» »

Služba in nedelujoč IT sistem

Služba in nedelujoč IT sistem

Grizzly ::

Situacija je sledeča:

Smo manjša slovenska firma in sodelujemo z večjo tujo korporacijo (smo poslovni partner), ki ima pisarne po celotni Evropi (govorim o res veliki firmi, ki ima pod samo več kot 10.000 zaposlenih). Računalnik, ki ga uporabljam je last firme, s programsko opremo na računalniku pa upravlja ta korporacija. Problem je v tem, da je njihov IT sistem zanič. Greš v dotično pisarno v Nemčiji (ali kam drugam znotraj EU), natrpan urnik, polno dela, loviš roke, potem pa opaziš, da ti nek program šteka/se ne odziva/se sploh ne zažene in dela ne moreš tekoče opravljati... se obrneš na lokalni IT oddelek (fizično so tam), vzamejo ti 2 ure, na koncu pa pogruntajo, da težave niso sposobni rešiti in te usmerijo na globalni IT (pisarna v Franciji)... preko telefona pokličeš globalni IT (s poudarkom, da je nujno) in zadeva traja že, da se odpre ticket. Ko je mimo 1 ura, te končno nekdo pokliče in te v polomljeni angleščini prosi, če se lahko poveže na računalnik in mu deliš screen. Dam mu dostop do računalnika in si vzamem res dolgo pavzo - ko se vrnem, problem ni rešen, težave nihče ne rešuje (ni povezan na računalnik), povratne informacije tudi nimam. Čas mineva, rešitve ne najdejo in po skupno 3 izgubljenih urah te usmerijo na lokalni IT - se pravi, spet si na začetku. V nekaj dneh se zadeva reši (včasih niti ne vejo kako, včasih pa se problem reši sam), ampak naslednji mesec rešuješ spet neko drugo zadevo. Sklepam, da zaradi varnostne politike zaostrujejo nastavitve/pravila in s tem kakšno stvar uničijo.

To se dogaja tudi mojim sodelavem. Direktorju smo problem izpostavili (ne moreš delat, če nimaš delujoče opreme), a ima zvezane roke in s prstom kaže na lokalni IT. Lokalni IT te napoti na globalni IT, ta pa spet nazaj na lokalni IT oddelek. Plača je sicer dobra, a kmalu ne bo več upravičila mojih izgubljenih živcev.

Kako postopati v tem primeru? Enostavno se mi ne da več "sprehajati" od enega do drugega in razlagati, kaj je problem. Najraje bi enemu dal računalnik in naj se s tem ukvarja. Kdo je v takih situacijah dolžan zagotoviti delujoč softver?

pegasus ::

Precej normalno stanje v večjih okoljih. Mogoče lahko kaj dosežeš edino le, če se ljudjem, ki šofirajo finance, pritožiš, da tvoj "slabo" delujoč pc zmanjšuje tvojo produktivnost. Če to ne spremeni situacije, pač menjaš službo.

sbawe64 ::

Če je plača dobra se pač ne sekiraj, če bo kdo začel težiti, potem mu lahko pisno pokažeš, zakaj bereš knjigo v službi.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

MIHAc27 ::

Jup, zabavna zadeva. Mi sodelujemo z enimi, pa nimamo na koncu niti pravic dat mašino na domeno.
Še bolj zabavno v drugi, kjer nimamo niti lokalnih admin pravic. Pa zamenjaj gonilnik, ki serje.

Ne vem... jaz bi si probal izborit pač prenosnik, pa da sam poskrbim za programje. Na temu narediš projekt, potem si ga pa prepošlješ v službo. Lahko da to seveda ni možno, če se rabi nekaj, kar morajo imeti še drugi hkrati dostop.

Verjetno bolj realna bi bila, da dokumentiraš te izpade, in ko pride do vprašanja, zakaj projekt ni končan pravočasno lepo pljuneš na mizo: 115x zmrznil PC, 90x neodziven program, 5x blue screen, itd. Mogoče se potem kaj sprdnejo.
Itak pa noben ne bi v IT vlagal.

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

tony1 ::

Ahahaha, efekt v videu, kjer se modela nič ne zastopi je točno tak, kot ko pokličeš na T-2... Umiram :)):))8-)

Han ::

ROTFL! :))>:D:P

Grizzly, predobro vam gre, keša kot listja in trave... Ko ga bo zmanjkalo, se bo tudi IT podpora izboljšala, ali pa bo šla firma rakom žvižgat.

Jaz sem lahko danes izven delovnega časa v pol ure poflešal, popolnoma resetiral in "iz nule" nastavil glavni router, da se bo lahko v ponedeljek CRM support povezal z novim VPN, ker stare verzije pač ne uporabljajo več... Smo majhna firma brez prave (šolane) IT podpore, plača je za en d*ek, informatika pa deluje brezhibno. ;)

Mato989 ::

Ni super prdprosto nehaj delst in nabbijaj igrce ko bodo vprasali pokazi na it suppoft pa se naj glavni zmenijo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Buggy ::

Isto pri nas. Ticket sistem, ki ga dokaj neuspesno resujejo in prioritizirajo v vzhodni drzavi, kjer ni sedez firme je pa IT vozlisce. Lokalni IT je z dokaj omejenim znanjem in pooblastili.
Resitev? Spamaj tickete, FWD na na nadrejene, in povratna negativna ocena na resevaje ticketa. Ko te imajo poln kurec, mogoce celo dobis nekege kompetetnega sogovornika, ki potem preko teamsov/whatever stuhtata tudi resitev ena na ena.
Pri nas smo imeli projekt (build/deploy proces) ki je bil za stranko urgent zaradi njihovih failov na standby skoraj teden, kar je bilo s strani projekta (2M€ pogodba) nepredstavljivo. Kupljeni smo bili od vecje multinacionalke 10K zaposlenih, stranke pa so iste od kar so nas kupili in ko smo imeli se agilen, azuren in sposoben IT in-house! Zdaj pa razlozi to njim.

Pa ni to prvic...isto se je dogajalo ko sem delal za Hewlett-Packard in so support produktov, ki smo jih razvijali dali v Bangalore...cez leto smo ga spet imeli v Sloveniji :))

sonar1 ::

boš malo potrpel za dobro plačo.

starfotr ::

A ljudje še vedno niste pokapirali, da tu služba plača tvoj čas, da si tam in ne dela.

Briga njih za tvoje težave. Ti si svoje naredil torej šefi in IT so obveščeni in če ne moreš delat pač ne delaš. Dokler nakazujejo plačo se jaz ne bi kaj dosti sekiral.

Furbo ::

Ne štekaš tipa.

Meni bi bilo tudi bedibedno klicat ta in oni support in se ukvarjati s folkom. Sploh če sem morda rahlo antisocialen geek.
On ne more kar spati na stolu ta čas.
Pa dosti sposobnega folka pride na job, naredi svoje v štirih namesto osem urah in gre domov.
Nesposoben IT ti to podaljša na več ur.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

scipascapa ::

menjaj službo.

Grizzly ::

Ni tako enostavno, lahko je reči "nehaj delati dokler ne bo zrihtano". V resnici pa ima tako obsežen nedelujoč IT sistem posledice:
1. Naš timeline je usklajen z lokalnimi pisarnami in ob predpostavki, da težav ni. Če tisti dan ne moreš normalno delati ali ne izpolniš norme, se projekt za en dan zavleče in to ima vpliv na vse nadaljnje aktivnosti v timeline-u. Kaj to pomeni? Naslednji teden, ko bi moral biti v pisarni v Švici, se bom še zmeraj ukvarjal z nemško pisarno. V najslabšem primeru so potrebna dodatna usklajevanja in razlaga Švicarjem (ali nei drugi pisarni), zakaj njihov projekt ne bo zaključen v roku ali bo morda celo prestavljen za pol leta.
2. Pogosto sodelujemo še s kakšnimi drugimi poslovnimi partnerji, ki v ta IT sistem niso vključeni. O težavah IT sistema ne vedo ničesar, vidijo le, da nekaj ni v redu in ne moremo normalno delati. Kaj bojo naredili? Zaradi nezadovoljstva, ker tudi njihov timeline ne poteka po planu bodo s prstom pokazali na nas.
3. V tako obsežni korporaciji je problem hierarhija zaposlenih. Globalnemu IT supportu rečeš, da je nujno (rešitev potrebuješ zdaj), oni pa si vzamejo par dni. Tisti, ki prejemajo naše "račune" (beri: od koder pride denar za plače) o ticketih in tvojih problemih nimajo blage veze, vidijo samo dejstvo, da je projekt trajal nadpovprečno dolgo. Seveda jih bo zanimal vzrok za to. Četudi jim daš razlago, se na to požvižgajo in rečejo "zato imamo IT support". V primeru resnega nezadovoljstva bi lahko celo prekinili sodelovanje z nami in za poslovnega partnerja izbrali kakšno drugo firmo.

Menjava firme? No go. Saj ni problem v naši firmi, ampak IT sistemu naše stranke/poslovnega partnerja in nimam problemov samo jaz, ampak celotna firma. Jaz samo iščem rešitve (koga soočiti z dejstvi in komu dihati za ovratnik), dokler se še kaj da narediti.

Mato989 ::

Grizzly pa saj to ti pravimo, to ni TVOJ problem... si ti vodja vsega tega? Ne, ti samo odjebi vse skup delaj kolikor lahko in potem ko bodo vprašanja povej da ne dela in naj se obrnejo na tvoje nadrejene... bodo že oni support porihtali.

Tvoj rant me spominja ko je moja sodelavka se sekirala da če bo šla na bolniško bomoral nekod drug jo nadomeščat in več delat... NEWS FLASH, NI NJEN PROBLEM (kot ni tvoj) za to so nadrejeni
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

estons ::

Grizzly je izjavil:

Jaz samo iščem rešitve (koga soočiti z dejstvi in komu dihati za ovratnik), dokler se še kaj da narediti.


Šefa in IT podporo. Ti si tukaj mravljica (razen, če si ti šef?). Šefova naloga je, da potem oceni vpliv težave in primerno ukrepa ali eskalira. Če imaš več nivojev hierarhije nad sabo, potem seznaniš neposredno nadrejenega in je njegova naloga, da to gre naprej. Moraš pa vedeti, da šefi raje ne bi nič naredili, zato moraš paralelno primerno poskrbeti za svojo rit - prijavljaš vsako težavo, ki je ovirala tvoje delo, in skrbno vodiš statistiko o teh ovirah.

dexterboy ::

:) :D :))
... smeh ... solze ...
Pri imamo vsaj kakšnega "bosančka", ki ga pokličeš, da ti kej pomaga. Drugače pa, dobro zasluženih 8 ur. Edino, kar drugi pravijo, zapisuj si izpade, oz. nedelujoče stanje, da boš imel krit hrbet. Sej te ne bojo zaradi tega ven fuknili iz službe... Kar mi pa ne gre v glavo, je pa to, da vodstva takšnih "korporacij" ne pritisnejo na IT... to mi je pa... pi*da, prej bom še verjel, da nas obiskujejo vesoljci. Moja soseda se zeeeelo čudno obnaša, odkar se je vselila v našo bajto :D
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

tony1 ::

Grizzly je izjavil:

Ni tako enostavno, lahko je reči "nehaj delati dokler ne bo zrihtano". V resnici pa ima tako obsežen nedelujoč IT sistem posledice:
1. Naš timeline je usklajen z lokalnimi pisarnami in ob predpostavki, da težav ni. Če tisti dan ne moreš normalno delati ali ne izpolniš norme, se projekt za en dan zavleče in to ima vpliv na vse nadaljnje aktivnosti v timeline-u. Kaj to pomeni? Naslednji teden, ko bi moral biti v pisarni v Švici, se bom še zmeraj ukvarjal z nemško pisarno. V najslabšem primeru so potrebna dodatna usklajevanja in razlaga Švicarjem (ali nei drugi pisarni), zakaj njihov projekt ne bo zaključen v roku ali bo morda celo prestavljen za pol leta.
2. Pogosto sodelujemo še s kakšnimi drugimi poslovnimi partnerji, ki v ta IT sistem niso vključeni. O težavah IT sistema ne vedo ničesar, vidijo le, da nekaj ni v redu in ne moremo normalno delati. Kaj bojo naredili? Zaradi nezadovoljstva, ker tudi njihov timeline ne poteka po planu bodo s prstom pokazali na nas.
3. V tako obsežni korporaciji je problem hierarhija zaposlenih. Globalnemu IT supportu rečeš, da je nujno (rešitev potrebuješ zdaj), oni pa si vzamejo par dni. Tisti, ki prejemajo naše "račune" (beri: od koder pride denar za plače) o ticketih in tvojih problemih nimajo blage veze, vidijo samo dejstvo, da je projekt trajal nadpovprečno dolgo. Seveda jih bo zanimal vzrok za to. Četudi jim daš razlago, se na to požvižgajo in rečejo "zato imamo IT support". V primeru resnega nezadovoljstva bi lahko celo prekinili sodelovanje z nami in za poslovnega partnerja izbrali kakšno drugo firmo.

Menjava firme? No go. Saj ni problem v naši firmi, ampak IT sistemu naše stranke/poslovnega partnerja in nimam problemov samo jaz, ampak celotna firma. Jaz samo iščem rešitve (koga soočiti z dejstvi in komu dihati za ovratnik), dokler se še kaj da narediti.


Firmin IT je pač v peesdi, tvoj problem pa se tudi kaže zraven, tj. perfekcionizem. Oladi malo, ker te lahko jebivetrstvo drugih ljudi spravi še v grob. Šparaj živce, in štej dni do naslednje plače.

132161 ::

Buggy je izjavil:

Pa ni to prvic...isto se je dogajalo ko sem delal za Hewlett-Packard in so support produktov, ki smo jih razvijali dali v Bangalore...cez leto smo ga spet imeli v Sloveniji :))

Ni prav dosti nekoč slovenskih firm s podobno zgodovino, ki pride na misel ob branju tega. Svet je še manjši kot sem mislil. Kripto mesi, zdaj razumeš? :-)

Glugy ::

Nisi plačan za to da se sekiraš. Ne se preveč sekirat. Možno ja da Franncozi zarad polomljene angleščine niti niso vedl(razumel) kaj hočš da se poprav in so te potem nekaj časa po nepotrebnem čakal potem so šli pa dalje delat druge stvari ker te ni blo da bi jim kdo povedal v čem je problem. ( Nevem pa ne )
Ampak glej to je problem šefov ne tebe. Tvoj problem je da delaš po svojih zmožnostih ne da se greš supermana pa sekiraš ko osnove odpovedo. Če te že skrbi pol si beleži take dogodke da imaš "dokaz"ampak glej nisi ti kriv torej se ne počuti krivga. Ti sam vse seznanjaj z težavami ostalo je na drugih. Edino če si tiho ko so težave potem pa si ti kriv. Če pa nisi tih pa ni tvoj problem. Za to se ima druge ki se ukvarjajo izključno z takimi težavami. Ti to nisi.

132161 ::

Grizli, poišči nove stranke ali novega delodajalca, to pa zahodiraj, tole izgleda kot nočna mora. Edino mogoče, če je 'b2b' plačilo zelo v redu, 'b2c' zelo verjetno ni glede na prebrane skrbi :-)

HotBurek ::

Jaz bi tole izpostavil:

...se obrneš na lokalni IT oddelek (fizično so tam), vzamejo ti 2 ure, na koncu pa pogruntajo, da težave niso sposobni rešiti in te usmerijo na globalni IT (pisarna v Franciji)...

Nimajo te oni (lokalni IT) kaj usmerjat drugam in da ti potem delaš njihovo delo.

Prijavi lokalnemu IT-ju, in komuniciraj samo z njimi.

Če pride kdo do tebe, pač povej, da si prijavil v lokalni IT in da je na njih, da rešijo problem.

Je pa verjetno bedno, če delaš zanimive stvari, in te drugi premzajo...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

sci3nc3 ::

Kot je že nekdo napisal, to je normalno stanje za tak biznis. Moje študentske izkušnje v Lek Ljubljana:
Pri nas Lek obratuje na 4 lokacijah: v Ljubljani, v Mengšu, v Prevaljah in v Lendavi. Vse omenjene lokacije so del švicarsko-ameriške multinacionalke Novartis. Koliko lokacij ima celoten Novartis in koliko ljudi zanj posredno ali neposredno dela, se lahko samo ugiba. Vsak, ki je del Novartis mreže ima svoj t.i. profil - svoje namizje, svoj programje, svoj mail, aplikacijo za izobraževanja in kup drugih zadev, ki se spreminjajo iz meseca v mesec. Security pravila so tu zelo stroga. Upravljanje celotnega IT sistema je bilo takrat prepuščeno Indijcem in verjetno je še danes tako. Zdaj pa si predstavljajte, da:

- V namizju pustiš en ZELO pomemben dokument in ga naslednji dan ni več (nekateri folderji so se ob 0:00 počistili in ti o tem nisi bil obveščen, ker ostali sodelavci so na to že tako navajeni, da jim je samoumevno).
- Iščeš nek ZELO pomemben mail in ugotoviš, da imaš v inboxu samo maile zadnjega meseca (ob začetku meseca se je mailbox spraznil in ti o tem nisi bil obveščen ker ostali sodelavci so na to že tako navajeni, da jim je samoumevno).
- Službena kartica ti naenkrat ne odpira vrat, čez katera si še pred 1 tednom lahko šel brez problema. Da prideš na cilj, moraš narediti obhod po daljši poti in takoj izgubiš 15 minut.
- Greš na službeno pot v Prevalje. Tam ugotoviš, da ti edini tiskalnik, do katerega si imel dostop, kar naenkrat ne dela več. To pogruntaš v petek ob 17:00, ko so vsi že doma in v pisarni nimaš nobenega, ki bi ti lahko pomagal.
- Doma si moral nujno pripraviti nek dokument, sedaj pa bi ga rad spravil na službeni računalnik. DVD enota je blokirana, prav tako USB pomnilniški nosilci. Maili se filtrirajo in ker si poslal z zasebnega maila, tak mail v Novartisov inbox nikoli ne pride. Cloud storage in sharing servisi so blokirani in temu namenjenih spletnih strani ne moreš odpreti. Kako potem spraviti dokument na službeni računalnik?
- Moraš nujno prebrati nek dokument v wordu in podati svoj odgovor. Naenkrat ugotoviš, da se ti word sploh ne odpre. Časa za reševanje skoraj ni, ker ti sodelavec že teži z neko tretjo nalogo, ki prav tako zamuja.
- Eksterni izvajalci so imeli še strožja pravila, ker so do celotne IT infrastrukture dostopali preko VPN omrežja. Včasih ni bilo druge rešitve, kot da 1 teden tipkaš telefonsko številko helpdeska, na koncu pa moraš še priti na lokacijo in se prijaviti v računalnik na lokaciji.
(še bi lahko našteval)

Klic na helpdesk pa je zgledal takole: Povedal si številko službene kartice, povedal si ime in priimek (ter še 3x ponovil vmes), opisal si problem (če so te vezali naprej, si moral še 1x ponoviti), povedal si ali si Lek uslužbenec ali eksterni, povedal si imein priimek tvojega nadrejenega, povedal si točno lokacijo in številko stavbe, povedal si šifro tvojega računalnika. Mimogrede se je zgodilo, da kakšnega podatka (denimo številko stavbe) nisi niti poznal. Ne samo ti, niti "šefi" v pisarni kdaj niso poznali oznako lokacije.

Vsak, ki je kdaj delal v Leku, je kdaj imel podobno situacijo. Naj zato vsi dajo odpoved, ker se ne da normalno delati? Ne ga srat! To gre za tako velike firme, da si lestvico težko predstavljate. Lastnika družbe Novartis ne bo zanimalo, kaj se dogaja v posameznih oddelkih... njega samo zanima, zakaj je bilo lani za 3% manj dobička kot leto pred tem. Enako je na posameznih nivojih - vsak vidi samo svoj stolček. Da se zadeva nekam premakne si moral vztrajati, biti tečen, stopiti na pravi živec. Problem je, ker so v tako veliki multinacionalki nekatera delovna mesta sama sebi namen in ne bi bila škoda, če jih ne bi bilo... ampak s tem se nihče ne ukvarja, ker je pomemben samo tvoj stolček, za druge te ne briga. Dokler takšnega sistema ne probaš, ne razumeš realnosti... lahko samo pametuješ, kot mnogi tukaj.

antrim ::

@HotBurek To ne gre tako. Napisal je, da je on zunanji partner. Nihče od internih se ne bo pretegnil zanj. Rabi internega zaveznika z dovolj vpliva (običajno je to kar interni stakeholder za katerega delaš), ki bo posvojil problem in preko vodstvene linije pritisnil na prave ljudi za rešitev. Že neštetokrat videno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antrim ()

XIIT ::

sci3nc3 je izjavil:

Vsak, ki je kdaj delal v Leku, je kdaj imel podobno situacijo. Naj zato vsi dajo odpoved, ker se ne da normalno delati? Ne ga srat! To gre za tako velike firme, da si lestvico težko predstavljate. Lastnika družbe Novartis ne bo zanimalo, kaj se dogaja v posameznih oddelkih... njega samo zanima, zakaj je bilo lani za 3% manj dobička kot leto pred tem. Enako je na posameznih nivojih - vsak vidi samo svoj stolček. Da se zadeva nekam premakne si moral vztrajati, biti tečen, stopiti na pravi živec. Problem je, ker so v tako veliki multinacionalki nekatera delovna mesta sama sebi namen in ne bi bila škoda, če jih ne bi bilo... ampak s tem se nihče ne ukvarja, ker je pomemben samo tvoj stolček, za druge te ne briga. Dokler takšnega sistema ne probaš, ne razumeš realnosti... lahko samo pametuješ, kot mnogi tukaj.

Pri kakšni velikosti postanejo firme primerljivo učinkovite kot (stereotipični) javni sektor? :|
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

sci3nc3 ::

XIIT je izjavil:

sci3nc3 je izjavil:

Vsak, ki je kdaj delal v Leku, je kdaj imel podobno situacijo. Naj zato vsi dajo odpoved, ker se ne da normalno delati? Ne ga srat! To gre za tako velike firme, da si lestvico težko predstavljate. Lastnika družbe Novartis ne bo zanimalo, kaj se dogaja v posameznih oddelkih... njega samo zanima, zakaj je bilo lani za 3% manj dobička kot leto pred tem. Enako je na posameznih nivojih - vsak vidi samo svoj stolček. Da se zadeva nekam premakne si moral vztrajati, biti tečen, stopiti na pravi živec. Problem je, ker so v tako veliki multinacionalki nekatera delovna mesta sama sebi namen in ne bi bila škoda, če jih ne bi bilo... ampak s tem se nihče ne ukvarja, ker je pomemben samo tvoj stolček, za druge te ne briga. Dokler takšnega sistema ne probaš, ne razumeš realnosti... lahko samo pametuješ, kot mnogi tukaj.

Pri kakšni velikosti postanejo firme primerljivo učinkovite kot (stereotipični) javni sektor? :|


Težko je govoriti o številkah, načeloma pa morata biti izpolnjena ta dva pogoja:
1. Vsi oddelki imajo dovolj kadra, da lahko nek procent posameznikov meša meglo. V IT helpdesku to zgleda tako: Greš čez dokumentiran protokol in če z njim ne odkriješ izvora težave, delo prepustiš sodelavcu (z izgovorom, da je to njegovo področje), namesto da bi sam probal kaj raziskati. Sodelavec, ki delo prevzame gre spet čez isti protokol, troubleshoting pa traja 3 dni namesto 1 ure.
2. Da delovni proces lahko funkcionira, imaš toliko različnih oddelkov in delovnih mest, da nihče ne vidi celotne slike. Nabavni referent se ne bo spuščal v področje IT, prav tako pa tudi obratno ne. Ker celotna slika ni vidna, lahko šef nekega oddelka mimogrede reče, da rabi dodatnega strokovnjaka in zaposli prijatelja.

Kaj to pomeni v praksi? Ko sem še delal v Leku, sem vsakodnevno prejemal maile v stilu "toliko zdravil smo pretekli mesec izvozili v Afriko". Za povprečnega IT-jevca je to bolj spam kot pa kakšna pomembna informacija. Še zmeraj pa je ta mail nekdo mogel sestaviti. Če bi se avtorja maila poslalo v proizvodnjo, bi zagotovo izvozili še več zdravil. Ampak kot rečeno, nihče se ne bo ukvarjal s takimi analizami.

svecka ::

Jaz sem na podlagi lastnih izkušenj ugotovil, da si v manjši firmi, kjer je max zaposlenih 50 ljudi čisto drugače in so poanavadi naloge raztegnjene in delaš na dveh/treh podorčjih. Šef tudi rad novači nove ljudi z ozanko "mi smo družinsko podjetje", kjer boš za eno plačo delal dve služi ponavadi (gural kot pes).

V večjih firmah kjer je čez 1000 zaposlenih pa si točno specifičen po delu in ponavadi so na takih odelkih najdejo dosti mutibariči oziroma hvatalice krivine ki v bistvu ne delajo nič, sam po plačo hodijo. In zaradih teh posamezniih pa morajo ostali toliko več delati. V bistvu v principu kot javna uprava. Neunčikoviti, preveliki in neorganizirani.

Tody ::

Jaz sem lepo računal vse ure. Jebiga internet vam ni delal in zato rabil dve uri več. Naredil screenshote da na moji strani ni problemov in to je to. Bolj ko imate idiote za sefe slabse je. Pač noben ne more planirat 8 ur efektive. Tam 6.5 je max. Tako kot smetar ne more pobirati smeti če se tovornjak pokvari. Ste kdaj videli smetarje ponoči?

vres.ales ::

Mi smo na istem, 24600 zaposlenih. Računalniki zaklenjeni, doma vse preko vpn-jev, ki vemo kako dobro delajo.
Podporo imamo v indiji, če se da rešit bo v 5min konec, če ne pa čakaš par dni. Postopki za nakup računalnikov so tudi taki, da te glava peče. Da niti ne govorim o serverjih.
Se pač navadiš, ker se moraš glede na vse kar se dogaja po svetu s temi virusi

starfotr ::

Tody je izjavil:

Tako kot smetar ne more pobirati smeti če se tovornjak pokvari. Ste kdaj videli smetarje ponoči?


Seveda. V večjih mestih delajo 24/7.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prenos dejavnosti v Leku (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10817616 (1041) mancslo
»

Admin pravice vs. osebne pravice uporabnika (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Omrežja in internet
21016105 (9202) GupeM
»

Storitve postavitve mail strežnika na lastni infrastrukturi? (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
728694 (6739) poweroff
»

Razgovor za službo in kadrovski odnos (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20360112 (42227) Trubar

Več podobnih tem