» »

V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh

««
8 / 12
»»

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Si predstavljaš, lani je bila KAR 29 % vseh prodanih avtov v Evropski uniji že električnih? HITRO GRE GOR! :)


Cakaj, da zmanjka subvencij. Na norveskem je prodaja po koncu subvencij padla. Cakaj in se cudi. V tvojem ljubljenem mestu se bo kadilo se bolj kot zdaj.

Holedino ::

Na norveskem je prodaja po koncu subvencij padla.

Prodaja elektrificiranih avtov je bila janurja na Norveškem še vedno 88 %, kljub temu da so dali stran subvencije. Torej prodaja res pade za nekaj procentov, ampak zanemarljivo malo. :)

New passenger plug-in car registrations in Norway - January 2023
BEVs: 138,292 (up 21.6%, at 79.3% market share)
PHEVs: 14,857 (down 61%, at 8.5% market share)
Total: 153,144 (up 0.8%, at 87.8% market share)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Pocakaj se. Je sele februar. PA se to so oni zgodba zase kar se tice EVjev. Ce pri nas ukinemo subvencije, bi se bolj poznalo.

Holedino ::

Cakaj in se cudi.

Bova živela pa videla. Mislim da Slovenci kljub temu niso taki balkanci za kakršne jih ti imaš. :)

When shopping for a new car, the vast majority of Slovenes will opt for a hybrid or electric vehicle
https://www.eib.org/en/press/all/2022-0...


Presenečen? You should be. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Cakaj in se cudi.

Bova živela pa videla. Mislim da Slovenci kljub temu niso taki balkanci za kakršne jih ti imaš. :)


Ne rabis biti balkanc. Bos videl. KAr shrani si s creenshot, da ne bos potem spet rekel, da je photoshop.
Dokazil se vedno nisi predlozil, tako da si se vedno samo trolcek...

Holedino ::


Da sem strokovnjak za električna vozila? Tle ni nobenih dokazil, ker šola za strokovnjaka za električna vozila ne obstaja. Od leta 2010 do danes sem v izboraževanje o električnih vozilih vložil preko 2000 ur svojega prostega časa, prav tako je to del moje stroke (fakulteta za strojništvo). Trdim da o električnih vozilih vem več kot 99 % ljudi. Če ostalih ljudi ta tematika ne zanima, jih pač ne zanima, mene pa, zato sem pa prebral "vse možno" kar se je prebrati dalo na to temo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Cakaj in se cudi.

Bova živela pa videla. Mislim da Slovenci kljub temu niso taki balkanci za kakršne jih ti imaš. :)

When shopping for a new car, the vast majority of Slovenes will opt for a hybrid or electric vehicle
https://www.eib.org/en/press/all/2022-0...


Presenečen? You should be. :)


Ne nisem presenecen. KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Holedino je izjavil:



O tvojih inpretaicjah anket in statistik raje ne bi. KEr nimas pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Utk ::

KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Hibride dela samo toyota, honda, nissan-renault in še par firm, ki uporabljajo enga od njihovih pogonov. Nič od tega ti nimaš, bi reku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Holedino ::

Ne nisem presenecen. KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Ja prav. Ampak tretjina Slovencev pravi da bo za naslednji avto kupila čisti električni avto. Sej tretjina ni slabo, sploh glede na stanje komentarjev pod medijskimi članki na 24ur in podobno, ko misliš da bi večina rada šla v kameno dobo.

O tvojih inpretaicjah anket in statistik raje ne bi. KEr nimas pojma.

Ne drži. Za razliko od večine ljudi znam pogledat statistike. Večina ljudi tega ne zna, ali pa noče. Ker če nočejo je to same shit, ker posledično trdijo nekaj kar ni res. Nisem jim jaz kriv da komentirajo tematiko na katero se ne spoznajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Utk je izjavil:

KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Hibride dela samo toyota, honda, nissan-renault in še par firm, ki uporabljajo enga od tega pogonov. Nič od tega ti nimaš, bi reku.


Si se malo zajebal. Volvo xc90. Hibrid. Audija res nimam hibrida, Volvo pa je, ker ne dobis vec cistega naftarja.

Holedino je izjavil:

Ne nisem presenecen. KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Ja prav. Ampak tretjina Slovencev pravi da bo za naslednji avto kupila čisti električni avto. Sej tretjina ni slabo, sploh glede na stanje komentarjev pod medijskimi članki na 24ur in podobno, ko misliš da bi večina rada šla v kameno dobo.


Pravi. Kot ti pravis, da si strokovnjak, pa nisi. Vsi bi imeli, kupi pa redko kdo. Tako gre ta anketa.

Holedino je izjavil:

Ne nisem presenecen. KEr je ponudba taka, da prakticno tezko dobis avto, ki ni hibrid. Tudi moj je hibrid.

Ja prav. Ampak tretjina Slovencev pravi da bo za naslednji avto kupila čisti električni avto. Sej tretjina ni slabo, sploh glede na stanje komentarjev pod medijskimi članki na 24ur in podobno, ko misliš da bi večina rada šla v kameno dobo.

O tvojih inpretaicjah anket in statistik raje ne bi. KEr nimas pojma.

Ne drži. Za razliko od večine ljudi znam pogledat statistike. Večina ljudi tega ne zna, ali pa noče. Ker če nočejo je to same shit, ker posledično trdijo nekaj kar ni res.


To kar ti pocnes ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Pravi. Kot ti pravis, da si strokovnjak, pa nisi. Vsi bi imeli, kupi pa redko kdo. Tako gre ta anketa.

Sem, V Sloveniji je delež električnih vozil že 5 %! Še 2 leti nazaj je bil samo okrog 1 %. Torej gre gor, tudi pri nas. Na Norveškem že okrog 90 %. V Evropski uniji smo na 29 %. Deleži gredo hitro gor povsod po svetu. Sploh pa v Evropi. TUdi v Sloveniji bomo slej ko prej prešli na eksponentno fazo adopcije. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Pravi. Kot ti pravis, da si strokovnjak, pa nisi. Vsi bi imeli, kupi pa redko kdo. Tako gre ta anketa.

Sem, V Sloveniji je delež električnih vozil že 5 %! Še 2 leti nazaj je bil samo okrog 1 %. Torej gre gor, tudi pri nas. Na Norveškem že okrog 90 %. V Evropski uniji smo na 29 %. Deleži gredo hitro gor povsod po svetu. Sploh pa v Evropi.


Strokovnjak cesa? PRedlozi dokaze. Tako kot za vse. Ne mores kaj ne?

Holedino je izjavil:

Pravi. Kot ti pravis, da si strokovnjak, pa nisi. Vsi bi imeli, kupi pa redko kdo. Tako gre ta anketa.

Sem, V Sloveniji je delež električnih vozil že 5 %! Še 2 leti nazaj je bil samo okrog 1 %. Torej gre gor, tudi pri nas. Na Norveškem že okrog 90 %. V Evropski uniji smo na 29 %. Deleži gredo hitro gor povsod po svetu. Sploh pa v Evropi. TUdi v Sloveniji bomo slej ko prej prešli na eksponentno fazo adopcije. :)


Zaradi ponudbe, ne ker bi sami tako zeleli. Ce vsi vsiljujejo samo to sranje, pac kupis to sranje a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Da sem strokovnjak za električna vozila? Tle ni nobenih dokazil, ker šola za strokovnjaka za električna vozila ne obstaja. Od leta 2010 do danes sem v izboraževanje o električnih vozilih vložil preko 2000 ur svojega prostega časa, prav tako je to del moje stroke (fakulteta za strojništvo). Trdim da o električnih vozilih vem več kot 99 % ljudi. Če ostalih ljudi ta tematika ne zanima, jih pač ne zanima, mene pa, zato sem pa prebral "vse možno" kar se je prebrati dalo na to temo.

Zakaj moram vsako stvar 2x napisat preden jo prebereš?

Zaradi ponudbe, ne ker bi sami tako zeleli. Ce vsi vsiljujejo samo to sranje, pac kupis to sranje a ne?

Sranje so bencinarji in dizli, električni avtomobili so superirna vozila. In če ne bi želeli kupit električni avto, potem ga pač ne bi kupili, ker še vedno je večino ponudbe bencinarjev in dizlov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Holedino je izjavil:

Dragi fikus, komentarji ne predstavljajo realne slike, kot sem pripričan da tudi sami veste. Kdo komentira? Večinoma tisti ki se ne strinjajo. Tisti ki pa se, pa po navadi ne komentirajo, zato komentarji predstavljajo izkrivljeno nerealno sliko realnosti.


Potem jaz tudi lahko napišem, da tisto tvoje navajanje podatkov ne kaže realne slike!
Statistiko se da manipulirati, že pri zajemu podatkov, so ti še na prejšnjih straneh pisali, tako da številke jemlji z rezervo oz. odstopanji, pa ne privzeto na tisto stran, kot ti ustreza.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::


Si se malo zajebal. Volvo xc90. Hibrid. Audija res nimam hibrida, Volvo pa je, ker ne dobis vec cistega naftarja.

Če imaš mehkega hibrida, to ni hibrid, če imaš priključnega...no, tako neumen pa po moje nisi.

Holedino ::

Potem jaz tudi lahko napišem, da tisto tvoje navajanje podatkov ne kaže realne slike!

Napišeš seveda lahko, ampak to ne pomeni da je to res. Ni res, seveda kaže realno sliko, podatki so jasni, zakaj podatki ne bi kazali realne slike? Argumentiraj in bomo razčistili.

Statistiko se da manipulirati, že pri zajemu podatkov, so ti še na prejšnjih straneh pisali, tako da številke jemlji z rezervo oz. odstopanji, pa ne privzeto na tisto stran, kot ti ustreza.


Ne. Šlo je za to da sem jaz trdil da 98 % Slovencev ima do službe in nazaj manj kot 100 km. In statistika statističnega urada republike Slovenije to pritrjuje! Point je: VSAK moderen električni avto ima zadosti dosega za vsakodnevne vožnje, za par dni na leto pa pač vmes dofilaš. Drugače ga pa filaš doma preko noči večino leta (neke 360 dni na leto ga filaš doma preko noči). Nato je MoLN4ar rekel da so klicali samo stare mame preko stacionarca. Kar seveda ni res, ker vzorec je bil reprezentativen, torej starih mam je bilo točno toliko kot je starim mam procentualno v celi populaciji slovenije, vse ostale "odvečne" stare mame so izločili z vzorca. Vzorec je bil izenačen po starostni, izobrazbeni in spolni karakteristiki in tudi po vseh drugih dejavnikih, vendarle se je treba zavedati da možje in dame na statističnem uradu so strokovnjaki za svojo področje statistike in obdelave podatkov. Seveda da 1000x bolj zaupam strokovnjakom na statističnem uradu, kot pa nekemu random papku na internetu imenovanem MoLN4ar, ki popolnoma brez kakršnikoli dokazov trdi da se vse statistike na tem svetu motijo, samo zato ker je njegova steklena krogla tako rekla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Da sem strokovnjak za električna vozila? Tle ni nobenih dokazil, ker šola za strokovnjaka za električna vozila ne obstaja. Od leta 2010 do danes sem v izboraževanje o električnih vozilih vložil preko 2000 ur svojega prostega časa, prav tako je to del moje stroke (fakulteta za strojništvo). Trdim da o električnih vozilih vem več kot 99 % ljudi. Če ostalih ljudi ta tematika ne zanima, jih pač ne zanima, mene pa, zato sem pa prebral "vse možno" kar se je prebrati dalo na to temo.

Zakaj moram vsako stvar 2x napisat preden jo prebereš?


Leta 2010 si bil se v srednji soli. In ni samo sola dokazilo. Imas certificiranja s strani proizavajalcev, recimo. Imas priporocila iz stroke. Ce sti strokovnjak, potem delas v tem in imas izkusnje in priporocila. Imas prazen CV? Jaz sem verjetno vecji strokovnjak s tega podrocja, kot pa ti. Oz. sem vsaj bil, zdaj sem raje v IT in financnih vodah. PRed 10 leti sva s kolegom v domaci garazi predelala avto v EV. Lahko Andreja vprasas, je sodeloval.
Ti lahko pokazes samo en kup nebuloz in linkov. Nobenega pravega dokazila. Si lahko samo trol strokovnjak

Utk je izjavil:


Si se malo zajebal. Volvo xc90. Hibrid. Audija res nimam hibrida, Volvo pa je, ker ne dobis vec cistega naftarja.

Če imaš mehkega hibrida, to ni hibrid, če imaš priključnega...no, tako neumen pa po moje nisi.


Na avtu in v dokumentaciji pise hibrid. Torej je hibrid. Pred tem smo imeli XC60 plugin. JE sel nazaj. Totalno neuporabno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

fikus_ ::

Holedino je izjavil:


Napišeš seveda lahko, ampak to ne pomeni da je to res. Ni res, seveda kaže realno sliko, podatki so jasni, zakaj podatki ne bi kazali realne slike? Argumentiraj in bomo razčistili.


Na svetu je najbolj realna smrt (to je konec vsakega živega bitja), vse ostalo je od ... do ...

Lep dan.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Na avtu in v dokumentaciji pise hibrid. Torej je hibrid.

Piše piše...tudi na ladi piše, da je avto.

Pred tem smo imeli XC60 plugin. JE sel nazaj. Totalno neuporabno.

Sem ti reku.

kriptobog ::

Utk je izjavil:

Na avtu in v dokumentaciji pise hibrid. Torej je hibrid.

Piše piše...tudi na ladi piše, da je avto.

Pred tem smo imeli XC60 plugin. JE sel nazaj. Totalno neuporabno.

Sem ti reku.


Saj je avto. Ne bomo o tem kaksen, je pa avto. Avto ima baterijo in je hibrid. Po vsej doumentaciji tudi. To kaj si ti mislis nikogar ne briga. Avto je hibrid.
Plugin je totalno neuporaben, EV se manj. Sem imel en mesec dovolj. PA se to, ko sem sel do Dunaja sem rental dizlco, ker v hotelu, ki so mi ga bookirali nimajo polnilnic. Nimam casa opa volje, da se jebem, kje se bo ta srot filal. Tankam, vozim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Leta 2010 si bil se v srednji soli. I

Ne bo držalo. Takrat sem bil že na faksu.

Imas certificiranja s strani proizavajalcev, recimo.

Ne obstajajo nobeni certifikati za poznavalca električnih vozil. Če bi obstajali, bi jih jaz že šel delat in naredil. Se pa redno udeležujem strokovnih konferenc na to temo. NImam praznega CV, seveda ne.

az sem verjetno vecji strokovnjak s tega podrocja, kot pa ti. Oz. sem vsaj bil, zdaj sem raje v IT in financnih vodah

Glede na to kakšne neumnosti pišeš o električnih avtomobilih je iz vesolja jasno da to ne drži. Sicer pa kaj ima IT veze pri električnih avtih lol.

Ti lahko pokazes samo en kup nebuloz in linkov.

Kažem ti podatke, statistike in znanstvene študije, ki črno na belem debunkajo tvoje bedarije. Če ti podatki niso všeč ali če jih ti sam nočeš pogledati, si si povsem sam kriv. Če te področje električne mobilnosti ne zanima toliko da bi se pozanimal in seznanil z dejstvi, si si spet sam kriv. Pravico imaš da te nekaj ne zanima, nimaš pa pravice pisati neresnic o področju na katerega se ne spoznaš.

Si lahko samo trol strokovnjak

Sem 1000x večji strokovnjak za električna vozila od tebe. Lp.

Plugin je totalno neuporaben, EV se manj. Sem imel en mesec dovolj.

Očitno spadaš pod 1 % izjem ki se ni spodobno navaditi na novo, mnogo BOLJŠO, ampak malenkost DRUGAČNO tehnologijo. Tako kot se stara mama ne more navaditi na moderni pametni telefon z zaslonom na dotik. Ne pravijo zastonj študije da 99 % ljudi ko gre enkrat na električni avto, nikoli več ne gre nazaj na bencin. Torej ljudje so super zadovoljni, 99 % njih. 1 % izjem pa je pač 1 % izjem. Če si ti med temi izjemami, ti verjamem. Izjeme vedno so in vedno bodo.

Once you go electric, you don’t go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Leta 2010 si bil se v srednji soli. I

Ne bo držalo. Takrat sem bil že na faksu.

Imas certificiranja s strani proizavajalcev, recimo.

Ne obstajajo nobeni certifikati za poznavalca električnih vozil. Če bi obstajali, bi jih jaz že šel delat in naredil. Se pa redno udeležujem strokovnih konferenc na to temo. NImam praznega CV, seveda ne.

az sem verjetno vecji strokovnjak s tega podrocja, kot pa ti. Oz. sem vsaj bil, zdaj sem raje v IT in financnih vodah

Glede na to kakšne neumnosti pišeš o električnih avtomobilih je iz vesolja jasno da to ne drži. Sicer pa kaj ima IT veze pri električnih avtih lol.

Ti lahko pokazes samo en kup nebuloz in linkov.

Kažem ti podatke črno na belem, ki debunkajo tvoje bedarije. Če ti podatki niso všeč ali če jih ti sam nočeš pogledati, si si povsem sam kriv.

Si lahko samo trol strokovnjak

Sem 1000x večji strokovnjak za električna vozila od tebe. Lp.

Plugin je totalno neuporaben, EV se manj. Sem imel en mesec dovolj.

Očitno spadaš pod 1 % izjem ki se ni spodobno navaditi na novo, mnogo BOLJŠO, ampak DRUGAČNO tehnologijo. Ne pravijo zastonj študije da 99 % ljudi ko gre enkrat na električni avto, nikoli več ne gre nazaj na bencin. Torej ljudje so super zadovoljni, 99 % njih. 1 % izjem pa je pač 1 % izjem. Če si ti med temi izjemami, ti verjamem. Izjeme vedno so in vedno bodo.

Once you go electric, you don’t go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...


Obstajajo. Bratranec ima recimo od KIE certifikat, da je bil na solanju in sravfa njihove hibride in evje. Ti si tak strokovnjak, da niti tega ne ves, da se lahko solas pri proizvajalcih? lol. Pokazi tvoje dokaze. Zaenkrat so samo cricki.

ce bi znal brati, bi prebral, da sem kasneje sel raje v IT, ne da sem kot ITjevec sestavil EV. V osnovi sem elektro tehnik. In ta EV se se vedno vozi, doseg je sicer za bruhat, ampak za tisti cas in za domaco izvedbo ni svoh. Pridi v Lesce pa se bos preprical.

Holedino ::

Po vsej verjetnosti si starejši od 55 let.

Would you buy an electric car? New research says 55 is the cut-off age when most drivers don't want one
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tale komentar Andreja Pečjaka vse pove: "To je večinsko mnenje malo starejše populacije, nekako 50+ . Ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju, mladi mislijo zelo drugače. Samo manj komentirajo, ker nimajo časa..."




Tvoj Andrej Pečjak je povedal svoje.

Kaj pomeni "ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju"? A ti jst povem kaj to pomeni? To so samo lepše besede za: "Starejša 50+ generacija bo bodisi spoznala da so električni avtomobili the way to go, ali pa bo slej ko prej POCRKALA in se bo problem rešil sam od sebe". :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Po vsej verjetnosti si starejši od 55 let.

Would you buy an electric car? New research says 55 is the cut-off age when most drivers don't want one
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tale komentar Andreja Pečjaka vse pove: "To je večinsko mnenje malo starejše populacije, nekako 50+ . Ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju, mladi mislijo zelo drugače. Samo manj komentirajo, ker nimajo časa..."




Tvoj Andrej Pečjak je povedal svoje.

Kaj pomeni "ta populacija ne bo odločilna v naslednjem desetletju"? A ti jst povem kaj to pomeni? To so samo lepše besede za: "Starejša 50+ generacija bo bodisi spoznala da so električni avtomobili the way to go, ali pa bo slej ko prej POCRKALA in se bo problem rešil sam od sebe". :)


22 let mlajsi... In ti tvoji mladi predvsem nimajo denarja za nove EVje. Nisem rekel, da niso prihodnost, jaz ti pravim, samo da nimamo prave ponudbe, da bi se vecini splacalo menjati. Ko bo cenovno in z dosegom primerljivo naftarjem bo pa zadeva drugacna. Do takrat se pa lahko blamiras dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::



Evo sem še obrožil da ne bo kdo spregledal kaj je povedal Andrej Pečjak, veliki strokovnjak in inovator za elektromobilnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:



Evo sem še obrožil da ne bo kdo spregledal kaj je povedal Andrej Pečjak, veliki strokovnjak in inovator za elektromobilnost.


On je vsaj strokovnjak. Za razliko od tebe.

Holedino ::

jaz ti pravim, samo da nimamo prave ponudbe, da bi se vecini splacalo menjati.

Če govoriva o vozilih nižjega ranga res ni veliko ponudbe/izire, v srednjem in višjem razredu je dosti ponudbe. AMpak če ti uspe kupiti električni avto potem se ti splača. Res pa je da so čakalne dobe tudi po 1 leto..

On je vsaj strokovnjak. Za razliko od tebe.

On je strokovnjak, tako kot jaz. Ima pa on veliko več praktičnih izkušenj z predelavami iz klasičnih v električna vozila, to pa drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Eno leto je tudi pri naftarju, ce se malo zmisljujes. Ponudba je pa nikakva. In se to kar je, se prodaja skoraj po premium ceni, avto pa notri ranga nizje kvalitete. To je problem. NAtegovanje na suho.

Holedino ::

Ko bo cenovno in z dosegom primerljivo naftarjem bo pa zadeva drugacna. Do takrat se pa lahko blamiras dalje.
Zgodovina sprememb...

Se ne blamiram, preprosto NOČEŠ razumeti da ni treba da je doseg primerljiv naftarjem, ker se za razliko od naftarja električni avto vsak dan nafila do polnega čez noč. Princip uporabe je drug, drugačen. Princip uporabe je tak kot je pri pametnem telefonu, polnimo ga ko ga ne rabimo. In avto 90 % časa stoji in ga ne rabimo. Ostale karakteristike so pa mnogo boljše. Cenovno spet, so po navadi za iste specifikacije nekaj jurjev dražji za nakup, ampak ko upoštevaš prihranke na gorivu so dosti cenejši. Tu si poglej izračune. Če boš uspel preskrolati do nekje polovico stani, boš našel tabelo.
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Ponudba je pa nikakva.

Ponudba je preko 150 različnih modelov električnih vozil. Problem je da je večino te ponudbe v srednjem in višjem razredu, v nižje razredu ranga Clio pa ponudbe manjka. Ampak to se bo v prihodnosti spremenilo. Pri vsaki novi tehnologiji se proizvajalci najprej osredotočijo na višji rang, ker so tam pač profiti večji. Šele nato gredo čez 5 ali 10 let na nižji rang. Povsod je bilo tako, kar spomni se da so včasih LCD monitorji stali 6000 EUR. Danes so pa koliko? Za manj kot 100 EUR ga že dobiš in CRT monitorjev ne kupuje več nihče resen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Ko bo cenovno in z dosegom primerljivo naftarjem bo pa zadeva drugacna. Do takrat se pa lahko blamiras dalje.
Zgodovina sprememb...

Se ne blamiram, preprosto NOČEŠ razumeti da ni treba da je doseg primerljiv naftarjem, ker se za razliko od naftarja električni avto vsak dan nafila do polnega čez noč. Princip uporabe je drug, drugačen. Princip uporabe je tak kot je pri pametnem telefonu, polnimo ga ko ga ne rabimo. In avto 90 % časa stoji in ga ne rabimo. Ostale karakteristike so pa mnogo boljše. Cenovno spet, so po navadi za iste specifikacije nekaj jurjev dražji za nakup, ampak ko upoštevaš prihranke na gorivu so dosti cenejši. Tu si poglej izračune. Če boš uspel preskrolati do nekje polovico stani, boš našel tabelo.
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Ponudba je pa nikakva.

Ponudba je preko 150 različnih modelov električnih vozil. Problem je da je večino te ponudbe v srednjem in višjem razredu, v nižje razredu ranga Clio pa ponudbe manjka. Ampak to se bo v prihodnosti spremenilo. Pri vsaki novi tehnologiji se proizvajalci najprej osredotočijo na višji rang, ker so tam pač profiti večji. Šele nato gredo čez 5 ali 10 let na nižji rang. Povsod je bilo tako, kar spomni se da so včasih LCD monitorji stali 6000 EUR. Danes so pa koliko? Za manj kot 100 EUR ga že dobiš in CRT monitorjev ne kupuje več nihče resen.


Rabis. Lej, za nadomestni avto sem imel ID4. Doseg 400km. Do Dunaja tocno toliko. Kaj sem naredil? Rental dizelco. Do Dunaja se ne ustavljam. Ce se, se ustavim za 3 minute za scat in to je to. Ponavadi se to ni treba, ker zelim biti cimprej gor. Avto drag, notri klump. Plastik fantastik. Moral bi biti pol cenejsi.
Vse kar me zanima je prihranek na casu. Moj cas je drag, niso potni stroski dragi.

Holedino je izjavil:

Ko bo cenovno in z dosegom primerljivo naftarjem bo pa zadeva drugacna. Do takrat se pa lahko blamiras dalje.
Zgodovina sprememb...

Se ne blamiram, preprosto NOČEŠ razumeti da ni treba da je doseg primerljiv naftarjem, ker se za razliko od naftarja električni avto vsak dan nafila do polnega čez noč. Princip uporabe je drug, drugačen. Princip uporabe je tak kot je pri pametnem telefonu, polnimo ga ko ga ne rabimo. In avto 90 % časa stoji in ga ne rabimo. Ostale karakteristike so pa mnogo boljše. Cenovno spet, so po navadi za iste specifikacije nekaj jurjev dražji za nakup, ampak ko upoštevaš prihranke na gorivu so dosti cenejši. Tu si poglej izračune. Če boš uspel preskrolati do nekje polovico stani, boš našel tabelo.
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Ponudba je pa nikakva.

Ponudba je preko 150 različnih modelov električnih vozil. Problem je da je večino te ponudbe v srednjem in višjem razredu, v nižje razredu ranga Clio pa ponudbe manjka. Ampak to se bo v prihodnosti spremenilo. Pri vsaki novi tehnologiji se proizvajalci najprej osredotočijo na višji rang, ker so tam pač profiti večji. Šele nato gredo čez 5 ali 10 let na nižji rang. Povsod je bilo tako, kar spomni se da so včasih LCD monitorji stali 6000 EUR. Danes so pa koliko? Za manj kot 100 EUR ga že dobiš in CRT monitorjev ne kupuje več nihče resen.


NE vem no. Mislim, da sem prvi lcd kupil leta 2003. Ni bil 6000 eur, niti ni danes manj kot 100e. Za zadnji ekran ki sem ga kupil sem dal 1500. Lahko je bil pa lcd 6000 ko si ti se plenice polnil. Nekje pred 2000.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Rabis.

Rabiš res 1000 km dosega toliko kot ima dizel? Ne rabiš, ker se nihče ne vozi 9 do 10 ur brez enega samega postanka, večina ljudi več kot 355 dni na LETO dela manj kot 300 km na dan, torej dofilati na poti rabi samo kake 10 dni na leto (to je ranga 20 minut). 355 dni na leto se avto nafila doma čez noč, torej ne zgubiš skoraj nič časa, samo nekaj sekund da vštekaš kabel in nekaj sekund je dosti manj kot 5 do 10 zgubljenih minut da greš nafilat bencinarja ali dizla na črpalko. Pač princip uporabe je malo drugačen, ampak zato dobiš vrsto superiornih prednosti, večini se ne bo noben problem navaditi glede na vse prednosti.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Rabis.

Rabiš res 1000 km dosega toliko kot ima dizel? Ne rabiš, ker se nihče ne vozi 9 do 10 ur brez enega samega postanka, večina ljudi več kot 355 dni na LETO dela manj kot 300 km na dan, torej dofilati na poti rabi samo kake 10 dni na leto (to je ranga 20 minut). 355 dni na leto se avto nafila doma čez noč, torej ne zgubiš skoraj nič časa, samo nekaj sekund da vštekaš kabel in nekaj sekund je dosti manj kot 5 do 10 zgubljenih minut da greš nafilat bencinarja ali dizla na črpalko. Pač princip uporabe je malo drugačen, ampak zato dobiš vrsto superiornih prednosti, večini se ne bo noben problem navaditi glede na vse prednosti.


Jaz ne spadam med rat racerje, ki gredo 1x na leto na morje. Prejsnji teden sem bil na Dunaju, Salzburgu in Pragi. Postanek sem imel samo na poti v in iz Prage. PA se to samo za en cik in scanje.

Holedino ::

Lej, za nadomestni avto sem imel ID4. Doseg 400km. Do Dunaja tocno toliko. Kaj sem naredil? Rental dizelco. Do Dunaja se ne ustavljam.

ID4 ni varčen avto, ima slabo aerodinamiko. Tesla model 3 pride do Dunaja brez vmesnega filanja. ID4 pa rabi nekih 15 minut filanja do DUnaja. Ampak a je res problem teh 15 minut, tiste 2x na leto ko greš do Dunaja? DObro tebi mogoče je problem, ker kot si sam povedal ti je vseeno koliko plačaš za gorivo. Res si to rekel. Torej to pomeni da imaš ali tolk velik keša da se ti jebe koliko plačaš, ali pa ne znaš racionalno ravnati z denarjem. Večini ljudi ni vseeno ali da 2000 EUR vsako leto za gorivo ali ne.

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Rabis.

Rabiš res 1000 km dosega toliko kot ima dizel? Ne rabiš, ker se nihče ne vozi 9 do 10 ur brez enega samega postanka, večina ljudi več kot 355 dni na LETO dela manj kot 300 km na dan, torej dofilati na poti rabi samo kake 10 dni na leto (to je ranga 20 minut). 355 dni na leto se avto nafila doma čez noč, torej ne zgubiš skoraj nič časa, samo nekaj sekund da vštekaš kabel in nekaj sekund je dosti manj kot 5 do 10 zgubljenih minut da greš nafilat bencinarja ali dizla na črpalko. Pač princip uporabe je malo drugačen, ampak zato dobiš vrsto superiornih prednosti, večini se ne bo noben problem navaditi glede na vse prednosti.


Jaz ne spadam med rat racerje, ki gredo 1x na leto na morje. Prejsnji teden sem bil na Dunaju, Salzburgu in Pragi. Postanek sem imel samo na poti v in iz Prage. PA se to samo za en cik in scanje.


Ti si izjema in zelo veliko potuješ, to ti verjamem. Ampak večina ljudi pa redko kdaj dela več kot 300 km v enem dnevu, kaj šele 500 km v enem dnevu. Tiste par dni na leto pa 15 minut postanka po 3 urah vožnje ni noben big deal. Sploh glede na vse ostale prednosti. Recimo to da ne zmečeš plačo pa pol na leto za gorivo. Sej vem, to zate ni prednost ker imaš keša kokr češ, ampak večina ljudi ga pa nima. Razumeš sedaj? Za tebe ki veliko potuješ predlagam avto ki se hitro fila in je aerofinamičen, torej Tesla model Y ali 3, ali pa IONIQ 6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Lej, za nadomestni avto sem imel ID4. Doseg 400km. Do Dunaja tocno toliko. Kaj sem naredil? Rental dizelco. Do Dunaja se ne ustavljam.

ID4 ni varčen avto, ima slabo aerodinamiko. Tesla model 3 pride do Dunaja brez vmesnega filanja. ID4 pa rabi nekih 15 minut filanja do DUnaja. Ampak a je res problem teh 15 minut, tiste 2x na leto ko greš do Dunaja? DObro tebi mogoče je problem, ker kot si sam povedal ti je vseeno koliko plačaš za gorivo. Res si to rekel. Torej to pomeni da imaš ali tolk velik keša da se ti jebe koliko plačaš, ali pa ne znaš racionalno ravnati z denarjem. Večini ljudi ni vseeno ali da 2000 € vsako leto za gorivo ali ne.


Vcasih grem tudi 4x na mesec. Ko sem imel ID4 sem se optimisticno klical v hotel, ki so mi ga dali, za polnilnico, pa je bil odgovor, da nimajo. Da bom iskal kam bom zategnil avto, ko jebe. Nimam tega casa, skoda casa. Sem rekel ja, ker mi je vseeno. Cas je drag, ne gorivo. Potne stroske itak obesim stranki, pa tudi ce jih ne bi. Raje placam vec, pa sem prej na cilju in to brezskrbno, ker je pumpa na vsakem koraku. Pa se gonim ga lahko brez, da me skrbi kako se krajsa domet.

Holedino je izjavil:

Lej, za nadomestni avto sem imel ID4. Doseg 400km. Do Dunaja tocno toliko. Kaj sem naredil? Rental dizelco. Do Dunaja se ne ustavljam.

ID4 ni varčen avto, ima slabo aerodinamiko. Tesla model 3 pride do Dunaja brez vmesnega filanja. ID4 pa rabi nekih 15 minut filanja do DUnaja. Ampak a je res problem teh 15 minut, tiste 2x na leto ko greš do Dunaja? DObro tebi mogoče je problem, ker kot si sam povedal ti je vseeno koliko plačaš za gorivo. Res si to rekel. Torej to pomeni da imaš ali tolk velik keša da se ti jebe koliko plačaš, ali pa ne znaš racionalno ravnati z denarjem. Večini ljudi ni vseeno ali da 2000 EUR vsako leto za gorivo ali ne.

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Rabis.

Rabiš res 1000 km dosega toliko kot ima dizel? Ne rabiš, ker se nihče ne vozi 9 do 10 ur brez enega samega postanka, večina ljudi več kot 355 dni na LETO dela manj kot 300 km na dan, torej dofilati na poti rabi samo kake 10 dni na leto (to je ranga 20 minut). 355 dni na leto se avto nafila doma čez noč, torej ne zgubiš skoraj nič časa, samo nekaj sekund da vštekaš kabel in nekaj sekund je dosti manj kot 5 do 10 zgubljenih minut da greš nafilat bencinarja ali dizla na črpalko. Pač princip uporabe je malo drugačen, ampak zato dobiš vrsto superiornih prednosti, večini se ne bo noben problem navaditi glede na vse prednosti.


Jaz ne spadam med rat racerje, ki gredo 1x na leto na morje. Prejsnji teden sem bil na Dunaju, Salzburgu in Pragi. Postanek sem imel samo na poti v in iz Prage. PA se to samo za en cik in scanje.


Ti si izjema in zelo veliko potuješ, to ti verjamem. Ampak večina ljudi pa redko kdaj dela več kot 300 km v enem dnevu, kaj šele 500 km v enem dnevu. Tiste par dni na leto pa 15 minut postanka po 3 urah vožnje ni noben big deal. Sploh glede na vse ostale prednosti. Recimo to da ne zmečeš plačo pa pol na leto za gorivo. Sej vem, to zate ni prednost ker imaš keša kokr češ, ampak večina ljudi ga pa nima. Razumeš sedaj? Za tebe ki veliko potuješ predlagam avto ki se hitro fila in je aerofinamičen, torej Tesla model Y ali 3, ali pa IONIQ 6.


Premajhni avti zame, pa srot. Razvadil sem se na udobje v avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Vse kar me zanima je prihranek na casu. Moj cas je drag, niso potni stroski dragi.

Na letni ravni bi za filanje električnega avta zgubil MANJ časa kot z bencinarjem/dizlom. Ja na potovanjih kake 15 minut več, ampak zato pa pri vsakodnevnih vožnjah 355 dni na leto mnogo manj, ker ko prideš domov vštekaš kabel kar ti vzame 5 SEKUND, da pa napolniš dizla na črpalki je pa 5 MINUT. Študije kažejo da večina ljudi zgubi 60 procentov MANJ časa za filanje električnega avtomobila na LETNI ravni kot pa zgubi za polnjenje bencinskega ali dizelskega vozila. Študija COnsumer Reports, zgooglej pa to. :) Torej če bi rad čim več časa prihranil na letni ravni, potem vzemi električni avto. Malo karikiram, ker to ni bistvena prednost. SO druge bistvene prednosti mnogo bolj odločilne.

Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi

Premajhni avti zame, pa srot.

Tesla Y je premajen avto*? To je LADJA, toliko je prostora! :D Dejansko.

Vcasih grem tudi 4x na mesec.

4 na mesec po 10 minut na en roadtrip je samo 1 urca dodatno. Torej to ni problem. IN če te prav razumem ni vedno vsak mesec 4x na Dunaj, ampak samo včasih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

LAdja ja. Veliko, neuporabnega prostora. Ce ni karavan ali SUV mi ne koristi dosti. Sicer gepeka ne rabim vsak dan, ampak vseeno. Kupis, kar ti je na jbolj koristno vecino casa.
Dnevnih vozenj nimam veliko, vecinoma samo relacije, tako da ce bi filal po poti izgubljam cas.

Holedino ::

Da bom iskal kam bom zategnil avto, ko jebe. Nimam tega casa, skoda casa.

Električnia avto moraš imet več tednov da se ga navadiš in ga vzljubiš. To da si ga ti imel nekaj dni ni nič. Take so izkušnje vsakega lastnika EVja.

Sem rekel ja, ker mi je vseeno. Cas je drag, ne gorivo.

Časa električni avti zgubijo MANJ na letni ravni, ker 5 SEKUND za vštekat kabel ko prideš domov 355 dni na leto je manj kot 5 MINUT za nafilat naftni avto na črpalki. Gorivo je drago, za veliko večino ljudi. Zate če imaš res tolk keša kot se hvališ pač mogoče ni drago, ampak za večino ljudi pa je drago. Razumi da TI ni enako "vsi ljudje".

Raje placam vec, pa sem prej na cilju in to brezskrbno, ker je pumpa na vsakem koraku. Pa se gonim ga lahko brez, da me skrbi kako se krajsa domet.

NI samo cena. Je tudi obilo drugih prednosti, boljši pospeški, nižje težišče, energetska neodvisnost, moralni razlogi ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Da bom iskal kam bom zategnil avto, ko jebe. Nimam tega casa, skoda casa.

Električnia avto moraš imet več tednov da se ga navadiš in ga vzljubiš. To da si ga ti imel nekaj dni ni nič. Take so izkušnje vsakega lastnika EVja.

Sem rekel ja, ker mi je vseeno. Cas je drag, ne gorivo.

Časa električni avti zgubijo MANJ na letni ravni, ker 5 SEKUND za vštekat kabel ko prideš domov 355 dni na leto je manj kot 5 MINUT za nafilat naftni avto na črpalki. Gorivo je drago, za veliko večino ljudi. Zate če imaš res tolk keša kot se hvališ pač mogoče ni drago, ampak za večino ljudi pa je drago. Razumi da TI ni enako "vsi ljudje".


Kako ga vstekam doma, ce imam dosega 400km, picim pa na lokacijo, ki je stran 500km ali vec? Pri Salzburgu vstekam doma al kaj? Dnevnih vozenj skoraj nimam, ker imam vse dostopno pes ali s kolesom. PA tudi ce bi imel. Se vedno ni priomerljivega EV po primerljivi ceni. Baje bo naslednje leto.

Holedino je izjavil:

Da bom iskal kam bom zategnil avto, ko jebe. Nimam tega casa, skoda casa.

Električnia avto moraš imet več tednov da se ga navadiš in ga vzljubiš. To da si ga ti imel nekaj dni ni nič. Take so izkušnje vsakega lastnika EVja.

Sem rekel ja, ker mi je vseeno. Cas je drag, ne gorivo.

Časa električni avti zgubijo MANJ na letni ravni, ker 5 SEKUND za vštekat kabel ko prideš domov 355 dni na leto je manj kot 5 MINUT za nafilat naftni avto na črpalki. Gorivo je drago, za veliko večino ljudi. Zate če imaš res tolk keša kot se hvališ pač mogoče ni drago, ampak za večino ljudi pa je drago. Razumi da TI ni enako "vsi ljudje".

Raje placam vec, pa sem prej na cilju in to brezskrbno, ker je pumpa na vsakem koraku. Pa se gonim ga lahko brez, da me skrbi kako se krajsa domet.

NI samo cena. Je tudi obilo drugih prednosti, boljši pospeški, nižje težišče, energetska neodvisnost, moralni razlogi ipd.


Moralni razlogiu? Lol, zivljenje je prekratko da se bom se s tem ukvarjal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

Holedino ::

Dnevnih vozenj nimam veliko, vecinoma samo relacije

Si pač izjema. Da večino dni delaš več kot 400 km kot je realni doseg Tesle po avtocesti ti verjamem, ampak večina ljudi pa ne dela vsak dan takšnih relacij. Razumi da "ti" ni enako "vsi ljudje".

Moralni razlogiu? Lol, zivljenje je prekratko da se bom se s tem ukvarjal.

Brez komentarja. To je čisti egoizem. Pa kaj pol če Ukrajinci umirajo in če ti s svojim denarjem od nafte podpiraš in financiraš Ruse, ki s tem denarjem financirajo vojno v Ukrajini. Ko jebe življenja, važno da se ti lahko fjakaš z dizlom ane. Pa kaj pol če tvoj izpuh povzroča raka, infakte, depresijo, demenco, alzhaimerja, parkinskona in še mnoge druge bolezni, važno da se ti lahko fjakaš na okoli z dizlom pa ko jebe dobrobit ljudi ane. Pa ko jebe če je onesnažen zrak glede na študije zaslužen za 13 % manjši BDP, kar je stotine milijard evrov samo v Evropi, važno da se ti lahko brezskrbno fjakaš z dizlom. Kot pravim: čisti egoizem. In ne zastrupljaš samo druge, ampak med drugim tudi sebe, kar je nekaj, kar se več kot očitno ne zavedaš.

Kako ga vstekam doma, ce imam dosega 400km, picim pa na lokacijo, ki je stran 500km ali vec? Pri Salzburgu vstekam doma al kaj? Dnevnih vozenj skoraj nimam, ker imam vse dostopno pes ali s kolesom. PA tudi ce bi imel. Se vedno ni priomerljivega EV po primerljivi ceni. Baje bo naslednje leto.

Nafilaš na hitri polnilnici v 15 minutah če imaš Teslo, KIO EV6 ali podoben avto. NIO ET7 ima 1000 km dosega. Do Salzburga imaš 500 km, torej prideš tja in nazaj brez filanja. Stane 60k kar je manj kot si rekel da si dal za svojega BMW dizla. In še enkrat: ti si izjema če vsak dan delaš pot do Salzburga, 99 % ljudi jo ne. Večini ljudi se EV dosti bolj splača kot pa tebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Dnevnih vozenj nimam veliko, vecinoma samo relacije

Si pač izjema. Da večino dni delaš več kot 400 km kot je realni doseg Tesle po avtocesti ti verjamem, ampak večina ljudi pa ne dela vsak dan takšnih relacij. Razumi da "ti" ni enako "vsi ljudje".

Moralni razlogiu? Lol, zivljenje je prekratko da se bom se s tem ukvarjal.

Brez komentarja. To je čisti egoizem. Pa kaj pol če Ukrajinci umirajo in če ti s svojim denarjem od nafte podpiraš in financiraš Ruse, ki s tem denarjem financirajo vojno v Ukrajini. Ko jebe življenja, važno da se ti lahko fjakaš z dizlom ane. Pa kaj pol če tvoj izpuh povzroča raka, infakte, depresijo, demenco, alzhaimerja, parkinskona in še mnoge druge bolezni, važno da se ti lahko fjakaš na okoli z dizlom pa ko jebe dobrobit ljudi ane. Pa ko jebe če je onesnažen zrak glede na študije zaslužen za 13 % manjši BDP, kar je stotine milijard evrov samo v Evropi, važno da se ti lahko brezskrbno fjakaš z dizlom. Kot pravim: čisti egoizem. In ne zastrupljaš samo druge, ampak med drugim tudi sebe, kar je nekaj, kar se več kot očitno ne zavedaš.

Kako ga vstekam doma, ce imam dosega 400km, picim pa na lokacijo, ki je stran 500km ali vec? Pri Salzburgu vstekam doma al kaj? Dnevnih vozenj skoraj nimam, ker imam vse dostopno pes ali s kolesom. PA tudi ce bi imel. Se vedno ni priomerljivega EV po primerljivi ceni. Baje bo naslednje leto.

Nafilaš na hitri polnilnici v 15 minutah če imaš Teslo, KIO EV6 ali podoben avto. NIO ET7 ima 1000 km dosega. Do Salzburga imaš 500 km, torej prideš tja in nazaj brez filanja. Stane 60k kar je manj kot si rekel da si dal za svojega BMW dizla. In še enkrat: ti si izjema če vsak dan delaš pot do Salzburga, 99 % ljudi jo ne. Večini ljudi se EV dosti bolj splača kot pa tebi.


Ne, to ni egoizem. To je stvar druzb in drzave. Kaj pa embargo na uvoz ruske nafte? Moram jaz skrbeti da dobim nafto iz moralno korektne drzave? Kje ste bili vsi moralci, ko so ZDA napadale druge drzave? Zakaj samo zdaj socustvujete z Ukrajinci? Ves koliko vojn tece trenutno? Te ne briga ne, ker ni na robu EU. Hinavc pa tak.
Kia in nio nimata primernega gepeka. Rabim potem se en avto zaradi gepeka. Ni smiselno. Salzburg ni tak problem. Problem je bil Dunaj recimo, ko sem moral rentat dizelco, ker je bil moj pri kleparju in so mi dali ID4. 15 minut mi je prevec, predvsem mi je pa prevec planiranje pa racunanje na to da moram filat. Ce bi imel doseg do hotela in hotel polnilnico, ajde. Pa sem klical pa je nimajo. jebi ga. Time is money

fikus_ ::

Holedino je izjavil:


Evo sem še obrožil da ne bo kdo spregledal kaj je povedal Andrej Pečjak, veliki strokovnjak in inovator za elektromobilnost.


Pečjak je EV intuzijast. Naredil je veliko več, kot ti. Ima kilometrino.

PS Sem videl njegov "razvoj" EV, je delal po principu "ako bude bude, inače se bljesnuti".
Je prevozil pot z enim polnjenjem EV od Kranja do (mislim da) Splita. So številni časopisi pisali o tem, vsi so pa pozabili, da je Espacea polno naložil z baterijami.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Pečjak je EV intuzijast. Naredil je veliko več, kot ti. Ima kilometrino.

Je intuziast, jaz tudi. Kot sem povedal, on je predelal več električnih vozil in ima več izkušenj kar se predelav tiče, imava pa oba dva enako znanja.

Je prevozil pot z enim polnjenjem EV od Kranja do (mislim da) Splita. So številni časopisi pisali o tem, vsi so pa pozabili, da je Espacea polno naložil z baterijami.

PRevozil je od KRanja do Splita, res je, poznam in to je uspel narediti vrsto let preden so bili vsi klasični avtomobilski proizvajalci in vsa avtomobilska industrija tega spodobni.

Ne, to ni egoizem. To je stvar druzb in drzave.

Ne rabiš da ti vedno država mora povedat kaj je moralno in kaj ni. Lahko in moraš vedet tudi sam. Tisto se imenuje legalnost, to kar ti pa jaz govorim se pa imenuje legitimnost.

Moram jaz skrbeti da dobim nafto iz moralno korektne drzave?

Nehaj vozit na nafto in je problem solved.

Kaj pa embargo na uvoz ruske nafte?

Malo pomaga, ampak ne reši problema. Rusi prodajo nafto posredniku (recimo Američanom), ta pa naprej tebi. Še vedno se furaš tudi na Rusko nafto.

In to je samo en problem. Problemov naftnega pogona je mnogo. En od njih je EKONOMSKA IN POLITIČNA odvisnost vse držav ki nafte nimajo od tujih držav. ODVISNOST Slovenije od Američanom in Arabcev. Čim prej se moram znebiti odvisnosti in poskrbeti da teh 2 MILIJARDI evrov za naftne derivate odstanejo doma in izbljšujejo naš standard, ne pa da Arabci sredi puščave z NAŠIM denarjem od nafte gradijo cela velemesta!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Kje ste bili vsi moralci, ko so ZDA napadale druge drzave?

NIsmo nobeni "moralci" in smo obsodili tudi to.

Te ne briga ne, ker ni na robu EU. Hinavc pa tak.

Seveda me briga. NIsem noben hinavc, za razliko od tebe.. Pa kaj pol če Ukrajinci umirajo in če ti s svojim denarjem od nafte podpiraš in financiraš Ruse, ki s tem denarjem financirajo vojno v Ukrajini. Ko jebe življenja, važno da se ti lahko fjakaš z dizlom ane. Pa kaj pol če tvoj izpuh povzroča raka, infakte, depresijo, demenco, alzhaimerja, parkinskona in še mnoge druge bolezni, važno da se ti lahko fjakaš na okoli z dizlom pa ko jebe dobrobit ljudi ane. Pa ko jebe če je onesnažen zrak glede na študije zaslužen za 13 % manjši BDP, kar je stotine milijard evrov samo v Evropi, važno da se ti lahko brezskrbno fjakaš z dizlom. Kot pravim: čisti egoizem. In ne zastrupljaš samo druge, ampak med drugim tudi sebe, kar je nekaj, kar se več kot očitno ne zavedaš.

Kia in nio nimata primernega gepeka.

lol

15 minut mi je prevec

Si vse povedal. 15 minut parkrat na leto ti je preveč, a hkrati vsak mesec 20 minut izgubljnih na črpaki z dizlom ti pa ni preveč. LOL. Kakšna dvoličnost.

predvsem mi je pa prevec planiranje pa racunanje na to da moram filat.

Ne rabiš. To dela avto namesto tebe (recimo Tesla, Volkswagen nima tako dobrega sistema). ČE imaš ID4 je vgrajena navigacija za en kurac, zato moraš uporabit brezplačno aplikacijo imenovano A better route planner. Ta vso planiranje naredi namesto tebe. In planiranja je samo nekaj dni na leto, ene 355 dni na leto ga ni, ker je dosega zadosti za cel dan pri večini ljudi. Pri tebi če VSAK DAN voziš 500 km to pač mogoče ni tako, ampak pri 99 % ljudeh pa je tako.

e bi imel doseg do hotela in hotel polnilnico, ajde. Pa sem klical pa je nimajo. jebi ga. Time is money

Marsikateri hotel IMA polnilnico, pač preveriš prej preden rezerviraš in vzameš tisti hotel ki polnilnico ima, čisto preprosto. Že na booking lahko filtriraš samo tiste hotele ki imajo polnilnico, ni težko in ni nobena umetnost. Sicer pa tudi če hotel polnilnice nima je v bližini OBLILO javnih polnilnic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Kje ste bili vsi moralci, ko so ZDA napadale druge drzave?

NIsmo nobeni "moralci" in smo obsodili tudi to.

Te ne briga ne, ker ni na robu EU. Hinavc pa tak.

Seveda me briga. NIsem noben hinavc, za razliko od tebe.. Pa kaj pol če Ukrajinci umirajo in če ti s svojim denarjem od nafte podpiraš in financiraš Ruse, ki s tem denarjem financirajo vojno v Ukrajini. Ko jebe življenja, važno da se ti lahko fjakaš z dizlom ane. Pa kaj pol če tvoj izpuh povzroča raka, infakte, depresijo, demenco, alzhaimerja, parkinskona in še mnoge druge bolezni, važno da se ti lahko fjakaš na okoli z dizlom pa ko jebe dobrobit ljudi ane. Pa ko jebe če je onesnažen zrak glede na študije zaslužen za 13 % manjši BDP, kar je stotine milijard evrov samo v Evropi, važno da se ti lahko brezskrbno fjakaš z dizlom. Kot pravim: čisti egoizem. In ne zastrupljaš samo druge, ampak med drugim tudi sebe, kar je nekaj, kar se več kot očitno ne zavedaš.

Kia in nio nimata primernega gepeka.

lol

15 minut mi je prevec

Si vse povedal. 15 minut parkrat na leto ti je preveč, a hkrati vsak mesec 20 minut izgubljnih na črpaki z dizlom ti pa ni preveč. LOL. Kakšna dvoličnost.

predvsem mi je pa prevec planiranje pa racunanje na to da moram filat.

Ne rabiš. To dela avto namesto tebe (recimo Tesla, Volkswagen nima tako dobrega sistema). ČE imaš ID4 je vgrajena navigacija za en kurac, zato moraš uporabit brezplačno aplikacijo imenovano A better route planner. Ta vso planiranje naredi namesto tebe. In planiranja je samo nekaj dni na leto, ene 355 dni na leto ga ni, ker je dosega zadosti za cel dan pri večini ljudi. Pri tebi če vsak dan voziš 500 km to pač mogoče ni tako, ampak pri 99 % ljudeh pa je tako.

e bi imel doseg do hotela in hotel polnilnico, ajde. Pa sem klical pa je nimajo. jebi ga. Time is money

Marsikateri hotel IMA polnilnico, pač preveriš prej preden rezerviraš in vzameš tisti hotel ki polnilnico ima. Sicer pa tudi če hotel polnilnice nima je v bližini OBLILO javnih polnilnic.


Povrsno beres. Pri meni ni 15 minut prkrat letno, ampak je bolj parkrat mesecno oz. zadnje case tudi tedensko. Glede kupovanja nafte nas pa eu in drzava nategujejo. Sodec po medijih naj ne bi kupovali ruske nafte, torej? :)
Planiranje ni samo nekajkrat na leto, je nekajkrat tedensko. Ce bi bil samo nekajkrat letno, sploh ne bi potreboval avta.
Hotela nisem rezerviral jaz, ampak stranka. Torej? V okolici jih ne mislim iskati. Imam dovolj drugega dela, ne hodim dopustovat, ampak delat.

Holedino je izjavil:

Pečjak je EV intuzijast. Naredil je veliko več, kot ti. Ima kilometrino.

Je intuziast, jaz tudi. Kot sem povedal, on je predelal več električnih vozil in ima več izkušenj kar se predelav tiče, imava pa oba dva enako znanja.

Je prevozil pot z enim polnjenjem EV od Kranja do (mislim da) Splita. So številni časopisi pisali o tem, vsi so pa pozabili, da je Espacea polno naložil z baterijami.

PRevozil je od KRanja do Splita, res je, poznam in to je uspel narediti vrsto let preden so bili vsi klasični avtomobilski proizvajalci in vsa avtomobilska industrija tega spodobni.

Ne, to ni egoizem. To je stvar druzb in drzave.

Ne rabiš da ti vedno država mora povedat kaj je moralno in kaj ni. Lahko in moraš vedet tudi sam. Tisto se imenuje legalnost, to kar ti pa jaz govorim se pa imenuje legitimnost.

Moram jaz skrbeti da dobim nafto iz moralno korektne drzave?

Nehaj vozit na nafto in je problem solved.

Kaj pa embargo na uvoz ruske nafte?

Malo pomaga, ampak ne reši problema. Rusi prodajo nafto posredniku (recimo Američanom), ta pa naprej tebi. Še vedno se furaš tudi na Rusko nafto.

In to je samo en problem. Problemov naftnega pogona je mnogo. En od njih je EKONOMSKA IN POLITIČNA odvisnost vse držav ki nafte nimajo od tujih držav. ODVISNOST Slovenije od Američanom in Arabcev. Čim prej se moram znebiti odvisnosti in poskrbeti da teh 2 MILIJARDI evrov za naftne derivate odstanejo doma in izbljšujejo naš standard, ne pa da Arabci sredi puščave z NAŠIM denarjem od nafte gradijo cela velemesta!


Ne enaci se s Pecjakom no. Nisi podal se nobenega dokazila o tem kak strokovnjak si. Imas samo znanje googlanja oin obracanja statistike v svojo prid. Kolik Evjev si sestavil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

D3m ::

Gašenje ni problem.


LEL.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Holedino ::

Pri meni ni 15 minut prkrat letno, ampak je bolj parkrat mesecno oz. zadnje case tudi tedensko.

Ne berem povpršno. 15 minut na 3 do 4 ure vožnje je postanek ki ga delajo tudi vsi normalni vozniki dizla ali bencinarja. Torej ni razlike. In kot sem povedal ti ti izjema. 99,9 % ljudi pač ne hodi vsak dan iz Ljubljane na Dunaj. Običajno ljudje takšne relacije delajo nekajkrat LETNO.

Glede kupovanja nafte nas pa eu in drzava nategujejo. Sodec po medijih naj ne bi kupovali ruske nafte, torej? :)

Direktno jo morda ne kupujemo, ampak PREKO POSREDNIKOV pa bodi brez skrbi da kuriš tudi Rusko nafto. In to je problem. Eden izmed MNOGIH problemov naftnega pogona.

Planiranje ni samo nekajkrat na leto, je nekajkrat tedensko.

Pri tebi. Pri 99 % populacije pa nekakrat na leto. Tle nisi važen ti, tle je važna večina. Problama energetske ODVISNOSTI in onesnaževanja zraka s strupenimi plini ne rešiš ti kot 1 človek, ampak VEČINA. In ti nisi večina.

Hotela nisem rezerviral jaz, ampak stranka. Torej? V okolici jih ne mislim iskati. Imam dovolj drugega dela, ne hodim dopustovat, ampak delat.

Iskati pomeni nekaj minut da pogledaš na PLug and share aplikacijo in narediš kilometer ali dva dli 5. To je to. Zate morda to predstavlja majheh problemček če to res delaš vsak dan, ampak večina ljudi pa to dela nekaj dni na leto, torej ni nobenega problema za 99 % ljudi.

Ne enaci se s Pecjakom no. Nisi podal se nobenega dokazila o tem kak strokovnjak si. Imas samo znanje googlanja oin obracanja statistike v svojo prid. Kolik Evjev si sestavil?

Kot sem povedal: tako on kot jaz sva strokovnjaka na tem področju, on je predelal več električnih vozil in ima več izkušenj kar se predelav tiče, imava pa oba dva enako znanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Pri meni ni 15 minut prkrat letno, ampak je bolj parkrat mesecno oz. zadnje case tudi tedensko.

Ne berem povpršno. 15 minut na 3 do 4 ure vožnje je postanek ki ga delajo tudi vsi normalni vozniki dizla ali bencinarja. Torej ni razlike. In kot sem povedal ti ti izjema. 99,9 % ljudi pač ne hodi vsak dan iz Ljubljane na Dunaj. Običajno ljudje takšne relacije delajo nekajkrat LETNO.

Glede kupovanja nafte nas pa eu in drzava nategujejo. Sodec po medijih naj ne bi kupovali ruske nafte, torej? :)

Direktno jo morda ne kupujemo, ampak PREKO POSREDNIKOV pa bodi brez skrbi da kuriš tudi Rusko nafto. In to je problem. Eden izmed MNOGIH problemov naftnega pogona.

Planiranje ni samo nekajkrat na leto, je nekajkrat tedensko.

Pri tebi. Pri 99 % populacije pa nekakrat na leto. Tle nisi važen ti, tle je važna večina. Problama energetske ODVISNOSTI in onesnaževanja zraka s strupenimi plini ne rešiš ti kot 1 človek, ampak VEČINA. In ti nisi večina.



Seveda jo kurimo preko posrednikov. Edini problem tu je, ker je zaradi posrednikov drazja. Drugih problemov ni. To je pac stvar politike.

Holedino ::

Brez problema lahko trdim da o električnih avtomobilih vem več kot 99 % ljudi, isto velja za Andreja Pečjaka seveda.

kriptobog ::

Ne enaci se z njim. Ves, kar si prebral. To je vse. Iz same stroke pa nista. Pika basta. Trololo trolcek

Holedino ::

Seveda jo kurimo preko posrednikov

No vidiš, pa si le priznal da kurimo Rusko nafto. Res jo in to je eden izmed številnih in velikih problemov naftnega pogona.

Iz same stroke pa nista.

Sva iz iste stroke, oba dva imava narejeno Fakulteto za strojništvo univerze v Ljubljani. Kot sem povedal, oba dva sva strokovnjaka, on z več praktičnimi izkušnjami iz predelav, ampak oba dva z veliko znanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()
««
8 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
27375511 (23249) kow
»

Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9522775 (15933) hruske
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16957527 (51853) Jackass
»

Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijo

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2210359 (6629) fikus_
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16147539 (40158) NSA Agent

Več podobnih tem