoč pomije, hvala lepa za tak nasvet, ampak ne hvala. Grem pa pol že raje v tujino tako kot je šel brat in služim 10k na mesec (brat dela na Googlu v Švici).


V bistvu imas dovolj dela, ce kupis vse kaj potrebujes za pogon. Si mislim, da bos od Kitajcev dobil dosti bolj poceni, kot si mislis.

Tudi to da se komponente kupi od kitajcev je vrjanta. Vendar stroški uvoza iz Kitajske znajo kar naresti, tako da to dvomim da bo poceni opcija.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

dal, plus vse posnetke ki sem jih dal poglej. Da se.


Ne morem ...

Kaj se da?
1. Narediti motor, ki se vrti brez obremenitve.
2. Narediti motor, ki ti fura avto.
3. Narediti motor, ki ti kakovostno fura avto.
4. Narediti motor in celotno resitev, ki poleg 3. stima se varnostno?

Drugace v teoriji se da vse. Samo, ce se mislis uciti o elektromotorjih je bolj pametno na 50W, ne pa 50kW.

BorisHTML ::

Tvoj stric pa dvomim, da ti bo pomagal, ker verjetno ne misli pol leta s tabo sedeti po osem ur in razvijati. :) Ce pa bos imel v teamu specializiranega dokratja elektrotehnike, pa se bos sigurno kaj naucil. No morda te bo vpisal na faks, ce si bolj froc, ce ne zakaj drugega zaradi varnostnih pomislekov.

Faks sem že naredil, fakulteto za Strojništvo univerze v Ljubljani. Tudi o elektrotehniki imam veliko znanja, ker se z elektrotehniko ukvarjam za hobi, kar mi bo pa pri elektrotehniki "zmanjkalo" bo pa pomagal stric ki je doktor elektrotehnike. Je že rekel da je pripravljen pomagat.

TheBlueOne je izjavil:

BorisHTML je izjavil:

dal, plus vse posnetke ki sem jih dal poglej. Da se.


Ne morem ...

Kaj se da?
1. Narediti motor, ki se vrti brez obremenitve.
2. Narediti motor, ki ti fura avto.
3. Narediti motor, ki ti kakovostno fura avto.
4. Narediti motor in celotno resitev, ki poleg 3. stima se varnostno?

Drugace v teoriji se da vse. Samo, ce se mislis uciti o elektromotorjih je bolj pametno na 50W, ne pa 50kW.


Ne morem ni noben izgovor, kar poglej posnetke. Seveda lahko. Nič od teh točk. Dodaj točko 5: narediti elektromotor ki bo deloval kot generator ki ga bo ICE motor gnal na konstantnih obratih. Elektromotor sploh ne bo poganjal koles, vse kar bo delal je to da bo proizvajal elektriko in z njo filal baterijo. Gnal ga bo ICE motor od starega "Golfa".

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:


Ravno obratno, znanja imam glede inežniringa zelo veliko, ravno zato pa se lotevam takšnega projekta. Inženirje z faksa plačajo firme po 1300 €, to je navaden drobiž, tako rekoč pomije, hvala lepa za tak nasvet, ampak ne hvala. Grem pa pol že raje v tujino tako kot je šel brat in služim 10k na mesec (brat dela na Googlu v Švici).

..............................................
..............................................

Tudi to da se komponente kupi od kitajcev je vrjanta. Vendar stroški uvoza iz Kitajske znajo kar naresti, tako da to dvomim da bo poceni opcija.


Kaj pomeni zelo veliko znanja? Varnost visokonapetnostnih sistemov kot prvo? Ti takih moceh moras biti doktor na kar nekaj podrocjih, razen tam, kjer te stipendira stric, recimo, da tam bo delal on. :)

BorisHTML ::

Sem delal tudi že z visokimi napetostmi. In 380 V ni lih nekaj kar bi rekel "zelo visoka napetost". Ja vedet moraš kaj delaš, to ja, ampak to ni težava.

misek ::

Toliko ponavljanja postov pa že dolgo nisem videl :(

Dobro, seznanil si nas s projektom, sedaj pa k delu. Čez pol leta pa se vrni in prikaži rezultat. Ali pa morda vmes še daš kakšno fotko kako napreduješ.

Utk ::

Ne morem ni noben izgovor, kar poglej posnetke. Seveda lahko. Nič od teh točk. Dodaj točko 5: narediti elektromotor ki bo deloval kot generator ki ga bo ICE motor gnal na konstantnih obratih. Elektromotor sploh ne bo poganjal koles, vse kar bo delal je to da bo proizvajal elektriko in z njo filal baterijo. Gnal ga bo ICE motor od starega "Golfa".

Kaj pa (še en) DC-DC konverter? Ne razumem se prav dost, to je res, ampak dvomim, da ti bo tist od leafa dovolil polnjenje med vožnjo, pa tudi tok, ki gre vanj, mora bit v nulo zglajen, drugače ga boš itak kmalu skuril.

BorisHTML ::

Toliko ponavljanja postov pa že dolgo nisem videl :(

Ja, točno to, KLJUB večkratnemu ponavljanju postov se najde en TheBlueOne, pri katerem je očitno da sploh pogledal ni vseh linkov.

Dobro, seznanil si nas s projektom, sedaj pa k delu. Čez pol leta pa se vrni in prikaži rezultat. Ali pa morda vmes še daš kakšno fotko kako napreduješ.

Velja! :)

Zgodovina sprememb…

misek ::

BorisHTML je izjavil:

KLJUB večkratnemu ponavljanju postov se najde en TheBlueOne, pri katerem je očitno da sploh pogledal ni vseh linkov
Ti res pričakuješ, da bo kdo šel gledati vse tvoje linke? :|

BorisHTML ::

Utk je izjavil:

Ne morem ni noben izgovor, kar poglej posnetke. Seveda lahko. Nič od teh točk. Dodaj točko 5: narediti elektromotor ki bo deloval kot generator ki ga bo ICE motor gnal na konstantnih obratih. Elektromotor sploh ne bo poganjal koles, vse kar bo delal je to da bo proizvajal elektriko in z njo filal baterijo. Gnal ga bo ICE motor od starega "Golfa".

Kaj pa (še en) DC-DC konverter? Ne razumem se prav dost, to je res, ampak dvomim, da ti bo tist od leafa dovolil polnjenje med vožnjo, pa tudi tok, ki gre vanj, mora bit v nulo zglajen, drugače ga boš itak kmalu skuril.


Ja sej to je plan. ICe motor žene elektromotor ki generira tok, ta tok pa potem DC DC boostamo na napetost baterije 380V in je to to. Treba bo seveda zaobiti BMS avta in filat direktno celice, ter dodat dodaten kupljen BMS (battery management system, ampak to je poceni, ranga 100 EUR). Da pa mora biti tok zglajen je pa seveda jasno. To bi bla ena vrjanta, druga vrjanta je pa "nahecat" originalen BMS avta tako da bo filal tudi med vožnjo.

Zgodovina sprememb…

mn ::

Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?

Imaš primer homologacije predelave električnega vozila v vozilo z motorjem na notranje izgorevanje? Ker tiste predelave v drugo stran ti nič ne pomagajo. Sploh smeš star motor vzeti ali mora za homologacijo najnovejše emisijske standarde izpolnjevati in imeti vse naprave za kontrolo emisij brezhibne. Konec koncev kako boš ECU prepričal da bo deloval pravilno.

In potem če ti to vse uspe, kako boš prepričal avtomobilovo elektroniko (od Leafa), da ti bo dovolila vožnjo avta na tvojo elektriko namesto tiste iz baterije.

Mislim, da si si čisto preveč naenkrat zadal, če je tole karkoli resno. Najprej razdeli projekt na faze in rešuj eno za drugo. Če bi si rad elektromotor naredil, naredi samo elektromotor, po možnosti najprej precej manjšega, z nižjo izhodno napetostjo.

Potem ko ti bo to uspelo razmišljaj naprej.

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:


Ne morem ni noben izgovor, kar poglej posnetke. Seveda lahko. Nič od teh točk. Dodaj točko 5: narediti elektromotor ki bo deloval kot generator ki ga bo ICE motor gnal na konstantnih obratih. Elektromotor sploh ne bo poganjal koles, vse kar bo delal je to da bo proizvajal elektriko in z njo filal baterijo. Gnal ga bo ICE motor od starega "Golfa".


Naredi YT, ideje lahko kopiras od Top geara, kjer so delali nekaj takega. :) In se sledili ti bomo lahko in morda zasluzis tudi, ce ti ne uspe.



Ne morem gledati vseh videov, mi lahko das link na tistega, kjer nekdo vse razvije sam in potem na koncu pokaze zakljucen izdelek, ki nekaj zane. Torej kjer je vsa mehanika, varnost, nareto da nekaj izdrzi itn.

Zakaj brezkrtacni motor za generator? Kaj ni za tako cenejsi in enostavnejsi PMSM?

BorisHTML ::

Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?

Tako kot je tale naredil tukaj, vse isto (in ja, vem da sem ta posnetek že 3x dal, vendar nekateri ga obviously še vedno niso pogledali):


potem če ti to vse uspe, kako boš prepričal avtomobilovo elektroniko (od Leafa), da ti bo dovolila vožnjo avta na tvojo elektriko namesto tiste iz baterije.

Zaobideš BMS in filaš direktno celice, ter dodaš svoj dodaten BMS (kupljen seveda).

Naredi YT, ideje lahko kopiras od Top geara, kjer so delali nekaj takega. :) In se sledili ti bomo lahko in morda zasluzis tudi, ce ti ne uspe.

Ne. Ne delam električnega avta iz nule. Samo ŽE OBSTOJEČEMU KUPLJENEMU Nisan leafu bi rad dodal "vgrajen bencinski agregat".

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zgleda da ti nisi gledal tega filmčka, ker ta tip je speljal pogon na zadnja kolesa, ne polni baterije med vožnjo.

BorisHTML ::

Ne morem gledati vseh videov, mi lahko das link na tistega, kjer nekdo vse razvije sam in potem na koncu pokaze zakljucen izdelek, ki nekaj zane. Torej kjer je vsa mehanika, varnost, nareto da nekaj izdrzi itn.

Video zgoraj. Ter tole (zadeva je super narejena, le da je izbral preveč švoh motor, tako da mu ga ne fila tako hitro kot ga prazni. Ter izbral je dvotakni motor ki ima nizek izkoristek, bolje bi bilo zbrat štiritakni motor ki ima manjšo porabo goriva, ter ni zvočno zatesnil motorja (en box iz steklene volne z notranjim ventilatorjem in car radiatorjem za vodno hlajenje ZUNAJ boksa), ampak overal sam koncept je pa super):


Utk je izjavil:

Zgleda da ti nisi gledal tega filmčka, ker ta tip je speljal pogon na zadnja kolesa, ne polni baterije med vožnjo.


Sem gledal. Vem to. Zato pa sem tudi dal dva posnetka, tega ta prvega ki odgovori na vprašanja kot so: "Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?", ter drugi posnetek kjer zadeva dejansko fila baterijo.

Pač vse to bi lahko na dolgo in široko opisoval kako bom rešil vpetje motorja, kam ga bom dal, kam bom vodil izpušne pline in tako dalje, lahko pa preprosto dam posnetek in si prišparam pisanje. In točno to sem naredil, dal sem posnetek. Če ga pa folk ni pogledal pa ni več moja krivda, ampak je krivda tistega ki ga ni pogledal.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

BorisHTML je izjavil:

Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?

Tako kot je tale naredil tukaj, vse isto (in ja, vem da sem ta posnetek že 3x dal, vendar nekateri ga obviously še vedno niso pogledali):



Ker dajes zelo dosti linkov, nihce pa nima casa x ur. Ta zadeva mi izgleda draga in si mislim, da potrebujes vec casa, kot si predvidel. Pac imej YT kanal, ce se lotis.

Sem pa samo preletel in ne razumem zakaj potem razvijas svoj motor? Kaj ni v tem primeru pogon direktno iz obeh motorjev?

BorisHTML ::

Ker dajes zelo dosti linkov, nihce pa nima casa x ur.

Če nimaš časa 15 minut da vse vsaj malo preletiš, potem pač ne komentiraj. Ker nima smisla da vse po 10x pišem.

Sem pa samo preletel in ne razumem zakaj potem razvijas svoj motor?

Zaradi cene.

Kaj ni v tem primeru pogon direktno iz obeh motorjev?

Spet ne bereš. Bom še enkrat skopiral isti tekst kot je par postov gor: "
Zato pa sem tudi dal dva posnetka, tega ta prvega ki odgovori na vprašanja kot so: "Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?", ter drugi posnetek kjer zadeva dejansko fila baterijo"

Zgodovina sprememb…

1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058110173 (70238) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25628291 (24822) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921248 (19285) bluefish
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28876931 (71646) D3m

Več podobnih tem