Forum » Loža » Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči
Do it yourself izdelava brezkrtačnega motorja 50 kW moči
Utk ::
Jao človek, res ne vem zakaj zaboga bi to delal, stokrat enostavneje bi bilo vzet ice avto in dodat elektromotor. Tist s kawasakijem v prtljažniku je naredil en kup komplikacij za katere dvomim, da si jih ti sposoben, ampak ti boš pa stvar zakompliciral še bolj. Sej ok, delaj, ampak to bo trajalo 5 let minimalno. Rezultat bo še zmeraj vprašljiv.
BorisHTML ::
Jao človek, res ne vem zakaj zaboga bi to delal, stokrat enostavneje bi bilo vzet ice avto in dodat elektromotor.
Ter dodat vse baterije in dodat vse ostalo. Zakaj misliš da bi to bilo lažje? Pomoje je težavnost tam tam če ni pri tej tvoji vrjanti dejansko večja.
Tist s kawasakijem v prtljažniku je naredil en kup komplikacij za katere dvomim, da si jih ti sposoben
Sem sposoben, ampak ne bom delal komplikacij kot jih je delal on. On je naredil sistem da ta ICE motor lahko direktno žene kolesa,kar je dosti težje naredit. Jaz pa bom z ICE motorjem samo gnal generator ki bo filal baterijo, kaj je mnogo bolj enostavno. Tako kot ta drugi posnetek kjer je Tesla v thumbanailu, poglej si ga. :)
Sej ok, delaj, ampak to bo trajalo 5 let minimalno.
Ah pretiravaš. 5 let bi trajalo če bi to delal samo za vikende. Če delam 8 ur na dan vsak dan naredim v par mesecih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
Utk ::
Ker v vsakem primeru rabiš bms, dc-dc, itd., če ice predelaš v elektro, dodaš samo še baterijo, vse skupaj bi šlo v dno prtljažnika, nekaj ti bi na vrhu sigurno še ostalo. Če greš električnega v ice, dodaš pa auspuh, katalizator, bencinski tank, od prtljažnika ne bo nič, verjetno niti od zadnjih sedežev ne, da ne govorimo o mešanju v tovarniško elektroniko od leafa.
TheBlueOne ::
Ker dajes zelo dosti linkov, nihce pa nima casa x ur.
Če nimaš časa 15 minut da vse vsaj malo preletiš, potem pač ne komentiraj. Ker nima smisla da vse po 10x pišem.
Sem pa samo preletel in ne razumem zakaj potem razvijas svoj motor?
Zaradi cene.
Kaj ni v tem primeru pogon direktno iz obeh motorjev?
Spet ne bereš. Bom še enkrat skopiral isti tekst kot je par postov gor: "
Zato pa sem tudi dal dva posnetka, tega ta prvega ki odgovori na vprašanja kot so: "Kako pa misliš rešiti vpetje motorja na notranje izgorevanje v Leafu? Kam ga boš dal, kako boš priskrbel za zadosten pritok svežega zraka za hlajenje in izgorevaje, kako boš izpušne pline varno odvajal? Kako boš izdelal požarno steno med prtljažnikom in potniškim prostorom? Kam tank z gorivom?", ter drugi posnetek kjer zadeva dejansko fila baterijo"
Meni vse deluje zelo drago. Pa te nisem zelel odvracati od projekta, samo ker sem delal na tocno takem za nekoga, sem pac opisal svoje zacudenje, da se lotevas sam in kako ocenjujes casovko.
Ampak glede na to, da si ze diplomiral, da imas veliko znanja, da glede projekta ocitno nima pomislekov niti profesor iz univerze, da oba ocenjujeta, da imata vse znanje, da to spravita skupaj brez vsega, kar se obicajno potrebuje, pa bo ze moralo iti. Samo cudno je, da informacije isces tukaj, izkljucujes pa tiste, ki smo na takih zadevah delali, ker ne pogledam vsega kar linkas.
BorisHTML ::
Če greš električnega v ice, dodaš pa auspuh, katalizator, bencinski tank, od prtljažnika ne bo nič, verjetno niti od zadnjih sedežev ne, da ne govorimo o mešanju v tovarniško elektroniko od leafa.
Ja sej to vse vzameš že ready made od "starega Golfa iz smetišča". Sej nč ne rečem, tudi o tvoji vrjati UTK je za razmislit, vsekakor.
Utk ::
Ja sej to vse vzameš že ready made od "starega Golfa iz smetišča"
Poskusi to stlačit v prtljažnik.
BorisHTML ::
Samo cudno je, da informacije isces tukaj, izkljucujes pa tiste, ki smo na takih zadevah delali, ker ne pogledam vsega kar linkas.
Nič te ne izkljućujem, samo malo mi gre na živce da moram vsako stvar 10x vedno znova razlagati ker si ti pač nisi vzel 15 minut da bi pogledal gradivo ki sem ga dal in to večkrat. Ne iščem informacij kako narediti, iščem samo informacije kje poceni kupiti pločevino z silicijem, ker dobavitelja ki ti bi dobavil samo 20 kg te pločevine je zelo težko najti, sploh v Sloveniji. Samo to.
Ja sej to vse vzameš že ready made od "starega Golfa iz smetišča"
Poskusi to stlačit v prtljažnik.
Golf je v narekovajih. Vzelo se bo eno 20 do 25 kW mašino ki je dosti manjša od Golfove od najcenejšega avta iz smetišča (Golfov motor je dosti močnejši kot 25 kW in zato tudi volumsko večji in težji). BI rekel da da spravit v pritljažnik brez nekih večjih problemov. Eventuelno lahko pritljažnik "podaljšaš" tako da navariš nosilce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
Utk ::
Pol pa poskusi to manjšo stlačit v prtljažnik. In kako boš s 25 kw mašino delal 50 kw elektrike?
BorisHTML ::
Sc0ut ::
Recimo da mu vse uspe. Potem pa se pripelje na tehničnega...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
BorisHTML ::
Sej zadevo se bo homologiralo. Glej gor kjer sem ravno to opisoval. Takšne predelave se da homologirati dokaj enostavno. Za več infomracij glej gor prejšnje poste. Al želiš da ti še enkrat vse skopiram in bodo potem spet pomisleki da se ponavljam? Ravno zaradi takih ki ne preberete cele teme preden komentirate moram vsako stvar pisat po 10 krat. Povsem brez potrebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
Utk ::
Pol pa poskusi to manjšo stlačit v prtljažnik. In kako boš s 25 kw mašino delal 50 kw elektrike?
Vse moči so še stvar debate. Če bo ICE mašina 25 kW, potem računaj 80 % tega po vseh DC DC konverzijah in smo na 20 kW. Kar je dovolj za neko zmerno vožnjo, tudi po avtocesti.
Ne, ni dovolj. Ni bilo v i3 in ne bo niti v tvojem avtu.
BorisHTML ::
Je bilo dovolj. 120 km/h je lahko šel BMW i3 z range extenderjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
BorisHTML ::
No, sej BMW i3ka se je na range extender brez problema vozila tudi po avtocesti. Ne pri 140 km/h seveda, ampak nekih 120 km/h je pa že šlo. Sicer pa se zadevo lahko "siza up", preprosto namesto 25 kW vgradiš 35 kW ICE motor. Še vedno mnogo manjši kot ICE motor GOlfa. AMpak že 25 kW kokr ima BMW i3 range extender je zadosti.
Ciriram: "As for speed, I would not recommend exceeding 75 mph, as that seems to be about the highest the REx can sustainably power (on average of level ground, zero wind, and normal temperatures) as reported by a few folks on this forum."
Vir: https://www.mybmwi3.com/forum/viewtopic...
Torej 120 km/h z range extenderjem od BMW i3, ki ima 25 kW (34 konjskih moči) range extender. In 120 km/h je čist zadost za avtocesto.
Lahko pa ga pač sizaš up in namesto 25 kW daš recimo 30 kW ali 35 kW in je potem lahko hitrost tudi 140 km/h. Ali pa ne in je pač hitrost 120 km/h, po želji pač.
Ciriram: "As for speed, I would not recommend exceeding 75 mph, as that seems to be about the highest the REx can sustainably power (on average of level ground, zero wind, and normal temperatures) as reported by a few folks on this forum."
Vir: https://www.mybmwi3.com/forum/viewtopic...
Torej 120 km/h z range extenderjem od BMW i3, ki ima 25 kW (34 konjskih moči) range extender. In 120 km/h je čist zadost za avtocesto.
Lahko pa ga pač sizaš up in namesto 25 kW daš recimo 30 kW ali 35 kW in je potem lahko hitrost tudi 140 km/h. Ali pa ne in je pač hitrost 120 km/h, po želji pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
mn ::
Sej zadevo se bo homologiralo. Glej gor kjer sem ravno to opisoval. Takšne predelave se da homologirati dokaj enostavno. Za več infomracij glej gor prejšnje poste. Al želiš da ti še enkrat vse skopiram in bodo potem spet pomisleki da se ponavljam? Ravno zaradi takih ki ne preberete cele teme preden komentirate moram vsako stvar pisat po 10 krat. Povsem brez potrebe.
Ne nisi. Ti si opisoval predelave iz ICE > elektro, ne obratno. Tisti Leaf iz videa je nevaren in sem prepričan, da se ne bo nihče podpisal pod tisti death trap. Če je dovoljeno v Ameriki, še ne pomeni da je pri nas. Pa tudi z razlogom je človek izbral agregat iz motocikla in ne iz avta kot želiš ti.
BorisHTML ::
In by the way, govoril si da je imel BMW i3 z range extenderjem porabo tovornjaka, a resnost je da je imel realno porabo samo 6 litrov na 100 km, kar za tistih 10 % letne kilometrine ki jo narediš na range extender ni nobena katastrofa, ampak je dejankso pretty decent.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
WizzardOfOZ ::
Spet zavajanje. Na renault Zoe je v treh letih bateriji tako padla kapaciteta, da so jo moral na servisu zamenjat. Tako da jaz tem tvojim nakladanjem nič ne zaupam.
Rekla kazala z gostilne ne šteje nič. Renault Zoe z 96 % kapacitete po 345.000 prevoženih kilometrih:
Res pa je da lahko obstaja tudi kakšen Zoe ki ima nižji procent. Odvisno koliko časa je stal na vročen soncu in ali se ga je redno filalo do 100 % ali do 90 %. Reanult ZOE namreč NIMA vodnega hlajenja baterije, kar je nekaj kar danes praktično vsi novi električni avtomobili IMAJO. Vodno hlajenje baterije pa je ključno pri njeni dolgi življenjski dobi.
Večina jih ima nižji procent. Tukaj si našel enega, ki slučajno dela.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BorisHTML ::
Sej zadevo se bo homologiralo. Glej gor kjer sem ravno to opisoval. Takšne predelave se da homologirati dokaj enostavno. Za več infomracij glej gor prejšnje poste. Al želiš da ti še enkrat vse skopiram in bodo potem spet pomisleki da se ponavljam? Ravno zaradi takih ki ne preberete cele teme preden komentirate moram vsako stvar pisat po 10 krat. Povsem brez potrebe.
Ne nisi. Ti si opisoval predelave iz ICE > elektro, ne obratno. Tisti Leaf iz videa je nevaren in sem prepričan, da se ne bo nihče podpisal pod tisti death trap. Če je dovoljeno v Ameriki, še ne pomeni da je pri nas. Pa tudi z razlogom je človek izbral agregat iz motocikla in ne iz avta kot želiš ti.
Ja tiste predelave so v obratno smer, ampak poanta je samo povedati da takšne sorte DIY predelave se da homologirati V SLOVENIJI, ker vir je nekdo ki je takšno predelavo že homologiral v Sloveniji (linki iz prejšnjih postov, nima smisla da še enkrat vse kopiram sem). Razlog da je tisti tip iz Ameriki izbral agregat iz motocikla je v tem da mu je všeč zvok tega motocikla na 13.000 obratih. Ampak zadevo SE DA NAREDITI tudi z ICE agregatom od avta, dokaz:
https://www.youtube.com/shorts/myS21geO...
Zaenkrat je tole youtube shorts, vendar celoten video ko bo zadeva že vgrajena v Teslo pride čez manj kot 1 mesec. Kanal Warped Perception, kar poglej si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
WizzardOfOZ ::
Ampak človek ne razume, da v EU pa velja obratno: voziš lahko samo tisto, kar je 100% certificirano in homologirano. Vse ostalo ne dovolimo in je potencialno nevarno.
Poznam, iz prve roke, kake ogromne dnarje vržejo firme v homologacijo proizvodne linije za nek -na videz ne kritičen- element v avtu. Ampak če ni, je avtomatsko prepovedano.
To bi se dalo pomoje, glede na dejstvo da v Sloveniji kroži precej precelanih EVjev ki so registrirani in homologirani. Za takšno DIY homologacijo rabiš spisat poročilo in navest uporabljene komponente, sem gledal nekega Slovenca ki je to naredil in ni izgledalo kot da ful komplicirajo z homologacijo. Celo 4000 € subvencije si lahko dobil za DIY predelavo naftnega v električni avto pred leti (ne vem kako je zdej s tem).
Karkoli predeluješ na svojo roko ne bo dovolj samo homologacija ampak atest. Tam pa ne boš prišel čez, če ni res narejeno tako kot mora biti.
Kolega dela "trajke", prednji del od motorja, zadnji od hrošča, pa vsakega, ki ga naredi, je potrebno atestirat in potem homologirat. Za vse rabiš specifikacije, poročila, teste materialov,.... Za enga trajka čez 700 strani A4 formata, da pride do homologacije.
Ne gre to kar tako na hitro, kot si nekateri mislite.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BorisHTML ::
Karkoli predeluješ na svojo roko ne bo dovolj samo homologacija ampak atest. Tam pa ne boš prišel čez, če ni res narejeno tako kot mora biti.
Ni ravno tako. Tudi ti nisi prebral cele teme preden si komentiral vanjo. Tole poglej:
https://slo-tech.com/forum/t814160/p788...
Ter tole:
https://slo-tech.com/forum/t814160/p788...
In ja, to so posti v taisti temi v katero si ravnokar komentiral in to preden si prebral celotno temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
WizzardOfOZ ::
Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
BorisHTML ::
Seveda ti je treba. Po Sloveniji se danes v tem trenutku vozi več kot 100 avtov predelanih na električni pogon v domači garaži, vse legalno in homologirano. Strošek take homologacije ranga 200 EUR. Celo SUBVENCIJO EKO SKLADA si včasih lahko dobil za takšno domačo predelavo. Treba je seveda spisat tehnično poročilo, ampak zadostuje spisano poročilo doma v Wordu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
pegasus ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kolega dela "trajke", prednji del od motorja, zadnji od hrošča, pa vsakega, ki ga naredi, je potrebno atestirat in potem homologirat. Za vse rabiš specifikacije, poročila, teste materialov,.... Za enga trajka čez 700 strani A4 formata, da pride do homologacije.Mene bi ta proces zanimal... Mogoče veš, kje si lahko kaj več preberem o tem?
Našel sem že EC kategorizacijo vozil ...
TheBlueOne ::
Pol leta po 8h dodatnega dela, pa lahko verjetno vzames rabljenega.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Kaj pri tistem Puntu so vse razvili sami? Od motorja do elektronike?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Kaj pri tistem Puntu so vse razvili sami? Od motorja do elektronike?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
BorisHTML ::
Mišek: GLej linke zgoraj, sem že dal link.
Evo en proper novinarski prispevek na to temo in to slovenskega medija!
Evo en proper novinarski prispevek na to temo in to slovenskega medija!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
mn ::
tony1 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.
Pogovarjaš se z otrokom v telesu odraslega. Šparaj tipkovnico.
(Zdaj vidim, zakaj je nekdo na kup postov prilepil Predlagaj izbris. Opravičilo moderatorjem za moje opozorilo na prvi strani.)
BorisHTML ::
Za obratno predelavo pa še nisem našel da bi kdo v Sloveniji to delal, ampak če pri tej DIY predelavi ICE v električno vozilo ne komplicirajo, potem pomoje tudi tukaj ne bodo. Ker vse bo original, le "bencinski električni agregat se mu bo vgradilo" .
Seveda je jasno da se motiš. Pogovarjaš se z inženirjem strojništva v svojih srednjih letih.
WizzardOfOZ je izjavil:
Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.
Pogovarjaš se z otrokom v telesu odraslega. Šparaj tipkovnico.
(Zdaj vidim, zakaj je nekdo na kup postov prilepil Predlagaj izbris. Opravičilo moderatorjem za moje opozorilo na prvi strani.)
Seveda je jasno da se motiš. Pogovarjaš se z inženirjem strojništva v svojih srednjih letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
WizzardOfOZ ::
Seveda ti je treba. Po Sloveniji se danes v tem trenutku vozi več kot 100 avtov predelanih na električni pogon v domači garaži, vse legalno in homologirano. Strošek take homologacije ranga 200 EUR. Celo SUBVENCIJO EKO SKLADA si včasih lahko dobil za takšno domačo predelavo. Treba je seveda spisat tehnično poročilo, ampak zadostuje spisano poročilo doma v Wordu.
Nehaj že nakladat. Malo preveri. Vsi so delali ateste za prvi primerek, potem so pa enako za vse nadaljne rabili samo homologacijo, če so jih naredili po enakem konceptu in gre za serijo.
Če je vsak zase unikaten, mora biti pa za vsako tako predelavo opravljen atest, da lahko homologiraš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
misek ::
BorisHTML ::
OKej tole je šala, ampak pač nekaj takega, le da agregat ne bo na strehi, ampak v pritljažniku in ustezno zvočno zatesnjen tako da ne bo hrupen. Jst ne vem zakaj to kako ne bi bilo možno. Valda da je možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
mr_chai ::
@BorisJAVASCRIPT:
Naredi raje eno mini Wankel mašino, ki bi poganjala tvoj generator.
Mogoče malo večjo, kot je ta
Naredi raje eno mini Wankel mašino, ki bi poganjala tvoj generator.
Mogoče malo večjo, kot je ta
BorisHTML ::
Naredi raje eno mini Wankel mašino, ki bi poganjala tvoj generator.
Zakaj bi iz nule šel delat kompliciran ICE motor? Kaj bi s tem pridobil? Ne vidim smisla v tem. ICE motor vzameš že narejen, odšraufaš ga pa zastonj od enega avta direkt preden ga lastnik pelje na smetišče.
Jebomir ::
Joj ta neumna youtube generacija.
Dejmo neki naredit, ker je en youtouber pokazal, da se da.
Ful dobre in zelo ambiciozne ideje, ampak za vse detajle zadaj nas pa niti mal ne briga.
Zadnjič gledam en video, kako je eden predeloval felgo, jo širil, modificiral, je zgledala zelo všečno. Potem pa vidim, kake grde in nefukcionalne švase je gor naredu in mi je bilo takoj jasno da ima gledalce za idiote in da jim samo krade čas.
Enaka je pa večina teh linkanih videov.
Dejmo neki naredit, ker je en youtouber pokazal, da se da.
Ful dobre in zelo ambiciozne ideje, ampak za vse detajle zadaj nas pa niti mal ne briga.
Zadnjič gledam en video, kako je eden predeloval felgo, jo širil, modificiral, je zgledala zelo všečno. Potem pa vidim, kake grde in nefukcionalne švase je gor naredu in mi je bilo takoj jasno da ima gledalce za idiote in da jim samo krade čas.
Enaka je pa večina teh linkanih videov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jebomir ()
BorisHTML ::
Oba dva veva kdo od naju je neumen in kristalno jasno je da to nisem jaz. Ti si tisti ki misli da ni mogoče enega navadnega fukcing agregata vgradit v električni avto, ne jaz. OBVIOUSLY JE MOGOČE.
Kot sem povedal: Seveda se zavedam da je to ornk projekt, ki bo trajal vsaj pol leta in da to ne bo iz danes na jutri. Vendar trdim da to SE DA. Da se pa da so pa dokaz ljudje ki so to dejansko že naredili. Stvar ni trivialna, to vsi vemo, vendar trdim da to SE DA NAREDITI. Je en tak lušten inženirski do it yourself projekt, je inženirski challenge, je projekt pri katerem bi pridobil dosti novega znanja in hkrati bi užival v njegovi izdelavi, rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti. Trdim da stvar ni trivialna, ampak da je stvar definitivno mogoče narediti, ker v svoji osnovi ne gre za nič drugega kot vgradnjo navadnega homemade električnega agregata v električni avto. Električne agregate so kmetje delali po kmetijah in jih priključevali na svojo traktorje že več kot 50 let nazaj. Stvar ni trivialna, ampak je pa definitivno več kot mogoča za izvedbo. Dokaz da se to da pa so ljudje ki so to dejansko že naredili v svoji domači delavnici.
In tisti ki so dejansko celo temo prebrali ( ti je nisi), bodo lahko videli da je zgornji tekst samo copy paste mojega prejšnjega komentarja iz te teme iz nekaj ur nazaj. Zakaj sploh komentiraš temo če je pa sploh prebral nisi? A ni SAMOUMEVNO da najprej prebreš vsaj zadnjih par strani teme preden komentiraš? To spada pod osnove forumskega bontona.
Ful dobre in zelo ambiciozne ideje, ampak za vse detajle zadaj nas pa niti mal ne briga.
Kot sem povedal: Seveda se zavedam da je to ornk projekt, ki bo trajal vsaj pol leta in da to ne bo iz danes na jutri. Vendar trdim da to SE DA. Da se pa da so pa dokaz ljudje ki so to dejansko že naredili. Stvar ni trivialna, to vsi vemo, vendar trdim da to SE DA NAREDITI. Je en tak lušten inženirski do it yourself projekt, je inženirski challenge, je projekt pri katerem bi pridobil dosti novega znanja in hkrati bi užival v njegovi izdelavi, rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti. Trdim da stvar ni trivialna, ampak da je stvar definitivno mogoče narediti, ker v svoji osnovi ne gre za nič drugega kot vgradnjo navadnega homemade električnega agregata v električni avto. Električne agregate so kmetje delali po kmetijah in jih priključevali na svojo traktorje že več kot 50 let nazaj. Stvar ni trivialna, ampak je pa definitivno več kot mogoča za izvedbo. Dokaz da se to da pa so ljudje ki so to dejansko že naredili v svoji domači delavnici.
In tisti ki so dejansko celo temo prebrali ( ti je nisi), bodo lahko videli da je zgornji tekst samo copy paste mojega prejšnjega komentarja iz te teme iz nekaj ur nazaj. Zakaj sploh komentiraš temo če je pa sploh prebral nisi? A ni SAMOUMEVNO da najprej prebreš vsaj zadnjih par strani teme preden komentiraš? To spada pod osnove forumskega bontona.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BorisHTML ()
mn ::
Za obratno predelavo pa še nisem našel da bi kdo v Sloveniji to delalAha, torej lepiš linke, se ponavljaš, dejansko pa tega sploh ne poznaš. No ja, vedno mora nekdo biti prvi
Sedaj pa si naredi uslugo in:
1) pokliči na AMZS kje ti lahko naredijo takšno homologacijo
2) pokliči tja kjer ti bodo delali homologacijo
3) poizvedi kaj vse potrebuješ, da boš lahko homologiral
4) Naredi nov account in še nam povej.
tony1 ::
Za obratno predelavo pa še nisem našel da bi kdo v Sloveniji to delal, ampak če pri tej DIY predelavi ICE v električno vozilo ne komplicirajo, potem pomoje tudi tukaj ne bodo. Ker vse bo original, le "bencinski električni agregat se mu bo vgradilo" .
WizzardOfOZ je izjavil:
Mi ni treba. Predelava pogonskega sklopa se mora atestirat.
Pogovarjaš se z otrokom v telesu odraslega. Šparaj tipkovnico.
(Zdaj vidim, zakaj je nekdo na kup postov prilepil Predlagaj izbris. Opravičilo moderatorjem za moje opozorilo na prvi strani.)
Seveda je jasno da se motiš. Pogovarjaš se z inženirjem strojništva v svojih srednjih letih.
Ki je na YT videl, da SE TO DA NAREDITI.
Nehaj lepiti linke in pejt delat.
Jebomir ::
rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti
Tebi je očitno še večji hobi klofanje po tipkovnici, če ne bi nam že zdavnaj postregel s sliko kakšne tvoje lastne tvorbe.
TheBlueOne ::
Seveda je jasno da se motiš. Pogovarjaš se z inženirjem strojništva v svojih srednjih letih.
Da ni tvoj stric, ki je profesor na faksu potem malo v letih? Da ga ne bos prevec teral za brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
BorisHTML ::
Sem naredil že tudi večje projete, tudi gliser velikost 3,5 metra že ko sem bil star 14 let (konec osnovne šole). Ter še dosti drugih, tudi takih ta velikih projektov. Sam povem. Tudi sliko lahko pokažem če češ.
BorisHTML ::
TheBlueOne je izjavil:
Seveda je jasno da se motiš. Pogovarjaš se z inženirjem strojništva v svojih srednjih letih.
Da ni tvoj stric, ki je profesor na faksu potem malo v letih? Da ga ne bos prevec teral za brezveze.
Ni toliko v letih. Ravnokar je praznoval 60 letnico, ampak je povsem pri močeh.
mn ::
rad namreč gradim razno razne stvari, to mi je hobi. Tudi znanje in izkušnje z večjimi projekti imam. Pač nekomu je hobi gledanje televizije ali hoja v hribe, meni je pa hobi inežnirsko ustvarjanje in takšni DIY projekti
Tebi je očitno še večji hobi klofanje po tipkovnici, če ne bi nam že zdavnaj postregel s sliko kakšne tvoje lastne tvorbe.
Tole je pa IMHO res. Že leta tule teži kako je vse simple, kako on naredi sončno elektrarno za 200 EUR/kWpeak, kako baterije doma narediš (kjer pozabi na pol zahtevanih elementov), ...
A še nikoli nikakršne slike kakršnekoli stvaritve, ki jih je dejansko naredil, kje šele kak "build diary".
tony1 ::
Sem naredil že tudi večje projete, tudi gliser velikost 3,5 metra že ko sem bil star 14 let (konec osnovne šole). Ter še dosti drugih, tudi takih ta velikih projektov. Sam povem. Tudi sliko lahko pokažem če češ.
Sheldon Cooper je naredil jedrski reaktor doma na dvorišču. SE DA NAREDITI.
TheBlueOne ::
Sem naredil že tudi večje projete, tudi gliser velikost 3,5 metra že ko sem bil star 14 let (konec osnovne šole). Ter še dosti drugih, tudi takih ta velikih projektov. Sam povem. Tudi sliko lahko pokažem če češ.
Zakaj potem tratis cas? Jaz ne vidim opcije, da bo sluzba + 8h/dan hobi + cvekanje. Za tale projekt, kjer bos iz nic razvil vse ne bo casa za kaj vec, kot pa da nas malo obvescas o napredku. Tudi diskusija bo bolj konstruktivna, ko bo vse skupaj postalo konkretno. Recimo za zacetek fotke kjer bos pripravil delavnico za tak projekt.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128912 (88977) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 33430 (29961) | bluefish |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24425 (22462) | bluefish |
» | EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Tožbe | 83011 (77726) | D3m |