» »

V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh

««
10 / 12
»»

Holedino ::

Kam daš pol odpadne baterije po 5 letih ?

1. Tehle 5 let si potegnil iz riti. Realnost je pa taka da imajo 10 let stare Tesle še vedno 90 % kapacitete, Tesla Andreja Pečjaka celo 96 % kapacitete.

2. Baterije se da v zalogovnik energije za dom, podjetje ali za električno mrežo. TAKOLE:
KLIK; KLIIIIIIKKKK:


ALI PA TAKOLE:
This solar + storage system is made up of 1,300 second-life EV batteries
https://electrek.co/2023/02/07/this-sol...

ALI PA TAKOLE:
How a company turned used Nissan Leaf EV batteries into moneymakers


Nato se baterije RECIKLIRA, takole:


ALI PA TAKOLE:


To se ŽE DELA; ŽE DANES; TOVARNE ŽE STOJIJO, KLIK (a boš že kliknil ti glup ignorant, vem da si preskočil vse prejšnje linke, klinki vsaj ta zadnjega!):
Hydrovolt Launches Europe's Largest EV Battery Recycling Plant
https://insideevs.com/news/586335/hydro...


Ko ste vsi eko oh in sploh ?

Tisočrkat bolj eko kot tvoj naftni avto s katerim dobesedno ZASTUPLJAŠ svoj lasten zrak v svojem lastnem mestu. Zastrupljaš sebe in druge. Poglej si kako škodljivi so avtomobilski izpuhi če še ne veš, med drugim DOKAZANO z znanstvenimi študijami povzročajo celo RAKA!

Aston_11 je izjavil:

Holedino je izjavil:

In iztrošena baterija ni vredna nič , dokler ni reciklirana.

Laž. Da se jih uporabit tudi

V teoriji. Da pridejo iz postojne na lokacijo, jih mora peljati šlepar na nafto. Marsikaj se da in marsikaj je pravljica.


Očitno je da nimaš pojma. Problematiziraš šleparja ki za tisto baterijo skuri koliko nafte? MOrda 5 do 10 litrov. V enega šleparja gre koliko baterij? Vsaj 35. Šlepar skuri 35 litrov na 100 km. Recimo da vozi 200 kilometrov, to je 70 litrov, deljeno z 35, to pomeni da skuri 2 litra po 1 bateriji.

2 litra goriva po eni bateriji problematiziraš, tisoče litrov ki jih tvoj avto skuri vsako leto pa ni problematičnih? Dej pejt spat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Marsikaj se da in marsikaj je pravljica.

Marksikaj je realnost, že danes. Tudi to da se je že leta 1018 recikliralo preko 100.000 TON litijonskih baterij po svetu. O tem kako se takšne baterije lahko ponovno uporabi ti govori tudi tale Slotech članek in še tisoče drugih člankov. TI si seveda vse te članke NALAŠČ spregledal in se delaš da ne obstajajo. Daš ši prevezo čez oči in si govoriš kako je trava vijočična, čeprav vsi vemo da je zelana. Kot pravim: pejt spat, boomer. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Tale komentar Andreja Pečjaka vse pove: "To je večinsko mnenje malo starejše populacije, nekako 50+ . Ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju, mladi mislijo zelo drugače. Samo manj komentirajo, ker nimajo časa..."




Invator Andrej Pečjak je povedal svoje in vsak racionalen se z njim strinja.


Kaj pomeni "ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju"? To so samo lepše besede za: "Starejša 50+ generacija bo bodisi spoznala da so električni avtomobili superirona tehnologija naftni in the way to go, ali pa bo slej ko prej POCRKALA (šla rakom
žvižgat) in se bo problem rešil sam od sebe". Ker ljudje ki razširjajo takšne mite SO PROBLEM, ker s tem škodijo celotni družbi in tudi samim sebi, ampak slej ko prej bodo itak crknili in problema ne bo več. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Would you buy an electric car? New research says 55 is the cut-off age when most drivers don't want one
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Torej to so dedeki, boomerji, ki se niso sposobi navaditi na novo, mnogo boljšo tehnologijo. In da se razumemo, niso vsi stari ljudje tako glupi, nekateri so tudi racionalni, modri in pametni, ampak nekateri pa so glupi tako kot uporabnik "spegli". "aston 11", "moLN4r" in podobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

Tehle 5 let si potegnil iz riti. Realnost je pa taka da imajo 10 let stare Tesle še vedno 90 % kapacitete, Tesla Andreja Pečjaka celo 96 % kapacitete.


In? Tudi če se mislijo iztrošit čez 20, 50, 100 let, whatever, vprašanje ostaja enako.

Holedino ::

Reciklira se jih. ČESA D FAK NISI RAZUMEL v mojem odgovoru na tvoj post (danes, 22:01:19)?! A si ti sploh resen?

ČE imaš težavo najti moj post na katerem sem ti to ŽE ODGOVORIL, potem imaš tukaj link do posta:
https://slo-tech.com/novice/t812434/p78...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

ČESA D FAK NISI RAZUMEL v mojem odgovoru na tvoj post (danes, 22:01:19)?! A si ti sploh resen?


To imaš ti nekaj pobrkano, to si neki drugi osebi pisal, ne meni. Daj si led na čelo.

Holedino ::

Ne nimam nič povrkano. Ja pisal sem drugi osebi, AMPAK TO NE POMENI DA TI NE SMEŠ PREBRAT. ŠE VEČ: MORAŠ PREBRAT, ker sem že vse pojasnil!

Kako si predstavljaš da 100 ljudi zdele uleti v temo in vsak vpraša eno in isto vprašanje ki je že bilo odgovorjeno? Naj grem stokrat odgovarjat eno in isto?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

Reciklira se jih.


Reciklira se jih. Danes.

Koliko reciklacijskih obratov nameravamo zgraditi do leta 2030? Ker takrat je EU konsenz napovedal prepoved prodaje avtov z motorji z notranjim izgorevanjem. Imaš načrt kako rešit recikliranje več stotih milijonov baterij, povrhu vseh trenutno obstoječih baterij?

Ker mi znamo razkrajat tudi CO2 če hočeš. Ampak glej ga boga, nivo Co2 še vedno zaskrbljujoče raste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Holedino ::

Koliko reciklacijskih obratov nameravamo zgraditi do leta 2030?

Toliko da se bodo vse baterije reciklirale. Baterije zdržijo 20 let v električnem avtomobilu, ter nato še dodatnih 10 do 15 let kot zalogovniki energije. TOrej 30 do 35 let. Torej leta 2030 bomo dobivali baterije iz leta 1995. Koliko je bilo takrat električnih avtomobilov z litijonskimi baterijami? Zanemarljivo malo. PRodaja električnih avtomobilov je postala malo bolj resna šele okrog leta 2015, torej okrog 2045 do 2050 bomo dobili prvo večjo "pošiljko baterij" za reciklirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

Toliko da se bodo vse baterije reciklirale.


Aha, zato danes nimamo več težav z izpusti CFC, krčenjem ozonske luknje, Co2 proizvodnjo, nuklearnimi odpadki, naštevam lahko do zjutraj, kajpak.

To smo vse rešili ker smo zgradili toliko obratov in namestili toliko filtrov, da se vse lepo čisti in puca?

Holedino ::

Ker takrat je EU konsenz napovedal prepoved prodaje avtov z motorji z notranjim izgorevanjem.

Kaj ima prepoved prodaje novih veze z reciklažo? SPloh razmišljaš kaj napišeš? Očitno ne!

Meizu ::

Kaj ima prepoved prodaje novih veze z reciklažo?


To si boš sam objasnil, ker imaš visok IQ pa to. Malo bizarno, da me sploh sprašuješ zdaj tole.

Holedino ::

Ker mi znamo razkrajat tudi CO2 če hočeš

DALLEEČ od ekonomsko upravičenega. In CO2 je samo en izmed problemov naftnega pogona. Drugi problem KI JE BISTVENO BOLJ VAŽEN je da z strupenimi izpušnimi plini ne zastupljamo sebe in drugih. SI vedel da izpuh avtomobila z znanstvenimi študijami dokazano povzroča raka?

To si boš sam objasnil, ker imaš visok IQ pa to. Malo bizarno, da me sploh sprašuješ zdaj tole.

NE, ni prav nič bizarno. Ne se smešit, ker to sem ti že pojasnil. Prepoved prodaje novih je šele 2035. Če bo nekdo takrat kupil nov električni avto bo baterija za raciklirat šele 35 let kasneje, torej leta 2070. Ja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

DALLEEČ od ekonomsko upravičenega.


In kako je reciklaža baterij ekonomsko upravičena po tvoje? Ti veš, kako je povprečna baterija sploh zgrajena? Hint: Ni samo baterija, so še druga vezja vmes. Si prebral kak članek o tem, koliko elektronskih odpadkov na leto proizvedemo? Kdo vse to reciklira? Zopet hint: ne recikliramo v dovoljšnji meri, odlagališča se polnejo. Ti bi nabil še 500 miljonov uporabnikov EV vozil, čemur bi kasneje sledile še druge države, torej na koncu gledamo na svetovno populacijo vozil z baterijami.

Holedino ::

Aha, zato danes nimamo več težav z izpusti CFC

Ja, nimamo več težav z izpusti CFC, izpusti so se zmanjšali za preko 95 % in to je rešilo ozonsko luknjo! Še en dokaz da ZNANOST DELUJE! Preberi kaj piše na spodnji sliki in se čudi svoji lastni ignoranci.


Co2 proizvodnjo

S tem pa imamo probleme in NAFTNI avtomobili so eden izmed glavnih krivcev. Še en razlog več da se jih znebimo!

nuklearnimi odpadki,

Nisem za nuklearno energijo. Ne zaradi odpadkov, temveč zaradi visoke cene energije iz novo zgrajenih elektrarn (120 do 180 € na MWh).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

NE, ni prav nič bizarno. Ne se smešit, ker to sem ti že pojasnil. Prepoved prodaje novih je šele 2035. Če bo nekdo takrat kupil nov električni avto bo baterija za raciklirat šele 35 let kasneje, torej leta 2070. Ja?


Imaš ti kakšno bipolarno motnjo drugače? Sem precej prepričan, da si mi postavil povsem drugo vprašanje kot pa tole o čemer zdaj razpravljaš.

Nisem za nuklearno energijo. Ne zaradi odpadkov, temveč zaradi visoke cene energije iz novo zgrajenih elektrarn (120 do 180 EUR na MWh).


Lol

strojnik nam bo zdaj razložil kako bo polnil vse te EVje brez nukleark, preden počepne svetovna proizvodnja elektrike. Ajde, razsvetli nas, o svetovljan! :))

Ja, nimamo več težav z izpusti CFC, izpusti so se zmanjšali za preko 95 %


Asia laughs in your face (pa še kakšna USA zraven)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Holedino ::

In kako je reciklaža baterij ekonomsko upravičena po tvoje?

Zelo lepo, dobiš MNOGO več denarja z prodajo surovin ki si jih pridobil z odpadnih baterij, kot si pa vložil energije in časa v reciklažo. Res tega ne veš al se sam delaš da ne veš?

One metric ton of incoming batteries will cost approximately $90 for processing, with black mass selling for about $300 or more and the metallics for about $500. That's a profitable recycling operation.

"The cost to break the battery down is similar to lead acid, mostly because the process uses similar equipment,"
The Economics Around Lithium-Ion Battery Recycling Are Strong and Growing
https://glginsights.com/articles/the-ec...

Ti veš, kako je povprečna baterija sploh zgrajena?

Da, vem. V podrobosti. Sigurno vem bolj podrobno kako je zgrajena kot pa ti.

Ni samo baterija, so še druga vezja vmes.

Dej se ne delat pametnega, ker o baterijah veš 100x manj kot jaz.

Si prebral kak članek o tem, koliko elektronskih odpadkov na leto proizvedemo?

Sem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

"The cost to break the battery down is similar to lead acid


mhm, kako se je ravnalo s kislinami si lahko pogledaš mariskje v sloveniji, ker so obstajale tovarne organskih kislin. Celi hribi zaliti s kislinami. Pa ne si mislit, da je vsako odlagališče na svetu postavljeno po standardih v monte karlu.

Sigurno vem bolj podrobno kako je zgrajena kot pa ti.


Itak, strojniki to obvladate. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Holedino ::

Zopet hint: ne recikliramo v dovoljšnji meri, odlagališča se polnejo.

Glede na to da je material baterij mnogo več vreden kot surovina (celo 50.000 € na tono litija!) se bo litijonske baterije recikliralo vse do zadnje. Si vedel da se kar 99 % svinčenih baterij dandanes reciklira? Postopek in oprema za litijonske baterije pa je precej podoben.

Meizu ::

Ajde strojnik, ne se obremenjevat z drugimi stvarmi zdej, obrazloži nam sledeče:

strojnik nam bo zdaj razložil kako bo polnil vse te EVje brez nukleark, preden počepne svetovna proizvodnja elektrike. Ajde, razsvetli nas, o svetovljan! :))


Ne rabiš tratit časa in mi razlagat kako ti veš 100x več o baterijah kot jaz. Ker me boli kurac kaj ti znaš, po napisanem sodeč bolj malo sicer. Ampak ej, knock yourself out ;)

Ajde, razsvetli nas vendar!

Holedino ::

Ti bi nabil še 500 miljonov uporabnikov EV vozil, čemur bi kasneje sledile še druge države, torej na koncu gledamo na svetovno populacijo vozil z baterijami.

Seveda bi in to bi bilo MNOGO bolje kot pa obstoječe stanje kjer KURIMO STUPENO NAFTO in vdihavamo strupene pline vsakodnevno, medtem ko smo ODVISNI od nafte od tujih držav, ker svoje pač nimamo.

Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi

Imaš ti kakšno bipolarno motnjo drugače? Sem precej prepričan, da si mi postavil povsem drugo vprašanje kot pa tole o čemer zdaj razpravljaš.

Nimam. SI ti debil mogoče? ODgovarjam na vprašanja ki so bila zastavljena v tej temi, stavek za stavkom. Večinokrat celo citiram stavek na katerega se moj odgovor nanaša. Če pa ga slučajno ne citiram, pa še vedno lahko greš prebrat par postov za nazaj da več na kaj se navezuje. Ampak ti si seveda debilen ignorant in tega SEVEDA NE BOŠ stroril. Je vse jasno. PRevezo ćez oči dat in govorit kako je trava vijolična, pa čeprav vsi vemo da je zelena. To je tvoj stil. Tak si. IGNORANT pač.

Lol

NIč lol. KLIK:
Levelized cost of electricity
Levelized cost of electricity @ Wikipedia

Ti je tale graf tuj? OČTINO JA! Znaš odčitat za nuklearno energijo? OČTINO NE!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Kaj pa tukaj, znaš prebrat kaj piše?! A veš da s to svojo ignoranco izpade izjemno glup, zakaj si to delaš? Očitno se rad smešiš.


Kaj pa to, znaš odčitat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

strojnik nam bo zdaj razložil kako bo polnil vse te EVje brez nukleark, preden počepne svetovna proizvodnja elektrike. Ajde, razsvetli nas, o svetovljan! :))

Očitno je da si debilen ignorant, ki tega ni še nikoli poračunal! ŠE več: očitno je da tudi ne znaš tega poračunat, ker če bi znal bi to probably že storil! Strokovnjaki to znamo izračunat, ti pač ne. Da gre v Sloveniji vseh 1,2 milijona avtomobilov iz naftnega na električni pogon rabimo letno samo 2700 GWh električne enerije več kot danes porabimo, kar je samo 17 % več! Toliko energije lahko proizvedemo z približno 7 hidroelektrarnami. Ali pa kombinacija 3 hidroelektrarn, ter malo sončnih in veternih elektrarn, po želji pač. Nuklearne energije pa ne rabimo, ker je BLAZNO predraga dandanes.

POGELJ SI IZRAČUN STROKOVNJAKA NA VIDEO IN SE PRERIČAJ DA problemov z omrežjem ne bo, SKRATKA PREPRIČAJ SE DA SE MOTIŠ (seveda vem da videa spet NE BOŠ POGLEDAL, nisi nobenega prejšnjega in tudi tega ne boš), ga ne bi pogledal vsaj 20 sekund?:


Asia laughs in your face (pa še kakšna USA zraven)

Ne, ravno obratno je, cel svet se reži tebi ker si tako glup in kvasiš neumosti. Ozonska luknja se je močno zmanjšala, ravno zaradi ukinitve klorofloro ogljikovodikov.

Še celo SLotech članek imaš na točno to temo! Ti ga seveda nisi ne takrat in ga tudi zdaj NE BOŠ prebral, ker si navaden glup ignorant!
Katastrofa, ki smo jo odvrnili
KLIIIKKK IGNORANTEK, KLLLIK! :)):))
https://slo-tech.com/novice/t810475

jde strojnik, ne se obremenjevat z drugimi stvarmi zdej, obrazloži nam sledeče:

Sem ti že razložil, ti bi moral dvakrat?

Ne rabiš tratit časa in mi razlagat kako ti veš 100x več o baterijah kot jaz.

Dejstvo je da vem o baterijah dosti več kot ti.

. Ker me boli kurac kaj ti znaš, po napisanem sodeč bolj malo sicer.

Da ti je vseeno kakšna so dejstva tako ali tako vemo. Po napisanem sodeč pa te šolam ko bedaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

. Ker me boli kurac kaj ti znaš, po napisanem sodeč bolj malo sicer.

Seveda, hribi zaliti s kislinami lol. Če pa ne bi bil glup bi pa vedel da litijonska baterija sploh ne vsebuje kisline, samo svinčena jo. Pa še pri tej niso "celi hribi zaliti s kislinami lol".

Meizu ::

Poglej si primer tovarne organskih kislin TOK v ilirski bistrici, to je bilo po novicah še pa še, se spomnem. Pa še mnogo več je takih. Tisti, ki ste rojeni včeraj seveda o tem nimate pojma. Ampak številke, to pa vam gre. V prazno tja nekaj. Boš moral še kaj pojest da boš prišel do ugotovitve, da praksa =/= številka na papirju.

Holedino ::

Itak, strojniki to obvladate. :))

1. Ne strojniki, ampak diplomirani strojni inženirji. Je velika razlika med tema dvema nazivoma!
2. Nisem običajni strojni inženir. Me zanimajo tudi vse sorodne vede, informatika, fizika, elektrotehnika, medicina ipd ipd, ker me to zanima v prostem času prostovoljno vsakodnevno pridobivam znanje iz razno raznih področij znanosti. Tudi električna vozila so me zelo zanimala, zato sem od leta 2010 do danes vložil preko 2000 ur svojega prostega časa v nabiranje znanja prav o tem področju. Naj te ne preseneča da po toliko vloženega časa o tem tudi veliko vem.
3. Od vseh prijateljev z faksa jaz daleč največ vem o električnih avtomobilih, kar tudi sami priznajo (in DA, tudi o zgradbi baterij).

Poglej si primer tovarne organskih kislin TOK v ilirski bistrici, to je bilo po novicah še pa še, se spomnem. Pa še mnogo več je takih.

Tovarno organskih kislin enačiš z reciklažo baterij. Jojmene, kaj vse ta zemlja nosi..

isti, ki ste rojeni včeraj seveda o tem nimate pojma

Edini ki tukaj nima pojma si ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

Če pa ne bi bil glup bi pa vedel da litijonska baterija sploh ne vsebuje kisline, samo svinčena jo.


Hvala za razlago ampak samo da veš, po tej razlagi te nikoli nisem vprašal, še manj pa je bil to point tistega posta. Nič bolj pameten ne izpadeš s temi random obrazložitvami. Prej obratno, ta tvoj visoki IQ katerega trdiš da imaš, bi bil psihiatrično zelo verjetno bolj klasificiran kot avtizem.

Holedino ::

Ampak številke, to pa vam gre. V prazno tja nekaj.


Seveda nam gre. Znamo pogledat podatke in dejtva, ti jih pa ne znaš. Ampak ne v prazno, ampak v polno, ker debunkamo tvoje mite kot po tekočem traku. :))

Meizu ::

1. Ne strojniki, ampak diplomirani strojni inženirji. Je velika razlika med tema dvema nazivoma!


Aja, to ste tisti, ki šravfencigerja niti od blizu niste videli? Kaj ti motoviliš okrog nuklearnih elektrarn in EVjev? Ti pejdi lepo nazaj načrtovat radij kolesa, prepusti raje to štromarjem, da se ne boš zapnil s tisto 500voltno linijo tam vmes. Ni to za take kot si ti.

Holedino ::

Hvala za razlago ampak samo da veš, po tej razlagi te nikoli nisem vprašal, še manj pa je bil to point tistega posta.

Kaj si ti vprašal ali ne je irelevantno. Dejtvo je da tega dejstva ki je KLJUĆNO za razumevanje tematike pač nisi vedel.

Nič bolj pameten ne izpadeš s temi random obrazložitvami.

Ni random, point pa je da se tebe NEVEDNEŽA IZOBRAZI. Ceniš to? Nekdo ti BREZPLAČNO deli svoje znanje v katerega je investiral preko 2000 ur svojega prostega časa? CENIŠ TO?

Prej obratno, ta tvoj visoki IQ katerega trdiš da imaš, bi bil psihiatrično zelo verjetno bolj klasificiran kot avtizem.

Ne drži. Mi je pa v veselje debunkati te tvoje glupe mite na katere si nasedel.

Aja, to ste tisti, ki šravfencigerja niti od blizu niste videli?

Seveda smo. Sem že marsikaj izdelal doma, celo 4 metre dolg električni gliser iz poliestra in steklenih vlaken in to že ko sem bil 14 let star. ;) IN teh projetov je še dosti.

? Kaj ti motoviliš okrog nuklearnih elektrarn in EVjev?

TI si privlekel nuklearne elektrarne v debato in trdil da so nujne za implementacijo EVjem. NI res, NISO. Pika basta. In jih ne rabimo ker so izjemno drag vir električne energije dandanes. Ko sem ti povedal da je nuklearna energija dandanes za novo zgrajene elektrarne eden najdražjih virov električne energije si odgovoril z "LOL", kar pomeni da se ne strinjaš. Zato sem ti dostavil dokaze da se izobraziš in se prepričaš da je temu res tako. Še kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Meizu ::

Uf, ti si težek človek, ni čudno da si pri mami doma in tule blodiš po forumu. Pa s tabo se je dobesedno nemogoče pogovarjat. Pametnejši odneha, grem jaz fukat mojo bejbo, ti pa lepo tolči naprej po tipkovnici, to je najbrž edino kar imaš od privat lajfa.

A ti veš zakaj so ti ostali na faksu rekli, da ti največ veš o EVjih? Zato ker te nihče ni želel poslušat niti sekunde več in da imajo končno mir, ker če tule na forumu takele klobasaš, potem je najbrž najprimernejši izhod iz situacije s teboj v živo en dobro umerjen revolver v moj tilnik. Častni samomor, ejga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Holedino ::

Ti pejdi lepo nazaj načrtovat radij kolesa,

Kak radij kolesa lol. Vse kar je zgrajeno okoli po svetu od avta, do letalonosilke, do tvojega domačega printerja je delu tudi in dostikrat predvsem inženirjev strojništva. BRez njih bi ti zdele kot opica skakal po drevesih in žrl banane. :))

Meizu ::

Vse kar je zgrajeno okoli po svetu od avta, do letalonosilke, do tvojega domačega printerja je delu tudi in dostikrat predvsem inženirjev strojništva. BRez njih bi ti zdele kot opica skakal po drevesih in žrl banane.


Hočeš reč, da so to fiziki. Ti si samo mini verzija tega, s slabšim znanjem matematike in fizike.

Enivejs, odoh ja. Ciao bella!

Holedino ::

da se ne boš zapnil s tisto 500voltno linijo tam vmes. Ni to za take kot si ti.

IMam veliko izkušenj tudi z elektrotehniko, tudi z visokimi napetostmi, tako da ne debilići. In še nobenemu na svetu ni uspelo da bi doživel električni udar zaradi baterije električnega avtomobila. Se še ni zgodilo, pa je električnih vozil po svetu že 17 milijonov. Tebi morda bi uspelo, glup si že zadost.

Meizu je izjavil:

Vse kar je zgrajeno okoli po svetu od avta, do letalonosilke, do tvojega domačega printerja je delu tudi in dostikrat predvsem inženirjev strojništva. BRez njih bi ti zdele kot opica skakal po drevesih in žrl banane.


Hočeš reč, da so to fiziki. Ti si samo mini verzija tega, s slabšim znanjem matematike in fizike.

Enivejs, odoh ja. Ciao bella!


Ni res. Kakšni fiziki. Načrte za vse izdelke delajo inženirji strojništva, prav tako za vse strojne linije ki te izdelke proizvajajo. Kot fizik si lahko pa raziskovalec na kakšnem inštitutu in podobno dalje. Inženirji strojnišva obvladamo tudi fiziko in matematiko, predvsem pa imamo več dejanskega praktičnega znanja. IMam sorodnika ki je fizik. Je brezposeln.

Uf, ti si težek človek, ni čudno da si pri mami doma in tule blodiš po forumu.

Ne, nisem težak človek, samo enako vpračam z enakim. Tak odnos kot dobim, takšnega tudi vrnem. In na kurac mi gre ignoranca in razšijanje mitov, kar je nekaj kar delaš ti. In ne živim pri mami doma že skoraj 10 let ne.

Pametnejši odneha, grem jaz fukat mojo bejbo, ti pa lepo tolči naprej po tipkovnici, to je najbrž edino kar imaš od privat lajfa.


Veselo se moti še naprej, tako ali tako ti je vseeno za resnico, si pač navaden debilen ignorant, ne prvi, ne zadji. Tudi o meni in mojem privat lajfu se motiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

A ti veš zakaj so ti ostali na faksu rekli, da ti največ veš o EVjih? Zato ker te nihče ni želel poslušat niti sekunde več in da imajo končno mir,

Ne drži. Gre za moje prijatelje. Lepo povejo da njih električni avtomobili ne zanimajo toliko, zato si o njih tudi niso prebrali kaj dosti. In ljudje v branži zelo cenijo moje znanje o električnih avtomobilih. Ti ga pač ne ceniš ker si papak, ki ti je vseeno za dejstva in raje razpečuješ že tisočkrat ovržene MITE! Nič zato. Tudi taki morajo bit, čeprav bi bilo v resnici bolje da ne bi tlačili te zemlje. Redno se udeležujem tudi strokovnih konferenc na temo električne mobilnosti in pogonov prihodnosti. ELektrične avtomobile sem naštudiral v nulo, si fovš? Pa jih daj še ti, kdo ti pa brani!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Da sem strokovnjak za električna vozila? Tle ni nobenih dokazil, ker šola za strokovnjaka za električna vozila ne obstaja. Od leta 2010 do danes sem v izboraževanje o električnih vozilih vložil preko 2000 ur svojega prostega časa, prav tako je to del moje stroke (fakulteta za strojništvo). Trdim da o električnih vozilih vem več kot 99 % ljudi. Če ostalih ljudi ta tematika ne zanima, jih pač ne zanima, mene pa, zato sem pa prebral "vse možno" kar se je prebrati dalo na to temo.

Zakaj moram vsako stvar 2x napisat preden jo prebereš?

Zaradi ponudbe, ne ker bi sami tako zeleli. Ce vsi vsiljujejo samo to sranje, pac kupis to sranje a ne?

Sranje so bencinarji in dizli, električni avtomobili so superirna vozila. In če ne bi želeli kupit električni avto, potem ga pač ne bi kupili, ker še vedno je večino ponudbe bencinarjev in dizlov.

Tako superiorna, da jih je treba prodajati s subvenciji 😀
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Koliko reciklacijskih obratov nameravamo zgraditi do leta 2030?

Toliko da se bodo vse baterije reciklirale. Baterije zdržijo 20 let v električnem avtomobilu, ter nato še dodatnih 10 do 15 let kot zalogovniki energije. TOrej 30 do 35 let. Torej leta 2030 bomo dobivali baterije iz leta 1995. Koliko je bilo takrat električnih avtomobilov z litijonskimi baterijami? Zanemarljivo malo. PRodaja električnih avtomobilov je postala malo bolj resna šele okrog leta 2015, torej okrog 2045 do 2050 bomo dobili prvo večjo "pošiljko baterij" za reciklirat.

Ni res, ker bo tudi recimo en kup baterij iz karamboliranih vozil... za zacetek in se vse druge...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

A vas spet inženir pumpa? :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Koliko reciklacijskih obratov nameravamo zgraditi do leta 2030?

Toliko da se bodo vse baterije reciklirale. Baterije zdržijo 20 let v električnem avtomobilu, ter nato še dodatnih 10 do 15 let kot zalogovniki energije. TOrej 30 do 35 let. Torej leta 2030 bomo dobivali baterije iz leta 1995. Koliko je bilo takrat električnih avtomobilov z litijonskimi baterijami? Zanemarljivo malo. PRodaja električnih avtomobilov je postala malo bolj resna šele okrog leta 2015, torej okrog 2045 do 2050 bomo dobili prvo večjo "pošiljko baterij" za reciklirat.


Saj ti avto ne bo zdrzal 20 let. Motor, bo, avto ne. Ampak to tudi naftar zdrzi. Problem je vse ostalo. Sem imel prej Passata, naredil 570k km, nobenih tezav. Problem je bil pleh, zjahano podvozje in notranjost je bila sfukana. Zici so bli zguljeni, plastika je bila zguljena, za v kanto. Ga je en majster odpeljal, je rekel, da motor je dober, da bo ponucal. Avto je bil star 12 let... Glede na to kako plastik fantastik so EVji notri, in kako krs so grajeno, dvomim da bodo drzali toliko. Motor ze, mogoce celo baterija, to je pa to. Ampak to tudi naftar drzi.

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

Koliko reciklacijskih obratov nameravamo zgraditi do leta 2030?

Toliko da se bodo vse baterije reciklirale. Baterije zdržijo 20 let v električnem avtomobilu, ter nato še dodatnih 10 do 15 let kot zalogovniki energije. TOrej 30 do 35 let. Torej leta 2030 bomo dobivali baterije iz leta 1995. Koliko je bilo takrat električnih avtomobilov z litijonskimi baterijami? Zanemarljivo malo. PRodaja električnih avtomobilov je postala malo bolj resna šele okrog leta 2015, torej okrog 2045 do 2050 bomo dobili prvo večjo "pošiljko baterij" za reciklirat.

Ni res, ker bo tudi recimo en kup baterij iz karamboliranih vozil... za zacetek in se vse druge...


Saj ne drzijo 20 let. Ko se je nazadnje vpenjal sem gledal avto.net za rabljene tesle. Pri tistih, ki so bile starejse od 5ih let so skoraj vse imele menjane baterije.

D3m je izjavil:

A vas spet inženir pumpa? :D


Mu je mati dala 100e po dolgem casu, da je lahko spet droge nabavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Tako superiorna, da jih je treba prodajati s subvenciji ?

1. Prodajala bi se tudi brez subvencij. Poglej NOrveško, od letos naprej so ukinili subvencije, delež elektrificiranih avtomobilov pri prodaji pa je še vedno 88 %. Ja 88 % je res par procentov manj kot je prej bilo, ampak to je še vedno fucking 88 %. Kljub ukinitvi subvencij ni padlo veliko.
2. Subvencije so potrebne zaradi človeške psihe/človeškega karakterja. Človeški karakter večine ljudi je da pogledajo samo nakupno ceno, ta pa je pri električnem avtomobilu po navadi res malo večja kot pri klasičnem naftnem. In zato rabimo subvencije da spodbudimo ljudi k nakupu, od česar smo na boljšem vsi, tudi tisti ki vozijo naftno vozilo. Sicer tudi če subvencije ne bi bilo, še vedno bi STROŠEK lastnišva električnega avtomobila v življenjski dobi bil veliko manjši kot pri klasičnem in to kljub malo višji nakupni ceni. Ampak tako ne deluje človeški karakter večine ljudi. Za človeški karakter večine ljudi je važna samo nakupna cena.

Ni res, ker bo tudi recimo en kup baterij iz karamboliranih vozil... za zacetek in se vse druge...

Fair point do neke mere, ampak koliko je karamboliranih vozil takšnih kjer pride do poškodb baterije? Precej malo.. Mislim sej jst si želim da bi jih bilo več, ker hočem kupit kakšno rabljeno baterijo električnega avtomobila da jo bom uporabil za shranjevanje energije na svojem vikendu, ampak teh baterij kar ni in ni..


Mu je mati dala 100e po dolgem casu, da je lahko spet droge nabavil.

Ne sklepaj po sebi ;) Ne uživam nobenih drog.
Saj ti avto ne bo zdrzal 20 let. Motor, bo, avto ne. Ampak to tudi naftar zdrzi. Problem je vse ostalo.

Kako ne? Sej na avtonetu imaš obilo avtov starih po 20 let.. Ampak tudi če avti res ne bi zdržali 20 let, poanta je samo to da baterije v življenjski dobi avta ti ne bo treba menjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Saj ne drzijo 20 let. Ko se je nazadnje vpenjal sem gledal avto.net za rabljene tesle. Pri tistih, ki so bile starejse od 5ih let so skoraj vse imele menjane baterije.

To o menjanih baterijah je neresnica. 10 let stare Tesle imajo običajno še vedno 90 % kapacitete, 10 let stara Tesla Andreja Pečjaka pa še vedno 96 % (poglej si podcast Atmosfercem z Andrejom Pečjakom, tam je to povedal koliko ima še kapacitete njegova 10 let stara TEsla).

Malo si poglej:
Poglej si podatke, meritve in študije.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

Si vedel da nekateri proizvajalci ponujajo tudi 15 let in 1 MILIJON kilometrov garancije na baterijo? In to je garancija, pa vsi vemo da stvar ne crkne po navadi 1 dan po koncu garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Imas se, mislim da v temi od EV, screenshote oglasov, za katere trdis zdaj da je neresnica. Bile so z novimi baterijami, vse menjane v garanciji, tako da stroska za lastnika ni bilo, ampak bile so pa menjane. Zakaj? Ce so tako superiorne, da po tvoje prezivijo lasntika.?

Pa kaj ti rabi garancija na milijon kilometrov, ce ti ostali del avta ne zdrzi toliko? Oz. zamenjas pol avta do milijona kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

kriptobog ::


Po 100km jebaterija prazna. Lol. Za tak klump ne dam niti jurja, kaj sele toliko kot hocejo zanj.

Holedino ::

Po 100km jebaterija prazna. Lol. Za tak klump ne dam niti jurja, kaj sele toliko kot hocejo zanj.

Ja ker gre za vozilo prve generacije ki ima čisto majhno baterijo (pa tudi tle mal pretirava, tudi pri 140 km/h ne boš spraznil 38 kWh baterije, pri tej hitrosti in tej kapaciteti baterije lahko računaš na realnih 150 km. Kar je on mislil je to da ne štarta z čisto polno baterijo in ko pride domov še nekaj ostane.) Današnja elekrična vozila imajo tudi po 4x večjo baterijo. Gre za ta starega IONIQA. Ampak tudi z tem ta starim IONIQom narediš 250 km mešane vožnje, če ga le ne dirkaš 140 km/h po avtocesti, kar je ČEZ največjo maksimalno omejitev hitrosti.
Tole so REALNI dosegi za ta starega Ionia:
https://ev-database.org/car/1165/Hyunda...

kriptobog je izjavil:

Imas se, mislim da v temi od EV, screenshote oglasov, za katere trdis zdaj da je neresnica. Bile so z novimi baterijami, vse menjane v garanciji, tako da stroska za lastnika ni bilo, ampak bile so pa menjane. Zakaj? Ce so tako superiorne, da po tvoje prezivijo lasntika.?

Pa kaj ti rabi garancija na milijon kilometrov, ce ti ostali del avta ne zdrzi toliko? Oz. zamenjas pol avta do milijona kilometrov.


Da je bila ena baterija menjana ti verjamem, ampak to se zgodi izjemno redko, morda en na tisoč primerov in to ni to kar si prej trdil. Prej si trdil da so bile vse menjane, kar niti približno ni res. In še nekaj se je treba zavedati: gre za Tesle S, prvi masovni električni avto Tesle na katerem se je Tesla kot novo podjetje še učila. Poglej Tesla modele 3, ni niti ene menjane baterije nikjer. ALi pa poglej kateregakoli drugega proizvajalca (BMW, Audi, Hyundai ipd ipd). Gre za stare Tesle S, pa še pri teh je izjemno redko nekje 1 na 1000 primerov da je baterija menjana, pa še ta je kot si tudi sam omenil menjana v garanciji.

Pa kaj ti rabi garancija na milijon kilometrov, ce ti ostali del avta ne zdrzi toliko? Oz. zamenjas pol avta do milijona kilometrov.

Seveda ti zdrži, baterija ti zdrži, motor ravno tako. Zdržijo ti vse vredne komponente, kakšne amotizerje boš pa seveda menjal, kot bi jih mogel tudi na bencinarju. Bencinarji so lahko srečni če pridejo do 400k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Za tak klump ne dam niti jurja, kaj sele toliko kot hocejo zanj.

Ti zarad mene lahko ne daš niti jurja, ljudje pa se TEPEJO za rabljena električna vozila. Rabljena električna vozila gredo za med in to po visokih cenah ker tisti ki jih kupujejo vedo in se zavedajo koliko bodo prihranili na gorivu. Srečo imaš če ti uspe kupit rabljen električni avto preden ti ga "sosed" spizdi pred tabo (prispe k prodajalci prej pred tabo). Če ne verjameš kar poglej za koliko se prodajajo rabljena električna vozila na avtonetu. Ni za jurja, ampak bolj 10 kratnik te cene. Kar je slaba novica za ljudi ki hočejo poceni kupit električni avto in dobra novica za tiste ki so nov električni avto kupili, ker bodo veliko iztržili ko bodo rabljenega prodali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Po 100km jebaterija prazna. Lol. Za tak klump ne dam niti jurja, kaj sele toliko kot hocejo zanj.

Ja ker gre za vozilo prve generacije ki ima čisto majhno baterijo. Današnja elekrična vozila imajo 4x večjo baterijo. Gre za ta starega IONIQA. Ampak tudi z tem ta starim IONIQom narediš 250 km mešane vožnje, če ga le ne dirkaš 140 km/h po avtocesti, kar je ČEZ največjo maksimalno omejitev hitrosti.
Tole so REALNI dosegi za ta starega Ionia:
https://ev-database.org/car/1165/Hyunda...

kriptobog je izjavil:

Imas se, mislim da v temi od EV, screenshote oglasov, za katere trdis zdaj da je neresnica. Bile so z novimi baterijami, vse menjane v garanciji, tako da stroska za lastnika ni bilo, ampak bile so pa menjane. Zakaj? Ce so tako superiorne, da po tvoje prezivijo lasntika.?

Pa kaj ti rabi garancija na milijon kilometrov, ce ti ostali del avta ne zdrzi toliko? Oz. zamenjas pol avta do milijona kilometrov.


Da je bila ena baterija menjana ti verjamem, ampak to se zgodi izjemno redko, morda en na tisoč primerov in to ni to kar si prej trdil. Prej si trdil da so bile vse menjane, kar niti približno ni res. In še nekaj se je treba zavedati: gre za Tesle S, prvi masovni električni avto Tesle na katerem se je Tesla kot novo podjetje še učila. Poglej Tesla modele 3, ni niti ene menjane baterije nikjer. ALi pa poglej kateregakoli drugega proizvajalca (BMW, Audi, Hyundai ipd ipd). Gre za stare Tesle S, pa še pri teh je izjemno redko nekje 1 na 1000 primerov da je baterija menjana, pa še ta je kot si tudi sam omenil menjana v garanciji.

Pa kaj ti rabi garancija na milijon kilometrov, ce ti ostali del avta ne zdrzi toliko? Oz. zamenjas pol avta do milijona kilometrov.

Seveda ti zdrži, baterija ti zdrži, motor ravno tako. Zdržijo ti vse vredne komponente, kakšne amotizerje boš pa seveda menjal, kot bi jih mogel tudi na bencinarju. Bencinarji so lahko srečni če pridejo do 400k km.


Baterija zdrzi, motor zdri, bencinski motor zdrzi. Ostale stvari pa ne toliko in te ostale stvari ima tudi EV.

Holedino ::

Fair enough. AMpak point je pač bil da baterija bo preživela celo življenjsko dobo avta, prej ti bo avto prerjavel skoz in skos preden bo baterija fuč, to je point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Za tak klump ne dam niti jurja, kaj sele toliko kot hocejo zanj.

Ti zarad mene lahko ne daš niti jurja, ljudje pa se TEPEJO za rabljena električna vozila. Rabljena električna vozila gredo za med in to po visokih cenah ker tisti ki jih kupujejo vedo in se zavedajo koliko bodo prihranili na gorivu. Srečo imaš če ti uspe kupit rabljen električni avto preden ti ga "sosed" spizdi pred tabo (prispe k prodajalci prej pred tabo). Če ne verjameš kar poglej za koliko se prodajajo rabljena električna vozila na avtonetu. Ni za jurja, ampak bolj 10 kratnik te cene. Kar je slaba novica za ljudi ki hočejo poceni kupit električni avto in dobra novica za tiste ki so nov električni avto kupili, ker bodo veliko iztržili ko bodo rabljenega prodali.


Nikjer nisem videl, da se tepejo a vto net je poln, tako da se res netepejo, ker v takem primeru bi jih primanjkovalo, imas pa izbire se in se. Tepes se samo ti v glavi.
Tudi naftarji se drago prodajajo rabljeni. Svojega prodam zdaj z lahkoto za skoraj isti denar, kot sem kupil novega. Pa sploh ni EV.

Holedino ::

Nikjer nisem videl, da se tepejo a vto net je poln, tako da se res netepejo, ker v takem primeru bi jih primanjkovalo, imas pa izbire se in se. Tepes se samo ti v glavi.

NI res, ne drži. Če bi bilo res da se ne bi tepli, potem bi se rabljena električna vozila prodajala za jurja, je tako? PA SE NE, ampak se za 10 jurjev in gor in to za skoraj 10 let star avto in to nepremijske znamke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
10 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
27882418 (3487) FrRoSt
»

Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9523409 (16567) hruske
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958613 (52939) Jackass
»

Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijo

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2210427 (6697) fikus_
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16148397 (41016) NSA Agent

Več podobnih tem