» »

Nova Toyota ali rabljen Volkswagen

Nova Toyota ali rabljen Volkswagen

«
1
2

miha711 ::

Pozdravljeni,

ker se na avte ne spoznam kaj dosti, sem se odločil vprašati tukaj za nasvet. Kaj se vam zdi boljše: kupiti novega Toyota Corolla Sedan, ali pa rabljenega Volkswagen Golf Variant? Primera avtomobilov:
- Corolla: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
- Golf Variant: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Prosil bi, če bi lahko napisali izkušnje s tem dvema avtomobiloma. Zanima pa me tudi ali je velika razlika v vožnji, med naprimer zgoraj poslanim Golf Variantom, ki ima 150KM in telim ki ima 116KM: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Osebno mi je bolj všeč Golf Variant, vendar nisem prepričan, če je to prava odločitev glede na to, da za ta denar lahko dobim nov avto

Hvala za odgovore in lep pozdrav
  • spremenilo: miha711 ()

DamijanD ::

A ti je res povsem vseeno ali imaš karavana ali limuzino?

tilen03 ::

Corolla Sedan:
-nov avto
-boljša garancija
-boljše za krajšo vsakodnevno vožnjo

Golf Variant:
-karavan, več prostora
-avtomatik
-boljše za daljšo vsakodnevno vožnjo

PacificBlue ::

Tako kot so napisali, za voznjo po avtocesti vsaj 30km+ dnevno vzami golf, drugace pa toyoto.

matobeli ::

Corolla sedan ima večjo medosno razdaljo od Golfa mk8, kar pomeni da je boljša za avtocesto. Sicer ima 25KM manj, ampak ima verjetno tudi kakšno kilo manj in ne bi bil presenečen če imata enako moč na tono.

Sploh sta pa oba popolnoma ustrezna za avtocesto. Sej nista Yugo.

2dark ::

Pri golfih sem opazil, da ima 2.0 tdi boljše sedeže, avtomatski menjalnik.. klasične merilnike z majhnim sredinskim zaslončkom, kejr se prikazujejo podatki.. Ima ogrevane sedeže, kar ni zanemarljivo... Močnejši je .. s 150 konji bo vožnja veliko lepša kot s 116 konji.

1.6 tdi ima v celoti digitalizirano merilno ploščo, ki lahko prikazuje tudi navigacijo. Ima samo 5 prestav? ??

NObeden od njiju nima vzratne kamere (, kar sicer ni nuja , je pa pričakovano in dločeni jo imajo ).



Še primerjava : Golf 2.0 tdi avtomatik ( 7 stopenjski) 0-100 9s, končna 216 km/h navor 340 Nm
Golf 1.6tdi ročni ( 5 prestav) 0-100 10.7 s, končna 200 km/h navor 250
Sicer lahko čipiraš 1.6 tdija, ampak sam bi izbral 2.0 tdi z avtomatskim menjalnikom.


Še toyota.. 1.5 neodziven 125 konjski bencinar ( ni turbine) 6 prestav ..

0-100 12 sekund
končna 190 km/H
navor 153 Nm



Tole je muka, pohodiš gas in zgodi se nič. Pa poraba bo po mestu med 7 in 8 litri.

matobeli je izjavil:

Corolla sedan ima večjo medosno razdaljo od Golfa mk8, kar pomeni da je boljša za avtocesto. Sicer ima 25KM manj, ampak ima verjetno tudi kakšno kilo manj in ne bi bil presenečen če imata enako moč na tono.


Corolla je mrtev konj. ZDaj boš napisal, da je vseeno. Avto ima skoraj 1300 kg in če želiš da se premakne, ga je potrebno tišat v obrate, kar pomeni visoko porabo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

PacificBlue ::

Avto mora bit tako kot pes, nemški:)

Corolla je verjetno res bolj durable car, sam glede opreme pa neke subliminalne izkusnje pri voznji je pa mojem vw boljsi.

LeQuack ::

Pri rabljenem je odvisno kako je ohranjen. Lahko je kot nov, lahko je zjeban do konca.
Quack !

matobeli ::

2dark je izjavil:

Avto ima skoraj 1300 kg in če želiš da se premakne, ga je potrebno tišat v obrate


Golf Variant 2.0TDI 2020 ima 1445Kg in 150KM, kar da 103.8KM/t, Corolla sedan 1.5 ima 1285Kg in 125KM, kar pomeni 97,3KM/t

Ni da bi ravno v luft skakal od razlike.

Golf bo mogoče res nekaj bolj udoben ker je avtomatik ima več navora in par konjev več.
Ampak Corolla je pa nova. Golf ima 1/4 najlepšega dela življenja že za sabo.

krho ::

Vzemo Corollo, samo vzemi hibridno z avtomatskim menjalnikom. Radarski tempomat dela od 0 naprej in je odličen.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Lonsarg ::

Moje osebno mnenje je, da so razlike med novimi in rabljenimi ta trenutek premajne, kar govori v prid nakupu novega avtomobila.

Itak pa ni fer primerja 20k novo in 20k 3 leta staro ker računica pravi da je rabljeno v tem primeru dražje! Treba je namreč poračunat letno izgubo vrednosti, glede na to pri katerem letu starosti ga boš prodal:
- Nov Corola bencinar 20k, prodaš pri starosti 10let za 8k (voziš torej 10 let): letna izguba 1000EUR
- Rabljen VW golf za 20k, prodaš pri starosti 10 let za 8k (voziš torej 7 let): letna izguba 1400EUR
- Nov Corola hibrid 24k, prodaš pri starosti 10 let za 10k (voziš torej 10 let): letna izguba 1400EUR

Skratka fer primerjava je nov za 24k in rabljen za 20k če gledaš letni strošek, ne pa da pri obeh gledaš 20k.

Aja pa mimogrede v praksi boš pri Toyoti dal manj za servise in bo torej celotni strošek, ne samo izguba vrednosti pri Corola Hibridu za 24k manjši kot pri rabljenem VW Golf za 20k, taka je realnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

2dark ::

matobeli je izjavil:

2dark je izjavil:

Avto ima skoraj 1300 kg in če želiš da se premakne, ga je potrebno tišat v obrate


Golf Variant 2.0TDI 2020 ima 1445Kg in 150KM, kar da 103.8KM/t, Corolla sedan 1.5 ima 1285Kg in 125KM, kar pomeni 97,3KM/t

Ni da bi ravno v luft skakal od razlike.

Golf bo mogoče res nekaj bolj udoben ker je avtomatik ima več navora in par konjev več.
Ampak Corolla je pa nova. Golf ima 1/4 najlepšega dela življenja že za sabo.



1445kg ima 8.ma generacija golfa. On gleda golfa varinata 7.-me generacije.

A tisto si spregledal? Golf ima turbo, navor od nizkih obratov, korola je bencinski atmosferec mrtev v spodnjih obratih?

Golf 7 variant.. 0-100 9s, končna 216 km/h navor 340 Nm
Corolla 0-100 12 sekund končna 190 km/H navor 153 Nm

Korola je mrtva krava.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

fikus_ ::

Če se boš šel "drag race", potem golf, sicer pa Corolla. >:D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

2dark ::

Lonsarg je izjavil:



Aja pa mimogrede v praksi boš pri Toyoti dal manj za servise in bo torej celotni strošek, ne samo izguba vrednosti pri Corola Hibridu za 24k manjši kot pri rabljenem VW Golf za 20k, taka je realnost.


Ker pri Golfu se mu bo pa vse kvarilo. Kakšne imate eni.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

matobeli ::

Res je sem spregledal, sem gledal samo letnico 2020, slik nisem niti pogledal.

Pol pa sploh ni debate :)) vzameš novo Corollo ne pa prejšnega modela golfa. Ampak pri takem denarju dodaš še tite 4k in vzameš hibridno korolo.

2dark ::

fikus_ je izjavil:

Če se boš šel "drag race", potem golf, sicer pa Corolla. >:D


Če se želi udobno brez stresa< vozit z nizko porabo golf. Če želi stres , visoko porabo pa corolla. Vsak ve kaj želi. Golf bo poraba pod 5 litrov, Corolla pa 7.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Lonsarg ::

2dark je izjavil:

Lonsarg je izjavil:



Aja pa mimogrede v praksi boš pri Toyoti dal manj za servise in bo torej celotni strošek, ne samo izguba vrednosti pri Corola Hibridu za 24k manjši kot pri rabljenem VW Golf za 20k, taka je realnost.


Ker pri Golfu se mu bo pa vse kvarilo. Kakšne imate eni.
Mišljena je bila cena rednega servisa, ne pa okvare. Čeprav dobro, tle je itak odvisno a sploh peleš na uradne itd. Je pa tudi zavarovanje malo dražje, ker se gleda cena novega avta tudi pri rabljenem.

Ampak saj ni glavni point da bo nujno nova 24k Corola hibrid cenejša gledano na letni strošek od rabljenega 20k Golfa. Že če enako stane je jasno kaj je tle boljša izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

matobeli ::

Seveda je, obstajajo tudi rabljene, če že gleda rabljena vozila.

Sploh pa ne nabaviš za isti keš rabljenega avta iz prejšnje generacije. Tisti Golf bi moral bit 17k da bi bil realen nakup.

miha711 ::

Lonsarg je izjavil:

Moje osebno mnenje je, da so razlike med novimi in rabljenimi ta trenutek premajne, kar govori v prid nakupu novega avtomobila.

Itak pa ni fer primerja 20k novo in 20k 3 leta staro ker računica pravi da je rabljeno v tem primeru dražje! Treba je namreč poračunat letno izgubo vrednosti, glede na to pri katerem letu starosti ga boš prodal:
- Nov Corola bencinar 20k, prodaš pri starosti 10let za 8k (voziš torej 10 let): letna izguba 1000EUR
- Rabljen VW golf za 20k, prodaš pri starosti 10 let za 8k (voziš torej 7 let): letna izguba 1400EUR
- Nov Corola hibrid 24k, prodaš pri starosti 10 let za 10k (voziš torej 10 let): letna izguba 1400EUR

Skratka fer primerjava je nov za 24k in rabljen za 20k če gledaš letni strošek, ne pa da pri obeh gledaš 20k.

Aja pa mimogrede v praksi boš pri Toyoti dal manj za servise in bo torej celotni strošek, ne samo izguba vrednosti pri Corola Hibridu za 24k manjši kot pri rabljenem VW Golf za 20k, taka je realnost.


Kolikor sem gledal cenike Corola hibrid se začenjo šele pri 27000EUR. Ali se da zmeniti za kakšen popust?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha711 ()

Bolt ::

matobeli je izjavil:

Res je sem spregledal, sem gledal samo letnico 2020, slik nisem niti pogledal.

Pol pa sploh ni debate :)) vzameš novo Corollo ne pa prejšnega modela golfa. Ampak pri takem denarju dodaš še tite 4k in vzameš hibridno korolo.

A sedaj si se že sem prebasal. Da te ni sram, potem bi pa rad še kockal pa že tako si revež brez vsega.
Daj bodi tolk dedca pa se sam odstrani, ne pa si delat še večje bruke.
A te res doma nobeden več je jemlje resno in zato moraš sedaj nam tukaj po forumih težit.
Sedaj pa hitro mamici na dudo, pa jokat. Mama, mami, Bolt mi pa nagaja.:))
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

Blinder ::

matobeli je izjavil:

2dark je izjavil:

Avto ima skoraj 1300 kg in če želiš da se premakne, ga je potrebno tišat v obrate


Golf Variant 2.0TDI 2020 ima 1445Kg in 150KM, kar da 103.8KM/t, Corolla sedan 1.5 ima 1285Kg in 125KM, kar pomeni 97,3KM/t

Ni da bi ravno v luft skakal od razlike.


Jaz pa mislim, da je zelo velika razlika med njima. Diesel gre že od turbo-bencin bolje z istimi konji ali pa z istim razmerjem moč:teža, če je bencinski brez turbota in z največjim navorom okoli 5000 rpm pa ..
So pa tej Toyoti vsaj namenili primerno kratke prestave in če voznik rad požene motor v visoke obrate in posluša zvok 3 zyl, ki je podoben 6 zyl, postane lahko boljša vozna izkušnja kot z npr. TDI-jem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::

Sej to smo obdelali, da se primerja 1.5 mlinček in 2.0 turbo dizla. Ampak obenem se primerja tudi rabljen avto in nov avto in tudi corolla bo povsem dobra za avtocesto. Ajd, če bi vsak dan fural 200+km avtoceste bi blo fajn met močnejši avto. Za relacijo npr. Celje-Ljubljana in to prometni špici, bosta oba čisto enako dobra. Hibrid bi bil pa še precej boljši, sploh za jajcanja v koloni.

Lonsarg ::

miha711 je izjavil:


Kolikor sem gledal cenike Corola hibrid se začenjo šele pri 27000EUR. Ali se da zmeniti za kakšen popust?
Hm my bad, pa je res 27k. Sam tut bencinar je 22k po ceniku, tak da ne vem od kje potem 20k v tistem Avto net oglasu iz OP posta. Namreč po mojih izkušnjah je komercialni popust na uradni cenik zgolj 400EUR. (jaz sem namreč zgolj pavšalno dodal 4k na ceno 20k, ker načeloma so hibridi cirka 4k dražji pri Toyoti pri isti opremi).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bolt ::

ALELUJA!
Dobro, da imamo na tem forumu še take strokovnjake kot so matobeli. Kam bi forum prišel brez njega.
Še enkrat pozivam vse, ki si to le lahko privoščijo, da zberemo nekaj denarja za našega predragega matobelija. Revež je zašel v težave in nima denarja. Mene prosi, samo sam na žalost nimam in mu ne morem pomagat zato prosim vse, ki jim je vsaj malo do našega najboljšega strokovnjaka na vseh področjih, da mu pomagamo. Prosim vse da donirate vsaj 10€
SMS pripišite 10€ za našega matobelija.
HVALA VSEM.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

matobeli ::

Lonsarg je izjavil:

Hm my bad, pa je res 27k.


Hatchbacki so po 23k, alpa tud ne, tole zgleda kot "napaka" https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

2dark ::

matobeli je izjavil:

Sej to smo obdelali, da se primerja 1.5 mlinček in 2.0 turbo dizla. Ampak obenem se primerja tudi rabljen avto in nov avto in tudi corolla bo povsem dobra za avtocesto. Ajd, če bi vsak dan fural 200+km avtoceste bi blo fajn met močnejši avto. Za relacijo npr. Celje-Ljubljana in to prometni špici, bosta oba čisto enako dobra.


Ne bosta. Kaj si ti vozil same jajce v življenju, da takšne ven stresaš? Poraba pri Corolli po mestu bo med 7 in 8 litrov! A; ja. Nima veze, ker gre za nov avto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

matobeli ::

Sem fural TDIja in bencinarja po AC če to misliš. Tako TDI kot bencinar z 120KM sta bila povsem solidna. Bencinar z 160KM in TDI z 160KM sta bila pa že uredu. Ampak nič za kar bi ekstra plačeval.

Hibrid je pač boljši od obeh in glede na to da se ga novega *mogoče* dobi za 23k...

Če mene vprašaš bi za furanje 100km v službo in 100km nazaj nabavil MX5, če je to seveda drugi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

sbawe64 ::

PacificBlue je izjavil:

Avto mora bit tako kot pes, nemški:)

Corolla je verjetno res bolj durable car, sam glede opreme pa neke subliminalne izkusnje pri voznji je pa mojem vw boljsi.

Nemški pes z rodovnikom je nekaj zelo občutljivega skozi celotno življenjsko obdobje.
Jih imajo sosedi in lahko iz prve roke vidim stanje.

Pozabil si na nemško babo in nemško plačo.
2020 is new 1984
Corona World order

novak-t ::

Samo en nasvet: Če ne delaš več kot 30km/dan, samo stran od dizel mašine.
Kratke relacije so smrt za dizel mašino, sploh te novejše z vsemi mogočimi filtri, kateri se morajo segreti na določeno temperaturo, da se lahko efektivno sami čistijo. Razlike pa v porabi ni velike (govorim za kratke razdalje), velikokrat se ta razlika potem pogliha pri cenah rednih servisov (redni servis dizla je dražji).

Če se pa vozi 30+km/dan pa seveda dizel, pa ne ga šparat z obrati - seveda ko je dovolj segret. Ravno tako se dizla lahko "zapaca" z mučenjem v nizkih obratih.

Lonsarg ::

matobeli je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Hm my bad, pa je res 27k.


Hatchbacki so po 23k, alpa tud ne, tole zgleda kot "napaka" https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če prav vidim gre pri tem oglasu za klasični nateg z lizingom, kjer ti naprimer osnovno ceno spustijo za 3k, potem pa z obresti plačaš 8k ekstra in si 5k na minusu. Tak da ja za nove tile cene na avto.net niso lih za gledat ker so ponavadi kake fore, bo uradni cenik bolj prava stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Jaz sploh ne razumem te dileme. Če rabiš karavana in dizla, ga kupi, novega, starega, kakor hočeš. Če ne rabiš dizla zarad premalo km, niti karavana, verjetno obstaja tudi kakšna cenejša opcija od enga in drugega, in spet, če rabljeno ni problem, ne vem zakaj ne rabljenega bencinarja. Še zmeraj bolje od rabljenega dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GrimReaper3 ::

2dark je izjavil:

Še toyota.. 1.5 neodziven 125 konjski bencinar ( ni turbine) 6 prestav ..

0-100 12 sekund
končna 190 km/H
navor 153 Nm

12s do 100 naj bi bilo slabo? Če res prideš v 12s je to že kar dober pospešek. Jaz moram vsaki drugi dan čakat nekoga, da se iz krožnega primaje iz 40 do 60 v 30 sekundah, končno doseže pa 80 po minuti, ko je pa itak že moj odcep na levo, njemu se pa nikamor ne mudi naravnost.

Drugače ker sem ravno včeraj opazoval kako gre pa to pri mojem 1.6T 200KM, lahko opišem. Ker je na tem mestu še neogret, še ne 1km, tudi ni ravno raketa, rahel do srednji gas do ene 3500rpm, mogoče 3800rpm, in je tudi takoj 15s 50-100 km/h (govorim na pamet), pa od 80 do 100 se moraš že kar potrudit in se prisilit da ga priganjaš, čeprav veš da mu ni všeč, ker se še ni dobro ogrel. Tako da zastopim zakaj ostali rabijo tako dolgo časa da pridejo do 80. V bistvu če ne misliš na hitrost in pospešek (pač non car guy), je kar normalno da prideš najprej do 60, čez nekaj časa pa do 80.

Na AC se da lepo prehitevat, 130-160 ni noben problem v peti prestavi. Šesta je seveda samo za enakomerno vožnjo, jaz pred vsakim pospeševanjem dajem v peto oz. že kar preventivno vozim v peti, ko vem da bom rabil neprestano prehitevat.

V bistvu niti ne vem kako se sploh da vozit s švohnejšim motorjem, zame ni nobenega pogoja da bi šel na manj. Že vsak kombi gre 140-160 in rabiš 200KM da ga lahko prehitiš, to nimaš kaj praskat z 1.6 atmosfercem ali podobnimi.
Za vožnjo 90% po voznem pasu je pa več kot dovolj vsak 100-120KM avto.

Zgodovina sprememb…

novak-t ::

Lonsarg je izjavil:

matobeli je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Hm my bad, pa je res 27k.


Hatchbacki so po 23k, alpa tud ne, tole zgleda kot "napaka" https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če prav vidim gre pri tem oglasu za klasični nateg z lizingom, kjer ti naprimer osnovno ceno spustijo za 3k, potem pa z obresti plačaš 8k ekstra in si 5k na minusu. Tak da ja za nove tile cene na avto.net niso lih za gledat ker so ponavadi kake fore, bo uradni cenik bolj prava stvar.

v čem je problem? če bi rad skeširal avto pač daš 90%+ pologa ostalo pa na lizing. Na ta način dobiš popust, ki je večji od obresti...

Magic1 ::

Pojdite v hribe in se spustite s padalom/zmajem/kolesom, če si želite adrenalina. Ne ga srat po cestah...
Magic

llc ::

novak-t je izjavil:

v čem je problem? če bi rad skeširal avto pač daš 90%+ pologa ostalo pa na lizing. Na ta način dobiš popust, ki je večji od obresti...

In potem svizec zavije čokolado. Naveden popust pri lizingu dobiš samo, če vzameš za min. 5 let in max. 40% pologa (al' nekaj takega). Tisto tvoje zgoraj kar pozabi.

Mato989 ::

Glavno vprašanje vedno pri avtu je

1. Koliko km delam dnevno ali ko se vozim (če je v enem kosu več kot 20/30 km se MORDA splača pogledat dizla, pa še to samo če delaš letno vsaj 20/25k...

2. Ali rabim karavana ali je ok hatchback/limuzina

Ko to dvoje odgovoriš šele potem pridejo na vrsto bedarije kot je mašina ipd... to je sekundarnega pomena
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

novak-t ::

llc je izjavil:

novak-t je izjavil:

v čem je problem? če bi rad skeširal avto pač daš 90%+ pologa ostalo pa na lizing. Na ta način dobiš popust, ki je večji od obresti...

In potem svizec zavije čokolado. Naveden popust pri lizingu dobiš samo, če vzameš za min. 5 let in max. 40% pologa (al' nekaj takega). Tisto tvoje zgoraj kar pozabi.

Aha, to je pa druga pesem. Pol pa pač s ponudbami od salona do salona, ni vrag da pridobiš še kakšen jurček popusta dodatno.

nicksonn ::

Lonsarg je izjavil:

Moje osebno mnenje je, da so razlike med novimi in rabljenimi ta trenutek premajne, kar govori v prid nakupu novega avtomobila.

Itak pa ni fer primerja 20k novo in 20k 3 leta staro ker računica pravi da je rabljeno v tem primeru dražje! Treba je namreč poračunat letno izgubo vrednosti, glede na to pri katerem letu starosti ga boš prodal:
- Nov Corola bencinar 20k, prodaš pri starosti 10let za 8k (voziš torej 10 let): letna izguba 1000EUR
- Rabljen VW golf za 20k, prodaš pri starosti 10 let za 8k (voziš torej 7 let): letna izguba 1400EUR
- Nov Corola hibrid 24k, prodaš pri starosti 10 let za 10k (voziš torej 10 let): letna izguba 1400EUR

Skratka fer primerjava je nov za 24k in rabljen za 20k če gledaš letni strošek, ne pa da pri obeh gledaš 20k.

Aja pa mimogrede v praksi boš pri Toyoti dal manj za servise in bo torej celotni strošek, ne samo izguba vrednosti pri Corola Hibridu za 24k manjši kot pri rabljenem VW Golf za 20k, taka je realnost.

Tole je dobra osnova za kalkulacijo, bi pa malo dopolnil oz popravil ker si se zakalkuliral:
- Nov Corola bencinar 20k, prodaš pri starosti 10let za 8k (voziš torej 10 let): letna izguba 1200EUR
- Rabljen VW golf za 20k, prodaš pri starosti 10 let za 9k (voziš torej 7 let): letna izguba 1300EUR
- Nov Corola hibrid 24k, prodaš pri starosti 10 let za 11k (voziš torej 10 let): letna izguba 1300EUR

Dodajam porabo, recimo da se dela 20kkm letno, pri trenutnih cenah goriva:
- corolla benz: 200 000km * 7L * 1,37€ = 19000€ = 1900 na leto
- dizel golf avtomatik: * 6L * 1,45€ = 17500€ = 1750€ na leto
- corolla hibrid: * 5,5L * 1,37€ = 15000 = 1500 na leto

Dodajam servise, redni in izredni, na palec:
- corolla benz: 200 € redni letni, vzrdrževanja še kakih 2000 popravil v 10 letih (izpuh, amoritzerji, bremze, ...) = 400 na leto
- golf dizel: 250€ redni letni, vzdrževanje bo večje, sigurno vsaj 4000 v 10ih letih (dsg, turbina ali šobe, poleg podvozja, izpuha, ...) = 650 na leto.
- coroll hybrid: 200 redni letni, vzrževanje še kakih 1500 (ne bo toliko menjal bremz, odpade starter/alternator, še kaj...) = 350 na leto.

Zavarovanja in registracija je tudi najcenejše pri corolli benz, malo dražje pri hibridu in najdražje pri golfu:
- corolla benz: cca 500€ zavarovanje + 100€ cestnina
- golf dizel: 600 zavarovanje + 150 cestnina
- corolla hibrid: 600 zavarovanje + 100€ cestnina

Pri tem se ugotovi, da znesejo neki okvirni letni stroški:
Corolla 1.6 = 1200+1900+400+600 = 4100 €
Golf dizel DSG: 1300+1750+650+750 = 4450 €
Corolla hibrid: 1300+1500+350+700 = 3850 €

Odstopanja:
Če se dela manj kot 20kkm letno, se najbolj splača osnovna corolla.
Če se dela več kot to, ampak večino po AC, se splača golf, ki se na AC tudi najbolje pelje.
Če se dela pa veliko mestnih voženj ali se vozi v službo v prometnih konicah in zastojih, potem pa hibrid.
Dodatno: vse skupaj je ocenjeno zelo na palec, lahko so odstopanja v + ali -, odvisno od sreče ali smole, ...

Sicer sta obe toyoti tam-tam z dolgoletnimi stroški. Višja nakupna cena hibrida se prinese notri z nižjo porabo.
x n!

D3m ::

matobeli je izjavil:

2dark je izjavil:

Avto ima skoraj 1300 kg in če želiš da se premakne, ga je potrebno tišat v obrate


Golf Variant 2.0TDI 2020 ima 1445Kg in 150KM, kar da 103.8KM/t, Corolla sedan 1.5 ima 1285Kg in 125KM, kar pomeni 97,3KM/t

Ni da bi ravno v luft skakal od razlike.

Golf bo mogoče res nekaj bolj udoben ker je avtomatik ima več navora in par konjev več.
Ampak Corolla je pa nova. Golf ima 1/4 najlepšega dela življenja že za sabo.


Navor nisi upošteval pri obeh.
|HP EliteBook|R5 6650U|

mugen999 ::

Včasih je bila menjava olja na dsg-ju na uradnem, na 60kkm cca 800eur. Koliko je danes ne vem. Ampak jaz jim danes več kot 300 eur z materialom nebi dal. Moraš jim pa dat(oziroma specjalistu za dsg-je) brez jezikanja resen denar kot ti pri 200kkm crkne mehatronika na menjalniku. Ja udobje stane. Verjetno mi ni treba poudarjat da je servisiranje corole 1.5 atosfera na ravni težavnosti stoenke, kar gre skupaj z malim denarjem.

D3m ::

Zanimivo, da je motor pri Toyoti M15B-FKS, ki je bil delan za "China only" trg.
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

mugen999 je izjavil:

Včasih je bila menjava olja na dsg-ju na uradnem, na 60kkm cca 800eur. Koliko je danes ne vem. Ampak jaz jim danes več kot 300 eur z materialom nebi dal. Moraš jim pa dat(oziroma specjalistu za dsg-je) brez jezikanja resen denar kot ti pri 200kkm crkne mehatronika na menjalniku. Ja udobje stane. Verjetno mi ni treba poudarjat da je servisiranje corole 1.5 atosfera na ravni težavnosti stoenke, kar gre skupaj z malim denarjem.
Pri Corolli hibrid je servisiranja še manj, saj nima niti enega jermena, menja se samo olje, svečke. Mehatronike nima, kljub temu da je avtomatik. Ima samo elektroniko. Ki glede na izkušnje po celem svetu, ne crkne nikoli.
OP ni povedal zakaj bo avto rabil. Če za dolge in hitre AC vožnje, potem ne atmosferca. To je muka poslušat. Hibrida pogojno, po ravnem bo tih, na klancih glasen, ima pa serijsko radarski tempomat. Golfa, če je res ok in ni zgonjen.
Če samo primestna, bi bila Corolla atmosferc kar OK. Če je stalno jajcanje, mesto, gužva, potem hibrid. Poraba hibrida je pri jajcanju enormno manjša kot pri vseh ostalih. Ko otroke razvažam naokoli v radiju 10km v primestju, pridem skozi celo s porabo 3,5. Za na šiht s pol obvoznice nekje 4,8L/100.
vires in numeris

mugen999 ::

Hibridi so trenutno predragi za to kar ponujajo. Mogoče bojo čez 10 let po normalni ceni.

energetik ::

Toyotini hibri so cenejši celo od Škodinih modelov (dizlov avtomatikov). Kako lahko potem rečeš da nudijo premalo? Kvečjemu ponujajo več, pred 1,5 letom ko sem kupoval, sem za precej nižjo ceno od primerljive Škode Octavije dobil komplet bi-LED luči in radarski tempomat. Da ne omenjam da ni DPFja, ni scalnice, ni jermenov in da klima normalno dela tudi, ko stojiš v zastoju z ugasnjenim motorjem.
vires in numeris

GrimReaper3 ::

Magic1 je izjavil:

Pojdite v hribe in se spustite s padalom/zmajem/kolesom, če si želite adrenalina. Ne ga srat po cestah...

Jaz toplo priporočam, da ne presegat 100, mogoče 120 km/h na regionalkah.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Če nisi trol, prosim sam vrni vozniško in se odstrani z javnih cest.
vires in numeris

m0LN4r ::





Golf.

12s do 100 naj bi bilo slabo?
Ja je, se 95 konjski polo je bolj poskocen. Zato pa nikoli ne vidis folka v Toyotah prehitevat, v nizjih obratih se ne zgodi nic.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Magic1 je izjavil:

Pojdite v hribe in se spustite s padalom/zmajem/kolesom, če si želite adrenalina. Ne ga srat po cestah...

Saj na nasih cestah smo dalec od adrenalina, kvecjemu zaspis od pocasnosti prometnega toka.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sbawe64 ::

Ne vem kje se skrivajo vsi ti forumski dirkači, a na cesti se ljudje vozijo (na jasen sončen dan) kot da je meter snega in megla vidljivost 30m.
2020 is new 1984
Corona World order

energetik ::

sbawe64 je izjavil:

Ne vem kje se skrivajo vsi ti forumski dirkači, a na cesti se ljudje vozijo (na jasen sončen dan) kot da je meter snega in megla vidljivost 30m.
Rinejo v ritke, za ostalimi ki vozijo prepočasi. In tudi za tistimi, ki vozimo po omejitvah.
vires in numeris
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30829433 (3453) solatjek
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84083898 (46664) profii
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25743255 (25914) GR2
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325254 (16504) Superboyy

Več podobnih tem