Forum » Na cesti » Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC
Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC
darksamurai ::
Nočem se peljat 110, hočem se peljati 160...
Potem pa se preseli v Nemčijo. Pa še tam boš zelo pogosto peljal 100 ali manj zaradi omejitev hitrosti ali zastojev. Tudi v Nemčiji takšni kot si ti povzročajo fantomske zastoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
UganiKdo ::
Dovolj je en drekač, ki namesto 130 pelje 110. Čez 30 km pa vse stoji.
ravno obratno dovolj je en drekač tvojega kova, ki se zaganja v tri dni in vse stoji. Promet kjer vsi vozijo 110 km/h je bistveno bolj pretočen, kot promet, ker večina vozi 130 km/h, vmes je pa par drekačev, ki bi radi 160 km/h.
Nočem se peljat 110, hočem se peljati 160...
saj bi ti rekel, da pojdi na dirkališče, pa je od daleč vidno, da nimaš jajc za kaj takega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
jshadlsa232 ::
Dovolj je en drekač, ki namesto 130 pelje 110. Čez 30 km pa vse stoji.
ravno obratno dovolj je en drekač tvojega kova, ki se zaganja v tri dni in vse stoji. Promet kjer vsi vozijo 110 km/h je bistveno bolj pretočen, kot promet, ker večina vozi 130 km/h, vmes je pa par drekačev, ki bi radi 160 km/h.
Ahaha, vidimo do Graza ja, kjer bi se namesto iGL promet spucal, tako pa se do izvoza Graz West prakticno ustavi.
GR2 ::
Danes sem se vozil lepo za Nemcem v BMW-ju od Kranja do Radovljice samo po levem pasu. Niso sicer ne vem kaj posebnega vozniki ti Nemci, zavijanje na levega včasih tudi kar lepo istočasno s smernikom. Šele pred Radovljico za tunelom je bilo na desnem pasu 500m prosto, da je probal če mi ne bo zadosti njegovih 150. Mi je bilo kar dosti, čeprav se sam nisem premikal na desni pas, ampak samo pustil toliko pred sabo, da je videl da lahko zapelje nazaj na levi pas.
Edino kar mi je pri teh Nemcih všeč je to da ne šparajo goriva, pri nas boš težko našel voznika, ki vozi celih 30km vsaj 150.
Še vedno ne vem komu na čast bi moral neprestano slalomirat, za tistih ena proti milijon šanse, da dobiš kazen 75EUR pa še tisto malenkost za višjo hitrost. Je pa res da ne čekiram vsakih 10s vzvratnega ogledala in bi provida lahko kadarkoli prišla za mano. Čeprav zdaj se sprašujem kako sploh lahko prileti za tabo, mar oni kar neprestano vozijo 180? Ne bi rekel, ker to potem že ni več varovanje prometa, ampak ogrožanje. Se pravi če imaš kakšen kilometer za vsakim uvozom noter 150-160, si safe pred kaznimi.
Promet pa ne verjamem da s tako vožnjo zaviraš, saj imaš na prehitevalnem itak vsake toliko časa kolone s 120. Če se tem kolonam eden priključuje res ne vidim zakaj bi bilo to kaj slabega za tiste, ki itak vozijo celo pot za tovornjaki, ponavadi so to razni kinder jajček mestni avti.
Sem pa videl da se da vzdrževat vsaj približno normalno varnostno, pa še vozit 150-160, na oko bi rekel da sem bil tam 30m za BMW-jem. Tik za ritjo vsekakor ne mislim več vozit, to ni lepo.
Tisto z 72m pri 130 mi je pretirano. Saj na AC redko zaviraš v sili, da rabiš imet tako varnostno. Pred temi zastoji smo vsi daleč pred stoječo kolono zmanjšali hitrost. Če se lahko vozijo na 5-10m razdalji, ne vem zakaj se ne bi mogel na 30m. Ne vem, meni se je zdela vožnja na 30m povsem varna.
Druga stvar je megla ali dež, to se pa sigurno ne bom vozil na tako kratki varnostni, raje vozim samo po desnem pasu.
Edino kar mi je pri teh Nemcih všeč je to da ne šparajo goriva, pri nas boš težko našel voznika, ki vozi celih 30km vsaj 150.
Še vedno ne vem komu na čast bi moral neprestano slalomirat, za tistih ena proti milijon šanse, da dobiš kazen 75EUR pa še tisto malenkost za višjo hitrost. Je pa res da ne čekiram vsakih 10s vzvratnega ogledala in bi provida lahko kadarkoli prišla za mano. Čeprav zdaj se sprašujem kako sploh lahko prileti za tabo, mar oni kar neprestano vozijo 180? Ne bi rekel, ker to potem že ni več varovanje prometa, ampak ogrožanje. Se pravi če imaš kakšen kilometer za vsakim uvozom noter 150-160, si safe pred kaznimi.
Promet pa ne verjamem da s tako vožnjo zaviraš, saj imaš na prehitevalnem itak vsake toliko časa kolone s 120. Če se tem kolonam eden priključuje res ne vidim zakaj bi bilo to kaj slabega za tiste, ki itak vozijo celo pot za tovornjaki, ponavadi so to razni kinder jajček mestni avti.
Sem pa videl da se da vzdrževat vsaj približno normalno varnostno, pa še vozit 150-160, na oko bi rekel da sem bil tam 30m za BMW-jem. Tik za ritjo vsekakor ne mislim več vozit, to ni lepo.
Tisto z 72m pri 130 mi je pretirano. Saj na AC redko zaviraš v sili, da rabiš imet tako varnostno. Pred temi zastoji smo vsi daleč pred stoječo kolono zmanjšali hitrost. Če se lahko vozijo na 5-10m razdalji, ne vem zakaj se ne bi mogel na 30m. Ne vem, meni se je zdela vožnja na 30m povsem varna.
Druga stvar je megla ali dež, to se pa sigurno ne bom vozil na tako kratki varnostni, raje vozim samo po desnem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Bom sicer drugič raje preštel sekunde kot ugibal metre, nekje 2s oz. 3s v dežju mora biti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
A110 ::
Danes sem se vozil lepo za Nemcem v BMW-ju od Kranja do Radovljice samo po levem pasu. Niso sicer ne vem kaj posebnega vozniki ti Nemci, zavijanje na levega včasih tudi kar lepo istočasno s smernikom. Šele pred Radovljico za tunelom je bilo na desnem pasu 500m prosto, da je probal če mi ne bo zadosti njegovih 150. Mi je bilo kar dosti, čeprav se sam nisem premikal na desni pas, ampak samo pustil toliko pred sabo, da je videl da lahko zapelje nazaj na levi pas.
Edino kar mi je pri teh Nemcih všeč je to da ne šparajo goriva, pri nas boš težko našel voznika, ki vozi celih 30km vsaj 150.
Še vedno ne vem komu na čast bi moral neprestano slalomirat, za tistih ena proti milijon šanse, da dobiš kazen 75EUR pa še tisto malenkost za višjo hitrost. Je pa res da ne čekiram vsakih 10s vzvratnega ogledala in bi provida lahko kadarkoli prišla za mano. Čeprav zdaj se sprašujem kako sploh lahko prileti za tabo, mar oni kar neprestano vozijo 180? Ne bi rekel, ker to potem že ni več varovanje prometa, ampak ogrožanje. Se pravi če imaš kakšen kilometer za vsakim uvozom noter 150-160, si safe pred kaznimi.
Promet pa ne verjamem da s tako vožnjo zaviraš, saj imaš na prehitevalnem itak vsake toliko časa kolone s 120. Če se tem kolonam eden priključuje res ne vidim zakaj bi bilo to kaj slabega za tiste, ki itak vozijo celo pot za tovornjaki, ponavadi so to razni kinder jajček mestni avti.
Sem pa videl da se da vzdrževat vsaj približno normalno varnostno, pa še vozit 150-160, na oko bi rekel da sem bil tam 30m za BMW-jem. Tik za ritjo vsekakor ne mislim več vozit, to ni lepo.
Tisto z 72m pri 130 mi je pretirano. Saj na AC redko zaviraš v sili, da rabiš imet tako varnostno. Pred temi zastoji smo vsi daleč pred stoječo kolono zmanjšali hitrost. Če se lahko vozijo na 5-10m razdalji, ne vem zakaj se ne bi mogel na 30m. Ne vem, meni se je zdela vožnja na 30m povsem varna.
Druga stvar je megla ali dež, to se pa sigurno ne bom vozil na tako kratki varnostni, raje vozim samo po desnem pasu.
Redko zavira v sili, ampak se vedno se dogaja. In takrat je, zaradi takih pacientov ki se jim 70m razdalje pri 130 zdi preveč, verižno trčenje 10 avtomobilov in celotna avtocesta zaprta
GR2 ::
Saj ne da se zdi preveč, ampak recimo da bi jo hotel povečati na normalno za tistim ki vozi 150. To se potem neprestano bojiš kdo bo zapeljal pred tabo. Meni se tako zdi bolj varno voziti bližje. Tudi če oba prehitevava, se vedno malo približam, drugače bi vsi skakali izza tovornjakov.
V bistvu če vsak hoče voziti različno hitro, ni mogoče imeti varnostne razdalje. Imajo jo lahko samo tisti, ki celo pot vozijo za tovornjaki. Tisti pa res žalostno, da je ne znajo/nočejo vzpostavit. Čeprav če je nimamo mi pri 160, je ne rabijo niti oni pri 90.
V bistvu če vsak hoče voziti različno hitro, ni mogoče imeti varnostne razdalje. Imajo jo lahko samo tisti, ki celo pot vozijo za tovornjaki. Tisti pa res žalostno, da je ne znajo/nočejo vzpostavit. Čeprav če je nimamo mi pri 160, je ne rabijo niti oni pri 90.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
WizzardOfOZ ::
Men pa rata izredno zanimivo šipe pucat med prehitevanjem če se mi kdo na rit nalima. Prvo zmanjšam na 130km/h, pol pa kake pol litra čistila spustim čez šobe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GR2 ::
Zadnjič je bil eden hecen, ko mi je hotel eden pošpricati pa mu ni šlo prav veliko ven in ni niti doseglo moje šipe. To je drugače zame še bolj nizkotno dejanje kot limanje na rit. Čeprav meni je vseeno če bi pošprical, itak povečini nimam stekla v nulo čistega in ga spucam šele vsak petek popoldne.
Dokaz da to špricanje večine ne moti je vožnja v dežju na taki varnostni da niti nič ne vidijo od špricanja vode.
Dokaz da to špricanje večine ne moti je vožnja v dežju na taki varnostni da niti nič ne vidijo od špricanja vode.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
WizzardOfOZ ::
Zadnjič je bil eden hecen, ko mi je hotel eden pošpricati pa mu ni šlo prav veliko ven in ni niti doseglo moje šipe.
Že nisi bil dost blizu.
Pravila za obnašanje v prometu so jasna in razumljiva večini voznikov. Debili, ki jih pa ne razumete pa pač na tak ali drugačen način plačate družbi to da vam manjka par koleščkov v glavi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zmaugy ::
Cesta ni namenjena zabavi. Škoda da se marsikdo ne zaveda da ravno dolgočasnost povečuje pretočnost. Če bi vsi vozili enako hitro bi bila dosti večja pretočnost in obenem dosti manj nesreč ter bi tako skupno kot družba bili veliko na boljšem. Tako pa zaradi par sebičnih kretenov ki vozijo preblizu za ritjo,... trpi veš promet
Jaz nikomur ne vozim za ritjo. Samo pravim, da je pod 180 na avtocesti fakin boring AF.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
zmaugy ::
A koga mučijo mudeli, ki gredo na prehitevalnega in prehitevajo drugo vozilo s 120 na uro?
No, do tu je vse vredu, problem nastane, ko si tak mudel pol zamisli, da bo čez 150metrov prehitel še enega na desni, pa potem še en tovornjak, pa še kako vozilo, vmes pa lepo na prehitevalnrm opazujr naravo
Pri 10km/h razlike (vso pot) boš 100km pot prevozil 6min počasneje. V eni minuti vožnje 10km/h počasneje boš izgubil koliko sekund? 5. Res velika razlika vredna zivciranja
Še en, ki ne razume, da bistvo hitre vožnje niso časovni prihranki ampak manj dolgočasja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
zmaugy ::
.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
PandaFlow2 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve 40 in 60 na izvozih AC (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7598 (5171) | Comandante |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22414 (19111) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35475 (33227) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123394 (100416) | solatko |