Forum » Loža » Tesla - začetek konca?
Tesla - začetek konca?
Temo vidijo: vsi

billy ::
Ja, saj sem napisal zgoraj problem Dream A1 modela. Dreame A2 deluje bolje, ampak če je cena taka, da sploh nima smisla govorit.

Gregor P ::
Mislim da sploh ni vprašanje, kaj izbereš med avtom samo s kamerami in avtom s kamerami in Lidarjem; logično da slednje

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Caracas ::
Si trd ko...tole še napišem, pa se mi ne bo dalo več:
1) trdiš da naprava, ki jo sploh ne poznaš in katero so testirali le plačanci deluje bolje kot naprave z lidarjem na trgu. (sam sem ti sicer še linkal test, v katerem je cel kup naprav z lidarjem boljših kot Eufy15)
2) izvorna moja teza je bila da naprave z lidarjem (ki se neprestano ceni) + kamera delujejo bolje kot naprave zgolj z kamero, sam si trdil da lidar ni potreben.
3) Problematiziraš ceno Dreame A2 (sicer Eufyja poseka v edinem testu, ki sem ga našel, tako A1 kot Ecovacs, pa še kdo). V USA (kjer ga je sploh možno dobiti sedaj) je cena Eufy15 1800$, v Evropi ga ni možno dobiti.- So pa cene v Evropi praviloma precej višje. Cena Dreame A2 (ki ga pa v USA ni) pa je na nemškem Amazonu 2299€. Ampak Dreame A2 je deklariran za 3000m2, Eufy 15 pa za 800m2. In če bi kaj vedel o robotskih kosilnicah, bi vedel da se tu skriva razlika v ceni. Dejansko Dreame A2 ni nič dražji kot Eufy, verjetno je še cenejši če upoštevaš za kakšno kvadraturo je kateri namenjen.
1) trdiš da naprava, ki jo sploh ne poznaš in katero so testirali le plačanci deluje bolje kot naprave z lidarjem na trgu. (sam sem ti sicer še linkal test, v katerem je cel kup naprav z lidarjem boljših kot Eufy15)
2) izvorna moja teza je bila da naprave z lidarjem (ki se neprestano ceni) + kamera delujejo bolje kot naprave zgolj z kamero, sam si trdil da lidar ni potreben.
3) Problematiziraš ceno Dreame A2 (sicer Eufyja poseka v edinem testu, ki sem ga našel, tako A1 kot Ecovacs, pa še kdo). V USA (kjer ga je sploh možno dobiti sedaj) je cena Eufy15 1800$, v Evropi ga ni možno dobiti.- So pa cene v Evropi praviloma precej višje. Cena Dreame A2 (ki ga pa v USA ni) pa je na nemškem Amazonu 2299€. Ampak Dreame A2 je deklariran za 3000m2, Eufy 15 pa za 800m2. In če bi kaj vedel o robotskih kosilnicah, bi vedel da se tu skriva razlika v ceni. Dejansko Dreame A2 ni nič dražji kot Eufy, verjetno je še cenejši če upoštevaš za kakšno kvadraturo je kateri namenjen.

billy ::
1. imaš v tujini ljudi ki uporabljajo...in niso samo plačanci. eufy izhaja iz terramow kickstarter firme, ki pa je že dlje časa na trgu.
2. eufy deluje bolje kot dreame z lidarjem. dreame z lidar+kamero je toliko dražje da brezveze omenit, ker nekdo pravi da so lidarji tako poceni da so izenačeni s kamerami. Je pa jasamo zakaj so dodali kamero, ker je lidar premale resolucije
3. tule imaš opcijo kupit e15 v AT: https://geizhals.at/eufy-e15-t2880ga1-a...
2. eufy deluje bolje kot dreame z lidarjem. dreame z lidar+kamero je toliko dražje da brezveze omenit, ker nekdo pravi da so lidarji tako poceni da so izenačeni s kamerami. Je pa jasamo zakaj so dodali kamero, ker je lidar premale resolucije
3. tule imaš opcijo kupit e15 v AT: https://geizhals.at/eufy-e15-t2880ga1-a...

Machete ::
Kwa pol, zakaj raste tsla?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

billy ::
Včeraj je robot zaplesal :)
Enostavno je...dreama a1 je imel samo lidar, in imel probleem z ovirami, zaato je a2 z dodatno kamero, zaradi česar je dražji. Če bi bil lidar dovolj, bi tudi A2 imel samo lidar, verjetno niso dali kamere gor zaradi lepšega :)
LOL, vstrajaš ne glede na fakte. No pa daj...
Enostavno je...dreama a1 je imel samo lidar, in imel probleem z ovirami, zaato je a2 z dodatno kamero, zaradi česar je dražji. Če bi bil lidar dovolj, bi tudi A2 imel samo lidar, verjetno niso dali kamere gor zaradi lepšega :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

Gregor P ::
LOL, vstrajaš ne glede na fakte. No pa daj...
... to je pač ta "MAGA/Tesla/Naci" fašistična skupina vernikov; nič jih ne gane in ne trzajo na nič. Če kdo zasledi, kako se sploh da normalno pogovarjati z njimi, naj napiše tu na forum

... razlika v ceni med 800 m2 in 3000 m3 je kje praviš?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

kow ::
Se vedno nihce ni napisal kaj tocno resi lidar. Vemo, da doda stroske:
- nakupni stroski
- integracijski stroski
- dodatni compute
- kompleksnejsi software
- zjebe aerodinamiko pri visjih hitrostih
Recept za dodatne izgube in pocasnejsi razvoj. Za problem megle ipd., vprasanje ce ni bolje kasneje dodati radar, kot lidar.
Mimogrede, v ljubljani ne pomnim kdaj je bila nazadnje tako gosta megla, da kamere ne bi zadostovale.
- nakupni stroski
- integracijski stroski
- dodatni compute
- kompleksnejsi software
- zjebe aerodinamiko pri visjih hitrostih
Recept za dodatne izgube in pocasnejsi razvoj. Za problem megle ipd., vprasanje ce ni bolje kasneje dodati radar, kot lidar.
Mimogrede, v ljubljani ne pomnim kdaj je bila nazadnje tako gosta megla, da kamere ne bi zadostovale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

billy ::
@Gregor_P, pa si ugotovil šed rug razlog zakaj dodatna kamera...hitreje kosi kot če navigira samo z lidarjem ker se hitreje navigira po trati. al misliš da ima A2 notri 15 Ah baterijo, medtem ko A1 le 5 Ah? Pa tudi če bi imel...ni baterijo toliko dražja, da je A2 na 2500 ceni
vv, te kvadrature pomenijo koliko lahko pokosi v 24 urah, ne naenkrat :)
vv, te kvadrature pomenijo koliko lahko pokosi v 24 urah, ne naenkrat :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

billy ::
Se vedno nihce ni napisal kaj tocno resi lidar. Vemo, da doda stroske:
- nakupni stroski
- integracijski stroski
- dodatni compute
- kompleksnejsi software
- zjebe aerodinamiko pri visjih hitrostih
Recept za dodatne izgube in pocasnejsi razvoj. Za problem megle ipd., vprasanje ce ni bolje kasneje dodati radar, kot lidar.
Mimogrede, v ljubljani ne pomnim kdaj je bila nazadnje tako gosta megla, da kamere ne bi zadostovale.
Tudi v megli bi bilo pametno voziti počasneje, radar tudi nima visoke resolucije in dometa tudi ne toliko, da bi se potem lahko varno ustavil...

codeMonkey ::

deco16 ::
Ampak on vidi sam stroške, ker bi rad delnico lepo prodal.
Če hočeš kdaj da stvar prav deluje pač rabiš tudi kakšen strošek dat notr aka lidar.
Tu gor bi pa vse crknilo če sneg zapade al pa megla je. Torej so taki avti neuporabni če nemorejo v vseh razmerah delovati. In daleč od level 4.
Če hočeš kdaj da stvar prav deluje pač rabiš tudi kakšen strošek dat notr aka lidar.
Tu gor bi pa vse crknilo če sneg zapade al pa megla je. Torej so taki avti neuporabni če nemorejo v vseh razmerah delovati. In daleč od level 4.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()

codeMonkey ::
Tehnicno taki avtomobili niso dalec od level 4, ampak level 5. Ker je pri level 4 po definiciji potrebno definirati pri katerih pogojih sistem deluje (level 5 je kot level 4 brez te omejitve), in sistem mora imeti vgrajene prepreke, da bi se uporabljal izven njih. Torej, ce zapade sneg, in gre za level 4, katerega delovanje ni razsirjeno na snezne razmere, pac tak sistem ne bo startal. Lahko se vedno imas level 4, ki deluje na obmocju, kjer, ali kadar, ni snega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
Ampak on vidi sam stroške, ker bi rad delnico lepo prodal.
Če hočeš kdaj da stvar prav deluje pač rabiš tudi kakšen strošek dat notr aka lidar.
Tu gor bi pa vse crknilo če sneg zapade al pa megla je. Torej so taki avti neuporabni če nemorejo v vseh razmerah delovati. In daleč od level 4.
Kateri bi crknil v snegu? saj ima avto brisalce...nič drugače ni, kot če bi vozil človek. oz statistično je FSD bolj zanesljiv.

codeMonkey ::
Kje je ta statistika? Torej FSD brez cloveka vs. clovek v snegu. Da vidimo ali nabijas, ali imas zadaj res podatke.
Lahko sploh najdes level 4 sistem, ki ima ODD za snezne razmere?
Lahko sploh najdes level 4 sistem, ki ima ODD za snezne razmere?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
PRvi zadevek za guglu:
For example, Tesla's data for Q3 showed one crash per 7.1 million miles with Autopilot, compared to one crash per 1.29 million miles for Tesla drivers not using Autopilot and one crash per 670,000 miles for non-assisted driving across the U.S. With over 1.6 billion miles driven using FSD, there have been only 2 known
For example, Tesla's data for Q3 showed one crash per 7.1 million miles with Autopilot, compared to one crash per 1.29 million miles for Tesla drivers not using Autopilot and one crash per 670,000 miles for non-assisted driving across the U.S. With over 1.6 billion miles driven using FSD, there have been only 2 known

codeMonkey ::
OK, kje je tu sneg? Oz, ker si omenil "statistiko" - kako so vzorci (z ali brez avtopilota, ter FSD) vzeti pri primerljivih pogojih? Pa ker omenjas statistiko, kje je stevilo prevozenih kilometrov za prvi dve skupini? So skupine primerljive? Kako testiras hipotezo, ce nimas teh podatkov? Kje je podatek kolikokrat je voznik resil FSD? Itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
ja najboljše da vzameš laboratorijske pogoje ne :)
Saj se vidi koliko miljonov km je prevoženih, to že po logiki vemo, da so zajeti marsikateri realni podatki. Ni to 10km po dirkališču z lutko ali človeku not. In podatke od tesle so bolj merodajni kot "laboratorijski".
Saj se vidi koliko miljonov km je prevoženih, to že po logiki vemo, da so zajeti marsikateri realni podatki. Ni to 10km po dirkališču z lutko ali človeku not. In podatke od tesle so bolj merodajni kot "laboratorijski".

3p ::
PRvi zadevek za guglu:
For example, Tesla's data for Q3 showed one crash per 7.1 million miles with Autopilot, compared to one crash per 1.29 million miles for Tesla drivers not using Autopilot and one crash per 670,000 miles for non-assisted driving across the U.S. With over 1.6 billion miles driven using FSD, there have been only 2 known
"Tesla's data".
Busted.
To, žal, ne pove nič. Oziroma, glede na CEOta, manj kot nič.

billy ::
Načeloma je vseeno kar si nek uporabnik tu misli. Dober odraz firme je cena delnice in teslina je že pri 350 ... tako da so se kar ok pobrali po debaklu z trupom.
vsi pa nestrpno pričakujemo 1.6...če bo res kaj, ali je spet kak muskov PR, da čimprej dvigne delnico...
vsi pa nestrpno pričakujemo 1.6...če bo res kaj, ali je spet kak muskov PR, da čimprej dvigne delnico...

codeMonkey ::
ja najboljše da vzameš laboratorijske pogoje ne :)
Saj se vidi koliko miljonov km je prevoženih, to že po logiki vemo, da so zajeti marsikateri realni podatki. Ni to 10km po dirkališču z lutko ali človeku not. In podatke od tesle so bolj merodajni kot "laboratorijski".
Kaksne laboratorijske neki? Point je, da ce zelis nekaj takega trditi, to zgoraj niti priblizno ni nacin. In to ni statistika (kaj takega lahko trdi samo nekdo, ki nima pojma o statistiki)
Ce clovek vozi avtomobil vecino casa brez teh sistemov, oziroma vozi predvsem takrat, ko ti sistemi ne delujejo dobro, kar pomeni pri zahtevnih pogojih, potem tega ne mores primerjati. Lahko primerjas enake odseke pri definiranih pogojih. Nic ni omenjeno o tem zgoraj.
Nato, ce je narejeno bistveno vec kilometrov brez teh sistemov, moras vloziti dodaten trud za primerjavo, ker primerjas skupini z bistveno drugacnim vzorcem. Spet nic omenjeno o tem zgoraj.
Potem primerjas FSD z voznikom, kjer FSD voznik tudi resuje. Torej ne trenuten FSD proti vozniku, ampak FSD+voznik proti vozniku. Zgoraj spet nic o tem, kolikoktrat je voznik resil FSD pred nesreco. In tudi vozniki za FSD so nadzarovani in so ga dobivali le tisti, ki so zadostili kriterijem. Vsaj prej je bilo tako. Torej niti ne primerjas tipicnih voznikov, ampak najbolj varne s tem sistemom, proti povprecnemu vozniku brez tega sistema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

billy ::
Kaj je zajeto v tej staistiki, ne vem, pa me niti ne zanima. Samo v google sem vpisal, da odgovoril na vprašanje.
ČE kgoa zanima, se sigurno lahko poglobi v podatke in potem spiše sem ugotovitve.
ČE kgoa zanima, se sigurno lahko poglobi v podatke in potem spiše sem ugotovitve.

codeMonkey ::
Načeloma je vseeno kar si nek uporabnik tu misli. Dober odraz firme je cena delnice in teslina je že pri 350 ... tako da so se kar ok pobrali po debaklu z trupom.
vsi pa nestrpno pričakujemo 1.6...če bo res kaj, ali je spet kak muskov PR, da čimprej dvigne delnico...
To so cisto druge debate. Tudi optimizem je cisto OK. Ampak nehajte nabijati in siriti neumnosti pri tem optimizmu. Jaz sem precej verjetno pred nakupom novega Y drugace. So me kar pepricali z zadjnim izdelkom (prej se ne). Ampak se vedno ne stekam zakaj bi nekdo tu siril neumnosti, o katerih nima pojma...
Kaj je zajeto v tej staistiki, ne vem, pa me niti ne zanima. Samo v google sem vpisal, da odgovoril na vprašanje.
ČE kgoa zanima, se sigurno lahko poglobi v podatke in potem spiše sem ugotovitve.
Ja kako potem lahko tu trdis da je FSD bolj varen?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

kow ::
Tu gor bi pa vse crknilo če sneg zapade al pa megla je. Torej so taki avti neuporabni če nemorejo v vseh razmerah delovati. In daleč od level 4.
A v LA pada sneg? Da so taki avti neuporabni, je ocitna neresnica. V resnici je dovolj, ce avto sprogramira detekcijo nesprejemljiv pogojev, da se cimprej varno ustavi, ali pa ga prevzame operater.
Za premislek: Waymo trenutno upravlja cirka 1500 avtomobilov.
Imo je glavna prednost Wayma, da ima 15 let izkusenj z upravljanjem flote avtomobilov. Doziveli so ze ogromno redkih dogodkov. Recimo, da imas v mestu vecji pozar in je veliko dima. Ali kaj podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

Caracas ::
@Codemonkey, ja, sam vozim T3 pa me tele pravljice vernikov od kar to vozim še bolj motijo. Pa saj ne kow in verjetno ne billy nimata Tesle, verjetno pa imata kakšno delnico ali dve.

kow ::
Meni kot verniki delujete ravno vi. Verjame vse kar preberete v medijih, pa vam odklopi mozgane. Lep primer je sneg. Ne more sprejeti, da ponekod ne snezi. Bi moralo biti samoumevno, pa ocitno ni.
Primer:
Freezing rain, sleet, and/or snow falls on Austin about once every two to three years.
Pac ustavis service za 1 dan vsakih 500 dni, ce noces tvegati. Povsem nepomemben problem.
Primer:
Freezing rain, sleet, and/or snow falls on Austin about once every two to three years.
Pac ustavis service za 1 dan vsakih 500 dni, ce noces tvegati. Povsem nepomemben problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

mikhaair ::
Zadovoljen, steklena streha bolje izolira, tišja kabina ker dvojna stekla, senčnik za streho dokupiš na amazobu, boljše podvozje. Slabe strani bo posebej video.

billy ::
Aja...ja novi Y je kar napredek, se menil z enim ki dela kot sestavljalec v eni firmi in je tega Y videl v žuivo in samo pohvalil.

fikus_ ::
Steklena streha da ti sonce nabija v glavo, zato moraš kupiti dodaten senčnik in pozimi veje hlad s strehe, za kar spet rabiš senčnik,.... in na koncu ugotoviš, da je steklena streha zanič in še težja kot pleh.
Ampak če si fan, to požreš.
Ampak če si fan, to požreš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

billy ::
Ne, pozimi ni tako moteče...no vsaj meni ne, mi paše malo hlada v glavo.
Steklena streha je fajn pri teh ogromnih avtih...zaradi svetlobe not...
Steklena streha je fajn pri teh ogromnih avtih...zaradi svetlobe not...

fikus_ ::
Tesla je pa res ogromen avto.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Gregor P ::
... steklena streha bolje izolira ... senčnik za streho dokupiš na amazobu ...
To dvoje res ne gre skupaj

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::
Tesla je pa res ogromen avto.![]()
A ves da je. Ravno s testne voznje novega y, kjer sem poskusal malo tudi kako bi sel v naso garazo. Na koncu prevec stresno in zato verjetno odpade. Skoda Octavia Combi v spanju, tole stvar pa ni sans. Pac skupne garaze zidane v 1970 odpadejo.
Je pa res da je obracalni radij tudi velik na tem avtu, in s skupaj z njegovo sirino ni ravno prijeten v manjsem prostoru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

fikus_ ::
Garaže iz 1970 so bile delane za Fičota
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

codeMonkey ::
Pa so vseeno notri nova rav4, c classa, octavia combi pa ok, dva t roca
Predvsem sem ciljal na FSD pri pripisanem casu. Kjer pac FSD dela zelo dobro le za nekatere. Obicajno tiste, ki dobivajo oglede na YT, in kazejo kako dobro se vozi.
Zadovoljen, steklena streha bolje izolira, tišja kabina ker dvojna stekla, senčnik za streho dokupiš na amazobu, boljše podvozje. Slabe strani bo posebej video.
Predvsem sem ciljal na FSD pri pripisanem casu. Kjer pac FSD dela zelo dobro le za nekatere. Obicajno tiste, ki dobivajo oglede na YT, in kazejo kako dobro se vozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

fikus_ ::
Novejši avtomobili so bolj napihnjeni, široki, debela vrata (zaradi varnosti), znotraj pa pa nič več prostora, ali pa celo manj, kot pri kakšnih 15-20 let starih.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

mikhaair ::

codeMonkey ::

Gregor P ::
... steklena streha bolje izolira ... senčnik za streho dokupiš na amazobu ...
To dvoje res ne gre skupaj![]()
Streha ima nek nov premaz in bolje odbija sevanje. Očitno pa za vroče dni še vedno rabiš senčnik, ki ga dokupiš.
To je zame katastrofa ne pa "dobro", ali "bolje"

A so pri konkurenci tudi tako zanič steklene strehe?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PARTyZAN ::
Konkurenca ima urejeno senčenje z motoriziranim rolojem in ali elektrokromatskim steklom.

bambam20 ::
Steklena streha da ti sonce nabija v glavo, zato moraš kupiti dodaten senčnik in pozimi veje hlad s strehe, za kar spet rabiš senčnik,.... in na koncu ugotoviš, da je steklena streha zanič in še težja kot pleh.
Ampak če si fan, to požreš.
Nic sonce ne nabija.
... steklena streha bolje izolira ... senčnik za streho dokupiš na amazobu ...
To dvoje res ne gre skupaj![]()
Streha ima nek nov premaz in bolje odbija sevanje. Očitno pa za vroče dni še vedno rabiš senčnik, ki ga dokupiš.
Pri novem modelu 3 highland tega problema nisem zasledil. Sem pa opazil da ima tako odlicno narejeno da prepusca zelo malo toplote skozi streho. Pisem za FL model 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

kow ::
Te bom nalasc provociral. Tudi, ko gre skozi rdeco - ni nevarno. Prazno krizisce.
Kolikor sem zasledil, je ena od moznih situacij, ko gre skozi rdeco, ker starta prediktivno. Stoji na rdeci in domneva, da se bo prizgala zelena. To pocnem tudi sam vsak dan, ko preckam krizisce.
Kolikor sem zasledil, je ena od moznih situacij, ko gre skozi rdeco, ker starta prediktivno. Stoji na rdeci in domneva, da se bo prizgala zelena. To pocnem tudi sam vsak dan, ko preckam krizisce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

kow ::
Ti samo ne razumes, da semafor ni sam sebi namen. Delujes kot tip, ki bi ponosno sledil pravilom tudi v severni koreji.
Edino pomembno vprasanje tukaj je ali vizualni sistem narobe detektira v kaksnem stanju je semafor (to je potem res kriticno).
Edino pomembno vprasanje tukaj je ali vizualni sistem narobe detektira v kaksnem stanju je semafor (to je potem res kriticno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padanje prodaje tesel v Evropi se nadaljuje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 7056 (1977) | c3p0 |
» | Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 10067 (3456) | Sparrow |
» | Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17366 (12297) | DamijanD |