» »

Avto do 8000€

Avto do 8000€

«
1
2

zoot ::

Hej,

Torej iščem avto
- do 8000€
- bencinar
- do 20k km letno
- približno normalna poraba

Nekaj v velikosti polota, aurisa, lahko tudi limuzina ce se dobi kej.

Ima kdo idejo kaj pogledat, oziroma kaj absolutno ne?

Hvala lp :)

krneki0001 ::

Če bi rad nov avto, si vzami dacio Sandero Stepway. Za 8800 evrov dobiš nov avto z 1.2 motorjem in porabo 5.8 litra bencina za mešano vožnjo. Za dodatnih 350 evrov zraven dobiš pa 5 let ali 100.000km garancije, kar je odlična zadeva.

Imaš nov avto, imaš garancijo, je v velikosti polota, majhna poraba in 5 let garancije, kar je tvojih 20.000km na leto. Po petih letih ga prodaš in vzameš drugega.

Ti predlagam, da greš na kak renaultov servis, kjer tudi prodajajo dacie in prosiš za testni vikend. Dobiš avto za cel vikend in se navoziš, pa vidiš, če si zadovoljen z njim.

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Ta Dacia je na NCAP testu 2013 dobila samo 4 zvezdice.

krneki0001 ::

Bellzmet je izjavil:

Ta Dacia je na NCAP testu 2013 dobila samo 4 zvezdice.


Je, ker nima piskača, ki piska, če nisi pripet. Če bi še to dodali, bi dobili 5 zvezdic kot clio.

Avto kupiš za vozit, ne za zaletavat. NCAP testom pa sam ne verjamem več že zelo dolgo časa. Niso relevantni. Ker v točno takih pogojih se nikoli ne boš zaletel. Poleg tega, ker se točno ve, kako se bo avto na testih zaletel, dodaš tja malo ojačitve in boš imel več zvezdic, ko te bo pa za 3 stopinje drugače zadev avto, boš pa lahko mrtev, ker avto pa tam ni ojačan.

Bellzmet ::

Ne ni res. 80% je dobila samo za varnost. Pusti asistenčne zadeve pri miru. Po tisith še 4 zvezdice ne bi dobila.

Drugače pa ima piskač, ki piska če nisi pripet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Bellzmet ::

Sam poceni pa so tele Dacie. Bi se moral enkrat notr vsedet, da sploh vidim kako zgleda.

krneki0001 ::

Sej pravim testna vožnja na renault servisih, kjer prodajajo dacie. Vzameš za cel vikend in sprobaš.

Sam gledam dusterja. Za 12.300 dobiš 4x4 avto z 1.6 16V motorjem. Odlična zadeva. Za tak denar 4x4 avta ne boš dobil. Še posebej ne s tolk garancije. Pa niti nima nekih problemov.

BCSman ::

Gledam cenik in se Stepway začne pri 9.690eurih in je 0.9 motor. Za 8.890eur je Laureate 1.2

krneki0001 ::

BCSman je izjavil:

Gledam cenik in se Stepway začne pri 9.690eurih in je 0.9 motor. Za 8.890eur je Laureate 1.2


Ja, saj 1.2 je zaenkrat bolj zanesljiv motor.

red_baron ::

jaz sem ravno kupil Cliota 1,2 bencinar z opremo techno feel. Je sicer čez ceno ( bil je 10800EUR). Dobiš pa 5 let garancije, 5 let zastonj servisi (delo in material), prvo leto kasko in osnovno zavarovanje free, strešni prtljažnik in nosilec za kolo gratis....

Tako, da je kar dober deal.
Avto nameravam imeti 10 let+

Zgodovina sprememb…

perci ::

Kuri pa komot 8 litrov in nikamor ne gre.

fosil ::

Sam res ne gre nikamor (še dobro, da ne) :P, če ga voziš pa gre kamor hočeš.
Najvišja hitrost na slovenskih cestah je pa itak 130.
Tako je!

sandmat ::

perci je izjavil:

Kuri pa komot 8 litrov in nikamor ne gre.


osebne izkušnje ali reklakazala? Poznam človeka, ki je tudi tako govoril, dokler ga ni dobil za nadomestno vozilo. Vozil po mestu, agresivno pospeševal in zaviral, pa ni prišel čez 7.5. Med tem, ko alfo 156 dizla ni uspel spravit pod 8 na istih relacijah. Jaz sem si starejšo verzijo par let lastil (mašina je ista), pa je bila 6-6.5 normalna poraba (vozim se skoraj izključno po mestu).

Aston_11 ::

sandmat je izjavil:

]pa ni prišel čez 7.5. Med tem, ko alfo 156 dizla ni uspel spravit pod 8 na istih relacijah.

Valjda. Če bi imel pa formulo, bi pa imel 100 l na 100 km. Alfa je močnejša, porabi toliko, kot vanjo vliješ. S telimi, ki so nepremičnine, pa zjutra vstaneš, pospešuješ kot matast, ker drugače se itak ne da, ker itak ne gre nikamor, pa če pospešuješ ali ne, in porabi, kolikor porabi. Dosti ne, ker več kot toliko istega dne itak ne more. Daj raje ista merila, ko primerjaš, ne samo iste relacije, da ne bo izpadlo čudno.

krneki0001 ::

Kolikokrat si vozil 1.2 remaultov motor? Twingo s tem motorjem gre brez nekih matranj do 150km/h. Clio tudi. Dacia sandero stepway je pa nekje vmes, tako da tudi ta avto gre brez problemov 150km/h. Omejitev je pa 130km/h.

Se pa strinjam, da če se iz 2.0 avta vsedeš v 1.2 da se ti zdi da nikamor ne gre.

Poraba takega twinga ali cliota je pa nekje 6 litrov. Torej tudi dacia ne porabi nič več.

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

krneki0001 je izjavil:

Kolikokrat si vozil 1.2 remaultov motor? Twingo s tem motorjem gre brez nekih matranj do 150km/h. Clio tudi. Dacia sandero stepway je pa nekje vmes, tako da tudi ta avto gre brez problemov 150km/h. Omejitev je pa 130km/h.

Se pa strinjam, da če se iz 2.0 avta vsedeš v 1.2 da se ti zdi da nikamor ne gre.

Poraba takega twinga ali cliota je pa nekje 6 litrov. Torej tudi dacia ne porabi nič več.


točno tako. Ampak o povprečni porabi čez 8 je brezpredmetno govorit. med tem, ko je pri 2.0 brezpredmetno mislit o porabi pod 9 (oba sem imel).

1.2 mašina je čisto ok, če ne misliš bit dirkač. Clio je lušten, poceni, z kar nekaj opreme. edino, kar pogrešam so kakšni gadgeti, ki se jih da dobit že na novem twingotu (npr. lane departure)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Unknown_001 ::

Bellzmet je izjavil:

Sam poceni pa so tele Dacie. Bi se moral enkrat notr vsedet, da sploh vidim kako zgleda.


Ja ni glih mahagonija pa ledra notr, pa kake fine plastike ki je povrh malo mehkejša. Po udobju zihr bolje kot 20 let star povprečen avto. pričakuj trdo plastiko, pa tekstilne obloge in nek osnoven avtoradio pa še kako osnovo. Pač na nivoju narejen avto z najosnovnejšimi stvarmi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Sam poceni pa so tele Dacie. Bi se moral enkrat notr vsedet, da sploh vidim kako zgleda.


Ja ni glih mahagonija pa ledra notr, pa kake fine plastike ki je povrh malo mehkejša. Po udobju zihr bolje kot 20 let star povprečen avto. pričakuj trdo plastiko, pa tekstilne obloge in nek osnoven avtoradio pa še kako osnovo. Pač na nivoju narejen avto z najosnovnejšimi stvarmi.


To kar si opisal, so najcenejše verzije z zelo malo opreme. Tele, ki imajo malo več opreme so notri čisto zgledne. Nekje tretja generacija cliota.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Sam poceni pa so tele Dacie. Bi se moral enkrat notr vsedet, da sploh vidim kako zgleda.


Ja ni glih mahagonija pa ledra notr, pa kake fine plastike ki je povrh malo mehkejša. Po udobju zihr bolje kot 20 let star povprečen avto. pričakuj trdo plastiko, pa tekstilne obloge in nek osnoven avtoradio pa še kako osnovo. Pač na nivoju narejen avto z najosnovnejšimi stvarmi.


To kar si opisal, so najcenejše verzije z zelo malo opreme. Tele, ki imajo malo več opreme so notri čisto zgledne. Nekje tretja generacija cliota.


Res je, sam glede na OP ov budget, bo verjetno tudi vzel najcenejšo izvedenko. Razen če bo napraskal še 2 jurčka zraven.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

1.2 je 8890evrov, pa 350€ je 5 let garancije, tako da pride 9240€, pa prvo leto mislim da je zastonj kasko pri Realu, če tam vzameš avto. Pa še za malo popusta se zdila, češ saj grem lahko še drugam kupit, pa bo mogoče pristal na 9000.

To je pa že odlično za nov avto.

FTad ::

Jaz 1.2 Cliota ne bi vec kupoval. Sem ga imel, ker sem ga podedoval. Ko smo bili 4je v avtu, je sicer prisel do 130 na AC, vendar se je matral. V visnjegorski klanec pa tako ali tako ni sel kaj dosti hitro, sploh ce je bilo treba upocasniti voznjo.

Sedaj imam Clio 1.4 in je neprimerno boljsi. Se da vsaj normalno prehiteti, ce je potrebno, pa ne izgubi hitrosti, ko je potrebno v hrib,kar pa zal za 1.2 ne morem reci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

krneki0001 ::

FTad je izjavil:

Jaz 1.2 Cliota ne bi vec kupoval. Sem ga imel, ker sem ga podedoval. Ko smo bili 4je v avtu, je sicer prisel do 130 na AC, vendar se je matral. V visnjegorski klanec pa tako ali tako ni sel kaj dosti hitro, sploh ce je bilo treba upocasniti voznjo.

Sedaj imam Clio 1.4 in je neprimerno boljsi. Se da vsaj normalno prehiteti, ce je potrebno, pa ne izgubi hitrosti, ko je potrebno v hrib,kar pa zal za 1.2 ne morem reci.


Katerega si pa imel?
1.2 16V ali 1.2 8V? Ker tastari s 60KM so bili malo bogi, če so bili štirje v avtu, tanovi s 75KM pa nimajo več teh problemov, gredo kr dobro.

Pa sanderota se da dobit celo s predelavo na plin za 8890€, kar sploh ni slabo.

GrimReaper ::

fosil je izjavil:

Najvišja hitrost na slovenskih cestah je pa itak 130.

To je najbolj neumen odgovor kar ga je lahko. Omejitve sem lahko presegel že z 1.0 50KM avtom (na regionalki 120, na AC 150), pa to še ne pomeni da je bil dovolj zmogljiv za normalno vožnjo.

Sam imam avto s komaj 135KM, ampak ima kar lepih 8,2s do 100, in je že dober začetek čemur sam rečem normalna (in ne počasna) vožnja.
Za primer zmogljivosti, v 5. ali 6. prestavi že na kratki 200m ravnici na regionalki prideš do 140. Seveda pa tak navor pride prav tudi pri manjših hitrostih.
Tako da rabiš veliko samokontrole, moj ima sicer možnost nastaviti piskanje pri določeni hitrosti, sam ga imam na 110 in neprestano piska.
Ampak dejstvo ostaja, da se še vedno precej čaka med vmesnimi pospeševanji (to je itak glavni point moči pri avtu, za prej citiranega in veliko drugih podobnih neumnežev). Ni ravno tako kot prej, ko si si lahko kavo vmes kuhal, ampak bi vseeno lahko šlo bolje.
Med prehitevanji pa itak ni nikol dovolj (ajde, 200-250KM recimo da je za naše ceste dovolj), in prehitevat moraš precej, ker vsi ostali vozijo kot bi bil bencin 10EUR na liter oz. kot bi imeli vozniške sposobnosti ene babice, verjetno je obojega malo.
Tam kjer sam voziš počasneje, med zožanji, malo razriti cesti, v naseljih in mimo šol, se ti pa limajo na rit.

In ja, po omejitvah ni možno voziti 100%, ne da bi si pokvaril užitek v vožnji, tudi prej z atmosferci nisem, niti nisem srečal nobenega voznika ki bi tako vozil. Pač v naseljih probaš vozit 50, ni nič težje kot s počasnejšim avtom, izven naselja pa pač po pameti, najbolje se je čimbolj držat številke 100 na števcu. Čeprav če se cesta ornk odpre pa 100 ni nobena hitrost, pač moraš vedt kdaj lahko potegneš in kdaj ne.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

GrimReaper je izjavil:


Tako da rabiš veliko samokontrole, moj ima sicer možnost nastaviti piskanje pri določeni hitrosti, sam ga imam na 110 in neprestano piska.


To možnost imajo vsi avtomobili z vgrajenim potovalnim računalnikom. Smiselno ga je nastaviti kvečjem na 60 na uro če ti pozornost odluta da te opozori za pribremzat malo da ne nabašeš na radar v naselju. 90 na uro se pa brez problema pelje po občutku. Edino na avtocesti zna bit jeba s tempom, če je vožnja preveč monotona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RatedR ::

Poglej si kakšen Golf 5 1.9 ali pa kak 1.9 VW Polo ki kuri malo pa je soliden avto...sicer je pa 8000€ povsem preveč za tvoja majhna pričakovanja.

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Kolikokrat si vozil 1.2 remaultov motor? Twingo s tem motorjem gre brez nekih matranj do 150km/h.
Jup, gre. Vidim vsak dan na AC. Pride na 150, ko sem jaz ponovno pol ure na 80 in se ponovno srečamo. (Pa sem najbolj počasen voznik na AC... verjetno celo edini, ki 95% časa vozi po omejitvah.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

krneki0001 ::

RatedR je izjavil:

Poglej si kakšen Golf 5 1.9 ali pa kak 1.9 VW Polo ki kuri malo pa je soliden avto...sicer je pa 8000€ povsem preveč za tvoja majhna pričakovanja.


Ma dej gnojfe ven iz te teme. Gnojfi so jetra, ki jih parkrat preplačaš, niso pa nič bolj zanesljivi kot dacia.

perci ::

1,2 16v cliota sem vozil - novega.

Zadeva ne gre nikamor in jo moraš gnat v obrate v 3pm. In potem seveda tudi pije. 8l je povprečje za mal težjo nogo in 70% mestne vožnje. Normalno pa dobrih 7.

Govorit o 6ih litrih povprečja je pa čista kozlarija, ker tega še na relaciji (130 po števcu po avtocesti) ne dosežeš.

Razen seveda, če vi testirate v VW laboratorijih. Potem se pa da priti na tako porabo, jap.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

krneki0001 ::

Perci tole si moral imeti zelo težko nogo za tale avto. Jaz z 1.2 motorjem v cliu s samo 60KM (tastari 1.2 z 8 ventili) sem uspel narest 911 km s polnim tankom, kar je 4.4 litra porabe na 100km. Ja, bila je to relacija v enem kosu.
Povprečna poraba je bila pa okoli 6 litrov za normalno vožnjo. Priznam pa da je pil če si vozil nad 130km/hm recimo tam 150km/h tudi po 8 do 9 litrov. Ampak z normalno vožnjo je bila pa poraba vedno okoli 6 litrov. Pa je bil motor s 60KM, tanovi imajo 75KM in novejšo elektroniko, pa bi morali imeti še manjšo porabo.

sandmat ::

perci je izjavil:

1,2 16v cliota sem vozil - novega.

Zadeva ne gre nikamor in jo moraš gnat v obrate v 3pm. In potem seveda tudi pije. 8l je povprečje za mal težjo nogo in 70% mestne vožnje. Normalno pa dobrih 7.

Govorit o 6ih litrih povprečja je pa čista kozlarija, ker tega še na relaciji (130 po števcu po avtocesti) ne dosežeš.

Razen seveda, če vi testirate v VW laboratorijih. Potem se pa da priti na tako porabo, jap.


ne, sem imel tastarega 1,2 in sem ga meril na tank (ker ni imel potovalnega računalnika). Ni šans, da sem nabil več kot 6.5 z mestno vožnjo. Na relaciji Ljubljana-Vipava-Ljubljana (plus še cca 10 km klancev in ovinkov v vsako smer) je pri 130+ imel porabo 5.5 (po tanku pomerjeno). Ne vem kaj (in kako) ti voziš, ampak na isti relaciji mi je z neagresivno vožnjo (še vedno pa 130 po števcu) uspelo še 1.6 atmosferca spravit na 6.5. Pa ni treba bit star ata za tako porabo (je pa res, da ima isti avto pri sami mestni vožnji porabo 9+, ampak ima tudi skoraj tono in pol kar je precej več kot clio).

Siddh ::

Vozim 1.2 clia 3. generacije z 75km, pa še nisem imel problema, da nebi šlo prehitevat. Pač potrpiš do prve ravnine, pa v tretjo ali drugo, če gre bolj počasi. Ne se bat blokade. Povprečje pa imam okrog 6,5.
Vozim po omejitvah, v križiščih me nihče ne čaka. Čisto dober avto za kulturno vožnjo. Ni pa to avto za prehitevanje z premalo prostora. Po prebranem sodeč je tu dosti takih ki prehitevanje opravijo takoj, ko imajo 100m prostora na nasprotnem pasu. Potem razumem zakaj rabijo stroje z 250km, da lahko "varno" prehitevajo.


Unknown_001 ::

perci je izjavil:

1,2 16v cliota sem vozil - novega.

Zadeva ne gre nikamor in jo moraš gnat v obrate v 3pm. In potem seveda tudi pije. 8l je povprečje za mal težjo nogo in 70% mestne vožnje. Normalno pa dobrih 7.

Govorit o 6ih litrih povprečja je pa čista kozlarija, ker tega še na relaciji (130 po števcu po avtocesti) ne dosežeš.

Razen seveda, če vi testirate v VW laboratorijih. Potem se pa da priti na tako porabo, jap.


Sem se tudi vozil v njem, ampak smo bili 4je v avtu. Zadeva je totalna nepremičnina, ker je avto za tak motor pretežak. Vozil tega klijača sicer nisem jaz, sem pa prosil kolega če lahk mal zahod da vidmo kako kaj gre, pa mi je reku če je z mano vse v redu da ga že cel cajt žul do podna. Sem samo debelo gledal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Siddh ::

12 8V ali 1.2 16V ? Katera generacija clia?


Unknown_001 ::

Siddh je izjavil:

12 8V ali 1.2 16V ? Katera generacija clia?


1.2 litrski motor 16v avto je pa letnik 2014 se pravi 4. generacija.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

perci ::

Lejte, tega kliota se sigurno da spravit tut na 5l, če se voziš 90 po ravnini. Govorim o dinamični vožnji po mestu in normalni avtocestni hitrosti (130km/h). Recimo 50-50.

Sicer to ni moj avto, ampak vozil sem ga dovolj, da te stvari vem.

Imel sem pa tudi prvo generacijo kliota 1,4 75 km in tudi z lahkoto potrdim, da se ga da spravit na 8l. Normalna vožnja je bila 7,5.

Za ilustracijo kolk je moja noga težka - sam vozim Lancio Lybro 1,9 JTD in mi kur dobrih 7. Ko grem na morje, je poraba dobrih 6.

Sem pa pred kratkim vozil tudi novo Corso (ne vem kera mašina - taščin avto) in je pri meni pila 6,5.

krneki0001 ::

Jaz imam sodelavce, ki se stalno hvalijo kok prišparajo, ker imajo dizle (jaz imam bencinarja). En ima 3.7 na puntoru 1.3 jtd, drugi 5.5 na fiat stilotu 1.9 jtd, tretji pa na škodi octavii 2.0 (ja famozni AE189) spet celih 5.5 litra porabe na 100km.

Seveda smo se šli peljat že dostikrat, saj smo že leta sodelavci, pa jih vidiš, da se jajcajo počasneje kot večina ostalih - recimo po avtocesti 90km/h, po mestu pa 35 do 40km/h. Iz mesta, na križiščih, pa pospešujejo ko crknjen konj, da se že skoraj rdeča nazaj prižge.

S tako hitrostjo jaz še s svojim avtom pridem na porabo pod 7 litrov. Pa je 17 let star 2.0 bencinar

Zgodovina sprememb…

perci ::

Ja, sej to je point. Če se voziš ko crknjen konj, lahko s tem kliotom dosegaš 6l. Z mojim 1,9 JTD pa dobrih 5. Jst pa kurim dva litra več pri obeh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Siddh ::

Potem pa mi razloži kako imam na cliu porabo 6,5 pa vozim po omejitvah, prehitevajo pa me samo tisti, ki itak nimajo namena vozit vsaj približno po omejitvah. Se pravi nikakor nisem "crknjen konj".


OmegaM ::

Tote porave to je lih tak ko da bi.
Meni moja alfa povprecno pije do 6,5 z 2.4jtd motorjem.
Povprecno je v mislih glede na to kje in kako se vozi, ker moja skupna povprecna hitroat je cca 70km/h na vse km katere sem prevozil. Pa avto gre na actocesti tudi krepko cez prepisano omejitvijo.
Lih tak poznam ko si lastijo avto iz vw skupine in nekateri govorijo o 5 litri, drug pa ti pove za enak motor 7-8 litrov.
Ampak je tu kar nekaj faktorjev. Ni samo motor.
Doma imamo twingota. Ne pije nic. Ga pa vozi mati.
Imam punca kia ceed sw diesel pa ji pije enako kot moja alfa...
Skratka ni vse crno belo.
Samo toliko pa malo delno off topic
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

zoot ::

Končno sem prišel do časa da sem vse poste prečekiral.

Torej gledal sem do 8000EUR, po razmisleku sem nekako prišel do zaključka, da bi bilo smisleno dodat 3000EUR in vzet nekaj novega z garancijo, nenazadnje je nov le nov.

Sandero je sicer lahko dober avto, vendar ga sam nebi imel. Vizualno Sandero in znamka me pač motita. Fotr je marca vzel Dokkerja za razvoz stvari, za mestno vožnjo pa Dacie nebi imel.
Predlagan Clio z 1.2 motorjem mi je sicer všeč, vendar za podoben denar dobim 1.4 Pro_Ceeda, ki mi je še nekoliko vizualno lepši. Včeraj sem bil na testni vožnji, edina pripomba je vidljivost nazaj skozi zadnje steklo, ki je nekoliko slabša.
Kot ste pisali, ne pričakujem poskočen avtom ker bomo dali v račun Avensisa 2.2. in moč motorja ne gre primerjati.

Gledal sem še Swifta, ki mi je nekoliko premajhen. Všečen mi je nov model Yarisa, vendar imamo 2010 letnik že doma, tako da ta odpade.
Citroena nebi imel, potem je še Peugot 301, ki mi nekako ne potegne.

Torej zaenkrat se za 11.000EUR nagibam h Pro_ceedu z sedem letno garancijo.

Ima še kdo kak predlog?
Hvala vam za odgovore! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zoot ()

sandmat ::

zoot je izjavil:


Torej zaenkrat se za 11.000EUR nagibam h Pro_ceedu z sedem letno garancijo.

Ima še kdo kak predlog?
Hvala vam za odgovore! :)


kaj pa kak hyundai i30 ali i40? mislim da je prvi zelo podoben pro-ceedu (z malo bolj ostrimi linijami). par kolegov ga ima, pa so zelo zadovoljni. Drugega sem parkrat videl na cesti in se mi zdi spodoben (sploh pa za nizko ceno napram konkurenci)

dzinks63 ::

krneki0001 ::

Kie se izogibaj. Servisi so v podnu in dragi, ter avtomobili niso prav dost zanesljivi, čeprav se najde kak, ki je brez napak, velika večina pa kie preklinja. Kolega je delal na servisu, pa je dal odpoved, ker bi on rad spal brez sekire ob postelji in na kiinem servisu se je vsakodnevno komu zameril, ker mu je pač resnico o kiah povedal, ko je lastnik pljuval po avtui.

Če že potem hyindai. Enak avto, enako podvozje, servisi bolj kvalitetni in cenejši, malo manj garancije, ampak zanimivo, avtomobili veliko manj problematični>

Blinder ::

Golf V gti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Robi :P ::

krneki0001 je izjavil:

Kie se izogibaj. Servisi so v podnu in dragi, ter avtomobili niso prav dost zanesljivi, čeprav se najde kak, ki je brez napak, velika večina pa kie preklinja. Kolega je delal na servisu, pa je dal odpoved, ker bi on rad spal brez sekire ob postelji in na kiinem servisu se je vsakodnevno komu zameril, ker mu je pač resnico o kiah povedal, ko je lastnik pljuval po avtui.

Če že potem hyindai. Enak avto, enako podvozje, servisi bolj kvalitetni in cenejši, malo manj garancije, ampak zanimivo, avtomobili veliko manj problematični>

A res? Mi mamo 2 kie pr bajti moj ceed je bil star 6 let lahko samo tok tok po lesu naredim zaenkrat. Fotrov ceed 2 leti enako samo tok tok. Zenkrat samo tankamo vozimo, pa seveda letni redni servis kar je itak pogoj za delovanje vsakega avta.

Tut naspolsno se folk ne pritozuje nad ceedi kaj dost. S servisi je pa tako odvisno kam voziš tule na koroškem so OK. Za celjane sem že slišal nekaj pripobm čez škorajnca al kaj je že.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

krneki0001 ::

Robi :P je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kie se izogibaj. Servisi so v podnu in dragi, ter avtomobili niso prav dost zanesljivi, čeprav se najde kak, ki je brez napak, velika večina pa kie preklinja. Kolega je delal na servisu, pa je dal odpoved, ker bi on rad spal brez sekire ob postelji in na kiinem servisu se je vsakodnevno komu zameril, ker mu je pač resnico o kiah povedal, ko je lastnik pljuval po avtui.

Če že potem hyindai. Enak avto, enako podvozje, servisi bolj kvalitetni in cenejši, malo manj garancije, ampak zanimivo, avtomobili veliko manj problematični>

A res? Mi mamo 2 kie pr bajti moj ceed je bil star 6 let lahko samo tok tok po lesu naredim zaenkrat. Fotrov ceed 2 leti enako samo tok tok. Zenkrat samo tankamo vozimo, pa seveda letni redni servis kar je itak pogoj za delovanje vsakega avta.

Tut naspolsno se folk ne pritozuje nad ceedi kaj dost. S servisi je pa tako odvisno kam voziš tule na koroškem so OK. Za celjane sem že slišal nekaj pripobm čez škorajnca al kaj je že.


Kia sportage 1.7. Vsak servis je bil nad 370 evrov, izredni je bil vsaj en na 2 meseca. Vsake pol leta je bilo treba podmazat vodila menjalnika, drugače se ni dalo šaltat. Stalno je nekaj ropotalo v predelu amortizerjev. Niso nikoli našli napake. Pri 40.000km je šla turbina in je bilo treba pol mašine zamenjat. Avto je bil prodan star 3 leta in s samo 80.000km, ker se ga ni dalo več vzdrževat, ker je postalo predrago.

Robi :P ::

krneki0001 je izjavil:

Robi :P je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kie se izogibaj. Servisi so v podnu in dragi, ter avtomobili niso prav dost zanesljivi, čeprav se najde kak, ki je brez napak, velika večina pa kie preklinja. Kolega je delal na servisu, pa je dal odpoved, ker bi on rad spal brez sekire ob postelji in na kiinem servisu se je vsakodnevno komu zameril, ker mu je pač resnico o kiah povedal, ko je lastnik pljuval po avtui.

Če že potem hyindai. Enak avto, enako podvozje, servisi bolj kvalitetni in cenejši, malo manj garancije, ampak zanimivo, avtomobili veliko manj problematični>

A res? Mi mamo 2 kie pr bajti moj ceed je bil star 6 let lahko samo tok tok po lesu naredim zaenkrat. Fotrov ceed 2 leti enako samo tok tok. Zenkrat samo tankamo vozimo, pa seveda letni redni servis kar je itak pogoj za delovanje vsakega avta.

Tut naspolsno se folk ne pritozuje nad ceedi kaj dost. S servisi je pa tako odvisno kam voziš tule na koroškem so OK. Za celjane sem že slišal nekaj pripobm čez škorajnca al kaj je že.


Kia sportage 1.7. Vsak servis je bil nad 370 evrov, izredni je bil vsaj en na 2 meseca. Vsake pol leta je bilo treba podmazat vodila menjalnika, drugače se ni dalo šaltat. Stalno je nekaj ropotalo v predelu amortizerjev. Niso nikoli našli napake. Pri 40.000km je šla turbina in je bilo treba pol mašine zamenjat. Avto je bil prodan star 3 leta in s samo 80.000km, ker se ga ni dalo več vzdrževat, ker je postalo predrago.


Za sportaša nebom kej rekel. Majo jih sicer eni 3 znanci pa sosed in ne jamarjo nimam pa osebnih izkusenj :) ceedi so ok ;)

krneki0001 ::

Kolega je rekel, da je z vsemi problem, sportage pa še posebaj. Na mesec so imeli na servisu tudi do 50 turbin za zamenjat.

Blinder ::

krneki0001 je izjavil:



Kia sportage 1.7. Vsak servis je bil nad 370 evrov, izredni je bil vsaj en na 2 meseca. Vsake pol leta je bilo treba podmazat vodila menjalnika, drugače se ni dalo šaltat. Stalno je nekaj ropotalo v predelu amortizerjev. Niso nikoli našli napake. Pri 40.000km je šla turbina in je bilo treba pol mašine zamenjat. Avto je bil prodan star 3 leta in s samo 80.000km, ker se ga ni dalo več vzdrževat, ker je postalo predrago.


Ja ce pod 370 ni slo potem je bil izjemno drag servis. Drugod so servisi za kie cenejsi.
Vzdrzevanje bi blo cenejse ce bi peljal na servis h ne ravno najdrazjemu servisu. Verjetno kaka kia ljubljana kjer so cene visoke. Okvare pa itak nimajo veze ker je avto v garanciji.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Redni servis za sportagea je bil vedno nad 370 evrov, izredni pa tudi niso bili poceni. Bilo je pa to na KMAG-u.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18735994 (28695) IL_DIAVOLO
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12124367 (19163) Assassub
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21465911 (49677) kljhjkhkjh
»

Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19236044 (29584) tintorel
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14627039 (22823) wooted

Več podobnih tem