» »

Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC

Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC

1
2
3

Invictus ::

vnetidebater je izjavil:


Jaz imam na tempomatu 140 (števec malo laže, nekaj kmh je odpustka na prekoračitev hitrosti) ne glede na to ali sem na levem ali desnem pasu. Mularija ki bi rada divjala 160 kmh me ne briga.

Pač moderni debil, ki z enim elektronskim pomagalom terorizira ostale.

najbrž tudi ne znaš več uporabljati vzvratnega ogledala ?!?!?!

vnetidebater je izjavil:


Problem je da ti voziš 180 km/h, oni pa morajo pospešiti iz 100 km/h da bi se lahko vključili na levi pas.
Niti 250 konjski turbobencinar ne zmore kompenzirati take razlike v hitrosti brez da bi moral idiot, ki divja s 180 kmh zavirati (če si napisal da voziš 160, vem da voziš tudi več).

Pogledaš najprej v ogledalo, in če vidiš nekoga hitrejšega, pač ne greš prehitevati...

BTW. to je osnovno pravilo prehitevanje, preveri če je varno. To vi, tempomat vozniki, ne štekate...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

vnetidebater ::

Ne briga me kaj se dogaja v vzratnem ogledalu dokler ni dovolj prostora da se bom varno umaknil na desni vozni pas. Med 2 tovornjaka kjer je 15 metrov prostora se seveda ne bom umikal. Pa če se ti na trepalnice vržeš od togote. :D

Tudi ne bom pospeševal na 200 kmh da bi tebi omogočil čimprejšnje prehitevanje.
Sem to delal nekoč, ko sem bil še mulc pa se je izkazalo da je dobesedno VSAK potem pospeševal skupaj z mano do 200 km/h in je bil še vedno v mojem odbijaču. Ljudje so prasci, ne splača se ti jim klanjat v upanju da te bodo potem pa le končno spoštovali.

Invictus je izjavil:

Pogledaš najprej v ogledalo, in če vidiš nekoga hitrejšega, pač ne greš prehitevati...


ne seri k vem da ti isto delaš. Sploh ko si na uvozu na avtocesto in moraš takoj prehiteti "počasneža pred sabo". In moraš pro 90 kmh divje pospeševat na 150 in doživljaš orgazem za volanom, nekdo pa je moral upočasniti iz 140 na 100 ker si ga izsilil. Ampak ti pač tega ne opaziš.

Samo tebe pač boli kurac za ogledala, tebi je važno samo da divjaš in prehitevaš in gledaš zgolj naprej.

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

vnetidebater je izjavil:

oni pa morajo pospešiti iz 100 km/h da bi se lahko vključili na levi pas.

Eto, to je problem, kje piše da morajo s 100 km/h zapeljati na levi pas. Vem sicer da je 60-100KM avto težko voziti na AC. Ampak se da, da opišem pravilni postopek:
1. v daljavi vidiš tovornjak in se odločiš prehitet, takoj začneš razmišljat o tem in začneš že iskati luknjo na pospeševalnem pasu za tabo
2. daš levi smernik, pospešiš kolikor se da do avta pred tabo in zapelješ na levi pas
Seveda to je teorija, v praksi je za tovornjakom še polno avtov in teh ne bo šel noben prehitevat s tako švoh avtom, ker bo zabasal pospeševalni pas, oz. seveda delajo tudi to. Ampak bo prehitel eden po eden tisti ki je za tovornjakom in potem ne more nabrati dovolj hitrosti, zadaj pa drvijo s 140-160.
Meni ni noben problem, ko pospešim do vozila pred sabo imam noter vsaj 130 in se mi ni noben problem premaknit na levi pas.
Enako mi je povsem enostavno opravilo vključevanje na AC, čeprav nekaterim povzroča resne probleme.
Pa ne rečem da bi morali imeti vsi take avte, to bi bil šele kaos na cesti. Kaos bi bil že če bi vsi vozili kot vozim jaz, ker bi se neprestano nekaj prehitevali pri 160+, kaj šele če bi ti nesposobneži v Cliih.

Več ne morem zaradi pogojne kazni, ne smem dobiti niti 3KT.

vnetidebater ::

To delajo večinoma vozniki novih Passatov, starih BMW in Audijev ker mislijo da imajo močne pospeške. Pač čutijo suvanje turbine, ko jih zabija v sedež in mislijo da imajo formulo v rokah.
Ostali narod pa mora potem zavirat ker jih teli bebčki izsiljujejo ker se ne zavedajo da v bistvu imajo zelo slabe pospeške.


Spoznal boš da avti s 60 do 100 KM o katerih slabšalno pišeš, večinoma vozijo konstantno z visoko hitrostjo (ker jim avto ne pospešuje dobro).

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

Passati in Audiji pa ne da so švoh, ampak vozniki res šparajo med prehitevanjem. Kot sem že rekel, nek 1.6 ali 2.0 dizel bi moral imeti na AC najboljše pospeške, na večji razdalji v povprečju boljše od 3x močnejših bencinarjev, ker mu ne bi smelo biti mar če med prehitevanjem doseže porabo 10l, itak ima potem povprečno samo 6l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

vnetidebater ::

Ja v teoriji imaš prav, v praksi se izkaže da taki bedaki največ izsiljujejo. Ker mislijo da ssvojim pospeševanjem nikogar ne izsilijo.


Clioti ponavadi drvijo po levem pasu s 150 kmh. To pa zato ker so jih dosegli pri Kopru in jih držijo do LJubljane. Če pri Postojni upočasnijo na 100 kmh bo trajalo do Unca da nazaj do 150 pospešijo. :)


Spoznal boš da avti ki imajo manj kot 100 konjev te skoraj nikdar ne bodo izsilili. Močno se zavedajo da nimajo pospeškov. Vedno te bo izsilil nekdo ki ima več kot 120 konjev ker voznik misli da je prijel bika za rogove ko je kupil nov avto.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

kixs je izjavil:

Daliborg je izjavil:

@Kix , ja saj največkrat ste blendači in težka noga z avtom od firme....baje so najhitrejši avti ravno ti in gredo po makadamu tudi 100 kaj ne?


Sluzbeni se pac ne spara - glede porabe. Ampak makedama pa res ne vidi. In kot receno, bledam zelo redko, ko se mi res mudi - najveckrat domov.

Gredo pa tudi meni na zivce tisti, ki blendajo... kot da se mu ne bom umaknil in blenda vsaj 500m za mano in rabi se pol ure, da sploh pride do mene - govorim za privat voznje.

Se pa redno umikam na desni pas tudi s sluzbenim. Ce vidim, da se mi kdo priblizuje, tudi pobremzam, da gre mimo.


Se pravi si bil vzgojen : Tuje uniči, svoje šparaj?
hmmm...če bi tako VSI poklicni vozniki (kar tudi tisti z logotipi na vozilu so) počeli z avti bi bili stroški armortizacije v špedicijah x1000. Pač ni tako, vsi vozniki ki imajo zdravo pamet skrbijo za vozilo ponavadi še bolj kot pa z lastnim.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

GR2 ::

Takega sem pa res že enega srečal, kar en kinder jajček, se ne spomnim kateri že, recimo da star Polo, in je kar vozil 150-160 vedno po levem. Takrat sam še nisem prakticiral te vožnje 160 kot jo sedaj in sem vozil za njim na desnem.
Verjetno sicer kaj močnejšega kot 60KM, drugače bi bil konstantno na 5000+ rpm, ker to več kot 160 itak ne gre. Saj ti majhni avti imajo nekateri tudi 100KM.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Invictus ::

vnetidebater je izjavil:

Spoznal boš da avti s 60 do 100 KM o katerih slabšalno pišeš, večinoma vozijo konstantno z visoko hitrostjo (ker jim avto ne pospešuje dobro).

Takih avtov skoraj ni več, vsak malo pizdec ima 100KM+. In pospeši bolje kot vsak star BMW, Audi, Mercedez, samo znati ga je treba vozit... To pomeni, da prestaviš v nižjo prestavo in daš gas, če slučajno ne veš.

Sam danes folk orgazmira z avtomatskim menjalnikom in tempomatom ter dela sranje. Še dobro, da sedaj piše na vozniški, da si delal izpit z avtom, ki ima avtomatski menjalnik... Da se loči zrnje od plev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

vnetidebater ::

Invictus je izjavil:

vnetidebater je izjavil:

Spoznal boš da avti s 60 do 100 KM o katerih slabšalno pišeš, večinoma vozijo konstantno z visoko hitrostjo (ker jim avto ne pospešuje dobro).

Takih avtov skoraj ni več, vsak malo pizdec ima 100KM+. In pospeši bolje kot vsak star BMW, Audi, Mercedez, samo znati ga je treba vozit... To pomeni, da prestaviš v nižjo prestavo in daš gas, če slučajno ne veš.




ja ja, zravn rabiš pa še štoparico in dirkalno zastavo.

In zavore morajo bit nujno na rumeno ali rdeče pobarvane saj ti to doda extra 15 konjev.


Pa ne pozabi klime izključit pred prehitevanjem da boš dobil še 0.001% kilowatov.

Nekako dvomim da voziš hitreje od mene. :) Zagotovo pa voziš kot idiot iz tvojih zahtev omenjenih v tej temi. Jaz pač divjam zgolj tam kjer je to možno, ne pa na faking avtocesti. Na Hrvaškem je dirkalna steza, v Nemčiji tudi. Pojdi tja adrenalin pridobivat.
Pač kupi še en komplet platišč in daj na njih dirkalne gume. KO se odpraviš na dirkališče zamenjaj pnevmatike (zdržijo par let na tak način) in divjaj po dirkališču, da boš videl če si res hiter voznik.

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

To je pa tud res, da jaz ko hočem vozit hitro, že v štartu ravno iz tega razloga ne vklopim klime, čeprav bi šlo kvečjem 5KM od 200KM. Sedaj v aprilu seveda kjer se da preživet če nastaviš 17-19°C.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

gozdar1 ::

Kolikor vemo prehitevanje kolone ni dovoljeno, prav tako vožnja po levem pasu, če bi se večina držala teh dveh pravil do takih situacij ne bi prihajalo.
Da se ti "mudi" ni opravičilo za neupoštevanje predpisov.

vnetidebater ::

gozdar1 je izjavil:

Kolikor vemo prehitevanje kolone ni dovoljeno, prav tako vožnja po levem pasu, če bi se večina držala teh dveh pravil do takih situacij ne bi prihajalo.
Da se ti "mudi" ni opravičilo za neupoštevanje predpisov.


Tu imaš 2 problema:
1. slovenci znajo biti hudo agresivni prasci za volanom. Če se boš v rush hourju umaknil na desni pas te zagotovo nihče ne bo več spustil nazaj na levi pas. Ni šans.
2. ker so slovenci hudo agresivni za volanom se ti bodo prilimali na odbijač ko te bodo želeli prehiteti in ko se boš umikal (ker si kulturen) na desno, te bodo že prehitevali čeprav še nisi zapustil levega pasa.

Tako nekulturne voznike kot so slovenci težko najdeš kje po svetu. Resno, to je nekaj neverjetnega. Avtocesta je za slovence neko morilno dirkališče. Sem prevozil pol sveta in samo v sloveniji se mi dogaja da mi ljudje na avtocesti redno divje blendajo. V Ameriki ti blendajo samo neki zblazneli redneki ki doživljajo road rage. V sloveniji ti blenda povprečna tajnica.

Skratka sčasoma te okolje navadi da se nima smisla nikomur klanjati in se nehaš sekirat za idiote ki ti blendajo v rit ko ti manjka še 5 sekund da boš zaključil prehitevanje.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Še enkrat, da rečemo bobu bob. Okrog vožnje v Sloveniji.
24. marca so mi vzeli avto. Od takrat se, v glavnem, trajbam s kombijem naokrog, L2H2. Se pravi nerodno, počasno kopito.
V skoraj mesecu dni me je, tako na regionalkah, kot tudi na AC, prehitel točno 1 (eden) avto. Pa vemo koliko gre kombi. Z mnogo muke 160 - 170 km/h.

FTad ::

feryz je izjavil:

Če smo že pri tem, zato se folk ne drži varnostne razdalje. Če idiotom ne pribiješ meter za rit, se bodo tudi ob praznem desnem pasu, vozili od Ljubljane do Maribora po prehitevalnem. Šele ko se mu nalimaš zadaj, mu potegne, da bi šel rad mimo.


Ampak kaj mi je zanimivo je to, da to bolj opazim pri avstrijskih voznikih (voznicah), odkar zivim tam, kot pa ko se vozim v Sloveniji.

feryz ::

Avstrijci so še dosti bolj egoistični kot mi. Tudi na štiripasovnici, ga pri treh skoraj praznih pasovih, ne spraviš z "najhitrejšega", če gre 129,5 km/h.
Zato se nabijajo v rit, ampak kaj dosti ne nuca.

vnetidebater ::

FTad je izjavil:

feryz je izjavil:

Če smo že pri tem, zato se folk ne drži varnostne razdalje. Če idiotom ne pribiješ meter za rit, se bodo tudi ob praznem desnem pasu, vozili od Ljubljane do Maribora po prehitevalnem. Šele ko se mu nalimaš zadaj, mu potegne, da bi šel rad mimo.


Ampak kaj mi je zanimivo je to, da to bolj opazim pri avstrijskih voznikih (voznicah), odkar zivim tam, kot pa ko se vozim v Sloveniji.


Na Avstrijskih cestah takšnega divjanja pač ni. Vsak kolikor sem se jaz vozil tam gor se pričakuje da če voziš 150-160, praktično že močno divjaš. Tako da kdor vozi toliko nekako smatra da ga nihče ne bo šel izsiljevat in divje prehitevat.

Je pa opaziti da v splošnem so avstrijski vozniki hitrejši od nas, vozijo precej bolj "dinamično" in ne cincajo. Če je omejitev 130 vozij 130 in ne 100 brez razloga.

feryz je izjavil:

Avstrijci so še dosti bolj egoistični kot mi. Tudi na štiripasovnici, ga pri treh skoraj praznih pasovih, ne spraviš z "najhitrejšega", če gre 129,5 km/h.
Zato se nabijajo v rit, ampak kaj dosti ne nuca.


Morda se zabijajo kakšni mladci v stari predelanih VW Golfih.

feryz je izjavil:

Avstrijci so še dosti bolj egoistični kot mi. Tudi na štiripasovnici, ga pri treh skoraj praznih pasovih, ne spraviš z "najhitrejšega", če gre 129,5 km/h.
Zato se nabijajo v rit, ampak kaj dosti ne nuca.


tu je treba omeniti tudi da so avstrijci ponosni. Ne bodo kar nastavili danke vsakomur ki se jim zabije v rit in pospeševali ter se naglo umikali. Jebiga. Saj je v Italiji popolnoma enako. Ko nekdo prehiteva pač prehiteva. Ne bo kar skakal iz pasa na pas ker se ti jočeš za volanom ker bi rad divjal pa ne moreš.

Da o vožnji po Veliki Britaniji ne govorim. Tam se ti bo Clio nalimal na prehitevalni pas in ni važno ali voziš Jaguarja ali Audija ali BMW ali Mercedesa. Počakal boš da se bo odločil zapeljat nazaj na svoj pas. Lahko poblendaš, če misliš da boš s tem kaj dosegel. :) In nihče ne vozi več kot 5 milj na uro več kot je omejitev. Nikdar. Tako da...ja, blendaj če ti paše in potem pospeši za 5 milj na uro.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Daliborg je izjavil:

kixs je izjavil:

Daliborg je izjavil:

@Kix , ja saj največkrat ste blendači in težka noga z avtom od firme....baje so najhitrejši avti ravno ti in gredo po makadamu tudi 100 kaj ne?


Sluzbeni se pac ne spara - glede porabe. Ampak makedama pa res ne vidi. In kot receno, bledam zelo redko, ko se mi res mudi - najveckrat domov.

Gredo pa tudi meni na zivce tisti, ki blendajo... kot da se mu ne bom umaknil in blenda vsaj 500m za mano in rabi se pol ure, da sploh pride do mene - govorim za privat voznje.

Se pa redno umikam na desni pas tudi s sluzbenim. Ce vidim, da se mi kdo priblizuje, tudi pobremzam, da gre mimo.


Se pravi si bil vzgojen : Tuje uniči, svoje šparaj?
hmmm...če bi tako VSI poklicni vozniki (kar tudi tisti z logotipi na vozilu so) počeli z avti bi bili stroški armortizacije v špedicijah x1000. Pač ni tako, vsi vozniki ki imajo zdravo pamet skrbijo za vozilo ponavadi še bolj kot pa z lastnim.


To se pa motis. Avto, ki ga vozim ima cca 400Kkm za sabo. Peljem lepo 150-160km/h na priblizno 3K obratih. Do konca gasa itak ne stiskam, ker potem brezveze salta prestavo ali dve dol??? Vozim ga tako kot svojega, le tistih 20-30km/h vec... nja, zadnje case tudi svojega tako vozim.

Ni pa to formula, da ga bom skoz tiscal. Gre lepo lagano sportski :lol:

feryz ::

170 km/h je pri normalnem avtu, tako počasna vožnja, da ne veš, kaj bi sam s sabo. Ob praznih cestah, jasno.
Tudi motor se komajda vrti.

zmaugy ::

Do 180 na avtocesti je živi dolgčas.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

GR2 ::

Kje pa, je kar pestro že če voziš 130, ostali poskrbijo da ti ni dolgčas. Če misliš prazno AC ob polnoči je pa 130 sigurno premalo, vsaj nekih 140-150 že moraš it.
Tako kot morajo voziti tovornjaki in avtobusi, to je pa dolgčas.

A110 ::

Cesta ni namenjena zabavi. Škoda da se marsikdo ne zaveda da ravno dolgočasnost povečuje pretočnost. Če bi vsi vozili enako hitro bi bila dosti večja pretočnost in obenem dosti manj nesreč ter bi tako skupno kot družba bili veliko na boljšem. Tako pa zaradi par sebičnih kretenov ki vozijo preblizu za ritjo,... trpi veš promet

PandaFlow2 ::

feryz je izjavil:

170 km/h je pri normalnem avtu, tako počasna vožnja, da ne veš, kaj bi sam s sabo.


Dokler se enkrat ne srečaš z enačbo za kinetično energijo, potem je pa kar velika razlika med 130 in 170 km/h.

UganiKdo ::

Frezy in enačbe? ja, mogoče, ko bodo prodajal pivo s tem imenom v lokalni oštariji.

kuall ::

DamijanD je izjavil:

Se vidi, da imaš še malo kilometrov - jaz sem že večkrat zaviral do konca pri manjši hitrosti in samo s strahom opazoval tistega za mano ali bo tudi...


Grem stavit, da nisi opazil tisto, kar sem jaz opazil: strah na obrazu od voznika, kako gleda v ogledalo, ali se mu bo kdo zabil v rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

feryz ::

PandaFlow2 je izjavil:

feryz je izjavil:

170 km/h je pri normalnem avtu, tako počasna vožnja, da ne veš, kaj bi sam s sabo.


Dokler se enkrat ne srečaš z enačbo za kinetično energijo, potem je pa kar velika razlika med 130 in 170 km/h.
Tebi pa fizika ne gre glih najbolje, a?
Kinetična energija ni noben problem.

Ene vas celo nabrišejo s floskulo, da hitrost ubija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

energetik ::

A110 je izjavil:

Cesta ni namenjena zabavi. Škoda da se marsikdo ne zaveda da ravno dolgočasnost povečuje pretočnost. Če bi vsi vozili enako hitro bi bila dosti večja pretočnost in obenem dosti manj nesreč ter bi tako skupno kot družba bili veliko na boljšem. Tako pa zaradi par sebičnih kretenov ki vozijo preblizu za ritjo,... trpi veš promet
Točno tako. Do neke gostote prometa, se še ne opazi toliko učinka kretenov (počasnih in hitrih), nato se v trenutku pojavijo razni efekti, kot je efekt harmonike itd. Harmonika lahko hitro povzroči verižno trčenje in vse obstane. Obstane lahko tudi brez trčenja, samo zaradi efektov. Na žalost imamo le redko tako nizko gostoto prometa, da bi tolerirala kretene.

feryz je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

feryz je izjavil:

170 km/h je pri normalnem avtu, tako počasna vožnja, da ne veš, kaj bi sam s sabo.


Dokler se enkrat ne srečaš z enačbo za kinetično energijo, potem je pa kar velika razlika med 130 in 170 km/h.
Tebi pa fizika ne gre glih najbolje, a?
Kinetična energija ni noben problem.

Ene vas celo nabrišejo s floskulo, da hitrost ubija.
Kinetična energija ni problem, dokler jo skuriš na diskih ali z njo nafilaš baterijo v hibridu. Ko jo pa enkrat skuriš na svojih organih, potem je problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

feryz ::

Zakaj pa bi jo na organih kuril? Razen če imaš kakšen čuden fetiš.

Mene zmeraj razpizdi, ko se ljudje z avti kušujejo med sabo in moraš potem čakati v zastoju. Kaj za vraga rinejo na cesto, če ne znajo voziti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

GR2 ::

A110 je izjavil:

Cesta ni namenjena zabavi. Škoda da se marsikdo ne zaveda da ravno dolgočasnost povečuje pretočnost. Če bi vsi vozili enako hitro bi bila dosti večja pretočnost in obenem dosti manj nesreč ter bi tako skupno kot družba bili veliko na boljšem. Tako pa zaradi par sebičnih kretenov ki vozijo preblizu za ritjo,... trpi veš promet

Še vedno ni noben odgovoril zakaj je bil zadnja 2 dni na gorenjski AC zastoj. Je to mar zaradi prehitrih, ki ne znajo upočasnit in se pravočasno razvrstit na desni pas?
Ali to ne bi šlo skozi z vsaj nekih 60-80 tudi če bi vsa vozila upravljal računalnik? Mi se pa vozimo 0-20 km/h.
Drugič bi najraje spredaj pustil prazno pa potem odpeljem, da ne kurim sklopke. To pa tudi ne vem kaj pomeni za tiste zadaj, verjetno bi bili spet prikrajšani na času, ker ne znajo enako hitro kot jaz speljat.

Na AC hitrost ni tak problem, ker vsi vozijo v isto smer, razen parih na leto ali celo mesec, ne vem, nisem še videl enega, se pa večkrat govori o tem po radiu. Tudi če greš ti 170 in ti eden zapelje res direkt pred tabo bo razlika kvečjem 130 proti 100. Drugače se v praksi vedno izide, kdaj ste pa sploh videli koga, ki bi ga fasal v rit. Z 200 bi pa slej kot prej enega naletel, tolk se jaz ne bi nikol upal peljati mimo kolone. 170-180 recimo da je siva cona. 160 je pa že kar precej varno, že zaradi tega ker noben ne zavije res na ostro, ampak vidiš na daleč da zavija levo, čeprav ni dal smernika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

feryz ::

A nisi prebral? Zato je zastoj, ker ljudje vozijo prehitro. Simpl.

energetik ::

GR2 je izjavil:


Še vedno ni noben odgovoril zakaj je bil zadnja 2 dni na gorenjski AC zastoj. Je to mar zaradi prehitrih, ki ne znajo upočasnit in se pravočasno razvrstit na desni pas?
Ali to ne bi šlo skozi z vsaj nekih 60-80 tudi če bi vsa vozila upravljal računalnik? Mi se pa vozimo 0-20 km/h.
Absolutno bi šlo precej hitreje skozi, če bi vsa vozila upravljal računalnik. Torej da bi se naredila res prava brezhibna zadrga. Že če bi bil _vsak_ na radarskem tempomatu z 2s varnostno razdaljo, bi šlo skozi precej hitreje, torej da bi folk ob oviri vedno lahko brez zmanjševanja zapeljal v špranjo na desni.

Kaj takega je ob arogantnih in nesposobnih voznikih ter neobstoječi varnostni razdalji nemogoče.

Vetrpiha ::

A koga mučijo mudeli, ki gredo na prehitevalnega in prehitevajo drugo vozilo s 120 na uro?
No, do tu je vse vredu, problem nastane, ko si tak mudel pol zamisli, da bo čez 150metrov prehitel še enega na desni, pa potem še en tovornjak, pa še kako vozilo, vmes pa lepo na prehitevalnrm opazujr naravo:|

jshadlsa232 ::

energetik je izjavil:

Ti si začel z nazivanjem z idioti. Lej, vedno vozim po voznem pasu. Če pa prehitevam kolono tovornjakov s 130 po GPS

Zaradi takih retardov so guzve na cesti. Pri prehitevanju je dovoljeno prekoracit omejitev, ce to pomeni bolj tekoc promet, tako da ne bodi taki zahojen pravilnez in se malo podvizaj, ter se potem umakni, pa ti noben ne bo blendal.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: energetik ()

GR2 ::

Če sem prav iskren mene moti bolj kako to izvedejo, se pravi splošno jebivetrstvo. Če bi dal pravočasno smernik in ne bi izsilil, naj prehiti s 120, če že res mora.

energetik ::

jshadlsa232 je izjavil:

energetik je izjavil:

Ti si začel z nazivanjem z idioti. Lej, vedno vozim po voznem pasu. Če pa prehitevam kolono tovornjakov s 130 po GPS

Zaradi takih retardov so guzve na cesti. Pri prehitevanju je dovoljeno prekoracit omejitev, ce to pomeni bolj tekoc promet, tako da ne bodi taki zahojen pravilnez in se malo podvizaj, ter se potem umakni, pa ti noben ne bo blendal.
Spet en nepismen. Ne zna brat postov, niti CPP.

A110 ::

Vetrpiha je izjavil:

A koga mučijo mudeli, ki gredo na prehitevalnega in prehitevajo drugo vozilo s 120 na uro?
No, do tu je vse vredu, problem nastane, ko si tak mudel pol zamisli, da bo čez 150metrov prehitel še enega na desni, pa potem še en tovornjak, pa še kako vozilo, vmes pa lepo na prehitevalnrm opazujr naravo:|


Pri 10km/h razlike (vso pot) boš 100km pot prevozil 6min počasneje. V eni minuti vožnje 10km/h počasneje boš izgubil koliko sekund? 5. Res velika razlika vredna zivciranja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

starfotr ::

Pri 130 km/h in masi vozila 1500 kg imaš 1 MJ kinetične energije, pri 170 km/h pa 1,6 MJ. Tako, za primerjavo.

Če se komu zdi to malo ali veliko ni to moj problem ... No, skratka, fizika ne laže.

gozdar1 ::

Morda bi veljalo razmisliti o omejitvah za mlade voznike, glede maksimalne moči vozila. Nekaj podobnega kot imajo v avstraliji.

starfotr ::

Kot da z avtom z motorjem 1.0 ne moreš iti 150 km/h.

PandaFlow2 ::

gozdar1 je izjavil:

Morda bi veljalo razmisliti o omejitvah za mlade voznike, glede maksimalne moči vozila. Nekaj podobnega kot imajo v avstraliji.


UK ima še boljši način - zavarovanje močnega avtomobila za voznika s svežo vozniško je par tisoč funtov letno. "Črna skrinjica", ki beleži hitrosti in pospeške avtomobila drastično niža premije za mlade voznike.

Pa se hitro znebiš mladih norcev...

Tomassi ::

GR2 je izjavil:

A110 je izjavil:

Cesta ni namenjena zabavi. Škoda da se marsikdo ne zaveda da ravno dolgočasnost povečuje pretočnost. Če bi vsi vozili enako hitro bi bila dosti večja pretočnost in obenem dosti manj nesreč ter bi tako skupno kot družba bili veliko na boljšem. Tako pa zaradi par sebičnih kretenov ki vozijo preblizu za ritjo,... trpi veš promet

Še vedno ni noben odgovoril zakaj je bil zadnja 2 dni na gorenjski AC zastoj. Je to mar zaradi prehitrih, ki ne znajo upočasnit in se pravočasno razvrstit na desni pas?
Ali to ne bi šlo skozi z vsaj nekih 60-80 tudi če bi vsa vozila upravljal računalnik? Mi se pa vozimo 0-20 km/h.
Drugič bi najraje spredaj pustil prazno pa potem odpeljem, da ne kurim sklopke. To pa tudi ne vem kaj pomeni za tiste zadaj, verjetno bi bili spet prikrajšani na času, ker ne znajo enako hitro kot jaz speljat.

Na AC hitrost ni tak problem, ker vsi vozijo v isto smer, razen parih na leto ali celo mesec, ne vem, nisem še videl enega, se pa večkrat govori o tem po radiu. Tudi če greš ti 170 in ti eden zapelje res direkt pred tabo bo razlika kvečjem 130 proti 100. Drugače se v praksi vedno izide, kdaj ste pa sploh videli koga, ki bi ga fasal v rit. Z 200 bi pa slej kot prej enega naletel, tolk se jaz ne bi nikol upal peljati mimo kolone. 170-180 recimo da je siva cona. 160 je pa že kar precej varno, že zaradi tega ker noben ne zavije res na ostro, ampak vidiš na daleč da zavija levo, čeprav ni dal smernika.


V praksi se izide - pogosto. Ampak problem je, ko se ne. Trojane - Blagovica, iz prve vrste opazoval (in upal, da tistemu za mano delajo zavore vsaj tako dobro kot meni) kako se jih je, mislim da 12, nabilo en čez drugega. Na mestu, kjer je še omejitev še vedno 100, pa gredo vsi 130+.

Ostro zavijanje? Izogibanje kotalečemu se škafu. Izogibanje vedru. Deske. Povoženi deli razpadlega kombija in prikolice tovornjaka, ki sta se nabila in sta stala za ovinkom (to mi je precej zaružilo po podvozju)... Prekratka varnostna razdalja mi je pa recimo bila demonstrirana, ko je avto pred mano povozil del razpadle gume tovornjaka in mi je pustilo lep odtis čez odbijač in havbo.

darksamurai ::

 Fantomski zastoji

Fantomski zastoji


Za zastoj ni potrebna nesreča. Dovolj sta dva ali trije genialci z NEvarnostno razdaljo 0.5m. V trenutku se pretočnih 80-130 zniža na 0.

Likalnik ::

To se dostikrat naredi zjutraj na Gorenjski AC od Vodic naprej proti Ljubljani.....ko dobesedno stojimo na AC..., ko preguramo teh par kilometrov naprej...vidim, da ni bilo nobene nesreče...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Invictus ::

Dovolj je en drekač, ki namesto 130 pelje 110. Čez 30 km pa vse stoji.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

3p ::

Viva primitiva.

Folk, ki misli, da owna prehitevalni pas, skrbi za to, da se vsi skupaj vozimo počasneje. V povprečju seveda.

darksamurai ::

Invictus je izjavil:

Dovolj je en drekač, ki namesto 130 pelje 110. Čez 30 km pa vse stoji.


Ni res! Dovoj je en idijot, ki ne drži varnostne razdalje. Če bi se vsi držali varnostne razdalje bi se vsi peljali 110.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Nočem se peljat 110, hočem se peljati 160...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

3p ::

Invictus je izjavil:

Pogledaš najprej v ogledalo, in če vidiš nekoga hitrejšega, pač ne greš prehitevati...


Še največji problem je, da večino podrkljev ki drkajo po prehitevlnem pasu niti ne vozi hitro. Vozijo 126,1km/h na tempomat. Vozim po voznem pasu, se približujem nekomu pred sabo, pogledam levo, nekdo v ogledalu na prehitevalnem pasu. Ok, upočasnim. Nič ne švigne mimo. Gledam spet. Aja, saj nikogar ne prehiteva, samo vozi tam. Pogledam spet. O, model se je v 8 sekundah premaknil 3 metre bližje. Mamovam****! ;(

feryz ::

Ko se trajbam v koloni proti Ljubljani, z cca. enosekundno nastavitvijo radarskega tempomata, skačejo ves čas pred mene.
Prej so se celo kamioni vrivali, zdaj se vsaj ti ne smejo več.

Je pa res, da me to ne moti. Drajsaš telefon, avto šofira, drugi naj pa vmes skačejo, če jim paše.

PandaFlow2 ::

Invictus je izjavil:

Nočem se peljat 110, hočem se peljati 160...


Koliko je pa omejitev?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve 40 in 60 na izvozih AC (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
766588 (4161) Comandante
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519853 (16550) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332825 (30577) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528115193 (92215) solatko

Več podobnih tem