» »

Volkswagen vpoklical 21.000 električnih ID.4 zaradi progamskega hrošča

Volkswagen vpoklical 21.000 električnih ID.4 zaradi progamskega hrošča

Slo-Tech - Volkswagen je sporočil, da morajo vpoklicati na več kot 20.000 električnih vozil ID.4 (MY2021 ID.4) zaradi programskih napak. Odkrili so težavo v modulu za upravljanje baterij (battery management) in na modulu za nadzor pulznega inverterja. Ugotovili so, da je programska oprema za baterijski modul preveč občutljiva in se lahko v nekaterih primerih samodejno resetira, medtem ko se inverter lahko nepričakovano izključi. Gre za vozila, ki so bila proizvedena med majem 2020 in januarjem 2022, medtem ko imajo novejša hrošča že odpravljena.

Že julija 2021 je Volkswagen iz Evrope dobil prva poročila o težavah s programsko opremo na baterijah in že septembra so ugotovili, da ne predstavljajo nevarnosti za kupce. Januarja 2022 so izvedeli še, da ima težave tudi inverter. Kasneje so ugotovili, da se napaka pojavlja tudi med uporabo v realnih razmerah. Pri resetu baterijskega sistema vozilo sicer ne izgubi možnosti krmiljenja ali zaviranja, prehodno pa izgubi moč. Podobno tudi izklop inverterja povzroči izgubo pogona, kar poveča nevarnost za prometno nesrečo.

70 komentarjev

«
1
2

fikus_ ::

Nova "tehnologija", ki jo je potrebno dodelati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

OK.d ::

Kakšna nova tehnologija - polizdelek.
LPOK.d

Utk ::

Jaz bi tudi kaj napisal, ampak zakaj bi brcal mrtvega konja...

fikus_ ::

Ok.d, zato pa tehnologija v "". Ne bi rekel ravno polizdelek, ampak, da se morajo še marsikaj naučiti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ales85 ::

In zato potrebuješ OTA... kakšna neumnost danes posodabljati vse preko fizičnega vpoklica. Sem pa vseeno mnenja, da bi lahko OTA bil opt-in za tiste, ki ne želijo imeti omreženega avtomobila.

chrush ::

Da je ta oderuska firma naredila vpoklic, mora v resnici biti nekaj hudo narobe. Do sedaj so vecinoma vse prelagali na kupce.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Magic1 ::

Vse se lahko muti, dokler ni nevarno. VW je že dobil lekcijo od Američanov in je sedaj malo bolj previden. Pa sej je tudi že Tesla imela kup odpoklicov. Avto industrija se drugače zelo počasi spreminja, sedaj s EVji je pa prišel kar velik preskok in ni toliko čudno, da kaj ne dela čist tako, kot so si zamislili.
Magic

Gregor P ::

ales85 je izjavil:

In zato potrebuješ OTA... kakšna neumnost danes posodabljati vse preko fizičnega vpoklica. Sem pa vseeno mnenja, da bi lahko OTA bil opt-in za tiste, ki ne želijo imeti omreženega avtomobila.

Ne pa ne, ker moraš to potem tudi fizično preveriti, če deluje preden predaš nazaj lastniku. Govorimo vendar o varnosti ljudi. Ni to le posodobitev tvojega radia, ali dodajanje programa več za gledat/poslušat.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Če misliš, da serviser po vsakem updajte vozi avto na ne vem kakšno testno vožnjo, se pač motiš.

Gregor P ::

Če na servisu ne preverijo, ali jim je servis dejansko uspel, potem pač takšnega avta ne kupuješ.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

A zato si ti brez avta?

Ker ne vem kako bo nek mehanik preveril ali je "uspel" popravit napako, ki se lahko ali pa ne zgodi vsakih 50,000 km, še to pod nekimi temperaturami itd. A ga bo celo leto imel pri sebi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Kaj potem sploh popravljajo, če ne vedo, kaj popravljajo in kako lahko preverijo, kaj so popravili?

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

pegasus ::

Gregor P je izjavil:

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.
Ha? To se sliši kot primer stockholm sindroma, kjer tako uživaš v tiraniji servisne mreže, da kar prostovoljno k njim hodiš? V resnici pa so popolnoma nepotreba in stroške ustvarjajoča zalega, nekje na nivoju javne uprave, omogoča jih pa nepotrebna kompleksnost trenutne tehnologije vozil.

Gregor P ::

Saj je lepo, da ste tako "napredni":D, ampak določene stvari so kljub temu še vedno "analogne";)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Da, tekočino za pranje stekel znamo dolit na analogen način. Vse ostalo je pa nepotrebno.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Kaj potem sploh popravljajo, če ne vedo, kaj popravljajo in kako lahko preverijo, kaj so popravili?

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.

Dej bodi realen. Kako "veš" po testni vožnji, da si popravil napako, ki se morda sploh nikoli ne zgodi, če se, je pa to enkrat na 50,000 km?

Če "tvoj" mercedes serviser polno naložene S klase naloži update, gre na testno vožnji za 15 min in ko nazaj pride reče, "zdaj pa je", potem to nič drugega kot nateg. Če se boljše počutiš, če mu plačaš par 100 evrov za ta nateg, potem ok, ampak vseeno je nateg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Če je bila kritična napaka, da v točno specifični situaciji zavore ne delujejo, sedaj pa so mu v tej enaki situaciji (ker logično je proizvajalec tudi vsem servisnim delavnicam poslal protokol, kako lahko odpravo napake preverijo - četudi v simuliranem okolju), je to točno to kar rabim od serviserja. Sploh pa bi to pričakoval od Mercedesa - če mi hočejo še kdaj v življenju prodati kakšno vozilo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ales85 ::

Gregor P je izjavil:

Kaj potem sploh popravljajo, če ne vedo, kaj popravljajo in kako lahko preverijo, kaj so popravili?

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.

Trosiš neumnosti. Kot prvo sem zapisal, da sem za opcijski opt-in. Ravno za takšne, kot si ti. In tačas kot se boš ti vozil do posodobitve, bomo ostali že imeli urejeno. Če update ni uspel, lahko to OTA javi in vseeno dobiš javljen fizični vpoklic.

Samo zato ker zagovarjam OTA še ne pomeni, da je mogoče vse urediti preko OTA. Ampak takšno reč pa je dejansko mogoče in se mi zdi potratno, da tega še nimajo. Že v tem primeru bi se jim najbrž OTA sistem korenito izplačal. Kje je šele ostala dodana vrednost, ki bi jo lahko prodali kupcem, če bi dejansko imeli funkcionalen in uporaben OTA.

Utk ::

Če je bila kritična napaka, da v točno specifični situaciji zavore ne delujejo, sedaj pa so mu v tej enaki situaciji (ker logično je proizvajalec tudi vsem servisnim delavnicam poslal protokol, kako lahko odpravo napake preverijo - četudi v simuliranem okolju), je to točno to kar rabim od serviserja. Sploh pa bi to pričakoval od Mercedesa - če mi hočejo še kdaj v življenju prodati kakšno vozilo.

Napake so bistveno bolj komplicirane kot to, da boš ti spravil avto v neko situacijo in poskusil. Če bi bilo tako enostavno, bi to odkrili že davno preden so prvi avto prodali. Napaka se lahko pojavi, ali pa ne, v 0,001% primerih, ko pride avto v to isto situacijo. Proizvajalci odpravljajo tudi napake, do katerih v praksi ni nikoli prišlo, čeprav so prodali že milijon komadov. Kako bo to nek mehanik preveril na testni vožnji?

Gregor P ::

Preberi moj komentar še enkrat in odgovor se ti bo kar sam prikazal ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fulk ::

ales85 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Kaj potem sploh popravljajo, če ne vedo, kaj popravljajo in kako lahko preverijo, kaj so popravili?

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.

Trosiš neumnosti. Kot prvo sem zapisal, da sem za opcijski opt-in. Ravno za takšne, kot si ti. In tačas kot se boš ti vozil do posodobitve, bomo ostali že imeli urejeno. Če update ni uspel, lahko to OTA javi in vseeno dobiš javljen fizični vpoklic.

Samo zato ker zagovarjam OTA še ne pomeni, da je mogoče vse urediti preko OTA. Ampak takšno reč pa je dejansko mogoče in se mi zdi potratno, da tega še nimajo. Že v tem primeru bi se jim najbrž OTA sistem korenito izplačal. Kje je šele ostala dodana vrednost, ki bi jo lahko prodali kupcem, če bi dejansko imeli funkcionalen in uporaben OTA.


Nikoli razumel, kakšno napredno tehniko potrebujete v avtomobili?

Tidule ::

Gregor P je izjavil:

Če je bila kritična napaka, da v točno specifični situaciji zavore ne delujejo, sedaj pa so mu v tej enaki situaciji (ker logično je proizvajalec tudi vsem servisnim delavnicam poslal protokol, kako lahko odpravo napake preverijo - četudi v simuliranem okolju), je to točno to kar rabim od serviserja. Sploh pa bi to pričakoval od Mercedesa - če mi hočejo še kdaj v življenju prodati kakšno vozilo.


Kako točno naj testirajo napako, ki se zgodi enkrat na 100.000k kilometrov pri 0,01% vozil? Boš kupil par 1000 vozil in jih dal mehaniku, da z njimi prevozi 100k, da boš zadovoljen, da je stestiral sistemski popravek? Al si dejansko domišljšaš, da gre za napako, ki se vedno zgodi v točno določenih okoliščinah? če slednje potem pojma nimaš o čem je govora v konkretni novici niti zakaj se izvajajo preventivni vpoklici vozil.

OK.d je izjavil:

Kakšna nova tehnologija - polizdelek.


ojoj, vpoklicali so električna vozila. Kako je možno, da se kaj takega zgodi v 21 stoeltju, ko vsi vemo, da so klasični avtomobili že stoletja imuni na serijske napake...

medtem v realnem svetu: https://finbold.com/over-13-million-veh...

Samo ford je moral vpoklicat 3 milijone ICE vozil https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2022/R... Kaka jajca od polizdelkov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Preberi moj komentar še enkrat in odgovor se ti bo kar sam prikazal ;)

Lej. Dvakrat si napisal neumnost in sem ti kulturno razložil. Če še zmeraj vztrajaš pri neumnosti, si pač neumen. Kar sem sicer vedel že prej.

ales85 ::

fulk je izjavil:

ales85 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Kaj potem sploh popravljajo, če ne vedo, kaj popravljajo in kako lahko preverijo, kaj so popravili?

Definitivno ne bom kupil avta, ki bo vse kritične napake kar "lagano" čez OTA popravljal.

Trosiš neumnosti. Kot prvo sem zapisal, da sem za opcijski opt-in. Ravno za takšne, kot si ti. In tačas kot se boš ti vozil do posodobitve, bomo ostali že imeli urejeno. Če update ni uspel, lahko to OTA javi in vseeno dobiš javljen fizični vpoklic.

Samo zato ker zagovarjam OTA še ne pomeni, da je mogoče vse urediti preko OTA. Ampak takšno reč pa je dejansko mogoče in se mi zdi potratno, da tega še nimajo. Že v tem primeru bi se jim najbrž OTA sistem korenito izplačal. Kje je šele ostala dodana vrednost, ki bi jo lahko prodali kupcem, če bi dejansko imeli funkcionalen in uporaben OTA.


Nikoli razumel, kakšno napredno tehniko potrebujete v avtomobili?

Jaz ne, eni pa. In če potrebujejo, zakaj se jim ne bi to prodalo? Eni ste resnično preveč zaverovani v svoj prav in nič drugega ne more ali pa ne sme biti sprejemljivo...

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Preberi moj komentar še enkrat in odgovor se ti bo kar sam prikazal ;)

Lej. Dvakrat si napisal neumnost in sem ti kulturno razložil. Če še zmeraj vztrajaš pri neumnosti, si pač neumen. Kar sem sicer vedel že prej.

Jaz sem ti pa lepo povedal, da proizvajalec običajno poda lokalnim serviserjem točen protokol, kako odpravijo napako in kako lahko preverijo, če je napaka odpravljena. Ali ti oz. kar nekaj vas tukaj resno misli, da znajo lokalni mehaniki kar sami vse popraviti in preveriti?8-O

In da, jaz za moj denar vztrajam pri tem, da kritične napake odpravljajo na servisu, četudi gre samo za programsko posodobitev. Hočem da mi človek v roke preda ključe (odgovori na moja morebitna dodatna vprašanja) in mi reče, da se sedaj lahko odpeljem, ker so zadevo preverili, posodobitev je bila uspešna ter preverjena vse skladno s protokolom proizvajalca in je vozilo spet varno za v promet na cesto - poleg tega pa to hočem imeti še "pisno" (se razume, da lahko pošljejo tudi elektronsko prek e-pošte; da se ne bo sedaj kdo zapel še na to).

Vse ostale nekritične napake pa lahko prek OTA oz. posodobitve multimedijskih naprav v avtu ipd. pa znam posodobiti tudi sam (če proizvajalec to omogoča).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

karafeka ::

Imate pa veliko zaupanje v mehanike.
Večina še vzrokov, kjer se dobro sliši, da nekaj ropota oz. ko so simptomi očitni, ne zna popravit oz. meni -$$$, njemu +$$$ preprosto na blef menja dela ali pa vse skupaj ignorira in tebi avto odpove ravno nekje bogu za ritju v neki tuji državi 500km od doma.
Predvidevam, da jih sedaj učijo samo še kje je update gumb in kako ga pritisnit.

Utk ::


Jaz sem ti pa lepo povedal, da proizvajalec običajno poda lokalnim serviserjem točen protokol, kako odpravijo napako in kako lahko preverijo, če je napaka odpravljena. Ali ti oz. kar nekaj vas tukaj resno misli, da znajo lokalni mehaniki kar sami vse popraviti in preveriti?

Normalno. In pri SW updajtu protokol pravi, če ne koncu računalnik reče "Zaključeno brez napak", je popravek uspel. Če pride do napak, je pač odvisno kakšne so napake, ampak to je zelo redko. In nič od tega ne zahteva fizične prisotnosti mehanika pri avtu.

ales85 ::

Gregor P je izjavil:

In da, jaz za moj denar vztrajam pri tem, da kritične napake odpravljajo na servisu, četudi gre samo za programsko posodobitev. Hočem da mi človek v roke preda ključe (odgovori na moja morebitna dodatna vprašanja) in mi reče, da se sedaj lahko odpeljem, ker so zadevo preverili, posodobitev je bila uspešna ter preverjena vse skladno s protokolom proizvajalca in je vozilo spet varno za v promet na cesto - poleg tega pa to hočem imeti še "pisno" (se razume, da lahko pošljejo tudi elektronsko prek e-pošte; da se ne bo sedaj kdo zapel še na to).

Vse ostale nekritične napake pa lahko prek OTA oz. posodobitve multimedijskih naprav v avtu ipd. pa znam posodobiti tudi sam (če proizvajalec to omogoča).

Ja, tja si se pa pripeljal s to kritično napako, za katero si že vedel. Ali daš avto na avtovleko, ko greš na vpoklic? :))

Gregor P ::

Dam, če je to treba skladno z navodili proizvajalca. Z neizpravnim vozilom se sam ne peljem nikamor.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Tidule ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Preberi moj komentar še enkrat in odgovor se ti bo kar sam prikazal ;)

Lej. Dvakrat si napisal neumnost in sem ti kulturno razložil. Če še zmeraj vztrajaš pri neumnosti, si pač neumen. Kar sem sicer vedel že prej.

Jaz sem ti pa lepo povedal, da proizvajalec običajno poda lokalnim serviserjem točen protokol, kako odpravijo napako in kako lahko preverijo, če je napaka odpravljena. Ali ti oz. kar nekaj vas tukaj resno misli, da znajo lokalni mehaniki kar sami vse popraviti in preveriti?8-O


ja, smo razumeli že v prvo, da pojma nimaš o čem govoriš.

Gregor P ::

No, potem pa ti povej prosim, kako deluje to v klasičnih servisnih mrežah nekega proizvajalca vozil. Zazna se kritična napaka - kakšen je postopek odprave oz. protokol?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Za SW update ga priklopijo na računalnik, naložijo in ti odklopijo iz računalnika. Res ni težko.

Gregor P ::

To je kvečjemu končna rešitev. Gremo lepo od začetka. Zazna se kritična napaka (na nekem modelu vozila) - kakšen je postopek odprave oz. protokol?

Ni možno da ga kar pelješ k lokalnemu serviserju na računalnik in je on že kar odpravi - saj vendar ni programer, ali (plus da se ti sploh še ne zavedaš, da imaš to napako)?:|

Očitali ste mi, da pišem neumnosti oz. celo da sem neumen; spodobi se - še posebej na Slo-tech forumu -, da sedaj napišete, kakšen je pravilen protokol.

In ker ste "napredni", kako ta "klasičen protokol" izboljšati oz. ali je Teslina rešitev ustrezna ob tovrstnih kritičnih napakah, kjer je sicer običajen odpoklic vozil (torej le OTA)? Kaj je bolj varno oz. zanesljivi, da lahko vozilo zopet vrnemo v promet med ljudi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Tidule ::

Kaj še kar blodiš? Če proizvajalec ugotovi serijsko napako na SW, pripravijo update. Servisna mreža dobit popravljen SW in navodila kako in na katera vozila ga je potrebno namestiti. Kupec dobi obvestilo o vpoklicu in kontaktne podatke servisa kjer to lahko naredi. Servis priklopi avto na računalnik, naloži nov SW in lastnik odpelje vozilo.

Gregor P ::

... in to se od mojih komentarjev razlikuje v čem točno? :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Da za tak popravek ni potrebna fizična prisotnost mehanika.

Gregor P ::

To bi morda lahko bilo tako (sam bi bil - kot sem zapisal - pri kitičnih napakah vseeno previden s tem). Vendar "Servis priklopi avto na računalnik" pomeni, da dejansko serviser priklopi avto na računalnik (beri: je potrebna fizična prisotnost mehanika).

Ampak sedaj še nismo prišli do tega, zakaj ste vi bolj pametni oz. "bolj pogumni"?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Nikonja ::

Vseeno priporočajo novo grafično in dodatnih 8GB Rama po ceni od 3.700 eur za grafično in 380 eur za RAM. Potem ko naložijo nov software upajo da bo inštalacija driverja uspela, če ne bo, bodo odpravili v software verziji 1.3b za dodatnih 420 eur.

Machete ::

Malo mi je nenavadno, da teh SW popravkov ne delajo na daljavo in mora folk dejansko lazit na servise.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Gregor P je izjavil:

To bi morda lahko bilo tako (sam bi bil - kot sem zapisal - pri kitičnih napakah vseeno previden s tem). Vendar "Servis priklopi avto na računalnik" pomeni, da dejansko serviser priklopi avto na računalnik (beri: je potrebna fizična prisotnost mehanika).

Ampak sedaj še nismo prišli do tega, zakaj ste vi bolj pametni oz. "bolj pogumni"?

Sem mislil, da je na slo-TECH forumu dovolj jasno in očitno, da priklop na računalnik je lahko fizičen ali pa preko mreže. Očitno čisto vsakemu tu to ni jasno. Zato tebi še enkrat, bolj počasi: update se da na računalnik naložit tudi preko interneta. Tudi ti svoje kište najbrž ne nosiš na servis za vsak update windowsa. Dopuščam pa možnost, da jo, in to plačaš, ker se potem bolje počutiš. Samo ne potem mislit, da si čist pri pravi. Zakaj bi bilo pri avtu kaj drugače?

Tidule ::

Gregor P je izjavil:

... in to se od mojih komentarjev razlikuje v čem točno? :|

V blodnjah da je mora mehanik opravit ne vem kaksne teste, da je napak res odpravljena.

Invictus ::

Ja, avtomehanik bo testiral software update.

Eni ga res pokate...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Samo pravim, da vi malo prelahkotno jemljete odpravo teh kritičnih napak in sem dal to v diskusijo. Kar nekaj tu vas meni, da je OTA povsem dovolj - jaz pa pač ne.

V tem specifičnem primeru iz novice pa itak ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tidule ::

ROFL, in kaj točno je drugačnega pri tem, da se SW update namesti v prisotnosti mehanika? A če OTA poteka v delavnici potem pa čudežno ni problem?

Pri OTA lahko razpravljamo o XY pomankljivostih, ampak zagotovo med njimi ni tega, da prisotnost mehanika kakorkoli vpliva na nameščanje SW.

Še vedno pa nisi pojasnil, kako točno naj mehanik preveri ali je SW update dejansko rešil problem ali ne, ko ti zgoraj blodil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Gregor P ::

Lahko se zgodi X stvari zakaj samo update ne bo pomagal pri kritični napaki npr. da ugotovijo, da je pa na specifičnem vozilu potrebno zamenjati še strojno opremo poleg (ali jo najmanj preveriti, če je še v brezhibnem stanju); lahko nimajo najbolj poskrbljeno za varnost omrežja oz. prenosa podatkov (sploh sedaj ko so šele v začetni fazi) in je večja možnost hekerskih vdorov, ali večjih kibernetskih napadov na tovrstne proizvajalce ... skratka ni enako kot posodabljanje radia v teh vozilih, kjer je za varnost v prometu vseeno, če ne dela več.

Prisotnost mehanika (ustrezno izšolanega mehanika, ki dela natančno po protokolu proizvajalca, kakor so ga tudi trenirali) ima pač minimalni vpliv, da je npr. le on posegal v vozilo (kar odpravi vrsto zgoraj naštetih varnostnih vprašanj), nadalje pa lahko - pač odvisno od kritične napake - preveri malo več kot le, ali na zaslonu piše "uspešno namaščeno" - lahko pa tudi ne seveda, odvisno od napake. Govorimo o novih tehnologijah oz. njihovi uporabi; najbrž bodo temu ustrezno izobrazili in opremili tudi serviserje.

Tudi če se na koncu proizvajalec pri kritični napaki odloči le za OTA (da mu je to dovoljeno), pričakujem najmanj to, da mora to potrditi nek nadzorni organ; ob ustreznem obveščanju javnosti ter lastnikov vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RED_line ::

Ni da se to ne kvari XD

Utk ::

Lahko se zgodi X stvari zakaj samo update ne bo pomagal pri kritični napaki npr. da ugotovijo, da je pa na specifičnem vozilu potrebno zamenjati še strojno opremo poleg (ali jo najmanj preveriti, če je še v brezhibnem stanju);

Kako bo to mehanik ugotovil drugače kot s priklopom na računalnik. Kar bi lahko naredili tudi brez mehanika.

lahko nimajo najbolj poskrbljeno za varnost omrežja oz. prenosa podatkov (sploh sedaj ko so šele v začetni fazi) in je večja možnost hekerskih vdorov, ali večjih kibernetskih napadov na tovrstne proizvajalce

Zaenkrat še zmeraj debelo vodijo proizvajalci s svojimi napakami pred množičnim hekerskim vdorom in pobojem vseh voznik tesel.

Prisotnost mehanika (ustrezno izšolanega mehanika, ki dela natančno po protokolu proizvajalca, kakor so ga tudi trenirali) ima pač minimalni vpliv, da je npr. le on posegal v vozilo (kar odpravi vrsto zgoraj naštetih varnostnih vprašanj), nadalje pa lahko - pač odvisno od kritične napake - preveri malo več kot le, ali na zaslonu piše "uspešno namaščeno" - lahko pa tudi ne seveda, odvisno od napake. Govorimo o novih tehnologijah oz. njihovi uporabi; najbrž bodo temu ustrezno izobrazili in opremili tudi serviserje.

Zakaj? Resno, zakaj? SW updajti na servisih se delajo že vsaj 20 let, kaj bo zdaj drugače? Kaj bo tist strokovno izobražen mehanik vedel več od teh, ki so delali popravek? Če on lahko klikne tam "preveri še to", potem lahko to program naredi tudi sam.

Tudi če se na koncu proizvajalec pri kritični napaki odloči le za OTA (da mu je to dovoljeno), pričakujem najmanj to, da mora to potrditi nek nadzorni organ; ob ustreznem obveščanju javnosti ter lastnikov vozil.

Zakaj bi bilo to drugače za popravke OTA ali tiste v servisu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Dobro, poskusimo drugače, naj dvigne roko tisti (+), ki bi VW zaupal OTA kritičnih napak na svojem vozilu?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne vidim razlike proti vožnji na servis za isto. Če ga brickajo, ga bojo pač oni vlekli v vsakem primeru.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708250771 (12414) DamijanD
»

Tesla bo gradila največjo baterijsko elektrarno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
12523513 (12975) kow
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835148 (30370) kow
»

iOS 6.1.1 je zunaj, evasi0n jailbreak še deluje

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
4217536 (15043) lambda

Več podobnih tem