» »

Najugodnejšega avtomobilska znamka

Najugodnejšega avtomobilska znamka

1
2
3

energetik ::

kamiKaZaA je izjavil:

energetik je izjavil:

Če moraš pospešiti na 20-30km/h več kot je omejitev, potem pomeni da nimaš dovolj prostora in prehitevaš nevarno.
Ja, ko že prehitevaš, boš jasno stisnil, da boš čimprej mimo, ampak v prvi vrsti naj se takega prehitevanja sploh ne bi lotil.

Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil.
Kot rečeno, močno pomaga radarski tempomat. Precej lažje zdržiš za polžem, kot če sam upravljaš gas. Tudi jaz ne prenesem mečkačev, pa niti ne zato ker počasi vozijo, predvsem zato ker SE NE umaknejo na vsakem primernem mestu, kot ukazuje CPP. Čeprav je takih varnih mest ogromno.
Nekaj pa tudi zato, ker ponavadi taki vozijo nepredvidljivo, zavijejo brez žmigavca, zabremzajo brez razloga itd.
vires in numeris

stara mama ::

kamiKaZaA je izjavil:


Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve.

Nestrpneži ne spadate na cesto.

kamiKaZaA ::

stara mama je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve.

Nestrpneži ne spadate na cesto.

Tudi nedeljski vozniki ne spadate na cesto od ponedeljka do sobote. ;)

kamiKaZaA ::

energetik je izjavil:

Kot rečeno, močno pomaga radarski tempomat. Precej lažje zdržiš za polžem, kot če sam upravljaš gas. Tudi jaz ne prenesem mečkačev, pa niti ne zato ker počasi vozijo, predvsem zato ker SE NE umaknejo na vsakem primernem mestu, kot ukazuje CPP. Čeprav je takih varnih mest ogromno.
Nekaj pa tudi zato, ker ponavadi taki vozijo nepredvidljivo, zavijejo brez žmigavca, zabremzajo brez razloga itd.

Da ne bo pomote, vedno prehitevam, če je le varno mogoče, drugače vozim za takim polžem. In večkrat se zgodi, da vozim za njim kot da bi ga uspel prehiteti, ker enostavno cesta, preglednost in promet ne dopušča varnega prehitevanja. V škarje nisem nikoli prehiteval kot tudi na srečo še nisem bil v situaciji, da bi kdo drug proti meni prehiteval v škarje in bi me ogrožal.

Leko ::

Tukaj meni nekaj ni jasno?
Sedaj se odloči ali se boš izmišljeval, lagal... al kaj?

kamiKaZaA je izjavil:

A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet...


kamiKaZaA je izjavil:


Da ne bo pomote, vedno prehitevam, če je le varno mogoče, drugače vozim za takim polžem. In večkrat se zgodi, da vozim za njim kot da bi ga uspel prehiteti,...


Kako je možno, da tak "nakladač" še vedno naklada brez kakršnih koli omejitev po tem forumu. Več kot očitno je v vseh temah kjerkoli se je oglasil natrosil cel kup nekega brezveznega sranja pa nobeden nič.
A je šel res ta forum čist rakom žvižgat. A na tekem nivoju hočete bit! Ne moreš verjet kaj vse bereš danes na tem forumu. Pa kaj je sedaj to otroški vrtec ali kaj. Saj se takoj vidi, da človek nima ne izpita, ne avta. Če pa ga slučajno ima je pa to velika nevarnost za vse nas in nujno takemu takoj vzet izpit, avto in nabit veliko kazen, da mu ne bi še kdaj v življenju prišlo na pamet da bi se sedel v avto in vozil.
Pa to vedno eni in isti.

IzRezije ::

kamiKaZaA je izjavil:

stara mama je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve.

Nestrpneži ne spadate na cesto.

Tudi nedeljski vozniki ne spadate na cesto od ponedeljka do sobote. ;)


Čak...? Ker? Fant, kdo teb daje pravico komandirat kdo gre lahko na cesto in kdo ne? Sploh glede na zgorej napisano? Če je največja dovoljena hitrost 50kmh, to pomeni, da je največja dovoljena hitrost 50kmh in pika. Če ti to ni jasno nisi za na cesto. Vsak dan srečam par takih debilov, ko si ti. 100 folka se lahko normalno pelje na šiht, po otroke, k dohtaju, v štacuno,... in potem se zmer najde en mulc, k je prpravlen nekoga ubit, da bo za 2 minute sprostil svoje pubertetniške hormone na cesti. Sej prej al slej nardite nesrečo in potem ste vsi bogu pr Tedniku,...joj tetraplegik sm, joj na psihiatriji sm ker sem dva ubil, joj nikol več ne bom pil alkohola in vozil,...dejte mi SMS5 evrov.

kamiKaZaA ::

IzRezije je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

stara mama je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve.

Nestrpneži ne spadate na cesto.

Tudi nedeljski vozniki ne spadate na cesto od ponedeljka do sobote. ;)


Čak...? Ker? Fant, kdo teb daje pravico komandirat kdo gre lahko na cesto in kdo ne? Sploh glede na zgorej napisano? Če je največja dovoljena hitrost 50kmh, to pomeni, da je največja dovoljena hitrost 50kmh in pika. Če ti to ni jasno nisi za na cesto. Vsak dan srečam par takih debilov, ko si ti. 100 folka se lahko normalno pelje na šiht, po otroke, k dohtaju, v štacuno,... in potem se zmer najde en mulc, k je prpravlen nekoga ubit, da bo za 2 minute sprostil svoje pubertetniške hormone na cesti. Sej prej al slej nardite nesrečo in potem ste vsi bogu pr Tedniku,...joj tetraplegik sm, joj na psihiatriji sm ker sem dva ubil, joj nikol več ne bom pil alkohola in vozil,...dejte mi SMS5 evrov.

Imaš prav. Najboljše, če se nekdo pred tabo vozi 20 km/h ali 30 km/h, kjer je 50 km/h omejitev, da se potem vsi vozimo za njim, ker hej kdo smo mi da bomo prehitevali počasnejše in druge silili, da se vozijo 50 km/h če je omejitev 50 km/h?

/s

In še zadnjič. Na cesti ne divjam. Vozim se striktno po omejitvah oz. do največ 10 km/h prekoračitve. Ustavljam se pred prehodi za pešce, če je to varno in se mi nekdo odzadaj ne lepi na rit. Prav tako sam držim striktno varnostno razdaljo in se nikoli ne lepim na rit, niti na avtocesti, če sem na levem pasu in dohitim počasnejšega se mu ne lepim na rit, niti ne blendam. Počasnejše, ki se vozijo več kot 10 km/h pod omejitvami pri omejitvah 50 km/h ali 70 km/h ali 90 km/h pa prehitim, če le to dopušča cesta in če je možno vse skupaj varno izvesti.

Prav tako tudi cel čas spremljam promet okoli sebe, gledam v vzvratna ogledala, preden začnem zavijati uporabim smernik, že pred tem gledam, če bom pot presekal kakšnemu kolesarju ali pešcu in mu dam prednost...

Zgodovina sprememb…

rebex ::

Moje osebno mnenje je, da je lahko včasih prepočasna vožnja nevarnejša od prehitre. Problem nastane, ko se ljudje v naselju vozijo 40 km/h in s svojo vožnjo prisilijo druge voznike v prehitevanje. Prehitevanje z zgolj 10 km/h več pa ni izvedljivo..
Za vse navdušence počasne pa še obnovitev CPP: Kadar se ne vozite z največjo dovoljeno hitrostjo in se za vami nabere kolona, se morate na varnem mestu ustaviti, da lahko drugi udeleženci normalno nadaljujejo z vožnjo. Za kolono se smatrajo tri vozila.

Se opravičujem malce za offtopic, ampak je že sama debata malce zašla.

kamiKaZaA ::

rebex je izjavil:

Moje osebno mnenje je, da je lahko včasih prepočasna vožnja nevarnejša od prehitre. Problem nastane, ko se ljudje v naselju vozijo 40 km/h in s svojo vožnjo prisilijo druge voznike v prehitevanje. Prehitevanje z zgolj 10 km/h več pa ni izvedljivo..
Za vse navdušence počasne pa še obnovitev CPP: Kadar se ne vozite z največjo dovoljeno hitrostjo in se za vami nabere kolona, se morate na varnem mestu ustaviti, da lahko drugi udeleženci normalno nadaljujejo z vožnjo. Za kolono se smatrajo tri vozila.

Se opravičujem malce za offtopic, ampak je že sama debata malce zašla.

+1

Za kolono se smatrajo tri vozila. This!

Če bi se polži redno umikali tudi drugim ne bi bilo potrebno prehitevali počasnejših od hitrosti omejitev.

Blinder ::

IzRezije je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

stara mama je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve.

Nestrpneži ne spadate na cesto.

Tudi nedeljski vozniki ne spadate na cesto od ponedeljka do sobote. ;)


Čak...? Ker? Fant, kdo teb daje pravico komandirat kdo gre lahko na cesto in kdo ne? Sploh glede na zgorej napisano? Če je največja dovoljena hitrost 50kmh, to pomeni, da je največja dovoljena hitrost 50kmh in pika. Če ti to ni jasno nisi za na cesto. Vsak dan srečam par takih debilov, ko si ti. 100 folka se lahko normalno pelje na šiht, po otroke, k dohtaju, v štacuno,... in potem se zmer najde en mulc, k je prpravlen nekoga ubit, da bo za 2 minute sprostil svoje pubertetniške hormone na cesti. Sej prej al slej nardite nesrečo in potem ste vsi bogu pr Tedniku,...joj tetraplegik sm, joj na psihiatriji sm ker sem dva ubil, joj nikol več ne bom pil alkohola in vozil,...dejte mi SMS5 evrov.


prej obratno, vecina folka vozi normalno, tu pa tam se najde kaksen polz, kateri nervira vse tiste, ki vozijo za njim
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

kamiKaZaA je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.

Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?

EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.

https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...


Nimam namena podzgat zadevo pa vendar ob takih neresnicah ne morem biti tiho.

Vse lepo in prav, si priznal, da si se zmotil, ker se pac nisi poglobil v detajle. Do tukaj vse jasno.

Kako za vraga si pa prisel do tega podatka, da Dacie nimajo zmeckljivih con in da zato potniki absorbirajo vso silo ob trku?
Ker eno je (napacno) trditi, da niso varne (ker preberes zgolj naslov clanka). Drugo pa je, da navedes neresnice, ki sploh niso nikjer omenjene.

Še enkrat, mea culpa.

Bral sem 5+ let kako Dacie dobivajo zvezdico, dve, morda 3. Na drugi strani pa en Clio 4-5 zvezdic, prav tako ostali avti in sem "predvideval", da avto nima zmečkljivih con, ker kako bi drugače lahko dobil tako slabo oceno? In sem dobil odgovor, zakaj slaba ocena. Plus, pred leti sem bral slovenski članek v stilu, da kupci Dacie vedo, da avto ima slabšo varnost in da pri Dacii ne dajo toliko poudarka na njo in da to kupce ne moti. Govoril pa je nek direktor ali pod direktor Dacie. Sem iskal ta članek pa ga nisem našel, ker bi ga tudi prilepil. In vse to je vplivalo na koncu, da sem napisal, da bi se sam izogibal Dacie iz varnostnih razlogov, ker vsi ostali avti omenjeni v tej temi kot priporočilo OP-ju imajo 4-5 zvezdic.

Torej še enkrat, naredil sem napako, da nisem dovolj raziskal zadeve, me pa veseli, da si že drugi komentator v tej temi (zraven @ales85), kateri zna debatirati na normalnem nivoju, torej profesionalno kot bi se spodobilo za tak forum kot je Slo-tech, kjer se potem lahko vsi nekaj naučimo iz komentarjev (izvemo nekaj novega). Ko bi bilo še več takšnih komentatorjev na tem forumu.


Avtomobili za evropski trg imajo zmeckljive cone ze vsaj 30 let. Vse dačije, ki so ble narejene pod renaultom imajo tudi to, če tudi majo na ncapu 0 zvezdic... Brez con so bli avti iz časa fičotov...

Utk je izjavil:

Tokrat so (na njegovo srečo) asistence rešile neumnega voznika. Ni pa asistenčnega sistema, ki bo neumnega voznika vedno reševal.
Razen če se mu odvzame kontrolo nad vozilom. Ali pa kar dovoljenje, da sploh zahaja v take situacije.

Tudi močan pleh ne more rešit vsega. Se je zato bolje vozit v avtu iz kartona?


močnega pleha v resnic niti nočes, razn na tisti zelo kritičnih delih. Avto more bit kot harmonika, da on absorbira trg, ne ti. Ni problem avto nardit iz izjemno močega pleha, k se bo minimalno deformiro ob trku, sam ti bos palačinka v notranjosti...

Btw, novodobne dačije imajo dejansko debelejski pleh od primerljivih renaultu, ampak je ta svohnejsega tipa as a result. Pač ultra high strenght ne poznajo njihove fabrike, zato kompenzirajo z debelino....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nebi ::

Hvala vsem

APPluk ::

Kaj pa Suzuki, no sedaj nekaj čarajo s hibridi in malo "čudnimi" oblikami, drugače pa JE njihov 1.4 Boosterjet motor super (tih, zvezno vleče, močan glede na samo 140 KM). Pa avti nimajo nepotrebne navlake in raznih doplačil pri opremi, imaš par različnih oprem in to je to, (ne tako kot VW, kjer moraš za ogrevane sedeže vzeti prej boljšo opremo in nato še zimski paket, da lahko potem sedeže izbereš) in v teh paketih imaš vse kaj boš dejansko uporabljal, imajo tudi kar nekaj asistenčnih sistemov. Prostor pri motorju tudi ni polno zaseden, tako da ni neke znanosti tudi kaj doma zamenjati. In pa 4x4 dobiš že za malo doplačila. Je pa res da imajo znotraj dosti trde plastike, ki pa jo je enostavno očistiti, ter da malo več hrupa pri kakem vetru in na avtocesti, ker so okna bolj taka-tako vpeta, pa še mogoče kakšna takšna "češka" napaka se najde, ampka drugače P/P pa se mi zdijo super.

IzRezije ::

Tm zgor je en napisal, da je v Italiji nova Tesla 36k? Mhm,....no,...ni. 40.678 € je. Pr nas pa 44.770 €. Ne vem, a na to poj še kej dodajo? Kake stroške priprave in dostave? Pa kako kot Slo. državljan s Slo. pribežališčem naročiš avto v IT? Se ti res da ukvarjat s tem? Kt da smo v 80ih in boš švercal čez mejo? No, za 36k jo vzamem takoj, sam kle pr nas mi zračuna lizing po 684 evrov na 5let..al 6let. To je fucking a lot. Ajd mogoče, če se velik voziš, lah odšteješ kake 200e na mesc za gorivo, sam vseen. Da bi to šel kupvat, ker pokurš en tank na mesc je norost.

OutOfTheBox ::

kamiKaZaA je izjavil:


In še zadnjič. Na cesti ne divjam. Vozim se striktno po omejitvah oz. do največ 10 km/h prekoračitve. Ustavljam se pred prehodi za pešce, če je to varno in se mi nekdo odzadaj ne lepi na rit. Prav tako sam držim striktno varnostno razdaljo in se nikoli ne lepim na rit, niti na avtocesti, če sem na levem pasu in dohitim počasnejšega se mu ne lepim na rit, niti ne blendam. Počasnejše, ki se vozijo več kot 10 km/h pod omejitvami pri omejitvah 50 km/h ali 70 km/h ali 90 km/h pa prehitim, če le to dopušča cesta in če je možno vse skupaj varno izvesti.

Prav tako tudi cel čas spremljam promet okoli sebe, gledam v vzvratna ogledala, preden začnem zavijati uporabim smernik, že pred tem gledam, če bom pot presekal kakšnemu kolesarju ali pešcu in mu dam prednost...


Vse to kar si napisal, verjamem dokler ne začneš voziti za nedeljskimi vozniki in tako postajati nestrpen. Nestrpen voznik ne bo vozil tako kot si opisal.

Nebomgabiksa ::

On-topic, lani je bila IMHO best buy Toyota Corolla Hybrid 2.0 (oblika katera ti pač paše). Medosna še kakšen mm daljša od Octavie, dobrih 180KM, 2.0 atmosferc (berz turbine, ki torej ne more crknit), CVT (brez sklopke, ki torej ne more crknit), in veliko opreme že serijsko (SOL). Cena tam nekje 25k EUR za karavana. Pa še 10 let oz. 185tkm garancije + že definirani stroški servisev za teh 10 let. Realna povprečna poraba nekje 6.5l/100km (deci gor ali dol). Danes je identičen avto (nov) 32k €, ker je konkretnoi preveč, ker je to že v rangu Passata (pa čeprav 1.5TSI).

Gregor P ::

Se strinjam. Takšen poskok cene je prav neverjeten. Sam nisem Toyotaš in ne vem, kakšne so bile njihove generacije vozil pred tem; namreč če bi/so s kakovostjo preskočili v drug cenovni razred (kot sta npr. Hyundai in Kia), potem podražitev še nekako razumem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Blinder ::

IzRezije je izjavil:

Tm zgor je en napisal, da je v Italiji nova Tesla 36k? Mhm,....no,...ni. 40.678 € je.


https://www.dmove.it/news/tesla-taglia-...

do 5000 euro subvencij se da dobit, ne vem detajlov ali se jih dobi ali se jih potencilano dobi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

Nebomgabiksa je izjavil:

On-topic, lani je bila IMHO best buy Toyota Corolla Hybrid 2.0 (oblika katera ti pač paše). Medosna še kakšen mm daljša od Octavie, dobrih 180KM, 2.0 atmosferc (berz turbine, ki torej ne more crknit), CVT (brez sklopke, ki torej ne more crknit), in veliko opreme že serijsko (SOL). Cena tam nekje 25k EUR za karavana. Pa še 10 let oz. 185tkm garancije + že definirani stroški servisev za teh 10 let. Realna povprečna poraba nekje 6.5l/100km (deci gor ali dol). Danes je identičen avto (nov) 32k €, ker je konkretnoi preveč, ker je to že v rangu Passata (pa čeprav 1.5TSI).
Ah daj no, Corolle TS 2.0 SOL niti lani in predlani nisi dobil za 25k! Še 1.8 SOL je stal nekaj več.
vires in numeris

Utk ::

Jaz sem jo kupil v začetku 2020 za slabih 26, s kljuko, ki je bila kar draga, in kovinsko barvo. Brez tega bi bila še pod 25.
Kdaj točno je šla gor pa ne vem, najbrž okoli novega leta 2021.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

acookook ::

Nebomgabiksa je izjavil:

On-topic, lani je bila IMHO best buy Toyota Corolla Hybrid 2.0 (oblika katera ti pač paše). Medosna še kakšen mm daljša od Octavie, dobrih 180KM, 2.0 atmosferc (berz turbine, ki torej ne more crknit), CVT (brez sklopke, ki torej ne more crknit), in veliko opreme že serijsko (SOL). Cena tam nekje 25k EUR za karavana. Pa še 10 let oz. 185tkm garancije + že definirani stroški servisev za teh 10 let. Realna povprečna poraba nekje 6.5l/100km (deci gor ali dol). Danes je identičen avto (nov) 32k €, ker je konkretnoi preveč, ker je to že v rangu Passata (pa čeprav 1.5TSI).

Sj isto je za Golfa. Trenutno nekaj sestavljam konfiguracijo za 40k. Dam 4k še zraven, pa mam R-a.
.

energetik ::

Utk je izjavil:

Jaz sem jo kupil v začetku 2020 za slabih 26, s kljuko, ki je bila kar draga, in kovinsko barvo. Brez tega bi bila še pod 25.
Kdaj točno je šla gor pa ne vem, najbrž okoli novega leta 2021.
avg 2021 je bila 1.8 TS LUNA z metalic barvo in pripravo cca. 23,6k€.
vires in numeris

mailer ::

acookook je izjavil:

Nebomgabiksa je izjavil:

On-topic, lani je bila IMHO best buy Toyota Corolla Hybrid 2.0 (oblika katera ti pač paše). Medosna še kakšen mm daljša od Octavie, dobrih 180KM, 2.0 atmosferc (berz turbine, ki torej ne more crknit), CVT (brez sklopke, ki torej ne more crknit), in veliko opreme že serijsko (SOL). Cena tam nekje 25k EUR za karavana. Pa še 10 let oz. 185tkm garancije + že definirani stroški servisev za teh 10 let. Realna povprečna poraba nekje 6.5l/100km (deci gor ali dol). Danes je identičen avto (nov) 32k €, ker je konkretnoi preveč, ker je to že v rangu Passata (pa čeprav 1.5TSI).

Sj isto je za Golfa. Trenutno nekaj sestavljam konfiguracijo za 40k. Dam 4k še zraven, pa mam R-a.
Zakaj si omejen z VW?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

acookook ::

ne vem.....druge znamke se mi ne vidijo ravno (pa meli smo polota & trenutno vozim mk5).....sicer sem razmišljal ravno o corolli....sem se sicer naročil, da sprobam TRoc-a (Golf platforma).
.

Ahim ::

Nebomgabiksa je izjavil:

CVT (brez sklopke ...

Kako pa izgleda to brez sklopke? Zakurblas in se ze peljes? Na kriziscu ugasnes motor da ustavis pred semaforjem? Kaksno je potem pretikanje v vzvratno oziroma obratno?

mailer ::

Sem dal na hitro v filter, dobiš Mazdo MX-5, Toyoto Rav4, Škodo Superb, Mitsubishi Eclipse vsi za okoli 37K€. Ostalih 7k€ nameniš pa za potovanje z družino, verjemi dosti boljša investicija kot v "premium" pleh.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Utk ::

Ahim je izjavil:

Nebomgabiksa je izjavil:

CVT (brez sklopke ...

Kako pa izgleda to brez sklopke? Zakurblas in se ze peljes? Na kriziscu ugasnes motor da ustavis pred semaforjem? Kaksno je potem pretikanje v vzvratno oziroma obratno?

Dobrodošel v 21. stoletje...ja, nima sklopke.

sbawe64 ::

Ahim je izjavil:

Nebomgabiksa je izjavil:

CVT (brez sklopke ...

Kako pa izgleda to brez sklopke? Zakurblas in se ze peljes? Na kriziscu ugasnes motor da ustavis pred semaforjem? Kaksno je potem pretikanje v vzvratno oziroma obratno?

Toyota Corolla Cross 2023 | 2.0 hybrid 197 hp CVT AWD | POV test drive | 0-100 | 2022

od 22s
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

energetik ::

Ahim je izjavil:

Nebomgabiksa je izjavil:

CVT (brez sklopke ...

Kako pa izgleda to brez sklopke? Zakurblas in se ze peljes? Na kriziscu ugasnes motor da ustavis pred semaforjem? Kaksno je potem pretikanje v vzvratno oziroma obratno?

Poguglaj. Zadeva je z nami že od prvega Priusa, vsaj 25 let, čudno da take stvari sprašuješ...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Nebomgabiksa ::

energetik je izjavil:

Ah daj no, Corolle TS 2.0 SOL niti lani in predlani nisi dobil za 25k! Še 1.8 SOL je stal nekaj več.

Zmer se najde kakšen pameten...
https://imgur.com/a/dcQ68Ew

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Avgusta 2022 si kupil MY21? Zakaj?

Nebomgabiksa ::

Dobavni roki? :-)

Utk ::

Sej lahko je blo takrat slučajno drugače, ampak novo modelno leto pride ponavadi kar kmalu po novem letu, ali pa še kdaj prej.

asdf_jklc ::

Trenutno so najugosnejse Dacie, Fiati in kaksna Kia se najde vmes. Pri Renaultu imajo se kaksnega Megana Intens iz lanske zaloge, ki se ima zmerno ceno, ostalo pa je v rangu Golfa hitro 27 jurjev dalje... razen ce kupujes Kinder jajcko.

Ne izberi avta samo po ceni, ampak upostevaj se stroske vzdrzevanja in servise do 150.000km. Ko das vse to skupaj, izves okvirno ceno nakupa avtomobila. Osebno bo se danes ognil dizla, saj ima ogromno znamk tezave s adBlue pumpami.

Z nakupom avtomobila takoj se pa strinjam. Danes je ceneje ko izracunas koncno ceno. Lizing se je splacalo uzet pri Renoju tam 2016/2017 ko je bila 0% obrestna in nizja cena, odobritev 99EUR

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

hojnikb ::

acookook je izjavil:

ne vem.....druge znamke se mi ne vidijo ravno (pa meli smo polota & trenutno vozim mk5).....sicer sem razmišljal ravno o corolli....sem se sicer naročil, da sprobam TRoc-a (Golf platforma).

pri teh cenah bolš da še naprej voziš mk5 :)
#brezpodpisa

sreda ::

Fiat tipo 19.350 €

energetik ::

Nebomgabiksa je izjavil:

energetik je izjavil:

Ah daj no, Corolle TS 2.0 SOL niti lani in predlani nisi dobil za 25k! Še 1.8 SOL je stal nekaj več.

Zmer se najde kakšen pameten...
https://imgur.com/a/dcQ68Ew
Čestitam za to noro ceno, ampak tole tvoje je zgolj izjema. Ne moreš iz tega posploševati, koliko se je podražilo zdaj v 3/4 leta.
1.9.2021 so bili TS 2.0 od nekje 26k naprej, in to Luna ne Sol.
vires in numeris

Gregor P ::

Saj to smo že pogovarjali. Je bil kar neverjeten in nenaden poskok pri ceni teh hibridnih Toyot. In tudi na splošno pri vseh vozilih, vključno z rabljenimi vred.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BCSman ::

Je kak nov racionalen družinski avto sploh še na voljo? Dacia Jogger z motorjem od mopeda 999ccm, so verjetno bili na kaki trdi drogi, jaz ne verjamem da to lahko čez hitro cesto Rebrnice popelje družino+prtljago brez da razpade motor prvi dan po izteku garancije.
Tiste grdobe od berlingotov se je par let nazaj še dobilo za 20k, sedaj smo že skoraj na 30k, kolikor je takrat bil luksuzni sharan ali pa vsaj miniaturnejši touran.
Ostane samo gamblanje z rabljenimi zadevami?

LeQuack ::

V Sloveniji lastnike avtomobilov čakajo nove podražitve, tehnični pregled bo s 1. aprilom namreč dražji za pet odstotkov. Decembra so se podražile registrske tablice, vse dražji so tudi novi in rabljeni avtomobili, pnevmatike, rezervni deli in zavarovanja. Med podražitvami pa najbolj izstopajo avtošole. Ura vožnje se je samo v zadnjih petih letih podražila kar za 10 evrov.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...

Avto bo samo še za bogate, jebat ga. Saj pa imamo bicikle.
Quack !

matobeli ::

Jogger 140 Hybrid
Zgleda kar ok.

sonar1 ::

vidim da neki o prehitevanju pišete, osebno nikoli ne prehitevam , edino če je tropasovnica al avtocesta..
Drugače kar me zanima je, zakaj več kot 10 let nism mel niti praskice in še vedno plačam kasko 1000€ , kako bi uveljavil bonus pri naslednjem zavarovanju ?

LeQuack ::

Zavarovanja vsako leto podražijo vsaj za toliko kot je popust, zato nikoli ne vidiš nižje cene. Letos pa so še dodatno podražili za 10-15%, ker lahko.
Quack !

sonar1 ::

aja, pardon drgač sm narobe prebral najcenejša zavarovanja namesto znamka.

Kayzon ::

Zakaj pa hoces kupiti prav NOVEGA,a ti ni bolje kupiti 2-3 leta starejsi avto bolje znamke?

Nebomgabiksa ::

Zato, ker za 2-3 leta starega (enakega in ne boljšega) odšteješ skoraj toliko kot za novega... Edina razlika je, da rabljenega dobiš takoj, ima pa vsaj 50tkm, novega pa čakaš eno leto.

Zgodovina sprememb…

BCSman ::

Samo kaj se zgodi če pri rabljenem ugotoviš da je neka okvara za 4k€, recimo skurjena elektronika al neki, garancije pa je že šla mimo ali je neveljavna ker prejšnji lastnik ni peljal na redni servis, ga poskusiš podtaknit naslednjemu? Sem kupoval rabljene avte za jurja, ampak za 20k si ne upam.

Utk ::

Če ti je to nesprejemljivo tveganje, ne kupuj rabljenega.

Blinder ::

BCSman je izjavil:

Samo kaj se zgodi če pri rabljenem ugotoviš da je neka okvara za 4k€, recimo skurjena elektronika al neki, garancije pa je že šla mimo ali je neveljavna ker prejšnji lastnik ni peljal na redni servis, ga poskusiš podtaknit naslednjemu? Sem kupoval rabljene avte za jurja, ampak za 20k si ne upam.


Kaj narediš, če ti petletna hčerka zboli s hudo boleznijo in bo žal poginila, greš z avtom mimo vrtca in poskusiš povozit enga malega otroka tako, da ne boš bil edini nesrečen z mrtvim otrokom?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

AvtoR ::

Pogine žival, človek umre...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11310583 (8614) PandaFlow2
»

Varnost avtomobilov (Euro NCAP) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415092 (13116) krneki0001
»

Avto do 8000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5111395 (10086) OmegaM
»

trenutno najcenejši mali avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10820744 (17876) Zvezdica27

Več podobnih tem