Forum » Na cesti » trenutno najcenejši mali avto
trenutno najcenejši mali avto
Zvezdica27 ::
lp,
kupujem drugi avto, prvi je pač Peugeot Partner. Samo za v vrtec, lokalna opravila itd. Ali kdo ve še kako opcijo:
Twingo (klima, tempomat, elektrika, radio, zimske gume zraven, 3 vrata, meglenke) - 7.500 e nov
Nissan Micra (podobna oprema, brez zimskih gum, brez meglenk, 5v) - 8.200 e nov
Peugeot 107 (podobno kot clio, brez tempomata, 5v): 8.700 e nov
Torej: ali je še kje kaj podobnega, bitka je med twingom in micro, čeprv twingo ma nenormalno opreme... kdo pozna kakega dealerja?
zz
kupujem drugi avto, prvi je pač Peugeot Partner. Samo za v vrtec, lokalna opravila itd. Ali kdo ve še kako opcijo:
Twingo (klima, tempomat, elektrika, radio, zimske gume zraven, 3 vrata, meglenke) - 7.500 e nov
Nissan Micra (podobna oprema, brez zimskih gum, brez meglenk, 5v) - 8.200 e nov
Peugeot 107 (podobno kot clio, brez tempomata, 5v): 8.700 e nov
Torej: ali je še kje kaj podobnega, bitka je med twingom in micro, čeprv twingo ma nenormalno opreme... kdo pozna kakega dealerja?
zz
- spremenil: Zvezdica27 ()
RejZoR ::
Osebno bi gledal kakšnega Hyundai i20. Sicer je mal dražji ampak serijsko dobiš precej opreme, sploh varnostne, kar je pri troganju otrok pomoje prioriteta. Zato ti tud nisem svetoval cenejšega i10, ker enostavno ni tolk varen po NCAP crash testih.
Drugače pa kakšno Škodo Citigo. Škode sicer niso neka znamka ampak jo pa dobiš v 5 vratni izvedbi, so pregovorno kvalitetne in običajno cenejše od VW-ja (Up v tem primeru). Pa še men osebno je Citigo lepši od VW Up, ker nima ogabnega črnega prtljažnika ampak je v barvi ostalega pleha. Cenovno je tko nekak kot i20.
Drugače pa kakšno Škodo Citigo. Škode sicer niso neka znamka ampak jo pa dobiš v 5 vratni izvedbi, so pregovorno kvalitetne in običajno cenejše od VW-ja (Up v tem primeru). Pa še men osebno je Citigo lepši od VW Up, ker nima ogabnega črnega prtljažnika ampak je v barvi ostalega pleha. Cenovno je tko nekak kot i20.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blinder ::
tej seat up! so manj športni kot tale na fotki
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
RejZoR ::
Stvar okusa, ima pa tko kot Citigo isto barvan kufer, kar je vsaj men osebno boljše. Je pa tko da so Škode vedno v vrhu kar se zanesljivosti tiče. Seati pa ne vem no, ne glih. Sicer boste rekli kaj bluzim, sej je vse pod VW Group ampak temu ni tako...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
GrimReaper ::
Ker tempomat pa meglenke nujno rabiš za po mestu do vrtca.
Sem hotel enako napisat, brez tempomata se da tut kratke razdalje po AC zdržat, meglenke pa sploh niso nujne.
Res uporabna je klima pa čimveč gretja kar je možno, sprednja stekla na elektriko in daljinsko zaklepanje je pa že tko več kot 10 let standard.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
The Player ::
definitivno hyundai
http://www.euroncap.com/results/hyundai...
http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i...
http://www.euroncap.com/results/hyundai...
http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i...
WarpedGone ::
Ker tempomat pa meglenke nujno rabiš za po mestu do vrtca.
JA!
Renault namreč poleg tempomata 'prilaga' tudi omejevalnik hitrosti. Tudi v Twingu.
Ko sm za to reč spraševal na BMWjem forumu dobrih pet let nazaj, me je folk samo debelo "gledal" kaj to je in da to nben nima. Zgleda je BMWjašem omejevalnik hitrosti še vedno španska vas.
Pri vseh radarjih po mestih je "ne grem hitreje od 50km/h" najbol pomemben varčevalni faktor.
Zbogom in hvala za vse ribe
GrimReaper ::
tej seat up! so manj športni kot tale na fotki
to je Seat Mii FR
S temi Line (ima vsaj še Opel in Renault enako) že res pretiravajo, zgleda kot bi imel 90, 100 konjev, imajo pa komaj 1.0 3-cilindra 60KM in 75KM s 14s do 100.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
black ice ::
Popravek: VW bo izdal (l. 2013) GT verzijo modela Up! s 110 konji (3 cilindri, 1000ccm), vendar se še ne ve, če bo FR line tudi sledil temu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
vorantz ::
Brias ::
WarpedGone je izjavil:
Ker tempomat pa meglenke nujno rabiš za po mestu do vrtca.
JA!
Renault namreč poleg tempomata 'prilaga' tudi omejevalnik hitrosti. Tudi v Twingu.
Ko sm za to reč spraševal na BMWjem forumu dobrih pet let nazaj, me je folk samo debelo "gledal" kaj to je in da to nben nima. Zgleda je BMWjašem omejevalnik hitrosti še vedno španska vas.
Pri vseh radarjih po mestih je "ne grem hitreje od 50km/h" najbol pomemben varčevalni faktor.
imas sreco ali pa premalo kilometrov, da ti gas v mestu ni resil zivljenja ali vsaj preprecil hudega trka .... ( mislim na umikanje od situacije z pospesevanjem vozila kjer ti zaviranje ne pride v postev ... )
sicer ne bi bil jaz kriv, ampak vseeno ...
WarpedGone ::
Mel srečo, da me kot sopotnika v taksiju ni iz leve pobral rešilec, ki je zletel skozi svojo rdečo.
To radarjem (in forumskim papežem) ne pomeni nič.
To radarjem (in forumskim papežem) ne pomeni nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
Super Sonic ::
Jaz bi, če bi kupoval zase, vzel Fiat Pando, ne Twingota.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fosil ::
Ja, Panda Classic je tudi 7.500 in ima 5 vrat.
3 vrata + vrtec je po moje slaba kombinacija.
3 vrata + vrtec je po moje slaba kombinacija.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Pithlit ::
sicer pa kak aveo, se tut dobi dokaj poceni
Ga ma foter... Je sicer neverjetno prostoren za tak avto (majhen prtljažnik sicer... ampak not sediš pa ko lord), samo... jako švoh... se tolk nesigurno počutim v njem vedno ko ga vozim.
Life is as complicated as we make it...
RejZoR ::
Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Aston_11 ::
Predvsem išči avto s petimi vrati. S tremi zna biti precej tečno pripasovati otroka.
3x potrdim, da ni tečno. Imel lupota in spravljal zadaj dva otroka. Namesto, da se stegneš skozi zadnja vrata, greš skozi prednja, se nasloniš z ritjo na zic in komot pripneš lupinco. In to delaš od sebe proti zadnjemu zicu. Lupo je imel fantastično velika prednja vrata.
Moja nosečnica ni s tem imela popolnoma nobenih težav.
jurre ::
@Brias
omejevalnik varnostno popusti, ce pohodis gas do konca.
Jaz ti tudi predlagam twingota.
omejevalnik varnostno popusti, ce pohodis gas do konca.
Jaz ti tudi predlagam twingota.
Aston_11 ::
VW ima neko nadležno piskanje kot omejevalnik. Vsi pa imamo dovolj dober občutek, da ločimo med 50 in 60.
WarpedGone ::
Vsi pa imamo dovolj dober občutek, da ločimo med 50 in 60.
Radar je na 55.
Zbogom in hvala za vse ribe
ali3n ::
Avto za v vrtec, lokalna opravila itd. pa tri vrata = FAIL.
Glej avtomobile s petimi vrati. Hrbtenica ti bo hvaležna.
Glej avtomobile s petimi vrati. Hrbtenica ti bo hvaležna.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Aston_11 ::
amigo_no1 ::
Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...
Ko so delali ncap trk nek mali (5 zvezdic) vs audi q7 jo je mali slabo odnesel...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
St235 ::
Predvsem išči avto s petimi vrati. S tremi zna biti precej tečno pripasovati otroka.
3x potrdim, da ni tečno. Imel lupota in spravljal zadaj dva otroka. Namesto, da se stegneš skozi zadnja vrata, greš skozi prednja, se nasloniš z ritjo na zic in komot pripneš lupinco. In to delaš od sebe proti zadnjemu zicu. Lupo je imel fantastično velika prednja vrata.
Moja nosečnica ni s tem imela popolnoma nobenih težav.
Ne poznam lupota, ampak v Clio storia sem samo enkrat moral otroka na zadnji zic pripet in je bil avto na avto.net.
Predvsem pa ti velika prednja vrata pol k ne koristijo v mestu, kjer ponavadi nimaš ravno praznih parkirišč. 4/5 vrat ta problem občutno olajša.
Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...
Ko so delali ncap trk nek mali (5 zvezdic) vs audi q7 jo je mali slabo odnesel...
Tudi ko so delali test in so človeka vrgli iz 10 nadstropja, jo je človek bolj slabo obnesel. Pa taisti q7 bi jo tudi bolj kilavo odnesel, če bi nagazil na tank.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RejZoR ::
Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...
Ko so delali ncap trk nek mali (5 zvezdic) vs audi q7 jo je mali slabo odnesel...
Tud poglej test Audi Q7, sicer test za letnik 2006 ampak vseeno. Pri trku voznik utrpi podobne poškodbe kot bi jih nekdo v bolj varnem navadnem hatchbacku (referenca Hyundai i30)... Velikost ni vse, dobra zasnova tud veliko pomeni.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
energetik ::
Zvezdica27 je izjavil:
lp,Chevrolet Spark ali Novi Aveo
kupujem drugi avto, prvi je pač Peugeot Partner. Samo za v vrtec, lokalna opravila itd. Ali kdo ve še kako opcijo:
Hyundai I10 ali I20
Vsekakor išči s 5 vrati.
amigo_no1 ::
Predvsem išči avto s petimi vrati. S tremi zna biti precej tečno pripasovati otroka.
3x potrdim, da ni tečno. Imel lupota in spravljal zadaj dva otroka. Namesto, da se stegneš skozi zadnja vrata, greš skozi prednja, se nasloniš z ritjo na zic in komot pripneš lupinco. In to delaš od sebe proti zadnjemu zicu. Lupo je imel fantastično velika prednja vrata.
Moja nosečnica ni s tem imela popolnoma nobenih težav.
Ne poznam lupota, ampak v Clio storia sem samo enkrat moral otroka na zadnji zic pripet in je bil avto na avto.net.
Predvsem pa ti velika prednja vrata pol k ne koristijo v mestu, kjer ponavadi nimaš ravno praznih parkirišč. 4/5 vrat ta problem občutno olajša.
Švoh je zelo relativen pomen. Aveo je namreč eden najbolj varnih malčkov...
Ko so delali ncap trk nek mali (5 zvezdic) vs audi q7 jo je mali slabo odnesel...
Tudi ko so delali test in so človeka vrgli iz 10 nadstropja, jo je človek bolj slabo obnesel. Pa taisti q7 bi jo tudi bolj kilavo odnesel, če bi nagazil na tank.
Koliko tankov se vozi po naših cestah ?
Je precej več q7 vozil.
Ko prileti +2 tonski q7 v 1 t mali avto ?
Wish you luck !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Mesar ::
Če hočeš tako... bo nižji avto vedno naf*kal. In če se tukaj išče mali avto za po mestu je malo nepraktično gledat terence oziroma polizdelke, ki se prodajajo kot terenci.
Your turn to burn!
Aston_11 ::
Nimaš kaj z varnostjo v majhnem vozilu - lahko ima 165 zvezdic. Masa proti masi povzroči zgolj, da si lepo truplo.
Avto mora biti težak in močan. Sploh če istočasno folk neki o zaščiti mulcev gleda, take in onake stolčke, potem pa jih da v starega twingota.
Avto mora biti težak in močan. Sploh če istočasno folk neki o zaščiti mulcev gleda, take in onake stolčke, potem pa jih da v starega twingota.
energetik ::
Nimaš kaj z varnostjo v majhnem vozilu - lahko ima 165 zvezdic. Masa proti masi povzroči zgolj, da si lepo truplo.Imaš prav, ampak to je OK le toliko časa, dokler si nekateri ne začnejo kupovati še masivnejših avtov od tvojega "Q7".
Avto mora biti težak in močan. Sploh če istočasno folk neki o zaščiti mulcev gleda, take in onake stolčke, potem pa jih da v starega twingota.
Sicer pa teli malčki sploh niso več tako lahki.
Aston_11 ::
Jaz sem se tolažil, da moj takratni lupo v nekem videu ni bil vidneje prizadet, ko so poslali passata verjetno v njega.
Q7 pa nečem, tudi če bi imel solde zanj.
Q7 pa nečem, tudi če bi imel solde zanj.
St235 ::
Nimaš kaj z varnostjo v majhnem vozilu - lahko ima 165 zvezdic. Masa proti masi povzroči zgolj, da si lepo truplo.
Avto mora biti težak in močan. Sploh če istočasno folk neki o zaščiti mulcev gleda, take in onake stolčke, potem pa jih da v starega twingota.
Imaš samo deloma prav, kar jasno pokaže zgornji posnetek. Več kot masa in velikost naredi pravilna konstrukcija. Tako bo večina malčkov, ki jih danes prodajajo v primeru nesreče dosti boljša izbira kot 10-15 let stara ladja.
Sam kot rečeno, ja nov q7 je bolj varen od noveg twinga. Sam kaj ima to karkoli z omenjeno temo? Zgolj zato, ker je v hipotetični situaciji q7 za 100k EUR bolj varen od twingota za 10k EUR zagotovo ne bo nihče kupil q7. Oziroma kdor namerava skeširat in kupit avto za 100k EUR pač ne gleda twingotov. Kupit stara jajca za 10kEUR ker so zaradi mase in velikosti varnejša od novega twingota je pa bullshit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
energetik ::
Imaš samo deloma prav, kar jasno pokaže zgornji posnetek. Več kot masa in velikost naredi pravilna konstrukcija. Tako bo večina malčkov, ki jih danes prodajajo v primeru nesreče dosti boljša izbira kot 10-15 let stara ladja.Pravilna konstrukcija samo povzroči, da si lepo truplo. Najvažnejša je še vedna razlika v masi med voziloma. Pa dolžina zmečkljive cone.
Če trčiš s super konstruiranim malčkom v 2x težje vozilo, boš v malčku doživel 2x večji pospešek, ki ti bo potecialno potrgal notranje organe.
Utk ::
Kaj, Q7 je bolj varen od fičkota? Kaj takega! Mislim, da bi morali ta test ponovit vsaj trikrat, ne morem verjet, najbrž je bil to eden tistih čudnih primerov, ki jih dopušča kvantna fizika.
Vzdrževan novi twingo s pravimi gumami je bolj varen od Q7 s kung-čan gumami za isto ceno, kaj več si pa tisti, ki kupijo takšno rabljeno kripo ne omislijo. Če je idiot za volanom pa sploh ni več debate.
Vzdrževan novi twingo s pravimi gumami je bolj varen od Q7 s kung-čan gumami za isto ceno, kaj več si pa tisti, ki kupijo takšno rabljeno kripo ne omislijo. Če je idiot za volanom pa sploh ni več debate.
St235 ::
Imaš samo deloma prav, kar jasno pokaže zgornji posnetek. Več kot masa in velikost naredi pravilna konstrukcija. Tako bo večina malčkov, ki jih danes prodajajo v primeru nesreče dosti boljša izbira kot 10-15 let stara ladja.Pravilna konstrukcija samo povzroči, da si lepo truplo. Najvažnejša je še vedna razlika v masi med voziloma. Pa dolžina zmečkljive cone.
Če trčiš s super konstruiranim malčkom v 2x težje vozilo, boš v malčku doživel 2x večji pospešek, ki ti bo potecialno potrgal notranje organe.
Le zakaj je potem dejanska situacija drugačna?:
V praksi je dosti bolj kot sam pospešek ob trčenju za človeka nevarno, ko si takšni ali drugačni deli vozila zaželijo zasedat potniško kabino. Pol manjši pospešek, ki ga boš doživel v veliki škatli ti bo v bore majhno tolažbo, ko ti bo zmečkalo noge.
Bistveno je doseč, da pride do čim manjše deformacije potnike kabine, kar gre pa malčkom odlično. Če bi bilo vse samo v pospešku, zakaj se potem matrajo z enakim v formuli 1? PA so tam hitrosti ob trku dosti višje kot na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10537 (8747) | m0LN4r |
» | Crash test lažji vs težji avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21979 (18831) | Pithlit |
» | Nowi twingo? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 41954 (25713) | Siddh |
» | Nakup novega avtomobila za 10-15 let? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14768 (12757) | Janac |
» | Kater avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12456 (11440) | T0RN4D0 |