Forum » Na cesti » Najugodnejšega avtomobilska znamka
Najugodnejšega avtomobilska znamka
nebi ::
Razmišljam o nakupu novega avta in nimam nobene znamke v mislih. Katera znamka ponuja največ za 20-25k ali manj?
Plačal bi takoj, ampak iz nekega razloga na avto.net ponujajo popuste samo na financiranje. Prej bi bilo logično, da bi na takojšnje plačilo moral dobiti večji popust, saj prodajalec potem ne tvega, da ne bi bil sposoben odplačati avtomobila...
Plačal bi takoj, ampak iz nekega razloga na avto.net ponujajo popuste samo na financiranje. Prej bi bilo logično, da bi na takojšnje plačilo moral dobiti večji popust, saj prodajalec potem ne tvega, da ne bi bil sposoben odplačati avtomobila...
OutOfTheBox ::
Odvisno kaj ceniš, ampak v splošnem da dobiš največ za svoj denar je Dacia. Portugalski kolega je delal raziskavo na to temo. Npr Sandero na plin + bencin, oprema kamera, tempomat, ni da ni, cca 18k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
hojnikb ::
Za 25-20k ali manj kvečjemu Dacia al pa kakšna Škoda....
Logika ti ne deluje najbolš v tem primeru. Če financiraš je res "cenej", ampak v resnic ni. K zračunaš kolk te stane avto, k vse odplačaš, je to še vedn dražje (ahem obresti ahem). Plus upoštevat morš, da s tem pridejo določeni pogoji, zarad katerih na teb še dodatno zasluzijo. Also, firme majo rajš konstant cashflow kot pa lump sump.
Plačal bi takoj, ampak iz nekega razloga na avto.net ponujajo popuste samo na financiranje. Prej bi bilo logično, da bi na takojšnje plačilo moral dobiti večji popust, saj prodajalec potem ne tvega, da ne bi bil sposoben odplačati avtomobila...
Logika ti ne deluje najbolš v tem primeru. Če financiraš je res "cenej", ampak v resnic ni. K zračunaš kolk te stane avto, k vse odplačaš, je to še vedn dražje (ahem obresti ahem). Plus upoštevat morš, da s tem pridejo določeni pogoji, zarad katerih na teb še dodatno zasluzijo. Also, firme majo rajš konstant cashflow kot pa lump sump.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IzRezije ::
Tradicionalno se v tem primeru kupi Škodo Oktavijo, Toyoto Corollo ali Renault Megane. Oktavija je najboljša.
Miha 333 ::
Jaz sem se odločil za Hyundai i30 karavan. To je bila strogo racionalna odločitev. Poslušam sicer komentarje, da je to druga najbolj socialna znamka takoj za Dacio. Odvisno, kaj ti je pomembno, za avtomobile te znamke velja, da so zanesljivi in delujejo, nimajo pa "duše" in na imidž raje ne računaj :) So pa letos tudi oni dvignili cene.
Popust na financiranje pa je nateg oz. marketing, saj je skupna cena na koncu višja in tako si pridejo notri.
Popust na financiranje pa je nateg oz. marketing, saj je skupna cena na koncu višja in tako si pridejo notri.
mugen999 ::
3 leta nazaj si za 21,5k dobil novo octavio 2.0tdi 110konjev s srednjo opremo, pa 16" alu feltnami. Kolk pride tak avto danes ne vem. Je pa to najvec avta v vseh smislih za dolocen dnar.
PersonaRuda ::
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
ales85 ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Če se prav spomnim, je to zato, ker nimajo sistema za samodejno zaviranje s pomočjo radarja za zaznavanje predmetov pred avtomobilom. Torej ne zato, ker avto dejansko ne bi bil varen oziroma bi bil toliko manj varen kot primerljiv avtomobil s takšnim sistemom.
hojnikb ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
điz, teb pa res ni jasno, kako deluje NCAP...
Če bi dejansko pogledal report in dejanski test teh novodobnih dačij, bi videl, da je pasivna varnost čisto spodobna za tako pocen avto (ni pa v samem vrhu, kot bos to najdu pr premijah tipa volvo). Slabo končno oceno dobi izkjučno zaradi odsotnosti elektronskih varusk, k jih v osnovni opremi ni.
Če bi isti avto testiral 10 let nazaj, bi kamot dobil 4-5*
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Morda bi rabili neodvisno organizacijo, ki bi dejansko testirala varnost avta in ne tehnologije.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Če se prav spomnim, je to zato, ker nimajo sistema za samodejno zaviranje s pomočjo radarja za zaznavanje predmetov pred avtomobilom. Torej ne zato, ker avto dejansko ne bi bil varen oziroma bi bil toliko manj varen kot primerljiv avtomobil s takšnim sistemom.
Mea culpa
in hvala za info. Sem sedaj zadevo raziskal in popolnoma drži to kar si zapisal. Danes sem izvedel nekaj novega na račun tvojega komentarja. Hvala.
@hojnikb - da se tudi lepše povedati kot si to storil sam.
Odziv na zadnja razočaranja
Njegovi komentarji so posledica razočaranj, ko so pri EuroNCAP električnemu zoeju podelili nič zvezdic, po eno zvezdico dacii jogger in spring ter dve zvezdici sanderu. Prav vsi so dobili slabšo oceno predvsem zaradi pomanjkanja samodejnih elektronskih varnostnih sistemov, ki lahko potencialno preprečijo nesrečo. Največji kritiki pa na drugi strani krivijo te sisteme za nagel vzpon cen avtomobilov in njihovo muhasto delovanje v realnih pogojih.
"Seveda spoštujem EuroNCAP. Igramo to igro že desetletja. Prvi smo dobili pet zvezdic z laguno," je še povedal de Meo.
https://siol.net/avtomoto/novice/oster-...
hojnikb ::
@hojnikb - da se tudi lepše povedati kot si to storil sam.
tle ni vrtec, da bi se zavijal komentarje v vato in toleriral odsotnost vsaj osnovnega researcha...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PersonaRuda ::
@hojnikb - da se tudi lepše povedati kot si to storil sam.
tle ni vrtec, da bi se zavijal komentarje v vato in toleriral odsotnost vsaj osnovnega researcha...
Non stop novice kako Dacia dobi zvezdico ali dve in ja naredil sem napako, da se nisem poglobil zakaj je temu tako; v samem članku pa tudi niso pisali podrobnosti o tem. Me je vsaj @ales85 na normalnem nivoju komunikacije podučil. Pravi gentleman in po vsej verjetnosti je takšen tudi v svojem življenju in po obnašanju do drugih v svoji okolici. Ti pa...
In še enkrat, mea culpa.
hojnikb ::
Ti pa...
js pa nič. Ne sodi, če nimas pojma. Don't be a crybaby. Tle nismo na zmenku, da bi mogl dvorit okol tebe, ampak da steče neka diskusija na nekem normalnem nivoju. Kar pa seveda nemore, če se kr pavsalno nekaj nabija. Hence malo bol ostri komentariji.
#brezpodpisa
PersonaRuda ::
Ti pa...
js pa nič. Ne sodi, če nimas pojma. Don't be a crybaby. Tle nismo na zmenku, da bi mogl dvorit okol tebe, ampak da steče neka diskusija na nekem normalnem nivoju. Kar pa seveda nemore, če se kr pavsalno nekaj nabija. Hence malo bol ostri komentariji.
Ravno to podpiram, da steče diskusija na normalnem nivoju kot se spodobi in čemur je tudi forum namenjen, kar je @ales85 s svojim zapisom dokazal, da se da. Ti pa si dokazal, da je tebi normalna diskusija španska vas.
hojnikb ::
Ravno to si ti dokazal, v nasprotnem primeru sploh nebi blo tega chaina komentarjov... Nekateri res niste sposobni sprejet kritike in se spotikate v najmanjso mozno stvar. Kaj bo naslednje, pravopis?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PersonaRuda ::
Ravno to si ti dokazal, v nasprotnem primeru sploh nebi blo tega chaina komentarjov... Nekateri res niste sposobni sprejet kritike in se spotikate v najmanjso mozno stvar. Kaj bo naslednje, pravopis?
Samo malo, jaz da nisem sposoben sprejeti kritike? Jaz, kateri sem sprejel kritiko od @ales85 in se mu zahvalil, da me je opozoril na napako in me hkrati na normalnem nivoju debate podučil. Jaz pa sem se mu opravičil za mojo storjeno napako. Ti to resno o moji nezmožnosti sprejemanju kritike?
Problem je, da ti ne znaš na nivoju normalne debate napisati kritiko, hkrati pa že preusmerjaš v stilu politikov pozornost čisto drugam in želiš mešati jabolke in hruške (pravopisa noben ni omenjal niti se ni spotikal ob pravopis).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
rawlit ::
Mene je najceneje prišel Megane Grandtour, z vso opremo z izjemo sončne strehe in usnja za cca 22k. Dacie priznam nisem gledal. S primerljivo opremo sem gledal še Kio, Hyundai, Škodo. Vse je bilo dražje.
hojnikb ::
(pravopisa noben ni omenjal niti se ni spotikal ob pravopis).
this just proves my point. Dons bralno razumevanje ni dana stvar... Over&out
#brezpodpisa
PersonaRuda ::
Težko svetujem OP kakšen avto naj kupi. Lahko pa napišem kaj bi sam vzel v tem rangu: Toyota Corolla, Toyota Corolla sedan (oboje bencinar, ker so hibridi dosti dražji), Ranault Megane, Ranault Captur, Kia XCeed, Kia Sportage, Hyundai Bayon, Škoda Kamiq, VW Taigo in to bi bilo to glede mojega izbora.
hojnikb ::
Ti to resno o moji nezmožnosti sprejemanju kritike?
Ja, ker sicer bi se tale debata končala ze ob prvem postu...
#brezpodpisa
PersonaRuda ::
Ti to resno o moji nezmožnosti sprejemanju kritike?
Ja, ker sicer bi se tale debata končala ze ob prvem postu...
Aha, torej po tvoje se na nekoga posereš in on nič ne reče. To potem osebo označuje, da je zmožna sprejemati kritike. Super.
Sicer pa nisi ti v prejšnjem komentarju napisal over&out. Sploh veš kaj to pomeni? In ti potem drugim pametuješ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
hojnikb ::
ojoj, ti pa si ena snezinkica, k ne zna odnehat. Kaj k te prodajalka grdo pogleda v stacuni k ma slab dan, tut se cel dan jokas doma, kaksna krivica se ti dogaja na svetu?
#brezpodpisa
PersonaRuda ::
ojoj, ti pa si ena snezinkica, k ne zna odnehat. Kaj k te prodajalka grdo pogleda v stacuni k ma slab dan, tut se cel dan jokas doma, kaksna krivica se ti dogaja na svetu?
Spet mešaš jabolke in hruške. In lepo si sebe opisal, da ne znaš sprejemati kritike, ker če bi znal bi se debata končala že po prvem mojem postu. Kdo je zdaj snežinkica? Kdo je takoj zacvilil ob kritiko, da bi se dalo tudi na drugačen način napisati? Ti! Vse to kar sedaj meni mečeš pod nos, ravno za tebe izpade, da je točno tako. Preberi si se enkrat kako si odreagiral na moj zapis kot odgovor tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
hojnikb ::
cvilil si zgolj ti, k si očitno silno preobčutljivo dojel moj komentar. Ostalo so bile samo replike na tvojo nabijanje.
A si v real life tudi taksn crybaby al je to zgolj internetna persona ? (retorično vprasanje)
A si v real life tudi taksn crybaby al je to zgolj internetna persona ? (retorično vprasanje)
#brezpodpisa
sreda ::
Običajo imajo modeli iz zaloge dodatne popuste. Sploh ko pride nov model ven in je potrebno stare zaloge prodat.
delavec44 ::
Odvisno. Jaz sem novega z izbrano opremo in barvo dobil ceneje kot so bili na zalogi. Neke nove akcije za pravo kombinacijo varnostne opreme, ki je stari niso imeli. Res da čakaš 4 mesece ampak ok.
gruntfürmich ::
Jaz sem se odločil za Hyundai i30 karavan. To je bila strogo racionalna odločitev. Poslušam sicer komentarje, da je to druga najbolj socialna znamka takoj za Dacio.
jst mislim da hyundai že dolgo več ni socialna znamka, in kot taka ne ponuja več največ za denar.
Tradicionalno se v tem primeru kupi Škodo Oktavijo, Toyoto Corollo ali Renault Megane. Oktavija je najboljša.
morda bi dodali še Kio, pa kakšni francozi in fiat so še ugodni. poleg VAG Škode še morda Seat.
ni Toyota že malo bolj premijski razred?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
energetik ::
OutOfTheBox je izjavil:
Odvisno kaj ceniš, ampak v splošnem da dobiš največ za svoj denar je Dacia. Portugalski kolega je delal raziskavo na to temo. Npr Sandero na plin + bencin, oprema kamera, tempomat, ni da ni, cca 18k.Dacia morda le v nižjih rangih opreme nudi največ. Kakor hitro ga naloudaš z normalno opremo, je takoj v rangu Hyundai ali Kie, ki pa so vendar na malce višjem rangu kot Dacia.
Sicer pa za 25k, če ne rabiš ogromno placa, morda Yaris Hibrid. Še kdo ponuja avtomatika z dizelsko porabo in radarskim tempomatom za tak denar?
Če rabiš plac, Ceed ali I30 karavan. Morda Fiat Tipo karavan.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
JanBrezov ::
Plačal bi takoj, ampak iz nekega razloga na avto.net ponujajo popuste samo na financiranje. Prej bi bilo logično, da bi na takojšnje plačilo moral dobiti večji popust, saj prodajalec potem ne tvega, da ne bi bil sposoben odplačati avtomobila...
Logika ti ne deluje najbolš v tem primeru. Če financiraš je res "cenej", ampak v resnic ni. K zračunaš kolk te stane avto, k vse odplačaš, je to še vedn dražje (ahem obresti ahem). Plus upoštevat morš, da s tem pridejo določeni pogoji, zarad katerih na teb še dodatno zasluzijo. Also, firme majo rajš konstant cashflow kot pa lump sump.
+1
Ne smeš gledati zgolj popustov, gledati moraš končno ceno. Npr. ekstremen, izmišljen primer: če neka stvar v osnovi stane 100EUR brez popustov, s financiranjem pa 200EUR z 20% popusta, je končna cena s financiranjem 160EUR, kar je več kot v osnovi. Če imaš denar, potem se nakup s financiranje načeloma nikoli ne izplača. Prodajalci financiranja ne izvajajo zastonj. Financiranje je v bistvu postal pomemben del njihovega zasluška in ga reklamirajo, ker jim je to v interesu. Popust ni na avto. Popust je na njihov dobiček, ki je na koncu za njih še vedno dobiček, zate pa dodaten strošek. Edina varianta, da se ti financiranje splača je, da ti znaš ta denar namesto v avto vložiti v investicijo tako, da ti za čas financiranja investicija prinese več dobička kot ti financiranje povroči izgube. Upoštevaj še, da če gre za lizing, avto ni tvoj, ampak od lizing hiše in te običajno zahtevajo, da je avto zavarovan s polnim kaskom, ki ga plačaš ti.
Popusti zaradi razprodaje zalog je druga stvar, saj gre tam za popust na osnovno ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
ZveeZ ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Nimam namena podzgat zadevo pa vendar ob takih neresnicah ne morem biti tiho.
Vse lepo in prav, si priznal, da si se zmotil, ker se pac nisi poglobil v detajle. Do tukaj vse jasno.
Kako za vraga si pa prisel do tega podatka, da Dacie nimajo zmeckljivih con in da zato potniki absorbirajo vso silo ob trku?
Ker eno je (napacno) trditi, da niso varne (ker preberes zgolj naslov clanka). Drugo pa je, da navedes neresnice, ki sploh niso nikjer omenjene.
Gregor P ::
PersonaRuda je izjavil:
Toyota Corolla, Toyota Corolla sedan (oboje bencinar, ker so hibridi dosti dražji)... ne vem, če bi sam vzel nehibridno Corollo, ker če me spomin ne vara slednjo proizvajajo v VB, bencinsko različico pa v Turčiji in je kar velika razlika v kakovosti izdelave; vsaj tako trdijo vozniki po forumih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Toyota Corolla, Toyota Corolla sedan (oboje bencinar, ker so hibridi dosti dražji)... ne vem, če bi sam vzel nehibridno Corollo, ker če me spomin ne vara slednjo proizvajajo v VB, bencinsko različico pa v Turčiji in je kar velika razlika v kakovosti izdelave; vsaj tako trdijo vozniki po forumih.
No, jaz bi tudi raje imel hibrida, ampak dvomi da dobiž neko srednjo opremo hibrida za 25k. Bencinarja 1.5 dobiš za ta denar.
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Jaz bi se Dacie v velikem loku izogibal zaradi varnostnih razlogov. Vsi njihovi avti pogorijo na varnostnih NCAP testih in sam si zaradi tega ne bi kupil Dacie, ker dejansko ta avtomobilska znamka ne da nič na varnost svojih avtov (nima zmečkljivih con, ki absorbirajo kinetično energijo ob trku in na račun tega gre vsa ta kinetična energija direkt na potnike v kabini) in ravno zaradi tega privarčevanega stroška na račun varnosti je avto toliko cenejši od konkurence.
Ena varnostna zvezdica: si jo res zasluži?
EuroNCAP je z novimi varnostnimi testi poskrbel za precej sivih las pri številnih proizvajalcih vozil, ki niso bili pripravljeni na zaostrovanje testov oziroma zaradi cenovne politike ne morejo slediti njihovim zahtevam. Zaradi tega se sprašujemo, ali je upravičeno, da od vseh proizvajalcev, pri tem merimo predvsem na Dacio, zahtevajo varnostno popolnost kljub njihovi včasih tudi več kot polovico nižji nakupni ceni.
https://siol.net/avtomoto/novice/ena-va...
Nimam namena podzgat zadevo pa vendar ob takih neresnicah ne morem biti tiho.
Vse lepo in prav, si priznal, da si se zmotil, ker se pac nisi poglobil v detajle. Do tukaj vse jasno.
Kako za vraga si pa prisel do tega podatka, da Dacie nimajo zmeckljivih con in da zato potniki absorbirajo vso silo ob trku?
Ker eno je (napacno) trditi, da niso varne (ker preberes zgolj naslov clanka). Drugo pa je, da navedes neresnice, ki sploh niso nikjer omenjene.
Še enkrat, mea culpa.
Bral sem 5+ let kako Dacie dobivajo zvezdico, dve, morda 3. Na drugi strani pa en Clio 4-5 zvezdic, prav tako ostali avti in sem "predvideval", da avto nima zmečkljivih con, ker kako bi drugače lahko dobil tako slabo oceno? In sem dobil odgovor, zakaj slaba ocena. Plus, pred leti sem bral slovenski članek v stilu, da kupci Dacie vedo, da avto ima slabšo varnost in da pri Dacii ne dajo toliko poudarka na njo in da to kupce ne moti. Govoril pa je nek direktor ali pod direktor Dacie. Sem iskal ta članek pa ga nisem našel, ker bi ga tudi prilepil. In vse to je vplivalo na koncu, da sem napisal, da bi se sam izogibal Dacie iz varnostnih razlogov, ker vsi ostali avti omenjeni v tej temi kot priporočilo OP-ju imajo 4-5 zvezdic.
Torej še enkrat, naredil sem napako, da nisem dovolj raziskal zadeve, me pa veseli, da si že drugi komentator v tej temi (zraven @ales85), kateri zna debatirati na normalnem nivoju, torej profesionalno kot bi se spodobilo za tak forum kot je Slo-tech, kjer se potem lahko vsi nekaj naučimo iz komentarjev (izvemo nekaj novega). Ko bi bilo še več takšnih komentatorjev na tem forumu.
Utk ::
Mislim, to da kar oprostite avtom, ki nimajo asistenc, da imajo zvezdico ali 2, ne vem če je ravno pametno. To da imaš asistenco, ki prepreči nesrečo, je v resnici vsaj tolk vredno kot močan pleh. Vsaj pri normalnih vožnjah, pustimo dirkanje. Ki se ga z dacio itak najbrž ne greš.
Bolibri ::
Verjetno je bolj važno, če ima asistenco, tudi če ta ne dela. Jaz močno dvomim, da bi asistence v mojem vozilu preprečile nesrečo, če ne znajo ustaviti pred zidom v garaži. Nisem še probal, sicer. Nekaj sicer gledajo v naselju, vendar se mi zdi, da zapiše samo opozorilo pred trkom, ne pohodi pa zavore. Ali pa jo, tik pred zdajci.
PersonaRuda ::
Verjetno je bolj važno, če ima asistenco, tudi če ta ne dela. Jaz močno dvomim, da bi asistence v mojem vozilu preprečile nesrečo, če ne znajo ustaviti pred zidom v garaži. Nisem še probal, sicer. Nekaj sicer gledajo v naselju, vendar se mi zdi, da zapiše samo opozorilo pred trkom, ne pohodi pa zavore. Ali pa jo, tik pred zdajci.
Sam sem se peljal s kolegom po avtocesti. Malo hitreje je vozil kot je omejitev in po levem pasu prehiteval kolono vozil. Pa mu pred njega skoči avto s 90-95 km/h, kateri se je odločil da bo prehiteval kamion brez da bi se varno prepričal. Avto je avtomatsko začel močno bremzati in se varno ustavil/zmanjšal hitrost na 95-100 km/h (omejitev na tistem odseku je bila 130 km/h). Tu so bile sekunde v igri in prav tako reakcijski čas in vprašanje, če se ne bi zaleteli vsi skupaj, če ne bi imel te asistence samodejnega zaviranja v sili ali radarskega tempomata ali karkoli že to je, ko si sam vklopiš/izklopiš in nastaviš razdaljo, kjer začne sistem sam zavirati (da ne bo spet pritožb, da sem se napačno izrazil ).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
Blinder ::
tista znamka, v kateri bi se punce najbolj sramovale biti vožene je tudi tista, ki ti da največ vsebine za svoj denar
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Utk ::
Verjetno je bolj važno, če ima asistenco, tudi če ta ne dela. Jaz močno dvomim, da bi asistence v mojem vozilu preprečile nesrečo, če ne znajo ustaviti pred zidom v garaži. Nisem še probal, sicer. Nekaj sicer gledajo v naselju, vendar se mi zdi, da zapiše samo opozorilo pred trkom, ne pohodi pa zavore. Ali pa jo, tik pred zdajci.
To je pa odvisno od asistenc, ki jih imaš. Nekatere samo piskajo, druge reagirajo. Tudi to se gleda pri zvezdicah.
stara mama ::
PersonaRuda je izjavil:
Sam sem se peljal s kolegom po avtocesti. Malo hitreje je vozil kot je omejitev in po levem pasu prehiteval kolono vozil. Pa mu pred njega skoči avto s 90-95 km/h, kateri se je odločil da bo prehiteval kamion brez da bi se varno prepričal. Avto je avtomatsko začel močno bremzati in se varno ustavil/zmanjšal hitrost na 95-100 km/h (omejitev na tistem odseku je bila 130 km/h). Tu so bile sekunde v igri in prav tako reakcijski čas in vprašanje, če se ne bi zaleteli vsi skupaj, če ne bi imel te asistence samodejnega zaviranja v sili ali radarskega tempomata ali karkoli že to je, ko si sam vklopiš/izklopiš in nastaviš razdaljo, kjer začne sistem sam zavirati (da ne bo spet pritožb, da sem se napačno izrazil ).
Tokrat so (na njegovo srečo) asistence rešile neumnega voznika. Ni pa asistenčnega sistema, ki bo neumnega voznika vedno reševal.
Razen če se mu odvzame kontrolo nad vozilom. Ali pa kar dovoljenje, da sploh zahaja v take situacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Tokrat so (na njegovo srečo) asistence rešile neumnega voznika. Ni pa asistenčnega sistema, ki bo neumnega voznika vedno reševal.
Razen če se mu odvzame kontrolo nad vozilom. Ali pa kar dovoljenje, da sploh zahaja v take situacije.
Tudi močan pleh ne more rešit vsega. Se je zato bolje vozit v avtu iz kartona?
PersonaRuda ::
stara mama je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
Sam sem se peljal s kolegom po avtocesti. Malo hitreje je vozil kot je omejitev in po levem pasu prehiteval kolono vozil. Pa mu pred njega skoči avto s 90-95 km/h, kateri se je odločil da bo prehiteval kamion brez da bi se varno prepričal. Avto je avtomatsko začel močno bremzati in se varno ustavil/zmanjšal hitrost na 95-100 km/h (omejitev na tistem odseku je bila 130 km/h). Tu so bile sekunde v igri in prav tako reakcijski čas in vprašanje, če se ne bi zaleteli vsi skupaj, če ne bi imel te asistence samodejnega zaviranja v sili ali radarskega tempomata ali karkoli že to je, ko si sam vklopiš/izklopiš in nastaviš razdaljo, kjer začne sistem sam zavirati (da ne bo spet pritožb, da sem se napačno izrazil ).
Tokrat so (na njegovo srečo) asistence rešile neumnega voznika. Ni pa asistenčnega sistema, ki bo neumnega voznika vedno reševal.
Razen če se mu odvzame kontrolo nad vozilom. Ali pa kar dovoljenje, da sploh zahaja v take situacije.
Se dobro spomnim še iz avtošole, ko so nas učili, če je omejitev 50 km/h, vozilo pred tabo vozi 40 km/h in se ti odločiš na varnem odseku prehitevati počasnejše vozilo moraš za varno prehitevanje pospešiti na 80 km/h in ko ga prehitiš zmanjšaš hitrost na 50 km/h. In nikoli ne smeš prehitevati s 50 km/h na omejitvi 50 km/h vozilo s hitrostjo 40 km/h, ker preveč časa porabiš.
Isto je kolega prehiteval na avtocesti vozila z nekje 140-155 km/h, kar je v mejah normale za avtocesto. Ne more pa ti avto skočiti s 95-100 km/h na prehitevalni pas, ampak bi moral imeti vsaj 120-130 km/h noter preden bi skočil na ta pas ali pa počakal, da ga po prehitevalnem vsi prehitijo in potem lahko gre on kamion s 90 km/h prehitevati s svojimi 95-100 km/h.
energetik ::
PersonaRuda je izjavil:
Se dobro spomnim še iz avtošole, ko so nas učili, če je omejitev 50 km/h, vozilo pred tabo vozi 40 km/h in se ti odločiš na varnem odseku prehitevati počasnejše vozilo moraš za varno prehitevanje pospešiti na 80 km/h in ko ga prehitiš zmanjšaš hitrost na 50 km/h. In nikoli ne smeš prehitevati s 50 km/h na omejitvi 50 km/h vozilo s hitrostjo 40 km/h, ker preveč časa porabiš.To te je učil kvečjemu kak šalabajzer. Če je omejitev 50, je 50 in ne smeš preko tudi med prehitevanjem. Seveda si neumen, če greš prehitevat nekoga, ki gre 40, ker boš rabil ogromno časa in prostora, pridobil pa praktično nič.
Na žalost pa se taki počasneti ne izločijo na prvem primernem mestu in na žalost ni nikjer policije, ki bi jih kaznovala za oviranje prometa.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
IzRezije ::
Sam mam drugač Subaruja XV. Pred vsesplošnim sranjem je bil nov 24.500 (zdej je skor 30k). Kakovost izdelave je nekje na nivoju vstopnih BMWjev in Audijev in precej boljša kot recimo Renault, Škoda in podobno. Je zlo enostaven avto, ki ima za današnje cajte relativno malo bombončkov ter velja za enega bolj zanesljivih avtomobilov. Če gledaš in vrjameš po forumih je to avto za 30let. :)
stara mama ::
PersonaRuda je izjavil:
Se dobro spomnim še iz avtošole, ko so nas učili, če je omejitev 50 km/h, vozilo pred tabo vozi 40 km/h in se ti odločiš na varnem odseku prehitevati počasnejše vozilo moraš za varno prehitevanje pospešiti na 80 km/h in ko ga prehitiš zmanjšaš hitrost na 50 km/h. In nikoli ne smeš prehitevati s 50 km/h na omejitvi 50 km/h vozilo s hitrostjo 40 km/h, ker preveč časa porabiš.
Isto je kolega prehiteval na avtocesti vozila z nekje 140-155 km/h, kar je v mejah normale za avtocesto. Ne more pa ti avto skočiti s 95-100 km/h na prehitevalni pas, ampak bi moral imeti vsaj 120-130 km/h noter preden bi skočil na ta pas ali pa počakal, da ga po prehitevalnem vsi prehitijo in potem lahko gre on kamion s 90 km/h prehitevati s svojimi 95-100 km/h.
Reč ti to policaju, ki mi je na dvopasovnici (enak primer kot avtocesta, le v naselju z nižjimi omejitvami) napisal kazen.
In ne, 140-155km/h NI v mejah normale za avtocesto, omejitve so NATANČNO določene, in nisi ti prometnik, da se "spoznaš, kaj je v mejah normale"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
PersonaRuda ::
stara mama je izjavil:
Reč ti to policaju, ki mi je na dvopasovnici (enak primer kot avtocesta, le v naselju z nižjimi omejitvami) napisal kazen.
In ne, 140-155km/h NI v mejah normale za avtocesto, omejitve so NATANČNO določene, in nisi ti prometnik, da se "spoznaš, kaj je v mejah normale"
Se zavedam, da če bom v naselju prehiteval počasnejše vozilo (35-40 km/h) s 65-80 km/h in me bo ujel radar, da bom kaznovan, razen če bi policist razumel, da sem prehiteval počasnejše vozilo in bi mi potem skozi prste pogledal (ampak to je misija nemogoče) in proti cestno prometnim pravilom.
Sem si tudi šel gledat zdaj CCP pravila in ima @energetik prav:
Pravilno prehitevanje
... po 50 prebranih vrsticah, ključna vrstica:
Ko smo na nasprotnem voznem pasu, moramo:
• odločno pospešiti na ustrezno prehitevalno hitrost (od 20 do 30 km/h višjo od hitrosti prehitevanega vozila). Pozor: tudi med prehitevanjem ne smemo prekoračiti dovoljene hitrosti,
Ampak kljub temu bom še naprej prehiteval polže, ki se vozijo 35-40 km/h na omejitvi 50 km/h in polže, ki se vozijo 50-60 km/h izven naselja, kjer je omejitev omejena s tablo 70 km/h ali pa brez table s 90 km/h.
In prehiteval bom vedno z 20-30 km/h višjo hitrostjo od omejitev kot sem to počel do sedaj in mi je predlagal inštruktor, čeprav sem v prekršku in lahko fašem kazen, če naletim na radar.
energetik ::
Če moraš pospešiti na 20-30km/h več kot je omejitev, potem pomeni da nimaš dovolj prostora in prehitevaš nevarno.
Ja, ko že prehitevaš, boš jasno stisnil, da boš čimprej mimo, ampak v prvi vrsti naj se takega prehitevanja sploh ne bi lotil. Jaz prehitevam, če je res absolutno varno. Sicer raje vklopim radar na omejitev in si prižgem dobro muzko, pa se ne sekiram zaradi polža spredaj.
Ja, ko že prehitevaš, boš jasno stisnil, da boš čimprej mimo, ampak v prvi vrsti naj se takega prehitevanja sploh ne bi lotil. Jaz prehitevam, če je res absolutno varno. Sicer raje vklopim radar na omejitev in si prižgem dobro muzko, pa se ne sekiram zaradi polža spredaj.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
V naselju prehitevat, tudi če gre tist 40, je brez veze. Izven pa...pač potegneš do 110-120, če je treba, v čem je problem. Tam boš pa ja videl radar že prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
PersonaRuda ::
Če moraš pospešiti na 20-30km/h več kot je omejitev, potem pomeni da nimaš dovolj prostora in prehitevaš nevarno.
Ja, ko že prehitevaš, boš jasno stisnil, da boš čimprej mimo, ampak v prvi vrsti naj se takega prehitevanja sploh ne bi lotil.
Vse drži kar si zapisal. A jaz se enostavno ne morem voziti za nedeljskimi vozniki. Cel čas se držim omejitev in maksimalno do 10 km/h prekoračim omejitev, ampak za polži pa ne zdržim da bi se vozil. In ja jaz ogoržam s svojim manevrom promet kot tudi on, ker se ne zna voziti dovolj hitro, da bi dosegel hitrost omejitve. Tudi za prehitevanje v CPP piše tole:
Pri prehitevanju mora voznik upoštevati vrsto dejavnikov, da je prehitevanje varno. Že pred prehitevanjem mora voznik upoštevati nekaj pomembnih dejstev in dejavnikov:
• ali je prehitevanje sploh dovoljeno (prepoved prehitevanja, polna ali prekinjena črta, križišče),
• kako dolgo je prehitevano vozilo, je pred vozilom dovolj prostora za vrnitev na vozni pas, zakaj vozilo pred nami vozi počasi (je pred njim še počasnejše vozilo ali celo ovira),
• je treba prehiteti le eno ali več vozil, je med vozili pred nami dovolj prostora, da v nuji prekinemo manever,
• je cesta pregledna (ovinki, prevoji), so spredaj križišča, izvozi ali uvozi na cesto,
• kakšne so vremenske razmere, v kakšnem stanju je vozna podlaga,
• kako daleč so vozila na nasprotnem voznem pasu, kako hitro vozijo vozila proti nam.
Začetek prehitevalnega manevra predstavlja trenutek, ko zapustimo svoj vozni pas, torej zavijemo na nasprotnega. Pri tem je pomembno, da:
• obdržimo ustrezno varnostno razdaljo do pred nami vozečega avtomobila, saj ta zagotavlja dobro preglednost naprej, ko zavijemo s svojega pasu,
• pozorno spremljamo dogajanje oziroma promet za nami – prehitevanje ni dovoljeno, če že nekdo prehiteva nas, posebno pozorni moramo biti na motoriste, ki se jih vidi precej slabše od avtomobilov,
• prehitevati začnemo tako, da vključimo smernik in odločno – a ne preostro – zapeljemo iz kolone na nasprotni vozni pas.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12502 (10533) | PandaFlow2 |
» | Varnost avtomobilov (Euro NCAP) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 16310 (14334) | krneki0001 |
» | Avto do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12133 (10824) | OmegaM |
» | trenutno najcenejši mali avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22012 (19144) | Zvezdica27 |